سایپا (خساپا)

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • Abad
    عضو فعال
    • Nov 2015
    • 7516

    #2041
    پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

    در اصل توسط Abad پست شده است View Post
    وقتی این تحلیل زده شد خساپا در مدار رشد بود و تا حدود 122 هم رشد کرد . و حالا دقیق این تحلیل به واقعیت نزدیک شده است.
    در اصل توسط Abad پست شده است View Post
    با توجه به تحلیل فوق پیش بینی احتمالی من این است :

    خساپا از قیمت 100 تا 105 تومان برگشت و به سمت رشد حرکت خواهد کرد.
    در اصل توسط Abad پست شده است View Post
    طبق تحلیل منتظر اصلاح خساپا هستیم.
    در اصل توسط Abad پست شده است View Post
    خساپا باید قیمت زیر 105 را ببیند ، فکر کنم با دیدن این قیمت گروه خودرو برای صعود کاملا آماده است . فقط می ماند تصمیم بازیگران .
    در اصل توسط Abad پست شده است View Post
    و این تحلیل به واقعیت پیوست .خساپا به زیر 105 نفوذ کرد.
    حالا باید دید که حمایت 100 را می شکند ( که قبلا گفتیم احتمال کم است )
    اگر شکست تا 95 هم امید به صعود هست . ولی .....
    امروز خساپا 1039 ریال هم معامله شد. تا ببینیم تصمیم بازیگران گروه خودرو چه خواهد بود.
    به نظرم همه موانع رشد گروه خودرو برداشته شد. البته به زودی تحلیل شاخص خودرو را خواهم گذاشت.
    Abad (گروه سرمایه گذاری آباد )
    تصمیم ساز است ، تصمیم گیری و مسئولیت آن با شماست. هر تصمیمی برای آینده امکان خطا دارد

    نظر

    • ایرج سابق
      عضو فعال
      • Oct 2015
      • 7434

      #2042
      پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

      سایپا و گروه خودروی فقط بعد از نظر نهایی ترامپ مسیر خود را شفاف میکنند چه مثبت چه منفی

      این دیگه پیش بینی نداره !!!
      بهترین دانش آن است که سودمند باشی

      نظر

      • Abad
        عضو فعال
        • Nov 2015
        • 7516

        #2043
        پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

        در اصل توسط ایرج سابق پست شده است View Post
        سایپا و گروه خودروی فقط بعد از نظر نهایی ترامپ مسیر خود را شفاف میکنند چه مثبت چه منفی

        این دیگه پیش بینی نداره !!!

        @};-@};-@};-
        Abad (گروه سرمایه گذاری آباد )
        تصمیم ساز است ، تصمیم گیری و مسئولیت آن با شماست. هر تصمیمی برای آینده امکان خطا دارد

        نظر

        • Abad
          عضو فعال
          • Nov 2015
          • 7516

          #2044
          پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

          در اصل توسط Abad پست شده است View Post
          امروز خساپا 1039 ریال هم معامله شد. تا ببینیم تصمیم بازیگران گروه خودرو چه خواهد بود.
          به نظرم همه موانع رشد گروه خودرو برداشته شد. البته به زودی تحلیل شاخص خودرو را خواهم گذاشت.

          @};-@};-@};-
          Abad (گروه سرمایه گذاری آباد )
          تصمیم ساز است ، تصمیم گیری و مسئولیت آن با شماست. هر تصمیمی برای آینده امکان خطا دارد

          نظر

          • ایرج سابق
            عضو فعال
            • Oct 2015
            • 7434

            #2045
            پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

            تاریخ چاپ: ۱۳۹۶/۰۷/۲۳

            پیش‌بینی بازار خودرو پس از اظهارات ترامپ


            دنیای اقتصاد : دونالد ترامپ در حالی به روش خود عدم پایبندی ایران به برجام را اعلام و تصمیم‌گیری درخصوص آینده توافق هسته‌ای را به کنگره آمریکا محول کرده است که کارشناسان بر بی‌اعتنایی بازار خودرو به اظهارنظرهای وی تاکید می‌کنند.

