تایدواتر خاورمیانه ( حتاید )

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • بابک 52
    ستاره‌دار (27)
    • Mar 2011
    • 17028

    #256
    پوشش 50 درصدی "حتاید" در 6 ماه
    شرکت تاید واتر خاورمیانه که به تازگی برنده مناقصه مدیریت و راهبردی بندر کانتینرهای پارس عسلویه شده است توانست در 6 ماهه اول سال مالی خود مبلغ 377 ریال از پیش بینی 772 ریال سود هر سهم سال مالی 91 را پوشش دهد.
    شایان ذکر است که تغییراتی از جمله حذف درآمد و هزینه های دو فروند مغروقه ایران حجت و آنتونی از پروژه سالویج و همچنین اصافه شدن قرارداد پردیس متحد در بندر امام باعث کاهش 2 درصد در سود ناخالص شده است و از سوی دیگر افزایش سرمایه گذاری ها به دلیل شناسایی سود سرمایه گذاری می باشد.
    The greater the risk ، The greater the reward

    هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری

    نظر

    • وحید 20
      ستاره‌دار(98)
      • Mar 2011
      • 29911

      #257
      در 6 ماهه نخست 91؛
      تایدواتر خاورمیانه 377 ریال سود کنار گذاشت
      شرکت تاید واتر خاورمیانه با سرمایه 628 میلیارد و 560 میلیون ریال پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 30 اسفندماه 91 را 772 ریال اعلام کرد، که در 6 ماهه نخست سال مالی توانست 377 ریال آن را محقق کند.


      شرکت تاید واتر خاورمیانه با سرمایه 628 میلیارد و 560 میلیون ریال پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 30 اسفندماه 91 را 772 ریال اعلام کرد، که در 6 ماهه نخست سال مالی توانست 377 ریال آن را محقق کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شرکت تاید واتر خاورمیانه پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 اسفندماه 91 را در بهمن ماه 90 و اردیبهشت ماه 91 به صورت حسابرسی شده و در مردادماه امسال و همچنین مطابق اطلاعیه اخیر، 772 ریال اعلام کرده است. لازم به ذکر است که تغییراتی در جزئیات پیش بینی سود شرکت به وجود آمده است که از جمله دلایل تغییر اطلاعات حذف درآمد و هزینه های دو فروند مغروقه ایران حجت و آنتونی از پروژه سالویج و همچنین اضافه شدن قرارداد پردیس متحد در بندر امام باعث کاهش 2 درصد در سود ناخالص و افزایش سرمایه گذاری ها به دلیل شناسائی سود سرمایه گذاری است. براساس این گزارش شرکت تاید واتر خاورمیانه پیشبینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 90 شرکت اصلی را با سرمایه 628 میلیارد و 560 میلیون ریال نخستین بار 428 ریال و آخرین بار 763 ریال اعلام کرده بود که مطابق صورت های مالی حسابرسی نشده 767 ریال و مطابق صورت های مالی حسابرسی شده 766 ریال سود به ازای هر سهم محقق شده است. "حتاید" پیشبینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 89 شرکت اصلی را با سرمایه 216 میلیارد ریال 727 ریال و با سرمایه628 میلیارد و 560 میلیون ریال در خردادماه همان سال 164 ریال اعلام کرده بود که و مطابق اطلاعات صورت های مالی حسابرسی نشده و حسابرسی شده 351 ریال به ازای هر سهم محقق شده است.
      درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

      توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

      نظر

      • وحید 20
        ستاره‌دار(98)
        • Mar 2011
        • 29911

        #258
        پرداخت زودتر از موعد سود سهامداران تایدواتر

        روابط عمومی شركت تایدواتر خاورمیانه - تهران [1391/08/07]

        سود سهامداران حقیقی تایدواتر که تا 90 هزار سهم این شرکت را در اختیار دارند به حساب آنها واریز شد.
        به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت تایدواتر خاورمیانه، سود سهام سهامدارانی که از یک سهم تا 90 هزار سهم تایدواتر را در اختیار داشته و در مجمع عمومی سالانه شرکت سهامدار تایدواتر بودند، به حساب آنها واریز شد.
        بنابر این گزارش سود این سهامداران قرار بود از نیمه دوم آبان پرداخت شود که طی روزهای اخیر و با تمهیدات اندیشیده شده از سوی مدیران شرکت به حساب این سهامداران واریز شده است.
        درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

        توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

        نظر

        • وحید 20
          ستاره‌دار(98)
          • Mar 2011
          • 29911

          #259
          تایدواتر برنده مناقصه لایروبی نیروگاه سیکل ترکیبی پرهسر شد

          روابط عمومی شركت تایدواتر خاورمیانه - تهران [1391/08/07]

