تایدواتر خاورمیانه ( حتاید )

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • "heydar"
    عضو فعال
    • Sep 2012
    • 7493

    #301
    چه عچب حتاید اومد بالا .....
    همجنان منتظر صعود هستیم...................

    نظر

    • وحید 20
      ستاره‌دار(98)
      • Mar 2011
      • 29911

      #302
      در قیمت 400تومان فعلی با لحاظ سود مجمع(فرضا 50تومان) با توجه به پیش بینی سال92 پی بر ای 3.5داره
      اگر قرار بر این باشه که بازار پی بر ای بگیره این سهم هم رشد خوبی خواهد کرد که این روزها چندان مورد توجه نیست
      درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

      توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

      نظر

      • وحید 20
        ستاره‌دار(98)
        • Mar 2011
        • 29911

        #303
        قرارداد خارج سازی شناورهای مغروق تمدید شد

        قرارداد خارج سازی شناورهای مغروق(سالویج) بین شرکت تایدواتر خاورمیانه و سازمان بنادر و دریانوردی تمدید شد.

        به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت تایدواتر خاورمیانه، مدیر امور فنی و مهندسی شرکت با اعلام این خبر تصریح کرد: این قرارداد که از سال 85 بین شرکت تایدواتر و سازمان بنادر و دریانوردی به ارزش 85 میلیارد تومان و برای خارج سازی 7 فروند شناور مغروق در خور موسی به امضا رسیده بود از سال گذشته و با خارج سازی اولین فروند از این شناورها اجرایی شد و بر اساس مذاکرات صورت گرفته تا پایان سال جاری نیز تمدید شده است.
        به گفته مهندس گلرخ امین، شرکت تایدواتر خاورمیانه به منظور جلب موافقت سازمان بنادر و دریانوردی برای تمدید این قرارداد از شریک خارجی استفاده خواهد کرد.
        وی اضافه کرد: مراحل خارج سازی دومین شناور مغروق نیز در حال انجام است و طی دو ماه آینده این کشتی نیز از خور موسی خارج می شود.
        مدیر امور فنی و مهندسی شرکت تایدواتر خاورمیانه همچنین از برنامه ریزی برای خارج سازی سومین فروند شناور مغروق در خور موسی خبر داد و افزود: پیش بینی می شود این کشتی نیز تا پایان سال شناور سازی شود.
        وی خواستار تعدیل ارزش قرارداد بین تایدواتر و سازمان بنادر شد و افزود: با توجه به اینکه بخش عمده هزینه های پروژه مذکور ارزی است این قرارداد باید به تناسب وضعیت فعلی قیمت ارز تعدیل شود.
        شرکت تایدواتر خاورمیانه به منظور اجرایی کردن قرارداد سالویج تا کنون بیش از 20 میلیون دلار سرمایه گذاری در این بخش انجام داده است.
        درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

        توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

        نظر

        • محمدسعید
          عضو عادی
          • Apr 2013
          • 263

          #304
          سلام
          حمایت اصلی این سهم روی 370تومان می باشد. اما یک حمایت نسبتا قوی در 390تومان مشاهده می شود که احتمال برگشت سهم از این قیمت داده می شود.
          در صورت بازگشت از این اصلاح پیش بینی می شود که سهم ابتدا برای قیمت 437 تومان بالا رود و در صورت شکست این مقاومت به سمت هدف اصلیش که 470 تومان است حمله ور شود.
          با تشکر
          یا علی
          دوستان توجه نمایند این موج شماری هایی که دارم انجام میدم صرفا برای[B] تمرین[/B] است و [B]جنبه سیگنال دهی ندارد[/B]...

          نظر

          • وحید 20
            ستاره‌دار(98)
            • Mar 2011
            • 29911

            #305
            حقوقی در حال فروشه که بنظر نمیرسه تعداد بالا مونده باشه
            سهمی با پی بر ای 3.5.......
            درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

            توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

            نظر

            • وحید 20
              ستاره‌دار(98)
              • Mar 2011
              • 29911

              #306
              تبدیل مجتمع بندری شهید رجایی به قطب صادرات مواد معدنی کشور

              سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه پارسال 19 میلیون تن مواد معدنی از این بندر به بنادر دنیا صادر شد، گفت: این مواد معدنی علاوه بر درآمدزایی، نقش بنادر را در زنجیره تامین کالا در خلیج فارس دوچندان میکند.

