عرضه عمده سهام ایران خودرو توسط سرمایه گذاری رنا منتفی شد.
http://codal.ir/Reports/DownloadFile...edXb%2bQ%3d%3d
ايران خودرو ( خودرو )
Collapse
X
-
با سلام پوشش زیان تا آخر سال چه صفی برای خودرو شده !!! با تشکركسى كه عقل ندارد، ادب ندارد و كسى كه همّت ندارد، جوانمردى ندارد و كسى كه دین ندارد، حیا ندارد.
نظر
-
در اصل توسط Alidadash پست شده است View Postعرضه عمده سهام ایران خودرو توسط سرمایه گذاری رنا منتفی شد.http://codal.ir/Reports/DownloadFile...edXb%2bQ%3d%3d
......................................
اگر 1000تومان بفروشه هر دو بلوک را به فرانسويها 1000تومان تعديل مثبت سود خواهد داد.
جالب اينکه خود ايران خودرو و سايپا هم غير مستقيم رنا دارند.
ايا اينطور نيست؟
نظر
-
در اصل توسط کيانوش پست شده است View Postما از فردا هر روز در صف خريد ورنا خواهيم نشست.
ورنا ارزشمندتر از خودرو و سايپاست.
ايا اينطور نيست؟سهامداری کنید تا رستگار شوید...
شدیدا به سرمایه گزاران عزیز انجام ورزش های استقامتی رو توصیه میکنم.
نظر
-
رئیس سازمان گسترش خبر داد
موافقت صندوق توسعه ملی با تأمین مالی صنعت خودرو
رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از موافقت مدیرعامل صندوق توسعه ملی برای تأمین مالی صنعت خودرو خبر داد.
Tweet
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ایدرو، غلامرضا شافعی با بیان این که در سال 2003 قراردادی بین روسای جمهور ایران و فرانسه امضا و از سال 2004 اجرایی شد، افزود: این قرارداد تا سال 2014 اعتبار داشت و فرانسوی ها حق نداشتند از هیچ تحریمی تبعیت کنند، امیدواریم شرکتهای خارجی که پیش از این با صنعت خودروی ایران همکاری می کردند و در تحریم های ناعادلانه علیه ایران شرکت کردند، امروز از شرایط جدیدی که در فضای سیاسی پدید آمده است، استفاده کرده و گذشته را جبران کنند.
وی ادامه داد: ظرفیت های بسیار خوبی در صنعت قطعه سازی ایران ایجاد شده و قطعه سازان خارجی میتوانند ضمن همکاری با قطعه سازان ایرانی، در سهیم کردن بازارهای خارجی به شرکا ایرانی خود کمک کنند.
شافعی ادامه داد: بازار خودرو در ایران بازاری شیرین و جذاب است و در منطقه ای قرارداریم که سوخت های فسیلی تا مدت های طولانی در آن تولید و مصرف خواهد شد، بنابراین ایران با وجود پتانسیل ها و مزیت هایی که دارا است، می تواند کانونی برای بازار خودروی منطقه خاورمیانه و قفقاز باشد.
وی تصریح کرد: در سال 2011 صنعت خودروی ایران توانست 1.6 میلیون خودرو تولید کند که هم نیاز بازار داخلی را تأمین کرد و هم صادرات داشت و این میزان می تواند به 3 میلیون دستگاه برسد که یک میلیون دستگاه از آن قابل صدور به بازارهای منطقه و کشورهای اطراف ایران باشد.
شافعی عنوان کرد: بانک ها و سازمان تامین اجتماعی باید بدانند که خودروسازان ایرانی با وجود همه مشکلات، حتی یک کارگر خود را اخراج نکردند و سعی کردند باری بر دوش بیمه های اجتماعی نباشند، در همان حال شاهد بودیم که شرکت پژو همکار فرانسوی ایران خودرو در همین زمان هزاران تن از کارگران خود را اخراج کرد.
وی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با مدیر عامل صندوق توسعه ملی، اظهار کرد: مدیرعامل این صندوق معتقد است این صندوق به عنوان یک صندوق توسعه ای آمادگی دارد با ایدرو به عنوان یک سازمان توسعه ای همکاری کند.
وی افزود: بر این اساس در صورت ارائه طرح های بزرگ ملی با توجیه اقتصادی از سوی بخش خصوصی در حوزه خودرو و با مشارکت 80 درصدی آنها، حمایت مالی این طرحها از سوی صندوق توسعه ملی انجام خواهد گرفت.
