امروز چه کردید؟ چرا؟

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • عبدالله محمدی
    ستاره‌دار(26)
    • Mar 2011
    • 1182

    #69991
    خرید وساپا

    نظر

    • Arna
      عضو عادی
      • Oct 2012
      • 76

      #69992
      وبملت اضافه شد

      نظر

      • پیمان
        ستاره دار (1)
        • Sep 2020
        • 875

        #69993
        درود
        اضافه کردن به وبملت در منفی 3 و اضافه کردن به صندوق تمشک

        نظر

        • AIDIN90
          ستاره‌دار (21)
          • May 2011
          • 1221

          #69994
          امروز فکرشو نمیکردم سهام گروهای دیگه گیر بیاد درنتیجه خریدهای بهتری انجام دادم...
          ۱۰درصد سبد خگستر خریدشد
          ۲۰درصد فارس خرید شد
          ۱۰درصد سرود خرید شد
          ۶۰ درصد نقدم
          برای فردا منتظرم خودرو باز بشه باتوجه به رشد کمی که انجام داده و افزایش نرخی که گرفته وجومثبت گروه خودرویی تو مچینگ زیر ۷۰ الی ۷۵ خریدارم
          از صف فروش ها شجم هم رشدی نکرده هم پی بی ای پایینی داره واچ دارم اگه صف جمع شد خریدارم...
          توصف خریدها هم پترول سرخطی گیر اومد خریدارم

          توصیه بخرید و فروش نیست
          آخرین ویرایش توسط AIDIN90؛ 2026/06/20, 14:10.

          نظر

          • جان کافی
            عضو فعال
            • Oct 2013
            • 996

            #69995
            در اصل توسط ققنوس14 پست شده است View Post

            سلام جان کافی عزیز
            با توجه به سابقه شما و مقبولیت شما ، آیا هنوز موافق خروج از سهم و سرمایه‌گذاری در طلا هستید؟
            باسلام...
            البته من در جایگاهی نیستم که تحلیل بدهم این سایت استادی بزرگی داره که ما هم از نظر دوستان استفاده میکنیم

            به نظر من از الان به بعد یه سری سهام درجا میزنن
            یه سری سهام کمی بالا میرن تا به تارگت برسن
            قفل صف خرید تو چندماه بود دیگه خبری نباشه
            بعد احتمالا بریم برای یک اصلاح موقت ۲-۱ ماهه
            این موجی که بدون ترمز بالا اومده پس اصلاحش هم ممکنه کمی بدون ترمز باشه
            از فردا سهام ها کمی هم جا برای بالا اومدن داره بعد بریم برای اصلاح...
            ---------------------
            دلار هم تا پایان سال ۲۰۰-۲۵۰
            انس هم الان ۴۱۶۰ هست بعد این اصلاح صعودی ۵۰۰۰ - ۶۰۰۰
            در نتیجه طلا صعودی - فعلا ۲۳ الی ۲۵ در نظر داشته باش
            -------------
            خرید های من هم برای نوسان هست سهام نگهداری نمی کنم
            با درصد سود ۱۰ ۱۵ ۲۰ فروش می زنم
            -------
            شاید هم این نظر من کلا اشتباه باشه...
            --------

            امروز هم خگستر خریدم...
            آخرین ویرایش توسط جان کافی؛ 2026/06/20, 14:59.

