کاربران گرامی بورسی، با توجه به تغییرات اخیر سایت در صورت وجود هر گونه مشکل در استفاده از سایت (درج پیام، عضویت و...) با ایمیل boursy.com[@]gmail.com در ارتباط باشید یا موضوع را در تاپیک «شما بگویید...» درج کنید.
این سهم و برای خرید فردا بررسی و در نظر داشته باشین...
ای پی اس 171.7....
پی به ای 3/77.....!!!!!
شناور سهم 19%.....
بنیادعالی به همراه فاند فوق العاده
نوبتی هم که باشه نوبت حرکت سیمانی هاست ;)
تو این قیمتا واقعامفته ...
یک زمانی هم برای خبهمن 140 گفتیم ولی کو گوش شنوا;)
با توجه به بنیاد و فاند عالی همراه با ای پی اس و پی به ای بسیار پایین واقعا خرید در این قیمتا اکازیون هست ...
سکارون من و یاد کهمدای 450 میندازه که تا 1350 صعود کرد ;)
بررسی کنید و بعد اقدام به خرید
عزم دولت،بانک مرکزی و مجلس شورای اسلامی حمایت از بازار سرمایه است
عزم دولت، بانک مرکزی و مجلس شورای اسلامی در شرایط فعلی حمایت از بازار سرمایه است بطوریکه نهادهای مذکور، تمایل دارند اقتصاد بر روی ریل اصلی خود قرار گیرد.بنابراین هیچ عامل بازدارنده و مانعی بر سر راه رشد قیمت سهام در بازار سرمایه طی مقطع کنونی وجود ندارد
تنها سایت آپلود عکس و فایل و آهنگ و فیلم رایگان و دائمی با لینک مستقیم و حجم بالا و بدون نیاز به ثبت نام و با ماندگاری مادام العمر آپلود سنتر عکس و فایل
سیمان کارون در بین سیمانیها شگفتی آفرید !!!!!
رشد 30 درصدی تولید کلینكر در 6 ماهه 93 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل
رشد 81 درصدی صادرات سیمان و کلینكر در 6 ماهه 93 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل
شاور وزیر راه به بورس پرس خبر داد:
وزارت راه با بتنی شدن ۱۰درصد جاده ها موافقت کرد/دلایل جایگزینی قیر بجای سیمان
مشاور وزیر راه و شهرسازی با اعلام دلایل اصلی جایگزینی قیر بجای سیمان از موافقت وزارت راه با بتنی شدن ۱۰ درصد جاده های کشور تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.
حسین عبده تبریزی در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، در رابطه با شروع برنامه جایگزینی بتن به جای قیر درجاده های کشور و آغاز این تحول با 80 کیلومتر جاده قائن به بیرجند، اظهار داشت: کشور ما و صنعت سیمان مشكل مازاد تولید سیمان دارد که درحال حاضر حدود 30 میلیون تن است. این حجم از سیمان با قیمت های پایین و به ثمن بخس و 35 دلار صادر می شود. در حالی که با در نظرگرفتن قیمت های جهانی انرژی، سیمان با قیمت های پایین تر از قیمت تمام شده تولید و صادر می شود.
وی با بیان اینكه دلیلی برای ادامه این روند وجود ندارد، خاطر نشان کرد: برهمین اساس باید مصرف سرانه سیمان را از دو طریق افزایش داد. روش اول جایگزینی بتن به جای قیر در جاده های آسفالت شده کشور است که با توجه به عمرطولانی سیمان از یک طرف و امكان پذیرشدن صادرات بیشتر و آسان قیر از طرف دیگر، توجیه پذیر است. بنابراین جایگزین شدن صادرات قیر به جای سیمان رویدادی مثبت برای صنعت و اقتصاد کشور محسوب می شود.
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور مدیریت و تامین مالی ادامه داد: روش دوم بالا بردن مصرف سرانه سیمان ، جایگزینی این محصول به جای سازه های فلزی است . در این صورت علاوه بر کاهش واردات انواع محصولات فولادی، هم صرفه جویی اقتصادی رخ خواهد داد و هم اینكه سیمان با قیمت های پایین صادر نخواهد شد.
عبده تبریزی در پاسخ به این سئوال بورس پرس که با این اوصاف، آیا بین وزارت راه وشهر سازی و شركت های سیمانی و نهادهای مرتبط توافقی برای تبدیل جاده های کشور از قیر به بتن به عمل آمده یا خیر؟ توضیح داد: بله. وزارت راه و شهرسازی قبول کرده 10 درصد از جاده های کشور تا پایان سال 1400 بتنی شوند.
براساس این گزارش، عبدالرضا شیخان رئیس انجمن صنفی سیمان درباره جایگزینی سیمان به جای قیر درجاده های کشور به بورس پرس گفته است: خوشبختانه این موضوع مدتی است که جدی تر شده است. چون علاوه بر تولید مازاد برمصرف سیمان که با در6 ماهه اول سال با صادرات بیش از10 میلیون تن همراه شده، قیمت قیرهم گران و صادرات آن مناسب شده است.به همین دلیل و به صرفه بودن جایگزینی روكش بتن به جای قیر موجب شده تا دولت به طور جدی تری وارد این موضوع شود. به طوریکه هم اكنون دو پیمانكار در جاده 80 کیلومتری قائن به بیرجند درحال انجام کار هستند. بنابراین از نظر ما این طرح مهم، شروع شده است.
شاخص گروه سیمانی خط روند نزولی را شكست چنانچه فردا گروه مثبت باشد میتوان گفت موج 3صعودی شاخص گروه اغاز شده است
همچنین روند قیمتی اكثر سهام سیمانی در تایم روزانه از نزولی به صعودی تغییر فاز داده است
تنها سایت آپلود عکس و فایل و آهنگ و فیلم رایگان و دائمی با لینک مستقیم و حجم بالا و بدون نیاز به ثبت نام و با ماندگاری مادام العمر آپلود سنتر عکس و فایل
نظر