              به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، سید علی استیری اظهار داشت: سال گذشته بیش از 19 میلیون تن انواع مواد معدنی از این مجتمع بندری به سایر بنادر دنیا صادر شد که نسبت به سال گذشته 4 میلیون تن افزایش داشته است.

              وی ادامه داد: این مواد معدنی که مازاد بر نیاز بازار است علاوه بر اشتغال زایی و درآمد زایی برای بنادر کشور، نقش بنادر ایران را در زنجیره تامین کالا در خلیج فارس دوچندان میکند.

              استیری از صادرات یکمیلیون و 600 هزار تن مواد معدنی در فروردین سال جاری از بندر شهید رجایی خبر داد و افزود: سال گذشته 500 فروند کشتی تجاری انواع مواد معدنی را از بندر شهید رجایی به کشورهای دیگر صادر کردند که به لحاظ پهلوگیری کشتی نسبت به مدت مشابه سال قبل 170 فروند افزایش داشته است.

              وی اظهار کرد: این مواد معدنی شامل انواع سنگآهن، سنگ گچ، کنستانتره مس، ذغال سنگ، سنگ کرومیت و اکسید آهن بود که بصورت فله و کانتینر صادر شده است.

              معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی افزود: همچنین با توجه به تغییر باگتهای قدیمی و بهبود فیزیکی آنها سرعت بارگیری دو برابر شده و درحال حاضر مقدار عملیات به ازای هر هوک جرثقیل 700 تن در 24 ساعت است.

              عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی لایروبیهای انجام شده تا عمق 15 متر، بهره وری 100 درصدی از ظرفیت هر 12 اسکله فله در این بندر و همچنین توسعه بخش خصوصی و افزایش تعداد شرکتها به 36 شرکت در مساحت 200 هکتار را از مهمترین دلایل توسعه صادرات در مجتمع بندری شهید رجایی عنوان کرد.

              استیری با بیان اینکه بنادر هم اکنون این توانایی را دارند که در صورت نیاز با30 درصد افزایش، توان صادرات را سالانه تا 25 میلیون تن انواع مواد معدنی افزایش دهند اظهار کرد: آنچه در دستور کار قرار دارد توسعه تجهیزات بندری جهت پهلو دهی کشتیهایی نسل جدید با ظرفیت 80 هزار تن در بزرگترین بندر تجاری کشور است.

              بنابراین گزارش تردد سالیانه بیش از 3هزار فروند کشتی تجاری، تخلیه و بارگیری بیش از 50 درصد صادرات و واردات کشور و مبادله کالا و ارتباط دریایی با بیش از 80 بندر جهان از ویژگیهای منحصر به فرد بندر شهید رجایی در غرب بندرعباس است.
              درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

              توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

              نظر

              • وحید 20
                ستاره‌دار(98)
                • Mar 2011
                • 29911

                #307
                در این بازار منفی فشار فروش چندانی نداره
                درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                نظر

                • سلطان بورس
                  كاربر فعال
                  • Aug 2011
                  • 3373

                  #308
                  در اصل توسط وحید 20 پست شده است View Post
                  در این بازار منفی فشار فروش چندانی نداره
                  سهم کلش چقدر بالا اومده که دیگه بخاد صف فروش هم بشه
                  حتاید از سهام هایی هست که واقعا صاحب نداره

                  نظر

                  • ahmad m
                    ستاره دار(2)
                    • Aug 2012
                    • 969

                    #309
                    در اصل توسط سلطان بورس پست شده است View Post
                    سهم کلش چقدر بالا اومده که دیگه بخاد صف فروش هم بشه
                    حتاید از سهام هایی هست که واقعا صاحب نداره
                    سهم 240 بوده الان 400 هست معمولا بازار دوست داره شبندر 1000 تومانی بخره تا تاید واتر 400 تومانی فعلا رنج هست ولی به موقعش یه تحلیل از این سهم ارائه میدم
                    بعضی اعداد همچون فرشته های خیر و خوشبختی اند و بعضی شرور و نحس

                    نظر

                    • سلطان بورس
                      كاربر فعال
                      • Aug 2011
                      • 3373

                      #310
                      در اصل توسط ahmad m پست شده است View Post
                      سهم 240 بوده الان 400 هست معمولا بازار دوست داره شبندر 1000 تومانی بخره تا تاید واتر 400 تومانی فعلا رنج هست ولی به موقعش یه تحلیل از این سهم ارائه میدم
                      حرف شما درست که سهم از 240 تا اینجا آمده
                      ولی این را هم بگید که چقدر سود داشته و الان چقدر داره
                      در ضمن این را هم بگید که به نسبت بازار در این چند سال چقدر رشد کرده

