پست بانك ايران ( وپست )

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • موزرد
    عضو جدید
    • Feb 2012
    • 19

    #391
    مدیرعامل پست بانک در گفتوگو فارس خبر داد
    آمادگی برای برگزاری مجامع پست بانک در تیر/ منتظر پاسخ وزارت اقتصاد هستیم

    خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بورسی پست بانک گفت: مقدمات برگزاری مجامع سالانه و فوق العاده در تیرماه فراهم شده و منتظر پاسخ وزارت اقتصاد هستیم.
    محمد حسن محبیان عراقی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی فارس و در برابر این سئوال که با توجه به رفع ابهامات مربوط به واگذاری سهام شرکت مشمول اصل 44 پست بانک و تایید شورای نگهبان مبنی بر واگذاری 49 درصد سهام، تکلیف برگزاری مجامع سالانه و فوق العاده برای اعمال افزایش به کجا انجامید، پاسخ داد: مقدمات برگزاری این دو مجمع فراهم شده و در این رابطه گزارش هایی به دو سازمان بورس و خصوصی سازی ارسال کرده ایم.
    وی در برابر دیگر پرسش مبنی بر اینکه آیا این مجامع قطعاً در تیر ماه برگزار خواهد شد یا خیر ؟ توضیح داد: در این رابطه با معاون وزارت اقتصاد ( ابوالحسنی ) مذاکره کرده ایم. بنابراین منتتظر پاسخ وزارت اقتصاد برای تشکیل مجامع در تیر ماه هستیم اما زمان قطعی توسط مسئولان وزارت اقتصاد مشخص خواهد شد.
    این مقام مسئول در واکنش به نکاتی در مورد پیش بینی سود هر سهم ، سیاست تقسیم سود در مجمع سالانه و درصد افزایش سرمایه هم گفت: مواردی چون وضعیت سود آوری هرسهم ، سیاست تقسیم سود و درصد افزایش سرمایه از جمله نکاتی است که باید تا زمان برگزاری مجمع صبر کرد.
    محبیان عراقی همچنین در مورد تغییر ریاست مجمع از وزارت اقتصاد به وزارت ارتباطات توضیح داد: رئیس جمهور، ریاست مجمع را به وزارت ارتباطات تفویض کرده که در مجمع پیش رو مطرح خواهد شد.

    نظر

    • وحید 20
      ستاره‌دار(98)
      • Mar 2011
      • 29911

      #392
      با حجم معامله کمتر از نصف حجم مبنا از منفی تا نزدیک مثبت کامل اومد:)
      من که با وپست میانگین 420تومانی سبد شخصیم تقریبا تک سهم هستم
      درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

      توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

      نظر

      • وحید 20
        ستاره‌دار(98)
        • Mar 2011
        • 29911

        #393
        خب صف شد و عرضه شد که باعث بالا رفتن پایانیش شد
        امیدوارم نوسانگیران وارد نشن که در روند سهم خلل وارد میکنن
        برای نوسان سهم های روانتر و کم حاشیه تر هست;)
        درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

        توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

        نظر

        • محمد صالحی
          عضو عادی
          • Jun 2011
          • 207

          #394



          پول کمی دستم است اما تا 80 درصد انرا و پست خریدم رنج امروز هم کار من بود

          این سهم را خیلی خوب میبینم

          در صورت عبور از 630 هدف اول 720 و هدف الگو 830 است
          **عشق زیبایی را می افریند نه زیبایی عشق را که عشق بر پایه زیبایی همانند ابر اسمانیست که کوتاه مدت مهمان ماست**

          نظر

          • وحید 20
            ستاره‌دار(98)
            • Mar 2011
            • 29911

            #395
            پست به بخش خصوصی واگذار می شود
            اراك- معاون توسعه مدیریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر اساس اصل 44 قانون اساسی، پست به بخش خصوصی واگذار می شود.

            'سعید شریف زاده' روز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان مركزی در اراك افزود: توسعه در بخش مخابرات و ارتباطات باید در كشور مورد توجه بیشتری قرار گیرد و این مهم با راه اندازی اداره كل ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان ها تحقق می یابد.