            خودروسازی ایران جزو اولین صنایعی بود که توانست از ثمرات برجام بهره ببرد و بر این اساس قراردادها و تفاهم‌نامه‌های مشترکی با خودروسازان جهانی منعقد کند

            حال در شرایطی که قراردادهای خودرویی در حال اجرایی شدن هستند، اظهارات دونالد ترامپ، نگرانی‌هایی را درخصوص آینده قراردادهای خودرویی ایجاد کرده است. با

            وجود اینکه ترامپ در اظهارات جدید خود ایران را متهم به نقض روح برجام کرده است و بر این اساس در گزارش جدید خود بر عدم‌پایبندی ایران به برجام تاکید کرده است؛

            اما کارشناسان خودرویی معتقدند این اظهارات تاثیری در بازار خودرو ایران ندارد؛ چراکه بازار ایران در ارتباط مستقیم و حتی غیرمستقیم با آمریکا نیست که تصمیمات

            رئیس‌جمهور این کشور بتواند تاثیری در شرایط آن ایجاد کند. در این بین اما کارشناسان نقطه قوت ایران را در شرایط کنونی حمایت همه‌جانبه کشورهای اروپایی از برجام

            عنوان می‌کنند. به اعتقاد آنها از آنجا که شرکای
            صنعت خودرو ایران نیز خودروسازان اروپایی هستند؛
            بنابراین تصمیمات یک‌جانبه دولت آمریکا نمی‌تواند در قراردادهای

            خودرویی برجامی اثری بگذارد
            . در این مورد سعید مدنی، مدیرعامل پیشین سایپا در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» با اشاره به پشتیبانی و همراهی کشورهای اروپایی

            از برجام می‌گوید: سخنان ترامپ تاثیری در آینده قراردادهای صنعت خودرو ندارد.
            چراکه شرکت‌هایی مانند رنو، پژو و سیتروئن، بنز و... که در حال حاضر قرارداد همکاری

            مشترک با خودروسازی ما دارند، پیش از ورود به بازار ایران به مواضع دولت آمریکا درخصوص برجام فکر کرده‌اند و بر این اساس قراردادهای محکم و غیر‌قابل‌برگشتی

            بسته‌اند. وی با بیان اینکه ایران به‌عنوان یک بازار جذاب برای محصولات این کشورها دارای ارزش‌های اقتصادی بسیار زیادی است، می‌گوید: با وجود این، اظهارنظرهای

            ترامپ می‌تواند هزینه‌های صنعت خودرو را افزایش دهد؛ چراکه این اظهارنظرها موجب افزایش محدودیت در نقل‌و‌انتقالات مالی خواهد شد بنابراین خودروسازان داخلی

            برای پرداخت هزینه مواد اولیه و قطعات خود با چالش‌هایی مواجه می‌شوند.
            بهترین دانش آن است که سودمند باشی

            نظر

            • erfanslash
              عضو فعال
              • Mar 2012
              • 762

              #2046
              پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

              سایپا اعلام کرد با توجه به مخالف نهادهای بالادستی نسبت به توقف زودهنگام پراید و برخلاف میل باطنی، مجبور به ادامه‌ی تولید پراید تا سال آینده شده است.

              نظر

              • ایرج سابق
                عضو فعال
                • Oct 2015
                • 7434

                #2047
                پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                فارس خبر می دهد ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ :: ۱۴:۲۸

                مدیرعامل سایپا تغییر کرد

                محسن قاسم جهرودی به عنوان مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا جایگزین مهدی جمالی شد.


                ‌به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، جهرودی که قبلا مدیر عامل شرکت ریخته‌گری آلومنیوم ایران خودرو بوده به عنوان مدیرعامل جدید سایپا منصوب شد.

                گفته می شود حکم انتصاب جهرودی روز گذشته صادر شده و قرار است مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل قبلی و جدید سایپا فردا برگزار شود.

