اخبار

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • جواد277
    عضو فعال
    • Jan 2011
    • 4925

    #52426
    پاسخ : اخبار

    در اصل توسط جواد277 پست شده است View Post
    استعفای فرمانده لشکرغزه ارتش رژیم صهیونیستی/روزنفیلد:«شکست خوردم»
    فرمانده لشکر غزه ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در پی ناکامی‌های ارتش این رژیم در جریان عملیات طوفان الاقصی از مقام خود استعفا داده است.

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در پی ناکامی‌های پیاپی صهیونیست‌ها در نوار غزه یکی از فرماندهان ارشد ارتش رژیم صهیونیستی از مقام خود استعفا داده است.
    بر این اساس رسانه‌های رژیم صهیونیستی از استعفای «آوی روزنفیلد» فرمانده لشکر غزه ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.
    روزنفیلد در بیانیه‌ای در این رابطه اذعان کرد: پس از ۸ ماه جنگ در غزه من شکست خوردم.
    فرمانده لشکر غزه ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه خود ادامه داد: من در هفتم اکتبر در مأموریت زندگی‌ام برای دفاع از اطراف غزه شکست خوردم.
    روزنفیلد افزود: همگان باید مسئولیت‌پذیر باشند. من مسئولیت (ناکامی) لشکر غزه را بر عهده می‌گیرم.
    گانتس از کابینه جنگ اسرائیل استعفا داد
    «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی رسماً استعفای خود را از این کابینه اعلام کرد و خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

    به گزارش ایسنا، «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی یکشنبه شب در یک نشست خبری ضمن اعلام استعفای خود، تأکید کرد نتانیاهو را مانع پیروزی در این جنگ می‌داند.

    گانتس اعلام کرد: «ما از این کابینه خارج می‌شویم زیرا نتانیاهو مانع از پیشرفت ما به سوی دستیابی به پیروزی واقعی می‌شود.»

    وی افزود: «من از نتانیاهو می خواهم که هر چه زودتر انتخابات برگزار کند و یک کمیته تحقیقات ملی تشکیل دهد.»

    بنی‌گانس تصمیم خروج از کابینه را پیچیده و دردناک توصیف کرد و خواستار برگزاری انتخابات در پاییز آینده شد.

    منابع عبری زبان گزارش دادند این استعفا در پی اختلافات شدید میان اعضای کابینه و کارشکنی‌های نتانیاهو در طرح‌های آتش‌بس روی داد.

    نظر

    • جواد277
      عضو فعال
      • Jan 2011
      • 4925

      #52427
      پاسخ : اخبار

      نتانیاهو: با تداوم محور ایران و بازوهایش آینده‌ای نخواهیم داشت
      «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل گفت که این دولت تا پیش از تحقق تمام اهداف جنگ به خصوص از بین بردن حماس، آماده توقف جنگ نیست. وی اضافه کرد: «با حضور و تداوم محور شرارت ایران و بازو‌های آن، آینده‌ای نخواهیم داشت».

      نظر

      • جواد277
        عضو فعال
        • Jan 2011
        • 4925

        #52428
        پاسخ : اخبار

        در اصل توسط جواد277 پست شده است View Post
        وارد کنندگان وابسته به حکومت اشغالهای چینی را میاورند ایران وبه 3 برابر قیمت به ایرانیان میفروشند انوقت محصول درجه یک چینی با قیمتهای بسیار ارزان بازارهای جهانی را چه از لحاظ قیمت وچه از لحاظ کفیت دارد فتح میکند

        پیشتازی خودروهای چینی در اروپا و آمریکا
        https://www.ecc.news/fa/news/225883/...arwpa-w-amryka
        از واردات ومونتاژ خودروهایشان این هم از ساخت داخلشان

        شاهین هایی که سه سال است می سوزند؛ قصه‌ای که سر دراز دارد


        نظر

        • جواد277
          عضو فعال
          • Jan 2011
          • 4925

          #52429
          پاسخ : اخبار

          البته ارز 4200 برای قبل از سال 1400 است ولی همین ارز نیمایی 28500 تومان هم ما خودروی چینی در بازار با این ارز نداریم همه خودروهای چینی در نمایندگی هم حداقل با توجه به قیمتهای جهانی ان با ارز 120 هزار تومان تا 150 هزار تومان قیمت دارد یکی معلوم کند سودهای اینها کجا میرود


          "سلطان خودرو" ۳.۵میلیارد دلار ارز دولتی گرفت / + جدول ارزی
          یک واردکننده بزرگ خودرو با ایجاد چهار شرکت مونتاژ و تولید توانسته ۳ میلیارد و ۳۴۸ میلیون و ۲۸۶ هزار دلار ارز دولتی و نیمایی دریافت کند که از مجموع مبالغ دریافتی ۲۶۲ میلیون و ۷۴۰ هزار دلار، ارز ۴۲۰۰ تومانی بوده است.

