ايران خودرو ( خودرو )

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • وحید 20
    ستاره‌دار(98)
    • Mar 2011
    • 29911

    #241
    استفاده از سوخت اتانول درمحصولات ايران خودرو

    با همكاري اساتيدمركزتحقيقات بيو انرژي دانشگاه تربيت مدرس امكان استفاده از سوخت اتانول در محصولات ايران خودرو فراهم شده است .

    به گزارش ايکوپرس ، مهرداد الياسي مديرطراحي سيستم هاي كنترلي و قواي محركه مركز تحقيقات ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت: با تاكيد مديريت ارشد گروه صنعتي ايران خودرو و براساس برنامه هاي راهبردي ، استفاده محصولات ايران خودرو از سوخت هاي بيو اتانول (e5)و (e10) دردستور کار قرار گرفت.

    الياسي با تاكيد بر اين كه محصولات ايران خودرو شرايط مصرف سوخت اتانول را دارند، گفت: با انجام آزمايش هاي صورت گرفته و تست هاي ادواري، خودروهاي توليدي ايران خودرو شرايط استفاده از سوخت e5 را دارا هستند.

    مديرطراحي سيستم هاي كنترلي و قواي محركه مركز تحقيقات ايران خودرو به مزاياي اين نوع سوخت اشاره كرد و گفت:با مصرف اين نوع سوخت ( e5 و e10 ) كه 95 و 90درصد بنزين و پنج و 10درصداتانول است، شاهد افزايش گشتاور موتور و كاهش آلايندگي هاي محيطي و حذف ماده mtbe خواهيم بود.

    الياسي در پايان گفت: انواع موتورهاي توليدي در ايران خودرو مانند تي يو 5،اي اف 7 و ايكس يو ام، قابليت استفاده ازاين سوخت را دارند.

    گفتني است، گروه صنعتي ايران خودرو در افتتاح مجموعه آزمايشگاه هاي ملي انرژي هاي تجديدپذير دانشگاه تربيت مدرس، پژو 206 ساخت داخل با سوخت اتانول را به نمايش گذاشت
    .
    درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

    نظر

    • وحید 20
      ستاره‌دار(98)
      • Mar 2011
      • 29911

      #242
      خودکفایی کامل ایران در تولید پژو 206/ تولید انبوه از ماه آینده

      دبیر انجمن خودروسازان از خودکفایی کشور در تولید پژو 206 خبر داد و گفت: با افزایش قیمت ارز درصددیم وابستگی به واردات را کاهش داده و در تولید انواع خودرو به استقلال کامل برسیم.

      احمد نعمت بخش در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، با اشاره به اینکه عدم اختصاص منابع 2 هزار میلیارد تومانی ابلاغی دولت و ممانعت قیمت گذاری خودرو در حاشیه بازار از جمله عوامل نوسانات قیمت خودرو در سطح بازار هستند، اظهارداشت: البته عدم اختصاص ارز مبادلهای به بخش خودرو نیز در این مسیر نقش بسیار مهمی را ایفاء میکند.

      وی ضمن تأکید براینکه خودروهای سورای زیر 45 میلیون تومان براساس اعلام سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قیمتگذاری میشوند، افزود: در حال حاضر خودروسازها از ارز 3 برابر شده در بازار آزاد استفاده میکنند که در همین راستا گران شدن عمده لوازم اولیه تولید خودرو افزایش قیمتها را طبیعی میکند.

      به گفته دبیرانجمن خودروسازان ایران، افزایش قیمت آنچنانی از جانب خودروسازها اعمال نشده و بیشتر این امر به بازار آزاد مرتبط میباشد و خودروسازان در صورت عدم اختصاص اعتبار به مرز ورشستگی پیش خواهند رفت.

      وی ضمن اشاره به اینکه مدیریت حجم تولید تاحد قابل توجهی بر قیمت خودرو در بازار مؤثر خواهد بود، گفت: هماکنون تقاضای کاذب در بازار معاملاتی خودرو وجود دارد که هدف ما از فروش به قیمت حاشیه بازار رفع همین دلالی و تقاضاهای کاذب است.

      نعمت بخش تصریح کرد: با در نظر گرفتن این نکته میبینیم که در زمان پیش فروش خودرو به دلیل اختلاف قیمتها میان کارخانه و بازار در همان ساعات اولیه سایت بسته میشود و مردم قادر به خرید نخواهند بود.

