در اصل توسط adelpasand پست شده است
View Post
سپاسگزارم
پرسش خوبی رو بیان کردین
زمان فروش به مراتب مهمتر از زمان خرید هستش
اما در مورد فروش باید استراتژی داشت
استراتژی درست اینه که یک تحلیل پایه داشته باشیم و بر اساس گذشت زمان مرتب اون تحلیل رو آپدیت کنیم
با سنجش این شرایط ممکنه تارگت 6 ماه پیش ما تغییر کنه و این بار تارگتی بر اساس شرایط روز تعریف می کنیم
بحث بعدی که خیلی مهم هست،تشخیص روندها و موجهای صعودی و نزولی هستش
خود روند و حجم معاملات نشون میده که سهم به کجا خواهد رفت
با توجه به در نظر گرفتن تمام این شرایط ما در مورد زمان فروش صحبت می کنیم
حالا با در نظر گرفتن این موارد و خیلی نکات دیگه،بنده میگم که زمان فروش سهام پالایشگاهی فرا رسیده
و در طرف مقابل،بر اساس همون شرایط میگم که زمان خرید سهام خودرویی و بانکی فرا رسیده
دو مثال روشن زدم که منظورم مشخص باشه
نظر