سایپا آذین (خاذین)

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • zafar3000
    عضو فعال
    • Dec 2011
    • 1243

    #31
    با وجود ارزشمندی سهم اما این سهم جایگاه صبوران است
    شاید تا گزارشات 12 ماه و حتی سال آینده باید صبوری کرد
    این سهم هم زیانش صوری است هم ارزش جایگزینیش زیر 60 میلیارد تومان نیست
    در حالیکه ارزش بازارش 12 میلیارد تومان است
    بلاخره 4 تا آدم باهوش پرحوصله پیدا می شوند که کل سهام شناور بازار را تدریجا جمع کنند
    زود دیر خواهد شد

    نظر

    • zafar3000
      عضو فعال
      • Dec 2011
      • 1243

      #32
      این سهم جز معدود سهمهایی است که امکان سود رسانی تا 1000 درصد را تا 1 تا2 سال آینده و شاید هم خیلی زودتر را دارد
      الان برای ایجاد شرکتی با تولید 160 میلیارد تومان چقدر باید هزینه کرد ؟؟؟؟تازه شاید تا 2 سال آینده به بهره برداری نرسد
      خوب با 12 میلیارد تومان می توان این شرکت را تاسیس کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟
      بالای 60 میلیارد تومان ارزش بازار تازه بازار این سهم را درک می کند

      نظر

      • zafar3000
        عضو فعال
        • Dec 2011
        • 1243

        #33
        برای شناخت بهتر مطلب
        سال 82 همین شرکت با فروش 45 میلیارد تومانی تا 48 میلیارد تومان ارزش بازار داشت که معادل 48 ملک یک میلیارد تومانی آن زمان بود
        سال 92 این شرکت با فروش 160 میلیارد تومانی ارزش بازارش 12 میلیارد تومان که معادل قیمت یکی از آن ملک های 1 میلیاردی قدیم است که الان بالای 12 میلیارد تومان قیمت دارند

        نظر

        • zafar3000
          عضو فعال
          • Dec 2011
          • 1243

          #34
          مهندس جلال فرخ زاده خبر داد:
          بهره برداری از خط ریل و مکانیزم تولید صندلی در سایپا آذین / عکس
          سایپا نیوز: مدیر طراحی، ساخت، نگهداری و تعمیرات فیکسچر و تجهیزات سایپا از آمادگی پروژه خط ریل و مکانیزم تولید صندلی محصولات گروه سایپا در شرکت سایپاآذین خبر داد و گفت: این پروژه توسط مهندسین و متخصصین مجموعه معاونت پشتیبانی طراحی شده و با ساخت و نصب کامل، هم اکنون به مرحله بهره برداری رسیده است.


