در اصل توسط وحید 20 پست شده است
View Post
من متوجه نمیشم جنگ چه ربطی به ایجاد رانت برای رانتخواران مفتخور داره ؟! چون جنگ شده باید کالاهارو مفت بدن دست یه عده رانتخوار تا اونها چند برابر قیمت در بازار داخلی یا خارجی بفروشند و گردنشون کلفت تر بشه ؟ خب 50 سال تثبیت قیمت چه نتیجه ای داشته ؟ یکنفر تو این حکومت پیدا نمیشه اینو بفهمه و اقدامی کنه ؟
وقتی قیمتگذاری دستوری باشه هم شرکتها به خاک سیاه میشینند و هم کالا میوفته دست رانتخوار و قاچاقچی، و دست مصرف کننده واقعی نمیرسه .



نظر