          شرکت تایدواتر خاورمیانه قرارداد لایروبی 100 هزار مترکعبی با مپنا امضا کرد.
          به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل شرکت تایدواتر خاورمیانه، مناقصه عملیات لایروبی حوضچه آبگیر نیروگاه سیکل ترکیبی پرهسر به حجم 100 هزار متر مکعب با اعلام نام شرکت تایدواتر ناحیه گیلان به عنوان شرکت برنده به پایان رسید.
          بنابراین گزارش قرارداد این پروژه طی روزهای اخیر بین شرکت تایدواتر خاورمیانه و شركت احداث و توسعه نیروگاههای سیکل ترکیبی مپنا به امضا رسیده است و قرار است ظرف ماه های آینده اجرای آن آغاز می شود.
          گزارش فوق می افزاید:
          ارزش این قرارداد بیش از 16 میلیارد ریال است که می تواند به افزایش سودآوری شرکت تایدواتر منجر شود.
          نیروگاه پره سر با ظرفیت 9000 مگاوات در منطقه پره سر استان گیلان احداث خواهد شد. سرمایه گذاری لازم برای بهره برداری از نیروگاه سیکل ترکیبی پره سر 10 هزار میلیارد ریال اعلام شده است.
          درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

          توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

          نظر

          • وحید 20
            ستاره‌دار(98)
            • Mar 2011
            • 29911

            #260
            توسعه حمل و نقل ریلی به سرعت حرکت واگن های حامل کانتینر نیاز دارد

            تهران - معاون امور کانتینر و لجستیک شرکت خدمات دریایی تاید واتر خاورمیانه گفت: دو خطه شدن راه آهن بندرعباس - تزرج زمانی بر توسعه حمل و نقل و ترانزیت در کشور تاثیر خواهد داشت که با تغییر نگاه مسئولان در جهت برنامه ریزی برای تسریع در حرکت و مانور واگن های حامل کانتینر همراه شود.

            ˈعلیرضا چشم جهانˈ با اشاره به اجرای پروژه زیرساختی دو خطه شدن راه آهن بندر عباس - تزرج که به رفع معضلات یکی از مهمترین گلوگاههای حمل و نقل ریلی کشور میانجامد، در تشریح آثار افتتاح این پروژه گفت: سهم راهآهن در حمل و نقل کانتینری بندر شهید رجایی که مهمترین، فعالترین و بزرگترین پایانه کانتینری کشور در آن قرار دارد، هیچ وقت از پنج درصد فراتر نرفته و مبادلات کانتینری بندر شهید رجایی همواره تا بیش از 95 درصد به عملکرد ناوگان جادهای وابسته بوده است.

            به گزارش ایرنا از روابط عمومی تاید واتر، وی سپس یکی از مهمترین دلایل این سهم اندک را به کندی حمل کانتینرها در شبکه ریلی کشور در ارتباط دانست و اظهار امیدواری کرد: تکمیل زیرساختهای مورد نیاز و رفع گلوگاهها در مسیر بافق – بندر عباس با افزایش ملموس سرعت حرکت قطارهای باری و اعطای اولویت به واگن های حامل کانتینرهای پر و خالی مقارن باشد.

            معاون امور کانتینر و لجستیک شرکت تاید واتر خاورمیانه، در مورد تاثیر سرعت حمل در شبکه ریلی برای رساندن سهم راهآهن به 20 درصد از مبادلات کانتینری بندر شهید رجایی نیز گفت: با وجود ایمنی بالا و تعرفههای به مراتب ارزان تر از حمل و نقل جادهای، کندی حاکم بر کشش و مانور واگنهای حامل کانتینرهای پر و خالی و بیتوجهیهایی که تاکنون از سوی برخی مسئولان در قبال رفع موانع توقف طولانی این قبیل واگن ها در ایستگاه صورت گرفته، بسیاری از صاحبان کالا و مالکان کانتینرها به ویژه در بخش خصوصی را با وجود میل باطنی، به استفاده از حمل و نقل جادهای وادار کرده است.

            وی افزود: در صورتی که رفع موانع گلوگاهی از طریق توسعه زیر ساخت ها با تغییر نگرش مسئولان در جهت بهبود برنامه ریزی و اقدام برای سرعت بخشیدن به حرکت و مانور واگن های حامل کانتینر همراه شود، میتوان امیدوار بود که راهآهن جایگاه شایستهتری را در این بخش به دست آورد.

            افتتاح خط دوم راه آهن بندر عباس - تزرج با وجود تاکید اغلب مسئولان و کارشناسان مبنی بر تاثیر آن در افزایش میزان ترانزیت کالا و توسعه حمل و نقل کانتینری از طریق خطوط ریلی بویژه از بندر شهید رجایی به سمت کشورهای اروپایی، بدون تغییر نگاه مسئولان مبنی بر حمایت از حمل و نقل ریلی کانتینری، می تواند به تنهایی موجب توسعه این بخش در کشور شود.

