جــــو بــــازار

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • مگنوس کارلسن
    عضو فعال
    • Jan 2022
    • 1964

    #88141
    در اصل توسط شاهان پست شده است View Post

    متاسفانه خسارت برخی از پتروشیمی ها هم خیلی از صنایع رو تحت تاثیر قرار میده
    دو صنعت مهم دچار حادثه شده و ابعاد آن هنوز مشخص نیست ک تولید مجدد از کی شروع میشه و بازسازی تخریب

    چیزی ک مشخصه خیلی از صنایع وابسته مواد پتروشیمی و فولادی هستن و در کل کشور دچار مشکل میشه بعد از اتمام جنگ
    بله..متاسفانه...قیمت پلاستیک بسیاربالا رفته.(کیفیت پایینهاشو که ماهشهر میزد زدن...کیفیت بالاهاش هم که قبلا گران بود حالا سر به فلک کشیده قیمتشون)..تخمه گل آفتاب خام رسیده به کیلویی ۵۵۰.(روغن های گیاهی افزایش قیمت سرسام اور)...شرکت بزرگ انتخاب(اسنوا)...اصلا ورق آهن نداره که باهاش تولید کنه(فولادمبارکه و خوزستان رو که زدن...)....قیمت لبنیات فعلا کنترل شده(کاله رو که زدن..به زودی افزایش قیمت)....تقریبا ۱۰۰هزارنفر دراصفهان مستقیم و غیر مستقیم فقط ر فولادمبارکه ...بیکار شدند...۷۰هزارنفر از فقط دوشهرک صنعتی جی ورازی شهرضا....(فشارعجیب وغریب به تامین اجتماعی برای پرداخت بیمه بیکاری)....این امار سرسام آور فقط برای قسمتی از صنایع اصفهان است که من خبر دارم....ببینید...در بقیه استانهای متاثر..خصوصا تهران...هرمزگان وخوزستان.....وقسمتهایی از صنایع که درهمین اصفهان...من ازش اطلاع ندارم.....ومحاسبه کنید.....ضررهای احتمالی زنجیره ای که به دنبال شکسته شدن سلسله تامین در جامعه....رخ خواهد داد.....فاجعه بسیار بزرگیست...که حتی تصورش هم هولناکه.....

    نظر

    • linux_linda
      عضو فعال
      • Jun 2014
      • 3658

      #88142
      ایرانخودرو در صورت های مالی 6 ماهه (فروردین تا شهریور 1404) نسبت به مدت مشابه سال قبلی یعنی 1403 . 2 هزار میلیارد تومن زیان بیشتری ساخته !!! 13 هزار و 200 میلیارد تومان زیان جدید !! افزایش زیان سازی 20 درصد نسبت به سال پیش در 6 ماهه اول سال.

      طبق صورت مالی 6 ماهه شرکت در کدال. زیان انباشه شرکت به رقم 133 هزار و 800 میلیارد تومن رسیده که رسما از 50 درصد سرمایه ثبتی شرکت به رقم 256 هزار میلیارد فراتر رفته و شرکت فقط با همین زیان سازی 6 ماهه مشمول قانون ورشکستگی تجارت هستش. زیان سازی 6 ماهه دومه سال 1404 که البته به مراتب از زیان 13 هزار میلیاردی نیمه اول سال بیشتر هستش هم تازه جای خودش.

      در مجمع عمومی سالیانه پیش رو در تابستان تصمیم گیری درباره انحلال شرکت یا موارد دیگه انجام خواهد شد.

      نظر

      • linux_linda
        عضو فعال
        • Jun 2014
        • 3658

        #88143
        سینرژی که وابسته به قیمت نفت هست طی یک ماه اخیر تا الان 50 درصد سود داده

        https://cdn.tsetmc.com/Loader.aspx?P...073&d=20260215

        نظر

        • مگنوس کارلسن
          عضو فعال
          • Jan 2022
          • 1964

          #88144
          اخرش من از ناو این صندوقهای طلا سر در نیاوردم....طلای ۱۸ میشه مثلا ۱۸ میلیون...ناو عیار میشه...۵۰ تومن....بعد...طلا مثلا میشه...۱۸۱۰۰۰۰۰....ناومیشه ۴۹تومن....کسی میدونه چه جوری ناو صندوق راحساب میکنن....؟؟؟...به نظر که ساده میاد...ولی جور درنمیاد....

          نظر

          • مهدی جمشیدی
            عضو فعال
            • Jan 2020
            • 1959

            #88145
            🔴پست جدید ترامپ در تروث: محاصره به‌زودی آغاز خواهد شد و کشورهای دیگری نیز در این محاصره مشارکت خواهند داشت

            🔸همان‌طور که دیدید، جلسه به‌خوبی پیش رفت، بیشتر موارد مورد توافق قرار گرفت، اما تنها موضوعی که واقعاً اهمیت داشت، یعنی هسته‌ای، حل نشد.

