پست بانك ايران ( وپست )

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • وحید 20
    ستاره‌دار(98)
    • Mar 2011
    • 29911

    #601
    راه اندازی اولین پایگاه شبانه روزی 24×7 پست بانک در اراک
    به منظور فراهم نمودن دسترسی عمومی به خدمات نوین بانکی، ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک درجامعه و تسریع در خدمت رسانی به هموطنان، اولین پایگاه شبانه روزی 24×7 پست بانک در استان مرکزی راه اندازی شد.

    به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: بنابر اعلام مدیریت شعب استان مرکزی، پایگاه مذکور تحت پوشش پست بانک شعبه مرکزی شهرستان اراک بوده و از طریق دستگاه های خودپرداز(atm) به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان می باشد.
    بنابر این گزارش: مانده گیری حساب ها، برداشت وجه، انتقال وجه به کارت های بانکی عضو شبکه شتاب، شارژ تلفن همراه، تغییر رمز پست بانک کارت و اخذ صورتحساب از خدماتی است که از طریق دستگاه های مذکور پایگاه مذکور به مشتریان ارائه می شود.
    این گزارش می افزاید: درحال حاضر تعداد 60 دستگاه خودپرداز(atm) پست بانک در سطح استان مرکزی خدمت رسانی می کند که تعداد 50 دستگاه آن در دفاترخدمات بانکی شهری و روستایی و 10 دستگاه دیگر نیز در سطح شعب پست بانک استان نصب شده است.
    همچینن؛ نصب و راه اندازی دو دستگاه خودپرداز (atm) پست بانک در دفاترخدمات بانکی روستاهای ابراهیم آباد اراک و بازنه از آخرین اقداماتی است که در این زمینه صورت گرفته است.
    گفتنی است: تمامی دارندگان کارت های بانک های دولتی و خصوصی و همچنین موسسات مالی- اعتباری عضو شبکه شتاب می توانند جهت انجام عملیاتی بانکی از دستگاه های خودپرداز(atm) پست بانک استفاده کنند.
    درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

    نظر

    • وحید 20
      ستاره‌دار(98)
      • Mar 2011
      • 29911

      #602
      به دلیل حضور فعال در مرکز مبادلات ارز

      رئیس بانک مرکزی از پست بانک تقدیر کرد


      اعتبار- محمود بهمنی رئیس بانک مرکزی از حضور پست بانک در مرکز مبادلات ارزی و تلاش ها و همکاری آن در انجام مسئولیت های خطیر این مرکز تقدیر و تشکر نمود.

      به گزارش پایگاه خبری اعتبار به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: در بخشی از تقدیر وی از این بانک آمده است؛ طرح ایجاد و راه اندازی مرکز مبادلات ارزی نقطه عطفی در مدیریت پولی و راهکاری برای خدمت رسانی بهتر به ملت شریف ایران است. بدون شک دوام و قوام امور این مرکز که با عنایت الهی و توجه مسئولان قوای مقننّه و مجریه از یک سو و رضایتمندی مردم از سوی دیگر همراه بوده جزء در سایه همکاری، درک شرایط و دلسوزی کارکنان شبکه بانکی کشور از جمله آن بانک میسر نبود.
      گفتنی است: پست بانک در مرکز مبادلات ارزی حضوری فعال دارد.
      درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

      توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

      نظر

      • arash
        عضو فعال
        • Mar 2011
        • 819

        #603
        نقل از مهرداد در بورکس

        اخرین خیر از پست بانک اینه مدیر عامل پست بانک روز شنبه مشخص شد ولی هنوز نتونستم اسمشو در بیارم
        یکی از دوستانم که تو پست بانک کار میکنه و تو دفتر هیت مدیرس اینو بهم گفت ایشون حتی گفت وزیر ارتباطلا ت تو خونش نشسته بوده شب متوجه شده از اخبار برکنار شده
        حتی گفت محیبان روز بعدش سرکار نیومده بود ولی امروز امده و از ساعت 12 تا ساعت 3 که بهشون زنگ زدم گفتن جلسه هستن اعضایی هیت مدیره ایشون گفت هنوز محبیان تو شوک برکنار شدن تقی پور هست
        دوستان داشتم فکر میکردم الان پست بانک از نظر قیمت ارزان ترین نماد بانکی نسبت به سرمایش تو بورسه یعنی از پست بانک ارزونتر دیگه چی سهمی میخواید حالا بماند ارزش روز اون چقدره
        مثلا ارزونترین نماد با بانک دی حساب کنیم با قیمت 120 تومن با سرمایه 500 میلیارد تومن قیمتش نسبت به سرمایه وپست 1080 هست و اگه فکر کنیم وپست سرمایه بانک دی داشت قیمت الان وپست 60 تومنه
        بس سهم شما طلاس حالا هر چقدر میخواد بسته شه مهم اینه ما تو خریدمون اشتباه نکردیم
        بخدا این سهم رو روال بفته زندگی منو حداقل یه تکون درست حسابی میده
        در ضمن به قول دوست عزیزم نجات وپست 220 میلیارد درامد داشته یعنی 4 برابر سرمایش کدوم بانکی سراغ دارین 4 برابر سرمایش درامد داشته باشه فقط باید هزینهاشو مدیریت کنه که انشالله با امدن هیت مدیره جدید این اتفاق میفته

        نظر

        • وحید 20
          ستاره‌دار(98)
          • Mar 2011
          • 29911

          #604
          کاهش چکهای برگشتی پست بانک بالاتر از استاندارد بانکی قرار گرفت

          طی آبان ماه سال جاری با توجه به تلاش و پیگیری های روساء و کارکنان شعب پست بانک مناطق تهران و استان البرز و همچنین رعایت قوانین و مقررات بانک مرکزی در ارائه دسته چک به مشتریان، میزان چک های برگشتی شعب تحت پوشش مناطق مذکور به 3 درصد کاهش یافته و بالاتر از استاندارد شبکه بانکی قرار گرفته است.
          به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: بنابر اعلام اداره کل خزانه داری و مبادلات؛ طی آبان ماه سال جاری میزان چک های برگشتی شعب تحت پوشش مناطق یک و دو تهران و همچنین استان البرز بطور میانگین به 3 درصد تقلیل یافته که این نشان از استقبال مشتریان و اصناف و بازاریان از چکهای این بانک می باشد.
          بنابراین گزارش: طی این مدت شعب؛ آزادی، ولی عصر و سعادت آباد منطقه یک تهران به ترتیب بدون برگشتی و یک درصد، شعب؛ اندیشه و فرخ آباد البرز به ترتیب بدون برگشتی و 2 درصد و همچنین شعب شهید بهشتی، نبوت و شوش شرقی منطقه دو تهران با یک درصد، کمترین چکهای برگشتی را در طی این مدت داشته اند.
          بنابراین گزارش: در طول آبان ماه سال جاری بیش از 16هزار و 14 فقره چک مشتریان پست بانک از طریق سامانه کلر این بانک و سایر بانک ها کارسازی شده بود که از مجموع آن فقط 492 فقره معادل 3 درصد برگشت شده است.
          گفتنی است: روساء و کارکنان واحدهای اجرائی پست بانک ایران تلاش می کنند با رعایت قوانین و مقررات بانک مرکزی و آئین نامه های داخلی و همچنین نظارت بیشتر بر امور و اعتبارسنجی مشتریان از افزایش چک های برگشتی مشتریان جلوگیری کنند.
          درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

          توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

          نظر

          • وحید 20
            ستاره‌دار(98)
            • Mar 2011
            • 29911

            #605
            قائم مقام پست بانک: رعایت بهداشت اعتباری و تکریم مشتریان از وظایف مهم کارکنان شعب است
            استفاده بهینه از فرصت ها و ظرفیت ها، اعتبارسنجی مشتریان و رعایت بهداشت اعتباری و تکریم مشتریان همواره مورد توجه تک تک کارکنان پست بانک است.

