خاور بايد صف خريد بشه
ايران خودرو ( خودرو )
Collapse
X
-
در اصل توسط شبندر پست شده است View Postخيلي عالي باز شد حدود 20 تومان از حد انتظار پايين تر باز شد واين موضوع باعث روند رو به رشد كل گروه خواهد شددر اصل توسط شبندر پست شده است View Postخاور بايد صف خريد بشه
سهم دو روز بسته 30%مثبت باز شده در صورتی که گروهش 10% اگر اومده باشن بالا
بنظر من که حبابی باز شد و تنها دلیلش هم خریدار سهامدار عمده بود و اگر نمیخرید 165 قیمت میخورد ( شانس حرف اول رو میزنه )
نظر
-
در اصل توسط سلطان بورس پست شده است View Postدوست عزیز رو چه مبنایی پایین باز شده !!!!
سهم دو روز بسته 30%مثبت باز شده در صورتی که گروهش 10% اگر اومده باشن بالا
بنظر من که حبابی باز شد و تنها دلیلش هم خریدار سهامدار عمده بود و اگر نمیخرید 165 قیمت میخورد ( شانس حرف اول رو میزنه )
خاور، خپارس ، خگستر ، ولسایا و وسایا رو پیشنهاد میکنید برای خرید تا اخر سال؟
کلا وضع خودرویی ها را در شش ماهه دوم سال چطور تعریف میکنید؟
پاسخ تحلیلی شما را علاقمندم بدونم درباره این 2 سوال
نظر
-
خواب دولت یازدهم برای "بازار خودرو"
کد خبر: ۱۵۹۳۲۳۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۷
فرارو- قیمت خودرو تا کنون دوبار در سه دهه گذشته بر اساس حاشیه بازار تعیین شده است. اولین بار در دوران تصدیگری محمد رضا نعمت زاده و دومین بار در دوران اسحاق جهانگیری. حالا اولی وزیر پیشنهادی وزارت صنعت است و دومی معاون اول رئیس جهور. بر این اساس می توان حدس زد که روحانی چه خوابی برای بازار خودرو دیده است.
به گزارش فرارو، فعالان عرصه خودرو به تعبیر این خواب دل بسته اند و با یادآوری آرامش و ثبات در دوران تصدیگری این دو بر بازار خودرو، نوید روزهای بهتری را برای این صنعت می دهند. احمد نعمتبخش دبیر انجمن خودرو سازان با تاکید بر حذف دلالان و ثبات قیمت ها در دوران تصدیگری نعمت زاده آن را نتیجه آزاد سازی قیمت خودرو عنوان کرده است.
داوود میرخانی رشتی مشاور انجمن خودروسازان نیز با یادآوری ایجاد «کمیته خودرو» در دوران صدارت جهانگیری می گوید: «خوبی وجود کمیته خودرو این بوده که خودروسازان میتوانستند درخواستهای قیمتی خود را در این کمیته مطرح كنند و جوابی مشخص بگیرند و نه خود بلاتکلیف باشند و نه مردم.»
آزاد سازی قیمت خودرو هر چند مدت کوتاهی در دوران محمود احمدی نژاد و صدارت مهدی غضنفری امتحان شد، اما رویکرد اصلی دولت سیاست تثبیت قیمت ها بود. بر این اساس در هشت سال گذشته خودروسازان از افزایش قیمت محصولات خود منع شدند و آنها نیز برای پایین نگه داشتن هزینه های خود اقدام به واردات قطعه از کشورهای هند و چین کردند. با این سیاست تولید کنندگان قطعه در کشور عملا به واردکنندگان قطعه تبدیل شدند و کار بسیاری از آنها به تعطیلی کشید. به گفته ساسان قربانی دبیر انجمن قطعه سازان 400هزار نفر در سال گذشته بیکار شده اند.
همچنین افزایش قیمت ارز و گسترش دامنه تحریم ها میزان تولید خودرو در کشور را با کاهش 50 درصدی مواجه کرد و خودروسازان از زیان 4 هزار میلیارد تومانی در یک سال گذشته خبر دادند. این بود که دولت در مصوبه ای به خودروسازان اجاره داد تا قیمت محصولات خود را بر اساس قیمت حاشیه بازار تعیین کنند. اما پس از آن روند قیمت ها به یکباره صعودی شد و این بار محمود احمدی نژاد علیرغم مصوبه خود بر صفحه تلویزیون ظاهر شد و از خودروسازان پرسید که: «بالاخره خودرو کیلویی چند؟!»
