جــــو بــــازار

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • hamed cici 2
    عضو عادی
    • Apr 2011
    • 79

    #88246
    در اصل توسط orumbourse پست شده است View Post
    خدا به داد مردم فقیر برسه میری سوپرمارکت تازه میفهمی که چقدر مردم ایران مفت کار میکنند.
    پایه حقوق کارگر 16.6 میلیون تومن با حق مسکن و تاهل و اولاد و سنوات و غیره بگیم بشه 22 مبلیون تومن.
    22 میلیون تومن با دلار همین الان 157 تومن میشه 140 دلار!!!!
    در کدام کشوری حقوقی ماهیانه کارگری 140 دلار هست؟
    در امریکا کارگر ساعتی 9 تا 10 دلار پول میگیره یعنی با یک و روز نصفی میتونه حقوق یک ماهه یه کارگر ایرانی رو بگیره،
    حالا بماند که در اونجا چقدر کالا های مصرفی ارزون ،باکیفیت و متنوع هستند.
    بیکاری یه طرف ،کار هم پیدا کنی در حد خورد و خوراکت بهت حقوق میدند.
    اینکه خیلی از اقلام و کالاهای اساسی رو هم باید به قیمت آمریکا و حتی بیشتر بخرند رو هم اضافه کنید!
    و کیفیت پایین تر!!
    با 6.5 دلار صدقه!!
    LOVE all, trust a few, do wrong to none *** آن کس که تو را شناخت جان را چه کند**فرزند و عیال و خانمان را چه کند
    *** دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی**دیوانهٔ تو هر دو جهان را چه کند

    نظر

    • linux_linda
      عضو فعال
      • Jun 2014
      • 3658

      #88247
      مشاهده قیمت و خرید موتور اسکوتر بنزینی در مدل‌های مختلف شهری. بررسی انواع موتور اسکوتر،...

      نظر

      • linux_linda
        عضو فعال
        • Jun 2014
        • 3658

        #88248
        سینرژی الگوی کنج صعودی در تایم D

        Rsi میگه 54 اما بنظرم رو 53 واگرایی منفی بده و صف فروش بشه


        نظر

        • orumbourse
          ستاره دار (1)
          • Nov 2011
          • 10247

          #88249
          تتر 159375 تومن
          انس طلا 4634 دلار
          انس نقره 73 دلار
          نفت برنت 107 دلار
          "مطالب و پست های ارسالی اینجانب به هیچ وجه توصیه به خرید یا فروش برای کسی نیست، صرفا نظرات شخصی اینجانب درمورد سهام بازاربورس می باشد والبته ممکنه تمامی اون مطالب اشتباه هم باشد"

          نظر

          • امیدازاد
            عضو فعال
            • Sep 2020
            • 4189

            #88250
            دلار ۱۶۳😔.....

            نظر

            • orumbourse
              ستاره دار (1)
              • Nov 2011
              • 10247

              #88251
              دیگه این آیکون شرمندگی یا تاسف چیه؟!
              چندین روز دنبال این هستید که دلار و طلا بالا بره،دیگه آیکون تاسف نذارید لطفا.
              انشالله دلار بشه 300 هزار تومن طلا هم بشه گرمی 50 میلیون تومن شما ثروتمند بشید،دوباره بیایید در اینجا در مورد وطن دوستی و وطن پرستی مطالب جدید بذارید.
              این طرف هم عیبی نداره اگه دلار بالا میره مردم فقیرتر بدبخت تر گرسنه تر بیکارتر بشند مهم اینه که ما سود کنیم.
              هورررا دلار رفت بالا.بریم که سودهای گنده بکنیم
              "مطالب و پست های ارسالی اینجانب به هیچ وجه توصیه به خرید یا فروش برای کسی نیست، صرفا نظرات شخصی اینجانب درمورد سهام بازاربورس می باشد والبته ممکنه تمامی اون مطالب اشتباه هم باشد"