      *خودکفایی کشور در تولید 206/ تولید انبوه این خودرو از ماه آینده

      وی در ادامه اظهار داشت: خودروسازان با تکیه بر توانمندی داخلی کشور توانستهاند در تولید پژو 206 به خود کفایی رسیده و تولید انبوه آن در ماه های آینده آغاز نمایند.

      دبیرانجمن خودروسازان ایران با اشاره به اینکه با گران شدن نرخ ارز ساخت خودروهای داخلی برای شرکتهای خودروساز مفید و سودآور خواهد بود، افزود: البته باید با ابزارهایی وابستگی خود را به واردات کاهش داده و با تأمین نیازهای خود در تولید انواع خودرو به خودکفایی کامل برسیم.
      درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

      توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

      نظر

      • مخبرالدوله
        عضو فعال
        • May 2012
        • 5228

        #243
        در اصل توسط وحید 20 پست شده است View Post
        خودکفایی کامل ایران در تولید پژو 206/ تولید انبوه از ماه آینده

        دبیر انجمن خودروسازان از خودکفایی کشور در تولید پژو 206 خبر داد و گفت: با افزایش قیمت ارز درصددیم وابستگی به واردات را کاهش داده و در تولید انواع خودرو به استقلال کامل برسیم..
        اگه این خبر صحت داشته باشه.....
        صعود خودرو جدی خواهد بود.....

        مردم میپرسند که ا.ن را چه کسانی حمایت میکنند؟؟؟

        نظر

        • حمیدرضاعبدالعلی
          عضو جدید
          • May 2011
          • 2

          #244
          مثل پارس جنوبی !
          جمله *دررصددیم * و * تا ماه آینده * خیلی باحاله !
          یکی نیست بگه اگه میتونستید چرا مثلا خرداد اقدام نکردید تا تیر به تولید انبوه برسید !!

          نظر

          • omid_amorous
            عضو عادی
            • Oct 2012
            • 56

            #245
            از مجمع کسی از دوستان خبر داره ؟
            لطفا اطلاع رسانی کنید

            نظر

            • omid_amorous
              عضو عادی
              • Oct 2012
              • 56

              #246
              افزايش سرمايه 9 درصدي ديروز در مجمع فوق العاده بتصويب رسيده کسی از صحت این خبر داره؟

              نظر

              • عباس110
                عضو عادی
                • Dec 2012
                • 60

                #247
                گروه ايرانخودرو در انتظار رأي نهايي سازمان بورس براي فروش 33درصد از سهام بانک پارسيان است.

                رئيس اداره نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: سازمان بورس و اوراق بهادار تا پايان ديماه نظر خود را درباره نحوه فروش بلوک سهام شرکت بانک پارسيان، متعلق به گروه ايرانخورو اعلام خواهد کرد. به گزارش همشهري، شرکت ايرانخودرو در تازهترين گزارش مالي خود به سهامداران اعلام کرد: برنامه هيأت مديره براي عرضه کل سهام مديريتي گروه، در بانک پارسيان قطعي است. با پيگيريهاي انجامشده زمينههاي قانوني عرضه يکجاي سهام در حال فراهم شدن است. پس از هماهنگي با سازمان بورس و اوراق بهادار نسبت به عرضه آن اقدام خواهد شد.

                پيش از اين علي مهري، معاون اقتصادي ايران خودرو، در تيرماه امسال و در آستانه مجمع عمومي سالانه اعلام کرده بود: اين شرکت برنامهاي براي عرضه سهام بانک پارسيان ندارد.شرکت ايران خودرو بهصورت مستقيم و غيرمستقيم (از طريق شرکتهاي زيرمجموعه و باقي شرکتهاي گروه ايرانخودرو) مالک بيش از 33درصد سهام بانک پارسيان است. موضوع واگذاري سهام بانک پارسيان توسط ايرانخودرو بيش از چهار سال است که مطرح است و از سه سال پيش شوراي پول و اعتبار براي پرداخت 1000ميليارد تومان وام اين شرکت را مکلف کرده بود که سهام بانک پارسيان را بفروشد اما تاکنون شرکت ايرانخودرو سهام اين بانک را نفروخته است.

                در همين رابطه اميرحمزه مالمير درباره مذاکرات شرکت ايرانخودرو با سازمان بورس درباره فروش سهام بانک پارسيان به همشهري گفت: شرکت ايران خودرو از سازمان بورس درخواست کرده، براي فروش سهام بانک پارسيان که متعلق به اين شرکت و کل شرکتهاي زيرمجموعه متعلق به گروه ايرانخودرو است، يک کد تجميعي صادر شود تا سهام بانک پارسيان را بهصورت يکجا و بلوک در بورس تهران عرضه کند.

