کاربران گرامی بورسی، با توجه به تغییرات اخیر سایت در صورت وجود هر گونه مشکل در استفاده از سایت (درج پیام، عضویت و...) با ایمیل boursy.com[@]gmail.com در ارتباط باشید یا موضوع را در تاپیک «شما بگویید...» درج کنید.
پدرخش را امروز یکی میگفت پروژه شده
حالا من از بد و خوبش بی اطلاع هستم ققط یک اردر خریدم ببینم چی میشه
خدا خواست و ما توانستیم
تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید
غدشت هم که از نظر من شاخ غذایی ها میشه
هر چی تولید میکنه ساعتی داره گرون میشه
نمودارش هم که الگوی جالبی ساخته
هدف این نمودار رشد ۳۰۰٪ درصدی را نوید میده
خدا خواست و ما توانستیم
تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید
دیروز بازارگردان غدشت آمد ۱۰۰ میلیون از سهامش بده به سبد prx ولی ناظر باطل کرد و فقط ۴۰میلیون قبول کرد
احتمالا این ۶۰ میلیون باقی مانده را بیرون تابلو به سبد prx واگذار میکنه
هرچند اگر روی تابلو هم بفروشه جالب میشه
بعد بازیگر میتونه استارت اصلی سهم را بزنه
خدا خواست و ما توانستیم
تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید
جناب تمام سوالی داشتم زمانی که می خواهم ساعت 8/45 سرخطی برای خرید بزنم قیمت روز قبل وجود دارد امروز می خواستم ثبهساز بخرم به جای قیمت 1298ریال قیمت روز قبل بود این مشکل را چگونه می توان برطرف کرد
پدرخش را امروز یکی میگفت پروژه شده
حالا من از بد و خوبش بی اطلاع هستم ققط یک اردر خریدم ببینم چی میشه
میگن هدف پدرخش ۲۰۰۰ تومان
خدا خواست و ما توانستیم
تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید
شلرد باید به ارزش مارکت واقعی خودش برسه
هنوز جای رشد خوبی داره
خدا خواست و ما توانستیم
تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید
آقای بازار امروز تصمیم میگیره
که بازم بازار کلی رشد کنه یا فقط تک سهم ها رشد کنن
خدا خواست و ما توانستیم
تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید
تک سهم ها در بازار با صفهای خرید خوبی بسته شدن
احتمالا اگر شرایط همین باشه سهامی که امروز دوام آوردن به راهشون ادامه میدن
بعضی سهامی که خوب معامله کردن و با صف خرید بسته شدن: غکوروش
شلرد
زفجر.
سپید.
افق
غشهداب
زکوثر
خودکفا
و.....
خدا خواست و ما توانستیم
تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید
خدا خواست و ما توانستیم
تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید
خدا خواست و ما توانستیم
تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید
اگر ناظر اجازه بده هر سهمی که شنبه باز بشه بالای ۵۰ درصد مثبت میزنه
خدا خواست و ما توانستیم
تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید
اگر ناظر اجازه بده هر سهمی که شنبه باز بشه بالای ۵۰ درصد مثبت میزنه
شاید واقعا اینطور باشه و من هم خوشحال میشم که سهامم بره بالا و بالا و بالاترو همینطور بالا و بالا ... تا عرش اعلی! 😂
ولی ویژدانی این وضعیت به نظرت خوشحال کننده است؟! هر روز در اضطراب و نگرانی که این مسئولین بی شرف چی میگن یا چه رفتاری میکنن؟!
یا اینکه از اون طرف امثال نتانیهوهو یا ترامپعلی آقا چه حرف بی سر و تهی میزنند که ما ببینیم قیمت دلار و تتر و طلا چی میشه یا قیمت سهاممون چی میشه؟!
این به نظرت نکبت بار نیست؟!
فردا وزن کشی در صف های خرید خواهیم داشت
جای فولاد خالیست اینم توی این جو باز کنن صف خرید میشه
خدا خواست و ما توانستیم
تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید
شلرد
فایرا
کپارس
پاسا
در سهام کوچک و متوسط
تاپیکو در سهام بزرگ
میتونن شگفتی ساز بشن
خدا خواست و ما توانستیم
تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید
نظر