              نظر

              • شاهان
                ستاره دار (1)
                • Aug 2022
                • 2023

                #88252
                تو ایران کسی ب کسی رحم نمیکنه
                همه دنبال اینه بندازن ب همدیگه
                مغازه دارا ک ماشا .... در این کار حرفه ای هستن

                چنان برخی از رشد دلار و طلا خوشحالن ک حد نداره

                نظر

                • امیدازاد
                  عضو فعال
                  • Sep 2020
                  • 4189

                  #88253
                  در اصل توسط orumbourse پست شده است View Post
                  دیگه این آیکون شرمندگی یا تاسف چیه؟!
                  چندین روز دنبال این هستید که دلار و طلا بالا بره،دیگه آیکون تاسف نذارید لطفا.
                  انشالله دلار بشه 300 هزار تومن طلا هم بشه گرمی 50 میلیون تومن شما ثروتمند بشید،دوباره بیایید در اینجا در مورد وطن دوستی و وطن پرستی مطالب جدید بذارید.
                  این طرف هم عیبی نداره اگه دلار بالا میره مردم فقیرتر بدبخت تر گرسنه تر بیکارتر بشند مهم اینه که ما سود کنیم.
                  هورررا دلار رفت بالا.بریم که سودهای گنده بکنیم
                  .. مشتی تند نرو ..پیاده شو باهم بریم ...متاسف که هستیم ولی شرمنده نه !!!اونایی باید شرمنده باشن که با شعار و بی شعوری مملکت رو به اینجا کشوندن روز مصاف تبدیل به وطن پرستان دوازده روزه شدن یا مثل چی پشت سرهم ردیف شدن که برن به فلانی رای بدن که جنگ نشه و دلار ۱۰۰تومان نشه !!الانم گردن گیرشون خراب شده و کار نمی کنه !!
                  علی الاصول یه بورسی یا کسی که ادعاشو داره ..باید معدل دانش اقتصادی و اجتماعیش بالاتر از بقیه باشه در حدی که بتونه متوجه بشه..اقتصاد و بازار چطوری کار می کنه ..!
                  مشکلی نیس اگه فک می کنی میشه با پست گذاشتن اینجا قیمت ارز و طلا بالا میره ..بسم الا شروع کن پست بذار قیمتا بیاد پایین بیاد ....منم بیام کمکت ...
                  اگه فک می کنی و مطمئنی قیمت دلار درست نیس ..چرا همین حالا دارایی هاتو نمیفروشی به همین فقرا و بیکارایی که می گی کمک کنی بعدا با دلار سه هزار تومانی بذاری سرجاش...خسته نشدی از جانماز آب کشیدن و شعار دادن؟ومدل صدا سیمایی اوضاع رو تحلیل کردن؟
                  شما یا هر کس دیگه ای که فک می کنه فزایش قیمت طلا و دلار علت و باعث تورم و گرونیه چرا از خودش نمی پرسه که چرا وقتی قیمت ارز و طلا هنوز به اوج بهمن نرسیده چرا قیمت خدمات و کالاهای دیگه دوبل و سوبل شده ؟؟؟
                  حاکمیت ذهنیت غالب جامعه رو خوب فهمیده و میدونه که اونقدری که به نرخ دلار و طلا حساس هستن به تورم و گرونی نیستن...

                  نظر

                  • orumbourse
                    ستاره دار (1)
                    • Nov 2011
                    • 10247

                    #88254
                    ....
                    آخرین ویرایش توسط orumbourse؛ 2026/04/28, 20:03.
                    "مطالب و پست های ارسالی اینجانب به هیچ وجه توصیه به خرید یا فروش برای کسی نیست، صرفا نظرات شخصی اینجانب درمورد سهام بازاربورس می باشد والبته ممکنه تمامی اون مطالب اشتباه هم باشد"

                    نظر

                    • طيب
                      عضو فعال
                      • Nov 2010
                      • 3279