            نظر

            • فین
              عضو فعال
              • Sep 2020
              • 1162

              #69996
              در اصل توسط جان کافی پست شده است View Post

              باسلام...
              البته من در جایگاهی نیستم که تحلیل بدهم این سایت استادی بزرگی داره که ما هم از نظر دوستان استفاده میکنیم
              از الان به بعد یه سری سهام درجا میزنن
              یه سری سهام کمی بالا میرن تا به تارگت برسن
              قفل صف خرید تو چندماه بود دیگه خبری نباشه
              بعد احتمالا بریم برای یک اصلاح موقت ۲-۱ ماهه
              این موجی که بدون ترمز بالا اومده پس اصلاحش هم ممکنه کمی بدون ترمز باشه
              از فردا سهام ها کمی هم جا برای بالا اومدن داره بعد بریم برای اصلاح
              ---------------------
              دلار هم تا پایان سال ۲۰۰-۲۵۰
              انس هم الان ۴۱۶۰ هست بعد این اصلاح صعودی ۵۰۰۰ - ۶۰۰۰
              در نتیجه طلا رو هم فعلا ۲۳ الی ۲۵ در نظر داشته باش
              -------------
              خرید های من هم برای نوسان هست سهام نگهداری نمی کنم
              با درصد سود ۱۰ ۱۵ ۲۰ فروش می زنم
              -------
              امروز هم خگستر خریدم...
              بر خلاف دوست گرامی من فکر می کنم اگر توافق به هم نخورد در همین تابستان براحتی شاخص ۷ تا ۸ میلیونی را خواهیم دید. بسیاری از سهام هنوز جای رشد ۵۰ تا ۱۰۰ درصد را دارند. ارزش بازار در همین تابستان به ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیارد دلار می رسد. در مورد طلا هم فقط به بازه زمانی فکر کنید که به هر دلیلی چین از خرید طلا دست بردارد براحتی اونس طلا به محدود ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ می رسد و با فرض دلار ۱۶۰ تومانی ما همین امسال هم ممکن است طلای گرمی ۱۰ میلیون و سکه ۹۰ تا ۱۰۰ میلیونی را ببینیم. فقط یک نکته : بروید و نمودار پلاتین و طلا در بیست سال گذشته را مقایسه کنید. همیشه در یک حد و حتی پلاتین اکثر اوقات قیمتش بالاتر از طلا بوده است. الان اونس پلاتین حدود ۱۸۰۰ دلار و اونس طلا ۴۲۰۰ دلار!!!! به روزی فکر کنید که چین به هر دلیل از خرید و انباشت طلا دست بردارد.

              نظر

              • جان کافی
                عضو فعال
                • Oct 2013
                • 996

                #69997
                در اصل توسط فین پست شده است View Post

                بر خلاف دوست گرامی من فکر می کنم اگر توافق به هم نخورد در همین تابستان براحتی شاخص ۷ تا ۸ میلیونی را خواهیم دید. بسیاری از سهام هنوز جای رشد ۵۰ تا ۱۰۰ درصد را دارند. ارزش بازار در همین تابستان به ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیارد دلار می رسد. در مورد طلا هم فقط به بازه زمانی فکر کنید که به هر دلیلی چین از خرید طلا دست بردارد براحتی اونس طلا به محدود ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ می رسد و با فرض دلار ۱۶۰ تومانی ما همین امسال هم ممکن است طلای گرمی ۱۰ میلیون و سکه ۹۰ تا ۱۰۰ میلیونی را ببینیم. فقط یک نکته : بروید و نمودار پلاتین و طلا در بیست سال گذشته را مقایسه کنید. همیشه در یک حد و حتی پلاتین اکثر اوقات قیمتش بالاتر از طلا بوده است. الان اونس پلاتین حدود ۱۸۰۰ دلار و اونس طلا ۴۲۰۰ دلار!!!! به روزی فکر کنید که چین به هر دلیل از خرید و انباشت طلا دست بردارد.
                با سلام ...

                بله ...
                بعداز 1-2 ماهه اصلاح بورس دوباره صعودی

                نظر آرش ستاره شناس تو تلگرام نزول طلا هست
                خرداد تیر مرداد ۱۴۰۵
                ریزش طلا و نقره
                برای مدتی طولانی حداقل ۵ سال آغاز میشه
                هر چه هست اون زمان بفروشید ….
                اگر دلار و طلا دارید هر بالایی داد بفروشید بره
                آخرین ویرایش توسط جان کافی؛ 2026/06/20, 15:52.

                نظر

                • فین
                  عضو فعال
                  • Sep 2020
                  • 1162

                  #69998
                  در اصل توسط جان کافی پست شده است View Post

                  با سلام ...

                  بله ...
                  بعداز 1-2 ماهه اصلاح بورس دوباره صعودی
                  ولی من فکر می کنم اصلاح ها در این روزها و در این محدوده شاخص اصلاح کم است چه از لحاظ مقدار شاخص و چه از لحاظ زمانی. مثلا دو تا سه روز اصلاح شاخص تا ۵ میلیون داریم و بعد روند پرقدرت به سمت ۵۸۰۰ تا ۶ میلیون. باز چند روز اصلاح تا مثلا ۵۷۰۰ داریم و بعد روند قوی تا ۷۵۰۰ الی ۸ میلیون . اونجا شاخص می تونه وارد اصلاح مقداری ۱۰ تا ۱۵ درصد و زمانی حدود یک ماهه شود. به عبارتی تا زمانی که توافق وجود دارد هر گونه اصلاح قبل از رسیدن مقداری بورس به محدوده ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیارد دلار اصلاح کوچک خواهد بود.