            ساخت پروژه خط دوم راهآهن بندرعباس ـ تزرج به طول 180 کیلومتر که از جمله طرح های مهر ماندگار در استان هرمزگان است، در طول 11 ماه و با صرف هزینهای بالغ بر 47 میلیون یورو صورت گرفته است، نه تنها ظرفیت حمل بار در این مسیر را از 16 میلیون تن به مرز 40 میلیون تن میرساند، بلکه افزایش سرعت حرکت قطارها و بهبود ایمنی سیر و حرکت در محور بندرعباس ـ بافق را به دنبال دارد و میتواند فرصت های جدیدی را برای افزایش سهم راهآهن در حمل بار و مسافر در رقابت با شبکه جادهای کشور فراهم سازد.
            درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

            توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

            نظر

            • بابک 52
              ستاره‌دار (27)
              • Mar 2011
              • 17028

              #261
              پوشش 50 درصدي سود تايدواتر

              گروه بنگاهها- تايدواتر در نيمه نخست امسال با افزايش 50 درصدي نسبت به دوره مشابه پارسال 377 ريال به ازاي هر سهم سود شناسايي كرد. براساس گزارش منتشره شركت تايدواتر سود هر سهم امسال را مبلغ 772 ريال پيشبيني كرده كه تا پايان شهريورماه 50 درصد آن را محقق كرده است.

              در همين حال درخصوص تغيير اطلاعات 6ماهه حتايد اعلام كرد: حذف درآمد و هزينههاي دو فروند مغروقه ايران حجت و آنتوني از پروژه سالويج و همچنين اضافه شدن قرارداد پرديس متحد در بندر امام باعث کاهش 2 درصد در سود ناخالص و افزايش سرمايهگذاريها به دليل شناسايي سود سرمايهگذاري است.

              از سوي ديگر کاهش درآمد ارائه خدمات و بهاي تمامشده مربوط به پروژه سالويج است، که در دوره 6 ماهه منتهي به شهريورماه محقق نشده و با افزايش سرفصلهاي ساير درآمدهاي عملياتي و متفرقه موجب پوشش 49 درصدي سود هر سهم شده است.

              The greater the risk ، The greater the reward

              هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری

              نظر

              • وحید 20
                ستاره‌دار(98)
                • Mar 2011
                • 29911

                #262
                شایعات تازه درباره بندر شهیدرجایی/ هشدار مؤسس تایدواتر درباره لغو قرارداد
                همزمان با انتشار اخبار ضد و نقیض از سرنوشت بندر شهیدرجایی، از روز گذشته شایعاتی در محافل بندری و نیز در میان سهامداران شرکت تایدواتر خاورمیانه به شکلی گسترده منتشر شده که از اخراج این شرکت از بندر حکایت دارد.


