پاسخ : جــــو بــــازار
فارس من
مطالبه گروزارت صنعت، معدن و تجارت/ملی244

دوستان در لینک زیر از ازادسازی قیمت خودرو حمایت کنید تا سودش به مصرف کننده خودرو - کارخانه و سهامداران برسه بجای فقط دلالان.
فارس من
کام شیرین دلالان در آشفته بازار خودرو


صنعت خودرو روزی نگین ایران بود و مردم با غرور سوار خودروهای ایرانی میشدند و اما نفوذ مافیا و تحریمهای جهانی، این صنعت را به طور کامل زمینگیر کرد.
شورای رقابت ۱۰ سال است که با قیمتگذاری دستوری 100 هزار میلیارد تومان زیان انباشته به سهامداران تحمیل کرده است به گونهای که خرید خودرو کابوسی برای مردم شده است.
بنابراین قیمتگذاری دستوری سبب شد این صنعت زیانساز شود و نتواند روی تحقیق و توسعه سرمایهگذاری کند.
قیمتگذاری دستوری نه به نفع مردم و نه سهامداران بوده و هزاران میلیارد ریال به جیب دلالان و مافیا سرازیر کرده است.
کلید رشد اقتصادی و افزایش بهرهوری فقط و فقط حذف قیمتگذاری دستوری در صنعت خودرو و سایر صنایع است تا هم اشتغالزایی افزایش یابد و هم مردم از خودرو با کیفیت رضایت داشته باشند.
چند دهه تعیین دستوری قیمت خودرو نتیجهای جز ۱۰۰ هزار میلیارد تومان زیان انباشته برای این حوزه در بر نداشته است.
شورای رقابت ۱۰ سال است که با قیمتگذاری دستوری 100 هزار میلیارد تومان زیان انباشته به سهامداران تحمیل کرده است به گونهای که خرید خودرو کابوسی برای مردم شده است.
بنابراین قیمتگذاری دستوری سبب شد این صنعت زیانساز شود و نتواند روی تحقیق و توسعه سرمایهگذاری کند.
قیمتگذاری دستوری نه به نفع مردم و نه سهامداران بوده و هزاران میلیارد ریال به جیب دلالان و مافیا سرازیر کرده است.
کلید رشد اقتصادی و افزایش بهرهوری فقط و فقط حذف قیمتگذاری دستوری در صنعت خودرو و سایر صنایع است تا هم اشتغالزایی افزایش یابد و هم مردم از خودرو با کیفیت رضایت داشته باشند.
چند دهه تعیین دستوری قیمت خودرو نتیجهای جز ۱۰۰ هزار میلیارد تومان زیان انباشته برای این حوزه در بر نداشته است.
نظر