کارشناسان معتقدند که آزاد سازی قیمت خودرو می بایست همزمان با حذف تعرفه واردات خودرو و ایجاد بازار رقابتی صورت بگیرد. در غیر این صورت در بازار انحصاری خودرو، آزادسازی قیمت ها تنها به افزایش کاذب قیمت ها منجر خواهد شد. در مقابل برخی بر این باور هستند که حذف تعرفه واردات در شرایط کنونی امکان پذیر نیست و دولت می بایست با تامین مواد اولیه به قیمت مناسب، کاهش هرینه های تولید و کمک به افزایش عرضه از زیان خودروسازان جلوگیری کند.
آگاهان استقبال مدیران صنعت خودرو از آزاد سازی قیمت را به دلیل سرپوش گذاشتن بر مشکلات ساختاری و مدیریتی خود می دانند.
نظر
-
خوب حالا که خودرو زیبا بالا میره برخی دوستان تازه در حال بررسی هستند و برخی دیگر مدعی این هستند که قبلا معرفی کرده اند!!
بهرحال برد هزاران پدر و باخت یتیم است نکاتی است که از فروم های این روزهای تایپیک خودرویی میتوان برداشت کرد. با اینکه خودرو وخگستر دارم ولی به دوستان تازه وارد توصیه میکنم با مطالعه وارد شوند روزهای تایپیک های خودرو روزهای جالبی را سپری نمیکند یه مقدار حق وباطل در حال آمیخته شدن است.البته این روزهای واتی نیز دیدنی است،دعوا و بزن بزنیه در تایپیک های واتی.....
نظر
-
دوستان خوبم اطلاعاتي كه از گروه خودرو دارم نشانگر اين است كه روند خودرو صعودي است و بزودي قيمت هاي اعلام شده را خواهد ديد
خودرو خرداد ماه 14000تومان
بقيه گروه هم رشد 10 تا 20 برابر خواهند كرددوستاني كه مطالب بنده را براي اولين بار ميخوانند با تحقيق و مشورت با افراد متخصص، تريد كنند
نظر
-
نظر
-
-
در اصل توسط mohsenakbari پست شده است View Postایران خودرو با این قیمت ها حبابه
حتي اگه حباب هم داشته باشه اين حباب جا داره بزرگتر هم بشه!!!!"ايجادو ساخت ارتباطات با انسانهاي بيشتر،اوج بلوغ يك انسان است"
نظر
-
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳
کاهش 40 درصدی تولیدخودرو ایران / تولید اتوبوس و کامیون 70 درصد کاهش یافت
تولید انواع خودرو در کشور در تیرماه امسال 30.6 درصد و در چهار ماهه نخست امسال 46.3 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.
به گزارش ایسنا براساس جدیدترین آمارهای رسمی به دست آمده، تولید انواع خودرو در تیر ماه امسال با افت 30.6 درصدی از 88 هزار و 638 دستگاه در تیر ماه سال گذشته به 61 هزار و 534 دستگاه کاهش یافته است.
تولید انواع خودرو در چهار ماهه نخست امسال نیز با افت 46.3 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، از 339 هزار و 835 دستگاه به 182 هزار و 353 دستگاه رسیده است.
تیر ماه امسال، تولید انواع خودروی سواری با افت 30.9 درصدی از 74 هزار و 216 دستگاه به 51 هزار و 315 دستگاه کاهش یافته است.
در این مدت تولید انواع وانت نیز 16.6 درصد کاهش یافته است بهگونهای که تولید این محصولات از 11 هزار و 539 دستگاه در تیر ماه سال 91 به 9628 دستگاه رسیده است.
تولید انواع کامیونت، کامیون و کشنده نیز با افت 79.8 درصدی از 2749 دستگاه به 556 دستگاه کاهش یافته است.
تیر ماه امسال تولید انواع مینیبوس، میدلباس و اتوبوس نیز با افت 73.9 درصدی از 134 دستگاه در تیر ماه سال گذشته به 35 دستگاه رسیده است.
چهار ماهه نخست امسال نیز، تولید انواع خودروی سواری با افت 46.8 درصدی از 292 هزار و 348 دستگاه در چهار ماهه نخست سال 91 به 155 هزار و 425 دستگاه رسیده است.
در این مدت تولید انواع وانت با افت 37.7 درصدی از 39 هزار و 318 دستگاه در چهار ماهه نخست سال 91 به 24 هزار و 501 دستگاه کاهش یافته است.
چهار ماهه نخست امسال تولید انواع کامیونت، کامیون و کشنده نیز با کاهش 70.8 درصدی از 7732 دستگاه به 2255 دستگاه رسیده است.
