جــــو بــــازار

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • eco777
    عضو فعال
    • Sep 2014
    • 750

    #88171
    در اصل توسط وحید 20 پست شده است View Post
    افرادی در حکومت ج ا هستند که از صد تا دشمن خارجی بدتر هستند . در واقع این افراد جاده صاف کن دشمنان خارجی هستند . کشور رو ضعیف میکنند و مردم رو آزار میدن تا خارجی ها در امور کشور دخالت کنند و در شرایطی حمله نظامی هم کنند .
    من متوجه نمیشم جنگ چه ربطی به ایجاد رانت برای رانتخواران مفتخور داره ؟! چون جنگ شده باید کالاهارو مفت بدن دست یه عده رانتخوار تا اونها چند برابر قیمت در بازار داخلی یا خارجی بفروشند و گردنشون کلفت تر بشه ؟ خب 50 سال تثبیت قیمت چه نتیجه ای داشته ؟ یکنفر تو این حکومت پیدا نمیشه اینو بفهمه و اقدامی کنه ؟
    وقتی قیمتگذاری دستوری باشه هم شرکتها به خاک سیاه میشینند و هم کالا میوفته دست رانتخوار و قاچاقچی، و دست مصرف کننده واقعی نمیرسه .

    نظر

    • linux_linda
      عضو فعال
      • Jun 2014
      • 3658

      #88172
      الفبای بورس و بعدش تکنیکال میگه نزدیک کف بخری و نزدیک سقف Rsi بفروشی
      نمودارها اخبار رو تولید میکنن
      Social Mode

      نظر

      • EHSANI
        ستاره‌دار(3)
        • Sep 2020
        • 2384

        #88173
        زیاد شنیده میشه که با توجه به آثار تخریبی جنگ
        احتمال رشد سهام سیمانی وجود داره...
        اتفاقاً با نظارت دولت بر بازسازی منازل آسیب دیده
        و افزایش تناژ مصرف داخلی
        احتمال نظارت و قیمت‌گذاری دستوری وجود داره

        یعنی نمی‌گزارند سودهای قلمبه نصیب سهامدار بشه
        از اون طرف ، دولت برای جنگ‌زده‌ها سیمان گرون بخره
        و صد البته که باید جیب رانت‌خواران پر بشه...
        نگرش ، همه چیز است .

        نظر

        • djdream
          عضو فعال
          • Nov 2013
          • 4159

          #88174
          اگه این سیمانیها رو نزنن، موقع بازگشایی صفهای خرید سنگین دارن. همین الانم سیمان هر روز داره گرون میشه.

          نظر

          • امیدازاد
            عضو فعال
            • Sep 2020
            • 4189

            #88175


            در اصل توسط EHSANI پست شده است View Post
            زیاد شنیده میشه که با توجه به آثار تخریبی جنگ
            احتمال رشد سهام سیمانی وجود داره...
            اتفاقاً با نظارت دولت بر بازسازی منازل آسیب دیده
            و افزایش تناژ مصرف داخلی
            احتمال نظارت و قیمت‌گذاری دستوری وجود داره

            یعنی نمی‌گزارند سودهای قلمبه نصیب سهامدار بشه
            از اون طرف ، دولت برای جنگ‌زده‌ها سیمان گرون بخره
            و صد البته که باید جیب رانت‌خواران پر بشه...
            هنوز بازسازی شروع نشده ..اقتصادم تقریبا تعطیله..همین الان بتنی که قبل عید ۳میلیون بود میگن ۴.۲...میلگرد ۴۵ تومانی تا ۸۰ تومان رفته و تیراهن هم همینطور....
            الان خوش به حال این ساختمانی های بورسی میشه با قیمت های تمام شده پایین و پروژه های تکمیل شده شون..البته مدیراشون نه سهامداراشون ..

            نظر

            • Gol yas
              عضو جدید
              • May 2025
              • 10

              #88176
              در اصل توسط shahin پست شده است View Post

              تا خرخره سهام دار بوده و هستم. اون هم در شرکتهای فوق العاده مهم و با ارزشی که بعضا منفی چند هزار درصد زیر ارزش جایگزینی هستند ، اما از بیخ و بن توسط حکومت کثیف بارها و بارها به آتیش کشیده شدند ( بعدا متوجه شدیم هدف پیشنهاد بیشرمانه سرمایه گذاری هزار میلیارد دلاری به امریکا بوده که ظاهرا این پبشنهاد هم مفتضحانه رد شده است )
              نسبت به طلا بخوام مقایسه بکنم بالای 99 درصد نسبت به سال 98 در زیان هستم . نسبت به بیت کوین خیلی بیشتر !