          مهندس جلال فرخ زاده در گفت و گو با سایپانیوز ضمن تشریح مراحل طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی خط ریل و مکانیزم صندلی سازی در سایپا آذین اظهار داشت: با توجه به ضرورت تامین مجموعه های ریل و مکانیزم صندلی خودروهای ایکس 100 در مجموعه سایپا، طراحی، ساخت و نصب و راه اندازی خط مورد نظر در دستور کار معاونت پشتیبانی و خدمات فنی سایپا قرار گرفت و پس از مطالعات اولیه، با همکاری واحد مهندسی سایپا آذین این پروژه طی مدت 7 ماه به مرحله اجرا درآمد.
          وی افزود: طراحی تجهیزات شامل 38 دستگاه فیکسچرهای مونتاژ، جوشکاری، تست و 19 دستگاه قالب پرچ کاری و همچنین 6 خط کانوایر های انتقال (MATERIAL HANELLING) بصورت همزمان آغاز شد و در زمان پیش بینی شده طراحی، ساخت و نصب این تجهیزات در سایپا آذین به پایان رسید.
          فرخ زاده ظرفیت مونتاژ این خط را بر اساس نیاز خطوط تولید بر مبنای 800 ست مجموعه ریل و مکانیزم صندلی در هر شیفت عنوان کرد و گفت: خط مورد نظر هر 33 ثانیه قادر به مونتاژ ریل های صندلی جلو محصولات ایکس 100 خواهد بود.
          مدیر طراحی، ساخت، نگهداری و تعمیرات فیکسچر و تجهیزات سایپا ضمن بیان این مطلب که در طراحی و ساخت تجهیزات خط مونتاژ ریل و مکانیزم صندلی سایپا آذین از منابع موجود داخل مجموعه و توانمندی های کارشناسان و متخصصان سایپا استفاده شده خاطرنشان کرد: طراحی، ساخت و نصب خط مونتاژ ریل و مکانیزم صندلی توسط سایپا در مدت 7 ماه و با هزینه ی حدود ده میلیارد ریال بصورت نیمه اتوماتیک راه اندازی شد که در مقایسه با زمان اعلام شده 9 ماهه و هزینه ی بالغ بر 5/2 میلیون یورویی توسط شرکت های خارجی از سرعت عمل و صرفه جویی قابل توجهی برخوردار بوده است.
          وی ضمن بیان این مطلب که آموزش های فنی لازم جهت استفاده از امکانات و تجهیزات موجود در این خط تولید توسط معاونت پشتیبانی و خدمات فنی سایپا در اختیار مجموعه سایپا آذین قرار داده شده است، تاکید کرد: معاونت پشتیبانی در این پروژه نیز نظیر طرح های قبلی عمل کرده و کلیه اقدامات لازم آموزشی را به شرکت طرف قرارداد عرضه کرده است، ضمن این که نگهداری و هرگونه سرویس احتمالی و تعمیرات خط راه اندازی شده بر عهده متخصصین این معاونت خواهد بود.
          مهندس فرخ زاده در بخش دیگری از اظهارات خود ماموریت واحدهای مرتبط در این پروژه را تشریح کرد و افزود: مدیریت طراحی و ساخت، نگهداری و تعمیرات فیکسچر و تجهیزات، مدیریت نصب و راه اندازی و نگهداری تجهیزات و سیستم های انتقال و مدیریت پرس و قالب ابزار در کنار واحدهای مختلف تدارکات و خرید از جمله بخش های اصلی موثر در اجرای این پروژه محسوب می شوند.
          وی در ادامه با اشاره به پروژه های قبلی اجرا شده در خصوص طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی تجهیزات تولیدی در شرکت های مختلف گروه خودروسازی سایپا افزود: خوشبختانه معاونت پشتیبانی و خدمات فنی در حوزه طراحی و اجرای خدمات فیکسچر به توانمندی کامل رسیده و امادگی برای اخذ سفارشات جدید و انجام پروژه های مشابه در هر یک از شرکت های گروه سایپا ایجاد شده است.
          مدیر طراحی، ساخت، نگهداری و تعمیرات فیکسچر و تجهیزات سایپا همچنین یادآور شد: همان طور که در گذشته نیز عنوان شده این معاونت پروژه های مشابهی را در شرکت های سایپا، سایپاکاشان و سایپاپرس به مرحله اجرا درآورده و خط ریل و مکانیزم طراحی شده در سایپاآذین یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین خطوط تولید در سطح کشور محسوب شده و از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است.
          مهندس فرخ زاده گفت: وجود قابلیت انجام پروژه هایی از این دست در معاونت پشتیبانی و خدمات فنی، امکان مدیریت هزینه های گروه سایپا را فراهم کرده است، ضمن این که جلوگیری از خروج نقدینگی از مجموعه، عدم نیاز خارجی از طریق بهره برداری از ظرفیت ها و رونق کسب و کار درون گروه از دیگر آثار مثبت اجرای این پروژه ها محسوب می شود.
          وی در خاتمه اظهار داشت: امیدوارم قابلیت های ایجاد شده در گروه خودروسازی سایپا به ویژه توانمندی در کارخانه سازی به موازات خودروسازی بتواند زمینه توسعه کسب و کار را در سطح گروه پدید آورد.
          این خبر 15 مهر است که مورد بی مهری سهامداران قرار گرفت و را حت از کنارش گذاشتند
          یک میلیارد تومان سرمایه گذاری
          یا معادل ارزش خارجی آن 2.5 میلیون یورو
          اگر یورو را 4000 تومان در نظر بگیریم یعنی ارزش کار معادل 10 میلیارد تومان است یا سهمی 100 تومان
          بازار در حال اشتباه است
          قیمت این سهم بین 600 تا 1200 تومان بسته به میزان سود اعلامی باید باشد
          امسال بین 80 تا 190 تومان امکان سودسازی دارد