                      #88255
                      سلام و عرض ادب و احترام خدمت دوستان

                      موضوع اصلی که موجب افزایش نرخ ارز و سایر بازارها بجز بازار سرمایه شده !!! دقیقا نشئت گرفته از سیاست گذاری هاست

                      و اما نوشته جناب اروم بورس مربوط میشه به واکنش های شکلکی نه نوع سیاست گذاری ها

                      ایشون یکی از اساتید صدیق و شریف بازار سرمایه هستند و یکی از تحلیلگران طراز اول

                      و اما در رابطه با بازار سرمایه تاکیدا عرض میکنم بیشترین نقش تعیین کننده در بازار سرمایه کشور ما از جانب حقوقی هاست و حقیقی های وابسته

                      حقیقی های عادی تاثیر گذار هستند ولی نقش تعیین کنندگی در نوع روندها را ندارند.

                      اینکه از نوع تغییرات بنیادی حقوقی ها و سایر حقیقی ها استفاده می‌کنند در جهت نوع روند درست است در نتیجه مقادیر تغییرات بنیادی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد

                      دقت کنیم به متغیرات وابسته در تمامی عرصه ها

                      سلامتی و موفقیت روز افزون برای همه شما عزیزان از درگاه خداوند مهربان خواهانم

                      نظر

                      • امیدازاد
                        عضو فعال
                        • Sep 2020
                        • 4189

                        #88256
                        🔻 آخرین بروزرسانی قیمت خودروهای پرفروش پلاک ملی طبق استعلام از نمایشگاهداران و دفاتر فروش خودرو تهران ۸ اردیبهشت ۱۴۰۵
                        ❌️قیمت دلار: 162.500

                        ❌️این رسانه هیچ نقشی در تعیین قیمتها ندارد، بلکه صرفا اعلام کننده قیمتهای کف بازار میباشد.

                        قیمت سایپا مدل ۱۴۰۴

                        ساینا⬅️1.330
                        ساینا دوگانه⬅️1.422
                        سهند⬅️1.520/اتو:1.790

                        کوئیک(S)⬅️1.275
                        کوئیک(RS)⬅️1.287
                        کوئیک(GX)⬅️1.300
                        کوئیک(GXR)⬅️1.310/رینگ:1.366
                        اطلس⬅️رینگ+مانیتور+سان:1.580/رینگ+مانیتور:1.475

                        پارس نوآ⬅️2.560
                        شاهین دنده⬅️بی‌سان:2.360/باسان:2.510
                        شاهین اتومات (cvt)⬅️2.680
                        شاهین پلاس⬅️2.920

                        سورن(XU7P)⬅️برق:1.820
                        سورن دوگانه بزرگ برقی⬅️2.150
                        سورن‌دوگان‌سیم‌کوچک⬅️2.160

                        پژو ۲۰۷مدل۱۴۰۵

                        رانا فلز⬅️2.020
                        پ۲۰۷(tu3)⬅️1.928
                        پ۲۰۷ هیدرول⬅️2.168
                        پ۲۰۷ دنده پانا⬅️رینگ:2.525
                        پ۲۰۷ اتو فلز⬅️2.740
                        پ۲۰۷ اتو پانا⬅️2.980

                        دنا پلاس مدل ۱۴۰۵

                        دنا۶دنده⬅️رینگ:2.495/قالپاق:2.450
                        دنا اتو⬅️3.010


                        تارا(V1)⬅️2.510
                        تارا(V4)⬅️2.860
                        تارا(V4)توربو⬅️3.040
                        ریرا⬅️4.050

                        هایما(S5)⬅️ 4.120
                        هایما(S7)⬅️4.580
                        هایما(S8)⬅️5.030
                        هایما(X7)⬅️4.750