                به گزارش مارین نیوز، تعدادی از کاربران سایت نیز در روز گذشته با ارسال کامنت‏هایی از «دستور سازمان بنادر برای اخراج تایدواتر و کارکنان آن از بندر شهیدرجایی» خبر داده‏اند که خبرنگار مارین نیوز پیگیری‏هایی را دراین‏باره صورت داده است.
                در این زمینه، یک مدیر ارشد سازمان بنادر و دریانوردی با ابراز بی‏اطلاعی از چنین دستوری تأکید کرد: اخراج تایدواتر از بندر شهیدرجایی مسأله کوچکی نیست که بتواند به این راحتی صورت گیرد؛ اما در عین حال، اگر چنین موردی وجود داشته باشد، سازمان بنادر با ذکر جزئیات آن را اعلام خواهد کرد.
                همچنین، یک مقام مسؤول در اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان وجود چنین حکمی را رد نکرد ولی درعین‏حال گفت: حتی در صورتی که سازمان بنادر حکمی مبنی بر اخراج تایدواتر از بندر صادر کند؛ این موضوع به پرسنل و کارگران آن ارتباطی ندارد و شرکتی که اپراتوری بندر را برعهده گیرد، می‏تواند از همین کارگران استفاده کند.
                به عقیده این مقام مسؤول، طرح چنین شایعاتی از سوی «جریانات ذی‏نفعی» صورت گرفته که با روند تغییر اپراتور در بندر شهیدرجایی مخالفت دارند.
                این در حالی است که یکی از سهامداران اصلی تایدواتر که آن را در قالب یک کشتیرانی غیردولتی در دهه 40 تأسیس کرده بود؛ به خبرنگار مارین نیوز گفت: اخباری مبنی بر صدور چنین دستوری را از روز گذشته شنیده‏ایم و ظاهرا مسؤولان سازمان بنادر و دریانوردی و وزارت راه و شهرسازی پیگیر انجام آن هستند.
                فریدون علیپور امینی افزود: اقدام مسؤولان سازمان بنادر برخلاف تعهدات آنها در زمان واگذاری آن به سازمان بورس است که باید راهبری بندر شهیدرجایی تا 10 سال در اختیار تایدواتر قرار می‏گرفت.
                وی با بیان اینکه «با مصوبه کارگروه سوخت دولت برنامه‏ای برای واگذاری ترمینال دوم بندر شهیدرجایی تصویب شد»، افزود: سازمان بنادر و دریانوردی هم در این زمینه، صرفا نقش مجری را دارد و دستورات صادرشده از بالا را اجرا می‏کند.
                مؤسس تایدواتر با اشاره به اینکه «در پی اعتراض نمایندگان مجلس و رسانه‏ها برای مدتی موضوع راکد شده بود»، اعلام کرد: ظاهرا دوباره تلاش‏ها برای لغو قرارداد با تایدواتر آغاز شده و نگران‏کننده‏تر آنکه گفته می‏شود امنیت شغلی کارگران تحت قرارداد با تایدواتر هم به خطر خواهد افتاد.
                وی با بیان اینکه «سهامداران اصلی تایدواتر شرکت‏های وابسته به سپاه و بسیج هستند»، افزود: جای تعجب است که این نهادها هم در جهت دفاع از منافع کارگران و سهامداران شرکت اقدامی نمی‏کنند؛ این در حالی است که این مراکز سهام تایدواتر را به قیمت 1800 تومان خریداری کرده‏اند که در حال حاضر، به حدود 250 تومان رسیده است که در صورت لغو قرارداد بندر شهیدرجایی، عملا قیمت سهام به صفر می‏رسد.
                این سهامدار با اشاره به اینکه «50 درصد سهامداران تایدواتر کارمندان بازنشسته سازمان بنادر و دریانوردی هستند»، گفت: این افراد به اعتبار نامه مدیرعامل وقت سازمان به بورس مبنی بر واگذاری 10 ساله بندر شهیدرجایی به تایدواتر، به زور سهام این شرکت را خریداری کردند؛ اما الآن به این وضع دچار شده‏اند.
                وی همچنین با انتقاد از روند برگزاری مزایده بندر شهیدرجایی تأکید کرد: مزایده باید به شکلی شفاف و با نظارت رسانه‏ها و سازمان‏های مسؤول برگزار شود؛ نه آنکه هر شرکتی با بهانه‏ای از روند مزایده خارج و نهایتا شرکتی خاص بعنوان برنده معرفی شود.
                علیپور امینی با اشاره به سرمایه‏گذاری تایدواتر در ترمینال کانتینری بندر شهیدرجایی و وجود ماشین‏آلات و تجهیزات بندری تحت مالکیت این شرکت پرسید: آیا آقایان با اخراج تایدواتر، قصد تعطیل کردن بندر شهیدرجایی را دارند؟
                وی همچنین با انتقاد شدید از مواضع علی نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی، گفت: ایشان هیچ اطلاع و دغدغه‏ای درباره حوزه حمل‏ونقل و بویژه بخش دریایی ندارد و همه دغدغه‏اش مسکن مهر است.
                وی که در اتحادیه مالکان کشتی ایران نیز سمت بازرس را دارد، با انتقاد از برکناری افرادی چون محمد سوری از شرکت ملی نفتکش ایران تصریح کرد: وقتی به دلیل اختلاف سلیقه‏های کوچک با مدیر 30 و چندساله بزرگترین مجموعه کشتیرانی خاورمیانه چنین برخوردی می‏شود؛ وضعیت سایر مجموعه‏های فعال در حمل‏ونقل دریایی و بندری روشن است.
                علیپور امینی با تأکید بر اینکه «دل مالکان کشتی و کشتی‏داران از عملکرد دولت خون است»، گفت: در حال حاضر و به دلیل مشکل‏سازی‏های سازمان بنادر، بسیاری از کشتی‏های تحت مالکیت ایران در امارات ثبت می‏شوند و با پرچم سایر کشورها در خلیج فارس تردد دارند.
                گفتنی است، انتشار این گزارش در مارین نیوز به معنی رد یا تأیید شایعات موجود نیست و این پایگاه خبری آمادگی دارد اخبار دقیق‏تری را به نقل از مراجع مسؤول در سازمان بنادر و دریانوردی منعکس سازد.
                آخرین ویرایش توسط وحید 20؛ 2012/11/10, 22:38.
                درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                نظر

                • وحید 20
                  ستاره‌دار(98)
                  • Mar 2011
                  • 29911

                  #263
                  رییس سازمان بنادر و دریانوردی در گفتوگو با ایسنا:

                  تایدواتر به خاطر منافع خود با فعالیت نرمافزار بندر رجایی مقابله کرد



                  رییس سازمان بنادر و دریانوردی کشور با اعلام اینکه نرمافزار کنترل عملیات و تخلیه کانتینری سازمان بنادر در بندر شهید رجایی هیچ مشکلی ندارد، گفت: شرکت تایدواتر به خاطر منافع خود با فعالیت این نرمافزار مقابله کرد.