                در زمان مدیریت جمالی انتقاداتی نسبت به برخی مسایل مربوط به تولید، امور مالی و بورسی سایپا و همچنین طولانی بودن زمان پرداخت مطالبات قطعه سازان از

                سوی این شرکت خودروساز مطرح بود.

                همچنین اطلاع رسانی نامطلوب، برخورد گزینشی و عدم ارتباط مناسب روابط عمومی سایپا با رسانه های مهم و تأثیرگذار از دیگر نقاط ضعف این گروه خودروسازی بود

                که امید می رود با تغییر مدیرعامل سایپا، تغییراتی نیز در این بخش اتفاق بیفتد.
                بهترین دانش آن است که سودمند باشی

                نظر

                • mhjboursy
                  ستاره‌دار (۱۳)
                  • Jul 2013
                  • 18270

                  #2048
                  پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                  در اصل توسط ایرج سابق پست شده است View Post
                  فارس خبر می دهد ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ :: ۱۴:۲۸

                  مدیرعامل سایپا تغییر کرد

                  محسن قاسم جهرودی به عنوان مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا جایگزین مهدی جمالی شد.


                  ‌به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، جهرودی که قبلا مدیر عامل شرکت ریخته‌گری آلومنیوم ایران خودرو بوده به عنوان مدیرعامل جدید سایپا منصوب شد.

                  گفته می شود حکم انتصاب جهرودی روز گذشته صادر شده و قرار است مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل قبلی و جدید سایپا فردا برگزار شود.

                  در زمان مدیریت جمالی انتقاداتی نسبت به برخی مسایل مربوط به تولید، امور مالی و بورسی سایپا و همچنین طولانی بودن زمان پرداخت مطالبات قطعه سازان از

                  سوی این شرکت خودروساز مطرح بود.

                  همچنین اطلاع رسانی نامطلوب، برخورد گزینشی و عدم ارتباط مناسب روابط عمومی سایپا با رسانه های مهم و تأثیرگذار از دیگر نقاط ضعف این گروه خودروسازی بود

                  که امید می رود با تغییر مدیرعامل سایپا، تغییراتی نیز در این بخش اتفاق بیفتد.
                  گمان کنم کار اشتباهی کردند.

                  این یارو بادکوبه را گذاشتند رئیس هیات مدیره. من به جرات (با توجه به برخوردهایی که از نزدیک با این آدم داشته ام) می توانم بگویم که این آقا از دو حالت خارج نیست: یا دزد و کثیف است یا بی کفایت و دست نشانده. این آدم با پوستین دوز و صباغ (در وساپا) سر و سرهایی داشته...

                  از طرف دیگر هم که این جمالی داشت مثل بچه ی آدم کارش را می کرد. داشت زیان های سایپا را جبران می کرد و داشت وضعیت مالی شرکت را رو به راه می کرد. چرا باید بیاندازندش بیرون؟

                  نمی دانم چرا این جمالی من را یاد آن آقایی که مدتی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بود می اندازد (انصاری فر بود؟) که به نگر من داشت درست کار می کرد و بایرن مونیخ را آورد تهران و وضع مالی را داشت درست می کرد و می خواست برندسازی بکند و با فروش خود باشگاه آن را اداره کند و... ولی آن را هم نمی دانم چرا انداختند بیرون؟
                  «محمد حسین» هستم.
                  امیرالمومنین(ع):برای دنیایت چنان کار کن که گویا همیشه زندگی خواهی کرد و برای آخرتت چنان که گویا فردا خواهی مرد.

                  نظر

                  • ایرج سابق
                    عضو فعال
                    • Oct 2015
                    • 7434

                    #2049
                    پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                    در اصل توسط mhjboursy پست شده است View Post
                    گمان کنم کار اشتباهی کردند.

                    این یارو بادکوبه را گذاشتند رئیس هیات مدیره. من به جرات (با توجه به برخوردهایی که از نزدیک با این آدم داشته ام) می توانم بگویم که این آقا از دو حالت خارج نیست: یا دزد و کثیف است یا بی کفایت و دست نشانده. این آدم با پوستین دوز و صباغ (در وساپا) سر و سرهایی داشته...