            🔹از همین لحظه، نیروی دریایی ایالات متحده — که بهترین در جهان است — روند محاصره کامل تمام کشتی‌هایی که قصد ورود یا خروج از تنگه هرمز را دارند آغاز خواهد کرد.

            🔸در نهایت به وضعیتی خواهیم رسید که «همه اجازه ورود داشته باشند و همه اجازه خروج»، اما ایران با مطرح کردن این موضوع که «ممکن است جایی مین‌گذاری شده باشد» — که هیچ‌کس جز خودشان از آن اطلاعی ندارد — مانع این کار شده است.

            🔹این یک باج‌گیری در سطح جهانی است، و رهبران کشورها، به‌ویژه ایالات متحده آمریکا، هرگز تسلیم باج‌گیری نخواهند شد.

            🔸همچنین به نیروی دریایی خود دستور داده‌ام که در آب‌های بین‌المللی، هر کشتی‌ای را که به ایران عوارض پرداخت کرده باشد، شناسایی و متوقف کند. هیچ‌کس که چنین عوارض غیرقانونی‌ای پرداخت کند، در آب‌های آزاد عبور امن نخواهد داشت.

            🔹ما همچنین نابود کردن مین‌هایی که ایران در تنگه‌ها کار گذاشته را آغاز خواهیم کرد.

            🔸هر ایرانی که به ما یا به کشتی‌های غیرنظامی شلیک کند، به‌شدت نابود خواهد شد.

            🔹ایران بهتر از هر کسی می‌داند چگونه به این وضعیت پایان دهد — وضعیتی که همین حالا هم کشورشان را ویران کرده است.

            🔸نیروی دریایی آن‌ها از بین رفته، نیروی هوایی‌شان از بین رفته، پدافند هوایی و رادارهایشان بی‌اثر شده‌اند، روح‌الله خمینی و بسیاری از «رهبران»شان کشته شده‌اند — همه این‌ها به‌خاطر جاه‌طلبی هسته‌ای آن‌هاست.

            📛محاصره به‌زودی آغاز خواهد شد و کشورهای دیگری نیز در این محاصره مشارکت خواهند داشت.📛

            🔸به ایران اجازه داده نخواهد شد از این اقدام غیرقانونی باج‌گیرانه سود ببرد.

            🔹آن‌ها پول می‌خواهند و مهم‌تر از آن، به‌دنبال برنامه هسته‌ای هستند.

            🔸علاوه بر این، در زمان مناسب، ما کاملاً آماده و مسلح هستیم و ارتش ما باقی‌مانده اندک از ایران را نیز از بین خواهد برد.



            بازار، در برابر معامله گر با انضباط و با احتیاط ، تسلیم است./:.rolleyessmileyani

            نظر

            • شاهان
              ستاره دار (1)
              • Aug 2022
              • 2023

              #88146
              میانگین قیمت ملک در تهران قبل از جنگ ب 148 میلیون رسیده بود
              با شروع جنگ ب 115 میلیون رسید
              با اتش بس فعلی ب 145 رسیده

              تهران زیر آتش حمله . شهری با چند گسل مهم و بزرگ . مشکل کم آبی وووو

              من واقعا نمیدونم چرا همه چی تو ایران رشد میکنه جز بازار سهام

              نظر

              • HapuKumar
                عضو عادی
                • Aug 2025
                • 215

                #88147
                در اصل توسط شاهان پست شده است View Post
                میانگین قیمت ملک در تهران قبل از جنگ ب 148 میلیون رسیده بود
                با شروع جنگ ب 115 میلیون رسید
                با اتش بس فعلی ب 145 رسیده
                تهران زیر آتش حمله . شهری با چند گسل مهم و بزرگ . مشکل کم آبی وووو
                من واقعا نمیدونم چرا همه چی تو ایران رشد میکنه جز بازار سهام
                این اطلاعات را از کجا پیدا کردید؟!
                در کل 4 روزه آتش بس شده، اونوقت سریع میانگین قیمت فروش خانه در تهران مشخص شده؟! یعنی در ایران یک سیستم گزارش گیری به این سرعت و دقت داریم؟!!!
                سیستم نابسامان مدیریت در ایران، اصلا نمیتونه چنین اطلاعات دقیقی تولید کنه، اونهم فقط در چند روز!
                اصلا اهمیت ندید به این نوع گزارشها و داده ها در ایران! اینجا که اروپا یا آمریکا یا حتی برزیل و آرژانتین نیست، ایرانه! کشوری پوکیده!