            وی اظهار كرد: اداره كل ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان مركزی به عنوان چهاردهمین استان در كشور راه اندازی و گشایش می یابد.

            معاون توسعه مدیریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان كرد: این اداره كل دارای سه ماموریت اصلی حفظ امنیت، توسعه و تحقق دولت الكترونیك است كه با برنامه ریزی های مدون محقق می شود.

            شریف زاده توضیح داد: كادر این اداره كل از كارمندان مازاد در استان تشكیل می شود و نیروی انسانی متخصص در این حوزه نیز با مجوز استخدامی استانداری جذب خواهد شد.

            وی تاكید كرد: پست، پست بانك، شركت زیر ساخت و سازمان تنظیم مقررات رادیویی به صورت تجمیع تحت نظارت و راهبردی این اداره كل قرار می گیرند.

            معاون توسعه مدیریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان كرد: دنیای الكترونیك به سرعت در حال پیشرفت است كه باید برنامه ریزی های دقیقی در این حوزه برای مقابله با تاكتیك ها و حمله های سایبری دشمنان صورت گیرد.

            شریف زاده ادامه داد: در راستای توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات باید به صورت مستمر دانش نوین به روز شده و امنیت شبكه برای دفاع از حقوق ملت حفظ شود.

            وی یادآور شد: معرفی و شناساندن پتانسیل ها و اهداف این اداره كل باید از طریق رسانه های عمومی به اطلاع مردم رسانده شود.

            شریف زاده تصریح كرد: سرمایه گذاری های جدید باید در حوزه های نرم افزاری و سخت افزاری و ایجاد اشتغال انجام شود و این وزراتخانه كمك های متعددی را در راستای جذب تسهیلات انجام داده است.

            وی اضافه كرد: روانسازی و تسهیل در انجام امور توسط بخش خصوصی در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی باید به صورت صد درصد در جامعه اجرا شود زیرا پیشرفت كشور در گرو هم افزایی بین بخشی است.

            معاون توسعه مدیریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اهداف این اداره كل به صورت سالانه، پنج ساله و چشم انداز افق 1404 تعریف شده است.

            مدیركل امور استان های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز گفت: از مهمترین دغدغه های دولت ارائه خدمات به مردم به صورت آنلاین است.

            'عبدالله مهدی قلی' اظهار كرد: دستیابی به دولت الكترونیك و افزایش دانش و آگاهی مردم در حوزه فناوری اطلاعات از دیگر دغدغه های دولت در ارتقا جایگاه كشور در حوزه بین المللی است.

            وی توضیح داد: نظارت بر كار اوپراتورهای مخابراتی از وظایف اداره كل ارتباطات و فناوری اطلاعات است كه هدایت و ارجاع برنامه ریزی های كلان را بر عهده دارد.

            مدیركل امور استان های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان كرد: اعمال نظارت بر فعالیت های شركت های خصوصی به منظور ارایه خدمات مناسب به افراد حقیقی و حقوقی و تنظیم روابط بین دستگاهی و جلوگیری از بروز تداخل از دیگر وظایف این اداره كل است.

            مهدی قلی ادامه داد: ارتقا سطح آی سی تی و آی تی در استان مركزی از اهداف اصلی این اداره كل است
            درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

            توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

            نظر

            • arash
              عضو فعال
              • Mar 2011
              • 819

              #396
              دکترمحبیان: 500 دستگاه خودپرداز (atm) در دفاتر پست بانک راه اندازی می شود
              (تاریخ: شنبه 3 تیر 1391)
              (شاخه: اخبار پست بانک)
              بمنظور فراهم نمودن دسترسی عمومی و ارائه خدمات شبانه روزی در روستاها و مناطق محروم تعداد 500 دستگاه خودپرداز (atm) پست بانک در سطح دفاترخدمات بانکی کشور نصب و راه اندازی می شود. به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: دکترمحبیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانك در مراسم تودیع و معارفه مدیر پیشین و جدید استان مرکزی ضمن بیان این مطلب گفت: علاوه بر آن، بسترهای لازم جهت ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق اینترنت، تلفنبانک و موبایل بانك در سطح روستاها و مناطق محروم کشور فراهم می شود تا هموطنان با کمترین هزینه از خدمات نوین بانکی بهره مند شوند.
              وی افزود: درحال حاضر تعداد 10 هزار روستا و بیش از 4 هزار دفتر شهری در سطح كشور زیر پوشش خدمات پست بانك هستند و تعداد 6 هزار دفترخدمات بانکی روستائی دیگر نیز طبق برنامه پنجم توسعه در سال جاری به آن افزوده می شود که با ایجاد این دفاتر خدمات پست بانك به نیمی از 31 هزار روستای كشور گسترش می یابد.
              دکتر محبیان خاطر نشان كرد: سهم بانك های كشور در روستاها 3 درصد و سهم پست بانك در این مناطق بیش از 30 درصد است كه این نشان از گستردگی حوزه فعالیت این بانك و ایجاد اشتغال برای بیش از 30 هزار نفر در سطح کشور است.
              مدیرعامل پست بانک اظهار داشت: با واگذاری خدمات دستگاه های اجرائی به دفاترخدمات بانکی پست بانک تا پایان سال جاری تعداد این خدمات از 21 خدمت به بیش از 40 خدمت افزایش می یابد.
              وی تصریح کرد: تجمیع سرمایه های خرد در حوزه تولیدات داخلی و ارائه تسهیلات ارزان قیمت به روستاییان برای توسعه بخش تولیدی از اهداف این بانك در سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی است.
              رئیس هیات مدیره پست بانک عنوان کرد: تا پایان نیمه اول سال جاری برای کلیه سرپرستان خانوار یارانه بگیر پست بانک کارت صادر می شود و طبق برنامه ریزی های انجام شده تعداد کارت های پست بانک به بیش از 7 میلیون فقره افزایش می یابد.
              همچنین حمید مصلحی مدیر جدید شعب پست بانك استان مركزی در ادامه این مراسم گفت: درحال حاضر این استان دارای 10 شعبه، 2 باجه، 271 دفترخدمات بانکی روستائی و 90 دفتر خدمات بانکی شهری و سه دفتر خودگردان روستایی است و 15 مورد تقاضای راه اندازی دفاتر خودگردان نیز در دست بررسی و پیگیری است.
              گفتنی است: در این مراسم از زحمات حمیدرضا علی كریمی مدیر پیشین پست بانك استان مركزی تقدیر و پست بانک شعبه مرکزی اراک واقع در خیابان دانشگاه نیز افتتاح شد.

              نظر

              • وحید 20
                ستاره‌دار(98)
                • Mar 2011
                • 29911

                #397
                مهندس فراهانی: پست بانک زیرساخت های بانکداری را در بیش از 14 هزار نقطه کشور فراهم کرده است
                (تاریخ: یک شنبه 4 تیر 1391)
                (شاخه: اخبار پست بانک)