                      نظر

                      • ahmad m
                        ستاره دار(2)
                        • Aug 2012
                        • 969

                        #311
                        در اصل توسط سلطان بورس پست شده است View Post
                        حرف شما درست که سهم از 240 تا اینجا آمده
                        ولی این را هم بگید که چقدر سود داشته و الان چقدر داره
                        در ضمن این را هم بگید که به نسبت بازار در این چند سال چقدر رشد کرده
                        در دوره 9 ماهه سال 90 بهمن ماه 1390 ، قیمت سهم محدوده 300 تا 320 بوده شرکت به ازای هر سهم 48 تومان ای پی اس خالص داشته و در دوره مشابه (9 ماهه )91 ( بهمن ماه) سهم تونسته به 69 تومان ارتقاء بده ( تقریباً 35 درصد رشد)
                        در گزارش 9 ماهه منتهی به 91/12/29 شرکت توانسته 54 درصد جمع درآمدها ، سود ناویژه 75 درصد و سود عملیاتی و سود ویژه پس از کسر مالیات را را 77 درصد پوشش دهد

                        اگر رشد کرده باشه نباید به اون فکر کرد ولی اگر چشم انداز صورت های مالی سهم روشن باشه و رشد و بازدهی نصیب بازار نشده باشه باید بهش فکر کرد و نقطه ورود پیدا کرد

                        در ضمن سهم در نیمه سال 89 در نمودار تعدیل با افزایش سرمایه قیمت 700 تومان داشته حداقل اینه که کسی که میخره نه توی کف خریده و نه توسقف در میانه رشد خرید انجام شده

                        البته بنده از نظر زمانی فعلا ورود را کمی زود میبینم. کمی صبر لازم است
                        آخرین ویرایش توسط ahmad m؛ 2013/05/14, 16:32.
                        بعضی اعداد همچون فرشته های خیر و خوشبختی اند و بعضی شرور و نحس

                        نظر

                        • وحید 20
                          ستاره‌دار(98)
                          • Mar 2011
                          • 29911

                          #312
                          در دقایق پایانی حجم تقاضا افزایش پیدا کرد و از نزدیک منفی کامل تا مثبت اومد
                          درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                          توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                          نظر

                          • وحید 20
                            ستاره‌دار(98)
                            • Mar 2011
                            • 29911

                            #313
                            2255 میلیارد ریال سرمایه گذاری تایدواتر طی فعالیت دولت دهم

