امروز چه کردید؟ چرا؟

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • عبدالله محمدی
    ستاره‌دار(26)
    • Mar 2011
    • 1182

    #69976
    در اصل توسط جان کافی پست شده است View Post
    با سلام وصبح بخیر ...

    فروش سهام ...
    وخروج از بازار ...
    درود فروش موج دوایکس ونیان وخروج از بازار

    نظر

    • جان کافی
      عضو فعال
      • Oct 2013
      • 996

      #69977
      در اصل توسط جان کافی پست شده است View Post
      با سلام وصبح بخیر ...

      فروش سهام ...
      وخروج از بازار ...
      با سلام ...

      زور بازار تا دوشنبه بیشتر نیست .امروز بازار رو یه پله دادند

      خرید پله اول تو منفی عیار

      نظر

      • zorba
        ستاره دار(3)
        • Aug 2013
        • 4000

        #69978
        بعلت ایراد سامانه پی‌سی مفید_«در حال ورود... لطفا منتظر بمانید»_ و ایراد افزونه لاگین چندکاربره فایرفاکس امروز مصائب فراوان داشتم!
        مفید معتقده با پاک کردن کش مرورگر مشکل برطرف میشه؛که البته راست هم میگه!منتها مشکل بعد از چند روز مجددا برمی‌گرده و تنها کارگزاری مشکل‌دار در بین کارگزاری‌ها همینه!
        البته با همه‌ی این زَجر و ضُجرت‌ها ، لطف حقوقی دتوزیع،با مبلغ اعتبار دو سفارش در دو پرتفوی بهم رسید
        !
        زی تیر نگه کرد پر خویش بر او دید***گفتا ز که نالیم که از ماست که بر ماست

        نظر

        • ali141
          عضو فعال
          • Feb 2011
          • 485

          #69979
          تواین گیرو دار پترول مفت باز شد

          نظر

          • AIDIN90
            ستاره‌دار (21)
            • May 2011
            • 1221

            #69980
            فروش نماد با ده درصد سود به صف خرید اول وقت...
            فعلا فول نقد....
            فعلا تا شنبه نقد تا تکلیف مذاکرات مشخص بشه با خیالت راحت ۵ درصد بالاتر بخری بهتره تا تو صف فروش گیر کنیم..‌.
            توصیه بخرید و فروش نیست

            نظر

            • نادر کاظمی
              ستاره دار(1)
              • Jul 2018
              • 818

              #69981
              خرید فباهنر🤑
              مپنا/خاور/اتکام

              نظر

              • پیمان
                ستاره دار (1)
                • Sep 2020
                • 875

                #69982
                درود
                دیروز اروند را در مچینگ دادم رفت...... دیروز و امروز خرید و اضافه کردن به صندوق طلا

                نظر

                • Arna
                  عضو عادی
                  • Oct 2012
                  • 76

                  #69983
                  خرید وبملت و کقزوی
                  فروش دزاگرس

                  نظر

                  • Arna
                    عضو عادی
                    • Oct 2012
                    • 76

                    #69984
                    📌ذهنیت ریزش مانع اصلی کسب سود است📌
                    💢ذهنیت ریزش به شما اجازه کسب بازدهی خوب و قوی نمی‌دهد همانگونه که ذهنیت صعود همیشگی به شما اجازه سیو سود به موقع را نمی‌دهد پس شما باید دقت کنید از الان به فکر ریزش بازار نباشید بلکه اکنون از فرصت صعود ایجاد شده استفاده کنید و همراهی کنید تا بازدهی خوبی در پرتفوی شما بیاید...

