اخبار گروه خودرو

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • ایرج سابق
    عضو فعال
    • Oct 2015
    • 7434

    #3481
    پاسخ : اخبار گروه خودرو


    94/10/04 - 02:15


    فارس گزارش می‌دهد
    رکود صنعت خودرو با حمایت ۲۵۰۰ میلیاردی هم رفع نشد/ تصمیم‌گیران اقتصادی دولت چه کسانی‌ هستند؟
    ۲۵۰۰میلیارد تومان از منابع بانکی در حالی به فروش خودروهای انبار شده در پارکینگ خودروسازان اختصاص یافت که پس از توقف نام نویسی‌ها، دوباره رکود به فروش خودروسازان بازگشته و به اصطلاح «آش همان آش است و کاسه همان کاسه» و مشخص نیست که چه کسی برای تیم اقتصادی دولت تصمیم‌ می‌گیرد؟




    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، تنها چند روز پس از آنکه دولت در شرایط محدویت منابع مالی، رقم قابل توجهی را به صنعت خودرو اختصاص داد و در حالی که این اقدام به بهانه خروج از رکود صورت گرفت، باز هم شرایط فروش خودروسازان به همان وضعیت قبل بازگشته و رکود دوباره بر سر این صنعت سایه انداخته است.

    بهترین دانش آن است که سودمند باشی

    نظر

    • wolf of wall street
      کاربران جدید
      • Nov 2015
      • 4

      #3482
      پاسخ : اخبار گروه خودرو

      امیدوارم خودرو دیگه نخواد منفی بخوره

      نظر

      • ایرج سابق
        عضو فعال
        • Oct 2015
        • 7434

        #3483
        پاسخ : اخبار گروه خودرو

        شرکت مطرح خودروسازی حضورش در ایران را تکذیب کرد


        پس از آنکه اخباری در رابطه با حضور شرکت خودروسازی آئودی در ایران مطرح شد و حتی بحث هایی در رابطه با عملکرد رسمی آن طرح گردید، این شرکت در

        توضیحاتی حضورش در بازار خودروی ایران را تکذیب کرد
        .
        تکذیب شرکت خودروسازی آئودی در شرایطی اتفاق افتاده که پیش از این خبر آمده بود دو شرکت

        خودروسازی داخلی با این خودروساز مطرح جهان مذاکره کرده بودند
        .
        به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در خصوص اخبار منتشره مبنی بر واردات محصولات

        شرکت آئودی آگ (خودروهای سواری) در ایران، بدینوسیله توضیحاتی جهت تنویر افکار عمومی به شرح ذیل ارایه مطرح کرده است
        :
        1 -شرکت آئودی آگ

        (آلمان) به عنوان تولید کننده خودروهای آئودی و مالک انحصاری برند آئودی هیچ گونه نمایندگی مجاز، توزیع کننده و یا وارد کننده رسمی در کشور ایران ندارد
        .


        2
        -آئودی آگ به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی ایرانی یا خارجی اجازه واردات محصولات این شرکت، انتصاب وارد کنندگان و یا اجازه اعطای نمایندگی به هر

        شخص حقیقی یا حقوقی ایرانی یا خارجی به منظور واردات محصولات آئودی به کشورجمهوری اسلامی ایران اعطا نکرده است
        .
        3 -آئودی آگ مالک انحصاری

        برند آئودی بوده و به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی ایرانی یا خارجی اجازه استفاده از علامت تجاری خود در کشور جمهوری اسلامی ایران اعطا نکرده است
        .


        4
        - بدیهی است شرکت آئودی آگ انطباق کیفیت محصولاتی که بدون مجوز این شرکت و خارج از پروسه معمول فروش آئودی آگ در بازار ایران عرضه می شوند

        را با استانداردهای خود تضمین نمی نماید
        .
        5 -به دلیل نداشتن نمایندگی رسمی در ایران شرکت آئودی آگ امکان ارایه هر گونه پشتیبانی و خدمات پس از فروش

        مورد تایید و مطابق با استانداردهای آئودی آگ را در خصوص هر محصول متعلق به این شرکت در ایران نخواهد داشت. لازم به ذکر است پشتیبانی فوق الذکر به

        منظور استفاده بهینه و مطابق با استانداردهای بین المللی از محصولات این شرکت ضروری قلمداد می گردد
        .
        6-آئودی آگ از مصرف کنندگان محترم بابت توجه

        به موارد فوق قدردانی می نماید.

