پارس خودرو ( خپارس )

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • Alain Delon
    Banned
    • Dec 2014
    • 628

    #1531
    پاسخ : پارس خودرو ( خپارس )

    خرید پارس خودرو برای رنو چقدر تمام می شود؟

    عضو انجمن قطعه سازان تاکید می کند که رنو به شدت به دنبال خرید پارس خودرو است

    نماینده رنـو فرانسه اعلام کرد: اگر مسئولان تصمیم به واگذاری پارس خودرو را داشته باشند، پارس خودرو را به هر قیمتی خریداری می کنیم و بزرگترین قطب تولید خودرو در منطقه می شویم.

    نظر

    • نجاT...
      عضو فعال
      • Dec 2013
      • 2639

      #1532
      پاسخ : پارس خودرو ( خپارس )

      خپارس هم فرصت خرید در قیمت 89تومان...
      انتقال ثروت از كوتاه مدتي ها به بلند مدت ها !

      نظر

      • Alain Delon
        Banned
        • Dec 2014
        • 628

        #1533
        پاسخ : پارس خودرو ( خپارس )


        بازار عظیم ایران پس از توافق هسته‌ای

        به هدف گزینشی اصلی شركت‌های خارجی بدل شده است


        یک نشریه فرانسوی طی گزارشی با اشاره به پیامدهای اقتصادی بی‌سابقه ناشی از حصول تفاهم هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5 اعلام کرد که بازار عظیم ایران پس از توافق هسته‌ای به هدف گزینشی اصلی شركت‌های خارجی بدل شده است.


        به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نشریه فرانسوی DIRECT MATIN طی گزارشی نوشت: پس از توافق ایران با غرب در خصوص برنامه هسته‌ای، این کشور به هدف گزینشی اصلی بسیاری از شركت‌های خارجی تبدیل شد.

        خرید یک خودرو از شركت رنـو، هدیه دادن یک دستگاه تلفن همراه آیفون و استفاده از یکی از محصولات شركت زیمنس به زودی در تهران امكان‌پذیر خواهد شد.

        بسیاری از شركت‌های خارجی در واقع از پایان تحریم‌های اقتصادی وضع شده علیه تهران که احتمالا تا پایان سال 2016 اعمال خواهد شد، برای سرمایه‌گذاری‌های جدید در ایران استفاده خواهند کرد.

        پس از حصول توافق هسته‌ای، هیئتی از رؤسای شركت‌های فرانسوی در سفری به ایران آمدند و پیش از آنها نیز آلمانی‌ها اقدام به سفر به تهران کرده بودند. در واقع می‌توان گفت که این توافق تاریخی دارای پیامدهای اقتصادی در ابعاد بی‌سابقه است.

        کشورهای 1+5 شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین و آلمان با امضای این قرارداد تفاهم با ایران موانعی را که از ده سال پیش بر سر راه آنها قرار داشت، کنار زدند به گونه‌ای که واردات و صادرات با ایران دیگر با محدودیتی مواجه نخواهد بود و میلیاردها دلار پول‌های بلوكه شده ایران در خارج از کشور آزادسازی و به این کشور بازگردانده خواهند شد.

        نظر

        • Alain Delon
          Banned
          • Dec 2014
          • 628

          #1534
          پاسخ : پارس خودرو ( خپارس )

          با توجه به سفر روحانی رئیس جمهور ایران به فرانسه در هفته آینده ، رسانه های فرانسوی از توافق و واگذاری شرکت خودروسازی پارس خودرو ایران به رنو فرانسه خبر میدهند.

          از این رو سهام شرکت رنو امروز در بورس فرانسه مورد استقبال قرار گرفت و با جهش و رشد به بالای 90 یورو رسید.

          بانک فرانسوی ( Societe Generale ) هدف قیمت سهم رنو را به 103 یورو ارتقا داد . سرتحلیلگر این بانک ( Philipe Barrier ) امروز توصیه به خرید سهم رنو کرد .

