كشتيراني درياي خزر (حخزر)

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • mesbah1989
    Banned
    • Oct 2014
    • 403

    #196
    پاسخ : كشتيراني درياي خزر (حخزر)

    دوستان مطلع و اگاه چرا سهم هیچ پیش بینی رو تا الان نداده نه سه ماه و نه شش ماهه ای نداده ؟؟؟!!! بقیه دادند ولی این نداده ؟؟؟ شما میدونید قضیه چیه ؟؟؟

    نظر

    • mesbah1989
      Banned
      • Oct 2014
      • 403

      #197
      پاسخ : كشتيراني درياي خزر (حخزر)

      کسی جواب بالا رو میدونه یا میدونه تعدیلی چیزی تو راه هست یا نه؟؟

      نظر

      • علیرضا123
        عضو فعال
        • Jun 2013
        • 1605

        #198
        پاسخ : كشتيراني درياي خزر (حخزر)

        در اصل توسط mesbah1989 پست شده است View Post
        کسی جواب بالا رو میدونه یا میدونه تعدیلی چیزی تو راه هست یا نه؟؟
        هنوز گزارش 6 ماهه شرکت نیومده....این هفته به احتمال زیاد میاد...تعدیل داشته باشه حتما در پیشبینی6 ماهه اعلام خواهد شد.

        نظر

        • m.hossein
          Banned
          • Nov 2013
          • 3031

          #199
          پاسخ : كشتيراني درياي خزر (حخزر)

          ۱۳۹۳/۰۸/۰۲ ۱۱:۱۲ 17 کد خبر:930801050132

          کشتیرانی دریای خزر جزء بهترین شرکت های فرابورسی شد

          کشتیرانی دریای خزر با شفاف سازی صورت های مالی در بین شرکت های فرابورسی رتبه هفتم را به خود اختصاص داد و مورد تحسین مسئولان فرابورسی قرار گرفت.

          به گزارش مانا این رتبه با توجه به ارسال به موقع اطلاعات و قابلیت اتکا آنها و همچنین ارسال به موقع اطلاعات محاسبه شده و این شرکت را در میان بهترین شرکت فرابورسی با امتیاز بالا قرار داده است.
          براساس این گزارش، کشتیرانی دریای خزر هم اكنون با ناوگاني بزرگ، مدرن, مجهز و جوان، مزين به پرچم جمهوري اسلامي ايران متشكل از بيشترين تعداد كشتي ملكي دارای خطوط منظم کشتیرانی به عنوان بزرگ ترین ناوگان ملي کشور در صنعت حمل و نقل دريايي درتمام خطوط داخلی و خارجی کشتیرانی و حمل و نقل دریایی در حوزه درياي خزر فعاليت دارد.
          علاوه بر آن کشتیرانی دریای خزر به منظور ارائه تسهیلات بیشتر و تکمیل زنجیرۀ خدمات به صاحبان کالا و تجار , نسبت به حمل انواع کالا و محمولات فله از بنادر حوزه دریای سیاه, دریای آزوف, بنادر رودخانه ولگا, همچنین محمولات نفت و انواع فراورده های نفتی و همچنین ارائه خدمات نمایندگی کشتی های تانکر سوآپ را به صورت کامل در بنادر شمالی به ویژه بندر نکاء اقدام می کند.

          نظر

          • haselipoor
            عضو عادی
            • Aug 2012
            • 109

            #200
            پاسخ : كشتيراني درياي خزر (حخزر)

            از نظر من موج شماری حخزر رو میشه اینطور دید.




            با توجه به اينکه قيمت به زير قيمت عرضه اوليه سقوط کرد شروع موج شماري رو از نقطه A لحاظ کردم.
            اصلاح موج 2 رو به صورت طولاني مدت و خطي داشتيم و الان تو موج 3 هستيم.و موج اصلاحي اخير از ديد من 2 از 3 از 3 هست.يعني هرجا که اين اصلاح رو تموم شده بدونيم موج 3 از 3 از 3 ميتونه شروع بشه.البته اگر قیمت به زیر 620 نمی اومد موج 5 از 3 رو میشمردیم ولی با توجه به نفوذ موج 4 به زیر 1 دیگه موج 5 نخواهد بود.
            البته خود اين موج اصلاحي هم ميتونه زمانبر باشه ولي در صورت شکست سقف قبلي موج 3 از 3 تاييد ميشه.

            یکی از دوستان مثال قشنگی در مورد شروع روند صعودی زد..شروع روند صعودی مثل استارت قطار از یک ایستگاه میمونه .شاید تو بعضی ایستگاهها بایسته و مسافرا جابجا بشن ولی دیر یا زود به مقصدش خواهد رسید.همین که استارت خورد دیگه فقط باید صبوری کرد.حالا یه دوتا دهقان فداکار هم مثل پرتفوگردان حقوقی امروز فداکاری کنه فقط کمی تاخیر تو روند ایجاد میکنه و اصل ماجرا سرجاشه.

