کشتیرانی ایران (حکشتی)

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • negarminavi
    عضو فعال
    • May 2013
    • 35715

    #211
    پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

    موضوع: اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره

    با عنایت به جزء "ب" ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان (مصوب 1386/05/03 هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار) بهپیوست اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی سازمان حسابرسي ) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ 1394/12/18 هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ 16,393,000,000,000 ریال به مبلغ 18,769,985,000,000 ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور مشارکت در افزايش سرمايه شرکتهاي تابعه و ادامه تعهدات سررسيد شده ساخت کشتي ارائه می گردد.

    بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

    نظر

    • negarminavi
      عضو فعال
      • May 2013
      • 35715

      #212
      پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

      اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 1396/03/31 (حسابرسی نشده)

      به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت کشتيراني جمهوري اسلامي ايران طی نامه شماره مورخ 1395/02/30 پیش بینی درآمد هر سهم برای سال منتهی به 1396/03/31 با سرمایه 16,393,000 میلیون ریال مبلغ 177 ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.

      تعدیل مثبت 15.6 درصدی پیش بینی سود سال مالی 95

      تعدیل مثبت 4 درصدی پیش بینی سود سال مالی 96 نسبت به 95

      نظر

      • ایرج سابق
        عضو فعال
        • Oct 2015
        • 7434

        #213
        پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

        تاریخ خبر: 10/03/1395 | ساعت: 8:27|


        مدیرعامل کشتیرانی در گفت وگو با ایرنا:

        افزایش کشتی های عازم اروپا به دو فروند در آینده نزدیک/رفع کامل تحریم های بیمه ای کشتیرانی


        تهران- ایرنا- مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به رفع کامل تحریم های بیمه ای اشاره کرد و از افزایش کشتی های عازم اروپا به دو فروند در آینده نزدیک خبر داد.

        محمد سعیدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا درباره وضعیت

        رفع تحریم های کشتیرانی افزود: محدودیت ها و تحریم های بیمه اتکایی کشتیرانی به طور کامل رفع شده است و کشتی های ایرانی می توانند به صورت عادی به بنادر اروپا رفت و آمد کنند.
        وی با بیان اینکه هم اکنون ماهانه یک فروند کشتی به بنادر اروپا تردد می کند، ادامه داد: بزودی کشتی های عازم اروپا به دو فروند افزایش خواهد یافت.

        مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران درباره پهلوگیری کشتی های ایرانی در بنادر اروپا نیز گفت: کشتی های ایرانی که عازم اروپا هستند، در

        مسیر رفت در بندرهای جنوا (ایتالیا)، هامبورگ (آلمان) و آنتورپ (بلژیک) و در مسیر برگشت علاوه بر این بنادر، در بندر والنسیای اسپانیا نیز پهلوگیری

        می کنند.
        به گزارش ایرنا، پس از اجرایی شدن برجام از دیماه پارسال، تحریم های صنعت کشتیرانی ایران نیز رفع و زمینه بازگشت کشتی های ایران به بنادر مهم

        دنیا فراهم شد.
        بر این اساس، نخستین کشتی کانتینری ایرانی پس از پنج سال تحریم در هفته های پایانی سال 1394 روانه بنادر اروپا شد؛ این کشتی حامل محصولات

        پتروشمی کشورمان بود که در اسفندماه بار خود را در بنادر اروپا تخلیه کرد.

        کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن بیش از 160 فروند کشتی به عنوان بزرگترین ناوگان ملی حمل و نقل دریایی در منطقه خاورمیانه شناخته می شود.
        بهترین دانش آن است که سودمند باشی

        نظر

        • negarminavi
          عضو فعال
          • May 2013
          • 35715

          #214
          پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

          اطلاعات و صورت‌های مالی 12 ماهه منتهی به 1395/03/31 (حسابرسی نشده)

          خرداد 95 نسبت به 94 :