          نظر

          • zereshkkk
            عضو فعال
            • Nov 2011
            • 3474

            #1535
            پاسخ : پارس خودرو ( خپارس )

            در اصل توسط Alain Delon پست شده است View Post
            با توجه به سفر روحانی رئیس جمهور ایران به فرانسه در هفته آینده ، رسانه های فرانسوی از توافق و واگذاری شرکت خودروسازی پارس خودرو ایران به رنو فرانسه خبر میدهند.

            از این رو سهام شرکت رنو امروز در بورس فرانسه مورد استقبال قرار گرفت و با جهش و رشد به بالای 90 یورو رسید.

            بانک فرانسوی ( Societe Generale ) هدف قیمت سهم رنو را به 103 یورو ارتقا داد . سرتحلیلگر این بانک ( Philipe Barrier ) امروز توصیه به خرید سهم رنو کرد .


            واقعا 90 یورو کجا 3 سنت بعضی از خودرویها کجا ،اما مگه سود هر سهم رنو چقدره که قیمت هر سهمش 360000تومنه؟!!!!

            نظر

            • zereshkkk
              عضو فعال
              • Nov 2011
              • 3474

              #1536
              پاسخ : پارس خودرو ( خپارس )

              خپارسو سهمی یه یورو بخره چیزی نیست براش پول خورده براش ;)

              نظر

              • daylaq
                عضو عادی
                • Jul 2013
                • 292

                #1537
                پاسخ : پارس خودرو ( خپارس )

                در اصل توسط zereshkkk پست شده است View Post
                واقعا 90 یورو کجا 3 سنت بعضی از خودرویها کجا ،اما مگه سود هر سهم رنو چقدره که قیمت هر سهمش 360000تومنه؟!!!!
                اونها در پایان هر سال مالی سود نمیدن و سود هر سال به قیمت سهم اضافه میشه.
                در ضمن تعداد سهامشون هم احتمالاً ثابته.
                ریشه اعتقاد از آنجا خشک می شود که بخواهند تحمیلش کنند. برتولد برشت

                نظر

                • che guevara
                  Banned
                  • Jun 2012
                  • 92

                  #1538
                  پاسخ : پارس خودرو ( خپارس )

                  واگذاری پارس خودرو اقدام صحیحی نیست.بهتر است مسئولان و متولیان امر به جای فروش قدیمی ترین خودرو ساز ایرانی مقوله خرید شرکتهای کوچک اروپایی وابسته به خودرو را دنبال نمایند.

                  نظر

                  • Alain Delon
                    Banned
                    • Dec 2014
                    • 628

                    #1539
                    پاسخ : پارس خودرو ( خپارس )


                    شتاب شرکت های فرانسوی برای تصرف دوباره الدورادوی ایران (--، لوموند، 21 سپتامبر 2015)

                    iranien Les entreprises françaises se lancent à la reconquête de l’eldorado



                    این الدورادویی ] شهری افسانه انباشته از ثروت که کاوشگران غربی در قرن هفدهم در پی کشف آن در آمریکایی جنوبی بودند[ است که شرکت های فرانسوی مایلند از آن به خوبی بهره مند شوند. در چشم انداز لغو تحریم های اقتصادی که از سال 2006 تحمیل شده است، روز یکشنبه بیستم سپتامبر هیأتی فرانسوی متشکل از نمایندگان صدها شرکت و دو وزیر وارد تهران شدند. همه امیدوارند پس از انعقاد توافق بین المللی درباره مسأله هسته ای ایران، شالوده روابط تجاری جدید خود با ایران پی ریزی کنند.

