کشتیرانی ایران (حکشتی)

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • تمام
    عضو فعال
    • Jun 2011
    • 14648

    #136
    پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

    یه بررسی اجمالی نشون میده که گروه حمل و نقل موج 2 از 5 موجی موج سوم بزرگ رو تمام کرده
    و در ابتدای موج 3 از موج سوم بزرگ قرار گرفته
    با توجه به سنگینی حکشتی در تعیین جهت شاخص گروه
    بنده اهداف بالایی برای حکشتی متصورم یعنی به نظر بنده حرکت گروه در موج سوم بدون حکشتی ممکن نیست
    بنابراین بدون توجه به نمودار حکشتی بنده یه رشد حداقل 50 % برای حکشتی انتظار دارم
    نمیدونم چه زمانی شروع خواهد شد اما قطعا حکشتی رشد مناسبی طی یکسال آینده خواهد داشت
    حتی اگر حکشتی به خاطر بازار خراب به 400 برگرده مطمئن هستم طی یکسال آینده خودش رو به 1000 تومان خواهد رساند
    خدا خواست و ما توانستیم
    تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

    نظر

    • farshidu
      کاربر ویژه بورسی
      • Apr 2014
      • 2222

      #137
      پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

      در اصل توسط farshidu پست شده است View Post

      اگر پول بادآورده دارید در این سهم قمار کنید (نظر شخصی)


      Trade Mindfully

      نظر

      • تمام
        عضو فعال
        • Jun 2011
        • 14648

        #138
        پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

        این نمودار شما نه پایه فندیمتال داره نه تکنیکال
        کاش کمی تحلیل قاطی اینجور نوشته ها بکنید
        خدا خواست و ما توانستیم
        تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

        نظر

        • تمام
          عضو فعال
          • Jun 2011
          • 14648

          #139
          پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

          با خریدهایی که حقوقی میکنه و رنج هایی که میکشه اجازه افت قیمت رو نمیده
          خدا خواست و ما توانستیم
          تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

          نظر

          • m2020
            عضو عادی
            • May 2014
            • 293

            #140
            پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

            هر کی از قبل از افزایش سرمایه باهاش بوده تا الان بالای 100 درصد ازش گرفته از بعد از افزایش هم از 270 برگشته میشه 100 درصد. اون هم تو بازار یک سال اخیرکه خودتون بهتر میدونید چه گل و بلبلی بوده. حالا هم یه حمایت عالی رو 500 داره.خدا بده برکت.

            نظر

            • تمام
              عضو فعال
              • Jun 2011
              • 14648

              #141
              پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

              این سهم تا آخر سال دیدن داره
              و راه زیادی تا هدفش مانده
              خدا خواست و ما توانستیم
              تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

              نظر

              • لوئیز
                عضو عادی
                • Nov 2013
                • 81

                #142
                پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

                در اصل توسط تمام پست شده است View Post
                این سهم تا آخر سال دیدن داره
                و راه زیادی تا هدفش مانده
                سلام دوست عزیز هدفش چنده؟ با تحلیل نظر بدین

                نظر

                • تمام
                  عضو فعال
                  • Jun 2011
                  • 14648

                  #143
                  پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

                  در اصل توسط لوئیز پست شده است View Post
                  سلام دوست عزیز هدفش چنده؟ با تحلیل نظر بدین
                  اول باید تحلیل شاخص گروهش رو بزارم بعد خود سهمو
                  چون ممکنه تحلیل نمودار خود سهم به تنهایی آدم رو کمی گیج کنه
                  اما تحلیل میکنم و میزارم نمودارشو
                  خدا خواست و ما توانستیم
                  تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

                  نظر

                  • m.hossein
                    Banned
                    • Nov 2013
                    • 3031

                    #144
                    پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

                    ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ ۱۵:۲۱ 40 کد خبر:940514055497

                    دیدار مدیران ارشد موسسه رده بندی DNV نروژ با مدیرعامل کشتیرانی

                    تعدادی از مدیران ارشد موسسه رده بندی DNV نروژ در دیداری صمیمی با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران خواستار توسعه همکاری فی مابین در شرایط پسا تحریم شدند.

