کاربران گرامی بورسی، با توجه به تغییرات اخیر سایت در صورت وجود هر گونه مشکل در استفاده از سایت (درج پیام، عضویت و...) با ایمیل boursy.com[@]gmail.com در ارتباط باشید یا موضوع را در تاپیک «شما بگویید...» درج کنید.
86-85 تومن حمایت خط روند صعودی 18 ماهه رو داره ولی به احتمال زیاد با نوسانی این خط روند رو خواهد شکست و به زیر اون میره
"مطالب و پست های ارسالی اینجانب به هیچ وجه توصیه به خرید یا فروش برای کسی نیست، صرفا نظرات شخصی اینجانب درمورد سهام بازاربورس می باشد والبته ممکنه تمامی اون مطالب اشتباه هم باشد"
بسیار نگران وضعیت گروه خودرویی هستم،البته از 40 روز پیش بودم.
امروز خکاوه 931 ریال رو شکست پس اون موج چند روزه یه موج صعودی اصلاحی بود الگوی گارتلی هم پرید ،ذاتا نقاط تشکیل دهنده الگو هماهنگی اندکی با فیبو های الگو داشتند و بقولی یه الگوی غیر ایده ال بود الان دیگه کلا پر شد چون بحث زمانی مطرحه. زمان طی شده در بازوهای abcd بسیار بیشتر از بازوی xa می باشد.نباید از نظر زمانی بیش از 1.6 برابر زمان بازوی xa باشه.
"مطالب و پست های ارسالی اینجانب به هیچ وجه توصیه به خرید یا فروش برای کسی نیست، صرفا نظرات شخصی اینجانب درمورد سهام بازاربورس می باشد والبته ممکنه تمامی اون مطالب اشتباه هم باشد"
وقتی خط روند صعودی رو بشکنه ،قیمت میدم.
کاربرهایی هستند که سهم تا سه چهار درصد بالا میره جو گیر میشن ،منم نمیخوام با اونا دهن به دهن بشم
"مطالب و پست های ارسالی اینجانب به هیچ وجه توصیه به خرید یا فروش برای کسی نیست، صرفا نظرات شخصی اینجانب درمورد سهام بازاربورس می باشد والبته ممکنه تمامی اون مطالب اشتباه هم باشد"
همانطور که ملاحظه میفرمایید شاهد نزدیکی به محدوده حمایتی مهم در نمودار خپارس هستیم
احتمال حمایت و برگشت در این محدوده زیاد میباشد
زیر نظر داشته باشید...
خدایا چنان کن سر انجام کار ............................تو خوشنود باشی و ما رستگار
خودروسازان ژاپنی اگرچه در این سال ها نشان داده اند چندان تمایلی به حضور گسترده در ایران ندارند، اما ظاهرا “توافق هسته ای” سبب شده آنها نیز به فکر گرفتن سهمی قابل توجه از بازار خودرو کشور بیافتند. ظاهرا نیسان موتورز ژاپن که سابقه همکاری با پارس خودرو را دارد، می خواهد پس از لغو تحریم ها، حضورش در بازار خودرو ایران را گسترده کرده و در این راستا، قرار است محصول ارزان قیمت خود را نیز به بازار کشور عرضه کند. به گفته منابع آگاه، نیسان قصد دارد “مدل داتسون” را که جزو خودروهای ارزان قیمت این شرکت است،روانه بازار ایران کند. ظاهرا قرار است این محصول در پارس خودرو مونتاژ شود و آن طور که منابع آگاه می گویند، قیمتی حدودا ۴۰ میلیون تومانی خواهد داشت.
ظاهرا در مقطع فعلی خپارس علاقه ای به شکستن روند صعودیش نداره
خودرو رو 260 بود خپارس همین 88 معامله میشد حالا خودرو رسیده به 166
بقیه گروه خودرویی هم خیلی شدید افت کردن تا اینجا
اگه خپارس بخاد در مقطع کنونی روندشو بشکنه اونوقت بقیه خودرویی ها چقدر باید بریزن؟؟؟؟؟؟ بنظر من این اتفاق به بعد موکول میشه
گروه خودرو: روز گذشته در حالی حسن روحانی رئیسجمهور از ارائه بسته سیاستی جدیددولت به منظور رونق اقتصادی و رکودزدایی در 6 ماه دوم امسال خبر داد که طبق اخبار غیررسمی، خودروسازان با توجه به کاهش چشمگیر تقاضا در بازار، برای تامین هزینههای جاری خود اجبارا به فروش داراییهای ثابت روی آوردهاند.