                    مدوف] اتحادیه کارفرمایان فرانسه[ حداقل 130 شرکت از جمله شرکت نفتی توتال، تولیدکننده ایرباس و سازنده خودروی پژو، استفان لوفول، وزیر کشاورزی، و ماتیاس فوکل، مشاور در تجارت خارجی، را همراهی می کنند. اکثر شرکت های کولرهای آسانسور و نیز بسیاری از شرکت های کوچک و متوسط کشاورزی، مالی، کالاهای لوکس، بخش دارویی، ساخت و ساز یا حتی حمل و نقل، نمایندگانی در این هیأت تجاری داشتند.
                    کاهش تبادلات
                    ایران با وجود بازار بسیار جذاب با 80 میلیون نفر جمعیت و نیازهای عظیم در زیرساخت هایش، کشور زرخیزی نیست که شرکت های فرانسوی رویای آن را در سر می پرورانند. ایو تیبو دو سیلگی، معاون رئیس مدف انترنسیونال و معاون گروه ساخت و ساز و واگذاری ونسی روی موضوعات مربوط به «اینستاگرام» دهم سپتامبر تأکید کردند.
                    «ما با تصور تصرف دوباره به معنای دقیق کلمه به آن جا خواهیم رفت، اما می دانیم که کار دشواری را در پیش داریم.»
                    هدف فرانسه، شریک سنتی ایران، تبادلاتش با این کشور است که در سال های اخیر تحت تأثیر تحریم ها کاهش یافته است: این تبادلات از 4 میلیارد یورو در سال 2004 به 500 میلیون یورو در سال 2013 کاهش یافته و سهم بازارش از 7 درصد به 1 درصد رسیده است.
                    اگرچه احتمال دارد ملاقات ها «اندکی سودمندتر» از سفر قبلی در فوریه 2014 باشد، اما نماینده مدف در پاسخ سوال خبرگزاری فرانسه اعتراف کرد: «شرکت ها می دانند که برای امضای قرار دادها به ایران نخواهند رفت.» از نظر وی نخستین امضاها باید «بیشتر در پایان شش ماهه نخست 2016» تحقق یابد.
                    فرانسه به ویژه به علت خط مشی سرسختانه اش در طول مذاکرات که منجر به توافق برنامه هسته ای ایران شد، در رقابت با دیگران برای عقد قرارداد با مشکل مواجه است. اما لوران فابیوس، وزیر امور خارجه که برای بهبود روابط بین دو کشور تابستان به تهران سفر کرد، گفت تصور نمی کند زمانی که تحریم ها علیه جمهوری اسلامی لغو شود، این مسأله به ضرر شرکت های فرانسوی تمام شود.
                    توتال شاخص ها را دوباره مطرح کرد
                    شرکت توتال که از سال 1954 در ایران حضور دارد، آخرین شرکت بزرگی بود که در سال 2008 این کشور را ترک کرد. روسای آن همواره تکرار می کنند زمانی که شرایط – سیاسی و نیز اقتصادی - به آنها اجازه دهد به آنجا باز خواهند گشت. پاتریک پویانه، مدیر عامل گروه، در ماه ژوئن تأکید کرد: « فعالیت های توتال پیشینه بلند مدت در ایران دارد. ایران کشوری با تاریخ و فرهنگ باستانی است بنابراین می دانم که از توتال به خوبی استقبال خواهد کرد.»
                    روز چهارم ژوئن به مناسبت آخرین اجلاس سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در وین او با مقامات رسمی ایران به ویژه بیژن زنگنه، وزیر نفت، ملاقات کرد. مقامات ایران به وی گفتند که از بازگشت توتال استقبال می کنند.
                    در سال های 2000 توتال به ویژه با همکاری گازپروم روسیه و پتروناس مالزی در یکی از مراحل توسعه میدان های عظیم گازی پارس جنوبی سرمایه گذاری کرده بود.
                    فعالیت رنو و پژو برای استقرار مجدد
                    ژان کریستوف کومار، مدیر امور آفریقا و خاورمیانه پژو، می گوید پژو که یکی از نخستین تولیدکنندگانی است که در سال 2012 ایران را ترک کرد، از چند ماه پیش تاکنون با ایران خودرو، شریک سابق محلی خود، درباره سرمایه گذاری مشترک گفتگو می کند. ایران خودرو، برای تولید خودرو با مشارکت پژو سهمی برابر با این شرکت در اختیار خواهد داشت.
                    احتمال دارد سرمایه گذاری مشترک ایران خودرو و پژو طرح تولید و توسعه خودروهایش را در جدیدترین برنامه گروه که مجهز به موتورهای مدرن هستند، تعیین کند. خودروها تا 70 درصد قطعات تولید شده در ایران را دربر خواهد گرفت. سرمایه گذاری مشترک می تواند خودروهای پژو را به منطقه صادر کند.
                    رنو که هیچگاه ارتباط خود را با ایران به طور کامل قطع نکرده است، همین خط مشی را اتخاذ کرده است. به نوشته وال استریت ژورنال، این گروه فرانسوی در نظر دارد در سرمایه پارس خودرو، شریک محلی اش، شرکت کند یا حتی دارایی های صنعتی در سایپا، به شرکت مادر یعنی پارس خودرو، منتقل کند و سهام کارخانه پارس خودرو را خریداری کند، این گروه همچنین در آن جا ساندرو، لوگان وانت، یا حتی کوئد، آخرین خودروی ارزان قیمت که در هند توسعه یافته است، تولید خواهد کرد.