                    به گزارش خبرنگار مانا در این دیدار محمد حسین داجمر همکاری با موسسات رده بندی بین المللی عضو آیاکس به عنوان یک راهبرد مهم در فعالیت های بین المللی کشتیرانی و اخذ بیمه های معتبر جهت اجاره کشتی و همچنین اخذ تسهیلات مالی از منابع خارجی را مورد تاکید قرار داد.
                    وی همچنین با تاکید بر حفظ توانمندی داخلی ایجاد شده در شرایط تحریم های دول غربی ، بر لزوم بکارگیری روش های جدید همکاری با در نظر گرفتن موارد صدر الاشاره تاکید کرد.
                    در این دیدار آقای West Wood از مدیران ارشد موسسه رده بندی DNV نروژ نیز با تحسین عملکرد کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در دوران هفت ساله تحریم که همراه با شرایط نامطلوب بازار بوده است ، خواستار توسعه همکاری فی مابین در شرایط پسا تحریم شد.
                    این جلسه با حضور معاون فنی بازرگانی کشتیرانی و مدیرعامل شرکت مدیریت کشتی کشتیرانی در محل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

                    نظر

                    • m.hossein
                      Banned
                      • Nov 2013
                      • 3031

                      #145
                      پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

                      ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ ۹:۴۰ 46 کد خبر:940513055481

                      کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران؛یک مزیت ویژه برای کشور

                      کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به علت داشتن موقعیت ژئواستراتژیک یک مزیت ویژه برای کشور محسوب می شود.

                      به گزارش خبرنگار مانا، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین شستا در بازدید از غرفه کشتیرانی در نخستین نمایشگاه تامین اجتماعی سرمایه گذاری و توسعه پایدار ضمن اشاره به این مطلب افزود: طی سال گذشته ناوگان تجاری به رشد و توسعه قابل توجهی دست یافته است به همین جهت می تواند در دوران پسا تحریم در راستای اقتصاد مقاومتی نقش ویژه ای را ایفا کند.
                      تقی خان بیگی یادآور شد: با توجه به موقعیت جمهوری اسلامی ایران در قلب آسیا، خاورمیانه و پل بین سه قاره آفریقا، اروپا و آسیا مسلما کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در قرن بیست و یکم در توسعه اقتصادی کشور نقش اول را خواهد داشت.

                      نظر

                      • تمام
                        عضو فعال
                        • Jun 2011
                        • 14648

                        #146
                        پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

                        http://madanna.ir/?p=23940گروه معادن – شاخص بالتیک که مبنای هزینه اجاره کشتی در دنیا است هم اکنون مسیر صعود را پیش گرفته که به معنای افزایش حمل و نقل دریایی است.
                        به گزارش پایگاه خبری معدن ایران(معدنا)،این شاخص روزانه مثل قیمت نفت در بورس تغییر می‌کند و مبنای هزینه اجاره کشتی‌های دنیا است.
                        به عنوان مثال اگر طول سفر کشتی پاناماکس بین ایران و چین ۱۵ روز است، هزینه حمل هر تن کالا می‌شود حاصلضرب ۱۵ روز ضرب در شاخص بالتیک تقسیم بر ۷۰ هزار تن (ظرفیت کشتی).
                        در بحران جهانی اقتصادی سال ۲۰۰۸ قبل از شروع بحران شاخص بالتیک افت شدید کرد (کاهش تقاضای حمل) و سپس قیمت نفت، سنگ آهن، فولاد و … سقوط کرد.
                        این شاخص در روزهای اخیر رو به افزایش است که خبر خوبی برای بخش معدن است. چون نشان می‌دهد میزان حمل دریایی علیرغم رکود رو به افزایش بوده و در نتیجه تقاضا صعودی است.
                        خدا خواست و ما توانستیم
                        تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

                        نظر

                        • تمام
                          عضو فعال
                          • Jun 2011
                          • 14648