                نظر

                • همیشه گمراه
                  ستاره‌دار(11)
                  • Oct 2020
                  • 573

                  #88148
                  دروووووووود
                  دوستان کسی میدونه ملک در ترکیه کمترین قیمت چند است اپارتمان ارزان ترینش

                  و اقامت تا چه مبلغ خرید میدهند

                  ای جووووووووووووووووووووونم
                  https://coincodex.com/convert/pinetwork/usd/ https://geph.io/en

                  نظر

                  • امیدازاد
                    عضو فعال
                    • Sep 2020
                    • 4189

                    #88149
                    در اصل توسط شاهان پست شده است View Post
                    میانگین قیمت ملک در تهران قبل از جنگ ب 148 میلیون رسیده بود
                    با شروع جنگ ب 115 میلیون رسید
                    با اتش بس فعلی ب 145 رسیده

                    تهران زیر آتش حمله . شهری با چند گسل مهم و بزرگ . مشکل کم آبی وووو

                    من واقعا نمیدونم چرا همه چی تو ایران رشد میکنه جز بازار سهام
                    شهرستانم‌ همینه ...ولی من فکر می کنم ..علت اصلی این افزایش قیمت این باشه که چون ملک با یه لگ نسبت به بازارای دیگه مثل طلا و دلار و خودرو حرکت می کنه ..بعد از زدن سقف دلار تو زمستان ...ملک تکون خورد ...و چون مولفه های ساختشم به شدت صعودی شده ...فروشنده و سازنده شون به شدت کم شدن و عرضه تو بازار کم شده . بحث چسبندگی قیمت هم داره ملک ...و وقتی بالا رفت با دلار و طلا ..دیگه پایین نمیاد

                    نظر

                    • reza@bourse2024
                      عضو عادی
                      • May 2024
                      • 256

                      #88150
                      در اصل توسط HapuKumar پست شده است View Post

                      این اطلاعات را از کجا پیدا کردید؟!
                      در کل 4 روزه آتش بس شده، اونوقت سریع میانگین قیمت فروش خانه در تهران مشخص شده؟! یعنی در ایران یک سیستم گزارش گیری به این سرعت و دقت داریم؟!!!
                      سیستم نابسامان مدیریت در ایران، اصلا نمیتونه چنین اطلاعات دقیقی تولید کنه، اونهم فقط در چند روز!
                      اصلا اهمیت ندید به این نوع گزارشها و داده ها در ایران! اینجا که اروپا یا آمریکا یا حتی برزیل و آرژانتین نیست، ایرانه! کشوری پوکیده!
                      مملکت در شرایط جنگی هست و فعلا صاحب نداره! قیمت های فعلی هم که گفته میشه مربوط به واکنش جنس خوب ساقی های کاردرست و دمشون گرم هست.

                      نظر

                      • امیدازاد
                        عضو فعال
                        • Sep 2020
                        • 4189

                        #88151
                        فعلا فقط بازار طلا و ارز خوابیده ...بازار سهام هم‌که تو کماس...وگرنه تو بقیه بازارا قیمتا بایه شیب بلند صعودی شدن .‌‌..مخصوصا بازارای کالایی ...دلیلشم تقاضا نیس ..بیشتر تورم انتظاری و کمبود هست ..بازارا دارن کارشون رو انجام میدن ..حالا شما تا صبح بگو طرف ساقی ووفلانه ..یه آریسان لگن قیمتش یه تومانو رد کرده ..الان تو مملکت کار هست ؟؟تولید هست یا اقتصاد وارد دوره رونق شده که برا وانت شهری مثلا کار حمل بار و جا به جایی زیاد شده باشه و تقاضای خریدش بالا رفته باشه؟؟

                        نظر

                        • امیدازاد
                          عضو فعال
                          • Sep 2020
                          • 4189

                          #88152
                          چندساعت دیگه بیشتر به اجرایی شدن اون محاصره دریایی ترامپ نمونده ...ببینیم‌ در عمل چی میشه

                          نظر

                          • linux_linda
                            عضو فعال
                            • Jun 2014
                            • 3658

                            #88153
                            اوناییکه تو زمستون سهام نفروختن بعدا متوجه میشن چه کلاهی سرشون رفته
                            یکی از قانون های سازمان بورس این بود که سهام قدرت نقدشوندگی بالایی داره بنابرین همیشه مردم میتونن سهام معامله کنن
                            الان با بسته بودنش قانون خودشونو نقض کردن

                            نظر

                            • امیدازاد
                              عضو فعال
                              • Sep 2020
                              • 4189

                              #88154
                              در اصل توسط linux_linda پست شده است View Post
                              اوناییکه تو زمستون سهام نفروختن بعدا متوجه میشن چه کلاهی سرشون رفته
                              یکی از قانون های سازمان بورس این بود که سهام قدرت نقدشوندگی بالایی داره بنابرین همیشه مردم میتونن سهام معامله کنن
                              الان با بسته بودنش قانون خودشونو نقض کردن
                              سهامدار جماعت تو ایران خسرالدنیا و الاخره هست ...حیف عمر و سرمایه و وقتی که تو این بازار هدر دادیم

                              نظر

                              • Ali5559
                                عضو فعال
                                • Apr 2025
                                • 314

                                #88155
                                سهام درسته بفناست ولی طلا هم پایینتر از قبل جنگ رفته، یعده تو اوایل جنگ سکه ۲۱۰ تا ۲۲۰ میلیونی تو پاچه شون رفت!

                                نظر

                                در حال کار...
                                X