کشتیرانی ایران (حکشتی)

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • ایرج اکبری
    عضو فعال
    • Dec 2011
    • 10934

    #91
    پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)


    وزارت خزانه‌داری انگلیس هم تحریم مدیران کشتیرانی را لغو کرد
    وزارت خزانه‌داری انگلیس هم تحریم 11 نفر از مدیران گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را لغو کرد.
    خبرگزاری فارس: وزارت خزانه‌داری انگلیس هم تحریم مدیران کشتیرانی را لغو کرد

    Tweet
    به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی، پیرو رای برائت دادگاه عمومی اتحادیه اروپا برای 11 تن از مدیران ارشد شرکت‌های گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و عدم فرجام‌خواهی از طرف مسئولین ذیربط اتحادیه اروپا و نهایتاً قطعی شدن رای دادگاه اشاری در مورخ 3/12/1392، وزارت خزانه‌داری دولت انگلیس نیز در مورخ 8/12/392، ‌مبادرت به لغو تحریم‌های اعمالی علیه مدیران ارشد کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران کرد.

    شایان ذکر است در پی اجرای رویکرد تشدید تحریم‌ها و در راستای ایجاد اختلال در فعالیت‌های ناوگان ملی، ‌از ابتدای ماه دسامبر 2011 میلادی، 11 نفر از مدیران ناوگان در فهرست تحریمی کشورهای عضو اتحادیه اروپا و وزارت‌ خزانه‌داری انگلیس قرار گرفته بودند.
    كسى كه عقل ندارد، ادب ندارد و كسى كه همّت ندارد، جوانمردى ندارد و كسى كه دین ندارد، حیا ندارد.

    نظر

    • ایرج اکبری
      عضو فعال
      • Dec 2011
      • 10934

      #92
      پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

      خط مستقیم کشتیرانی بندرعباس به دالیان چین راه‌اندازی شد

      به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از مانا، حمزه کشاورز با اشاره به این‌که برای ارائه خدمات بهتر و ایجاد مزیت رقابتی برای صاحبان کالا این خط کشتیرانی به بنادر بنادر دالیان و لیان یونگانگ چین افتتاح شد، افزود: بندر دالیان که در شمال چین واقع شده است پیش از این به عنوان یک بندر ترانشیپی (فیدر) برای محمولات ایرانی شناخته می‌شد که با این اقدام شرکت حمل کانتینری کشتیرانی،امکان استفاده از این بندر به‌عنوان بندر اصلی فراهم شد.

      وی به مزیت افتتاح این خط در ارائه خدمات سریعتر و کاهش هزینه حمل محمولات برای صاحبان کالا اشاره کرد و افزود: پیش از این محمولات کانتینری کشتیرانی در بندر شانگهای چین تخلیه و به صورت محمولات فیدری به بندر دالیان ترانشیپ می شد که حتی خطوط خارجی مجددا در دبی ترانشیپ می کردند و این امر موجب اضافه شدن زمان ترانزیت ، خواب سرمایه برای صاحبان کالاو افزایش هزینه حمل فیدر به محمولات می شد که با افتتاح این خط از این پس حمل مستقیم محمولات کانتینری به بنادر دالیان و لیان یونگانگ و بالعکس در زمان کوتاهتری انجام می گیرد.

      مدیرعامل شرکت حمل کانتینری کشتیرانی هدف از برقراری این فعالیت را امکان خدمات رسانی مطلوب تر به صاحبان کالا ذکر کرد و افزود : کاهش زمان ترانزیت، حذف عملیات فیدر و ترانشیپی ، تقابل هزینه ها و امکان ارائه نرخ پایین تر ، پذیرش مستقیم کالا از گمرک دالیان و ترغیب صاحبان کالا در بنادر خشک داخلی جهت حمل کالا با خط کانتینری ملی از جمله مزایای افتتاح این خط است.

      کشاورز اظهار کرد: در اولین سفر انجام شده به این بندر ،تعداد 800 TEU محمولات کانتینری تخلیه و 395 TEU بارگیری شد که انتظار داریم با امکانات فراهم شده ، شاهد استقبال روزافزون صاحبان کالا و افزایش مراودات در این مسیر باشیم.