                    از طرف دیگر هم که این جمالی داشت مثل بچه ی آدم کارش را می کرد. داشت زیان های سایپا را جبران می کرد و داشت وضعیت مالی شرکت را رو به راه می کرد. چرا باید بیاندازندش بیرون؟

                    نمی دانم چرا این جمالی من را یاد آن آقایی که مدتی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بود می اندازد (انصاری فر بود؟) که به نگر من داشت درست کار می کرد و بایرن مونیخ را آورد تهران و وضع مالی را داشت درست می کرد و می خواست برندسازی بکند و با فروش خود باشگاه آن را اداره کند و... ولی آن را هم نمی دانم چرا انداختند بیرون؟
                    اول باید صبر کرد دید نتیجه برجام در ماه آینده چطور میشه آیا کنگره تایید میکنه یا خیر و نظر اروپا چیست اگر تایید کنه برای مدیر عامل جدید مشکلات حل میشه و گر نه دچار مشکل میشه حالا هر کسی بخواهد مدیر بشه
                    بهترین دانش آن است که سودمند باشی

                    نظر

                    • امام قلی خان
                      عضو فعال
                      • Aug 2015
                      • 1542

                      #2050
                      پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                      اکبری جونم چرا همه اش را به برجام می چسبانی. گفتم برجام تمام شد رفت.الباقی حرفها حرف مفت می باشد. محمد حسین خان می گوید این مدیر زالوصفت می باشد. هرکس خوب بکند با بد بکن ها تعویض می نمایند. اینکه ربطی به برجام و کذا ندارد.هرکس آمد یک کاری بکند برش داشتند.خواستند خلافش بکنند و همه جا یک زالوصفت را آوردند که آن مطلبش درست نباشد.
                      نه محقق بود نه دانشمند چارپایی بر او کتابی چند
                      از هم ندوشیم.
                      با هم بنوشیم.

                      نظر

                      • ایرج سابق
                        عضو فعال
                        • Oct 2015
                        • 7434

                        #2051
                        پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                        در اصل توسط امام قلی خان پست شده است View Post
                        اکبری جونم چرا همه اش را به برجام می چسبانی. گفتم برجام تمام شد رفت.الباقی حرفها حرف مفت می باشد. محمد حسین خان می گوید این مدیر زالوصفت می باشد. هرکس خوب بکند با بد بکن ها تعویض می نمایند. اینکه ربطی به برجام و کذا ندارد.هرکس آمد یک کاری بکند برش داشتند.خواستند خلافش بکنند و همه جا یک زالوصفت را آوردند که آن مطلبش درست نباشد.

                        اتفاقا خیلی به رفع تحریم ها و برجام بستگی داره روند گروه خودروی همه چیز اماده باشه دوران بحران تمام شده باشه یک مدیری که حداقل تجربه را داره میخواهد بیاید مدیریت کنه بودن رفع تحریم های هیچ کاری نمیتوانند انجام دهند البته رفع تحریم های واقعی و انجام قرارداد واقعی

                        ندیدید در سال 91 با شروع تحریم ها چه زیانهای سنگینی ساخته شده حالا هم سود سازی ندارند ولی شروع تحریم ها در آن زمان کمر گروه خودروی و اقتصاد ایران را شکست
                        بهترین دانش آن است که سودمند باشی

                        نظر

                        • ایرج سابق
                          عضو فعال
                          • Oct 2015
                          • 7434

                          #2052
                          پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                          1396/8/29

                          وزیر صنعت تغییر مدیرعامل سایپا را تأیید کرد


                          وزیر صنعت امروز پس از نقل قول های بسیار در صدور حکم مدیرعامل جدید سایپا اعلام کرد: با تصویب هیأت مدیره این شرکت جهرودی به عنوان مدیرعامل جدید این خودروسازی منصوب شده است.

