در اصل توسط مگنوس کارلسن پست شده است
View Post
6 سال هست مرم منتظرند دربش رو گل بگیرند ، اما نمی گیرند چون پلن کثافتکاری دارند.
به نظر همه این کثافتکاری ها از سالها قبل طراحی شده.
از اون 50 تا شرکت حکومتی خام فروش باد شده به واسطه گرانفروشی مواد اولیه به صنایع پایین دست و صندوقهای تخریب اقتصاد و کسب و کارهای متوسط و کوچک که بگذریم ، ارزش شرکتهای زیادی نسبت به تورم بالای 98 درصد از بین رفته است .
همین چند وقت پیش حتی ارزش بازار چند بانک در سازمان تروریستی بورس بی بها کردن کسب وکارها به کمتر از 15000 سکه رسیده بود.
کم نیستند شرکتهایی که چند ده برابر ارزش بازارشان از دولت مطالبات داخلی و حتی خارجی دارند ، کمتر از یک صدم ارزش جایگزینی هستند.
6 سال است به واسطه نرخ بهره نجومی و انواع صندوقهای طلا و ربا و تخریب اقتصاد ، پی در پی دارند بنزین می ریزند روی این کشور و مردم ، آتیش می زنند ،
اما ظاهرا هنوز ووووواااااقققققتتتتش نیست.

نظر