تایدواتر خاورمیانه ( حتاید )
Collapse
X
-
-
-
اصلا به نوسانات حتاید نگاه هم نمیکنم چون به نظر من پر پتانسیل ترین سهم بازار بورس ایران در چندسال اینده حتاید خواهد بود...
صحبتهای وزیر راه و شهرسازی در گفتگوی ویژه خبری دیشب و تاکید بر فعالیت هر چه بیشتر بندر شهید رجایی و دادن امتیاز به فعالان
صنعت حمل و نقل همه و همه بر این امر تاکید دارند که حتاید به قیمت واقعیش خواهد رسید...فرقی نمیکند که بخواهم سهام (Stocks) بخرم یا جوراب (Socks)، من دوست دارم کالای باکیفیت را وقتی تخفیف خورده خریداری کنم...../:.coolsmiley02:./
نظر
-
-
در پی ابطال تحریم های کشتیرانی منتظر خبرهای خوش از تایدواتر باشید
روابط عمومی شركت تایدواتر خاورمیانه - تهران [1392/06/25]
باحکم دیوان دادگستری اروپا ،تحریم های یک جانبه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و 17 شرکت دیگر ابطال شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت تایدواتر خاورمیانه محمد حسین داجمر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با مانا با اعلام این مطلب یادآور شد: به دنبال وضع تحریم های یک جانبه و بی وجه اتحادیه اروپا ، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با پیگیری و استفاده از وکلای مجرب؛ ابطال تصمیمات غیر قانونی اتحادیه اروپا را در دستور کار خود قرار داد که در نهایت پس از ماه ها تلاش ، پیگیری و برگزاری جلسات رسیدگی، دادگاه اروپا صبح امروز دوشنبه 25 شهریور ماه ،حکم ابطال تحریم های اتحادیه اروپا را صادر کرد.
در پی لغو تحریم های کشتیرانی و لغو تحریم تعداد زیادی از شرکت های دیگر کشورمان و همچنین دیپلماسی فعال کشور در دولت تدبیر و امید بزودی خبرهای خوشی نیز از لغو تحریم تایدواتر توسط اتحادیه اروپا منتشر خواهد شد
نظر
-
در اصل توسط buodan پست شده است View Postدر پی ابطال تحریم های کشتیرانی منتظر خبرهای خوش از تایدواتر باشید
روابط عمومی شركت تایدواتر خاورمیانه - تهران [1392/06/25]
باحکم دیوان دادگستری اروپا ،تحریم های یک جانبه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و 17 شرکت دیگر ابطال شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت تایدواتر خاورمیانه محمد حسین داجمر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با مانا با اعلام این مطلب یادآور شد: به دنبال وضع تحریم های یک جانبه و بی وجه اتحادیه اروپا ، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با پیگیری و استفاده از وکلای مجرب؛ ابطال تصمیمات غیر قانونی اتحادیه اروپا را در دستور کار خود قرار داد که در نهایت پس از ماه ها تلاش ، پیگیری و برگزاری جلسات رسیدگی، دادگاه اروپا صبح امروز دوشنبه 25 شهریور ماه ،حکم ابطال تحریم های اتحادیه اروپا را صادر کرد.
در پی لغو تحریم های کشتیرانی و لغو تحریم تعداد زیادی از شرکت های دیگر کشورمان و همچنین دیپلماسی فعال کشور در دولت تدبیر و امید بزودی خبرهای خوشی نیز از لغو تحریم تایدواتر توسط اتحادیه اروپا منتشر خواهد شد
نظر
-
بازده حداقل صد درصدی رو از حتاید انتظار دارم.
پی بر ای سهم حداقل تا 6 افزایش خواهد داشت و رشد سودآوری در گزارش های بعدی امسال هم قابل پیشبینی هست.
حالا یه عده بیان حجم و بدن برن جم بخرن... /.:biggrinsmiley.:/فرقی نمیکند که بخواهم سهام (Stocks) بخرم یا جوراب (Socks)، من دوست دارم کالای باکیفیت را وقتی تخفیف خورده خریداری کنم...../:.coolsmiley02:./
نظر
-
در اصل توسط 3yh پست شده است View Postبازده حداقل صد درصدی رو از حتاید انتظار دارم.
پی بر ای سهم حداقل تا 6 افزایش خواهد داشت و رشد سودآوری در گزارش های بعدی امسال هم قابل پیشبینی هست.
حالا یه عده بیان حجم و بدن برن جم بخرن... /.:biggrinsmiley.:/
نظر
-
اگر مشكل حقوقي شركت در خصوص برداشت بدون منطق كه يك ماه پيش اطلاع رساني شد ، حل گردد ، كه شركت به شدت بدنبال حل آن مي باشد ، مطمئن باشيد .سهم حداقل 700 تومان را خواهد ديد.
اين عدد نه بر اساس احساس است و نه تبليغ يا چيز ديگري ....
مراقب باشيد خيلي فكر برداشتن تحريم رو نمي كردند هر كس سهم رو داره مراقب باشه ركب نخوره اين سهم به نظر بنده بايد براي پيش بيني سود جديد بسته بشه و با دامنه نوسان بازگشايي شود تا عرضه كننده داشته باشه.