                او درباره اينکه آيا سازمان بورس کد تجميعي براي فروش سهام بانک پارسيان صادر خواهد کرد يا خير؟ گفت: حتي اگر سازمان بورس هم کد تجميعي براي فروش سهام بانک پارسيان صادر کند، قوانين موجود و همچنين قوانين اصل 44تصريح ميکنند؛ هيچيک از سهامداران نميتوانند بيش از 10درصد از سهام يک بانک را در اختيار داشته باشند بنابراين درصورتي که کد تجمعي براي فروش کل سهام گروه ايرانخودرو صادر شود امکان فروش کل سهام اين شرکت به يک خريدار وجود ندارد از سوي ديگر قوانين مربوط به پولشويي در مورد خريدار يا خريداران احتمالي بايد بهطور کل رعايت شود.

                او در پاسخ به اين پرسش که آيا درصورت تشکيل يک کنسرسيوم امکان ارائه کد تجميعي و فروش بلوک 33درصدي سهام بانک پارسيان وجود دارد يا خير؟ گفت: تنها راه ارائه کد تجميعي از سوي سازمان بورس و فروش بلوک سهام بانک پارسيان تشکيل کنسرسيوم است اما نکته اينجاست که اعضاي اين کنسرسيوم هم بايد کاملا تفکيک شده باشند و به يکديگر وابسته نباشند، يعني اينکه اعضاي کنسرسيوم نبايد از اعضاي يک گروه باشند يا بهگونهاي باشد که ميزان سهامي که در اختيار ميگيرند بيش از حد تعيين شده باشد.

                مالمير با بيان اينکه قوانين اصل 44 درمورد فروش سهام بانک پارسيان بايد بهطور کامل رعايت شود در مورد تطبيق شرايط فروش سهام اين بانک با قوانين جديد معاملات عمده گفت: نحوه فروش بلوک سهام بانک پارسيان بايد با قوانين و ضوابط جديد مقررات عمده همخواني داشته باشد. بهطور مثال از قبل از عرضه بايد هويت خريداران مشخص و اعلام شده باشد و بحث پولشويي و مقررات مربوط به بانک مرکزي رعايت شده باشد.

                نظر

                • بابک 52
                  ستاره‌دار (27)
                  • Mar 2011
                  • 17028

                  #248
                  دیروز مدیر نظارت بر ناشران بورس از مشکلات موجود در مسیر فروش بلوک بانک پارسیان شرکت ایران خودرو خبر داد.

                  به گفته مالمیر، حتی اگر سازمان بورس هم کد تجمیعی برای فروش سهام بانک پارسیان صادر کند، قوانین موجود و همچنین قوانین اصل 44 تصریح میکنند هیچیک از سهامداران نمیتوانند بیش از 10درصد از سهام یک بانک را در اختیار داشته باشند؛ بنابراین درصورتی که کد تجميعی برای فروش کل سهام گروه ایرانخودرو صادر شود،
                  امکان فروش کل سهام این شرکت به یک خریدار وجود ندارد.

                  از سوی دیگر قوانین مربوط به پولشویی در مورد خریدار یا خریداران احتمالی باید بهطور کل رعایت شود.

                  او در پاسخ به این پرسش که آیا درصورت تشکیل یک کنسرسیوم امکان ارائه کد تجمیعی و فروش بلوک 33درصدی سهام بانک پارسیان وجود دارد یا خیر؟

                  گفت: تنها راه ارائه کد تجمیعی از سوی سازمان بورس و فروش بلوک سهام بانک پارسیان تشکیل کنسرسیوم است، اما نکته اینجاست که اعضای این کنسرسیوم هم باید کاملا تفکیک شده باشند و به یکدیگر وابسته نباشند، یعنی اینکه اعضای کنسرسیوم نباید از اعضای یک گروه باشند یا بهگونهای باشد که میزان سهامی که در اختیار میگیرند بیش از حد تعیین شده باشد.

                  مالمیر با بیان اینکه قوانین اصل 44 درمورد فروش سهام بانک پارسیان باید بهطور کامل رعایت شود، در مورد تطبیق شرایط فروش سهام این بانک با قوانین جدید معاملات عمده گفت:

                  نحوه فروش بلوک سهام بانک پارسیان باید با قوانین و ضوابط جدید مقررات عمده همخوانی داشته باشد.

