پاسخ : لوله و تجهيزات سديد ( فسديد )
سعید جان سدید تدبیر رو به کی فروخته وچند فروخته ؟ چون 10 درصد وسدید و 3 درصد فسدید مال سدید تدبیر بوده وعملا این کار یعنی تضعیف وسدید وکارهای پشت پرده !!!که فقط به ضرر سهامداره
در اصل توسط saeed9999 پست شده است
View Post

به گزارش روز جمعه ایرنا، دفتر مطالعات انرژی، صنعت و معدن مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که ایران در سال 2012 به عنوان یکی از کشورهای دارنده ذخایر گازی در جهان شناخته شده است، افزود: به رغم دارابودن چنین ظرفیتی، سهم ایران از تجارب در بازار جهانی گاز بسیار ناچیز است . 
نظر