          فرزانه طهرانی، بررسی لیست دریافت کنندگان ارز که توسط بانک مرکزی منتشر شد و لیست 100 واردکننده بزرگ که توسط گمرک انتشار پیدا کرد نشان می دهد یک واردکننده بزرگ خودرو با ایجاد چهار شرکت مونتاژ و تولید توانسته 3 میلیارد و 348 میلیون و 286 هزار دلار ارز دولتی و نیمایی دریافت کند که از مجموع مبالغ دریافتی 262 میلیون و 740 هزار دلار، ارز 4200 تومانی بوده است.
          این چهار مجموعه که تحت مدیریت واحد است مدیران خودرو، دنیای قطعات پارتیان صنعت بم، کوروش موتور آریا و پارتیان کیمیا صنعت هستند.
          یک درخواست عجیب

          بهرام شریعت مدیرعامل مدیران‌خودرو در راستای برنامه های توسعه ای خود در یک نشست خبری که در حاشیه نمایشگاه تحول صنعت خودرو در شهریور 1401 برگزار شده بود از یک درخواست جدید از دولت رونمایی کرد و گفت: «این شرکت از دولت خواسته یک معدن مس یا پانیوم به مدیران خودرو اختصاص دهد تا از آن برای ساخت خودروهای برقی استفاده کند.»
          یک واردکننده بزرگ خودرو با ایجاد چهار شرکت مونتاژ و تولید توانسته 3 میلیارد و 348 میلیون و 286 هزار دلار ارز دولتی و نیمایی دریافت کند که از مجموع مبالغ دریافتی 262 میلیون و 740 هزار دلار، ارز 4200 تومانی بوده است.
          آخرین ویرایش توسط جواد277؛ 2024/06/10, 07:12.

          نظر

          • جواد277
            عضو فعال
            • Jan 2011
            • 4925

            #52430
            پاسخ : اخبار

            در اصل توسط جواد277 پست شده است View Post
            البته ارز 4200 برای قبل از سال 1400 است ولی همین ارز نیمایی 28500 تومان هم ما خودروی چینی در بازار با این ارز نداریم همه خودروهای چینی در نمایندگی هم حداقل با توجه به قیمتهای جهانی ان با ارز 120 هزار تومان تا 150 هزار تومان قیمت دارد یکی معلوم کند سودهای اینها کجا میرود


            "سلطان خودرو" ۳.۵میلیارد دلار ارز دولتی گرفت / + جدول ارزی
            یک واردکننده بزرگ خودرو با ایجاد چهار شرکت مونتاژ و تولید توانسته ۳ میلیارد و ۳۴۸ میلیون و ۲۸۶ هزار دلار ارز دولتی و نیمایی دریافت کند که از مجموع مبالغ دریافتی ۲۶۲ میلیون و ۷۴۰ هزار دلار، ارز ۴۲۰۰ تومانی بوده است.

            فرزانه طهرانی، بررسی لیست دریافت کنندگان ارز که توسط بانک مرکزی منتشر شد و لیست 100 واردکننده بزرگ که توسط گمرک انتشار پیدا کرد نشان می دهد یک واردکننده بزرگ خودرو با ایجاد چهار شرکت مونتاژ و تولید توانسته 3 میلیارد و 348 میلیون و 286 هزار دلار ارز دولتی و نیمایی دریافت کند که از مجموع مبالغ دریافتی 262 میلیون و 740 هزار دلار، ارز 4200 تومانی بوده است.
            این چهار مجموعه که تحت مدیریت واحد است مدیران خودرو، دنیای قطعات پارتیان صنعت بم، کوروش موتور آریا و پارتیان کیمیا صنعت هستند.
            یک درخواست عجیب

            بهرام شریعت مدیرعامل مدیران‌خودرو در راستای برنامه های توسعه ای خود در یک نشست خبری که در حاشیه نمایشگاه تحول صنعت خودرو در شهریور 1401 برگزار شده بود از یک درخواست جدید از دولت رونمایی کرد و گفت: «این شرکت از دولت خواسته یک معدن مس یا پانیوم به مدیران خودرو اختصاص دهد تا از آن برای ساخت خودروهای برقی استفاده کند.»
            https://www.econegar.com/%D8%A8%D8%A...B1%D8%B2%DB%8C
            پس قبلی سلطان نبوده این یکی سلطان بوده مثل اینکه قبلی را بیخود حکم اعدام دادن این یکی را باید حکم اعدام بدهند یا اینهم مثل چای دبش است چای دبش هم 3/5 میلیارد دلار اختلاس ارز دولتی کرد ولی اب از اب تکان نخورد

            سلطان خودرو
            طناب دار بر گردن سلطان خودرو و همسرش | جرم سلطان خودرو چیست؟

            وحید بهزادی و نجوا لاشیدایی زوج جوان دهه شصتی، متهم ردیف اول و دوم پرونده اختلاس و کلاهبرداری ۳۳۰۰ میلیارد تومانی از شرکت خودروسازی سایپا ملقب به سلطان خودرو هستند.