                  سیدعطاالله صدر - معاون وزیر راه و شهرسازی - در گفتوگو با خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره مشکلاتی که شرکت تایدواتر در بندر شهید رجایی از آن با عنوان مشکلات نرمافزاری یاد میکند، اظهار کرد: سهام و مدیریت شرکت تایدواتر پیش از این با سازمان بنادر بوده است. ضمن اینکه فعالیتهای عملیات تخلیه و بارگیری کانتینر و کنترل آن را شرکت تایدواتر پیش از این ایجاد کرد و بعد از ایجاد تغییرات نرمافزار عملیات در اختیار این شرکت قرار گرفت.


                  وی افزود: سازمان بنادر، سازمان اصلی و حاکمیتی در حوزه بنادر است و طبیعی است که نرم افزار مدیریت اطلاعات عملیات تخلیه و بارگیری کانتینر در اختیار دولت باشد.


                  معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: لزوم قرار داشتن اطلاعات در اختیار دولت از آن نظر اهمیت دارد که اگر اپراتور دیگری به مجموعه بندر اضافه شد، سازمان بنادر به عنوان حاکمیت بداند چند کانتینر به کدام اپراتور تعلق دارد. همچنین باید تعداد رفتوآمدها و نیز اطلاعات صاحبان کالا زیر نظر سازمان بنادر باشد تا بتواند صاحبان کالا و کارگزاریهای بنادر را راهنمایی کند.


                  صدر ادامه داد: از طریق نرمافزار جدید فعال در بندر شهید رجایی میتوان اطلاعات مورد نظر در کشور را جمعآوری کرد تا در اختیار مراجع مختلف گذاشته شود بنابراین باید نرمافزار مدیریت کنترلی را اجرا میکردیم که بتواند متفاوت از نرمافزار سابق این بندر اطلاعات را در اختیار سازمان بنادر قرار دهد.


                  وی با تاکید بر اینکه ممکن است تعداد اپراتورهای بندر شهید رجایی در آینده افزایش پیدا کند، خاطرنشان کرد: با نرمافزار جدید کنترل کانتینر (ccs) میتوان اطلاعات تعداد مشخص اپراتورها را در اختیار داشت و آنها را مدیریت کرد.


                  رییس سازمان بنادر و دریانوردی کشور ادامه داد: وقتی کشتی وارد بندر شده و مانیفست خود را تحویل میدهد سازمان بنادر باید مدیریت کرده و اطلاعات را به اپراتور مربوطه بدهد تا عملیات کانتینری انجام شود به این منظور ccs راهاندازی شد تا قبل از نرمافزار خود شرکت قرار بگیرد. به این ترتیب کشتیرانی مانیفست را میدهد و اطلاعات از طریق این نرم افزار کنترل میشود.


                  صدر در پاسخ به اینکه شرکت تایدواتر مدعی است نرمافزار قبلی به خوبی کار میکرد و نیازی به نرمافزار جدید که مشکلاتی دارد، نبود و با این وجود چه دلیلی برای ورود ccs دیده میشد؟ گفت: از آنجایی که اطلاعات تایدواتر به دلیل فعالیت نرمافزار ccs از کانال سازمان بنادر میگذرد، به خاطر منافع خود با این نرم افزار مقابله کرد و از این کار سرباز زد اما چون منافع ملی در میان است ما این کار را انجام دادیم و مصریم بدانیم چه کالایی وارد و خارج میشود.


                  به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی هزینهها و درآمدهای سازمان باید به صورت شفاف و مشخص باشد تا بتوانیم هزینههای خود و دیگران را مشخص کرده و پرداخت کنیم و همچنین بتوانیم با موارد تخلف احتمالی برخورد کنیم.


                  وی تاکید کرد: آنچه مهم بود این است که نرمافزار ccs باید مستقر میشد زیرا دستور دولت بود و وظیفه هر شرکت اپراتور است که در این زمینه همکاری کند.

                  رییس سازمان بنادر و دریانوردی درباره مشکلات این نرمافزار که شرکت تایدواتر به عنوان اپراتور اول بندر شهید رجایی از آنها به عنوان متوقف کننده عملیات تخلیه و بارگیری یاد میکند گفت: این نرمافزار هیچ ایرادی ندارد و در دیگر بنادر اجرا و تست شده است.