              یک کوچولو طی این دو ماه جنگ پس انداز کرده ام ، در اولین روزی که بازار سرمایه باز بشود ، مجدد سهام همون شرکتها را از دهان گرگها و خوک ها می کشم بیرون.
              به نظر بهترین انتقامی است که از کثافت جماعت می شود گرفت

              جوجه ها را آخر پاییز می خورند
              درود بیکران..وایضا..عه ببخشید هی میخوام به زبان اجنبی وخارجی حرف نزنم نمیشه وسخته..من هم همچنین

              نظر

              • مگنوس کارلسن
                عضو فعال
                • Jan 2022
                • 1964

                #88177
                U2....دستکم از ایضا که قشنگتره...نیست؟؟؟....
                arabic...or..english
                This is a problem

                نظر

                • linux_linda
                  عضو فعال
                  • Jun 2014
                  • 3658

                  #88178
                  ثتران و هرچی با ث شروع بشه

                  نظر

                  • تمام
                    عضو فعال
                    • Jun 2011
                    • 14965

                    #88179
                    صندوق سیمانی در بورس نداری؟
                    خدا خواست و ما توانستیم
                    تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

                    نظر

                    • تمام
                      عضو فعال
                      • Jun 2011
                      • 14965

                      #88180
                      ما در بورس صندوق سیمانی نداریم؟؟
                      خدا خواست و ما توانستیم
                      تمام مطالب نوشته شده توسط بنده نظرات شخصی است که میتواند اشتباه باشد پس به استناد مطالب من به هیچ عنوان سهمی را نخرید. فقط با بررسی خودتان معامله کنید

                      نظر

                      • وحید 20
                        ستاره‌دار(98)
                        • Mar 2011
                        • 30385

                        #88181
                        در اصل توسط تمام پست شده است View Post
                        ما در بورس صندوق سیمانی نداریم؟؟
                        درود

                        داریم
                        سمان، سیمانا، سیمانو

                        این ۳مورد الان ذهنمه
                        درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                        توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                        نظر

                        • djdream
                          عضو فعال
                          • Nov 2013
                          • 4159

                          #88182
                          چرا صندوق سیمانی بخری وقتی این همه سهم و هلدینگ خوب هست. سیتا سفارس بهترینشونه

                          نظر

                          • وحید 20
                            ستاره‌دار(98)
                            • Mar 2011
                            • 30385

                            #88183
                            ترجیح خود من هم انتخاب خود سهم در گروههای مختلفه تا صندوق بخشی اون گروه، چراکه با انتخاب مناسب میشه بازده بالاتر گرفت
                            اما صندوقهای بخشی معمولا بازده در حد میانگین گروه دارند.

                            برخی صندوقها را بیشتر دوست دارند بخصوص اگر انتخاب سخت باشه در گروه و یک امتیازشان هم عدم توقف نماد است مگر مثل الان که کل بازار بسته است.
                            درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                            توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                            نظر

                            • شاهان
                              ستاره دار (1)
                              • Aug 2022
                              • 2023

                              #88184
                              کلا صنایعی ک در جنگ مورد حمله یا آسیب قرار نگرفتن مورد توجه قرار میگیرن
                              خروج پول از گروه فولاد و پتروشیمی و سرمایه گذاری های مربوطه و سنگ آهن عدد بزرگی هست و وارد گروه های دیگه میشه

                              نظر

                              • شاهان
                                ستاره دار (1)
                                • Aug 2022
                                • 2023

                                #88185
                                در گروه های بزرگ بانک و پالایش مورد توجه قرار میگیره
                                بانک بخاطر تسعیر ارز
                                پالایش هم بخاطر رشد شدید کرک اسپرد و عدم اسیب و رشد خوب سود

                                صنایع کوچیک هم تقریبا همه مورد توجه قرار میگیرن

                                نظر

                                در حال کار...
                                X