                          به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،محمد شریعتمداری امروز پس از نقل و قول‌های بسیار در چرایی صدور حکم مدیرعامل جدید سایپا اعلام کرد: با تصویب هیأت مدیره این شرکت،محسن قاسم جهرودی به عنوان مدیرعامل جدید سایپا منصوب شده است.

                          در توضیحات وزارت صنعت که به نقل از علیرضا بادکوبه عضو جدید هیأت مدیره سایپا منتشر شده آمده است : جهرودی دانش آموخته مهندسی مکانیک از دانشگاه امیرکبیر است که پیش از این در ایساکو و ساپکو سابقه مدیریت داشته و مدیرعاملی شرکت های ریخته گری آلومینیم و یاتاقان بوش را نیز در کارنامه دارد.

                          بنابراین گزارش،در کارنامه کاری جهروری سمت هایی مانند مدیرعامل و رییس هیأت مدیره شرکت یاتاقان بوش ایران متعلق به ایران خودرو به مدت 5 سال، مدیرعامل شرکت ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو به مدت 5 سال، قائم مقام ساخت و خودکفایی مدیرعامل ساپکو، عضو هیات مدیره ایساکو، عضو هیأت مدیره رادیاتور ایران متعلق به سایپا و رییس هیات مدیره لنت پارسیان پیشرو دیده می‌شود.
                          بهترین دانش آن است که سودمند باشی

                          نظر

                          • ایرج سابق
                            عضو فعال
                            • Oct 2015
                            • 7434

                            #2053
                            پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                            1396/8/30

                            برنامه های مدیرعامل جدید سایپا و چگونگی جبران زیان ۳.۵۵۰ هزار میلیارد تومانی


                            مدیرعامل جدید سایپا با اعلام مهمترین برنامه ها، در مورد زیان انباشته ۳.۵۵۰ هزار میلیارد تومانی گفت: حل بحران هاز نیازمند تدریج و تدبیر مدیریتی بوده و به کمک وزیر صنعت چشم دوخته ایم.

                            به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از خودروکار، محسن قاسمی جهرودی درخصوص اولین قدم در خودروسازی سایپا گفت: اولین گام شناسایی فرصت ها و

                            تهدیدهاست،می توانیم خیلی رویایی درباره پلتفرم و برنامه های آتی صحبت کنیم اما سازمانی که 3 هزار و 550 میلیارد تومان زیان دارد،نیاز به نگاهی عمیق تر دارد.

                            وی ادامه داد: متاسفانه در سال های گذشته که البته منظور بنده زمان حضور جمالی نیست، بلکه چندین سال اخیر توسعه شرکت سایپا از طریق سرمایه در گردش

                            انجام شده یعنی پولی که متعلق به قطعه سازان زحمت کش بوده و باید به آنها پرداخت می شد،در چرخه جاری سازمان قرار گرفته است.

                            این مقام مسئول با بیان اینکه باید بحران نقدینگی بطور عمیق شناسایی شود،اظهار امیدواری کرد بتوانیم با کمک های وزیر صنعت و با دانش کارشناسان،تهدیدها و

                            فرصت های سایپا را شناسایی کرده و به درستی به آنها بپردازیم. سایپا سازمان بسیار چابکی است و پرسنل درجه یکی دارد که سرمایه های شرکت هستند،بنابراین

                            باید تمرکز را روی شایستگی محوری بگذاریم و اجازه ندهیم بدهی های سایپا بیشتر از این شود.

                            جهرودی در پاسخ به اینکه برنامه وی برای پرداخت مطالبات قطعه سازان چیست؟ گفت: به همه قطعه سازان قول می دهم عدالت در پرداخت مطالبات از اولین روز

                            حضورم رعایت خواهد شد.