                  صدر با بیان اینکه نرم افزار قبلی که در بندر شهید رجایی کار عملیات تخلیه و بارگیری کانتینر را کنترل میکند را نیز خود تشکیلات ما درست کرده است، اظهار کرد: اگر هم فرض کنیم مشکلی وجود داشت باشد هر دو نرمافزار قبلی و فعلی در کنار هم انتقال اطلاعات میکنند و مشکلات حل میشود.


                  وی با رد هر گونه مشکل در نرم افزار ccs افزود: در حال حاضر هیچ مشکلی وجود ندارد این دو نرم افزار در کنار هم اطلاعات را منتقل میکنند و هم پوشانیها گرفته میشود.


                  معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: یک سال روی نرم افزار کار شده است. همچنین ایستگاه مشترک بین دو نرم افزار ایجاد کردیم تا پرسنل هر دو سیستم با حضور در آنجا بتوانند مشکلات احتمالی را حل کنند.


                  به گزارش ایسنا، شرکت تایدواتر به عنوان اپراتور اول بندر شهید رجایی که 90 درصد عملیات کانتینری بنادر کشور در آن انجام میشود از اوایل شهریورماه از ورود نرمافزار جدید کنترل تخلیه و بارگیری کانتینری (ccs) به عنوان مشکل جدید بندر شهید رجایی یاد کرد که باعث کندی در روند عملیات تخلیه و بارگیری در بندر شده است.


                  مسوولان شرکت تایدواتر در این باره گفتهاند "این نرمافزار تنها در بندر شهید رجایی مورد استفاده قرار گرفته و مشکلات بسیاری در نحوه عملکرد دارد در حالی که نرمافزار قبلی که خود شرکت تایدواتر آن را در بندر مستقر کرده بدون اشکال در حال کار بوده است".
                  درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                  توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                  نظر

                  • وحید 20
                    ستاره‌دار(98)
                    • Mar 2011
                    • 29911

                    #264
                    داستان ادامهدار نرمافزار جدید بندر رجایی...

                    معاون تایدواتر: در جهت صیانت از حقوق مشتریان حرکت میکنیم



                    معاون امور کانتینر و لجستیک شرکت تایدواتر خاورمیانه با تاکید بر رعایت اصل حاکمیت سازمان بنادر و دریانوردی از سوی این شرکت گفت: تایدواتر برای حفظ منافع ملی در جهت صیانت از حقوق مشتریان حرکت میکند.



                    علیرضا چشمجهان در گفتوگو با خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اعلام کرد: هیچگونه تردیدی در اصل حاکمیت سازمان بنادر و دریانوردی بر فعالیتهای بندری و دریایی کشور وجود ندارد.


                    وی ادامه داد: چالشهای اخیر در مورد فعالیت نرمافزار جدید بندر شهید رجایی که به ccs معروف است، به معضلاتی برمیگردد که پس از راهاندازی نرمافزار مذکور گریبانگیر خطوط ، شرکتهای نمایندگی کشتیرانی و صاحبان کالا شده است.


                    چشمجهان تاکید کرد: از آنجا که منافع ملی ایجاب میکند به هیچ عنوان خللی در روند مبادلات تجاری کشور ایجاد نشود، تایدواتر به بیان مسائل و مشکلات نرمافزار ccs که توسط یکی از پیمانکاران سازمان بنادر و دریانوردی تهیه شده، اقدام کرد و راهکارهای پیشنهادی خود را ارائه داد که به نظر میرسد دلخوریهایی به دنبال داشته و به حساب مقابله گذاشته شده است.


                    وی گفت: نرمافزار ccs یک سامانه واسط و نظارتی برای دریافت الکترونیکی مانیفستها و فهرستهای بارگیری کشتیهای کانتینری در بندر شهید رجایی است که در حال حاضر قسمتی از آن به کار گرفته شده و دریافت مانیفستها (فهرست خلاصه بار ورودی کشتیها) از شرکتهای نمایندگی خطوط کشتیرانی را انجام میدهد و ظاهرا بقیه بخشهای آن هم توسط پیمانکار سازمان بنادر و دریانوردی در حال آمادهسازی است.


                    چشم جهان افزود: تایدواتر با توجه به توانی که به واسطه سالها تجربه و تلاش در زمینه طراحی شیوه صحیح و هوشمند مبادله الکترونیکی اطلاعات به دست آورده است، صورتجلسه مورد نظر سازمان بنادر و دریانوردی جهت اعلام همکاری برای تکمیل شدن سامانه یاد شده و کمک برای حل مشکلات آن به امضا رسانده است.


                    وی افزود: در عین حال نسخه کامل و پیشرفتهای از برنامه مورد نیاز سازمان بنادر و دریانوردی برای اعمال حاکمیت و نظارت بر چرخه فعالیتهای کانتینری بندر شهید رجایی را هم تهیه کرده و آمادگی خود را برای تحویل آن در جهت سرعت بخشیدن به پیادهسازی اهداف سازمان بنادر و دریانوردی و همچنین برطرف شدن کامل ناهماهنگیها و مشکلات مشتریان بندر شهیدرجایی به اطلاع مقامات ذیربط در سازمان مذکور رسانده است.