      وی با اشاره به افزایش حمل محمولات کانتینری به این بندر پیش‌بینی کرد تا پایان سال 2014 میلادی، میزان حمل محمولات کانتینر 1500 تا 2000 TEU کانتینر در هر ماه افزایش یابد.
      كسى كه عقل ندارد، ادب ندارد و كسى كه همّت ندارد، جوانمردى ندارد و كسى كه دین ندارد، حیا ندارد.

      نظر

      • البرز
        عضو عادی
        • May 2013
        • 75

        #93
        پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

        4. شرکت پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به 31/03/93 را در تاریخ 05/03/92، 12/04/92 (حسابرسی شده) و 04/08/92، مبلغ 22 ریال و در تاریخ 08/10/92 و 15/12/92، مبلغ 30 ریال و مطابق اطلاعات حاضر، مبلغ 150 ریال اعلام نموده است.
        5. شرکت در پیش¬بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به 31/03/93 شرکت اصلی، مبلغ 000ر963ر1 میلیون ریال (به ازای هر سهم 196 ریال) درآمد حاصل از سرمایه¬گذاری اعلام نموده است.
        6. شرکت پیش¬بینی سود هر سهم تلفیقی سال مالی منتهی به 31/03/93 را در تاریخ 05/03/92، مبلغ (347) ریال و در تاریخ 12/04/92 (حسابرسی شده) و 04/08/92، مبلغ (364) ریال و در تاریخ 08/10/92 و 15/12/92، مبلغ 320 ریال و مطابق اطلاعات حاضر، مبلغ 600 ریال اعلام نموده است.

        با این تعدیلات سنگین حکشتی امیدوارم تاثیر مثبتی رو حرکت حخزر مشاهده کنیم همه اعضای گروه تعدیلات مثبت قابل توجهی دارن که از حخزر هم انتظار گزارش همراه با تعدیل مثبت برای 92 میره

        نظر

        • نوام چامسکی
          عضو فعال
          • Apr 2014
          • 3369

          #94
          پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

          شرکت کشتیرانی دریای خزر طی اطلاعیه ای اعلام نموده است باتغییر نرخ تسعیر ارز از مبلغ 24500 ریال به 26500 ریال سود سال 93 شرکت از مبلغ493 ریال به 554 ریال افزایش خواهد یافت .
          شرکت همچنین اعلام نموده است سود 12 ماهه سال 92 طبق عملکرد واقعی مبلغ 454 ریال می باشد که نسبت به آخرین پیش بینی افزایشی 3 ریالی داشته است.

          http://forums.boursy.com/showthread.php?t=2936

          نظر

          • سیدامیر
            عضو فعال
            • Dec 2012
            • 1668

            #95
            پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

            سلام
            امروز خرید شد بادید میان مدت...
            چند روزی است که معاملات جالبی داره..
            دوستان اگه قراره تجارت ایران رونق بگیره بار اون حکشتی باید به دوش بکشه.../:.winksmiley02.:/

            نظر

            • rajabnejad
              عضو فعال
              • Jan 2012
              • 4331

              #96
              پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

              داجمر به ایسنا خبر داد
              دومین کشتی هم در راه است/شرط خارجی‌ها برای همکاری با ایران


              مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت :بسیاری از شرکت‌ها در کشورهای اروپایی که در قدیم به عنوان طرف‌های تجاری ما بودند اعلام آمادگی کردند ولی شرط همکاری آن ها لغو تحریم است.

              محمد حسین داجمر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،با بیان اینکه با مذاکراتی که در ژنو انجام شد گشایش‌هایی صورت گرفت اظهار کرد: قبل از تحریم حجم بیشتر تجارت ما با کشور‌های اروپایی و در درجه اول کشور آلمان بود ولی به خاطر مسائل تحریم در حال حاضر تجارت ما بیشتر با کشور‌های چین و پس از آن کره، تایوان و مالزی است.

              وی افزود: خیلی از شرکت‌هایی که در قدیم به عنوان طرف‌های تجاری ما بودند بعد از مذاکرات ژنو جلساتی گذاشته و به ما اعلام همکاری کردند ولی شرط همکاری آن ها لغو تحریم است.

              داجمر تاکید کرد: ما در حال پیگیری برنامه‌های گذشته هستیم که مهم‌ترین آن فعال‌کردن خطوط در اروپا است و در چند سالی که تحریم در این بخش آغاز شد بر مقابله با تحریم متمرکز بودیم.