          نظر

          • zafar3000
            عضو فعال
            • Dec 2011
            • 1243

            #35
            تاریخچه فعالیت شرکت
            شرکت در تاریخ 28/12/1370 با سرمایه ای به مبلغ یک میلیون ریال تمامآ متعلق به شرکت سایپا تحت شماره 89297 در اداره ثبت شرکتها ومالکیت صنعتی تهران به منظور تولید قوای محرکه پراید وبا نام شرکت سایپا موتور (سهامی خاص)به ثبت رسید لیکن همزمان با شروع عملیات احداث ساختمان کارخانه بر اساس تصمیمات متخذه از سوی شرکت مزبورفعالیت شرکت به مونتاژ خودرو رنو پنج تغییر یافت ودر این راستا پروانه فعالیت صنعتی شماره 3193 از سوی وزارت صنایع برای مونتاژسالانه ده هزار خودروی فوق اخذ وبهره برداری آزمایشی از خطوط تولید از شهریور ماه سال 1373آغاز شد. بموجب مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 5/4/1374 نام شرکت به شرکت تولیدی اتومبیل شتاب خودرو (سهامی خاص) وسرمایه آن به مبلغ یک میلیارد ریال تغییر یافت وموضوع شرکت در راستای تغییر فعالیت مذکور اصلاح گردید . دراجرای سیاستگذاریهای سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران در رابطه با صنعت خودرو بموجب مصوبه شماره 604 مورخ 10/12/1374 هیت عامل سازمان مزبور ادامه پروژه تولید خودرو رنو پنج در شرکت پارس خودرو به شرکت سایپا ابلاغ وبموجب توافقات منعقده فیمابین دو شرکت کلیه ماشین آلات وتجهیزات وقطعات یدکی مربوط به شرکت مزبور منتقل گردید . همزمان به منظور استفاده از سرمایه گذاری انجام شده بموجب نامه شماره 981/1187/11 مورخ 9/2/1375 شرکت سایپا تولید صندلی ورودری خودرو بعنوان فعالیت جدید به این شرکت ابلاغ واز آبان ماه سال 1375 محصولات تولیدی به شرکت سایپا تحویل گردید. در این راستا براساس صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 30/3/1379 موضوع فعالیت شرکت اصلاح وسرمایه آن به مبلغ سی میلیارد ریال افزایش یافته ونام آن به شرکت طراحی وساخت قطعات داخلی خودرو سایپا آذین (سهامی عام) تغییر یافته است. مطابق صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 21 دی ماه 1383 سرمایه شرکت از مبلغ سی میلیارد ریال به مبلغ صد میلیارد ریال افزایش یافته است . در حال حاضرشرکت سایپا آذین (سهامی عام) جزء واحدهای تجاری فرعی شرکت سایپا میباشد. مرکز ثبت شده شرکت واقع در کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج- بلوار ایران خودروی جنوبی – انتهای خیابان زامیاد – بلوار گلستانک – شماره 12 میباشد.
            توان تولید سایپا آذین
            شرکت سایپا آذین در زمینی به مساحت 7هکتار وبمنظور طراحی وتولید صندلی رودری تزیینات داخلی خودرو احداث شده است. در حال حاضر این شرکت با دارا بودن 1500 متر مربع سوله تولیدی وانبار با دارا بودن حدود 860 نفر پرستل مشخص وزبده بهمراه حدودا 60 نفر پرسنل فنی پشتیبانی کننده تولید دارای ظرفیت تولید روزانه 2500 دستگاه صندلی ورودری خودروهای پراید خانواده x نیسان ریو ایسوز ودیگرخودروها میباشد که باتوجه به طرحهای توسعه ای شرکت این تولید به رقم 3000 دستگاه در روز خواهد رسید .

            نظر

            • zafar3000
              عضو فعال
              • Dec 2011
              • 1243

              #36
              محصولات فعلی شرکت

              1. صندلی x141

              2. صندلیx111

              3. صندلی x131

              4. صندلی x132

              5. صندلی نیسان بهینه

              6. صندلی تیبا

              7. صندلی صادرات

              8. صندلی EX (ایربگ+هیدرولیک+ABS )

              9. صندلی مینی بوس کروز(هیوندای)

              نظر

              • zafar3000
                عضو فعال
                • Dec 2011
                • 1243

                #37
                محصولات تحت بررسی آینده

                1. صندلی سراتو

                2. صندلی MVM

                3. صندلی کامیونT375

                4. صندلی JAC

                5. تخت و صندلی واگن مسافری

                نظر

                • zafar3000
                  عضو فعال
                  • Dec 2011
                  • 1243

                  #38
                  مدیر عامل شرکت سایپاآذین:
                  هدف ما تبدیل شدن به بزرگترین تولید کننده صندلی در خاورمیانه است
                  مدیر عامل شرکت سایپا آذین گفت: بزرگ ترین هدف این شرکت رسیدن به عنوان اولین تولید کننده صندلی در خاورمیانه است.