        6 دی ماه 1394 - 15:17 |
        بهترین دانش آن است که سودمند باشی

        نظر

        • negarminavi
          عضو فعال
          • May 2013
          • 35715

          #3484
          پاسخ : اخبار گروه خودرو

          ساز مخالفت با پژو، این بار از بدنه دولت



          گروه خودرو: قرارداد ایران خودرو و پژو در شرایطی به احتمال زیاد طی یک ماه آینده به امضای طرفین خواهد رسید که این روزها صداهای مخالفی در این مورد از بدنه دولت به گوش می‌رسد.


          طی چند روز اخیر، برخی مسوولان دولتی در حالی خواستار تامل و دقت بیشتری در امضای قرارداد ایران خودرو و پژو شده‌اند که گویی چندان راضی به شراکت دوباره این دو خودروساز نیستند. مخالفان حتی از مسوولان بلندپایه دولت خواسته‌اند در امضای قرارداد موردنظر (قراردادی که حدود دو سال مذاکره پشت آن خوابیده است) عجله نکنند. این مخالفت‌ها در حالی است که ایران خودرو و پژو از حدود دو سال پیش، مذاکره با یکدیگر را از سر گرفته و بنا به گفته مسوولان دو شرکت، فرم شراکت جدید آنها بسیار متفاوت از گذشته خواهد بود.

          از طرفی، وقتی پشت قراردادی، دو سال مذاکره وجود دارد، شاید دیگر خیلی منطقی نباشد که امضای چنین قراردادی را عجولانه خواند، آن هم با توجه به سختگیری‌ها و خطوط قرمزی که وزارت صنعت برای خودروسازان داخلی و خارجی (در بحث همکاری مشترک) لحاظ کرده است. با این حساب، باید از مخالفان پرسید این که به مسوولان توصیه می‌کنند در قرارداد ایران خودرو و پژو عجله نشود، دقیقا منظورشان از «عجله نکردن» چیست؟ آیا نگران تکرار رفتار گذشته پژو در ایران هستند؟ اگر این طور است که هم ایران خودرویی‌ها و هم پژویی‌ها عنوان می‌کنند که رفتار متقابل خود را تغییر داده و قرار نیست مانند گذشته عمل کنند.

          به گفته آنها، در قرارداد جدید، پژو باید 30 درصد از محصولات تولیدی در ایران را صادر و همچنین تولید خودرو (در ایران) را با ساخت داخل حداقل 40 درصدی آغاز کند. همچنین قرار شده شرکتی مشترک میان ایران خودرو و پژو با سهام مساوی 50 درصد، تشکیل شود تا نظارت‌های لازم بر اجرای قرارداد مربوطه صورت بگیرد. نکته دیگر اما اینجاست که به فرض اینکه قرارداد میان ایران خودرو و پژو امضا نشود؛ در این شرایط کدام خودروساز خارجی قرار است جایگزین پژو شده و به رشد و توسعه خودروسازی ایران کمک کند؟

          Read more: http://www.donya-e-eqtesad.com/news/...#ixzz3vavvQaJ6

          نظر

          • safaklar
            ستاره دار(14)
            • Sep 2011
            • 626

            #3485
            پاسخ : اخبار گروه خودرو

            شاخص خودرو _ هفتگی :

            نظر

            • negarminavi
              عضو فعال
              • May 2013
              • 35715

              #3486
              پاسخ : اخبار گروه خودرو

              یک کارشناس صنعت خودرو خواستار شد

              تولید پژو 405 و پراید متوقف شود


              عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: باید تولید خودروهای قدیمی چون پژو 405 و پراید که تکنولوژی آنها مربوط به بیش از دو دهه پیش است متوقف شود.

              شهرام آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: باید در اولین فرصت تولید دو خودروی پژو 405 و پراید متوقف شود زیرا سطح تکنولوژی و کیفیت این خودروها به‌گونه‌ای است که منطقی نیست هزینه‌های جدیدی برای ارتقای کیفیت این خودروها صورت گیرد.

              وی با بیان اینکه این خودروها باید ظرف دو سال آینده از گردونه تولید خارج شوند، خاطرنشان کرد: ساختار پلت‌فرم این خودروها به‌گونه‌ای است که صرف هزینه‌های بیشتر باعث افزایش کیفیت آنها نخواهد شد.