نظر
-
حتاید برای سال جاری مبلغ 1122 ریال به ازای هر سهم پیش بینی کرده است و در سه ماهه 257 ریال آن را محقق کرده است.فروش شرکت 331.6 میلیارد تومان پیش بینی شده است که 216 میلیارد تومان آن مربوط به حق بهره برداري پايانه کانتينر شهيد رجائي می باشد. مبلغ 36.7 میلیارد تومان آن نیز از انتقال شناورهاي مغروقه خورموسي پیش بینی شده است
شرکت اخیرا در رابطه با منبع اصلی کسب درآمدهای خود یعنی درآمدهای بندری و دریایی بندر شهید رجایی با اداره کل بنادر هرمزگان با مشکلاتی روبرو شده است. طی ماههای اخیر سازمان بنادر و دریانوردی با صدور بخشنامهای خطاب به شرکتهای کشتیرانی آنها را از واریز صورتحسابهای عملیات بندری به حساب تایدواتر معذور داشته است؛ اقدامی که طی بیش از ۱۰ سال گذشته در بندر شهید رجایی بر قرار بوده است و مشخص نیست این اقدام سازمان بنادر در راستای چه سیاستی انجام شده است. سازمان بنادر و دریانوردی از سال ۸۸ و پس از خصوصی شدن شرکت تایدواتر و واگذاری سهام سازمان بنادر در این شرکت از تمدید قرارداد با شرکت تایدواتر در بندر شهید رجایی خودداری کرده است. این در حالی است که تایدواتر از دو سال پیش تا کنون توسط آمریکا و اتحادیه اروپا تحریم شده است.
حتاید قبلا کلیه درآمدهای ناشی از ارائه خدمات بهره برداری ترمینال شهید رجایی را مستقیم وصول و سهم اداره کل هرمزگان را پرداخت می کرد ولی اخیر اداره کل مذکور راسا درآمدهای خود را به صورت تخمینی و نادرست وصول می کند،هر چند که شرکت اعلام کرده این موضوع را پیگیری می کند ولی هر اتفاقی در این زمینه برای سهامداران شرکت مهم است موضوع این است که این قضیه به چه نحوی تمام می شود آیا حتاید بازهم راسا درآمدها را وصول می کند یا اینکه قضیه طور دیگری تمام می شود.طبق اعلام شرکت سود 1122 ریالی به ضرر 315 ریالی در صورت عدم توافق با سازمان بنادر و دریانوردی تبدیل خواهد شد
به هر حال اتفاقات داخلی باعث شده سهم شرکت از 500 تومان حتی به کمتر از 400 تومان نیز برسد و در حال حاضر با پی بر ای 3.6 معامله می شود.
اما موضوع لغو تحریم های کشتیرانی باعث شده شرکت امیدوار باشد.تحریم های بین المللی فشار زیادی به این شرکت وارد کرده است و مسلما برداشتن تحریم ها روند سودآوری را متحول خواهد کردهرگاه زندگی را جهنم دیدی, سعی کن پخته بیرون آیی, سوختن رو همه بلدند ....
نظر
-
مشکل تایدواتر به تحریم بر نمیگرده. یکی از دلایل ساده آن نرخ ورود و خروج کانتینر به بندر شهیدرجایی و میزان رسوب کانتنر است که هر دو رو به افزایش بوده و در نتیجه باید تاثیرش رو روی سهم میذاشت که اینطور نشد. اما مشکل اصلی همچنانکه قبلا اشاره کردم عدم تعامل مناسب شرکت با سازمان بنادر و دریانوردی است. با تغییرات جدید در هئیت مدیره هم امیدی به تغییر این رویکرد در شرکت نمیرود زیرا هیچکدام به اندازه کافی به دانش مدیریت و مهارت دریایی و بندری آشنایی ندارند. البته باید منتظر تحولات جدید مدیران در سازمان بنادر بود. که تاکید میکنم سابقه گذشته امیدی به تغییر رویکرد ایشان را امید نمیدهد. خلاصه اینکه دوستان خود را معطل این سهم نکنند.
نظر
-
در اصل توسط Mehdi1400 پست شده است View Postمشکل تایدواتر به تحریم بر نمیگرده. یکی از دلایل ساده آن نرخ ورود و خروج کانتینر به بندر شهیدرجایی و میزان رسوب کانتنر است که هر دو رو به افزایش بوده و در نتیجه باید تاثیرش رو روی سهم میذاشت که اینطور نشد. اما مشکل اصلی همچنانکه قبلا اشاره کردم عدم تعامل مناسب شرکت با سازمان بنادر و دریانوردی است. با تغییرات جدید در هئیت مدیره هم امیدی به تغییر این رویکرد در شرکت نمیرود زیرا هیچکدام به اندازه کافی به دانش مدیریت و مهارت دریایی و بندری آشنایی ندارند. البته باید منتظر تحولات جدید مدیران در سازمان بنادر بود. که تاکید میکنم سابقه گذشته امیدی به تغییر رویکرد ایشان را امید نمیدهد. خلاصه اینکه دوستان خود را معطل این سهم نکنند.
نظر
نظر