                  تولید فوم در سایپاآذین داخلی شد
                  سایپانیوز: در شرایطی که وضعیت اقتصادی کشور به سبب تحریم های ایجاد شده از سوی بیگانگان دچار اختلال شده، شرکت سایپاآذین نیز همانند سایر بخش های تولیدی کشور با اتکا به تولید داخلی به دنبال کاهش واردات و افزایش تولید کالا در داخل شرکت بود.در همین راستا مدیران و پرسنل سایپاآذین نیز تمام تلاش خود را برای داخلی سازی قطعات و مواد مورد نیاز تولید صندلی خودرو بمنظورتحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به کارگرفتند.

                  نظر

                  • zafar3000
                    عضو فعال
                    • Dec 2011
                    • 1243

                    #39
                    نکته مهمی که از سابقه این سهم وجود دارد این است که در هنگام افزایش قیمت اصلی اجازه ورود نمی دهد و با یک گزارش تعدیل و چند وقت بسته بودن در 4 تا 5 برابر قیمت قبل از بسته شدنش باز خواهد شد

                    نظر

                    • شبندر
                      عضو فعال
                      • Sep 2012
                      • 3598

                      #40
                      خاذين اگر براي تعديل مثبت بسته بشه با چه قيمتي باز خواهد شد
                      بنا برمحاسبات دوستان كارشناس خاذين در گزارش نه ماهه 20 تومان سود اعلام مي كند احتمالا بالاي 500تومان باز بشه
                      دوستاني كه مطالب بنده را براي اولين بار ميخوانند با تحقيق و مشورت با افراد متخصص، تريد كنند

                      نظر

                      • شبندر
                        عضو فعال
                        • Sep 2012
                        • 3598

                        #41
                        خپارس با 137 تومان ضرر مثبت و خاذين سهمي كوچك بارشد ناگهاني و ضرر 17 توماني
                        اصلا بايد جاروكرد اين سهم را
                        دوستاني كه مطالب بنده را براي اولين بار ميخوانند با تحقيق و مشورت با افراد متخصص، تريد كنند

                        نظر

                        • شبندر
                          عضو فعال
                          • Sep 2012
                          • 3598

                          #42
                          تمام قطعات صندلي گروه خودرو را خاذين تامين ميكنه اونوقت قيمتش الان 120 تومان واقعا خنده داره الان بايد توي 1000تومان معامله ميشد
                          دوستاني كه مطالب بنده را براي اولين بار ميخوانند با تحقيق و مشورت با افراد متخصص، تريد كنند

                          نظر

                          • شبندر
                            عضو فعال
                            • Sep 2012
                            • 3598

                            #43
                            خاذين در خرداد ماه 93 قيمت بالاي 20000تومان خواهد داشت
                            دوستاني كه مطالب بنده را براي اولين بار ميخوانند با تحقيق و مشورت با افراد متخصص، تريد كنند

                            نظر

                            • شبندر
                              عضو فعال
                              • Sep 2012
                              • 3598

                              #44
                              اگر مي دانستيد خاذين در آينده چه قيمتي داره امروز صف 200ميليوني براش چيده ميشد
                              دوستاني كه مطالب بنده را براي اولين بار ميخوانند با تحقيق و مشورت با افراد متخصص، تريد كنند

                              نظر

                              • علی علیزاده
                                عضو فعال
                                • Jun 2013
                                • 1159

                                #45
                                در اصل توسط شبندر پست شده است View Post
                                خاذين در خرداد ماه 93 قيمت بالاي 20000تومان خواهد داشت
                                میشه یکم توضیح بدید چجوری قراره بشه20000 تومان؟؟؟؟؟؟؟؟
                                یا غنی....

                                نظر

                                در حال کار...
                                X