                        ایگل⬅️2.590
                        جک(J4)⬅️2.545
                        جک(J7)⬅️4.760
                        جک(X5)⬅️4.650
                        جک(SR3)⬅️3.290
                        جک(SR6)⬅️5.030
                        جک(T8)⬅️4.990
                        جک(T9)⬅️6.170

                        رسپکت نیو⬅️4.230
                        تیسان⬅️3.450
                        لاماری اکو⬅️4.400
                        لاماری⬅️5.650

                        چانگان(CS55)م۲۵⬅️6.100
                        چانگان(uni_t)م۲۶⬅️هنوزم همون6.350

                        الیت۷سفید⬅️5.685
                        الیت۷مشکی⬅️5.755

                        فید۷سفیدطوسی⬅️7.200
                        فید۷سفیدنسکافه⬅️7.070

                        دیگ پرایم‌سفیدمارون⬅️4.640
                        دیگ پرستیژسفیدمشکی⬅️6.070

                        ایکس۲۲⬅️2.605
                        ایکس۳۳اتو⬅️ 3.435
                        ایکس۵۵⬅️4.100
                        آریزو۵(FL)⬅️3.880
                        آریزو ۶ جی تی⬅️5.210
                        آریزو۸⬅️مشکی6.420
                        تیگو۷پرمیوم مشکی⬅️5.850
                        تیگو ۸ پرومکس⬅️7.550
                        اف ایکس⬅️دودف:6.250

                        لوکانو۷⬅️ 6.580
                        لوکانو۸⬅️8.730

                        مزداسه⬅️سفید با۳۶۰: 7.800
                        مزدا (EZ6)⬅️مشکی:10.750

                        کیا(k5)⬅️فول برساوش۲۵: 10.600/هرمس سقف فلز:8.850
                        اسپورتیج۲۵⬅️9.500
                        سوناتا۲۵⬅️پانا:10.850/فلز:9.700
                        توسان فول۲۵⬅️مشکی:8.650
                        کونا مشکی۲۵⬅️7.200
                        النترا فول کرمان۲۵ مشکی⬅️6.450

                        کرولا الیت۲۵چرم⬅️6.000
                        کرولا کراس۲۵⬅️قدیم:6.800/نیو:7.950
                        کمری ژاپن پارچه⬅️11.600/چرم:12.200

                        سیلفی مکس۲۴⬅️خاکستر:7.300
                        آلتیما مشکی۲۵⬅️8.250
                        هونگچی⬅️6.700
                        سانگ عین الله⬅️8.300
                        اکلیپس⬅️7.700
                        لاماری هیبرید۲۵⬅️6.150
                        وویامشکی۲۵⬅️12.100

                        پراید۱۵۱(gx)پاشش⬅️1.150
                        آریسان⬅️1.780
                        نیسان تک خاکستر⬅️2.300
                        نیسان دوگان خاکستر⬅️2.040



                        نظر

                        • پیمان
                          ستاره دار (1)
                          • Sep 2020
                          • 875