            به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: مهندس فراهانی قائم مقام و عضو هیات مدیره این بانک در جریان بازدید از شعب ارتباطات سیار و سعادت آباد تهران و ساختمان امور بین الملل و حسابرسی داخلی پس از استماع گزارش روسای شعب مذکور و بررسی وضعیت مطالبات، مصارف به منابع، میزان تراکنش دستگاه های خودپرداز(ATM) و سایر عملکرد این شعب با بیان مطالب فوق گفت: هریک از مدیران و روسای شعب بر اساس شرح وظایف سازمانی دارای اختیاراتی هستند که براساس آن و با نگرش خدمت رسانی و توسعه خدمات و با نظارت کامل امور را دنبال کرده تا رضایت مشتریان فراهم شود.
            وی تاکید کرد: زحمات مجموعه کارکنان شعب پست بانک بویژه شعب مذکور درخدمت رسانی به شهروندان تهرانی در ایام تعطیلات آلودگی هوای این شهر بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
            وی درخصوص وضعیت خدمات ارزی پست بانک افزود: جای خرسندی است که بانک مرکزی از نحوه عملکرد ارزی پست بانک ابراز رضایت کرده و این رضایت با توجه به توانمندی و قابلیت مجموعه مسئولیت ها را بیشتر می کند.
            مهندس فراهانی اظهار داشت: باید زمینه توسعه خدمات ارزی را از طریق ارائه آموزش های کاربردی به کارکنان و همچنین تقویت همدلی و همکاری بین آنان فراهم سازیم.
            قائم مقام پست بانک تصریح کرد: مجموعه کارشناسان حوزه بین الملل باید اطلاعات و گزارش های لحظه ای و به روز داشته باشند چون مشتریان ارزی به دنبال اطلاعات لحظه ای هستند، از سوی دیگر نظارت بر روند فعالیت واحدهای ارزی نیز به طورجدی بایستی پیگیری شود.
            وی عنوان کرد: پیشگیری از مغایرت ها مهمترین وظیفه حسابرسان خبره داخلی است و فعالیت های حسابرسی قطعاً با نگرش تخصصی نتیجه بخش خواهد بود که آغاز فعالیت کمیته حسابرسی بانک بسیار نوید خوشی را به ارمغان خواهد آورد.
            گفتنی است: در این بازدیدها غلامحسین صباغی مدیرامور شعب و مناطق، سیدرحمان حسین پور رئیس اداره کل حوزه مدیریت و مجتبی باقری مدیرشعب منطقه یک تهران نیز حضور داشتند.
            درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

            توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

            نظر

            • تنها
              عضو فعال
              • Dec 2012
              • 1109

              #606
              سلام

              نظر

              • تنها
                عضو فعال
                • Dec 2012
                • 1109

                #607
                دوستان بورسی عزیز من به صورت تصادفی با سایت شما اشنا شدم امیدوارم منو پذیرا باشین و در کنار هم به تامل برسیم بنده از سهامداران پست بانک هستم بسیاری از مطالب من اینجام چاپ میشد که برام جالب بود بنده مهرداد خان بورکسی هستم که اینجا این اسمو برام خودم انتخاب کردم فقط برام سوال این اقا ارش همون ارش انصاری پور خودمونه؟؟؟؟؟؟

                نظر

                • وحید 20
                  ستاره‌دار(98)
                  • Mar 2011
                  • 29911

                  #608
                  عضو هیات مدیره پست بانک: حسابداران نقش اساسی در شفاف سازی اطلاعات مالی دارند