رئیس هیات عامل ایدرو با بیان این که در حال حاضر مزیت های زیربنایی مناسبی در ایران برای توسعه صنعت خودرو فراهم است، خاطرنشان کرد: انتظار میرود با وجود سرمایهگذاری صورت گرفته و همچنین وجود دانش آموختگان کافی و ماهر در این حوزه، شرکتهایی که در شرایط تحریم با ما همکاری نمی کردند، با زبان احترام با شرکای ایرانی خود سخن بگویند و در همکاری خود پایبند بمانند و خودروسازان ایرانی نیز باید در این مسیر به تعهدات خود عمل کنند.كسى كه عقل ندارد، ادب ندارد و كسى كه همّت ندارد، جوانمردى ندارد و كسى كه دین ندارد، حیا ندارد.
نظر
-
پرشین تحلیل
در بازار فردا،خودرویی ها هر روز که می گذرد عرضه های بیشتری را تجربه می کنند لیکن هنوز سهامداران زیادی به دنبال خرید سهام این گروه می باشند چرا که معتقدند شرایط این گروه در آینده بسیار درخشان خواهد شد.در این گروه رئیس بخش آسیا اقیانوسیه رنو گفته: این شرکت درحالی که در انتظار دستورات امکان صادرات قطعات به ایران است، برای ارسال قطعات به ایران آماده میشود.در نشست مشترک وزیر صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان خارجی حاضر در تهران نیز توافقات اولیه برای بازگشت خودروسازان خارجی به ایران حاصل شد.
گفته می شود بنز آلمان نیز آمادگی دارد تا بعد از لغوتحریم ها با ایران همکاری داشته باشندكسى كه عقل ندارد، ادب ندارد و كسى كه همّت ندارد، جوانمردى ندارد و كسى كه دین ندارد، حیا ندارد.
نظر
-
موافقت صندوق توسعه ملی با تأمین مالی صنعت خودرو
رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از موافقت مدیرعامل صندوق توسعه ملی برای تأمین مالی صنعت خودرو خبر داد.
Tweet
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ایدرو، غلامرضا شافعی با بیان این که در سال 2003 قراردادی بین روسای جمهور ایران و فرانسه امضا و از سال 2004 اجرایی شد، افزود: این قرارداد تا سال 2014 اعتبار داشت و فرانسوی ها حق نداشتند از هیچ تحریمی تبعیت کنند، امیدواریم شرکت*های خارجی که پیش از این با صنعت خودروی ایران همکاری می کردند و در تحریم های ناعادلانه علیه ایران شرکت کردند، امروز از شرایط جدیدی که در فضای سیاسی پدید آمده است، استفاده کرده و گذشته را جبران کنند. وی ادامه داد: ظرفیت های بسیار خوبی در صنعت قطعه سازی ایران ایجاد شده و قطعه سازان خارجی می*توانند ضمن همکاری با قطعه سازان ایرانی، در سهیم کردن بازارهای خارجی به شرکا ایرانی خود کمک کنند. شافعی ادامه داد: بازار خودرو در ایران بازاری شیرین و جذاب است و در منطقه ای قرارداریم که سوخت های فسیلی تا مدت های طولانی در آن تولید و مصرف خواهد شد، بنابراین ایران با وجود پتانسیل ها و مزیت هایی که دارا است، می تواند کانونی برای بازار خودروی منطقه خاورمیانه و قفقاز باشد. وی تصریح کرد: در سال 2011 صنعت خودروی ایران توانست 1.6 میلیون خودرو تولید کند که هم نیاز بازار داخلی را تأمین کرد و هم صادرات داشت و این میزان می تواند به 3 میلیون دستگاه برسد که یک میلیون دستگاه از آن قابل صدور به بازارهای منطقه و کشورهای اطراف ایران باشد. شافعی عنوان کرد: بانک ها و سازمان تامین اجتماعی باید بدانند که خودروسازان ایرانی با وجود همه مشکلات، حتی یک کارگر خود را اخراج نکردند و سعی کردند باری بر دوش بیمه های اجتماعی نباشند، در همان حال شاهد بودیم که شرکت پژو همکار فرانسوی ایران خودرو در همین زمان هزاران تن از کارگران خود را اخراج کرد. وی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با مدیر عامل صندوق توسعه ملی، اظهار کرد: مدیرعامل این صندوق معتقد است این صندوق به عنوان یک صندوق توسعه ای آمادگی دارد با ایدرو به عنوان یک سازمان توسعه ای همکاری کند. وی افزود: بر این اساس در صورت ارائه طرح های بزرگ* ملی با توجیه اقتصادی از سوی بخش خصوصی در حوزه خودرو و با مشارکت 80 درصدی آنها، حمایت مالی این طرح*ها از سوی صندوق توسعه ملی انجام خواهد گرفت. رئیس هیات عامل ایدرو با بیان این که در حال حاضر مزیت های زیربنایی مناسبی در ایران برای توسعه صنعت خودرو فراهم است، خاطرنشان کرد: انتظار می*رود با وجود سرمایه*گذاری صورت گرفته و همچنین وجود دانش آموختگان کافی و ماهر در این حوزه، شرکت*هایی که در شرایط تحریم با ما همکاری نمی کردند، با زبان احترام با شرکای ایرانی خود سخن بگویند و در همکاری خود پایبند بمانند و خودروسازان ایرانی نیز باید در این مسیر به تعهدات خود عمل کنند. انتهای پیام/تار و پود هستي ام بر باد رفت اما نرفت / عاشقي ها از دلم ديوانگي ها از سرم
نظر
-
در اصل توسط کيانوش پست شده است View Postرنا 1ميليارد و 300ميليون خودرو داره و 1ميليارد و 700ميليون سايپا
......................................