                پست بانک ایران بمنظور ارائه خدمات نوین بانکی و ترویج فرهنگ استفاده از بانکداری الکترونیکی در بیش از 14 هزار و 500 نقطه کشور زیرساخت های لازم را فراهم کرده است.
                به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: مهندس فراهانی قائم مقام و عضو هیات مدیره این بانك در جلسه شورای اداری استان مرکزی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد ائمه اطهارعلیهم السلام و روز پاسدار و جانباز با بیان این مطلب گفت: درحال حاضر پست بانک در شرایط خاصی قرار دارد و با اقدامات بزرگی که در زمینه های فناوری اطلاعات (it) انجام داده و در آینده نزدیک حدود 50 درصد خدمت رسانی در عرصه مالی و بانکی در نقاط محروم و روستائی کشور را برعهده می گیرد و تعداد نقاط تماس آن نیز به 20 هزار خواهد رسید که همین امر موجب افزایش دامنه فعالیت و خدمت رسانی پست بانک به اقشار نیازمند می شود.
                وی افزود: همه باید تلاش کنیم تا با تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف همواره پیشگام در خدمت رسانی باشیم و هیچگاه از نظارت و کنترل فعالیت ها نیز غافل نشویم چون جدی گرفتن این مسائل موجب شکوفائی مجموعه می شود.
                قائم مقام پست بانک در ادامه با اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه اگر انسانها بدانند چقدر محدود در کنار هم هستند نامحدود به یکدیگر محبت می کنند تصریح کرد: قدر باهم بودن و در کنار هم بودن را بدانیم تا از فرصت ها برای خدمت به مردم به خوبی استفاده کنیم.
                مهندس فراهانی درخصوص جابجائی ها در بانک اظهار داشت: جابجائی ها موجب پویائی و نشاط و افزایش انگیزه های نیروی انسانی و همچنین بالندگی بانک می شود و همیشه باید نظم، انضباط، تعصب، همدلی و وفاق را سرلوحه کارمان قرار دهیم.
                وی در پایان با تاکید بر توجه به پدافند غیرعامل، ict روستائی و امنیت اطلاعات عنوان کرد: ارائه گزارش دستاوردها و موفقیت های بی نظیر پست بانک به مسئولان سازمان بشرملل متحد در نایروبی کنیا و دریافت لوح سپاس و تندیس از سازمان مذکور از افتخارات و دستاوردهای ارزنده بانک در سطح بین المللی است ولی بایستی خدمات و عملکرد آن بیشتر اطلاع رسانی شود که حضور در نمایشگاه ناپل ایتالیا در شهریور ماه سال جاری می تواند در این زمینه مفید و مثمر ثمر باشد.
                درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                نظر

                • وحید 20
                  ستاره‌دار(98)
                  • Mar 2011
                  • 29911

                  #398
                  پست بانک ایران بعنوان یکی از منتخبان کنگره itec 2012 برگزیده شد
                  (تاریخ: دو شنبه 5 تیر 1391)
                  (شاخه: اخبار پست بانک)

                  پست بانک ایران به جهت ارائه خدمات نوین بانکی در روستاها و مناطق محروم و فراهم نمودن دسترسی عمومی به خدمات مورد نیاز بانکی از سوی کنگره itec 2012 بعنوان یکی از واحدهای منتخب کشوری در بخش فعالیتهای بانکی برگزیده و تقدیرنامه دریافت کرد.

                  به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: در این تقدیرنامه که از سوی مسعود شنتیانی رئیس کمیسیون ict و فناوری های نوین اتاق بازرگانی ایران به دکترمحبیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل ارائه شده آمده است؛ " انتخاب آن بانک را بعنوان یکی از واحدهای منتخب کشوری در بخش فعالیتهای بانکی کنگره itec 2012 تبریک عرض نموده و از خداوند منان موفقیت روزافزون و ثبات قدم در این راه دشوار را خواستاریم و بر همه مدیران این سرزمین می بالیم که با دانش و مهارت بالا در مسیر پیشرفت و توسعه گامی بس سترگ برداشته اند. پس بر ما می باشد که با یاری همه جانبه حامی شما باشیم و با اعطای این تقدیرنامه تحسینی اندک بر زحمات و توانمندی بالای شما به جا آورده باشیم".
                  همچنین در ادامه تقدیرنامه اظهار امیدواری شده است با تکیه بر دانش و تجربه جنابعالی و دیگر مدیران به افق روشن و نقطه شکوفائی ایران اسلامی نزدیکتر شده و به این مهم دست یابیم.
                  درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                  توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                  نظر

                  • وحید 20
                    ستاره‌دار(98)
                    • Mar 2011
                    • 29911

                    #399
                    مدیر عامل پست بانک:

                    30 درصد بازار بانکداری روستایی در اختیار پست بانک است
                    خبرگزاری فارس: مدیر عامل پست بانک گفت: در حالی که سهم بانکهای کشور در روستاها، 3 درصد است، سهم پست بانک در روستاها بیش از 30 درصد است.