                            بخش خصوصی از آمادگی خود برای سرمایه گذاری 300 میلیون دلاری به منظور تامین تجیهزات فاز دوم بندر شهید رجایی خبر داد.
                            به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت تایدواتر خاورمیانه احمد صادقی گرمارودی؛ مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت تایدواتر خاورمیانه در حاشیه بیست و یکمین همایش ارگان های دریایی در گفت و گو با خبرنگاران ا اعلام اینکه این شرکت همگام با شعار توسعه دریا محور که طی سال های اخیر مطرح شد، بیش از 2255 میلیارد ریال از منابع خود را به صورت مستقیم در حوزه دریایی و بندری کشور سرمایه گذاری کرده است تصریح کرد: در شرایط تحریم گسترده این شرکت از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا، شرکت تایدواتر آمادگی خود را برای انجام بزرگترین سرمایه گذاری بندری در کشور اعلام کرده است.
                            وی در توضیح این سرمایه گذاری گفت: به منظور تامین تجهیزات فاز دوم بندر شهید رجایی که سال گذشته با حضور رئیس جمهور محترم یال غربی و شرقی آن افتتاح شد، شرکت تایدواتر در مکاتبات صورت گرفته با مسئولان بلند پایه دولت از آمادگی خود برای سرمایه گذاری 300 میلیون دلاری در این فاز خبر داده است.
                            وی افزود: برای عملیاتی شدن فاز دوم بندر شهید رجایی و رسیدن ظرفیت این بندر به بیش از 6 میلیون تی ای یو کانتینر لازم است 18 دستگاه گنتری کرین و 40 دستگاه ترانس تینر خریداری شود که شرکت تایدواتر خاورمیانه با توجه به منابع مالی داخلی و خارجی خود با طرف های خارجی مذاکراتی انجام داده و با اتخاذ تمهیداتی بدون نیاز به انتظار زمان حدودا 2 ساله برای ساخت تجهیزات مورد نیاز در مدت زمان کوتاهی اقدام به واردات آنها خواهد کرد.
                            وی با تاکید بر این که طی سال های اخیر و با حضور این شرکت و همکاری بین دو بخش دولتی و خصوصی رتبه بندر شهید رجایی از 96 به جایگاه 44 بندر کانتینری جهان ارتقا یافته است در تشریح تجهیزات خریداری شده در زمان فعالیت دولت دهم گفت: خرید بارج جرثقیل دار 1000 تن برای خارج سازی 7 فروند شناور مغروق در خور موسی با حجم سرمایه گذاری 18 میلیون دلار، خرید 50 دستگاه واگن حمل کانتینر به ارزش 35 میلیارد ریال، خرید دو فروند شناور پیشرفته خدمات رسان به سکوهای نفتی به ارزش 13 میلیون یورو، خرید 90 دستگاه ترمینال تریلی به ارزش 2 میلیون یورو، خرید 70 دستگاه ترمینال تراکتور به ارزش 5.2 میلیون یورو، خرید 20 دستگاه ریج استاکر به ارزش 4.5 میلیون یورو، خرید 25 دستگاه تریلر جاده ای به ارزش 30 میلیارد ریال و خرید بزرگترین بارج سوخت رسان خاورمیانه از کشتی سازان داخلی به ارزش 220 میلیارد ریال بخشی از سرمایه گذاری های مستقیم این شرکت طی 4 سال اخیر بوده است.
                            مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت تایدواتر خاورمیانه با اشاره به مذاکرات صورت گرفته برای افزایش حجم سرمایه گذاری های تایدواتر به خصوص در بندر شهید رجایی اضافه کرد: خوشبختانه طی این مذاکرات که طی هفته های اخیر انجام شده است راهکارهایی برای دور زدن تحریم ها و حل مشکلات ارزی سرمایه گذاری در این بندر مشخص شده که بزودی اعلام می شود.
                            وی همچنین به تمدید قرارداد سالویج این شرکت با سازمان بنادر و دریانوردی برای خارج سازی 6 فروند شناور باقی مانده در خور موسی تا پایان سال 92 خبر داد و گفت: ارزش این قرارداد در سالی که امضا شد حدود 85 میلیار تومان بود که با توجه به نیازهای ارزی این پروژه نیازمند بازنگری است.
                            درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                            توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                            نظر

                            • وحید 20
                              ستاره‌دار(98)
                              • Mar 2011
                              • 29911

                              #314
                              تقدیر مدیر بنادر و دریانوردی منطقه ویژه امیرآباد از تایدواتر

                              مدیر بنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد در نامه ای از فعالیت های شرکت تایدواتر در این منطقه که موجب تخلیه و بارگیری بیش از 3.5 میلیون تن کالا از این بندر شد؛ تشکر کرد.
                              به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت تایدواترخاورمیانه سید علی نعیمی در نامه ای با تبریک سال نو و اعلام اینکه بندر امیرآباد در سال گذشته با تناژ بیش از 3.5 میلیون تن برای اولین بار از آغاز فعالیت خود به مقام اول تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی در بنادر شمالی کشور دست یافته ، تصریح کرده است:« شرکت تایدواتر قطعا در زنجیره تامین و دستیابی به این موفقیت بزرگ نقش سازنده ای داشته است.»
                              در ادامه این نامه آمده است:« ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های گرانقدر جنابعالی و همکاران محترم امیدوارم این روند مطلوب در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری به سال حماسه سیاسی و اقتصادی مزین شده است ادامه یافته و کما فی السابق موفقت های جدیدی در عرصه های مختلف بدست آید.»
                              لازم به ذکر است با وجود تقدیر مدیر بنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد از عملکرد مطلوب شرکت تایدواتر، سازمان بنادر و دریانوردی در مزایده انتخاب اپراتور بندر امیر آباد بنابر آنچه بدهی شرکت تایدواتر به آن سازمان خوانده است از پذیرش و بازکردن پاکت پیشنهاد قیمت تایدواتر خودداری کرده است.
                              درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                              توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                              نظر

                              • وحید 20
                                ستاره‌دار(98)
                                • Mar 2011
                                • 29911

                                #315
                                معاون وزیر راه در گفتوگو با فارس خبر داد
                                اتصال بندر شهید رجایی به کشورهای CIS

                                مدیرعامل شرکت ساخت با اشاره به افتتاح 738 کیلومتر بزرگراه، راه اصلی و راه روستایی در استان کرمان، از تکمیل 290 کیلومتر از بزرگراه بندرعباس-سیرجان-انار خبر داد و گفت: با تکمیل بزرگراه سیرجان ـ کرمان، بندر شهید رجایی به CIS متصل شد.