                    معاون امور کانتینر و لجستیک شرکت تایدواتر تصریح کرد: تایدواتر پاسخگویی به انتظارات منطقی مشتریان بنادر، اعم از خطوط و شرکتهای کشتیرانی و صاحبان کالا را در راستای صیانت از مصالح و منافع ملی میداند و در رابطه با مسائل اخیر نیز همواره تلاش بر این بوده که مبادلات تجاری کشور از طریق پایانه کانتینری بندر شهید رجایی دچار پیچیدگی نشود.
                    درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                    نظر

                    • Ali zahedi
                      كاربر فعال
                      • Sep 2012
                      • 676

                      #265
                      حتايد به زودى با قيمتههاى زير ٣٠٠ خداحافظى خواهد كرد

                      نظر

                      • وحید 20
                        ستاره‌دار(98)
                        • Mar 2011
                        • 29911

                        #266
                        شرکت تایدواتر خاورمیانه اعلام کرد:
                        آمادگی برای تامین تجهیزات بندر شهید رجایی
                        شرکت تایدواتر بارها در نامه های مختلف آمادگی خود را برای تجهیز کامل بندر شهید رجایی اعلام کرده است اما متاسفانه تا کنون پاسخی از مسئولان سازمان بنادر ودریانوردی دریافت نشده است و به نظر می رسد افزایش توان عملیاتی بندر شهید رجایی از طریق افزایش تجهیزات استراتژیک در اولویت قرار ندارد.

                        شرکت تایدواتر خاورمیانه در پی مناقصه سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص ساخت تجهیزات بندر شهید رجایی، برای خرید 150 میلیون یورو تجهیزات بندری اعلام آمادگی کرد.
                        به گزارش بورس نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت تایدواتر خاورمیانه، هادی گلرخ امین مدیر فنی و مهندسی شرکت تایدواتر خاورمیانه با اشاره به برگزاری مناقصه طراحی، ساخت، حمل و تحویل 6 دستگاه جرثقیل کانتینری و 15 دستگاه ترانس تینر برای بندر شهید رجایی که در روزهای اخیر توسط سازمان بنادر و دریانوردی اعلام شده است، تصریح کرد: شرکت تایدواتر خاورمیانه به منظور تجهیز کامل بندر شهید رجایی با یک شرکت خارجی مذاکراتی را انجام داده است که در صورت تایید سازمان بنادر و دریانوردی با بودجه ای بالغ بر 150 میلیون یورو تجهیزات مختلف مورد نیاز برای تجهیز فاز دوم بندر شهید رجایی توسط شرکت تایدواتر در سریعترین زمان ممکن وارد خواهد شد.
                        وی اعلام کرد: شرکت تایدواتر بارها در نامه های مختلف آمادگی خود را برای تجهیز کامل بندر شهید رجایی اعلام کرده است اما متاسفانه تا کنون پاسخی از مسئولان سازمان بنادر ودریانوردی دریافت نشده است و به نظر می رسد افزایش توان عملیاتی بندر شهید رجایی از طریق افزایش تجهیزات استراتژیک در اولویت قرار ندارد.
                        به گفته گلرخ، شرکت تایدواتر بدون نیاز به دریافت فاینانس از بانک های خارجی و با توجه به منابع مالی خود در خارج از کشور براحتی قادر به تامین این تجهیزات است و با این اقدام قطعا روند توسعه و تجهیز بندر شهید رجایی تسریع و هر دو یال غربی و شرقی بندر شهید رجایی به محض ساخته شدن با تجیهزات خریداری شده آماده بهره برداری خواهد بود.
                        مدیر فنی و مهندسی شرکت تایدواتر خاورمیانه افزود: برگزاری مناقصه ساخت تجهیزات برای بندر شهید رجایی در حالی صورت می گیرد که شرط اصلی اپراتوری بندر شهید رجایی که بارها از سوی مسئولان این سازمان اعلام شده است، داشتن توان سرمایه گذاری در بندر است و تا کنون شرکت تایدواتر به طور مستند آمادگی خود را در این زمینه اعلام کرده است.
                        وی خاطرنشان کرد: شرکت تایدواتر با وجود تحریم های همه جانبه آمریکا و اتحادیه اروپا حاضراست از منابع موجود شرکت در خارج از کشور برای تجهیز بندر شهید رجایی و کمک به اپراتورهای بندر شهید رجایی استفاده کند تا با ایجاد یک کنسرسیوم ایرانی از تمامی توان شرکت های مختلف در توسعه بندر شهید رجایی بهره برداری کرد و متعاقب آن از تلف شدن بیش از حد زمان به نفع بنادر رقیب در منطقه جلوگیری کرد.
                        گفتنی است شرکت تایدواتر خارومیانه سال گذشته از خرید تعدادی شناور خدمات رسان به سکوهای نفتی منصرف شد و هم اکنون منابع مالی لازم برای خرید تجیهزات بندری کشور را در اختیار دارد که مسئولان سازمان بنادر می توانند ازاین فرصت برای خرید تجیهزات مورد نیاز بدون احتیاج به انتقال ارز از کشور و یا استفاده از روش های پرپیچ و خم تامین مالی خارجی جهت خرید تجهیزات استفاده کنند.