                  بهطور مثال از قبل از عرضه باید هویت خریداران مشخص و اعلام شده باشد و بحث پولشویی و مقررات مربوط به بانک مرکزی رعایت شده باشد.
                  The greater the risk ، The greater the reward

                  هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری

                  نظر

                  • مخبرالدوله
                    عضو فعال
                    • May 2012
                    • 5228

                    #249
                    کد خبر: ۱۳۷۶۰۰
                    ۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۰

                    معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران با اعلام اینکه با سرمایهگذاری 16 میلیارد دلاری روزانه 18 میلیون لیتر گازوییل و 9 میلیون لیتر بنزین مطابق با استانداردهای اروپا در کشور تولید میشود، گفت: متاسفانه تاکنون خودروسازان برای تولید خودرو دیزلی پایه سبک و یورو 4 هیچ تلاشی نکردهاند.


                    به گزارش ایسنا، جلیل سالاری با تاکید کرد بر اینکه این شرکت فرآوردههای نفتی را براساس استانداردهای تعیین شده از سوی سازمان استاندارد و شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی عرضه میکند، تولید نشدن خودرو متناسب با سوخت یورو 4 و 5 در کشور را یکی از علتهای توزیع نشدن گازوییل با کیفیت روز اروپا در جایگاههای سوخت کشور اعلام کرد.


                    16میلیارد دلار سرمایهگذاری برای سوخت پاک
                    وی با اشاره به اینکه شرکت ملی پالایش و پخش ضمن تامین نیاز کشور روزانه موظف به انتقال 250 میلیون لیتر فرآورده نفتی است، گفت: با توجه به نیاز کشور این شرکت به دنبال ارتقاء کیفیت فرآوردههای نفتی براساس استانداردهای روز جهان است.


                    سالاری با اشاره به اینکه در راستای این هدف طبق برنامه چهارم توسعه طرحهای بهینهسازی مصرف انرژی و ارتقاء کیفیت فرآوردههای تولیدشده در پالایشگاههای کشور در حال اجراست، گفت: تاکنون 16 میلیارد دلار در این زمینه سرمایهگذاری صورت گرفته است.


                    کمک 20 هزار میلیارد تومانی به صنایع خودروسازی
                    معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش یادآور شد: همچنین به موازات سرمایهگذاری برای افزایش کیفیت فرآوردههای تولیدی در پالایشگاههای کشور، وزارت نفت با خودروسازان برای ساخت خودروی دیزلی پایه سبک اقدامات پژوهشی انجام داده است بهطوری که تاکنون این وزارتخانه 20 هزار میلیارد تومان به صنایع خودروسازی در این جهت کمک کرده است.


                    بازیافت روزانه 1200تن گوگرد از فرآوردههای نفتی
                    وی با اعلام اینکه تا پایان امسال بازیافت گوگرد از فرآوردههای نفتی به 1200 تن افزایش خواهد یافت، گفت: قبل از اجرای طرحهای بهینهسازی و ارتقاء کیفیت فرآوردههای نفتی در پالایشگاههای کشور این رقم 120تن بود، اما به تدریج با راهاندازی برخی از این طرحها در حال حاضر گوگرد تولیدی به 500 تن رسیده است.


                    سالاری با اشاره به اینکه طبق استانداردهای جهانی باید گوگرد گازوئیل 50 پی.پی.ام و گوگرد بنزین 20 پی.پی.ام باشد گفت: پیش از اجرای طرحهای بهینهسازی و ارتقاء کیفیت فرآوردههای نفتی پالایشگاهها گوگرد گازوئیل هفت هزار پی.پی.ام بود.


                    تولید 18 میلیون گازوئیل با استاندارد روز اروپا
                    معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش با اعلام اینکه در حال حاضر روزانه 18 میلیون گازوئیل به استاندارد یورو 4 و یورو 5 تولید میشود، گفت: گوگرد این فرآورده 50 پی.پی.ام است.


                    خودرویی برای مصرف گازوییل یورو4 و5 تولید نشده است
                    وی در مورد عرضه گازوئیل با استاندارد یورو 4 و یورو 5 اظهار کرد: با وجود اینکه گازوئیل براساس استانداردهای روز جهان در کشور تولید شده اما به دلیل آنکه خودرویی برای مصرف آن وجود ندارد در حال حاضر گازوئیل با کیفیت اروپا به صورت ترکیبی در جایگاهها عرضه میشود.