                    🔆کسانی که این روزها به بازار بدبین هستند چه نفعی جز محروم شدن از صعود خوب بازار می‌برند، هر روز قیمت شپنا فملی وبملت خودرو و بسیاری از سهام کوچک بنیادی در حال افزایش هستند ولی برخی از ریسک صحبت می‌کنند، گویا اصلا توجه ندارند ارزش دلاری بازار چقدر شده است بازار تا سقف دلاری سال ۹۹ به شرط ثبات قیمت دلار فرسنگ‌ها فاصله دارد(شاخص 24 میلیون نقطه سر به سر دلاری هست)

                    ⚠️از ذهنیت ریزش فاصله بگیرید زیرا کسی که اکنون به ریزش بازار فکر می‌کند و منتظر ریزش هست پس از ده بار خطا دیگر به طور کلی ریزش را فراموش می‌کند و در زمانی که بازار قرار است وارد اصلاح شود دیگر به حرف کسی گوش نمی‌دهد و فول‌سهم و فول‌اعتبار به استقبال زیان زیادی خواهد رفت...

                    ✍احسان اصفهانی

                    نظر

                    • دفتردار
                      عضو فعال
                      • Feb 2013
                      • 933

                      #69985
                      وسکاب دادم وخساپا گرفتم.
                      خدا همه ما را آدم کند!

                      نظر

                      • AIDIN90
                        ستاره‌دار (21)
                        • May 2011
                        • 1221

                        #69986
                        در اصل توسط AIDIN90 پست شده است View Post
                        فروش نماد با ده درصد سود به صف خرید اول وقت...
                        فعلا فول نقد....
                        فعلا تا شنبه نقد تا تکلیف مذاکرات مشخص بشه با خیالت راحت ۵ درصد بالاتر بخری بهتره تا تو صف فروش گیر کنیم..‌.
                        توصیه بخرید و فروش نیست
                        کسی فکرشو نمیکرد توافق بشه هرکسی ریسک کرد نوش جونش .....از شنبه صفهای خرید قفل داریم بنظرم تنها گروهی که اول وقت گیر میاد پترویی هستش...خودم بشخصه پارس و شپدیس باتوجه به رشد کمی که نسبت به بقیه انجام دادن خریدارم شجم هم اگه گیر بیاد خریدارم....تو سیمانی ها هم سخزر بنظرم خیلی عقبه از بقیه و اصلاح خوبی هم کرده گیر بیاد خریدارم...
                        نظرشخصی
                        توصیه بخرید و فروش نیست

                        نظر

                        • ققنوس14
                          عضو فعال
                          • Dec 2011
                          • 1563

                          #69987
                          در اصل توسط جان کافی پست شده است View Post

                          با سلام ...

                          زور بازار تا دوشنبه بیشتر نیست .امروز بازار رو یه پله دادند

                          خرید پله اول تو منفی عیار
                          سلام جان کافی عزیز
                          با توجه به سابقه شما و مقبولیت شما ، آیا هنوز موافق خروج از سهم و سرمایه‌گذاری در طلا هستید؟
                          آرام آرام به آخر کارم نزدیک می شوم و یقین دارم که آخرین تپش های قلبم در آخرین صفحه های کارم ثبت می شود و مرگ فقط مردی مرده را درخواهد یافت.سارتر

                          نظر

                          • ققنوس14
                            عضو فعال
                            • Dec 2011
                            • 1563

                            #69988
                            در اصل توسط ققنوس14 پست شده است View Post

                            سلام جان کافی عزیز
                            با توجه به سابقه شما و مقبولیت شما ، آیا هنوز موافق خروج از سهم و سرمایه‌گذاری در طلا هستید؟
                            اگر دوست داشتید پاسخ بدهید .دوست داشتم تحلیل شما را برای این تصمیم بدونم.
                            آرام آرام به آخر کارم نزدیک می شوم و یقین دارم که آخرین تپش های قلبم در آخرین صفحه های کارم ثبت می شود و مرگ فقط مردی مرده را درخواهد یافت.سارتر

                            نظر

                            • عبدالله محمدی
                              ستاره‌دار(26)
                              • Mar 2011
                              • 1182

                              #69989
                              خرید فجر سینرژی
                              فروش سه شنبه اشتباه بود

                              نظر

                              • amir12
                                عضو فعال
                                • Apr 2020
                                • 820

                                #69990
                                خرید خگستر !!!

                                نظر

                                در حال کار...
                                X