              وی افزود: کانتینر شرکت ون‌های تایوان، نخستین کمپانی خارجی است که پس از وقفه‌ای چندین ساله بار دیگر در کرانه بندر شهید رجایی توقف کرد و بنا بر اعلام معاون سازمان بنادر قرار است تا دوم مرداد ماه دومین کشتی نیز به بندر رجایی برسد که با توجه به مذاکرات انجام شده با طرف‌های خارجی، این روند به زودی از سوی شرکت‌های دیگر ادامه پیدا می‌کند.

              مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران افزود: شرکت‌های دیگری نیز اعلام آمادگی کردند ولی هنوز برنامه خاصی در این زمینه ارائه نشده است.

              به گزارش ایسنا نخستین نشانه‌ها از لغو تحریم‌های اقتصادی ایران، از جنوب کشور سر برآورده تا با لغو تحریم بندر شهید رجایی، یکی از بزرگترین بندرهای کانتینری خاورمیانه بار دیگر حضور در عرصه بین‌المللی را تجربه کند.

              به گفته معاون سازمان بنادر، سه شرکت دیگر کشتیرانی دنیا نیز به زودی وارد بندر شهید رجایی می شوند تا به این ترتیب بخش دیگری از ظرفیت این بندر بزرگ بار دیگر به جریان بیفتد.

              موقعیت جغرافیایی مطلوب ایران که با توجه به دسترسی به آبهای آزاد می‌تواند نقش بسزایی را در ترانزیت کالا از آسیا به اروپا بازی کند، در سایه تحریم‌های سال‌های قبل از بین رفت و با توجه به ممنوعیت ورود و خروج شرکت‌های کشتیرانی به بنادر ایران بسیاری از کشورهای منطقه و حاشیه خلیج فارس از این موضوع بهره بردند.

              اما در کنار این فرصت از دست رفته، محدودیت‌ها باعث شد حتی مواد اولیه و کالاهای مورد نیاز در داخل کشور نیز با مشقات فراوان به دست مردم برسد.

              در سال‌های قبل کشتی‌های خارجی باید کانتینرهای مورد نیاز ایران در سواحل یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس پیاده می‌کردند تا این اجناس به داخل کشور منتقل شوند؛ عملیاتی که هزینه‌ بار را تا حد زیادی افزایش می‌داد و البته زمان تحویل را نیز گاهی تا چند ماه بالا می‌برد.
              هرگاه زندگی را جهنم دیدی, سعی کن پخته بیرون آیی, سوختن رو همه بلدند ....

              نظر

              • negarminavi
                عضو فعال
                • May 2013
                • 35711

                #97
                پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

                گزارش 12 ماهه سال مالی منتهی به خرداد 93 حکشتی (حسابرسی نشده) منتشر شد :

                نسبت به سال مالی قبل :

                1- فروش : صفر درصد تغییر !!
                2- سود ناخالص : 91 درصد کاهش !!

                3- زیان عملیاتی : 26 درصد افزایش !
                4- درآمد سرمایه گذاری : 491 درصد افزایش !!!

                5- درآمد متفرقه : 1095 درصد افزایش !!!
                6- سود خالص : 2584 درصد افزایش !!!

                7- تبدیل زیان انباشته به سود انباشته
                8- شناسایی 249 ریال سود برای هر سهم

                سایر اطلاعات :
                1) شرکت پيش‌بيني سود هر سهم شرکت اصلي سال مالي منتهي به 31/03/92 را در تاريخ‌هاي 30/03/91، 30/07/91، 01/11/91، 03/02/92 و 05/03/92، مبلغ 54 ريال اعلام نموده بود که مطابق صورت‌هاي مالي حسابرسي نشده و شده، مبلغ 9 ريال محقق گرديده است.

                2) شرکت پيش‌بيني سود هر سهم سال مالي منتهي به 31/03/93 را در تاريخ 05/03/92، 12/04/92 (حسابرسي شده) و 04/08/92، مبلغ 22 ريال و در تاريخ 08/10/92 و 15/12/92، مبلغ 30 ريال و در تاريخ‌هاي 03/02/93 و 28/02/93، مبلغ 150 ريال اعلام نموده بود که مطابق صورت‌هاي مالي حسابرسي نشده، مبلغ 249 ريال محقق گرديده است.

                3) درآمد حاصل از سرمايه‌گذاري شرکت در سال مالي منتهي به 31/03/93، مبلغ 527ر650ر2 ميليون ريال (به ازاي هر سهم 265 ريال) درآمد حاصل از سرمايه‌گذاري اعلام نموده است.