نظر
-
مناظره خودرو شبکه یک سیما
خلاصه :
1. بی دقت خواندن مهندس نعمت زاده توسط پژویان
باید منتظر جواب دندان شکن جناب وزیر در عمل باشیم
2. نماینده انجمن خودروسازان :عدم دخالت دولت باعث کاهش هزینه های خودروسازان می گردد ،قیمت خودرو پیشنهاد گردیده است در حاشیه بازار تعیین گردد که در صورت اجرایی شدن این موضوع باید منتظر افزایش قیمت فروش خودروسازان (و افزایش حاشیه سود آوری )و از طرفی کاهش قیمت بازار خودرویی ها باشیم که اکنون با فاصله قیمتی از قیمت فروش خودروسازان توسط واسطه ها به مشتری اعلام می گردد
3. نماینده انجمن قطعه سازان:تلویحا اعلام کرد دوران رکود تولید ،سر آمده است و از این به بعد می توانیم شاهد تولید بیشتر قطعه سازان باشیم
ایمپالس ها همه مثبت
باید از فردا شاهد رشد پایدار ارزش بازار خودرویی ها باشیم
نظر
-
درحال حاضر بهترین خودریی کدومه بالاخره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/:.wacsmiley.:/[SIZE=4][FONT=comic sans ms][COLOR=#cc99ff]من1 [/COLOR][COLOR=#800080]پرندم [/COLOR][COLOR=#cc6699]ارزو داررررررررررررررررم'@-@L-)[/COLOR][/FONT][/SIZE]
نظر
-
كاهش ارزبري سالانه بيش از 105 ميليون يورو در ايران خودرو
به گزارش خبرخودرو، با اجراي پروژه هاي داخلي سازي تامين ورق هاي فولاد مورد نياز در خطوط توليد ايران خودرو، كاهش ارزبري سالانه بيش از 105 ميليون يورو حاصل شده است.
مهندس جواد نجم الدين مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو ضمن بيان اين مطلب گفت: گروه صنعتي ايران خودرو با همكاري واحدهاي مرتبط و زيرمجموعه از جمله ساپكو، شركت فولاد مباركه اصفهان و شركت ورق خودرو چهارمحال بختياري درحال اجراي پروژههايي به منظور افزايش ضريب داخليسازي ورقهاي فولادي است .
وي فضاي كنوني كسب و كار و محدوديت هاي ارزي فعلي را پاشنه آشيل اقتصاد كشور دانست و اظهار داشت: در شرايط فعلي و محدوديتهاي موجود در تامين ارز توليد، مهمترين ماموريت صنايع و بنگاههاي بزرگ اقتصادي کشور، همت و تلاش در راستاي کاهش وابستگي به منابع ارزي و جلوگيري از خروج اين منابع با حفظ سطح توليد است.
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو، اجراي پروژه هاي مختلف داخلي سازي تامين قطعات مورد نياز توليد در ايران خودرو را يكي از اقدامات ايران خودرو براي عبور از بحران كمبود ارز عنوان كرد و گفت: يكي از حوزههاي مهم كه پروژههاي متعددي براي آن اجرا شده داخلي سازي ورق هاي فولادي است.
مهندس نجم الدين درخصوص افزايش ميزان داخلي سازي تامين ورق هاي فولادي گفت: تامين ورق فولادي از منابع داخلي تاثير مستقيمی در اقتصاد ملي داشته به طوري كه ميزان ارزبري آن در سال 92 حدود 62 درصد كاهش يافته و از 170 ميليون به 65 ميليون يورو رسيده است.
وي ادامه داد: با اجراي موفقيت آميز پروژه داخلي سازي در سال هاي 91 و 92 ميزان جذب ورق از منابع داخلي از 58 درصد به 84 درصد رسيده است. از مجموع فولاد مورد نياز در اين بازه زماني 341 هزار و 443 تن از منابع داخلي تامين شده و بخش كمي از آن يعني 65 هزار و 211 هزار تن از منابع خارجي تامين شده است.
مهندس نجم الدين خاطرنشان كرد: ميزان ورق مورد نياز گروه صنعتي ايران خودرو در سال جاري 406 هزار و 655 تن پيش بيني شده است كه بخش اصلي آن از طريق منابع داخلي تامين خواهد شد.
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو اظهار اميدواري كرد: با تداوم اجراي پروژه داخلي سازي، تا پايان سال در تامين ورق هاي فولادي مورد نياز توليد به خودكفايي كامل برسيم.
وي ، تقويت فرآيند هاي تحقيق، توسعه، ارتقاي سطح تكنولوژي و كيفيت محصول و افزايش توان رقابتي و فرصت هاي صادراتي را از نتايج پروژه هاي داخلي سازي دانست و اظهار داشت: علاوه بر آن بهره گيري از منابع داخلي، رونق فضاي كسب و كار در اقتصاد كشور، بي اثر كردن تحريم ها و تقويت پول ملي را در پي خواهد داشت.درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-
توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.
نظر
نظر