            نظر

            • جواد277
              عضو فعال
              • Jan 2011
              • 4925

              #52431
              پاسخ : اخبار

              خلاصه تا وقتی که دلار چند نرخی باشد تا وقتی قیمت انرژی در ایران سوبسید دار باشد دزدی واختلاس هم وجود خواهد داشت

              نظر

              • جواد277
                عضو فعال
                • Jan 2011
                • 4925

                #52432
                پاسخ : اخبار

                در اصل توسط جواد277 پست شده است View Post
                البته ارز 4200 برای قبل از سال 1400 است ولی همین ارز نیمایی 28500 تومان هم ما خودروی چینی در بازار با این ارز نداریم همه خودروهای چینی در نمایندگی هم حداقل با توجه به قیمتهای جهانی ان با ارز 120 هزار تومان تا 150 هزار تومان قیمت دارد یکی معلوم کند سودهای اینها کجا میرود


                "سلطان خودرو" ۳.۵میلیارد دلار ارز دولتی گرفت / + جدول ارزی
                یک واردکننده بزرگ خودرو با ایجاد چهار شرکت مونتاژ و تولید توانسته ۳ میلیارد و ۳۴۸ میلیون و ۲۸۶ هزار دلار ارز دولتی و نیمایی دریافت کند که از مجموع مبالغ دریافتی ۲۶۲ میلیون و ۷۴۰ هزار دلار، ارز ۴۲۰۰ تومانی بوده است.

                فرزانه طهرانی، بررسی لیست دریافت کنندگان ارز که توسط بانک مرکزی منتشر شد و لیست 100 واردکننده بزرگ که توسط گمرک انتشار پیدا کرد نشان می دهد یک واردکننده بزرگ خودرو با ایجاد چهار شرکت مونتاژ و تولید توانسته 3 میلیارد و 348 میلیون و 286 هزار دلار ارز دولتی و نیمایی دریافت کند که از مجموع مبالغ دریافتی 262 میلیون و 740 هزار دلار، ارز 4200 تومانی بوده است.
                این چهار مجموعه که تحت مدیریت واحد است مدیران خودرو، دنیای قطعات پارتیان صنعت بم، کوروش موتور آریا و پارتیان کیمیا صنعت هستند.
                یک درخواست عجیب

                بهرام شریعت مدیرعامل مدیران‌خودرو در راستای برنامه های توسعه ای خود در یک نشست خبری که در حاشیه نمایشگاه تحول صنعت خودرو در شهریور 1401 برگزار شده بود از یک درخواست جدید از دولت رونمایی کرد و گفت: «این شرکت از دولت خواسته یک معدن مس یا پانیوم به مدیران خودرو اختصاص دهد تا از آن برای ساخت خودروهای برقی استفاده کند.»
                https://www.econegar.com/%D8%A8%D8%A...B1%D8%B2%DB%8C
                پولهای مردم ایرن کجامیرود

                نظر

                • جواد277
                  عضو فعال
                  • Jan 2011
                  • 4925

                  #52433
                  پاسخ : اخبار

                  فقط در چای دبش وهمین خودروساز حداقل 7 میلیارد دلار به گا رفته که به دلار 59 هزار تومان میشود 413 هزار میلیارد تومان حال با منفی کردن بورس در این3سال حداقل75 میلیارد دلار توسط 15 میلیون ایرانی در رمز ارز از ایران خارج شده است که این احیا کردن هیچ فایده ای در مقابل خسارتی که زدید ندارد

                  در ۳ سال گذشته ۳۰۰ همت سرمایه احیا شد
                  دبیر اجرایی نهضت احیای نهاد ریاست جمهوری با اعلام اینکه طی مدت ۳ سال گذشته ۳۰۰ همت سرمایه احیا شد، گفت:دهه های گذشته دهه تعطیلی کارخانه ها بود اما در دولت رییسی حتی یک کارخانه توسط بانک‌ها تعطیل نشد.
                  دبیر اجرایی نهضت احیای نهاد ریاست جمهوری با اعلام اینکه طی مدت ۳ سال گذشته ۳۰۰ همت سرمایه احیا شد، گفت:دهه های گذشته دهه تعطیلی کارخانه ها بود اما در دولت رییسی حتی یک کارخانه توسط بانک‌ها تعطیل نشد.

                  نظر

                  • جواد277
                    عضو فعال
                    • Jan 2011
                    • 4925

                    #52434
                    پاسخ : اخبار

                    انوقت خودرو سازهای ما با تولید خودروهای بی کفیت وپر مصرف وگران حداقل 30 میلیار دلار سوخت حرام میکنند که اگر هزینه های تعمیرات الودگی هوا و پزشکی وتخریب محیط زیست ان را هم در نظر بگیریم حداقل سالی 45 الا 50 میلیارد دلار به ایران زیان میرسانند با ساخت نیروگاه های خورشیدی هم برق پاک تولید میکنیم و هم تامین برق خودروهای برقی حکومت اگر راست میگوید بگذارد واردات ماشین برقی بوسیله همه انجام بشود و دست از انحصار بردارد وتعرفه واردات ان را صفر بکند با پول عدم مصرف بنزین هزینه دلار واردات ان هم در میاید