                    سالاری توضیح داد: گازوئیل تولیدشده با استانداردهای یورو 4 و 5 برای خودروهای دیزلی پایهسبک است که در سبد سوخت انرژی هم این نوع فرآورده پیشبینی شده است.


                    قیمت گازوئیل با استاندارد اروپا 5 سنت گرانتر است
                    معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش با تاکید بر شرکت ملی پالایش و پخش آمادگی عرضه گازوئیل با استانداردهای روز اروپا را دارد، یادآور شد: با وجود اینکه شرکتهای پالایشی تولیدکننده این نوع سوخت بخش خصوصی هستند و در این زمینه سرمایهگذاری کردهاند، اما خودرویی برای مصرف این نوع سوخت در کشور تاکنون توسط خودروسازان تولید نشده است. این درحالی است که قیمت گازوئیل تولیدشده با کیفیت یورو 4 و یورو 5 نسبت به گازوئیل معمولی عرضهشده پنج سنت اختلاف دارد.


                    به گفته وی در حال حاضر تنها خودروهای دیزلی پایهسنگین مصرفکننده گازوئیل هستند که عمر آنها نیز بیش از 20 سال است. این درحالی است که طبق استانداردهای جهانی این عدد هشت سال تعیین شده است.


                    گازوییل عرضه شده در تهران مطابق با استاندارد اروپا
                    سالاری در مورد توزیع نوع و کیفیت گازوئیل عرضهشده در شهر تهران نیز توضیح داد: 12 میلیون لیتر گازوئیل تولیدشده در پالایشگاه تهران مطابق با استاندارد روز اروپاست که به صورت ترکیب با گازوئیل یورو2 عرضه میشود.


                    معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش یادآور شد که شرکت ملی پالایش و پخش پیش از این نیز گازوئیل مورد استفاده کلیه اتوبوسهای شهر تهران را برای کاهش آلودگی هوا با گوگرد 500 پی.پی.ام عرضه میکرد.


                    بدون خودرو دیزلی، جایگاهداران از سوخت یورو 4و5 استقبال نمیکنند
                    وی یکی دیگر از دلایل عرضهنشدن گازوئیل یورو 4 و 5 به صورت تفکیک شده در جایگاههای سوخت را اینگونه توضیح داد که با توجه به اینکه جایگاههای سوخت بخش خصوصی محسوب میشوند در مقابل فروش خود از وزارت نفت کارمزد دریافت میکنند در صورت نبود مصرفکننده (نبود خودروهای دیزلی پایه سبک) از عرضه گازوئیل با استاندارد روز اروپا استقبال نخواهند کرد، چرا که در داخل کلانشهرها خودروهای دیزلی پایه سنگین اجازه عبور ندارند.


                    تولید 9 میلیون لیتر بنزین با استاندارد یورو 4 و5
                    سالاری با اشاره به اینکه درحال حاضر 9 میلیون لیتر بنزین با استاندارد یورو 4 و یورو 5 در کشور تولید میشود، گفت: گوگرد این بنزین 20 پی.پی.ام و مطابق با استانداردهای جهانی است که به صورت ترکیب با بنزین یورو 2 عرضه میشود.


                    به گفته معاون مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش تا پایان امسال حجم تولید بنزین با استاندارد روز اروپا در پالایشگاههای کشور به 25 میلیون لیتر خواهد رسید.


                    راندمان نیروگاهها پایین است اما مصرف شان بالا
                    وی با اشاره به اینکه شرکت ملی پالایش و پخش در فصل سرد برای مصرف نیروگاهها و صنایع 35 روز ذخیرهسازی سوخت مایع معادل 5.5 میلیارد لیتر ایجاد کرده است، گفت: این سوخت در زمانی که مصرف گاز خانگی افزایش مییابد، مورد مصرف قرار میگیرد.


                    سالاری با اشاره به اینکه راندمان نیروگاههای کشور در مقایسه با استانداردهای جهانی پایین است، گفت: در حال حاضر راندمان نیروگاههای ایران 35 درصد است که برای رسیدن این عدد به 41 درصد برنامهریزی شده است.


                    معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش با اشاره به اعلام اینکه مصرف سوخت مایع نیروگاههای کشور 330 میلیون بشکه نفت خام است، گفت: اگر شش درصد صرفهجویی (دستیابی به هدفگذاری 41 درصد) صورت گیرد، حدود 20 میلیون کاهش مصرف نفت خام خواهیم داشت.