                تلفيقي:
                1)شرکت پيش‌بيني سود هر سهم تلفيقي سال مالي منتهي به 31/03/92 را در تاريخ‌هاي 30/03/91، 30/07/91، 03/02/92 و 05/03/92، مبلغ (140) ريال اعلام نموده بود که مطابق صورت‌هاي مالي حسابرسي نشده، مبلغ (201) ريال و مطابق صورت‌هاي مالي حسابرسي شده، مبلغ (207) محقق گرديده است.

                2) شرکت پيش‌بيني سود هر سهم تلفيقي سال مالي منتهي به 31/03/93 را در تاريخ 05/03/92، مبلغ (347) ريال و در تاريخ 12/04/92 (حسابرسي شده) و 04/08/92، مبلغ (364) ريال و در تاريخ 08/10/92 و 15/12/92، مبلغ 320 ريال و در تاريخ‌هاي 03/02/93 و 28/02/93، مبلغ 600 ريال اعلام نموده است.

                نظر

                • negarminavi
                  عضو فعال
                  • May 2013
                  • 35711

                  #98
                  پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

                  موضوع: پيشبيني سود (زیان) هر سهم براي سال مالي منتهي به 31/03/94 (حسابرسی شده)

                  اطلاعات پیش‌بینی سود هر سهم برای سال مالی منتهی به 31/03/94 (حسابرسی شده) را با سرمایه 000ر000ر10 میلیون ریال به ازای هر سهم مبلغ 200 ریال که توسط شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (سهامی‌عام) تهیه گردیده است، در فایل ضمیمه ایفاد می‌گردد.

                  ساير اطلاعات:

                  1. شرکت پیش¬بینی سود هر سهم شرکت اصلی سال مالی منتهی به 31/03/92 را در تاریخ های 30/03/91، 30/07/91، 01/11/91، 03/02/92 و 05/03/92، مبلغ 54 ریال اعلام نموده بود که مطابق صورت‌های مالی حسابرسی نشده و شده، مبلغ 9 ریال محقق گردیده است.

                  2. شرکت پیش‌بینی سود هر سهم تلفیقی سال مالی منتهی به 31/03/92 را در تاریخ های 30/03/91، 30/07/91، 03/02/92 و 05/03/92، مبلغ (140) ریال اعلام نموده بود که مطابق صورت‌های مالی حسابرسی نشده، مبلغ (201) ریال و مطابق صورت‌های مالی حسابرسی شده، مبلغ (207) محقق گردیده است.

                  3. شرکت پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به 31/03/93 را در تاریخ 05/03/92، 12/04/92 (حسابرسی شده) و 04/08/92، مبلغ 22 ریال و در تاریخ 08/10/92 و 15/12/92، مبلغ 30 ریال و در تاریخ‌های 03/02/93، 28/02/93، مبلغ 150 ریال و مطابق اطلاعات حاضر، مبلغ 159 ریال اعلام نموده است که مطابق صورت‌های مالی حسابرسی نشده، مبلغ 254 ریال محقق گردیده است.

                  4. شرکت پیش بینی سود هر سهم تلفیقی سال مالی منتهی به 31/03/93 را در تاریخ 05/03/92، مبلغ (347) ریال و در تاریخ 12/04/92 (حسابرسی شده) و 04/08/92، مبلغ (364) ریال و در تاریخ 08/10/92 و 15/12/92، مبلغ 320 ریال و در تاریخ‌های 03/02/93 و 28/02/93، مبلغ 600 ریال و مطابق اطلاعات حاضر، مبلغ 586 ریال اعلام نموده است.

                  5. شرکت پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به 31/03/94 را در تاریخ 28/02/93 و همچنین مطابق اطلاعات حاضر (حسابرسی شده) ، مبلغ 200 ریال اعلام نموده است.

                  6. شرکت در پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به 31/03/94 شرکت اصلی، مبلغ 000ر572ر2 میلیون ریال (به ازای هر سهم 257 ریال) درآمد حاصل از سرمایه گذاری اعلام نموده است.

                  7. شرکت پیش بینی سود هر سهم تلفیقی سال مالی منتهی به 31/03/94 را در تاریخ 28/02/93، مبلغ 653 ریال و مطابق اطلاعات حاضر (حسابرسی شده)، مبلغ 604 ریال اعلام نموده است.

