در اصل توسط مصطفی مصری پور پست شده است
View Post
سرمايه گذاري پرديس ( پرديس )
Collapse
X
-
ما که پیاده شدیم رفت این سهم نیاز به یه سرمایه بیکار وخوابیده دارههمین طوری خوبه ادامه بده ...
نظر
-
دوستان بنده امروز با خرید 50000 تا حق به قیمت 660 وارد شدم امیدوارم به زودی سهم برگرده من یه گین 100 درصدی داشته باشم. اگه فردا هم اجازه بده در منفی 50000 تا دیگه هم اضافه میکنم.
یا حق
نظر
-
-
ما که همچنان با فراز و نشیبهای سهم حقشو داریم و احتمالا از فردا نایاب میشه ;)جهــــان هــر کــــس بـــه وســــعت فــــــکر اوســـت...
نظر
-
-
در اصل توسط kasma پست شده است View Postمبارکه دوستانی که صبور بودن اگهی فروش زمین اومد رو کدالدر اصل توسط ata007 پست شده است View Post194 میاد رو EPS فردا اول وقت میرم صف خریدشملک واقع در میرداماد با قیمت پایه 97 میلیارد ریال مزایده گذاشته اند . باز تکرار میشود قیمت پایه . مبارک سهامدار صبورش . ضمنا اون حقوقی تقدم میفروخت و بجاش سهم را با 5 تومان کمتر میخرید که اینهم یه مدل سود به حساب میاید . اما به فرض 300 هزار تا 5 تومان میشود 1.5 میل سود در روز جالببببببببببببببهدر اصل توسط jey53 پست شده است View Post
نظر
-
ریسک از آنجایی ناشی میشود که ندانید در حال انجام چه کاری هستید.
نظر


نظر