جــــو بــــازار

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • مگنوس کارلسن
    عضو فعال
    • Jan 2022
    • 1965

    #88651
    پالایش صف خرید....دارایکم..درحال جمع آوری....عطف قطعی بازار

    نظر

    • ali141
      عضو فعال
      • Feb 2011
      • 490

      #88652
      در اصل توسط zess پست شده است View Post
      بازار شاهد خروج گسترده پول حقیقی هست
      باید دید پول حقوقی چقدر قدرت داره

      --

      اگر صندوق سرمایه گذاری ارزی صحت داشته باشه، شرایط بنیادی بازارها تا حدودی احتمالا تغییر خواهد کرد
      حقیقی اگه قدرت تحلیل داشت حقوقی میشد قبل عید هم حقیقی فروخت بعدش بازار 30 درصد رفت بالا خودت تحلیلت چیه

      نظر

      • zess
        عضو فعال
        • Nov 2013
        • 3204

        #88653
        در اصل توسط ali141 پست شده است View Post

        حقیقی اگه قدرت تحلیل داشت حقوقی میشد قبل عید هم حقیقی فروخت بعدش بازار 30 درصد رفت بالا خودت تحلیلت چیه
        معمولا خرید حقوقی ها حمایتی هست و ورود پول حقیقی درایور روند صعودی
        البته قطعی نیست

        نظر

        • linux_linda
          عضو فعال
          • Jun 2014
          • 3658

          #88654
          بورس تا 4700 باید بریزه

          نظر

          • zess
            عضو فعال
            • Nov 2013
            • 3204

            #88655
            پتروشیمی ها شرایط زیاد جالبی ندارند و قیمت جهانی محصولات پیوسته در حال کاهش هست
            اوره بازار آمریکا ۳۶۰
            متانول بازار چین ۳۹۰

            نظر

            • فین
              عضو فعال
              • Sep 2020
              • 1162

              #88656
              در اصل توسط linux_linda پست شده است View Post
              بورس تا 4700 باید بریزه
              چنانچه توافق به هم نخورده باشد تا زمانی که ارزش بازارهای بورس و فرابورس به حدود ۲۰۰ میلیارد دلار نرسیده است حتی یک سهم هم نفروشید مگر برای نوسان یک تا دو روزه یا تعویض با سهم بهتر.با دلار ۱۶۰ تومانی در حال حاضر ارزش دو بازار بورس و فرابورس حدود ۱۱۰ میلیارد دلار است. یعنی بازار باید بطور متوسط حدود ۸۰ درصد دیگر بالا برود تا به نقطه تعادل برسیم.

              نظر

              • رعد
                عضو عادی
                • Dec 2025
                • 24

                #88657
                در اصل توسط linux_linda پست شده است View Post
                بورس تا 4700 باید بریزه
                چشم .امرتون اطاعت میشه

                نظر

                • رعد
                  عضو عادی
                  • Dec 2025
                  • 24

                  #88658
                  در اصل توسط zess پست شده است View Post
                  بازار شاهد خروج گسترده پول حقیقی هست
                  باید دید پول حقوقی چقدر قدرت داره

                  --

                  اگر صندوق سرمایه گذاری ارزی صحت داشته باشه، شرایط بنیادی بازارها تا حدودی احتمالا تغییر خواهد کرد
                  دل خجسته ای دارید

                  نظر

                  • orumbourse
                    ستاره دار (1)
                    • Nov 2011
                    • 10247

                    #88659
                    در اصل توسط orumbourse پست شده است View Post
                    من فکر میکنم احتمال اینکه اونس طلا یه موج صعودی قوی بنام سه رو تمام کرده و وارد یک موج اصلاحی پرنوسان بنام 4 شده باشه ،زیاده.
                    اگر تحلیل درست باشه احتمال اینکه تا یک سال سقف 5600 دلار رو نتونه بشکنه،کم نیست.
                    هدف اصلاحی حتی 3600 دلار هم میتونه باشه.البته همانطور که گفتم این موج پرنوسان خواهد بود و ممکنه بین 4200 تا 5000 بارها نوسان ده بیست درصدی داشته باشه.
                    این نظر من برای اونس طلاست ممکنه اشتباه هم باشه.لطفا ملاک تصمیم گیری برای خرید یا فروش قرار داده نشود.
                    امروز انس طلا بعد از 7.5 ماه ماندن در کانال 4 و 5 هزار دلار وارد کانال 3 هزار دلاری شد و تا 3966 دلار هم کاهش یافت.
                    همچنان فکر میکنم توان رسیدن به 3600 دلار رو داره.
                    این نظر منه ممکنه درست هم نباشه لطفا ملاک تصمیم گیری قرار داده نشود.


                    "مطالب و پست های ارسالی اینجانب به هیچ وجه توصیه به خرید یا فروش برای کسی نیست، صرفا نظرات شخصی اینجانب درمورد سهام بازاربورس می باشد والبته ممکنه تمامی اون مطالب اشتباه هم باشد"

                    نظر

                    • مگنوس کارلسن
                      عضو فعال
                      • Jan 2022
                      • 1965

                      #88660
                      محدودیت‌های حجمی رو کمتر کردند...مثلاً..خودرو وخساپا یا ذوب...از۴۰۰هزارتا به۳میلیون رسیده...هرچند کافی نیست...اماموثر خواهد بود....حالا پولهای درشت...راحت تر وارد میشه....

                      نظر

                      در حال کار...
                      X