                          #88257
                          در اصل توسط orumbourse پست شده است View Post
                          برای کمک کردن به فقرا سعی میکنم کارهایی که باعث وخیم تر شدن وضع موجود میشه انجام ندهم.
                          چند صباحی بود دلار بالا نمیرفت در محدوده 160 تا 150 تومن نوسان میکرد یه عده که ادعای وطن پرستی دارند چنان هر روز پست میگذاشتند که چرا دلار 220 هزار تومن نمیشه؟ این دلار واقعی نیست؟خب واقعی نیست که نیست یه چیزی هم ارزون هست چرا شما مدام تو بوق کرنا میکنید که این ارزون هست و یه عده رو تشویق به خرید و یه عده رو منصرف از فروش میکنید؟!
                          فکر کن اگر کشور ژاپن در چنین موقعیتی بودند مردم ژاپن برای منفعت خودشون یک نفر تبلیغ رشد دلار رو میکرد؟اصلا کسی حاضر میشد بخاطر منفعت خودش بره دلار بخره؟
                          سخن من اینه،یک ایرانی حرف و عملش یکی نیست،حرف و عمل تان یکی باشه.
                          از صبح تا شب رژیم رو مورد انتقاد قرار بدین بعد برید خودتون کاری رو بکنید که به وخیم تر شدن وضع موجود کمک کنه این اخلاقی نیست.
                          قبلا هم گفتم برای اینکه ایران درست بشه اول باید از خودمان شروع کنیم اونم اینه منفعت ملی ارجحیت داشته باشه بر منفعت شخصی.
                          من که طرفدار سیستم فعلی نیستم تا بحال هم هیچ امتیازی از این سیستم نگرفتم و نخواهم هم گرفت.حالا شما هر برچسبی میخواهید بمن بزنید،اهمیتی نداره.
                          درود دوست عزیز
                          قیاس فرهنگ ژاپن و ملتش با ایران و ملتش یک قیاس مع الفارق است..... قطع به یقین در هیچ کشور دیگری ، ملت به سراغ سرمایه گذاری بر روی ارز خارجی نمیره.... با دست خودشون ارزش پول خودشون را پایین نمیارن...... برادر اینجا ایرانه و باید توجه داشته باشید که ایران نه یک کشور دیگه بلکه سیاره دیگری است
                          بنده خودم به همین دلیل هیچ وقت ارز خارجی را به عنوان سرمایه گذاری و سفته بازی نخریده ام..... صندوق طلا خریدم یا با اینکه بر همه مبرهنه که نگهداری پول چه ضرری میزنه باز صندوق درآمد ثابت گرفتم ولی ارز خارجی خیر
                          باور بفرمائید هر چند به قول شما و بنده این امر اخلاقی نبوده ولی خیلی تقصیر این مردم نیست......اقتصاد بیمار و تورم افسار گسیخته و جا ماندن از تورم دلیل اصلیه.... بارها عرض کردم که کسی که از افزایش دلار یا طلا خوشحاله نمیدونه که چند برابر اون را در جای دیگه داره از دست میده..... خرید طلا و دلار فقط قدرت خرید را حفظ کرده...... کاری که ما بورسی ها کمتر بهش پرداختیم..... از سال 99 تاکنون بورس نه تنها رشد نکرده بلکه به شدت عقبه..... حالا اگه کسی سهام خریده یا سهام رو نگه داشته وطن پرست خوانده میشه؟...... اگه پول ما در بورس امروز هم آزاد بشه نسبت به دی ماه الان باید برای خرید برخی اقلام تا 3 برابر پول پرداخت کنیم.....با پول خرید یک ماشین در حال حاضر میشد 4 ماه پیش 3 تا ماشین خرید..... اون کسی که امسال با تعدیل نیرو از کارش اخراج شده نمیتونه با خرید یه پراید فکستنی تو این قیمت و رفتن در اسنپ امرار معاش کنه..... دست مسئولین درد نکنه
                          یه همکاری در شرکت دارم که در آذر ماه سکه فروخت ( 92 میلیون تومن) تا یک ماشین دیگه بخره...... با افزایش قیمت دلار و طلا و سکه 200 میلیون تومنی حرص میخورد که چه اشتباهی کردم...... امروز میگفت خیلی هم کار اشتباهی نکردم..... حالا بهتره ماشین رو بفروشم و طلا بخرم!..... مردم را کلا سفته باز کردن
                          در آخر اگه کسی به شما برچسب بزنه معلومه که درک درستی از نیت اصلی شما که همانا دلسوزیه نداره
                          به امید روزی که دست غیر ایرانی و وطن فروش واقعی از این مملکت کوتاه بشه و ملت ارز خارجی صرفا برای تفریح و سفر بخرند
                          ارادت

                          نظر

                          • امیدازاد
                            عضو فعال
                            • Sep 2020
                            • 4189