                    به جا بودن احتیاط
                    این تصور در پاریس وجود دارد که می توانند قراردادهای اولیه را در زمینه هایی که به طور خاص با تحریم های آمریکا یا اروپا مرتبط نیست، همچون کشاورزی، به ویژه گوشت و مرغ، بخشی که فرانسه در آن چندان حضور ندارد، امضاء کنند.
                    با این حال، موضوع شتاب نکردن مطرح است. این دیدار ممکن بود نشانه هایی از منافع اولیه برای انعقاد قراردادها را در طول دیدار حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، از فرانسه در ماه نوامبر به وجود آورد، اگر چه تا زمانی که تحریم ها باقی بماند، هیچ قرارداد مهمی امضاء نخواهد شد.
                    قرار است لغو تحریم ها از سه ماهه نخست 2016 آغاز شود مشروط بر اینکه ایران تعهدات پیش بینی شده در توافق را که به جلوگیری از دست یابی ایران به سلاح هسته ای اختصاص دارد، رعایت کند.به نقل از منابع دیپلماتیک و منابع مربوط به روسای شرکت ها گفته می شود تا زمانی که آمریکا تضمین های مشخصی را درباره آزاد شدن تجارت ندهند، فرانسوی ها احتیاط می کنند.
                    اکسرال استفان میشل، مدیر عامل گروه تعاونی کشاورزی، به خبرگزاری رویترز گفت: «هدف از این سفر، کشف، بررسی و افزایش آگاهی است تا در آینده بتوانیم طرح های مورد نظر را در کوتاه مدت و میان مدت (در ایران) به اجرا بگذاریم. هنوز هم، به ویژه در خصوص ارز محدودیت هایی وجود دارد. این کشور (ایران) به نظام مالی جهانی متصل نیست و تحریم های آمریکا علیه این کشور هنوز لغو نشده اند. این کشور هنوز به طور کامل به جهان متصل نشده است.»
                    در سال گذشته بانک فرانسوی ب ان پ پاریبا به علت نقض تحریم های آمریکا، حدود 9 میلیارد دلار جریمه شد.