          1- فروش : 17 درصد افزایش
          2- سود ناخالص : 16 درصد افزایش

          3- سود عملیاتی : 16 درصد افزایش
          4- سود خالص : 5 درصد افزایش

          5- سود شناسایی شده برای هرسهم در 12 ماهه : 165 ریال

          نظر

          • negarminavi
            عضو فعال
            • May 2013
            • 35715

            #215
            پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

            موضوع: آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به 1395/03/31


            الف- زمان و محل برگزاری مجمع عمومی :
            از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 09:00 روز پنج شنبه مورخ 1395/07/29 درمحل تهران، خيابان پاسداران، تقاطع خيابان شهيد لواساني(فرمانيه)، خيابان نارنجستان هشتم پلاک 1 برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

            ب– دستور جلسه :
            استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی.
            تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 1395/03/31
            انتخاب حسابرس و بازرس قانونی
            انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار
            تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره
            تعیین پاداش هیئت مدیره
            سایر موارد
            توضیحات:
            با توجه به الزامات قانوني ابلاغي از سوي اداره ثبت شرکتها همراه داشتن اصل و کپي کارت ملي براي اشخاص حقيقي و نامه نمايندگي و کپي کارت ملي و شناسنامه براي نمايندگان اشخاص حقوقي جهت حضور در مجمع الزامي است. ضمنا صاحبان سهام مي توانند از ده روز قبل از برگزاري مجمع درخصوص اطلاعات مالي به سايت بورس مراجعه نمايند.

            نظر

            • negarminavi
              عضو فعال
              • May 2013
              • 35715

              #216
              پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

              شركت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (سهامي‌عام)
              نماد: حکشتی كد: 01-10-61

              موضوع : خلاصه تصمیمات مجمع عمومی عادی سال مالی منتهی به 31/03/95

              بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (سهامی‌عام) در تاریخ 29/07/95 تشکیل شد و تصمیمات زیر اتخاذ شد:

              1) صورت‌های مالی سال مالی منتهی به 31/03/95 شرکت مورد تصویب قرار گرفت.
              2) مبلغ 17 ریال سود به ازای هر سهم تقسیم گردید.
              3) "سازمان حسابرسی" به ‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس مستقل شرکت انتخاب گردید.
              4) مبلغ 500ر3 میلیون ریال به عنوان پاداش هیئت‌مدیره تعیین گردید.
              5) روزنامه های اطلاعات و ایران به‌عنوان روزنامۀ کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت انتخاب گردید.
              6) حق حضور اعضای غیر موظف هیئت‌مدیره مبلغ 000,000,13 ریال به ازای حداقل یک جلسه در ماه تصویب گردید.

              نظر

              • negarminavi
                عضو فعال
                • May 2013
                • 35715

                #217
                پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

                اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای 3 ماهه منتهی به 1395/06/31 (حسابرسی نشده)

                شهریور 95 نسبت به 94 :

                1- فروش : 7 درصد افزایش
                2- شناسایی سود ناخالص

                3- زیان عملیاتی : 11 درصد افزایش
                4- زیان خالص : 46 درصد افزایش

                5- زیان شناسایی شده برای هرسهم در 3 ماهه : 10 ریال

                نظر

                • negarminavi
                  عضو فعال
                  • May 2013
                  • 35715

                  #218
                  پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

                  پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 1396/03/31 دوره 3 ماهه (حسابرسی نشده)

                  به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت کشتيراني جمهوري اسلامي ايران طی نامه شماره مورخ 1395/08/05 پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 1396/03/31 با سرمایه 16,393,000 میلیون ریال مبلغ 178 ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.

                  شناسایی 10 ریال زیان برای هرسهم در 3 ماهه

                  نظر

                  • parastom
                    عضو عادی
                    • Sep 2011
                    • 150

                    #219
                    پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

                    قرارداد خرید ۱۰ فروند کشتی با کره‌جنوبی امضا شد
                    شناسه خبر: 1262345 سرویس: اقتصادی
                    ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
                    کشتیرانی
                    به فاصله سه روز پس از خبر وال استریت ژورنال مبنی بر قصد کشتیرانی برای امضای قرارداد خرید کشتی با کره‌ای‌ها خبر می‌رسد که حدود ۲ ساعت پیش کشترانی جمهوری اسلامی اولین قرارداد سفارش ساخت کشتی با هیوندایی را امضا کرد. این قرارداد شامل ۱۰ فروند کشتی است.