              این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: خودروسازان باید خودروهای جدید با پلت‌فرم جدید را جایگزین محصولات قدیمی خود به‌ویژه دو خودروی پژو 405 و پراید کنند.

              وی افزود: پس از این و با اجرایی شدن برجام نمی‌توان به تولید خودروهایی که پلت‌فرم آنها مربوط به بیش از دو دهه پیش است ادامه داد.

              آزادی تصریح کرد: در محصولات جدید باید سطح تکنولوژی و استانداردهای ایمنی و رفاهی خودروها ارتقا یابد تا شاهد رشد کیفیت و رضایتمندی مشتریان خودروهای داخلی باشیم.

              نظر

              • negarminavi
                عضو فعال
                • May 2013
                • 35715

                #3487
                پاسخ : اخبار گروه خودرو

                واردات خودرو در سومین سال دولت روحانی ۱۱ درصد رشد کرد



                براساس آمارهای رسمی در ۹ ماه امسال ۷۱۷ میلیون دلار خودرو وارد شده است که از لحاظ ارزش دلاری ۱۱ درصد رشد دارد.

                به گزارش «نسیم آنلاین»، طبق آمار تجارت خارجی 9 ماهه کشور، طی این مدت افزون بر 30 هزار و 400 خودرو سواری به ارزش 717 میلیون و 857 هزار و 445 دلار وارد ایران شده است.

                همچنین طبق آمار رسمی گمرک، در این مدت یک میلیارد و 363 میلیون دلار خودرو به همراه قطعات خودرو به کشور وارد شده است که این میزان طی 8 ماهه بالغ بر یک میلیارد و 211 میلیون دلار بوده است. از لحاظ ارزش دلاری 12.55 درصد رشد نشان می‌دهد.

                در مدت 8 ماه نخست امسال 26 هزار خودروی سواری به ارزش 646 میلیون و 180 هزار و 50 دلار وارد کشور شده است.

                نظر

                • ایرج سابق
                  عضو فعال
                  • Oct 2015
                  • 7434

                  #3488
                  پاسخ : اخبار گروه خودرو

                  گون در حاشیه نمایشگاه دیترویت خبر داد


                  آمادگی رنو-نیسان برای گسترش فعالیت در ایران




                  سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵



                  مدیرعامل رنو-نیسان در حاشیه نمایشگاه خودروی دیترویت اعلام کرد این شرکت بمحض برداشته شدن تحریمها، آماده گسترش تولید در ایران است.


                  به گزارش ایسنا، کارلوس گون در این نمایشگاه به خبرنگاران اظهار کرد: ایران بازار بسیار نویدبخشی است که پتانسیل افزایش تولید از بیش از یک میلیون خودروی در حال حاضر به 1.5 یا دو میلیون خودرو را دارد.
                  گون اظهار کرد: ما آماده حضور در ایران هستیم اما می‌خواهیم این حضور به شکلی پایدار باشد.

                  وی در ادامه افزود: پتانسیل زیادی در ایران وجود دارد اما هنوز از نظر سیاسی و حقوقی شرایط لازم مهیا نشده است.

                  یکی از مدیران پارس خودرو در ژوییه سال گذشته به وال استریت ژورنال گفته بود رنو سرگرم مذاکره برای داشتن سهم اندکی در این خودروساز دولتی است.
                  وی همچنین گفته بود رنو سرگرم مذاکره برای خرید تسهیلاتی مانند کارخانه‌های خودروسازی سایپا است که شرکت مادر پارس خودرو است.

                  تحریمهای غربی مانع تولید داخلی خودروهای رنو شد که با قطعات وارداتی مونتاژ می‌شوند.

                  در این بین پژوسیتروئن، رقیب فرانسوی رنو که در سال 2012 به دلیل تشدید تحریمها ایران را ترک کرد، برای ایجاد یک شراکت جدید با شریک سابقش ایران خودرو پای میز مذاکره نشسته است.

                  این شرکت در اکتبر قراردادی را برای فروش خودروهای برند لوکس دی اس در ایران امضا کرد.