                    ضایعات سوخت پالایشگاهها به 6.5 درصد کاهش یافت
                    وی همچنین اظهار کرد که پیش از اجرای طرحهای بهینهسازی و ارتقاء کیفیت پالایشگاههای کشور ضایعات سوخت پالایشگاهها 8.5 درصد بود که اکنون این رقم به 6.5 درصد کاهش یافته است. طبق برنامه باید این رقم به 4.7 درصد برسد.

                    برچسب ها: شرکت نفت ، خودرو سازان ، آلودگی هوا


                    مردم میپرسند که ا.ن را چه کسانی حمایت میکنند؟؟؟

                    نظر

                    • وحید 20
                      ستاره‌دار(98)
                      • Mar 2011
                      • 29911

                      #250
                      افزايش 20 درصدی توليد تندر90ايران خودرو

                      تيراژتوليدتندر90 ايران خودروازابتدای سال جاری تا یازدهم دی ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته بيش از 20 درصد رشدنشان مي دهد.

                      به گزارش ایکو پرس ، محمدرضا معتمد معاون توليد تندر90 ايران خودرو ضمن بيان مطلب فوق افزود: روال عادي توليد تندر 90 ايران خودرو ادامه دارد.

                      وي گفت: از ابتداي سال جاري تا پايان روز كاري يازدهم دي ماه، 27 هزار و 465 دستگاه تندر 90 توليد شده كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته بيش از 20 درصد رشد نشان مي دهد.

                      معتمد با اشاره به توليد تيپ هاي مختلف تندر90 گفت: بيشترين تيراژ توليد اين محصول، در تيپ e2 با 21 هزار و 20 دستگاه است. پس از آن تيپ e1 با پنج هزار و 424دستگاه بيشترين فراواني توليد را به خود اختصاص داده است.

                      وي گفت: در مدت مذکور 1009 دستگاه تندر90 براي بازار هاي صادراتي توليد و ارسال شده و در حال بررسی سایر درخواست های صادراتی هستیم تا به مرور آن ها را در برنامه تولید قرار دهیم.

                      معتمد همچنين به توليد 11 دستگاه تندر 90تيپ e2 با گيربكس اتوماتيك تیپ ترونیک اشاره كرد و افزود: طبق برنامه تعيين شده تا پايان سال بیش از سه هزار دستگاه تندر90 اتوماتيك ديگر نيز توليد خواهد شد.

                      وي خاطرنشان كرد: با توجه به محدودیت های تامین ایربگ سرنشين جلو و درصورت اخذ مجوزشماره گذاري تندر90 تک ايربگ به صورت محدود و تا زمانی که تامین کننده جدید جایگزین تامین کننده قبلی شود ، ايران خودرو توليد بیش از هشت هزار دستگاه از اين خودرو با گيربکس معمولي را نیز در دستورکار قرار خواهد داد .

                      معتمد از توليد اولين وانت تندر 90 خبر داد و پيش بيني كرد، خط تولید اين خودرو که به روز ترین وانت تولید ساخت داخل خواهد بود، تا پايان سال به بهره برداری برسد.
                      درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                      توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                      نظر

                      • وحید 20
                        ستاره‌دار(98)
                        • Mar 2011
                        • 29911

                        #251

                        دستور ویژه رییسجمهوری برای تعیین قیمت خودرو


                        دبیر انجمن خودروسازان ایران از دستور ویژه رییسجمهوری درباره چگونگی تعیین قیمت فروش خودروهای داخلی خبر داد.

                        احمد نعمتبخش در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: هفته گذشته مدیران عامل ایران خودرو و سایپا در جلسه هیات دولت حضور یافته و گزارشی از وضعیت و مشکلات صنعت خودرو ارائه کردند.

                        وی ادامه داد: رییسجمهوری پس از شنیدن این گزارش، دستور تشکیل کمیتهای با حضور معاون اول و معاون برنامهریزی رییسجمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس شورای رقابت را برای بررسی و تصمیمگیری درباره موضوعات مطرح شده صادر کرد.

                        دبیر انجمن خودروسازان ایران ادامه داد: در این جلسه رییسجمهوری دستور داد چگونگی تعیین قیمت خودرو براساس نرخ ارز مبادلهای یا در حاشیه بازار توسط این کمیته بررسی و اعلام نظر شود.