                        در روزهای اخیر سازمان بنادر با درج آگهی مناقصه ساخت 6 دستگاه جرثقیل کانتینری و 15 دستگاه ترانس تینر برای بندر شهید رجایی از شرکت های بین المللی خواست تا در این مناقصه حضور یابند.
                        در همین حال عطا ا... صدر ، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اخیرا در گفت و گو با برخی رسانه ها اعلام کرده بود سه اپراتور بندر شهید رجایی که بزودی منصوب می شوند باید هر یک 100 میلیون یورو برای خرید تجیهزات فاز دوم بندر شهید رجایی سرمایه گذاری کنند.
                        درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                        توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                        نظر

                        • وحید 20
                          ستاره‌دار(98)
                          • Mar 2011
                          • 29911

                          #267
                          مزایده بندر شهیدرجایی امشب تلویزیونی می‏شود؟

                          پس از بیش از یکسال مجادلات رسانه‏ای، بالاخره سرنوشت مزایده اپراتور ترمینال دو کانتینری بندر شهید رجایی در معرض قضاوت بینندگان تلویزیونی هم قرار می‏گیرد.

                          به گزارش مارین نیوز، مزایده بندر شهید رجایی برای بحث و بررسی ابعاد آن در برنامه امشب «پایش» از شبکه اول سیما مطرح خواهد شد.

                          مرتضی حیدری، مجری کارشناس این برنامه تلویزیونی، در برنامه قبلی «پایش» - 21 آبان- ضمن اعلام این خبر از مدیران وزارت راه و شهر سازی، سازمان بنادر و دریانوردی، اتاق بازرگانی و همچنین برنده این مزایده دعوت کرد برای بحث و بررسی ابعاد مختلف مزایده ترمینال دو کانتینری بندر شهید رجایی و ارائه مستندات قانونی خود در قسمت بعدی برنامه حضور یابند.
                          لازم به توضیح است که از زمان اعلام برنده مزایده بندر شهید رجایی در فروردین ماه امسال تاکنون وزیر راه و شهرسازی و مدیران سازمان بنادر و دریانوردی اظهارات متناقضی در این خصوص داشته‏اند که بر ابهامات این روند طولانی و پرفراز و نشیب افزوده است.
                          درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                          توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                          نظر

                          • محسن مختاری
                            عضو فعال
                            • Oct 2011
                            • 663

                            #268
                            به نظرم اصلاح سهم در مربع قرمز تموم میشه و موج صعودی ای که متعاقب پایان اصلاح شروع خواهد شد در بازه ی 6 ماهه قیمت رو به 385 (و ماکسیمم 465) میرسونه:



                            (شکست سقف مثلث چه بعد رسیدن به مربع قرمز و چه قبل از اون ،به منزله ی پایان اصلاح سهمه)

                            نظر

                            • آریو
                              عضو فعال
                              • Mar 2011
                              • 4834

                              #269
                              در اصل توسط محسن مختاری پست شده است View Post
                              به نظرم اصلاح سهم در مربع قرمز تموم میشه و موج صعودی ای که متعاقب پایان اصلاح شروع خواهد شد در بازه ی 6 ماهه قیمت رو به 385 (و ماکسیمم 465) میرسونه:



                              (شکست سقف مثلث چه بعد رسیدن به مربع قرمز و چه قبل از اون ،به منزله ی پایان اصلاح سهمه)

                              محسن جان فکر کنم اون مربع قرمز رو زد دیروز 254 تومن ...درسته ؟؟؟عرضه کننده حقیقی زیاده تو این محدوده داره
                              ممنون
                              ریسک از آنجایی ناشی می‌شود که ندانید در حال انجام چه کاری هستید.

                              نظر

                              • علیرضا1
                                عضو فعال
                                • Feb 2011
                                • 853

                                #270
                                سلام دوستان حتاید حداقل یک حرکت شارپ سی درصدی به بازار بدهکاره بنده که در قیمت 260 وارد شدم و کمتر از 340 فروشنده نیستم
                                "ايجادو ساخت ارتباطات با انسانهاي بيشتر،اوج بلوغ يك انسان است"

                                نظر

                                در حال کار...
                                X