                    به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز اولین سفارش ساخت کشتی با فاینانس خارجی توسط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و هیوندای کره جنوبی بعد از توافق هسته ای به امضا رسید.

                    بر این اساس این قرارداد گروه صنایع سنگین هیوندای، بزرگترین گروه کشتی سازی جهان اعلام کرد، امروز قرار داد ساخت کشتی های کانتینری مگاسایز 14 هزار و500 TEU و تانکر های حمل مشتقات نفتی و محمولات شیمیایی 49هزار تنی را با تامین مالی بانک ها و شرکت های کره ای با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های کشتیرانی خاورمیانه در سئول منعقد کرد.

                    مذاکرات اولیه سفارش ساخت کشتی که با حسن نیت طرفین از اوایل دی ماه سال 1394 آغاز شده بود.

                    بر اساس این گزارش به درخواست کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و به منظور توسعه صنایع کشتی سازی ایرانی، در کنار این قرارداد، شرکت کشتی سازی گروه صنایع سنگین هیوندای ( HHI)، برنامه تبادل نظر و پیگیری همکاری فنی با یکی از یاردهای کشتی سازی داخلی را در دستور کار خود قرار داده است.

                    کشتی های کانتینری سفارش شده، ابعادی برابر با 366 متر طول، 48.2 متر عرض و 29.9 متر ارتفاع داشته و تانکرهای حمل مشتقات نفتی و محمولات شیمیایی، 183 متر طول ، 32.2 متر عرض و 19.1 متر ارتفاع دارند .

                    کشتی های کانتینری در یارد های کشتی سازی HHI و تانکر های حمل مشتقات نفتی و محمولات شیمیایی در یاردهای HMD در شهر اولسان کره ، منطبق با آخرین استانداردهای سازمان بین المللی دریانوردی (IMO)، شامل مقررات محدود کننده انتشار گازهای NOX ساخته می شوند.

                    این کشتی ها در نوع خود اولین شناورهای نسل جدید با چنین ابعادی است که در اختیار ناوگان ملی جمهوری اسلامی قرار می گیرد. بر اساس این قرار داد اولین کشتی نیمه اول سال 1397 تحویل خواهد شد.

                    طی موافقت نامه ی اجرایی که توسط طرفین به امضا رسید شرکت هیوندایی متعهد شد نسبت به نهایی کردن برنامه آموزش نیرو، انتقال دانش طراحی، مهندسی و اطلاعات فنی و مدل های نرم افزاری با یکی از شرکت های سازنده کشتی در داخل کشور طی حد اکثر چهار ماه اقدام کند.

                    شرکت هیوندایی نیز همچنین متعهد شد از تولیدات و توانمندی های فناوری شرکت های دانش بنیان و تولیدی جمهوری اسلامی ایران نهایت استفاده را در ساخت و نصب تجهیزات و تولید نهایی محصولات دریایی بهره گیری کند.

                    قرارداد امضا شده با هیوندای شامل دو فروند کشتی مگاسایز 14 هزار و 500 TEU و 6 فروند شناور 49 هزار تنی است.

                    نظر

                    • mhjboursy
                      ستاره‌دار (۱۳)
                      • Jul 2013
                      • 18270

                      #220
                      پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

                      در اصل توسط mhjboursy پست شده است View Post
                      آیا حکشتی بیدار شده؟
                      اینکه تا اینجا خواب بود جای تعجب داشت. البته من بنیادی بلد نیستم ولی باید رشدش را بالاخره آغاز کند. نه؟
                      پی‌نوشت: من خودم ندارم. ولی اگر دوباره حقوقی لطف کند می‌خرم.