                    به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، محمد حسن محبیان اظهار داشت: در حال حاضر 10 هزار دفتر روستایی و 4 هزار دفتر شهری پست بانک در کشور فعال است و بر اساس برنامه پنجم، 6 هزار دفتر بانکی روستایی دیگر نیز در سال جاری ایجاد خواهد شد.
                    وی ادامه داد: با ایجاد این دفاتر، خدمات پست بانک در نیمی از 31 هزار روستای کشور ارائه میشود.
                    محبیان گفت: سهم بانکهای کشور در روستاها، 3 درصد و سهم پست بانک بیش از 30 درصد است که این سهم برای بیش از 30 هزار نفر در سطح کشور اشتغال ایجاد کرده است.
                    مدیر عامل پست بانک گفت: تا پایان نیمه اول سال جاری برای تمامی سرپرستان خانوار یارانه بگیر، پست بانک کارت صادر میشود و طبق برنامه ریزیهای انجام شده تعداد کارتهای پست بانک به بیش از 7 میلیون فقره افزایش مییابد.
                    درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                    نظر

                    • arash
                      عضو فعال
                      • Mar 2011
                      • 819

                      #400
                      نقل از کلید اسرار
                      جليلي نيا مدير مالي پست بانك با بورس 24 مصاحبه مفصلي انجام داده است كه خلاصه آن :
                      مشكلات پست بانك تا حد بسيار زيادي حل شده است
                      صورتهاي مالي شركت تحويل حسابرس است و بمحض تاييد در اختيار بورس قرار ميگيرد
                      قطعا تا پايان تير مجامع شركت برگزار ميشود
                      مردم با توجه به تعيين تكليف پست بانك ميتوانند به قول مديران شركت اعتماد نمايند
                      و.......
                      و.........
                      و..........

                      نظر

                      • arash
                        عضو فعال
                        • Mar 2011
                        • 819