                  حسابداران و ناظران مالی با نظارت و کنترل مستمر خود نقش اساسی در شفاف سازی اطلاعات مالی و توسعه فرهنگ حسابدهی و حساب خواهی دارند که این اطلاعات در دو بعد بیرونی داخلی است و بعد داخلی آن جهت تحلیل بسیار مهم است.
                  عادل قبادی زاده عضو هیات مدیره پست بانک ایران در سمینار آموزشی روسای دوایر مالی این بانک ضمن تقدیر از زحمات مسئولان پست بانک استان در برگزاری این سمینار با بیان مطلب فوق گفت: دنیای امروز عصر اطلاعات و رقابت است و در این عرصه سازمان هائی که اطلاعات بیشتر، به روزتر و تخصصی تری داشته باشند موفق تر از سایرین خواهند بود.
                  وی افزود: امروزه سازمان ها اعم از کوچک و بزرگ درگیر موقعیت های به مراتب پیچیده تر از گذشته هستند، موضوعاتی مانند رقابت فشرده در بازار، نوسانات اقتصادی، بحران های بین المللی، پیشرفت سریع تکنولوژی، حساسیّت بیش از پیش عامل نیروی انسانی در سازمان و بسیاری از مسائل دیگر سازمانها را بسیار دشوارتر از گذشته کرده است که در این وضعیت مدیریت از وضع " یک تصمیم برای عمر" به وضع " یک تصمیم برای یک روز" تغییر موضع داده است.
                  قبادی زاده تصریح کرد: در این راه شفاف سازی اطلاعات مالی نقش موثری در تصمیمات مدیران دارد چون تصمیمات عمده و اساسی مدیران به نحوی درگرو اطلاعات مالی است و این وضعیت در موسسات مالی و بانکها شدت بیشتری دارد.
                  عضو هیات مدیره پست بانک با اشاره به نیروی انسانی متخصص و متعهد بعنوان یک ویژگی مهم پست بانک اظهار داشت: همت و همدلی کارکنان این بانک امروزه آن را به یکی از بانک های معتبر و گسترده ترین شبکه بانکی کشور تبدیل کرده و در بازار بورس نیز یکی از سهام های با ارزش را دارد.
                  وی عنوان کرد: امروزه در نظام بانکی با توجه به اهمیت سود و زیان می بایست الگو های بهره وری را تغییر داد که در پست بانک هدف سپرده ای به تنهائی نباید بعنوان الگوی بهره وری مدنظر قرار گیرد بلکه باید مسیر را به سمت استفاده از پیشنهادات و راه کارهای سازنده کارکنان تغییر داده تا شرایط پیشرفت بانک ارتقاء یابد.
                  قبادی زاده در پایان هدف از این جلسه را هم اندیشی و یافتن راه حل هائی برای تبدیل سرفصل های دستی به سیستمی بیان کرد و ضمن ارزیابی مثبت از برگزاری چنین همایش هائی و ذکر برخی انتظارات از روساء و نیروهای شاغل در دوایر مالی بانک تصریح نمود: نیروهای مالی جزو نیروهای متعهد و متخصص بانک هستند که هرگاه مسئولیتی بر دوش آنان گذاشته شده است مجموعه موفقی داشته اند.
                  سیداصغر جلیلی نیا ذیحساب و رئیس اداره کل امور مالی پست بانک در ادامه این سمینار ضمن اشاره به اینکه "حسابداران با بهره گیری از تجارب گذشته افق های مالی سازمانها را ترسیم می کنند" گفت: این بانک دارای تجارب ارزشمندی است و عموماً به آن تکیه کرده و بهره برداری می کند اما کمتر افق های آینده را مورد توجه قرار داده ایم.
                  وی افزود: باید سعی کنیم با استفاده از دانش روز و ارائه ایده های نو و خلاقیت و نوآوری، مسئولان بانک را در تصمیم گیری ها و اجرای استراتژی ها یاری کنیم.
                  جلیلی نیا در پایان ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این همایش گزارشی از عملکرد مقایسه ای درآمد و هزینه و سود و زیان بانک طی سال های 89 و 90 را ارائه و خواستار مشارکت شرکت کنندگان در رفع ابهام ها و مسائل مربوطه شد.
                  حمیدرضا علی کریمی مدیرشعب پست بانک استان اصفهان در ابتدای این همایش گزارشی از روند برگزاری و برنامه های آن را ارائه کرد.
                  همچنین؛ تبیین نحوه محاسبه درآمد و هزینه های شعب، نحوه ارزیابی عملکرد و رتبه بندی مدیریت های شعب، بررسی مقایسه ای صورت های مالی بانک و روند تغییرات و نحوه تهیه و ارائه گزارش ها و کاربرگ های درخواستی حسابرسان، تبیین قوانین و مقررات در ارتباطا با خریدهای جاری و سرمایه ای و انعقاد قراردادها، تبیین تکالیف بانک در ارتباط با قوانین مالیات های مستقیم، افزوده و تامین اجتماعی، نحوه بررسی حساب کنترل دفاترخدمات بانکی، نکات کاربردی آئین نامه اموال و بیمه پست بانک و تکالیف شرکت های پذیرفته شده در بورس و توضیحات مرتبط با نماد "وپست" از دیگر مباحثی بود که این سمینار دوروزه به شرکت کنندگان ارائه و در پایان هر مبحث جلسه پرسش و پاسخ نیز برگزار شد.
                  گفتنی است: سمینار مذکور همزمان با هفته حسابداری و با حضور عادل قبادی زاده عضو هیات مدیره، ذیحساب و رئیس اداره کل امور مالی، محمدرضا ساجدی پور رئیس اداره کل روابط عمومی، حمیدرضا علی کریمی مدیرشعب استان اصفهان و معاونین ادارات کل امور مالی و آموزش و تحقیقات و روسای دوایر مالی ستادی و مدیریت های شعب استانها به میزبانی اصفهان برگزار شد.
                  شایان ذکر است: قبادی زاده و مدیران ستادی شرکت کننده در این همایش از سایت پشتیان بانک و همچنین واحدهای ستادی و شعبه مرکزی پست بانک استان اصفهان بازدید نموده و از نزدیک با کارکنان به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
                  درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                  توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                  نظر