                  8. لازم به ذکر است که با توجه به تهیه این اطلاعات قبل از ارائه عملکرد واقعی حسابرسی نشده، اطلاعات مربوط به ستون مقایسه‌ای سال مالی منتهی به 31/03/93، متفاوت با عملکرد واقعی می‌باشد.

                  نظر

                  • negarminavi
                    عضو فعال
                    • May 2013
                    • 35711

                    #99
                    پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

                    بازگشايي نماد معاملاتي حكشتي 93/5/28 10:57

                    به اطلاع مي رساند، نماد معاملاتي شركت كشتيراني جمهوري اسلامي ايران با توجه به ارائه صورتهاي مالي حسابرسي نشده سال مالي منتهي به 31/03/1393، بدون محدوديت نوسان قيمت با استفاده از مكانيزم حراج تك قيمتي آماده انجام معامله مي باشد. مديريت بازار

                    نظر

                    • negarminavi
                      عضو فعال
                      • May 2013
                      • 35711

                      #100
                      پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

                      جالبه شرکتهایی که سود عملیاتی دارند، بازار p/e چندانی نمیده !

                      اونوقت حکشتی با این وضعیت اینجوری قیمت میخوره !!!

                      نظر

                      • PETROLEUM
                        Banned
                        • May 2014
                        • 853

                        #101
                        پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

                        در اصل توسط negarminavi پست شده است View Post
                        جالبه شرکتهایی که سود عملیاتی دارند، بازار p/e چندانی نمیده !

                        اونوقت حکشتی با این وضعیت اینجوری قیمت میخوره !!!
                        بخاطر اینکه آقای ناظر بازار و مسئولین سازمان برای لاپوشانی ...کاری های خودشون توی این 9 ماه ، باید شاخص را مهندسی کند
                        حکشتی هم شاخص ساز هست
                        جالبه که کل شناوری این سهم (شناوری ظاهری) حدود 4 درصد هست ::
                        با دومیلیارد تومان ، اینطوری زدن زیر شاخص
                        به استناد همین شاخص هم گزارش میدن به مسئولین دولت و مجلس

                        آقای صالح آبادی جنابعالی به اتهام ارائه گزارشهای غیرواقعی و اطلاعات گمراه کننده شاخص باید برکنار شوید

                        نظر

                        • negarminavi
                          عضو فعال
                          • May 2013
                          • 35711

                          #102
                          پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

                          در اصل توسط PETROLEUM پست شده است View Post
                          بخاطر اینکه آقای ناظر بازار و مسئولین سازمان برای لاپوشانی ...کاری های خودشون توی این 9 ماه ، باید شاخص را مهندسی کند
                          حکشتی هم شاخص ساز هست
                          جالبه که کل شناوری این سهم (شناوری ظاهری) حدود 4 درصد هست ::
                          با دومیلیارد تومان ، اینطوری زدن زیر شاخص
                          به استناد همین شاخص هم گزارش میدن به مسئولین دولت و مجلس

                          آقای صالح آبادی جنابعالی به اتهام ارائه گزارشهای غیرواقعی و اطلاعات گمراه کننده شاخص باید برکنار شوید
                          اینکه نوشتید میزنن زیر شاخص ! آدم یاد این تیمهای فوتبالی میفته که تیم حریف هجوم میاره روی دروازه اونها و میگن فقط توپ رو دور کنید، بزن زیر توپ و .... آخرشم گل میخورن

                          نظر

                          • m.hossein
                            Banned
                            • Nov 2013
                            • 3031

                            #103
                            پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

                            ۱۳۹۳/۰۶/۱۵ ۱۳:۲۳ 26 کد خبر:930615049457

                            افزايش سرمايه 64 درصدي کشتيراني تصويب شد

                            در جلسه مجمع عمومي فوق العاده کشتيراني جمهوري اسلامي ايران ، سرمايه اين شرکت از10 هزار ميليارد ريال به مبلغ 16.393 ميليارد ريال با اکثريت آراء به تصويب رسيد.