                          #147
                          پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

                          رویترز گزارش داد:
                          بازگشت کشتی های باری خارجی به ایران
                          تهران-ایرنا- خبرگزاری رویترز پنجشنبه گزارش داد: اولین کشتی های باری بین المللی پس از توافق هسته ای، در هفته اخیر شروع به پهلو گرفتن در سواحل ایران کردند.
                          بازگشت کشتی های باری خارجی به ایران
                          بر اساس این گزارش، ایران در گذشته برای بخش زیادی از واردات خود به کشتی های خارجی متکی بود اما از سال 2012 به این سو به دلیل تحریم ها ، بیشتر به مسیرهای زمینی و ناوگان تجاری خود متکی شده است.
                          در یکی از اولین نشانه های تغییر، شرکت «سی ام ای سی جی ام» فرانسه (CMA CGM) که سومین گروه کشتیرانی باری بزرگ جهان است، روز دوشنبه (12 مرداد - سوم اوت) اعلام کرد که اوایل ماه اوت خدمات کشتیرانی به مقصد ایران را از سر خواهد گرفت.
                          کشتی باری «آندرومدا» شرکت فرانسوی مزبور با پرچم انگلیس روز پنجشنبه وارد بندرعباس ایران شد.
                          شرکت فرانسوی در تماس رویترز از توضیح بیشتر در این خصوص خودداری کرد.
                          شرکت کشتیرانی «اورگرین» (Evergreen) تایوان که پنجمین شرکت کشتیرانی باری جهان است نیز اعلام کرد که ارائه خدمات به مقصد بندرعباس را از سر گرفته و اولین کشتی این شرکت نیز روز چهارشنبه وارد اسکله های بندر عباس شده است.
                          این شرکت تایوانی که یکی از آخرین خطوط کشتیرانی بود که در سال 2013 خدمات رسانی به مقصد ایران را به حالت تعلیق درآورد، در بیانیه ای اعلام کرد بخش ایران در این شرکت پاسخگوی افزایش تقاضای مشتریان است که در حال حاضر با آن رو به رو هستیم.
                          خدا خواست و ما توانستیم
                          تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

                          نظر

                          • تمام
                            عضو فعال
                            • Jun 2011
                            • 14648

                            #148
                            پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

                            کشتیهای خارجی رسما دارن در بنادر ایران پهلو میگیرن
                            این سهم در کنار اخبار مثبت فراوانی که داره منتشر میشه دچار تحول خواهد شد
                            در ابتدای امر رشد 25% در انتظار سهم است
                            خدا خواست و ما توانستیم
                            تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

                            نظر

                            • تمام
                              عضو فعال
                              • Jun 2011
                              • 14648

                              #149
                              پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

                              در سایت همسایه قشنگ نوشته بودن:
                              .
                              .
                              در کلیت بازار باید عرض کرد الان دقیقا بازار سردرگم است مانند روزهایی که دلار از 1000 تا داشت به سمت 4000 میرفت
                              اولش که بازار سراسر قرمز بود چون کسی نمیدونست این تغییر مهم اقتصادی چه تاثیری روی سهامشون داره
                              اما بعدش بازار با رشد نجومی همراه شد
                              الان وضع بازار همونه نمیتونه تحلیل کنه
                              اما در این بین تنها صنعتی و گروهی که حسابش برای پساتحریم مشخص است همین گروه حمل و نقل دریایی است همه میدونن این گروه خیلی سود میبره
                              اما بقیه بازار هنوز در ابهام است
                              پس تا وقتی که بازار راهش مشخص کنه این گروه پیشرو و لیدر خواهد بود
                              خدا خواست و ما توانستیم
                              تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

                              نظر

                              • تمام
                                عضو فعال
                                • Jun 2011
                                • 14648

                                #150
                                پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

                                ظاهرا بحث عرضه حجنوب و افزایش سرمایه از محل تجدید ارزش دارایی ها جدی شده
                                خدا خواست و ما توانستیم
                                تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

                                نظر

                                در حال کار...
                                X