تمام نا تمام من و بازار

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • تمام
    عضو فعال
    • Jun 2011
    • 14975

    #10786
    پدرخش را امروز یکی میگفت پروژه شده
    حالا من از بد و خوبش بی اطلاع هستم ققط یک اردر خریدم ببینم چی میشه
    خدا خواست و ما توانستیم
    تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

    نظر

    • تمام
      عضو فعال
      • Jun 2011
      • 14975

      #10787
      غدشت هم که از نظر من شاخ غذایی ها میشه
      هر چی تولید میکنه ساعتی داره گرون میشه
      نمودارش هم که الگوی جالبی ساخته
      هدف این نمودار رشد ۳۰۰٪ درصدی را نوید میده

      خدا خواست و ما توانستیم
      تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

      نظر

      • تمام
        عضو فعال
        • Jun 2011
        • 14975

        #10788
        دیروز بازارگردان غدشت آمد ۱۰۰ میلیون از سهامش بده به سبد prx ولی ناظر باطل کرد و فقط ۴۰میلیون قبول کرد
        احتمالا این ۶۰ میلیون باقی مانده را بیرون تابلو به سبد prx واگذار میکنه
        هرچند اگر روی تابلو هم بفروشه جالب میشه
        بعد بازیگر میتونه استارت اصلی سهم را بزنه
        خدا خواست و ما توانستیم
        تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

        نظر

        • کاشان2
          عضو فعال
          • Dec 2020
          • 1927

          #10789
          جناب تمام سوالی داشتم زمانی که می خواهم ساعت 8/45 سرخطی برای خرید بزنم قیمت روز قبل وجود دارد امروز می خواستم ثبهساز بخرم به جای قیمت 1298ریال قیمت روز قبل بود این مشکل را چگونه می توان برطرف کرد

          نظر

          • تمام
            عضو فعال
            • Jun 2011
            • 14975

            #10790
            در اصل توسط تمام پست شده است View Post
            پدرخش را امروز یکی میگفت پروژه شده
            حالا من از بد و خوبش بی اطلاع هستم ققط یک اردر خریدم ببینم چی میشه
            میگن هدف پدرخش ۲۰۰۰ تومان
            خدا خواست و ما توانستیم
            تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

            نظر

            • تمام
              عضو فعال
              • Jun 2011
              • 14975

              #10791
              شلرد باید به ارزش مارکت واقعی خودش برسه
              هنوز جای رشد خوبی داره
              خدا خواست و ما توانستیم
              تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

              نظر

              • تمام
                عضو فعال
                • Jun 2011
                • 14975

                #10792
                آقای بازار امروز تصمیم میگیره
                که بازم بازار کلی رشد کنه یا فقط تک سهم ها رشد کنن
                خدا خواست و ما توانستیم
                تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

                نظر

                • تمام
                  عضو فعال
                  • Jun 2011
                  • 14975

                  #10793
                  رفتیم روی تک سهم ها

                  تک سهم ها در بازار با صفهای خرید خوبی بسته شدن
                  احتمالا اگر شرایط همین باشه سهامی که امروز دوام آوردن به راهشون ادامه میدن
                  بعضی سهامی که خوب معامله کردن و با صف خرید بسته شدن:
                  غکوروش
                  شلرد
                  زفجر.
                  سپید.
                  افق
                  غشهداب
                  زکوثر
                  خودکفا

                  و.....
                  خدا خواست و ما توانستیم
                  تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

                  نظر

                  • تمام
                    عضو فعال
                    • Jun 2011
                    • 14975

                    #10794
                    آتش بس شد
                    خدا خواست و ما توانستیم
                    تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

                    نظر

                    • تمام
                      عضو فعال
                      • Jun 2011
                      • 14975

                      #10795
                      شنبه با سرخطی هم کسی نمیتونه سهم بخره
                      خدا خواست و ما توانستیم
                      تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

                      نظر

                      • تمام
                        عضو فعال
                        • Jun 2011
                        • 14975

                        #10796
                        در اصل توسط تمام پست شده است View Post
                        شنبه با سرخطی هم کسی نمیتونه سهم بخره
                        اگر ناظر اجازه بده هر سهمی که شنبه باز بشه بالای ۵۰ درصد مثبت میزنه
                        خدا خواست و ما توانستیم
                        تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

                        نظر

                        • HapuKumar
                          عضو عادی
                          • Aug 2025
                          • 215

                          #10797
                          در اصل توسط تمام پست شده است View Post
                          اگر ناظر اجازه بده هر سهمی که شنبه باز بشه بالای ۵۰ درصد مثبت میزنه
                          شاید واقعا اینطور باشه و من هم خوشحال میشم که سهامم بره بالا و بالا و بالاترو همینطور بالا و بالا ... تا عرش اعلی! 😂
                          ولی ویژدانی این وضعیت به نظرت خوشحال کننده است؟! هر روز در اضطراب و نگرانی که این مسئولین بی شرف چی میگن یا چه رفتاری میکنن؟!
                          یا اینکه از اون طرف امثال نتانیهوهو یا ترامپعلی آقا چه حرف بی سر و تهی میزنند که ما ببینیم قیمت دلار و تتر و طلا چی میشه یا قیمت سهاممون چی میشه؟!
                          این به نظرت نکبت بار نیست؟!

                          نظر

                          • تمام
                            عضو فعال
                            • Jun 2011
                            • 14975

                            #10798
                            فردا وزن کشی در صف های خرید خواهیم داشت
                            جای فولاد خالیست اینم توی این جو باز کنن صف خرید میشه
                            خدا خواست و ما توانستیم
                            تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

                            نظر

                            • تمام
                              عضو فعال
                              • Jun 2011
                              • 14975

                              #10799
                              شلرد
                              فایرا
                              کپارس
                              پاسا
                              در سهام کوچک و متوسط
                              تاپیکو در سهام بزرگ
                              میتونن شگفتی ساز بشن
                              خدا خواست و ما توانستیم
                              تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

                              نظر

                              • ali141
                                عضو فعال
                                • Feb 2011
                                • 492

                                #10800
                                در اصل توسط تمام پست شده است View Post
                                شلرد
                                فایرا
                                کپارس
                                پاسا
                                در سهام کوچک و متوسط
                                تاپیکو در سهام بزرگ
                                میتونن شگفتی ساز بشن
                                اینارو داری فقط؟

                                نظر

                                در حال کار...
                                X