                      امروز من هم خریدم.
                      عجب حجمی خورد امروز! ده میلیون حجم (۳۵ میلیارد ریال) برای حکشتی خیلی است!
                      ۶ میلیون حقوقی عرضه کرد! یعنی چند حالت بیشتر ندارد:
                      • یا بسیار پول لازم بوده.
                      • یا پدر سهام را در آورد.
                      • یا کدهای خودی را سیراب کرد.


                      بعید است پدر سهام را درآورده باشد. چون معمولا آن بالا این کار را می‌کنند.

                      امروز حکشتی روی مقاومت بود و شاید این حجم برای عبور از مقاومتش بوده باشد.
                      «محمد حسین» هستم.
                      امیرالمومنین(ع):برای دنیایت چنان کار کن که گویا همیشه زندگی خواهی کرد و برای آخرتت چنان که گویا فردا خواهی مرد.

                      نظر

                      • mhjboursy
                        ستاره‌دار (۱۳)
                        • Jul 2013
                        • 18270

                        #221
                        پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

                        نمودار و توضیحات حکشتی:


                        سلام و صبح به خیر.
                        در نمودار دو چیز مشهود است یکی اینکه در حال شکستن خط روند است و دیگر اینکه یکی از بزرگترین حجم‌های تاریخش را زده.

                        ____________________________________

                        اما مهمترین دلیلی که باعث شد من از حکشتی خرید داشته باشم همان خبری بود که خدمت دوستان عرض کردم. از تاپیکو. که مدیرعامل تاپیکو گفته بود ما تمام قراردادهایمان را با کشتیرانی‌های خارجی فسخ کردیم و با IRISL قرارداد بسته‌ایم.

                        یکی دو خبر مکمل هم در این خصوص بود که دقیق خاطرم نیست... یکی‌اش اگر اشتباه نکنم مربوط به افزایش حجم کاری حکشتی بود که از زبان مدیرعاملش بیان شده بود. اگر پیدایش کردم همین‌جا قرار می‌دهم.
                        (در حقیقت این خبرها مکمل آن نمودار شدند برای من که حکشتی بخرم.)

                        ____________________________________

                        اما در مورد خود حکشتی...
                        حکشتی نماد خفنی است... ولی شناوری ندارد. تعداد سهام و ارزش بازار و شناوری‌اش را نگاه کنید:


                        نمودارش را هم که نگاه کنید می‌بینید این کمبود شناوری و بالا بودن حجم مبنا آزارش می‌دهد. یعنی نمودار روان و شادابی ندارد. نمودارش بیمار است.
                        «محمد حسین» هستم.
                        امیرالمومنین(ع):برای دنیایت چنان کار کن که گویا همیشه زندگی خواهی کرد و برای آخرتت چنان که گویا فردا خواهی مرد.

                        نظر

                        • mhjboursy
                          ستاره‌دار (۱۳)
                          • Jul 2013
                          • 18270

                          #222
                          پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

                          موضوع دیگر در ارتباط با حکشتی این است که گویا این هم درآمدش به دلار است. البته نمی‌دانم دلار آزاد یا دلار جهانگیری.
                          «محمد حسین» هستم.
                          امیرالمومنین(ع):برای دنیایت چنان کار کن که گویا همیشه زندگی خواهی کرد و برای آخرتت چنان که گویا فردا خواهی مرد.

                          نظر

                          • arak_bourse
                            کاربر فعال
                            • Nov 2010
                            • 3802

                            #223
                            پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

                            من هم دیروز حکشتی خریدم. سهم امروز ترند نزولی رو میشکنه
                            تحلیلگر بازار tahlilgar0@

                            نظر

                            • mhjboursy
                              ستاره‌دار (۱۳)
                              • Jul 2013
                              • 18270

                              #224
                              پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

                              ترانزیت ایران و چین ارزان شد : https://www.isna.ir/news/97060401556...6-%D8%B4%D8%AF

                              به گفته وی، کنسرسیوم سه جانبه با حضور شرکت چینی، کشتیرانی جمهوری اسلامی و منطقه آزاد انزلی برای حمل کالا در این مسیر تجاری نیز تشکیل شده است

                              __________________________________

                              فرارو- چین برای دور زدن تحریم‌های آمریکا علیه ایران، انتقال محموله‌‎های نفتی خریداری شده از ایران را به شرکت ملی نفتکش ایران سپرده است
                              «محمد حسین» هستم.
                              امیرالمومنین(ع):برای دنیایت چنان کار کن که گویا همیشه زندگی خواهی کرد و برای آخرتت چنان که گویا فردا خواهی مرد.