                    Les entreprises françaises se lancent à la reconquête de l’eldorado iranien
                    Le Monde.fr | 21.09.2015 à 13h38 • Mis à jour le 21.09.2015 à 14h45
                    C’est un eldorado dont les entreprises françaises aimeraient bien profiter. Dans la perspective d’une levée des sanctions économiques imposées à l’Iran depuis 2006, une délégation française, composée d’une centaine d’entreprises et deux ministres, est arrivée dimanche 20 septembre à Téhéran. Tous espèrent poser les bases de nouvelles relations commerciales après la conclusion d’un accord international sur le nucléaire iranien.
                    Aux côtés de Stéphane Le Foll, ministre de l’agriculture, et Matthias Fekl, secrétaire d’Etat au commerce extérieur, le Medef n’accompagne pas moins de 130 entreprises dont le pétrolier Total, l’avionneur Airbus ou le constructeur automobile Peugeot. La plupart des sociétés du CAC 40 seront représentées, mais aussi de nombreuses PME de l’agriculture, de la finance, du luxe, du secteur pharmaceutique, de la construction ou encore des transports.
                    Dans ce dernier secteur, le ministre iranien des transports a d’ailleurs déclaré, lundi 21 septembre, que son pays était en discussions avec Airbus et… Boeing pour acquérir des avions neufs en contrat de location ou location-vente. En août, un responsable de l’aviation civile avait affirmé que l’Iran avait l’intention d’acheter entre 80 et 90 avions de ligne par an.
                    • Les échanges se sont effondrés
                    Très attractif, le marché iranien, avec ses 80 millions d’habitants et ses énormes besoins en infrastructures, n’est pourtant pas le Pays de cocagne dont rêvent les entreprises françaises. Yves Thibault de Silguy, vice-président de Medef International et vice-président du groupe de construction et de concessions Vinci, a mis les points sur les « i » le 10 septembre.
                    « Nous y allons dans un esprit de reconquête, dans le sens noble du terme, mais conscients qu’on a du travail à faire »
                    Partenaire traditionnel de l’Iran, la France a vu ses échanges avec ce pays s’effondrer ces dernières années sous l’effet des sanctions : de 4 milliards d’euros en 2004, ils sont tombés à 500 millions d’euros en 2013, et sa part de marché est passée de 7 % à 1 %.
                    Si les contacts seront sans doute « un peu plus opérationnels » que lors du précédent voyage, organisé en février 2014, « les entreprises sont conscientes qu’elles ne vont pas en Iran pour signer des contrats tout de suite », a reconnu un représentant du Medef, interrogé par l’AFP. Pour lui, les premières signatures devraient intervenir « plutôt à la fin du premier semestre 2016 ».
                    Dans sa course aux contrats, la France est en particulier désavantagée par la ligne ferme tenue durant les négociations qui ont abouti à l’accord sur le programme nucléaire iranien. Mais le ministre des affaires étrangères, Laurent Fabius, qui s’est rendu à Téhéran durant l’été pour apaiser la relation entre les deux pays, a dit ne pas croire que cela puisse nuire aux entreprises françaises dès lors que les sanctions contre la République islamique seraient levées.
                    Les entreprises françaises vont faire face à la concurrence de grands pays européens au premier rang desquels l’Allemagne, mais aussi les Etats-Unis, la Chine ou la Corée du Sud.
                    • Total a reposé des jalons
                    Présent en Iran depuis 1954, Total a été la dernière major à quitter le pays, en 2008. Ses dirigeants n’ont cessé de répéter qu’ils y reviendraient quand les conditions – politiques mais aussi économiques – le permettraient. « Nous avons une longue histoire avec l’Iran. L’Iran est un pays qui a la culture de l’histoire, donc je sais que Total sera bien accueilli », assurait le PDG du groupe, Patrick Pouyanné, en juin.
                    Il a rencontré des officiels iraniens, notamment le ministre du pétrole, Bijan Zanganeh, lors de la dernière réunion de l’Organisation des pays exportateurs de pétrole (OPEP), le 4 juin, à Vienne. Et les autorités lui ont dit que le retour de Total serait le bienvenu.
                    Dans les années 2000, Total avait notamment investi dans l’une des phases de développement du gisement gazier géant de Pars-Sud en coopération avec le russe Gazprom et le malaisien Petronas.
                    • Renault et PSA travaillent à leur réinstallation
                    Chez PSA, qui a été l’un des premiers constructeurs à se retirer du pays, en 2012, alors que les sanctions contre la république islamique étaient renforcées, Jean-Christophe Quémard, en charge de la zone Afrique Moyen-Orient, discute depuis plusieurs mois déjà de la création d’une coentreprise avec son ex-partenaire local, Iran Khodro. Celle-ci serait détenue à parts égales par les deux constructeurs.
                    La nouvelle coentreprise pourra définir son plan produit et développer ses véhicules sur les plates-formes les plus récentes du groupe, dotées de moteurs modernes. Les véhicules contiendront jusqu’à 70 % de pièces produites en Iran. La nouvelle coentreprise pourra exporter ces véhicules Peugeot dans la région.
                    Renault, qui n’a jamais totalement coupé les ponts avec l’Iran, prend la même orientation. Selon le Wall Street Journal, le groupe français entend entrer au capital de Pars Khodro, son partenaire local, voire racheter des actifs industriels à Saipa, la maison mère de Pars Khodro. De même, le groupe va y produire des Sandero, des Logan pick-up, voire des Kwid, son dernier véhicule à bas coût, développé en Inde.
                    • La prudence reste de mise
                    A Paris, on pense pouvoir signer les premiers contrats dans les domaines qui n’étaient pas spécifiquement concernés par les sanctions américaines ou européennes, comme l’agriculture, secteur dans lequel la France est peu présente en Iran, en particulier dans la viande et le poulet.
                    Pour autant, il s’agit aussi de ne pas se précipiter. La visite pourrait faire naître des marques d’intérêt préalables à la conclusion d’accords durant la visite en France du président iranien Hassan Rohani, en novembre, même si aucun contrat d’envergure ne saurait être signé tant que les sanctions seront en vigueur.
                    Leur levée devrait débuter au premier trimestre 2016 si l’Iran se conforme aux obligations prévues par l’accord, destiné à l’empêcher de se doter de l’arme atomique. Et les Français resteront prudents tant que les Etats-Unis n’auront pas donné d’assurances claires sur la liberté de commercer, dit-on de sources diplomatiques et entrepreneuriales.
                    « L’objectif c’est de découvrir, apprendre, comprendre pour pouvoir ensuite monter des projets dans le court et le moyen terme, a dit à l’agence de presse Reuters le secrétaire général du groupe coopératif agricole Axéréal, Stéphane Michel. Il y a encore des contraintes, notamment des problématiques de change. Le pays aujourd’hui n’est pas raccordé au système financier mondial. Les sanctions américaines n’ont pas été levées. Ce pays n’est pas encore totalement connecté au monde. »
                    L’année dernière, BNP Paribas a écopé d’une amende de près de neuf milliards de dollars pour avoir violé des embargos américains.