                    مصرف برق ۳۵۰ هزار خودروی برقی فقط ۹۰ مگاوات است
                    ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۳:۵۴:۱۷

                    مصرف برق ۳۵۰ هزار خودروی برقی فقط ۹۰ مگاوات است
                    معاون وزیر صمت در مورد مصرف واقعی برق خودرو‌های برقی شفاف‌سازی کرد و گفت: اگر ۳۵۰ هزار خودروی برقی در کشور تردد کنند فقط ۹۰ مگاوات برق مصرف می‌کنند.
                    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا؛ بابک احمدی، معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو امروز (سه‌شنبه ۲۲ خرداد) در همایش نهمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی که در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، گفت: مشکل تامین برق در دولت‌های قبل وجود داشت؛ با استقرار دولت سیزدهم، ظرفیت‌های تولید برق افزایش یافت، ولی محدودیت‌های آن هنوز وجود دارد.

                    وی با اشاره به اینکه نگرانی برخی از واردات و تولید خودروی برقی است و تصور می‌کنند مصرف برق خودروی برقی بالاست، گفت: ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که برق واقعی مصرفی خودروی برقی چقدر است؟

                    معاون وزیر صمت ادامه داد: این در حالی است که در برخی کشور‌ها تردد خودروی بنزینی ممنوع شده است. کشور‌هایی که برق ارزان قیمت به واسطه نداشتن سوخت‌های فسیلی ندارند با جدیت به سمت استفاده از خودروی برقی رفته اند.

                    احمدی در مورد تولید برق در کشور گفت: ۸۸ هزار مگاوات ظرفیت اسمی و ۷۰ هزار مگاوات تولید برق داریم. اگر امروز ما در کشور ۳۵۰ هزار خودروی برقی استفاده کنیم تنها ۹۰ مگاوات برق از ۷۰ هزار مگاوات برق مصرف خواهد شد.

                    وی افزود: این یافته‌ها نشان‌دهنده پتانسیل بالای صرفه‌جویی در مصرف سوخت‌های فسیلی و کاهش هزینه‌های انرژی برای شهروندان است، به ویژه با توجه به قیمت‌های فعلی برق خانگی و خرید تضمینی برق خورشیدی. همچنین، با توجه به نوسانات قیمت بنزین در خلیج فارس و نرخ ارز، این تغییر می‌تواند به کاهش وابستگی اقتصادی کشور به نفت کمک کند.

                    احمدی تأکید کرد: توسعه زیرساخت‌های لازم برای پشتیبانی از خودرو‌های برقی و افزایش تولید انرژی‌های تجدیدپذیر می‌تواند نقش مهمی در دستیابی به اهداف انرژی پایدار و کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای داشته باشد.

                    وی تأکید کرد که برای تأمین برق مورد نیاز ۳۵۰ هزار دستگاه خودروی برقی در کشور، نیاز به ایجاد حدود ۹۰ مگاوات ظرفیت نیروگاهی است.

                    احمدی با بیان اینکه هر خودروی برقی به طور متوسط سالانه ۱۵،۰۰۰ کیلومتر پیمایش دارد و با مصرف انرژی ۰٫۱۵ کیلووات ساعت در هر کیلومتر، مصرف سالانه هر خودرو برقی را ۲،۳۵۰ کیلووات ساعت برآورد کرد.

                    با توجه به این محاسبات، احمدی بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های انرژی تجدیدپذیر و لزوم سرمایه‌گذاری در این بخش تأکید کرد. وی همچنین اشاره کرد که این اقدامات می‌توانند به کاهش وابستگی کشور به سوخت‌های فسیلی و ارتقاء پایداری محیط زیست کمک شایانی کنند. این گام‌ها در راستای اهداف بلندمدت کشور برای دستیابی به انرژی پاک و کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای است.

                    نظر

                    • جواد277
                      عضو فعال
                      • Jan 2011
                      • 4925

