جــــو بــــازار

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • مگنوس کارلسن
    عضو فعال
    • Jan 2022
    • 1965

    #88636
    گمونم خرید وشهر..از گروه بانکی..الآن تو منفی ...خوب باشه

    نظر

    • linux_linda
      عضو فعال
      • Jun 2014
      • 3658

      #88637
      اگه قراره حقیقی سود کنه که دیگه اسمش بورس نیست بورس مال دولته اونجاییکه انتظار نداری صف فروش میکنن
      این همه محدودیت ارسال رو برای چی دستور دادن کارگزاری ها برای حقیقی اعمال کنه
      محدودیت سفارش ارسال و محدودیت های دیگه
      بخاطر اینکه حقوقی ها هیچ محدودیت ارسال خرید یا فروش ندارن ضمنا کارمزد معاملات شون هم صفره
      برای همینه تو سرخطی ها حقوقی از حقیقی همیشه جلوتره پنل کارگزاری شون هم مخصوصه و بدون محدودیت
      سال 99 به قبلش اینجوری نبود فوری مثلا چند میلیون سهام خودرو داشتی تو یه ارسال میزدی میخرید یا میفروخت

      نظر

      • liverno
        عضو فعال
        • Jul 2013
        • 1823

        #88638
        حواس ها جمع قراره بورس مدتی منفی بشه
        سیو سود روی برخی سهم ها
        طمع ممنوع
        خبربچه های سازمان

        نظر

        • Ali5559
          عضو فعال
          • Apr 2025
          • 315

          #88639
          تشریح نتایج مذاکرات روز گذشته با میانجی گری پاکستان و قطر توسط وزیر امور خارجه


          🔹میانجی گری خستگی ناپذیر پاکستان و قطر باعث پیشرفت های بزرگی برای پایان دادن به جنگ در لبنان شد.

          🔹 همچنین تحریم صادرات نفت و پتروشیمی تعلیق شد، محاصره دریایی برداشته شد، برخی از دارایی های مسدود شده آزاد شدند و طرح بزرگ بازسازی و توسعه اقتصادی ایران اجرایی شد.

          اولین آزمون واقعی: واحد رفع درگیری‌ها در لبنان
          @BehnamSamadi_ir ☑️

          نظر

          • تمام
            عضو فعال
            • Jun 2011
            • 14966

            #88640
            به خاطر مثبت بودن مذاکرات دیشب ایران و امریکا
            سهام ریالی امروز در کانون توجه بازار قرار میگیرن
            سهام رشد نکرده بانکی و خودرویی را پیدا کنید
            خدا خواست و ما توانستیم
            تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

            نظر

            • ali141
              عضو فعال
              • Feb 2011
              • 490

              #88641
              کلا اگه سهمی داری باید تحلیل نکنی چون سو گیری ذهنتو قفل میکنه

              نظر

              • Mehdi1400
                ستاره دار(19)
                • Jul 2013
                • 2984

                #88642
                اساسا وقتی سهمی نداشته باشی با چه انگیزه ای باید به تحلیلش بپردازی؟
                اساسا کی گفته سو گیری ذهنی بد هست
                اگر سو گیری ذهنی نباشد که باعث نمیشود شما سهمی را بخرید
                عاملی که باعث سو گیری ذهنی میشود مهم است
                و آن فاکتورهایی است که تحلیل گر به دنبال یافتن آنهاست
                و نهایتا وزنی که به آن فاکتورها میدهد.

                نظر

                • liverno
                  عضو فعال
                  • Jul 2013
                  • 1823

                  #88643
                  متاسفانه خبر جدی شد و نرخ سود بانکی در ابتدا به میزان 5 % بالا می رود

                  نظر

                  • Senator1989
                    عضو فعال
                    • Feb 2015
                    • 2584

                    #88644
                    در اصل توسط Mehdi1400 پست شده است View Post
                    اساسا وقتی سهمی نداشته باشی با چه انگیزه ای باید به تحلیلش بپردازی؟
                    اساسا کی گفته سو گیری ذهنی بد هست
                    اگر سو گیری ذهنی نباشد که باعث نمیشود شما سهمی را بخرید
                    عاملی که باعث سو گیری ذهنی میشود مهم است
                    و آن فاکتورهایی است که تحلیل گر به دنبال یافتن آنهاست
                    و نهایتا وزنی که به آن فاکتورها میدهد.
                    سلام وقت بخیر بنظرتون ممکنه حفارس بالای در حدود ۵۵۰ داشته باشه در کوتاه مدت ؟

                    نظر

                    • Mehdi1400
                      ستاره دار(19)
                      • Jul 2013
                      • 2984

                      #88645
                      در اصل توسط Senator1989 پست شده است View Post

                      سلام وقت بخیر بنظرتون ممکنه حفارس بالای در حدود ۵۵۰ داشته باشه در کوتاه مدت ؟
                      درود

                      خیر به نظرم کوتاه مدت اصلاح خواهد کرد

                      نظر

                      • مگنوس کارلسن
                        عضو فعال
                        • Jan 2022
                        • 1965

                        #88646
                        حمله به صف‌های فروش!

                        نظر

                        • zorba
                          ستاره دار(3)
                          • Aug 2013
                          • 4000

                          #88647
                          بازار داره جمع میشه
                          وبملت با حجم سنگین جمع شد
                          زی تیر نگه کرد پر خویش بر او دید***گفتا ز که نالیم که از ماست که بر ماست

                          نظر

                          • zess
                            عضو فعال
                            • Nov 2013
                            • 3204

                            #88648
                            بازار شاهد خروج گسترده پول حقیقی هست
                            باید دید پول حقوقی چقدر قدرت داره

                            --

                            اگر صندوق سرمایه گذاری ارزی صحت داشته باشه، شرایط بنیادی بازارها تا حدودی احتمالا تغییر خواهد کرد

                            نظر

                            • مگنوس کارلسن
                              عضو فعال
                              • Jan 2022
                              • 1965

                              #88649
                              در اصل توسط zess پست شده است View Post
                              بازار شاهد خروج گسترده پول حقیقی هست
                              باید دید پول حقوقی چقدر قدرت داره

                              --

                              اگر صندوق سرمایه گذاری ارزی صحت داشته باشه، شرایط بنیادی بازارها تا حدودی احتمالا تغییر خواهد کرد
                              چی هست این صندوق؟...واثرش چیه روی بازار؟...تجربه ترکیه چه طوری بوده؟

                              نظر

                              • مگنوس کارلسن
                                عضو فعال
                                • Jan 2022
                                • 1965

                                #88650
                                صندوقهای اهرمی بیدار..موج..شتاب...دوایکس..و بقیه درحال جمع آوری...با خیال راحت خریدتون رو تکمیل کنید

                                نظر

                                در حال کار...
                                X