                  نظر

                  • Ali5559
                    عضو فعال
                    • Apr 2025
                    • 313

                    #69999
                    در اصل توسط جان کافی پست شده است View Post

                    با سلام ...

                    بله ...
                    بعداز 1-2 ماهه اصلاح بورس دوباره صعودی

                    نظر آرش ستاره شناس تو تلگرام نزول طلا هست
                    خرداد تیر مرداد ۱۴۰۵
                    ریزش طلا و نقره
                    برای مدتی طولانی حداقل ۵ سال آغاز میشه
                    هر چه هست اون زمان بفروشید ….
                    اگر دلار و طلا دارید هر بالایی داد بفروشید بره
                    واقعا حرف اون دیوونه رو گوش میدین؟ آرش؟ از کهکشانها و ...🤣

                    نظر

                    • جان کافی
                      عضو فعال
                      • Oct 2013
                      • 996

                      #70000
                      در اصل توسط Ali5559 پست شده است View Post

                      واقعا حرف اون دیوونه رو گوش میدین؟ آرش؟ از کهکشانها و ...🤣
                      باسلام
                      البته طلا رو ۲۲۰ سیگنال خروج داد و همچنین نقره
                      الان طلا ۱۶۰

                      نظر

                      • Ali5559
                        عضو فعال
                        • Apr 2025
                        • 313

                        #70001
                        خب از اینهمه دری وری میگه یکیش میگیره🤣

                        نظر

                        • جان کافی
                          عضو فعال
                          • Oct 2013
                          • 996

                          #70002
                          در اصل توسط جان کافی پست شده است View Post

                          امروز هم خگستر خریدم...
                          باسلام وصبح بخیر ...

                          از منفی بازار امروز نترسید آخر بازار یا فردا به طرف مثبت حرکت خواهد کرد...
                          آخرین ویرایش توسط جان کافی؛ 2026/06/21, 09:10.

                          نظر

                          • مگنوس کارلسن
                            عضو فعال
                            • Jan 2022
                            • 1964

                            #70003
                            در اصل توسط جان کافی پست شده است View Post

                            باسلام وصبح بخیر ...

                            از منفی بازار امروز نترسید آخر بازار یا فردا به طرف مثبت حرکت خواهد کرد...
                            به نظرمن هم...همینطور میاد...سرانه خرید کل بازار خیلی بالاست...تابلو خوانی ...اگه اشتباه نخونده باشم...میگه تاآخرهفته مثبته

                            نظر

                            • amir186
                              عضو عادی
                              • Apr 2025
                              • 31

                              #70004
                              اگر خبر بد ومنفی سیاسی نباشد (هسته سخت مذاکرات باقی مانده)
                              بازار به سمت تصمیم گیری منطقی وعاقلانه حرکت میکند
                              دوری ازهیجانات و رشد گله ای و کم رنگ شدن نقش سیگنال فروش / بوقچی ها / گفتم گفتم ها..
                              و به نفع ثبات بازاره
                              متاسفانه با توجه به ادامه تورم
                              بورس باید عقب ماندگی اش را جبران کند

                              نظر

                              • AIDIN90
                                ستاره‌دار (21)
                                • May 2011
                                • 1221

                                #70005
                                در اصل توسط AIDIN90 پست شده است View Post
                                امروز فکرشو نمیکردم سهام گروهای دیگه گیر بیاد درنتیجه خریدهای بهتری انجام دادم...
                                ۱۰درصد سبد خگستر خریدشد
                                ۲۰درصد فارس خرید شد
                                ۱۰درصد سرود خرید شد
                                ۶۰ درصد نقدم
                                برای فردا منتظرم خودرو باز بشه باتوجه به رشد کمی که انجام داده و افزایش نرخی که گرفته وجومثبت گروه خودرویی تو مچینگ زیر ۷۰ الی ۷۵ خریدارم
                                از صف فروش ها شجم هم رشدی نکرده هم پی بی ای پایینی داره واچ دارم اگه صف جمع شد خریدارم...
                                توصف خریدها هم پترول سرخطی گیر اومد خریدارم

                                توصیه بخرید و فروش نیست
                                فعلا هر ۳ سهم دیروز خریدشد صف سنگین دارن...
                                پترول که تو صفم گیر نیومد خودرو هم هنوز باز نشده
                                شجم هم فعلا منتظرم صفش بریزه بخرم...
                                توصیه بخرید و فروش نیست

                                نظر

                                در حال کار...
                                X