پالایش صف خرید....دارایکم..درحال جمع آوری....عطف قطعی بازار
جــــو بــــازار
Collapse
X
-
-
حقیقی اگه قدرت تحلیل داشت حقوقی میشد قبل عید هم حقیقی فروخت بعدش بازار 30 درصد رفت بالا خودت تحلیلت چیهدر اصل توسط zess پست شده است View Postبازار شاهد خروج گسترده پول حقیقی هست
باید دید پول حقوقی چقدر قدرت داره
--
اگر صندوق سرمایه گذاری ارزی صحت داشته باشه، شرایط بنیادی بازارها تا حدودی احتمالا تغییر خواهد کرد
نظر
-
-
چنانچه توافق به هم نخورده باشد تا زمانی که ارزش بازارهای بورس و فرابورس به حدود ۲۰۰ میلیارد دلار نرسیده است حتی یک سهم هم نفروشید مگر برای نوسان یک تا دو روزه یا تعویض با سهم بهتر.با دلار ۱۶۰ تومانی در حال حاضر ارزش دو بازار بورس و فرابورس حدود ۱۱۰ میلیارد دلار است. یعنی بازار باید بطور متوسط حدود ۸۰ درصد دیگر بالا برود تا به نقطه تعادل برسیم.در اصل توسط linux_linda پست شده است View Postبورس تا 4700 باید بریزه
👍 7نظر
-
امروز انس طلا بعد از 7.5 ماه ماندن در کانال 4 و 5 هزار دلار وارد کانال 3 هزار دلاری شد و تا 3966 دلار هم کاهش یافت.در اصل توسط orumbourse پست شده است View Postمن فکر میکنم احتمال اینکه اونس طلا یه موج صعودی قوی بنام سه رو تمام کرده و وارد یک موج اصلاحی پرنوسان بنام 4 شده باشه ،زیاده.
اگر تحلیل درست باشه احتمال اینکه تا یک سال سقف 5600 دلار رو نتونه بشکنه،کم نیست.
هدف اصلاحی حتی 3600 دلار هم میتونه باشه.البته همانطور که گفتم این موج پرنوسان خواهد بود و ممکنه بین 4200 تا 5000 بارها نوسان ده بیست درصدی داشته باشه.
این نظر من برای اونس طلاست ممکنه اشتباه هم باشه.لطفا ملاک تصمیم گیری برای خرید یا فروش قرار داده نشود.
همچنان فکر میکنم توان رسیدن به 3600 دلار رو داره.
این نظر منه ممکنه درست هم نباشه لطفا ملاک تصمیم گیری قرار داده نشود.
"مطالب و پست های ارسالی اینجانب به هیچ وجه توصیه به خرید یا فروش برای کسی نیست، صرفا نظرات شخصی اینجانب درمورد سهام بازاربورس می باشد والبته ممکنه تمامی اون مطالب اشتباه هم باشد"
👍 11نظر
-
محدودیتهای حجمی رو کمتر کردند...مثلاً..خودرو وخساپا یا ذوب...از۴۰۰هزارتا به۳میلیون رسیده...هرچند کافی نیست...اماموثر خواهد بود....حالا پولهای درشت...راحت تر وارد میشه....
🔥 1نظر

نظر