                            به گزارش خبرنگار مانا در جلسه مجمع عمومي فوق العاده کشتيراني جمهوري اسلامي ايران که صبح امروز با حضور 96.5 درصد سهامداران اين شرکت برگزار شد معاون مالي کشتيراني جمهوري اسلامي ايران ضمن ارائه گزارش افزايش سرمايه گفت : در حال حاضر ناوگان کشتيراني جمهوري اسلامي ايران با 148 فروند انواع کشتي فله بر، کانتينر بر، کالاي عمومي ، چند منظور ، رو- رو و مسافري و مجموع ظرفيت 5 ميليون و 355 هزار و 111 DWT و 115 هزار و 366 TEU کانتينر به انضمام 9 فروند انواع شناورخدماتي در گروه کشتيراني جمهوري اسلامي ايران داراي 157 فروند شناور با ظرفيت 5 ميليون و 337 هزار و 848 DWT است.
                            ناصر آدابي ادامه داد : کشتيراني جمهوري اسلامي ايران از سال 88 به صورت هلدينگ درآمد و هم اکنون با دارا بودن 22 شرکت تابعه و بيش از 180 نمايندگي در سراسر دنيا به فعاليت هاي حمل و نقل دريايي ادامه مي دهد.
                            وي افزود : شرکت هاي حمل فله، حمل کانتينري، مديريت کشتي و تامين نيرو چهار شرکت بدنه اصلي کشتيراني جمهوري اسلامي ايران بودند که از سال 88 از بدنه اصلي مجموعه کشتيراني جدا شده و به صورت شرکت هاي مستقل فعاليت مي کنند.
                            معاون مالي کشتيراني جمهوري اسلامي در ادامه با اشاره به محدوديت هاي کشتيراني جمهوري اسلامي ايران در دوران تحريم ها گفت: اين شرکت توانست در سالهاي سخت تحريم با ايجاد شرکت هايي در حوزه فعاليت سوخت رساني ، بازرگاني و بندري تا حدودي مشکلات خود را پشت سر گذارد.
                            وي تاکيد کرد: کشتيراني جمهوري اسلامي ايران پس از پشت سر گذاردن سالهاي سخت تحريم و بحران اقتصاد جهاني ، خوشبختانه توانست در سال 92-93 با گسترش فعاليت خود در حوزه حمل کانتينر و ساير خدمات دريايي تحريم ها را به فرصت تبديل و زيان انباشته سنوات قبل را به سود قابل توجهي در سال جاري تغيير دهد.
                            آدابي گفت: اين افزايش سرمايه در اين مرحله ازمحل دارايي هاي ثابت کشتيراني جمهوري اسلامي ايران در بخش زمين و ساختمان انجام و در مرحله بعدي در بخش کانتينر ها انجام خواهد شد که مجددا نياز به ايجاد مقدمات لازم از جمله گزارش حسابرسي و تاييد بورس را دارد.
                            معاون مالي کشتيراني جمهوري اسلامي ايران در پايان گفت : با توجه به موارد مطروحه و اطلاعات حاصل از جداول مازاد تجديد ارزيابي دارايي هاي شرکت ، کشتيراني جمهوري اسلامي ايران سرمايه خود را به مبلغ 6 هزار و 393 ميليارد ريال از مبلغ 10 هزار ميليارد ريال به مبلغ 16.393 ميليارد ريال از محل تجديد افزايش دارايي افزايش مي دهد.
                            وي با بيان اينکه افزايش سرمايه حدود 64 درصدي با توجه به تاييد سازمان بورس اوراق بهادار در دستور کار اين مجمع قرار دارد گفت: با احتساب افزايش سرمايه مذکور به 16 هزار و 393 ميليارد ريال معادل 16 هزار و 393 ميليون سهم يک هزار ريالي خواهد رسيد.

                            نظر

                            • negarminavi
                              عضو فعال
                              • May 2013
                              • 35711

                              #104
                              پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

                              موضوع: پيش بيني سود (زیان) هر سهم براي سال مالي منتهي به 31/03/94

                              اطلاعات پیش‌بینی سود هر سهم برای سال مالی منتهی به 31/03/94 را با سرمایه 000ر393ر16 میلیون ریال به ازای هر سهم مبلغ 104 ریال که توسط شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (سهامی‌عام) تهیه گردیده است، در فایل ضمیمه ایفاد می‌گردد.

                              ساير اطلاعات:
                              1. شرکت پيش‌بيني سود هر سهم شرکت اصلي سال مالي منتهي به 31/03/92 را در تاريخ‌هاي 30/03/91، 30/07/91، 01/11/91، 03/02/92 و 05/03/92، مبلغ 54 ريال اعلام نموده بود که مطابق صورت‌هاي مالي حسابرسي نشده و شده، مبلغ 9 ريال محقق گرديده است.