همانطور که پیشتر گفتیم حسن روحانی رئیسجمهور روز گذشته در اولین همایش سیاستها ی صنعتی و تجاری، وعده ارائه یک بسته سیاستی جدید برای خروج از رکود و رونق اقتصادی در 6 ماه دوم سال را داد. جزییات این بسته که قرار است به زودی از سوی تیم اقتصادی دولت برای مردم تشریح شود اگر چه طبق گفته روحانی منجر به رشد اقتصادی و تحرک بخشی بسیاری از بازارها خواهد شد اما صنعت خودرو که یکی از شاخصهای مهم رشد اقتصادی محسوب میشود به طور حتم با برنامهریزی مستقلتری از سوی دولت روبهروست . به طوری که طبق گزارش خبرگزاری ایران آنلاین مسوولان دولت 14راهکار و بسته حمایتی برای صنعت خودرو تصویب کردند که به برخی از آنها اشاره میکنیم.
تخصیص 20 درصد از منابع 700 هزار میلیارد تومانی بانکها معادل 140 هزار میلیارد تومان به خرید کالاهای صنعتی بادوام که خودرو بخش عمده آن است، از جمله راهکارهای 14 گانه دولت در این زمینه است. همچنین مقرر شده که برای تحرک بخشی و افزایش تولید، به هر یک از دو خودروساز بزرگ 500 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شود. سومین راهکار بسته حمایتی مقررات ذینفع واحد است. چهارمین راهکار که دولت در جهت حمایت از خودروسازان انجام داده است استمهال بدهی خودروسازان به بانکهاست.پنجمین نکته بحث خرید دیون است .ششمین راهکار مسوولان دولتی فعال کردن لیزینگ خودرو است. طبق قانون شرکتهای لیزینگ نمیتوانند بیش از 17درصد سود از مردم بگیرند. این در حالی است که نرخ سود بانکی بیش از 20درصد است لذا قرار شد با تغییر نرخ سود بانکی طی روزهای آتی شرکتهای لیزینگ فعال شوند و افزایش سرمایه داشته باشند. هفتمین تدبیری که دولت برای خودروسازان اندیشیده اجرای 10شیوه نوین تأمین مالی است. خودروسازان بهشدت در تنگنای کمبود نقدینگی هستند براین اساس روشهای جدید میتواند سرمایه در گردش آنها را تأمین کند. هشتمین بند حمایتی دولت انعطاف پذیری قیمتگذاری خودرو است. قرار است سازمان مدیریت با فوریت جلسهای برگزار کند که طی آن قیمت گذاری انعطاف داشته باشد و دیگر قیمتها دستوری تعیین نشود و در حقیقت بازار تعیینکننده قیمتها باشد. این امر در راستای قانون قابل اجراست. صادرات، اخذ مطالبات خودروسازان با حمایتهای دولتی و نوسازی خودروهای فرسوده از دیگر راهکارها در بسته حمایتی دولت ذکر شده است.
سلام بازهم مخالفین برجام خودی نشان دادند مانع بزرگ برای لیدر خودروها ؟؟؟ مانع سرراه حمایت دولت ازخودرو .
امروز حقوقی از قصد اجازه نداد خپارس صف بشه . چون میشد کل گروه رو صف میکرد و بازار بهتر میشد
کلا متوجه نمیشم در این دو سالی که گذشت پشت بازار چه داستانی هست
امروز حقوقی از قصد اجازه نداد خپارس صف بشه . چون میشد کل گروه رو صف میکرد و بازار بهتر میشد
کلا متوجه نمیشم در این دو سالی که گذشت پشت بازار چه داستانی هست
سلام دراین 2سال حقوقی و حقیقی هایی که در مدیریت صنایع رسوخ کرده و سهام دراختیار دارند مانع بزرگ تولید و حامی واردات بودند و برای جلوگیری ازرشد اقتصادی وتولید صنایع باعث افت بازار و فقط در خط واردات بودند (خودرو 900 ریال و ......... خریده اند ) ومانعی درسرراه توافق ودولت .
نظر