                  بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، نرخ مالکیت خودرو در ایران تنها 100 دستگاه به ازای هر هزار نفر بوده که شش برابر کمتر از اروپا است و مصرف

                  کنندگان از زمان تشدید تحریمهای اقتصادی که از سوی آمریکا و اروپا وضع شدند و خروج برخی از خودروسازان از این کشور را بدنبال داشت، برای دسترسی به خودروهای جدید دمحدودیت داشتند.

                  اما توافق هسته ای تاریخی که در ژوییه سال گذشته میان ایران و قدرتهای جهانی امضا شد، زمینه را برای برداشته شدن تحریمها مهیا کرد.

                  جان کری، وزیر خارجه آمریکا هفته گذشته اظهار کرد این توافق تا چند روز آینده اجرا خواهد شد.


                  بهترین دانش آن است که سودمند باشی

                  نظر

                  • Senator1989
                    عضو فعال
                    • Feb 2015
                    • 2577

                    #3489
                    پاسخ : اخبار گروه خودرو

                    انوقت قراره ما در زنجیره صادرات کجایی کار باشیم ؟؟؟

                    نظر

                    • negarminavi
                      عضو فعال
                      • May 2013
                      • 35715

                      #3490
                      پاسخ : اخبار گروه خودرو

                      تولید ایران خودرو ۱۰ درصد کم شد
                      کاهش ۱۱ درصدی تولید خودرو در ۲۷۰ روز نخست ۹۴/

                      تولید خودروی پراید کاهش یافت



                      طبق آمار اعلامی، ایران‌خودرو در ۹ ماه امسال، ۳۳۵ هزار و ۳۹۱ دستگاه انواع محصول سواری را به تولید رسانده تا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۹/ ۹ درصد کاهش تولید را تجربه کرده باشد...

                      به گزارش نسیم آنلاین، بنابر آمار اعلامی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در مجموع طی 9 ماه امسال 634 هزار و 424 دستگاه محصول سواری در ایران‌خودرو، سایپا و پارس‌خودرو به تولید رسیده است تا کاهشی 11 درصدی دامان غول‌های جاده مخصوص را بگیرد. سه خودروساز بزرگ کشور اما در مجموع توانسته‌اند تولیدشان را در آذر ماه و نسبت به آبان، 51 درصد رشد داده و تیراژی 67 هزار و 633 دستگاهی را از خود به جا بگذارند...

                      طبق آمار اعلامی، ایران‌خودرو در 9 ماه امسال، 335 هزار و 391 دستگاه انواع محصول سواری را به تولید رسانده تا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 9/ 9 درصد کاهش تولید را تجربه کرده باشد...

                      در مجموع 143 هزار و 202 دستگاه پراید طی 9 ماه امسال در سایپا و پارس‌خودرو به تولید رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افتی 5/ 22 درصدی را به خود می‌بیند. با این حال در بین محصولات تولیدی گروه سایپا، هنوز هم رکورد تیراژ در دست پراید قرار دارد و این خودرو همچنان پرتیراژترین محصول خودروسازی کشور به شمار می‌رود. در کنار پراید اما تیبا نیز با افت تیراژ روبه‌رو شده، چه آنکه سایپایی‌ها در 9 ماه امسال 55‌هزار و 722 دستگاه از این محصول را به تولید رسانده‌اند تا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، کاهشی 9/ 12 درصدی را تجربه کرده باشند. تیبا علاوه‌بر سایت مرکزی سایپا، در سایت کاشان این شرکت نیز به تولید می‌رسد.

                      نظر

                      • ایرج سابق
                        عضو فعال
                        • Oct 2015
                        • 7434

                        #3491
                        پاسخ : اخبار گروه خودرو

                        | تاریخ خبر: 25/10/1394 | ساعت: 15:48|


                        عضو هیات نمایندگان اتاق تهران: خودروسازان آمریکایی می توانند به ایران بیایند

                        تهران- ایرنا- عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: امروز هیچ منعی برای ورود خوروسازان آمریکایی به بازار ایران وجود ندارد و چنانچه با شرایط کشورمان آمادگی همکاری داشته باشند، مشکلی نیست.


