خرید وساپا
امروز چه کردید؟ چرا؟
Collapse
X
-
-
امروز فکرشو نمیکردم سهام گروهای دیگه گیر بیاد درنتیجه خریدهای بهتری انجام دادم...
۱۰درصد سبد خگستر خریدشد
۲۰درصد فارس خرید شد
۱۰درصد سرود خرید شد
۶۰ درصد نقدم
برای فردا منتظرم خودرو باز بشه باتوجه به رشد کمی که انجام داده و افزایش نرخی که گرفته وجومثبت گروه خودرویی تو مچینگ زیر ۷۰ الی ۷۵ خریدارم
از صف فروش ها شجم هم رشدی نکرده هم پی بی ای پایینی داره واچ دارم اگه صف جمع شد خریدارم...
توصف خریدها هم پترول سرخطی گیر اومد خریدارم
توصیه بخرید و فروش نیستآخرین ویرایش توسط AIDIN90؛ 2026/06/20, 14:10.
🙏 3نظر
-
باسلام...در اصل توسط ققنوس14 پست شده است View Post
سلام جان کافی عزیز
با توجه به سابقه شما و مقبولیت شما ، آیا هنوز موافق خروج از سهم و سرمایهگذاری در طلا هستید؟
البته من در جایگاهی نیستم که تحلیل بدهم این سایت استادی بزرگی داره که ما هم از نظر دوستان استفاده میکنیم
به نظر من از الان به بعد یه سری سهام درجا میزنن
یه سری سهام کمی بالا میرن تا به تارگت برسن
قفل صف خرید تو چندماه بود دیگه خبری نباشه
بعد احتمالا بریم برای یک اصلاح موقت ۲-۱ ماهه
این موجی که بدون ترمز بالا اومده پس اصلاحش هم ممکنه کمی بدون ترمز باشه
از فردا سهام ها کمی هم جا برای بالا اومدن داره بعد بریم برای اصلاح...
---------------------
دلار هم تا پایان سال ۲۰۰-۲۵۰
انس هم الان ۴۱۶۰ هست بعد این اصلاح صعودی ۵۰۰۰ - ۶۰۰۰
در نتیجه طلا صعودی - فعلا ۲۳ الی ۲۵ در نظر داشته باش
-------------
خرید های من هم برای نوسان هست سهام نگهداری نمی کنم
با درصد سود ۱۰ ۱۵ ۲۰ فروش می زنم
-------
شاید هم این نظر من کلا اشتباه باشه...
--------
امروز هم خگستر خریدم...آخرین ویرایش توسط جان کافی؛ 2026/06/20, 14:59.
🙏 5نظر
-
بر خلاف دوست گرامی من فکر می کنم اگر توافق به هم نخورد در همین تابستان براحتی شاخص ۷ تا ۸ میلیونی را خواهیم دید. بسیاری از سهام هنوز جای رشد ۵۰ تا ۱۰۰ درصد را دارند. ارزش بازار در همین تابستان به ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیارد دلار می رسد. در مورد طلا هم فقط به بازه زمانی فکر کنید که به هر دلیلی چین از خرید طلا دست بردارد براحتی اونس طلا به محدود ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ می رسد و با فرض دلار ۱۶۰ تومانی ما همین امسال هم ممکن است طلای گرمی ۱۰ میلیون و سکه ۹۰ تا ۱۰۰ میلیونی را ببینیم. فقط یک نکته : بروید و نمودار پلاتین و طلا در بیست سال گذشته را مقایسه کنید. همیشه در یک حد و حتی پلاتین اکثر اوقات قیمتش بالاتر از طلا بوده است. الان اونس پلاتین حدود ۱۸۰۰ دلار و اونس طلا ۴۲۰۰ دلار!!!! به روزی فکر کنید که چین به هر دلیل از خرید و انباشت طلا دست بردارد.در اصل توسط جان کافی پست شده است View Post
باسلام...
البته من در جایگاهی نیستم که تحلیل بدهم این سایت استادی بزرگی داره که ما هم از نظر دوستان استفاده میکنیم
از الان به بعد یه سری سهام درجا میزنن
یه سری سهام کمی بالا میرن تا به تارگت برسن
قفل صف خرید تو چندماه بود دیگه خبری نباشه
بعد احتمالا بریم برای یک اصلاح موقت ۲-۱ ماهه
این موجی که بدون ترمز بالا اومده پس اصلاحش هم ممکنه کمی بدون ترمز باشه
از فردا سهام ها کمی هم جا برای بالا اومدن داره بعد بریم برای اصلاح
---------------------
دلار هم تا پایان سال ۲۰۰-۲۵۰
انس هم الان ۴۱۶۰ هست بعد این اصلاح صعودی ۵۰۰۰ - ۶۰۰۰
در نتیجه طلا رو هم فعلا ۲۳ الی ۲۵ در نظر داشته باش
-------------
خرید های من هم برای نوسان هست سهام نگهداری نمی کنم
با درصد سود ۱۰ ۱۵ ۲۰ فروش می زنم
-------
امروز هم خگستر خریدم...