            نظر

            • webgalaxy
              عضو عادی
              • Nov 2012
              • 128

              #201
              پاسخ : كشتيراني درياي خزر (حخزر)

              منتظر گزارش 6 ماهه میمانیم

              نظر

              • ali30
                عضو فعال
                • Aug 2013
                • 1940

                #202
                پاسخ : كشتيراني درياي خزر (حخزر)

                مدیر عامل شرکت کشتیرانی دریای خزر خبر داد:

                شرکت کشتیرانی دریای خزر به تازگی بخشی از سهام یک بندر جدید در آستراخان روسیه را در راستای افزایش حجم تبادلات و جابجایی محصولات کالایی میان دو کشور خریداری کرده است.
                شرکت کشتیرانی دریای خزر به تازگی بخشی از سهام یک بندر جدید در آستراخان روسیه را در راستای افزایش حجم تبادلات و جابجایی محصولات کالایی میان دو کشور خریداری کرده است.
                مدیر عامل شرکت کشتیرانی دریای خزر در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: "حخزر" به تازگی بخشی از سهام یک بندر جدید در آستراخان روسیه را نیز خریداری کرده است که با توجه به سفر اخیر رییس جمهور به بندر مذکور، پتانسیل افزایش حجم تبادلات و جابجایی محصولات کالایی میان دو کشور امکان پذیر می باشد.
                علی اکبر غنجی با اشاره به اینکه مذاکرات شرکت کشتیرانی دریای خزر با تجار صادر کننده و وارد کننده کالا میان ایران و روسیه می باشد افزود: مذاکرات میان ایران و تجار روسیه منجر به افزایش واردات کالاهایی از جمله غلات به داخل کشور شده است که این امر افزایش درآمدزایی شرکت کشتیرانی دریای خزر را به دلیل افزایش نرخ کرایه کشتی های حمل کالا در پی خواهد داشت.
                وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه با توجه به اعمال تحریم ها علیه ایران آیا امکان خرید کشتی جدیدی توسط شرکت کشتیرانی دریای خزر امکان پذیر می باشد، گفت: با رایزنی های انجام شده بزودی یک فروند کشتی جدید در راستای جابجایی کالاهای میان ایران و روسیه به شرکت کشتیرانی دریای خزر ملحق خواهد شد.
                آخرین ویرایش توسط ali30؛ 2014/10/27, 18:11.
                تمام ناتمام من با تو تمام ميشود...../:.Heart.:/

                نظر

                • ali30
                  عضو فعال
                  • Aug 2013
                  • 1940

                  #203
                  پاسخ : كشتيراني درياي خزر (حخزر)

                  در اصل توسط haselipoor پست شده است View Post
                  از نظر من موج شماری حخزر رو میشه اینطور دید.




                  با توجه به اينکه قيمت به زير قيمت عرضه اوليه سقوط کرد شروع موج شماري رو از نقطه A لحاظ کردم.
                  اصلاح موج 2 رو به صورت طولاني مدت و خطي داشتيم و الان تو موج 3 هستيم.و موج اصلاحي اخير از ديد من 2 از 3 از 3 هست.يعني هرجا که اين اصلاح رو تموم شده بدونيم موج 3 از 3 از 3 ميتونه شروع بشه.البته اگر قیمت به زیر 620 نمی اومد موج 5 از 3 رو میشمردیم ولی با توجه به نفوذ موج 4 به زیر 1 دیگه موج 5 نخواهد بود.
                  البته خود اين موج اصلاحي هم ميتونه زمانبر باشه ولي در صورت شکست سقف قبلي موج 3 از 3 تاييد ميشه.

                  یکی از دوستان مثال قشنگی در مورد شروع روند صعودی زد..شروع روند صعودی مثل استارت قطار از یک ایستگاه میمونه .شاید تو بعضی ایستگاهها بایسته و مسافرا جابجا بشن ولی دیر یا زود به مقصدش خواهد رسید.همین که استارت خورد دیگه فقط باید صبوری کرد.حالا یه دوتا دهقان فداکار هم مثل پرتفوگردان حقوقی امروز فداکاری کنه فقط کمی تاخیر تو روند ایجاد میکنه و اصل ماجرا سرجاشه.
                  سلام دوست من
                  البته اگر نمودار را با تعدیل( بدون احتساب بازدهی نقدی) موج شماری کنیم نقطهAکف سهم نخواهد بود.............
                  البته در موج شماری الیوتی بنظر این تعدیل درست تر باشد.
                  تمام ناتمام من با تو تمام ميشود...../:.Heart.:/

                  نظر

                  • negarminavi
                    عضو فعال
                    • May 2013
                    • 35715