                      #52435
                      پاسخ : اخبار

                      در اصل توسط جواد277 پست شده است View Post
                      واقعا از دزدی رانت اختلاس زمینخواری رباخواری نابود کردن سرمایه ملی وووو دردنیا و تاریخ بشریت رکورد شکاندیم
                      اگر همین الان 20 میلیون خودرو را از چرخه خارج کنیم با توجه به میانگین 15هزار دلار این خودرو که در پایین معرفی شده است جمعا 300 میلیارد دلار هزینه دارد که اگر ضایعات از رده خارج کردن این 20 میلیون خودرو را حدود 20 میلیارد دلار در نظر بگیریم یعنی باید 280 میلیارد دلار هزینه کنیم تا کل خودرهای ایران را نو کنیم حال اگر میانگین مصرف این خودروهای را که روزانه طبق امار 115 میلیون لیتر در نظر بگیریم وهز لیتر سوخت را در بازارهای بین المللی حداقل 30 هزار تومان در نظر بگیریم با دلار 60 هزار تومان حدود 21میلیارد دلار مصرف سوخت فقط این تعداد خودرو در سال است حال اگر 5میلیارد دلار ان را بگذاریم برای مصرف همین تعداد خودروی که نو کرده ایم یعنی 16 میلیارد دلار حداقل سوخت را داریم از بین میبریم که اگر امار بیماری و درمان و تخریب محیط زیست ان را هم 5میلیارد دلار در نظر بگیریم از انور هم چون سالیانه 1میلیون خودرو بی کفیت مواد اولیه حرام کن درست نکرده ایم واگر هر خودرو میانگین 10 هزار دلار کالا ومواد اولیه میبرد سالی هم 10 میلیارد دلار صرفه جویی در عدم تولید کرده ایم که با تفاوت مصرف سوخت میشود حدود 31 میلیارد دلار اگر حدود 1میلیون نفر در بخش خودرو مشغول به کار باشند حقوق 40 میلیون هم بگیرند سالی هم 6میلیارد دلار برای انها بگذاریم کنار وهمه انها را بازنشته کنیم باز 25میلیارد دلار خالص در سال کنار داریم حال اگر هزینه های جانبی مثل مصرف قطعات یدکی بسیار کمتر تولید بی کفیت داخلی مصرف کمتر روغن موتور ووو را هم میگذاریم برای دزدی اقایان اگر این دزدانی که در راس کار هستند واقعا ایرانی هستند همین امروز دستور تعطیلی که صنعت خودرو که با این گرانی وبی کفیتی خودروهای پر مصرف تولید میکنند میدادم وبجای ان با گرفتن وام 280 میلیارد دلاری بصورت خرید خودرو از شرکتهای چینی همه خودروهای داخلی را نو میکردم البته اگر روی هر خودرو هم 5000 هزار دلار تخیف بدهیم به مردم ایران حدود 220 میلیارد دلار هم میتوانیم از طریق مردم جذب کنیم چون پول مردم بصورت دلار نیست وریال هست میتوانیم ان را هزینه زیرساختهای مانند توسعه شرکتهای داخلی راه اهن جاده ووووووووووبکنیم

                      این خودرو «چشم اژدها» دارد و در هر ۱۰۰ کیلومتر فقط ۲٫۹ لیتر بنزین مصرف می‌کند
                      شرکت چینی BYD از سدان جدید خود به نام Qin L DM-i رونمایی کرد. این خودرو اولین محصول BYD است که از نسل پنجم فناوری هیبریدی DM با ویژگی‌های نوآورانه استفاده می‌کند.
                      سیستم هیبریدی DM نسل پنجم، بالاترین بازده حرارتی موتور در جهان (۴۶٫۰۶ درصد) و پایین‌ترین مصرف سوخت (۲٫۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر) را دارد که نویدبخش کارایی چشمگیر و برد حرکتی طولانی است.
                      Qin L DM-i سدانی جذاب با ظاهر مدرن و فناوری‌های پیشرفته محسوب می‌شود. طراحی خارجی این خودرو با جلوپنجره‌ی جسورانه، چراغ‌های LED تیز شبیه به «چشم اژدها» و بدنه‌ی فست‌بک اسپرت، مطابق با جدیدترین زبان طراحی خانواده‌ی محصولات BYD است.

                      کابین Qin L DM-i با تمرکز بر راننده طراحی شده است. صفحه‌‌نمایش بزرگ مرکزی (با اندازه‌های ۱۲٫۸ یا ۱۵٫۶ اینچ) و فرمان چندمنظوره، راحتی کنترل را برای راننده به ارمغان می‌آورد. در مدل‌های رده‌بالاتر، امکانات رفاهی بیشتری مانند تنظیم برقی صندلی‌ها و تهویه و گرم‌کن صندلی نیز ارائه می‌شود.
                      قوای محرکه‌ی Qin L DM-i از سیستم پلاگین هیبریدی تشکیل شده که ترکیبی از یک موتور ۱٫۵ لیتری و یک موتور الکتریکی است. این سیستم، همراه با فناوری باتری لیتیم‌آهن‌فسفات BYD، برد ترکیبی ۲٬۱۰۰ کیلومتر را امکان‌پذیر می‌کند.
                      رانندگان بسته به نیاز خود می‌توانند یکی از دو گزینه‌ی باتری را انتخاب کنند؛ باتری با ظرفیت کمتر که امکان پیمودن ۸۰ کیلومتر به‌صورت تمام‌برقی را فراهم می‌کند یا باتری با ظرفیت بالاتر که این برد را تا ۱۲۰ کیلومتر افزایش می‌دهد.

                      سدان Qin L DM-i در پنج تیپ مختلف و قیمت پایه‌ی ۹۹٬۸۰۰ یوان (۱۳٬۷۷۴ دلار) در کشور چین عرضه می‌شود.