                              نظر

                              • mhjboursy
                                ستاره‌دار (۱۳)
                                • Jul 2013
                                • 18270

                                #225
                                پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

                                در اصل توسط mhjboursy پست شده است View Post
                                ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ :: ۱۹:۴۰ رویترز:

                                دولت هند مجوز واردات نفت ایران با نفتکش‌ها و بیمه ایرانی را صادر کرد

                                منابع مطلع در دولت هند از تداوم خرید نفت خام ایران از سوی پالایشگاه‌های دولتی این کشور با کمک نفتکش‌ها و بیمه‌های ایرانی خبر دادند.


                                به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع مطلع روز دوشنبه گفتند که هند به پالایشگاه‌های دولتی خود این امکان را داده تا واردات نفت ایران را با نفتکش‌ها و بیمه‌های ایرانی ادامه دهند. این در حالی است که دو شرکت‌ معروف حمل و نقل دریایی هند به دلیل تحریم‌های آمریکا، سفر به ایران را متوقف کرده بودند.

                                به نوشته خبرگزاری «رویترز» تلاش‌های دهلی نو برای حفظ جریان نفت ایران اقدامی شبیه به چین است که خریداران نفت در این کشور تقریبا تمام واردات نفت خود را به کشتی‌های متعلق به شرکت ملی نفت ایران انتقال می‌دهند.

                                بر اساس این گزارش، این اقدام‌ دو خریدار بزرگ نفت خام ایران (هند و چین) نشان می‌دهد که ایران احتمالا از نوامبر (آبان) سال جاری و زمانی که تحریم‌های آمریکا علیه بخش نفتی آغاز می‌شود، به طور کامل از بازارهای جهانی نفت جدا نخواهد نشود.

                                یک منبع دولت هند در این زمینه به رویترز گفت: «وزارت حمل و نقل به پالایشگاه‌ها این مجوز را داده که به خرید نفت ایران بر اساس مبنای هزینه، بیمه و حمل و نقل ادامه دهند.»

                                رویترز نوشت: هند می‌خواهد به خرید نفت از ایران ادامه دهد، زیرا تهران تقریبا حمل و نقل رایگان و اعتبارنامه طولانی مدت را ارائه می‌دهد. به موجب قرارداد موسوم به «سی. ای. اف»، ایران با تامین حمل و نقل و بیمه، پالایشگاه های هندی را قادر می سازد با وجود عدم دسترسی به بیمه‌های شرکت‌های غربی به واسطه محدودیت‌های اعمال شده توسط واشنگتن، به خرید نفت از ایران ادامه دهند.
                                «سانجی سانیال» مشاور ارشد دولت هند در وزارت اقتصاد این کشور نیز روز یکشنبه اعلام کرد، دهلی نو برای مقابله با هرگونه پیامد تحریم‌های آمریکا علیه ایران آماده است و اقدامات لازم و آماده سازی برای هرگونه سناریو را پیش بینی کرده است.
                                گفتنی است، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا پس از خروج یکجانبه از توافق هسته‌ای در اقدامی که مخالفت‌های گسترده را به همراه داشته است مجددا دستور اعمال محدودیت های اقتصادی علیه ایران را صادر کرد.
                                انتهای پیام/
                                چنین چیزی هم باید برای حکشتی وجود داشته باشد. کلا کار حکشتی باید زیاد شود. نمی‌دانم چرا به سهامش اقبالی نمی‌شود.
                                «محمد حسین» هستم.
                                امیرالمومنین(ع):برای دنیایت چنان کار کن که گویا همیشه زندگی خواهی کرد و برای آخرتت چنان که گویا فردا خواهی مرد.

                                نظر

                                در حال کار...
                                X