                        #401
                        بانکدار سوییسی در پاسخ به اعتبار: بانکداری اختصاصی بهترین راه حفظ ثروت در داخل ایران است اعتبار- فرانکوییس اوبرت بانکدار برجسته بین المللی معتقد است که اگر نظام بانکی ایران به فکر ارائه خدمات بانکداری اختصاصی در ایران نباشد طبیعتا سرمایه ها به جای اینکه چرخ توسعه این کشور را به حرکت در آورد جذب بانک های اختصاصی خارجی خواهد شد.
                        به گزارش پایگاه خبری اعتبار، فرانکوییس اوبرت استاد برجسته موسسه بین المللی یورومانی ، یک بانکدار اختصاصی سوییسی است که در بانک های کردیت سوییس(Credit Suisse) و بی ان پی(BNP) سوییس دارای سوابق ارزشمندی است. لیکن بر اساس توصیه موسسه مذکور و به دلیل آشنایی با منطقه خاورمیانه، برای تدریس کارگاه جامع چهار روزه بانکداری اختصاصی در تهران انتخاب شده است. وی هم اکنون مشاور برخی از پروژه های بانکداری اختصاصی بانک های بزرگ خاورمیانه و ایران ، رییس دپارتمان بانکداری اختصاصی و مدیریت ثروت موسسه یورومانی در لندن و مشاور ارشد مرکز مطالعات و مشاوره بانکداری اختصاصی انستیتوبانکداران خاورمیانه است.
                        اوبرت در گفت و گو با پایگاه خبری اعتبار، به سوالات مختلف در زمینه بانکداری اختصاصی و نحوه اجرایی شدن آن در کشورمان پاسخ داده است.
                        آقای اوبرت ابتدا تعریفی از بانکداری اختصاصی ارائه دهید و لزوم ایجاد بانکداری اختصاصی در دنیای پیشرفته را توضیح دهید؟
                        بانکداری اختصاصی ارائه طیف کاملی از خدمات است که مشتریان مایل به دریافت آن هستند. به همین دلیل، حوزه فعالیت بانکداری اختصاصی بسیار فراتر از مدیریت ثروت است. این نوع بانکداری حوزه گسترده ای از خدمات را شامل می شود که از جمله آنها می توان به خدماتی نظیر سرمایه گذاری ، برنامه ریزی مالی، مشاوره مالیاتی اشاره کرد. اصل مهم در بانکداری اختصاصی این است که بانکدار بتواند به مشاور قابل اعتماد مشتری تبدیل شود. در مقام مقایسه، می توان بانکداری اختصاصی را با صنعت هتل داری و میهمان نوازی 5 ستاره مقایسه کرد.
                        درحالی که که مهم ترین مشکل در سالیان گذشته، دسترسی به اطلاعات مشتریان و ارائه محصولات مالی بود، امروزه مهم ترین مشکل، انتخاب و ارائه بهترین راه حل های سرمایه گذاری برای مشتریان است. به علاوه، می توان اشاره کرد که امروزه میانگین تحصیلات مشتریان نیز به طور چشمگیری افزایش یافته است.البته سطح انتظارات مشتریان نیز چه نسبت به مناطق دورتر همچون کشورهای سوییس و سنگاپور و چه کشور های خود افزایش یافته است.
                        آیا شرایط امروز ایران را برای پیاده سازی بانکداری اختصاصی مناسب می دانید؟
                        یقینا جواب این سوال مثبت است زیرا ایران کشوری ثروتمند است و در چند دهه اخیر بر تعداد کارآفرینان، متخصصان، بازیگران، هنرمندان، ورزشکاران حرفه ای و سایر مشاغل حرفه ای این کشور که مشتریان بالقوه ما را در بانکداری اختصاصی تشکیل می دهند افزوده شده است و خبر خوب اینکه رشد اقتصادی بالای ایران در دهه های اخیر و تحولات دموگرافیک این کشور، باعث افزایش تعداد این مشتریان شده است و اگر نظام بانکی ایران به فکر ارائه خدمات بانکداری اختصاصی در ایران نباشد طبیعتا این سرمایه ها به جای اینکه چرخ توسعه کشور شما را به حرکت در آورد همچون گذشته جذب بانک های اختصاصی خارجی(Off Shore) خواهد شد.
                        آیا این موضوع در کل جهان فراگیر شده است؟
                        بله، امروزه تمام کشورهای جهان برای حفظ سرمایه های خود و جلوگیری از مهاجرت سرمایه های افراد ثروتمند(HNWIs) به خارج از کشور ، به راهکارهای مختلفی همچون توسعه بانکداری اختصاصی و متنوع سازی ابزارهای سرمایه گذاری روی آورده اند. در واقع، با بررسی روند کسب و کار بانکداری اختصاصی در جهان می توان به روشنی دریافت که تمایل مشتریان ثروتمند از سرمایه گذاری در بانک های کشورهای خارجی به سمت سرمایه گذاری در بانک های داخلی کشور ها در حال تغییر است که این امر را می توان به چند عامل نسبت داد:
                        1- امروزه به مدد پیشرفت های فناوری های اطلاعات و ارتباطات، دسترسی به اطلاعات و نیز دسترسی به بازار های مالی جهانی در هر زمان و از هر نقطه ای از جهان برای مشتریان امکان پذیر شده است.
                        2-مشتریان کنونی علاقه مند هستند که کاملاً قانونی رفتار کنند به عبارت دیگر مخفی کردن دارایی ها و پول، دیگر از دید مشتریان نسل جدید به عنوان بهترین راه حل شناخته نمی شود بلکه مدیریت کردن و نگهداری دارایی ها در داخل کشور، با توجه به افزایش پیچیدگی سیستم های مالیاتی و قانونی ساده تر به نظر می رسد.
                        3-برای مشتریان قابل درک و توجیه نیست که چرا نباید در کشور خود خدمات مورد نظر را با همان شرایط مطلوب سطح خدمات در خارج از کشور دریافت کنند. البته بانک های اختصاصی خارج از کشور(Off shore) همچنان به فعالیت خود ادامه خواهند داد- که دلیل آن نیاز به تنوع در حساب ها و شرایط مناسب برای داشتن حساب هایی در کنار مراکز تجاری و کسب و کار دنیا است- با این وجود، کشور های بیشتر و بیشتری در حال روی آوردن به بانکداری اخصاصی داخلی و اجرای موفق آن هستند. با این اوصاف برای کشور بزرگ و ثروتمندی مثل ایران هم، این نیاز وجود دارد که خدمات مذکور در داخل خود این کشور ارائه شود تا بدین ترتیب ثروت مردم ایران در داخل مرزهای این کشور حفظ شود.
                        چه پیش شرط هایی را برای موفقیت بانکداری اختصاصی در ایران لازم می دانید؟