                        به گزارش شبکه خبری اتاق تهران، «محمدرضا نجفی منش» افزود: ممنوعیت واردات کالای آمریکایی برای کالاهای مصرفی است و سرمایه ای را شامل نمی شود.
                        به گفته وی، بهمن ماه امسال برنامه سفر به فرانسه برای رئیس جمهوری پیش بینی شده است و احتمال می رود قراردادهای مربوط به پژو و رنو بین دو طرف امضا شود.
                        عضو هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو افزود: بیشتر خودروهای تولید کشور ما، حاصل همکاری ایران با دو شرکت خودروساز فرانسوی است.
                        به گفته نجفی منش، شرکت های یاد شده نسبت به دیگر خودروسازان خارجی در ایران آمادگی بیشتری دارند زیرا زیرساخت ها در کشور وجود دارد و آنها می توانند همکاری های مناسبی در ایران داشته باشند.
                        وی اضافه کرد: شرکت های خودرو سازی پژو و رنو قرار است با پنج مدل تازه خودرو وارد ایران شوند، در عین حال هر خودروساز که به ایران بیاید، باید 40 درصد ساخت داخل و 30 درصد صادرات داشته باشد و ایران از این امر استقبال می کند.
                        عضو هیات نمایندگان اتاق تهران تصریح کرد: خودروسازانی که فقط به فروش خودرو در ایران می اندیشند، نمی توانند آینده ای را ترسیم کنند، بنابراین باید خودرو در داخل تولید شود، زیرا به این ترتیب، ارزان تر تمام می شود و فضای رقابتی کمتری هم خواهد داشت.
                        بر پایه برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) که بیست و سوم تیرماه بین جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 (انگلیس، فرانسه، آمریکا، روسیه و چین به همراه آلمان) با حضور اتحادیه اروپا نهایی شد، در ازای کاهش برخی فعالیت های اتمی تهران، تحریم های هسته ای علیه این کشور لغو خواهد شد.
                        زمان اجرای عملی این برنامه بزودی فرا می رسد.
                        بهترین دانش آن است که سودمند باشی

                        نظر

                        • ایرج سابق
                          عضو فعال
                          • Oct 2015
                          • 7434

                          #3492
                          پاسخ : اخبار گروه خودرو

                          تاریخ خبر: 29/10/1394 | ساعت: 14:37|


                          شرکت خودروسازی «آئودی» آلمان به دنبال ورود به بازار ایران است


                          تهران-ایرنا- شرکت خودروسازی «آئودی» تولید کننده مشهور خوددروهای لوکس در آلمان، ورود به بازار ایران را در دوران پسا تحریم بررسی می کند.

                          به گزارش خبرگزاری رویترز از برلین، تصمیم شرکت آئودی برای ورود به بازار ایران در حالی انجام می گیرد که شرکت های آلمانی پیش بینی می کنند که به دنبال لغو تحریم های بین المللی، ایران «ظرفیت رو به رشدی» برای خودروهای لوکس داشته باشد.

                          اتاق صنایع و بازرگانی آلمان اعلام کرد که شرکت های آلمانی ممکن است بتوانند به دنبال گشایش بازارهای ایران در دوران پساتحریم، کالاهایی به ارزش 10 میلیارد یورو (10.9 میلیارد دلار) به ایران صادر کنند.

                          سخنگوی شرکت آئودی روز دوشنبه گفت: نمایندگانی از شرکت فولکس واگن آلمان در حال حاضر مشغول مذاکره با واردکنندگان احتمالی در ایران درباره چشم انداز همکاری های تجاری هستند.

                          وی با اشاره به این که شرکت آئودی تا قبل از این هیچ گونه فعالیت تجاری در ایران نداشته است، گفت: اکنون پتانسیل رو به رشدی برای خودروهای لوکس در ایران وجود دارد.

                          شرکت دایملر و ایران خودرو و گروه صنعتی ماموت (تولید کننده تریلر) به تازگی یادداشت تفاهمی را امضا کرده اند.

                          سخنگوی شرکت 'بی ام و' از دیگر شرکت های آلمانی تولید کننده خودروهای لوکس در جهان اعلام کرده است که هر گونه ورود به بازار ایران به تحولات سیاسی و اقتصادی آینده بستگی دارد.

                          کارشناسان اقتصادی آلمان امیدوارند در 5 سال آینده حجم صادرات این کشور به ایران بشدت افزایش یابد و به 10 میلیارد یورو برسد. صادرات آلمان به ایران در سال 2014

                          کمتر از 2 میلیارد و 500 میلیون یورو بوده است.