                  • سکه شانس
                    عضو فعال
                    • Mar 2012
                    • 1362

                    #609
                    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از واحد مرکزی خبر، علی نیکزاد افزود: برای توسعه پست بانک برنامه های بسیاری داریم و قاطعانه میگوییم که دیگر اجازه اعطای وام چند صد میلیارد تومانی به بعضیها را نخواهیم داد چرا که باید فرهنگ قرضالحسنه و وام خرد را برای روستاییان در پست بانک نهادینه کنیم.

                    ...................................
                    صحبت از بازگشایی نماد در هفته آینده ....در محافل مطرح است..............همچنان صبر می کنیم..............................
                    حضرت ایوب (ع) از کسانی است که در برابر بلاها و مصیبت های فراوان ، صبر کرد و از امتحان سخت الهی سربلند بیرون آمد.

                    نظر

                    • وحید 20
                      ستاره‌دار(98)
                      • Mar 2011
                      • 29911

                      #610
                      سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات: رسالت پست بانک خرده بانکداری و پرداخت وام های خرد است
                      رسالت پست بانک خرده بانکداری پرداخت تسهیلات و وام های خرد و نهادینه کردن فرهنگ قرض الحسنه در روستاهاست و توسعه این بانک است چون عزت و برکت در همین وامهای کوچک است.

                      به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: علی نیکزاد سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم معارفه خود ضمن بیان این مطلب و تقدیر از زحمات ارزنده دکتر تقیپور گفت: امروزه فنآوری اطلاعات ارتباط زیرساخت ها و بخش های مهمی از زندگی بشر را تشکیل میدهد، از سلامت گرفته تا گمرک، دولت، خبرگزاری و سایر امور همه الکترونیکی شده است.
                      نیکزاد همچنین خاطرنشان کرد: به هر حال فنآوری اطلاعات تاثیر مهمی در مباحث اقتصادی کشور دارد، البته در کشور ما سهمی معادل 2 درصد GDP برای آن در نظر گرفته شده اما این سهم در دنیا گاه به بیش از 10 درصد نیز میرسند.
                      وی تصریح کرد: فنآوری باعث عدالت میشود و از طریق گسترش ICT میتوان به نقاط محروم کشور و روستاهای دوردست خدمات متعددی از جمله خدمات بانکی ارائه کرده و ترافیک را نیز کاهش داد.
                      نیکزاد با بیان اینکه درحال حاضر اقدامات خوبی در حوزه ارتباطات و فنآوری اطلاعات صورت گرفته بر لزوم تقویت زیرساختها در بخش ترانزیت تاکید کرد و گفت: اگر بخواهیم به هاب منطقه تبدیل شویم باید تلاش کنیم که در زمینه ترانزیت بینالملی فناوری اطلاعات اقدامات بیشتری داشته باشیم.
                      سرپرست جدید وزارت ارتباطات عنوان کرد: راهاندازی شبکه ملی اطلاعات، ایمیل و جستجوگرهای بومی از مواردی است که باید به آنها پرداخت و با کمک گرفتن از بخش خصوصی و البته با حاکمیت دولت آنها را دنبال کرد.
                      همچنین؛ معاونین، مشاورین، مدیران و کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت های تابعه با اهداء لوح از زحمات و تلاش های دکتر تقی پور وزیر پیشین این وزارتخانه تقدیر کردند.
                      گفتنی است: پست بانک ایران براساس برنامه پنجم توسعه و در راستای اشتغال زائی، حمایت از تولید و اقشارضعیف جامعه و همچنین ترویج فرهنگ مهاجرت معکوس به روستاها همواره پرداخت تسهیلات خرد و وام های اشتغال زائی را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.
                      درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                      توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                      نظر

                      • وحید 20
                        ستاره‌دار(98)
                        • Mar 2011
                        • 29911

                        #611
                        اجازه اعطای وام چندصد میلیارد تومانی به بعضی ها را نخواهم داد



                        اعتبار- سرپرست جدید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از توسعه فعالیت پست بانک در راستاها و افزایش دفاتر خدمات ارتباط روستایی خبرداد.