                              2. شرکت پيش‌بيني سود هر سهم تلفيقي سال مالي منتهي به 31/03/92 را در تاريخ‌هاي 30/03/91، 30/07/91، 03/02/92 و 05/03/92، مبلغ (140) ريال اعلام نموده بود که مطابق صورت‌هاي مالي حسابرسي نشده، مبلغ (201) ريال و مطابق صورت‌هاي مالي حسابرسي شده، مبلغ (207) محقق گرديده است.

                              3. مطابق تصميمات مجمع عمومي فوق العاده مورخ 15/06/93، سرمايه شرکت از مبلغ 000ر10 ميليارد ريال به مبلغ 393ر16 ميليارد ريال افزايش يافت. مطابق اعلام شرکت، اين افزايش سرمايه تا تاريخ برگزاري مجمع عادي ساليانه سال مالي 93 نزد مرجع ثبت شرکتها به خواهد رسيد.

                              4. شرکت پيش‌بيني سود هر سهم سال مالي منتهي به 31/03/93 را با سرمايه 000ر10 ميليارد ريال در تاريخ 05/03/92، 12/04/92 (حسابرسي شده) و 04/08/92، مبلغ 22 ريال و در تاريخ 08/10/92 و 15/12/92، مبلغ 30 ريال و در تاريخ‌هاي 03/02/93، 28/02/93، مبلغ 150 ريال و در تاريخ 19/05/93 (حسابرسي شده)، مبلغ 159 ريال اعلام نموده است که مطابق صورت‌هاي مالي حسابرسي نشده ارائه شده در تاریخ 18/05/93 با سرمایه 000ر10 میلیارد ریال مبلغ 241 ریال اعلام شده بود که مطابق با اطلاعات اخیر و با سرمايه 393ر16 ميليارد ريال، مبلغ 156 ريال محقق گرديده است.

                              5. شرکت پيش‌بيني سود هر سهم تلفيقي سال مالي منتهي به 31/03/93 را با سرمايه 000ر10 ميليارد در تاريخ 05/03/92، مبلغ (347) ريال و در تاريخ 12/04/92 (حسابرسي شده) و 04/08/92، مبلغ (364) ريال و در تاريخ 08/10/92 و 15/12/92، مبلغ 320 ريال و در تاريخ‌هاي 03/02/93 و 28/02/93، مبلغ 600 ريال و در تاريخ 19/05/93، مبلغ 586 ريال اعلام نموده بود که مطابق صورتهاي مالي حسابرسي نشده و با سرمايه 393ر16 ميليارد ريال، مبلغ 541 ريال محقق گرديده است.

                              6. شرکت پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به 31/03/94 را با سرمایه 000ر10 میلیارد ریال در تاریخ 28/02/93 و 19/05/93 (حسابرسی شده) ، مبلغ 200 ریال و مطابق اطلاعات حاضر و با سرمایه 393ر16 میلیارد ریال، مبلغ 104 ریال اعلام نموده است.

                              7. شرکت در پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به 31/03/94 شرکت اصلی، مبلغ 000ر572ر2 میلیون ریال (به ازای هر سهم 157 ریال) درآمد حاصل از سرمایه گذاری اعلام نموده است.

                              8. شرکت پیش بینی سود هر سهم تلفیقی سال مالی منتهی به 31/03/94 را با سرمایه 000ر10 میلیارد ریال در تاریخ 28/02/93، مبلغ 653 ریال و در تاریخ 19/05/93 (حسابرسی شده)، مبلغ 604 ریال و با سرمایه 393ر16 میلیارد ریال و مطابق اطلاعات حاضر، مبلغ 351 ریال اعلام نموده است.

                              نظر

                              • negarminavi
                                عضو فعال
                                • May 2013
                                • 35711

                                #105
                                پاسخ : کشتیرانی ایران (حکشتی)

                                بازگشايي نماد معاملاتي حكشتي 93/7/6 10:03

                                به اطلاع مي رساند، نماد معاملاتي شركت كشتيراني جمهوري اسلامي ايران پس از برگزاري مجمع عمومي فوق العاده مبني بر تصويب افزايش سرمايه - تعديل پيش بيني درآمد هر سهم سال مالي منتهي به 1393/03/31 (تلفيقي)، بدون محدوديت نوسان قيمت با استفاده از مكانيزم حراج تك قيمتي آماده انجام معامله مي باشد.مديريت بازار

                                نظر

                                در حال کار...
                                X