                    نظر

                    • Alain Delon
                      Banned
                      • Dec 2014
                      • 628

                      #1540
                      پاسخ : پارس خودرو ( خپارس )


                      پیش بینی می شود که استقبال خوب و تقاضای زیادی از طرح اقساطی خرید خودرو صورت گیرد و تسهیلات 25 میلیون تومانی و یا به عبارتی 80 درصدی قیمت خودرو با شرایط مناسب و مدت دار از همان ساعات ابتدایی با واكنش مثبت خریداران همراه شود

                      صف هاي طولاني براي ثبت نام خريد خودروي قسطي در زنجان

                      1394\08\17 - 8:00 pm
                      زنجان/خبرگزاری صداوسیما/ اجتماعی/ویژه

                      برای ثبت نام خرید خودروی قسطی در زنجان صف های طولانی کشیده شده است.

                      به گزارش خبرگزاری صداوسیما،از صبح امروز مردم زنجان برای ثبت نام دریافت خودروی قسطی به مراكز ثبت نام خودرو مراجعه کردند.

                      تعداد افراد مراجعه کننده به این نمایندگی ها موجب شد تا صف های طولانی تشکیل شود.

                      در این نمایندگی ها امروز ثبت نام انجام نشد و نمایندگی ها تنها مردم را راهنمایی میکردند.



                      ایلنا گزارش می‌دهد:

                      استقبال گسترده از خودرو با وام 25 میلیونی/صف در مقابل نمایندگی‌ها علی‌رغم هوای بارانی

                      طرح خرید خودروهای اقساطی در قالب بسته تسریع در رونق اقتصادی، با استقبال گسترده مردم مواجه شد.