                      تعداد خودروهای ایران چقدر است؟

                      آمار تعداد خودرو در ایران به صورت دقیق 22.025.605 در سال 1401می‌باشد.
                      https://sdata.ir/articles/%D8%AA%D8%...7%D8%B3%D8%AA/


                      معاون وزیر نفت:
                      متوسط مصرف سوخت خودروها در کشور ۱۶ لیتر در هر ۱۰۰کیلومتر است
                      https://www.mehrnews.com/news/567804...A7%D8%B3%D8%AA

                      آمار مصرف بنزین روزانه ایران در سال 1402


                      در دی ماه سال 1402، جلیل سالاری، مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، اعلام کرد که مصرف بنزین در کشور به طور میانگین روزانه از حدود ۱۱۶ میلیون لیتر در ماه‌های گذشته به ۱۱۳ میلیون لیتر در ماه جاری کاهش یافته است. اگر این روند کاهشی ادامه یابد، امیدواریم بتوانیم مصرف را مدیریت کنیم.
                      https://khodroshop.ir/article/6139-.html
                      یک مشته دزد خودروساز که نه خودرو انداز دارد کشور را غارت ونابود میکنند

                      نظر

                      • جواد277
                        عضو فعال
                        • Jan 2011
                        • 4925

                        #52436
                        پاسخ : اخبار

                        خسارت ۱۵ میلیارد دلاری خودروسازان داخلی به صادارت بنزین کشور
                        اخیرا مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی از ناترازی روزانه ۱۰ میلیون لیتر بنزین در سال جاری خبر داد که خسارتی حدود ۳ میلیارد دلار در پی دارد، معادل درآمد نفتی یک ماه ایران؛ عددی که با ادامه تولید خودرو‌های بی‌کیفیت سالانه ۳ میلیارد دلار بر آن افزوده خواهد شد.
                        مصرف دو برابری بنزین در خودرو‌های داخلی موجب شده است کشور از درآمدی معادل ۱۵ میلیارد دلار در سال محروم شود، رقمی که معادل پنج برابر اختلاس بابک زنجانی از فروش نفت بود.
                        مدیرعامل شرکت پالایش و پخش، جلیل سالاری در گفتگو با خبرگزاری فارس با اشاره به ۲ برابر بودن مصرف سوخت خودرو‌های داخلی نسبت به استاندارد جهانی می‌گوید: اگر خودرو‌های داخلی، استاندارد بودند الان مصرف بنزین در کشور ۶۰ میلیون لیتر در روز بود و می‌توانستیم بیش از ۵۰ میلیون لیتر در روز، بنزین صادر کنیم.

                        طبق محاسبات، صادرات این میزان بنزین درآمدی معادل ۱۵ میلیارد دلار برای کشور به همراه دارد، یعنی خودروسازان سالانه ۵ برابر ارزی که بابک زنجانی اختلاس کرد به کشور خسارت می‌زنند.

                        https://fararu.com/fa/news/698877/%D...B4%D9%88%D8%B1

                        نظر

                        • جواد277
                          عضو فعال
                          • Jan 2011
                          • 4925

                          #52437
                          پاسخ : اخبار

                          دادگاه کانادایی «اهمال کاری» شرکت هواپیمایی اوکراینی را مسوول حادثه پرواز ۷۵۲ دانست
                          به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، رسانه کانادایی «CNW» گزارش داد: قاضی یاسمین اکبرعلی دلیل حادثه پرواز شماره ۷۵۲ (PS752) خطوط هوایی بین‌المللی اوکراین (UIA) را «اهمال کاری» این شرکت هواپیمایی در ارزیابی شرایط پرواز دانست چرا که ایران حملات موشکی را علیه نیروهای آمریکایی در عراق انجام داده بود و در حالت آماده‌باش برای مقابله با ضد حمله قرار داشت.
                          «دیوان عالی انتاریو» دریافت که خطوط هوایی بین‌المللی اوکراین به دلیل «عدم انجام ارزیابی مناسب از خطرات ناشی از انجام پرواز از تهران، سهل انگاری کرده است.»
                          https://www.irna.ir/news/85505725/%D...88%D9%88%D9%84

                          نظر

                          • جواد277
                            عضو فعال
                            • Jan 2011
                            • 4925

                            #52438
                            پاسخ : اخبار

                            با الکترونیک شدن اسناد ملکی درست مثل اسناد بورسی دیگه جعل وکلاهبرداریهای فعلی از بین میرود دولت هم به همه دارایهای مردم چه بورس و چه حساب بانکی و چه املاک دسترسی کامل دارد همه چیز شفاف یعنی که دولت فردا اراده کند فقط با فشار یک دکمه همه چیزت را بلوکه میکند اگر وام هم خواستی بگیری بصورت الکترونیک دارایهایت اعتبار سنجی میشود ووووو


                            جزئیات حذف صدور اسناد تک برگ
                            ​مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کردستان، گفت: با حذف سند تک برگ هیچ خللی در روند کار و ارائه خدمات به مردم وارد نمی‌شود بلکه مزایای بیشتری خواهند داشت؛ در معاملات جدید، اسناد الکترونیکی قابل دریافت است.

                            امید زمانی از حذف صدور اسناد تک‌برگ خبر داد و گفت: در معاملات جدید مردم اسناد الکترونیکی تحویل می‌گیرند.