                        پیش نیازهایی وجود ندارد. برای اجرای بانکداری اخصاصی موفق، بانک ها تنها کافی است انتظارات مشتریان خود را دقیق تجزیه و تحلیل و درک کنند و حاضر باشند تا عالی ترین سطح خدمات را به این مشتریان ارائه دهند. یکی از کلید های این موفقیت این است که بانک های ایرانی به مشتریان خود نشان دهند که می توانند از عهده این کار به خوبی بر آیند. البته خوشبختانه با توجه به تجربیات ذیقیمت بانک های جهان و حتی منطقه خاورمیانه، الگوها و راه حل های آن نیز وجود دارد و بانک های ایرانی تنها باید با مطالعه گسترده و دقیق بازار، بانکداری اختصاصی را عملیاتی کنند.
                        الگوهای برتر بانکداری اختصاصی در کدام بانک های دنیا وجود دارد و ویژگی اصلی این بانک ها چیست؟
                        بانک های اختصاصی جهان از مدل های کسب و کار مختلفی در این صنعت استفاده می کنند و مهم این است که مشتری در قلب بانک قرار گیرد، تنها به این شرط است که موفقیت شما قطعی خواهد بود. نکته حایز اهمیت و عامل حیاتی موفقیت در بانکداری اختصاصی این است که بانکدار اختصاصی باید مانند یک رهبر ارکستر عمل کند و با شناخت کاملی که از بانک و خدمات آن دارد، ارائه تمام خدمات به مشتری را براساس نیاز وی انجام دهد.
                        به نظر شما برای پیاده سازی بانکداری اختصاصی در ایران باید از بانک های خارجی الگوبرداری کرد یا الگویی جدید و بومی شده طراحی کرد؟
                        ممکن است در کسب و کار های صنعتی ایده انتقال یک مدل موفق از یک شرکت به یک شرکت دیگر با کمی تعدیل امکان پذیر باشد، ولی این امکان در صنایع خدماتی چون بانکداری با موفقیت کمتری مواجه است و البته در بانکداری اختصاصی تقریباً غیر ممکن است. در کسب و کار بانکداری اختصاصی، ارائه راه حل ها و بسته های خدماتی به میزان زیادی بستگی به قوانین داخلی کشورها دارد. درحقیقت، استفاده از مفاهیم کلی و معتبر کاملاً ضروری است، ولی این مفاهیم باید به میزان زیادی با در نظر گرفتن قوانین و شرایط اجتماعی واقتصادی کشور مورد نظر بومی سازی شوند.
                        هم اکنون بانک های موفق دنیا چه درصدی از درآمد خود را از محل بانکداری اختصاصی به دست می آورند؟
                        این موضوع بسیار متغیر است و به میزان قابل توجهی به منطقه، میزان رقابت و تصویر ذهنی مشتریان از بانک بستگی دارد. در کل در سال 2011، بازده دارایی بین 65 صدم درصد (65bp) تا 94 صدم درصد (94bp) متغیر بوده است. البته این ارقام را باید با احتیاط در نظر گرفت چرا که در مورد حساب های کلیدی (یعنی حساب های مشتریان فوق ثروتمند) این مقدار بسیار کمتر از مشتریان کوچک تر است. معمولاً بیش از 150 صدم درصد (150bp) برای حساب های بین یک میلیون تا پنج میلیون دلار غیر معمول نیست، این درحالی است که رسیدن به بازده دارایی بیش از 50 صدم درصد (50bp) برای حساب های کلیدی (مشتریان فوق ثروتمند) گاهی اوقات یک چالش بزرگ محسوب می شود. بر حسب شاخص BP (صدم درصد)، این مقدار در بانکداری خرد بسیار پایین است ولی بر حسب دلار و در ازای هر یک از مشتری، بانکداری اختصاصی بسیار سودآور است به ویژه که ریسک مالی کمی را در بر دارد.
                        آیا شما و دیگر همکارانتان که تجربه ایجاد و مدیریت بانکداری اختصاصی را دارید آمادگی کمک به بانک های ایرانی را برای پیاده سازی این نوع بانکداری دارید؟
                        مشاوران بین المللی همیشه از کمک به سایرین خشنود می شوند و این که من اهل سوییس هستم و پدر و پدر بزرگ من بانکدار اختصاصی بوده اند و من هم سالیان متمادی در بانک های بزرگ اختصاصی سوییس مشغول به فعالیت بوده ام برای من و همکارانم این امکان را فراهم کرده است که قدیمی ترین، اصیل ترین و معتبرترین نوع بانکداری اختصاصی در جهان را برای صنعت بانکداری ایران به ارمغان بیاوریم.
                        همکاری شما با ایران از چه زمانی شروع شده است و چشم انداز این همکاری را چگونه می بینید؟
                        همکاری من با انستیتو بانکداران خاورمیانه در ایران به دو سال پیش بر می گردد و من بسیار خوشحال هستم که در این مدت تجربه همکاری بسیار خوبی با این موسسه حرفه ای در صنعت بانکداری ایران داشته ام. دانش عمیق آنها از بازار بانکی و پولی ایران و تیم حرفه ای آنها همراه با تجربه بین المللی من و همکارانم در حوزه بانکداری اختصاصی جهانی و نیز آشنایی من با بانکداری اختصاصی خاورمیانه به عنوان تیم مشاور ،به ما در انستیتو بانکداران خاورمیانه این امکان را می دهد که بتوانیم به بانک ها و موسسات مالی و سرمایه گذاری که علاقه مند به تاسیس و توسعه بانکداری اختصاصی به عنوان یک کسب وکار آتیه دار، سودآور و هستند بهترین خدمات ممکن را ارائه دهیم. در واقع تیم ما در انستیتوبانکداران خاورمیانه با تمام وجود آماده ارائه خدمات مشاوره بانکداری اختصاصی در کلاس سوییس است و فعالیت های کنونی ما نشان می دهد که آینده همکاری ها بسیار روشن و مثمر ثمر برای صنعت نوپای بانکداری اختصاصی ایران خواهد بود.
                        بر اساس این گزارش، فرانکوییس اوبرت در سفری به ایران از طرف موسسه بین المللی یورومانی و به دعوت انستیتو بانکداران خاورمیانه در هفته آخر تیرماه 1391 ضمن ارائه یک کارگاه جامع آموزشی در حوزه بانکداری اختصاصی و مدیریت ثروت، برای ارائه خدمات مشاوره در حوزه بانکداری اختصاصی با چندین بانک بزرگ کشور مذاکره خواهد کرد. در عین حال بانک های علاقمند می توانند برای تعیین وقت ملاقات با آقای اوبرت با شماره های 88366708- 88366709 تماس بگیرند.
                        تهیه و تنظیم: علی اکبری زاده
                        برگردان: هادی حسینی