                      به گزارش خبرنگار ایلنا، در ساعات اولیه صبح امروز استقبال مردم به گونه‌ای بود که در مقابل نمایندگی‌های ایران‌خودرو و سایپا، صف ایجاد شده است. این استقبال در حالی است که امروز هوای تهران سرد و بارانی می‌باشد.

                      مشاهدات خبرنگار ایلنا نشان ‌می‌دهد بسیاری از ثبت‌نام کنندگان، بیش از یک خودرو ثبت‌ نام کرده‌اند.

                      ایلنا گزارش‌های تکمیلی را در این خصوص منتشر می‌کند

                      نظر

                      • Alain Delon
                        Banned
                        • Dec 2014
                        • 628

                        #1541
                        پاسخ : پارس خودرو ( خپارس )

                        رئیس جمهور در آستانه سفر به فرانسه / حسن روحانی،رئیس‌جمهور ایران از 25 تا 27 آبان به پاریس می‌رود تا با مقامات فرانسوی دیدار و گفت‌وگو کند.

                        پژو منتظر سفر روحانی به فرانسه

                        شرکت پژو برای هموار شدن راه ورود مجددش به بازار ایران چشم به سفر قریب الوقوع روحانی به فرانسه دوخته است.

                        پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی ب اف ام تی وی فرانسه نوشت: شرکت پژو سیتروئن تلاش می کند بار دیگر به بازاری که در گذشته در آن یکه تازی می کرد باز گردد.

                        پژو از زمان ورودش به ایران در سال 1978 میلادی تا30 درصد بازار این کشور را در اختیار داشت و در این زمینه پیشتازی بلامنازع بود. اما در سال دو هزار و دوازده، به دلیل اتحاد با شریک آمریکایی اش جنرال موتورز، مجبور به کنار کشیدن از بازار ایران شد تا تحریم های اقتصادی واشنگتن علیه ایران را رعایت کند.

                        اعلام چندی پیش لغو تحریم ها این امید را به پژو داده است که بار دیگر به ایران بازگردد.

                        از چند ماه پیش، این گروه خودروساز فرانسوی با سایپا، شریک قدیمی سیتروئن در ایران و بویژه با ایران خودرو که قصد دارد با آن شرکتی مشترک ایجاد کند مذاکره می کند.

                        ژان کریستوف کمار مسئول منطقه آفریقا و خاورمیانه پژو سیتروئن می گوید: «ابتدا ما نوع دیگری از روابط را پیشنهاد دادیم. ما همان شیوه شراکتمان با چینی ها را پیشنهاد می دهیم یعنی شرکتی مشترک به صورت پنجاه پنجاه، انتقال فناوری و دانش ما در زمینه صنعتی سازی.»


                        با اینکه تعداد زیادی خودرو پژو در خیابانهای تهران تردد می کنند، مذاکرات بین این شرکت و ایران طول کشیده است. یکی از علل این امر این است که ایران از کنار کشیدن پژو از بازار این کشور که سه سال پیش اتفاق افتاد ناراحت است. کارلوس تاوارس، رئیس هیئت مدیره پژو سیتروئن در گفتگو با نشریه چلینج فرانسه گفت: «من مشکلات را مشاهده می کنم. آنها به ما حمله می کنند زیرا ما (ایران را) ترک کردیم. مقالات بسیار تهاجمی در مطبوعات ایران علیه ما منتشر می شود.»


                        بنا بر اعلام پایگاه اینترنتی این نشریه اقتصادی، کاسه صبر پژو به طور جدی در حال لبریز شدن است و احتمال دارد پژو وضع مذاکراتش را برای اعمال فشار بر ایران افشا کند.

                        ژان کریستوف کمار که در ماههای اخیر برای پیشبرد این پرونده سفرهایش به ایران را افزایش داده است به لوفیگارو گفته است: «باید بیشتر تلاش کنیم زیرا ضربه وارد شده در ایران به اندازه سهم بازار پژو سیتروئن در این کشور بود.»