🙏 4👏 1نظر
-
با سلام ...در اصل توسط فین پست شده است View Post
بر خلاف دوست گرامی من فکر می کنم اگر توافق به هم نخورد در همین تابستان براحتی شاخص ۷ تا ۸ میلیونی را خواهیم دید. بسیاری از سهام هنوز جای رشد ۵۰ تا ۱۰۰ درصد را دارند. ارزش بازار در همین تابستان به ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیارد دلار می رسد. در مورد طلا هم فقط به بازه زمانی فکر کنید که به هر دلیلی چین از خرید طلا دست بردارد براحتی اونس طلا به محدود ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ می رسد و با فرض دلار ۱۶۰ تومانی ما همین امسال هم ممکن است طلای گرمی ۱۰ میلیون و سکه ۹۰ تا ۱۰۰ میلیونی را ببینیم. فقط یک نکته : بروید و نمودار پلاتین و طلا در بیست سال گذشته را مقایسه کنید. همیشه در یک حد و حتی پلاتین اکثر اوقات قیمتش بالاتر از طلا بوده است. الان اونس پلاتین حدود ۱۸۰۰ دلار و اونس طلا ۴۲۰۰ دلار!!!! به روزی فکر کنید که چین به هر دلیل از خرید و انباشت طلا دست بردارد.
بله ...
بعداز 1-2 ماهه اصلاح بورس دوباره صعودی
نظر آرش ستاره شناس تو تلگرام نزول طلا هست
خرداد تیر مرداد ۱۴۰۵
ریزش طلا و نقره
برای مدتی طولانی حداقل ۵ سال آغاز میشه
هر چه هست اون زمان بفروشید ….
اگر دلار و طلا دارید هر بالایی داد بفروشید برهآخرین ویرایش توسط جان کافی؛ 2026/06/20, 15:52.
🙏 5نظر
-
ولی من فکر می کنم اصلاح ها در این روزها و در این محدوده شاخص اصلاح کم است چه از لحاظ مقدار شاخص و چه از لحاظ زمانی. مثلا دو تا سه روز اصلاح شاخص تا ۵ میلیون داریم و بعد روند پرقدرت به سمت ۵۸۰۰ تا ۶ میلیون. باز چند روز اصلاح تا مثلا ۵۷۰۰ داریم و بعد روند قوی تا ۷۵۰۰ الی ۸ میلیون . اونجا شاخص می تونه وارد اصلاح مقداری ۱۰ تا ۱۵ درصد و زمانی حدود یک ماهه شود. به عبارتی تا زمانی که توافق وجود دارد هر گونه اصلاح قبل از رسیدن مقداری بورس به محدوده ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیارد دلار اصلاح کوچک خواهد بود.در اصل توسط جان کافی پست شده است View Post
با سلام ...
بله ...
بعداز 1-2 ماهه اصلاح بورس دوباره صعودی
🙏 5نظر
-
واقعا حرف اون دیوونه رو گوش میدین؟ آرش؟ از کهکشانها و ...🤣در اصل توسط جان کافی پست شده است View Post
با سلام ...
بله ...
بعداز 1-2 ماهه اصلاح بورس دوباره صعودی
نظر آرش ستاره شناس تو تلگرام نزول طلا هست
خرداد تیر مرداد ۱۴۰۵
ریزش طلا و نقره
برای مدتی طولانی حداقل ۵ سال آغاز میشه
هر چه هست اون زمان بفروشید ….
اگر دلار و طلا دارید هر بالایی داد بفروشید بره
🥰 2نظر
-
-
اگر خبر بد ومنفی سیاسی نباشد (هسته سخت مذاکرات باقی مانده)
بازار به سمت تصمیم گیری منطقی وعاقلانه حرکت میکند
دوری ازهیجانات و رشد گله ای و کم رنگ شدن نقش سیگنال فروش / بوقچی ها / گفتم گفتم ها..
و به نفع ثبات بازاره
متاسفانه با توجه به ادامه تورم
بورس باید عقب ماندگی اش را جبران کند
👏 1نظر
-
فعلا هر ۳ سهم دیروز خریدشد صف سنگین دارن...در اصل توسط AIDIN90 پست شده است View Postامروز فکرشو نمیکردم سهام گروهای دیگه گیر بیاد درنتیجه خریدهای بهتری انجام دادم...
۱۰درصد سبد خگستر خریدشد
۲۰درصد فارس خرید شد
۱۰درصد سرود خرید شد
۶۰ درصد نقدم
برای فردا منتظرم خودرو باز بشه باتوجه به رشد کمی که انجام داده و افزایش نرخی که گرفته وجومثبت گروه خودرویی تو مچینگ زیر ۷۰ الی ۷۵ خریدارم
از صف فروش ها شجم هم رشدی نکرده هم پی بی ای پایینی داره واچ دارم اگه صف جمع شد خریدارم...
توصف خریدها هم پترول سرخطی گیر اومد خریدارم
توصیه بخرید و فروش نیست
پترول که تو صفم گیر نیومد خودرو هم هنوز باز نشده
شجم هم فعلا منتظرم صفش بریزه بخرم...
توصیه بخرید و فروش نیست
👏 3نظر

نظر