                        به گزارش پایگاه خبری اعتبار، علی نیکزاد حمایت از خدمات پستی و توسعه پست بانک را از برنامه های سرپرستی خود در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد و گفت: در توسعه پست بانک برنامه های بسیاری داریم و به صورت قاطع میگوییم که اجازه اعطای وام چند صد میلیارد تومانی به بعضیها نخواهیم داد چرا که باید فرهنگ قرضالحسنه و وام خرد را برای روستاییان در پست بانک نهادینه کنیم. وی با بیان این نکته که عزت و شان بانک مسکن در ارایه وامهای 25 میلیون تومانی است، خاطرنشان کرد: این روند را در پست بانک ایران نیز به کار خواهیم گرفت.
                        سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درمورد ارایه وامهای میلیاردی در وزارت مسکن گفت: ما تاکنون در وزارت مسکن هیچ وام میلیاردی به کسی ندادیم و از این موضوع هم جلوگیری خواهیم کرد ضمن اینکه در وزارت ارتباطات هم اجازه نمیدهیم کسی وام میلیاردی را با رانت دریافت کند.
                        درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                        توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                        نظر

                        • وحید 20
                          ستاره‌دار(98)
                          • Mar 2011
                          • 29911

                          #612
                          راه اندازی سرویس USSD بر روی سیم کارت های مشترکان همراه اول توسط پست بانک
                          سرویس پرداخت همراه بر مبنای USSD بر روی سیم کارت های مشترکان همراه اول توسط پست بانک ایران راه اندازی شد.

                          به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: بنابراعلام اداره کل تولید و توسعه نرم افزارها؛ مشترکان سیم کارت های همراه اول می توانند برای استفاده از این خدمت ابتدا #747* را بر روی تلفن همراه خود شماره گیری کرده و کد ثبت نام را دریافت و سپس به سایت پست بانک ایران به نشانی؛ http://postbank.ir مراجعه کرده و از قسمت سامانه USSD با درج شماره تلفن همراه و کد ثبت نام اقدام به ثبت اطلاعات شخصی و کارت های خود نموده و بصورت شبانه روزی از این سرویس استفاده کنند.
                          بنابراین گزارش: خدمات این سرویس شامل؛ مانده گیری حساب، ارائه صورتحساب سه گردش آخر، پرداخت قبوض، خرید کارت شارژ تلفن همراه و انتقال وجه می باشد که بسیاری از خدمات دیگر نیز بر روی آن تعریف می شود.
                          گفتنی است: عدم نیاز به نصب نرم افزار و یا انجام تغییر در تنظیمات گوشی تلفن همراه توسط مشتری، قابلیت استفاده از زبان های فارسی و انگلیسی به انتخاب کاربر، پشتیبانی از کلیه گوشی های همراه موجود، قابل استفاده برای دارندگان کارتهای عضو شبکه شتاب، امکان تعریف چندین کارت برای آن، استفاده شبانه روزی و 24 ساعته، ساده بودن کاربری و داشتن امنیت بالا به جهت امکان استفاده از طریق تلفن همراه شخصی از مهمترین مزایای این سرویس می باشد.
                          درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                          توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                          نظر

                          • وحید 20
                            ستاره‌دار(98)
                            • Mar 2011
                            • 29911

                            #613
                            انتقال حساب قبوض شرکت آب و فاضلاب استان ایلام به پست بانک

                            براساس توافقات حاصله بین پست بانک و شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام، حساب قبوض مصرفی آب این استان به شعبه مرکزی پست بانک شهرستان ایلام انتقال یافت.
                            به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: بنابر اعلام مدیریت شعب استان ایلام، با انتقال حساب مذکور به پست بانک، مشترکان سازمان مذکور می توانند آب بهای مصرفی خود را از طریق شعب و دفاترخدمات بانکی پست بانک در سطح استان پرداخت کنند.
                            گفتنی است: مسئولان شرکت آب و فاضلاب شهری استان در نشست مشترک با مسئولان پست بانک ضمن اعلام رضایت از نحوه دریافت آب بهای قبوض مصرفی توسط این بانک، خواستار گسترش همکاریها جهت انتقال سایر حسابهای این شرکت به پست بانک شدند.
                            درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                            توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                            نظر