                            #88258
                            ظاهرا تو این بحث تورم ...همه مقصرن به جز اصل کاری ...
                            حالا به هر دلیلی خوش ندارن به اصل قضیه اشاره کنن..
                            تقصیر رو متوجه این و اون می کنن...ناراحتم هستن
                            باشه حق با ایشونه.. تو این دوماه قیمت طلا و دلار ارزون بود هیچ مشکلی هم نبود نه تخم مرغ ۵ تومانی شد ۲۰ تومان ..نه مرغ ۱۵۰ تومانی شد ۳۵۰ تومان ..نه وانت پراید ۵۰۰تومانی شد یه میلیارد! ملت برا خودشون نشسته بودن عشق و حالشون رو می کردن !همه چی از روزی شروع شد که یه عده خدانشناس اومدن گفتن قیمت کالا و اجناس تو بازار با قیمت دلار تناسبی نداره !!!! که اگه اینا نمی گفتن همه چی با همون قیمت دوماه قبل .توبازار معامله میشد یهو تو یه شب ..چند نفر اینجا گفتن دلار ارزونه ..شست دولت خبردار شد و زد زیر دلار ..انگار تا قبل این ملت به جای نون لواش ..پنیر لای دلار می ذاشتن و لقمه می کردن....ازین به بعد بدبخت شدن
                            اقا اصلا دلار خر کی باشه ...نمندی اصلا ...اصلا دلار منی سه تومان ...برید حالشو ببرید

                            نظر

                            • linux_linda
                              عضو فعال
                              • Jun 2014
                              • 3658

                              #88259
                              اندیکاتور دلار قیمت 300 و 450 رو برای 1407 نشون میده اما این یه سیگنال هست برای اهل تفکر

                              نظر

                              • orumbourse
                                ستاره دار (1)
                                • Nov 2011
                                • 10247

                                #88260
                                در اصل توسط امیدازاد پست شده است View Post
                                ظاهرا تو این بحث تورم ...همه مقصرن به جز اصل کاری ...
                                حالا به هر دلیلی خوش ندارن به اصل قضیه اشاره کنن..
                                تقصیر رو متوجه این و اون می کنن...ناراحتم هستن
                                باشه حق با ایشونه.. تو این دوماه قیمت طلا و دلار ارزون بود هیچ مشکلی هم نبود نه تخم مرغ ۵ تومانی شد ۲۰ تومان ..نه مرغ ۱۵۰ تومانی شد ۳۵۰ تومان ..نه وانت پراید ۵۰۰تومانی شد یه میلیارد! ملت برا خودشون نشسته بودن عشق و حالشون رو می کردن !همه چی از روزی شروع شد که یه عده خدانشناس اومدن گفتن قیمت کالا و اجناس تو بازار با قیمت دلار تناسبی نداره !!!! که اگه اینا نمی گفتن همه چی با همون قیمت دوماه قبل .توبازار معامله میشد یهو تو یه شب ..چند نفر اینجا گفتن دلار ارزونه ..شست دولت خبردار شد و زد زیر دلار ..انگار تا قبل این ملت به جای نون لواش ..پنیر لای دلار می ذاشتن و لقمه می کردن....ازین به بعد بدبخت شدن
                                اقا اصلا دلار خر کی باشه ...نمندی اصلا ...اصلا دلار منی سه تومان ...برید حالشو ببرید
                                من چی میگم تو چی میگی.
                                من میگم دلار یا هر کوفته زهرماری ارزونه ،داد نزنید این ارزونه ،هیزم به این آتش نیاندازید.
                                قبول میکنی بکن نمیکنی هم نکن.وسلام
                                سراخر ایرانی فقط بفکر منفعت خودشه.


                                "مطالب و پست های ارسالی اینجانب به هیچ وجه توصیه به خرید یا فروش برای کسی نیست، صرفا نظرات شخصی اینجانب درمورد سهام بازاربورس می باشد والبته ممکنه تمامی اون مطالب اشتباه هم باشد"

                                نظر

                                در حال کار...
                                X