اگر 1000تومان بفروشه هر دو بلوک را به فرانسويها 1000تومان تعديل مثبت سود خواهد داد.
جالب اينکه خود ايران خودرو و سايپا هم غير مستقيم رنا دارند.
ايا اينطور نيست؟
.................................................. ................................................
س سايپا هم 600ميليون سهم رنا داره لذا ميتونه از محل فروش بلوکهاي رنا 100تومان تعديل مثبت سود بده.
.................................................. ...............................................
خود سايپا هم از محل سود س سايپا هم ميتونه 50تومان تعديل مثبت سود بده.
بنابراين.
از محل فروش دو بلوک خودرو و سايپا بقيمت 1000تومان از سوي رنا
رنا 1000تومان
س سايپا 100تومان
ايران خودرو 50تومان
سايپا 50تومان
تعديل مثبت سود خواهند داد.
.................................................
ورنا 1843985000سهم سايپا
و 1293000000سهم خودرو داره.
نظر
-
در اصل توسط کيانوش پست شده است View Postعجب کار کثيفي کردند نامردا.
البته حق اين سهامدارهاي بي تحليل هست.
ما الان دوماه هست داريم اينجا تحلي ميزنيم و جيغ و داد راه انداختيم بي منت.ولي هنوز بعضيها فکر مي کنند کيانوش خيال پردازي ميکنه.
خورو 1000تومان
سايپا 1000تومان
و...............سهامداری کنید تا رستگار شوید...
شدیدا به سرمایه گزاران عزیز انجام ورزش های استقامتی رو توصیه میکنم.
نظر
-
در اصل توسط Alidadash پست شده است View Postامیدوارم منظورت از بعضیا من نباشم داش کیانوش. شخصا سبدم 100% خودرویی شده و میانگینم تو تمام سهما زیر 110 هست، همین الانم خیلی خوبه واسم. سهامداری کردن هم که شعار بنده هست. حداقل تا سال دیگه همین موقع هستم با خودرویی ها.
............................
ديروز شايعه قوي راه انداختند فردا صف خودروايها را ميدهند و صف فروشش ميکنند و امروز يک مقدار گذاشتند تو صف فروش يک عده را به وحشت انداختند و کلي سهم جمع کردند حالا از فردا شروع به تعريف و تمجيد خودرويي مي کنند.
...........................
همچنان با گروه خودرو تا رسيدن به چشم اندازها همراهيم.
نظر
-
با سلام کسانی که فقط در صف خرید و فروش قرار می گیرند افراد تازه وارد و کاملا احساسی در بورس می باشند با تشکركسى كه عقل ندارد، ادب ندارد و كسى كه همّت ندارد، جوانمردى ندارد و كسى كه دین ندارد، حیا ندارد.
نظر
-
در اصل توسط کيانوش پست شده است View Postشما که اقايي
............................
ديروز شايعه قوي راه انداختند فردا صف خودروايها را ميدهند و صف فروشش ميکنند و امروز يک مقدار گذاشتند تو صف فروش يک عده را به وحشت انداختند و کلي سهم جمع کردند حالا از فردا شروع به تعريف و تمجيد خودرويي مي کنند.
...........................
همچنان با گروه خودرو تا رسيدن به چشم اندازها همراهيم.
چاکرم داش کیانوش، بله صف فروش و عرضه های سنگین اول وقت تبدیل شد به صف خرید حالا، این نشون دهنده کل ماجرا هست. یادمون نمیره شبندرهایی که ملت روی 113 تومن حراج می کردن.سهامداری کنید تا رستگار شوید...
شدیدا به سرمایه گزاران عزیز انجام ورزش های استقامتی رو توصیه میکنم.
نظر
نظر