                                احمد صادقی در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا»، اظهار داشت: صبح امروز در استان کرمان 738 کیلومتر انواع راه شامل بزرگراه، راه اصلی و راه روستایی به بهرهبرداری رسید.

                                وی اضافه کرد: بخشی از بزرگراه بندرعباس ـ سیرجان ـ انار به طول 290 کیلومتر، بزرگراه سیرجان ـ کرمان در محدوده استان کرمان به طول 25 کیلومتر، 250 کیلومتر راه روستایی و برخی دیگر از پروژههای راه اصلی استان کرمان، اصلیترین پروژههای افتتاح شده امروز با حضور رئیسجمهور بود.

                                * کاهش روزانه 110هزار لیتر مصرف سوخت با تکمیل بزرگراه بندرعباس-سیرجان-انار

                                معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: تبدیل شریانهای اصلی به بزرگراه با هدف ایجاد امنیت، آسایش و آرامش رانندگان و مسافران و در راستای رشد و توسعه اقتصادی کشور، از اهداف اصلی دولت است.

                                مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تصریح کرد: بزرگراه بندرعباس ـ سیرجان ـ انار به طول 540 کیلومتر بخشی از کریدور ترانزیتی بندرعباس ـ سیرجان ـ یزد ـ تهران است که به عنوان مهمترین قسمت کریدور جنوب به شمال محسوب میشود.

                                معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: این محور بزرگراهی علاوه بر جابهجایی مسافر، شریان اصلی جابهجایی حمل و نقل کالا به داخل کشور و ترانزیت به منطقه آسیای میانه و بالعکس است.

                                صادقی اضافه کرد: با توسعه روزافزون مجتمع بندری شهید رجایی و افزایش مبادلات کالا از منطقه بندرعباس، حجم ترافیک این مسیر با رشد فزایندهای مواجه بود که اجرای این پروژه موجب کاهش ترافیک مسیر میشود.

                                مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تصریح کرد: احداث باند دوم مسیر بندرعباس ـ سیرجان ـ انار موجب افزایش ظرفیت جاده شده ضمن آنکه با افزایش ایمنی سیر، کاهش سوانح رانندگی و رشد سرعت عبور و مرور مواجه خواهیم بود.

                                صادقی اضافه کرد: پیش از این مسیر بندرعباس ـ حاجیآباد ـ باغات به طول 243 کیلومتر در محدوده استان هرمزگان تکمیل شده و به بهرهبرداری رسیده بود و امروز شاهد بهرهبرداری از 290 کیلومتر از بزرگراه باغات ـ سیرجان ـ انار در محدوده استان کرمان بودیم.

                                مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اضافه کرد: کل اعتبار برای این پروژه 1920 میلیارد ریال برای بزرگراه بندرعباس ـ سیرجان است.

                                صادقی تصریح کرد: کاهش 1.5 ساعته زمان سفر، کاهش 110 هزار لیتر مصرف سوخت در روز و جلوگیری از استهلاک بیرویه وسایل نقلیه و ایمنی سیر از مزایای اجرای این بزرگراه است.

                                * تکمیل کوتاهترین راه ارتباطی بندر شهید رجایی به شمال شرق و کشورهای CIS

                                معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امروز همچنین 25 کیلومتر از بزرگراه سیرجان ـ کرمان به بهرهبرداری رسید، گفت: این مسیر بخشی از کریدور شمال ـ جنوب است که حدفاصل بندرعباس ـ سیرجان ـ کرمان ـ دهوک ـ فردوس ـ مشهد است.

                                مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تصریح کرد: این مسیر کوتاهترین راه ارتباطی بندر شهید رجایی به شمال شرق کشور و کشورهای آسیای میانه و CIS است.

                                معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: توسعه منطقه اقتصادی بندر شهید رجایی و منطقه آزاد تجاری سیرجان، توسعه اقتصادی استانهای کرمان و هرمزگان و کاهش حجم ترافیک محورهای این دو استان، از مزایای اجرای این پروژه است.
                                درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                                توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                                نظر

                                در حال کار...
                                X