                    #204
                    پاسخ : كشتيراني درياي خزر (حخزر)

                    اطلاعات و صورتهای مالی میاندوره ای 6 ماهه منتهی به 1393/06/31 (حسابرسی نشده)

                    شهریور 93 نسبت به 92 :

                    1- فروش : 25 درصد افزایش
                    2- سود ناخالص : 25 درصد افزایش

                    3- سود عملیاتی : 29 درصد افزایش
                    4- سود خالص : 24 درصد افزایش

                    5- سود شناسایی شده برای هرسهم در 9 ماهه : 337 ریال

                    نظر

                    • zereshkkk
                      عضو فعال
                      • Nov 2011
                      • 3474

                      #205
                      پاسخ : كشتيراني درياي خزر (حخزر)

                      گزارش خوبیه

                      نظر

                      • m.hossein
                        Banned
                        • Nov 2013
                        • 3031

                        #206
                        پاسخ : كشتيراني درياي خزر (حخزر)


                        ۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ۹:۴۵ 12 کد خبر:930808050260

                        الحاق يک کشتی جدید به ناوگان کشتیرانی دریای خزر

                        مدير عامل کشتيراني درياي خزر از الحاق يک فروند کشتي کانتينربر به ناوگان اين شرکت خبر داد.

                        مهندس علي اکبر غنجي در گفتگو با مانا ضمن بيان اين خبر گفت : با الحاق کشتي کانتينربر 2230 تني به ناوگان کشتيراني درياي خزر ، تعداد کشتي هاي ناوگان کشتيراني درياي خزر به 23 فروند افزايش يافت.
                        وي ادامه داد : اين کشتي در بندر انزلی رسما تحویل کشتیرانی دریای خزر شد .
                        مديرعامل کشتيراني درياي خزر با بيان اينکه کشتی مذکور قابلیت بارگیری و حمل 80 دستگاه کانتینر و انواع محمولات عمومی و فله را دارد افزود: با الحاق کشتی جدید به ناوگان اين شرکت ظرفیت حمل به حدود 96 هزار تن افزایش یافت .
                        وي گفت : این کشتی به منظور پوشش کامل خطوط منظم حمل محمولات صادراتی از بنادر شمالی کشور به بنادر خارجی حوزه دریای خزر در سرویس بازرگانی قرار خواهد گرفت .
                        غنجي اظهار داشت : اين کشتي در نخستین سفرخود محمولات صادراتی شامل سنگ , شیشه , سیمان و کانتینرهای حامل مواد غدایی را براي حمل از مبدا بندر انزلی به مقصد بندر اکتائو بارگیری کرد.
                        به گزارش مانا کشتیرانی دریای خزر در حال حاضر مالکیت بزرگترین و مطمئن ترین ناوگان حمل و نقل دریایی در حوزه دریایی خزر را دارا است .

                        نظر

                        • immortal44
                          عضو عادی
                          • Jan 2013
                          • 252

                          #207
                          پاسخ : كشتيراني درياي خزر (حخزر)

                          حخزر پیش به سوی ، گام اول 800 تومن
                          آنچه ما هر روز اینجا می گوییم این است که موفقیت ما کاملا بستگی به موفقیت اجتماع مان دارد. (abraham linzen )

                          نظر

                          • haselipoor
                            عضو عادی
                            • Aug 2012
                            • 109

                            #208
                            پاسخ : كشتيراني درياي خزر (حخزر)

                            حخزر

                            جزو معدود سهمهاييه که چه تو روز منفي و چه تو روزاهاي مثبت و آفتابي تعداد خريدارهاش هميشه از فروشنده ها کمتره..البته اين به تنهايي کافي نيست ولي واقعا برام جالبه که انقدر اشتهاي خريدار تو اين سهم زياده.معمولا هدف بالايي براي سهم متصور هستن والا انقدر سنگين نميخريدن..احتمالا معاملات پرحجمي رو تو قيمتهاي بالا شاهد باشيم..
                            شايد سهم بعدي که بخواد بازار رو به حسرت بنشونه اين سهم باشه..بايد منتظر باشيم ببينيم اين سهم چه آسي رو براي بازار رو ميکنه.تا وقتي که اين معاملات پر قدرت رو داره هدفي براي سهم متصور نيستم و بايد سهامداري کرد.هر وقت معاملاتش مشکوک شد ميشينيم براش نقاشي مي کشيم.

                            نظر

                            • negarminavi
                              عضو فعال
                              • May 2013
                              • 35715

                              #209
                              پاسخ : كشتيراني درياي خزر (حخزر)

                              نظر

                              • m.hossein
                                Banned
                                • Nov 2013
                                • 3031

                                #210
                                پاسخ : كشتيراني درياي خزر (حخزر)

                                ...

                                نظر

                                در حال کار...
                                X