                        نظر

                        • mohseni1353
                          كاربر فعال
                          • Jan 2011
                          • 1010

                          #402
                          تبريك ميگم متوقف شد بالاخره<:-p

                          نظر

                          • mehdi020
                            عضو عادی
                            • May 2012
                            • 40

                            #403
                            در اصل توسط mohseni1353 پست شده است View Post
                            تبريك ميگم متوقف شد بالاخره<:-p
                            کجا آمده است ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

                            نظر

                            • بابک 52
                              ستاره‌دار (27)
                              • Mar 2011
                              • 17028

                              #404
                              در اصل توسط mehdi020 پست شده است View Post
                              کجا آمده است ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
                              توقف نماد معاملاتی وپست به اطلاع می رساند ، نماد معاملاتی شرکت پست بانک ایران با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم،متوقف شد.مدیریت بازار
                              The greater the risk ، The greater the reward

                              هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری

                              نظر

                              • mehdi020
                                عضو عادی
                                • May 2012
                                • 40

                                #405
                                در اصل توسط بابک 52 پست شده است View Post
                                توقف نماد معاملاتی وپست به اطلاع می رساند ، نماد معاملاتی شرکت پست بانک ایران با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم،متوقف شد.مدیریت بازار
                                مرسی بد از پیام من توی سایت امد

                                نظر

                                در حال کار...
                                X