                            وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه "طبق اعلام رئیس سازمان ثبت اسناد، از هفته قوه قضائیه دیگر اسناد تک‌برگ صادر نخواهد شد"، سازوکار اجرای این قانون به‌چه‌شیوه‌ای است، گفت: این تصمیم در راستای افزایش اعتبار و صحت اسناد و کاهش جرائم همچون جعل و کلاهبرداری و الکترونیکی شدن و هوشمندسازی اسناد اجرا خواهد شد.
                            https://www.zenhaar.ir/%D8%A8%D8%AE%...A8%D8%B1%DA%AF

                            نظر

                            • جواد277
                              عضو فعال
                              • Jan 2011
                              • 4925

                              #52439
                              پاسخ : اخبار

                              کاش حکومت هم مشوقهای مثل 50 درصد معافیت مالیاتی مثلا تا 10 سال به شرکتهای چینی میداد و دست درازی هم در قیمتها نمیکرد تا انها هم به ایران بیاید وخودرو با کفیت وارزان برقی تولید کنند تا ما هم از دست خودروسازان که نه خودرواندازان غارتگر داخلی راحت میشدیم



                              خودروسازان چینی چطور در دل اروپا رخنه می‌کنند
                              کشورهای اروپایی برای کارخانه‌های چینی خودروهای برقی رقابت می‌کنند و این در شرایطی است که اتحادیه اروپا تعرفه‌ها را تعیین می‌کند.

                              به گزارش ایسنا، دولت‌های اروپایی ممکن است از هجوم خودروهای برقی چینی به بازارهایشان احتیاط کنند اما آنها همچنین برای سهمی از سرمایه‌گذاری در تولید و مشاغلی که رقبای جدید به ارمغان می‌آورند به شدت رقابت می‌کنند.

                              در حالی که اتحادیه اروپا در حال بررسی یارانه‌های خودروی چین و تعرفه‌های گمرکی بر واردات است، دولت‌های ملی در سراسر بلوک انگیزه‌های خود را برای جذب خودروسازان چینی به دنبال ساخت کارخانه‌های اروپایی دارند.

                              جیانلوکا دی لورتو، شریک شرکت مشاوره Bain & Company اظهار کرد که هزینه‌های تولید برای سازندگان چینی خودروهای برقی از جمله بی‌وای‌دی، چری و سایک موتور در داخل کشور بسیار کمتر است اما با این وجود آنها مایلند در اروپا کار خود را آغاز کنند تا برندهای خود را معرفی کنند و در حمل‌ونقل و تعرفه‌های احتمالی صرفه جویی کنند.

                              او گفت خودروسازان چینی می‌دانند که اگر می‌خواهند در میان مشتریان اروپایی مورد توجه قرار گیرند، باید خودروهایشان اروپایی در نظر گرفته شود و این به معنای تولید در اروپاست.

                              تصمیم اتحادیه اروپا برای تعرفه در این هفته انتظار می‌رود. مالیات بر واردات از یک سو، می‌تواند به خودروسازان اروپایی کمک کند تا بهتر با همتایان چینی خود رقابت کنند اما ممکن است خودروسازان چینی را که در حال سرمایه گذاری هنگفت و برای طولانی‌مدت در اروپا هستند، تحریک کند.

                              شرکت مشاوره الیکس پارتنرز اعلام کرد که فروش خودروهای با برند چینی در سال گذشته چهار درصد از بازار اروپا را تشکیل می‌داد و پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۸ به هفت درصد برسد.

                              خودروسازان چینی چطور در دل اروپا رخنه می‌کنند

                              مجارستان که حدود ۵۰۰ هزار خودرو در سال ۲۰۲۳ تولید کرد، اولین سرمایه‌گذاری کارخانه اروپایی توسط یک خودروساز چینی را تضمین کرد که سال گذشته توسط غول خودروسازی خودروهای الکتریکی بی‌وای‌دی اعلام شد و همچنین در نظر دارد دومین کارخانه اروپایی را در سال ۲۰۲۵ تاسیس کند.

                              لهستان در حال حاضر تعدادی برنامه دارد که بیش از ۱۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری را حمایت می‌کند، از جمله انتقال به اقتصاد خالص صفر و تخفیف مالیات بر درآمد شرکت‌ها را تا ۵۰ درصد ارائه می‌کند. مجارستان در سال‌های اخیر بیش از یک میلیارد دلار برای حمایت از کارخانه‌های باتری‌سازی جدید و شرکت چینی CATL هزینه کرده است.

                              لهستان برنامه دارد که در حال حاضر بیش از ۱۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری را پشتیبانی می‌کند. وزارت توسعه و فناوری این کشور به رویترز گفت که طرفدار گذار به اقتصاد خالص صفر و دیگری ارائه تخفیف مالیات بر درآمد شرکت‌ها، تا ۵۰ درصد در مناطقی است که بیکاری زیاد است.