                            وی درخصوص زیان انباشته "خساپا" گفت: بحران های امروز راه حل های یک روزه ندارد و حل آنها نیازمند تدریج و تدبیر مدیریتی است که در این راستا به کمک وزیر

                            صنعت چشم دوخته ایم
                            .امیدوارم بتوانم در زمان رفتن ازاین مجموعه کارنامه خوبی به جا بگذارم.
                            بهترین دانش آن است که سودمند باشی

                            نظر

                            • ایرج سابق
                              عضو فعال
                              • Oct 2015
                              • 7434

                              #2054
                              پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                              کدام خودرو به ایران می آید سیتروئن C۳ یا C۳ XR

                              سایپا- سیتروئن ۴ روز دیگر از اولین خودروی تولیدش در ایران رونمایی می کند

                              عصر خودرو -شرکت سایپا – سیتروئن در هفته آینده از یکی از اولین محصولات ارائه شده خود به بازار ایران که سیتروئن C۳ است به صورت رسمی رو نمایی می کند .



                              نسخه قابل چاپ سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷:۰۰



                              به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، شرکت مشترک سایپا - سیتروئن که در سایت تولیدی کاشان واقع شده در اولین خودروهایی که بنا دارد به

                              ایران عرضه کند رونمایی از سیتروئن C3 را در دستور کار خود قرار داده است اما این خودرو در دنیا در 2 نمونه تولید می شود که یک نمونه آن سیتروئن C3 XR بوده که

                              خودرویی کراس اوور و مشابهه پژو 2008 است که اولین بار در نمایشگاه خودروی پکن در سال 2014 رونمایی شد و مشخصا برای بازار های شرق آسیا از جمله چین

                              هدف گذاری و توسط مشارکت سیتروئن و ودانگ فنگ عرضه و تولید می شود. نمونه ایی از خودرو سیتروئن C3 XR که در نمایشگاه های خودرویی در کشور که از سوی

                              سایپا به نمایش در آمد اما نمونه دیگری از این خودرو نیز تولید می شود که مختص بازار اروپا تولید شده و در نمای ظاهری نیز کمی تفاوت هایی با مدل C3 XR دارد.

                              شرکت سایپا در نمایشگاه های خودرویی که د شهرهای مختلف برگزار شده بود معمولا نمونه سیتروئن C3 XR را در معرض نمایش عمومی قرار داده بود. سیتروئن

                              C3 XR دارای وزنی معادل 1270 کیلوگرم است و طول آن 4262 میلی‌متر بوده و ارتفاعی برابر با 1557 میلی‌متر دارد و به موتور توربو شارژ 1600 سی‌سی که توانایی

                              تولید 165 اسب بخار را دارد نیز مجهز است. نمونه های اروپایی و جدید سیتروئن 2017 اما نمونه اروپایی و جدید C3 برای اولین بار در سپتامبر 2014 در نمایشگاه

                              خودرویی پاریس معرفی شد. این خودرو با موتورهای مختلفی مانند موتور 3 سلیندربنزین سوز، موتور دیزلی و موتور 1.2 لیتری توربو شارژ به بازار اروپا عرضه می شود که

                              در صورتکیه این خودرو بخواهد وارد بازار ایران شود یه احتمال زیاد از نمونه های موتور بنزینی 1.2 توربو استفاده خواهد شد. به هر حال باید تا روز شنبه منتظر بود و دید که

                              سایپا – سیتروئن از کدام نمونه از این خودروها به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد.
                              بهترین دانش آن است که سودمند باشی

                              نظر

                              • orumbourse
                                ستاره دار (1)
                                • Nov 2011
                                • 10191

                                #2055
                                پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                                شکست 1084ریال و متعاقباش شکست 1124 ریال میتونه یه اتفاق مثبت در جهت بالا رفتن قیمت در خساپا باشه ولی هنوز از روند اصلاحی 22 ماهه اخیر خود خارج نشده،با شکست 120 تومن اینکار صورت میگیره.
                                آخرین ویرایش توسط orumbourse؛ 2017/12/19, 09:29.
                                "مطالب و پست های ارسالی اینجانب به هیچ وجه توصیه به خرید یا فروش برای کسی نیست، صرفا نظرات شخصی اینجانب درمورد سهام بازاربورس می باشد والبته ممکنه تمامی اون مطالب اشتباه هم باشد"

                                نظر

                                در حال کار...
                                X