                        وی افزود: همچنین رییسجمهوری بر زمینهسازی برای افزایش تولید خودرو، رشد صادرات و به ویژه تامین نقدینگی و پرداخت تسهیلات دو هزار میلیارد تومانی خودروسازان تاکید کرد.

                        نعمتبخش تصریح کرد: با نظر رییسجمهوری کمیته تشکیل شده راهکارها و چگونگی اجرایی شدن این دستورات را بررسی و اعلام خواهد کرد
                        درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                        توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                        نظر

                        • ایرج اکبری
                          عضو فعال
                          • Dec 2011
                          • 10934

                          #252
                          در اصل توسط وحید 20 پست شده است View Post

                          دستور ویژه رییسجمهوری برای تعیین قیمت خودرو


                          دبیر انجمن خودروسازان ایران از دستور ویژه رییسجمهوری درباره چگونگی تعیین قیمت فروش خودروهای داخلی خبر داد.

                          احمد نعمتبخش در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: هفته گذشته مدیران عامل ایران خودرو و سایپا در جلسه هیات دولت حضور یافته و گزارشی از وضعیت و مشکلات صنعت خودرو ارائه کردند.

                          وی ادامه داد: رییسجمهوری پس از شنیدن این گزارش، دستور تشکیل کمیتهای با حضور معاون اول و معاون برنامهریزی رییسجمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس شورای رقابت را برای بررسی و تصمیمگیری درباره موضوعات مطرح شده صادر کرد.

                          دبیر انجمن خودروسازان ایران ادامه داد: در این جلسه رییسجمهوری دستور داد چگونگی تعیین قیمت خودرو براساس نرخ ارز مبادلهای یا در حاشیه بازار توسط این کمیته بررسی و اعلام نظر شود.

                          وی افزود: همچنین رییسجمهوری بر زمینهسازی برای افزایش تولید خودرو، رشد صادرات و به ویژه تامین نقدینگی و پرداخت تسهیلات دو هزار میلیارد تومانی خودروسازان تاکید کرد.

                          نعمتبخش تصریح کرد: با نظر رییسجمهوری کمیته تشکیل شده راهکارها و چگونگی اجرایی شدن این دستورات را بررسی و اعلام خواهد کرد
                          با سلام یعنی افزایش نرخ داریم این آقا نبود چند وقت گذشته گفته بود که قیمت خودرو های داخلی بالا می باشد و باید هر فرد ایرانی یک خودرو ارزان قیمت و با کیفیت داشته باشد !! هر روز داره نظر عوض میشه با تشکر
                          كسى كه عقل ندارد، ادب ندارد و كسى كه همّت ندارد، جوانمردى ندارد و كسى كه دین ندارد، حیا ندارد.

                          نظر

                          • وحید 20
                            ستاره‌دار(98)
                            • Mar 2011
                            • 29911

                            #253
                            تقاضای خودروسازان برای افزایش 30درصدی قیمت در نشست کمیسیون صنایع

                            خبرگزاری تسنیم : یک عضو کمیسیون صنایع مجلس از تقاضای خودروساران برای افزایش 30درصدی قیمت خودرو در یکی از جلسات اخیر با اعضای کمیسیون خبر داد و گفت: نمایندگان ادله خودروسازان را نپذیرفتند.

                            ابوالقاسم جراره در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، از برگزاری جلسات مستمر این کمیسیون با خودروسازان کشور برای ساماندهی قیمت خودرو خبر داد و گفت: در یکی از جلسات اخیر خودروسازان تقاضای افزایش 30درصدی قیمت خودرو را مطرح کردهاند.

                            وی گفت: در این جلسات خودروسازان به بیان ادلههای مختلفی پرداختند اما گفته های آنها برای کمیسیون قابل پذیرش نیست و ما با افزایش 30 درصدی قیمت خودرو مخالفت کردیم.

                            جراره اضافه کرد: البته هرچه مجلس به ماههای پایانی سال نزدیک میشود رسیدگی به بحث بودجه در اولویت قرار داشته و به نظر میرسد موضوع افزایش قیمت خودرو در سال 91 منتفی است.

                            این عضو کمیسیون صنایع در رابطه با افزایش سهم بخش صنعت در تولید ناخالص داخلی کشور که اخیراً در سیاستهای کلی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده قرار دارد، اظهار داشت: این سیاستها تمام ابعاد توسعه بخش صنعت را به خود اختصاص داده است اما باید بگویم لازمه مؤثر بودن این موارد اجرا و قانونمند شدن آنها است.