                              اسپانیا، دومین کشور بزرگ خودروساز اروپا پس از آلمان، سرمایه‌گذاری را از چری تضمین کرده است که تولید آن در سه ماهه چهارم در یک کارخانه سابق نیسان در بارسلون با یک شریک محلی آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود چری از برنامه ۳.۷ میلیارد یورویی اسپانیا که در سال ۲۰۲۰ برای جذب کارخانه‌های خودروهای برقی و باتری راه‌اندازی شد، بهره‌مند شود.

                              گروه انویژن چین در حال حاضر ۳۰۰ میلیون یورو به عنوان مشوق برای یک کارخانه باتری ۲.۵ میلیاردی برای ایجاد ۳۰۰۰ شغل دریافت کرده است. اسپانیا همچنین ممکن است میزبان چهارمین گیگاکارخانه استلانتیس در اروپا با CATL باشد. یک منبع آگاه از برنامه‌های این شرکت به رویترز گفت چری در حال برنامه‌ریزی کارخانه دوم و بزرگ‌تری در اروپاست و با دولت‌هایی از جمله رم که مشتاق جذب خودروساز دوم برای استیلانتیس است، مذاکره کرده است.

                              ایتالیا می‌تواند از صندوق ملی خودروسازی خود به ارزش ۶ میلیارد یورو بین سال‌های ۲۰۲۵ تا ۲۰۳۰ برای مشوق‌هایی برای خریداران و تولیدکنندگان خودرو استفاده کند. شرکت دانگ فنگ چین از جمله چندین خودروساز دیگر است که با رم مذاکرات سرمایه‌گذاری داشته است.

                              دو منبع آگاه به رویترز گفتند که سایک موتور، قصد دارد دو کارخانه در اروپا بسازد. به گفته یکی از منابع، اولین مورد، مستقر در تاسیسات موجود، می‌تواند در اوایل جولای اعلام شود و از تکنیک مونتاژ کیت استفاده می‌کند و هدف آن تولید سالانه ۵۰ هزار خودرو است. این منبع افزود که دومین کارخانه اروپایی سایک سالانه ۲۰۰ هزار خودرو تولید خواهد کرد. این منبع گفت که آلمان، ایتالیا، اسپانیا و مجارستان در فهرست نهایی سایک قرار دارند.

                              خودروسازان چینی در اروپا، برای همه چیز از نیروی کار گرفته تا انرژی و رعایت مقررات با هزینه‌های بالاتری روبرو هستند اما هزینه‌های صادرات خودروهای ساخت چین می‌تواند به سرعت افزایش یابد و حاشیه‌های در حال حاضر محدود را تهدید کند.

                              دی لورتو از Bain & Company اظهار کرد که یک خودروی ۱۵ هزار یورویی که در چین تولید می‌شود به هزینه‌های حمل ونقل و تدارکات بین ۵۰۰ تا ۳۰۰۰ یورو نیاز دارد. دی لورتو گفت: خودروسازان چینی ممکن است هزینه نیروی کار در شمال اروپا را برای تولید رقابتی بسیار بالا بدانند، در حالی که در جنوب ایتالیا یا اسپانیا تعادلی از هزینه های نیروی کار کمتر و استانداردهای تولید نسبتاً بالا را ارائه می دهند.

                              نظر

                              • جواد277
                                عضو فعال
                                • Jan 2011
                                • 4925

                                #52440
                                پاسخ : اخبار

                                کدام مالیات بر عایدی کدام مالیات برخانه خالی همش دروغ گفتی الان 3سال است که هیچکدام از اینها اجرایی نشده است ولی برای دزدی ودست درازی در بخش شفاف جامعه بورس هر روز با قوانین جدید سود شرکتهای بورسی را از بین میبرید ودر تولید سنگ اندازی میکنی چطور برای دزدی از شرکتهای بورسی قوانین را کمتر از 2روز به اجرا میگذاری انوقت برای زمینخواری دلالی خریدوفروش طلاووووووووو هنوز نتوانسته ای هیچکاری بکنی هنوز مالیات 5 درصد بر نقل وانتقال مسکن را بروز نکرده اید طرف خانه میفروشد 10 میلیارد هزینه نقل وانتقال ان باید بشود 500 میلیون ولی با قیمت مسکن زمین شهری مالیات ان میشود3الا 4میلیون باز خوب است دارید شرتان را کم میکنید همان بهتر که رییس دولتان مرد ان 2الا 3درصد خودتان هستید که در بانکها ادارات ویا افراد وابسته به خودتان دنبال دلال بازی زمینخواری وووومیروید و تاالان هیچ قانونی بر ضد خودتان اجرا نکرده اید

                                وزارت اقتصاد: سوداگران باید مالیات بر عایدی سرمایه بپردازند
                                نقطه هدف قانون مالیات بر عایدی سرمایه جلوگیری از سوداگری در بازار دارایی‌هاست؛ ضمن اینکه جامعه هدف این قانون زیر دو یا سه درصد است و آن هم افرادی که از سوداگری درآمد کسب می‌کنند.
                                https://www.mehrnews.com/news/613404...B2%D9%86%D8%AF

                                نظر

                                در حال کار...
                                X