                          بهترین دانش آن است که سودمند باشی

                          نظر

                          • نجاT...
                            عضو فعال
                            • Dec 2013
                            • 2639

                            #3493
                            پاسخ : اخبار گروه خودرو

                            هنوز عده ای زیاد در خواب هستند و احتمالا بعد از رشد های 500-600 درصدی از خواب بیدار میشوند و در صف های خرید سهام خودرویی قرار می گیرند...
                            یک زمانی شبندرِ زیان ده, روی قیمت های 100 تا 114 تومان صف فروش 80 میلیونی بود...
                            الان گروه خودرو راه آن موقع را می رود...
                            انتقال ثروت از كوتاه مدتي ها به بلند مدت ها !

                            نظر

                            • negarminavi
                              عضو فعال
                              • May 2013
                              • 35715

                              #3494
                              پاسخ : اخبار گروه خودرو

                              تولید چند خودروی سنگین متوقف شد



                              آذر ماه امسال تولید چند مدل خودروی سنگین در خودروسازان داخلی به صفر رسید.

                              به گزارش خبرنگار ایسنا، آذر ماه امسال تولید کامیون M2631 ارس خودرو دیزل با کاهش صد درصدی از 25 دستگاه در آذر 1393 به صفر کاهش یافت.

                              در این مدت تولید کامیون M1929 ارس خودرو دیزل با کاهش صد درصدی از 129 دستگاه در آذر 1393 به صفر رسید.

                              آذر ماه امسال تولید کامیونت 6 تن M6 ارس خودرو دیزل با کاهش صد درصدی از 97 دستگاه در آذر 1393 به صفر رسید.

                              در این مدت تولید کامیون باری بنز L1924 ایران خودرو دیزل با کاهش صد درصدی از 72 دستگاه در آذر 1393 به صفر رسید.

                              آذر ماه امسال تولید کامیونت کاویان K375 کاریزان خودرو ساوه با کاهش صد درصدی از 10 دستگاه در آذر 1393 به صفر رسید.

                              در این مدت تولید کامیونت کاویان K106GL کاریزان خودرو قزوین با کاهش صد درصدی از 173 دستگاه در آذر 1393 به صفر رسید.

                              آذر ماه امسال تولید کشنده‌های (T375 (6*4)(49T) ،T375 (4*2) ،KT4 (6*4 و (KT4 (4*2 شرکت سابپا دیزل کاهش صد درصدی داشته است.

                              در این مدت تولید باری (R270 (4*2 سایپا دیزل نیز با کاهش صد درصدی از 48 دستگاه در آذر 1393 به صفر رسیده است.

                              آذر ماه امسال تولید کمپرسی (D375 (6*4) (32T سایپا دیزل نیز با کاهش صد درصدی از 48 دستگاه در آذر 1393 به صفر رسیده است.

                              نظر

                              • negarminavi
                                عضو فعال
                                • May 2013
                                • 35715

                                #3495
                                پاسخ : اخبار گروه خودرو

                                در اصل توسط نجاT... پست شده است View Post
                                هنوز عده ای زیاد در خواب هستند و احتمالا بعد از رشد های 500-600 درصدی از خواب بیدار میشوند و در صف های خرید سهام خودرویی قرار می گیرند...
                                یک زمانی شبندرِ زیان ده, روی قیمت های 100 تا 114 تومان صف فروش 80 میلیونی بود...
                                الان گروه خودرو راه آن موقع را می رود...
                                2 سال پیش همین حرفها را زدید !!!

                                همین مقایسه با شبندر را کردید !!!

                                می گفتید 93 قیمت ایرانخودرو به قیمت شبندر 1800 تومانی می رسد !

                                نه تنها این نشد ! بلکه قیمت شبندر به قیمت ایرانخودرو رسید !!!

                                اتفاقات این 2 سال را که نگاه کنی می بینی که مصداق اصلی "آنهاییکه خواب بودند" شما و همفکرانتان هستید !!

                                در این 2 سال خودروسازان زیان روی زیان گذاشتند ! و خط اعتباری دولت بی تدبیر ! از بانک مرکزی ! هم فایده ای به حالشان نداشت ! و رویای خام امثال شما را در این شرکتها محقق نکرد !!!

                                با زدن اینجور پستها معلوم می شود که هنوز هم خوابید !

                                نظر

                                در حال کار...
                                X