                            وی با اشاره به اینکه در حال حاضر طرحها و لوایح مختلفی برای بخش صنعت در دستور کار مجلس قرار دارد، افزود: لازمه اجرای شدن تمام این طرحها حمایت تمام بخشها به ویژه دولت است به نحوی که اگر قرار است از صنعت کشور حمایت کنیم باید دستگاههای قانونگذاری و اجرایی کشور همسو با یکدیگر به وظایف خود عمل کنند.

                            این عضو کمیسیون صنعت معتقد است، هنوز 30 درصد درآمدهای حاصل از فاز اول هدفمندی یارانه ها به بخش تولید اختصاص پیدا نکرده که باید این امر قبل از اجرای فاز دوم در اصلی ترین اولویتها قرار گیرد.

                            جراره ضمن بیان اینکه البته در حال حاضر در حال پیگیری کمک مالی 8 هزار میلیارد تومانی صندوق توسعه ملی به بخش صنعت هستیم، افزود: مقرر است با همکاری بانک مرکزی و وزارت اقتصاد پروندههای بخشهای صنعتی در وزارت صنعت تنظیم و برای دریافت تسهیلات لازم به بانک مرکزی معرفی شوند.

                            وی با تاکید بر اینکه برای کمک به بخش صنعت باید زیرساختها و هزینههای تولید تا حدودی مدیریت شود، تصریح کرد: هم اکنون بخشهای تولیدی با مشکل نقدینگی مواجه هستند که باید مسئولان برای ساماندهی این امر سیاستهای موثری را اتخاذ نمایند
                            درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                            توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                            نظر

                            • وحید 20
                              ستاره‌دار(98)
                              • Mar 2011
                              • 29911

                              #254
                              توليد روزانه 2500 دستگاه خودرو در ماه های پایانی سال

                              ميزان توليدات روزانه گروه صنعتي ايران خودرودر بهمن واسفند ماه سال جاري به بيش از2500 دستگاه خواهد رسيد.

                              به گزارش ايكوپرس، حسين نجاري قائم مقام توليد ايران خودرو با بيان اينكه در حال حاضر روزانه بيش از 2هزار دستگاه خودرو در اين شركت توليد مي شود، گفت: در دو ماه آخر سال جاري اين ميزان به بيش از 2500 دستگاه در روز افزايش مي يابد.

                              قائم مقام توليد ايران خودرو به كيفيت بالاي خودرو رانا و پژو 206 ساخت داخل اشاره كرد و افزود: با توجه به خود كفايي صورت گرفته اين خودروها از لحاظ كيفيت در سطح استانداردهاي جهاني مي باشند.

                              وي خاطرنشان ساخت: توليد پژو 206 از دي ماه امسال شروع شده و ميزان توليد اين خودرو تا پايان سال روزانه به 300 دستگاه مي رسد.

                              قائم مقام توليد ايران خودرو تاکید کرد : در حال حاضر قطعه سازان ايران توان توليد قطعات با كيفيت و در سطح استانداردهاي اروپايي را دارند.

                              وي در ادامه به توليد محصولات جديد ايران خودرو از جمله تندر 90 اتومانيك، دنا، وانت تندر، وانت PU1 و همچنين پژو پارس و 405 جديد اشاره كرد و گفت: تنوع توليدات با كيفيت به قصد تامين بازار داخلي و افزايش صادرات به ساير كشورها در دستور كار اين شركت است.

                              نجاري از افزايش توليد موتورهاي كم مصرف TU5 و EF7 خبر داد و گفت: اين موتورها از لحاظ مصرف سوخت و ميزان آلايندگي در سطح بسيار خوبي قرار دارند.

                              قائم مقام توليد ايران خودرو تصريح كرد: برنامه توسعه استفاده از ورق خودرو از كارخانه فولاد مباركه و ورق خودرو از ديگر برنامه هاي استراتژيك اين شركت است.

                              قائم مقام توليد ايران خودرو ادامه داد: ميزان خودكفايي در ورق خودرو نيز در آينده نزديك به بيش از 80 درصد خواهد رسيد.
                              درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                              توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                              نظر

                              • anji-47
                                عضو فعال
                                • Nov 2012
                                • 455

                                #255
                                خودرویی ها در حالی امروز را با صف فروش به پایان رساندند که رئیس شورای رقابت جلسه خودروسازان با معاون اول رئیس جمهور را مبنی بر افزایش نرخ محصولات غیر قانونی اعلام کرده است

                                نظر

                                در حال کار...
                                X