                        وی بویژه می افزاید: «ما آماده امضا توافق هستیم. سفر روحانی به فرانسه (که برای اواسط ماه نوامبر پیش بینی شده است) باید باعث تسریع امور شود.»

                        در هر صورت، پژو سیتروئن باید هر چه سریعتر این توافق را نهایی کند زیرا برای فتح این بازار رقابت شدیدی آغاز شده است. در بین رقبای پژو، بویژه می توان از رنو نام برد که جاه طلبی های بزرگی را اعلام کرده است. بنا بر اعلام وال استریت ژورنال، رنو تلاش می کند سهام شرکت پارس خودرو را خریداری کند.
                        آخرین ویرایش توسط Alain Delon؛ 2015/11/10, 12:03.

                        نظر

                        • Alain Delon
                          Banned
                          • Dec 2014
                          • 628

                          #1542
                          پاسخ : پارس خودرو ( خپارس )


                          چرا رنوی فرانسه به دنبال خرید پارس خودرو است؟


                          تجریه موفق شرکت رنو در خرید سهام کارخانجات خودروسازی در سایر کشورها، مدیران رنو را بر آن داشته که خواهان خرید سهام مدیریتی شریک خودروساز خود پارس خودرو باشند.

                          داچیا ( Dacia) یک شرکت خودروسازی رومانیایی بود که در آستانه تعطیل قرار گرفت . رنو آنرا زیر حمایت گرفت و کاملآ با تکنولوژی برتر خود تولیدش را شروع کرد . تولید داچیا لوگان ( Dacia Logan ) به قیمت استثنایی 7300 یورو باعث شد در اروپا بسرعت جای باز کند. بطوریکه توانست سهم بازار فروش خود را در سال 2008 حتی از پورشه و جاگوار هم بالاتر ببرد . ( روزنامه دی ولت - Die Welt : Dacia kann Porsche und.

                          نظر

                          • irandarab
                            عضو فعال
                            • Jan 2015
                            • 860

                            #1543
                            پاسخ : پارس خودرو ( خپارس )

                            الان قیمت خودرو که کاهش پیدا نکرده هیچ . هر خودرویی که با وام 25 میلیونی میخریم یعنی اینکه 10 میلیون گران تر میخریم و بعد 2 سال 7 یا 8 میلیون باید زیر قیمت بفروشی تازه اگر بشود بفروشی سندش هم بهت نمیدهند این یعنی کمپین نخریدن خودرو همچنان ادامه دارد

                            نظر

                            • Alain Delon
                              Banned
                              • Dec 2014
                              • 628

                              #1544
                              پاسخ : پارس خودرو ( خپارس )

                              خبر ساعت 21 شبکه یک

                              تا پایان وقت اداری امروز ، بیش از 46 هزار خودرو فروخته شد و میزان 45 % درصد از تعهدات تکمیل شد.

                              تعهدات فروش خودرو که تا پایان اردیبهشت ماه سال 95 ادامه دارد، فقط ظرف مدت دو روز 45 درصد آن تکمیل و به فروش رسید.


                              ظرفیت فروش پژو پارس و تندر به اتمام رسیده است.

                              نظر

                              • امام قلی خان
                                عضو فعال
                                • Aug 2015
                                • 1542

                                #1545
                                پاسخ : پارس خودرو ( خپارس )

                                اگر از فردا بخواهند هی بگویند ظرفیت فلان خودرو تمام شده یعنی دروغ میگویند و میخواهند دیگر وام ندهند.هم وام با بهره بدهند و هم حلبی بدهند و هم ناز کنند. اگر دروغ میگویند که لاشخور انشاالله خوارک گرگ و کفتار شوند واگر راست میگویند خاک بر سرشان که مدیریت نداشته اند
                                نه محقق بود نه دانشمند چارپایی بر او کتابی چند
                                از هم ندوشیم.
                                با هم بنوشیم.

                                نظر

                                در حال کار...
                                X