                            • وحید 20
                              ستاره‌دار(98)
                              • Mar 2011
                              • 29911

                              #614
                              انتقال تمامی حسابهای دهیاریهای استان هرمزگان به دفاتر روستایی پست بانک

                              براساس توافقات حاصله بین استانداری و پست بانک استان هرمزگان تمامی حسابهای دهیاریهای این استان به دفاتر روستایی پست بانک منتقل می شود.
                              به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: بنابراعلام مدیریت شعب استان هرمزگان، طبق این توافقات که طی نشستی بین مسئولان پست بانک و اداره کل امور روستایی استانداری هرمزگان حاصل شد تمامی حسابهای بانکی و ارزش افزوده دهیاری ها به دفاترخدمات بانکی روستایی استان منتقل می شود.
                              گفتنی است: در این نشست طرفین برگسترش همکاری ها و انتقال حساب های سایر دستگاه های اجرائی استان به دفاتر مذکور تاکید کردند.
                              درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                              توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                              نظر

                              • وحید 20
                                ستاره‌دار(98)
                                • Mar 2011
                                • 29911

                                #615
                                روابط عمومی پست بانک بعنوان کارگزار برتر دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی معرفی شد
                                روابط عمومی پست بانک ایران به عنوان کارگزار برتر دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی در زمینه های مسئولیت اجتماعی انتخاب و لوح و تندیس ویژه کنگره مذکور را دریافت کرد.

                                به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: لوح و تندیس کارگزاران مسلمان روابط عمومی به روابط عمومی این بانک به جهت ایفای مسئولیت اجتماعی در جامعه نظیر؛ دریافت لوح ایجاد دفاترخدمات بانکی روستائی بعنوان بهترین تجارب راهبردی منطقه ای(BLP) از سازمان اسکان بشر ملل متحد، کمک به زلزله زدگان، مشارکت در برگزاری مسابقات ورزشی خیرخواهانه به نفع بیماران هموفیلی و آلزایمری و آزادی زندانیان با همکاری باشگاه هنرمندان و بسیاری از عرصه های اجتماعی دیگر اعطاء شده است.
                                بنابراین گزارش: دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی با حضور استادان، نخبگان، مدیران و کارشناسان صاحب نام روابطعمومی های بیش از 30 کشور اسلامی و مسئولان و کارشناسان ستادی و اجرائی پست بانک طی روزهای هیجدهم و نوزدهم آذرماه سال جاری مصادف با هشتم و نهم دسامبر 2012 در تالار وحدت تهران برگزار شد.
                                این گزارش می افزاید: در طول برگزاری این کنگره؛ استادان و متخصصان عرصه های ارتباطات و روابط عمومی کشورهای مسلمان درخصوص؛ مسایل مختلف جهان اسلام از دیدگاه روابطعمومی، توقعات و انتظارات از کارگزاران مسلمان روابطعمومی در صحنههای مختلف منطقهای و بینالمللی و بسیاری از مباحث دیگر به ارائه مقاله و سخنرانی پرداختند.
                                گفتنی است: لوح و تندیس کنگره مذکور در مراسم اختتامیه در حضور مسئولان بلندپایه کشور، استادان و نخبگان ارتباطات و روابط عمومی، مهندس فراهانی قائم مقام و عضو هیات مدیره، عادل قبادی زاده عضو هیات مدیره، مسعود کمال آبادی مدیرامورسازمان و برنامه ریزی و حمیدتفرشی مدیردفتر مرکزی حراست پست بانک به محمدرضا ساجدی پور رئیس اداره کل روابط عمومی این بانک اهداء شد.
                                شایان ذکر است: مهندس فراهانی قائم مقام و عضو هیات مدیره پست بانک در حاشیه برگزاری این کنگره پس از اعطای لوح مذکور به این بانک اظهار داشت: روابط عمومی پست بانک علیرغم وجود برخی محدودیت ها طی سال جاری، دین خود را که اطلاع رسانی صحیح و به موقع می باشد به بانک و مشتریان آن ادا کرده و شایسته تقدیر است.
                                درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                                توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                                نظر

                                در حال کار...
                                X