مهندسي ساختمان تاسيسات راه آهن ( بالاس )

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • محسن باقری
    عضو عادی
    • Dec 2011
    • 56

    #91
    بانک مسکن در طول این مدت قیمت بلوک را از 50 میلیارد تومان رسانده به 35 میلیارد تومان
    انهم در صورتیست که قرارداد های داده شده به این شرکت افزایش چشم گیری داشته و ضمنا مبلغ بلوک هم اقساط 4 ساله دارد
    به عبارتی قیمت بولک برای بانک مسکن از مفت هم ارزان تر هست
    این سهم 225تومان تا الان پیشبینی کرده و حدود 220 تومان هم انباشته دارد ....

    امیدواریم ایدفعه مسکنی ها کوتاه بیایند . . .

    نظر

    • بابک 52
      ستاره‌دار (27)
      • Mar 2011
      • 17028

      #92
      فردا بلوک بالاست در فرابورس عرضه مي شود

      خبرگزاري موج - فردا بلوک 68.39 درصدي شرکت خدمات مهندسي ساختمان و تاسيسات راه آهن در فرابورس عرضه مي شود.

      به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي فرابورس ايران، تعداد سهام مورد عرضه مهندسي ساختمان و تاسيسات راهآهن (بالاست) متعلق به راهآهن جمهوري اسلامي ايران، 25 ميليون و991 هزار و 395 سهم معادل بلوک 68.39 درصدي سهام اين شركت است و ارزش پايه هر سهم معادل بسته شدن روز قبل از عرضه به شرط آنکه از مبلغ 13 هزار و 761 ريال کمتر نباشد. عرضه به صورت يکجا و در بازار اول و با شرايط نقد است.
      The greater the risk ، The greater the reward

      هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری

      نظر

      • بابک 52
        ستاره‌دار (27)
        • Mar 2011
        • 17028

        #93
        رقابت براي خريد بلوک بالاست به فردا موکول شد

        خبرگزاري موج - رقابت براي خريد بلوک 68.39 درصدي شرکت خدمات مهندسي ساختمان و تاسيسات راه آهن ( بالاست) به فردا موکول شد.

        به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي فرابورس ايران، 25 ميليون و 991 هزار و 395 سهم معادل بلوک 68.39 درصدي سهام مهندسي ساختمان و تاسيسات راهآهن (بالاست) که با شرايط نقد و يا نقد و اقساط، که حداقل 30 درصد نقد و مابقي اقساط 4 ساله است در بازار فرابورس عرضه شد که به دليل رقابت در دقايق پاياني، ادامه رقابت براي خريد اين بلوک به فردا موکول شد.

        The greater the risk ، The greater the reward

        هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری

        نظر

        • بابک 52
          ستاره‌دار (27)
          • Mar 2011
          • 17028

          #94
          در گروه تجهیزات دیروز بلوک مدیریتی شرکت بالاست به روی تابلو رفت که با رقابت سه گروه همراه شد.

          براساس شنیدهها گروه بانک مسکن، صندوق کارکنان راه آهن و یک شرکت سرمایهگذاری (احتمالا غدیر) در حال رقابت در این نماد هستند.
          The greater the risk ، The greater the reward

          هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری

          نظر

          • وحید 20
            ستاره‌دار(98)
            • Mar 2011
            • 29911

            #95
            گروه سرمایه گذاری مسکن به همراه سرمایه گذاری غدیر بلوک رو خریدن
            نکته جالب توجه تقریبا یکی بودن قیمت تابلو فعلی سهم با قیمت بلوک مدیریتی سهم است که در نوع خودش جالبه!!

            چند وقت پیش که بالاس با افت شدید به حدود 700رسیده بود واقعا مفت بود که البته خودمم جا موندم و در این مدت کوتاه رشد 100درصدی داشته.

            با انجام معامله بلوکی زمینه برای افزایش سرمایه فراهم میشه
            درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

            توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

            نظر

            • مات
              عضو فعال
              • Aug 2011
              • 5650

              #96
              بانک مسکن بلوک 68 درصدی بالاست را خرید

              بلوک 68 درصدی بالاست توسط زیر مجموعه های بانک مسکن خریداری شد.

              به گزارش خبرنگار اقتصادی فارس، در پی عرضه روز گذشته 68.39 درصد از سهام شرکت فرابورسی خدمات مهندسی ساختمان و تأسیسات راه آهن (بالاست) توسط سازمان خصوصی سازی که برای سومین مرتبه در دو سال اخیر انجام شده بود، 25 میلیون و 991 هزار و 396 سهم به قیمت هر سهم 14 هزار و 114 ریال معامله شد.

              در این عرضه سه گروه از سوی کارگزاری های بانک مسکن ، مفید و امین آوید از سوی زیر مجموعه های بانک مسکن ، راه آهن و سرمایه گذاری غدیر برای تصاحب این بلوک مدیریتی رقابت کردند،اما امروز کارگزاری مفید از این رقابت کنار کشید و در نهایت کارگزاری مسکن اقدام به خرید آن برای زیر مجموعه های بانک مسکن کرد تا سازمان خصوصی سازی قادر به فروش 68 درصد سهام بالاست در سومین عرضه شود.

              این عرضه به صورت 30 درصد نقد و باقی با اقساط 4 ساله در بازار سوم فرابورس ایران به قیمت پایه هر سهم معادل قیمت بسته شدن روز قبل از عرضه به شرط آن که از مبلغ 13،761 ریال کمتر نباشد، عرضه شده که به دلیل رقابت سه گروه در روز گذشته بهای هر سهم به 1395 تومان و امروز به 1411 تومان افزایش یافت.

              براساس این گزارش،سازمان خصوصی سازی به وکالت از شرکت راه آهن در 3 خرداد و 25 دی ماه سال گذشته اقدام به عرضه بلوک 67 درصدی این شرکت مشمول اصل 44 به قیمت های پایه های هرسهم 1729 و 19703 تومانی کرده ، اما نتیجهای در واگذاری آن به دست نیاورده بود.
              الماس را جز در قعر زمین نمیتوان یافت و حقایق را جز در اعماق فکر نمی توان کشف کرد.(ویکتور هوگو)
              اگر می خواهی بنده کسی نشی بنده هیچ چیز مشو.(ژاک دوال)
              اعتماد به نفس را از شیر بیاموزید اوبا خودش یکدل است و هرگز تضاد در او راه ندارد.

              نظر

              • ali20
                عضو عادی
                • Aug 2011
                • 73

                #97
                به نظر بالاس کاملا خشک شده، فروشنده تو این قیمتا نداره
                نظر دوستان چیه؟

                نظر

                • وحید 20
                  ستاره‌دار(98)
                  • Mar 2011
                  • 29911

                  #98
                  قطعیت معامله بلوکی بالاس
                  درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                  توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                  نظر

                  • بابک 52
                    ستاره‌دار (27)
                    • Mar 2011
                    • 17028

                    #99
                    خصوصيسازي راهآهن از ديدگاه دولت و كارشناسان



                    ايسنا- شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از آمار بالای خصوصی سازی در این شرکت و زیرمجموعههای آن خبر میدهد اما کارشناسان اعتقاد دارند راهآهن فقط نوسازی شده است نه خصوصیسازی.



                    روابط عمومی راهآهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است، میزان خصوصیسازی صورت گرفته در 13 زیرمجموعه شرکت راهآهن طی پنج سال گذشته به طور متوسط 56/73 درصد برآورد میشود.

                    معاون اداری مالی راهآهن در اين باره گفت: بررسی روند خصوصیسازی انجام گرفته در شرکت راهآهن و زیرمجموعههای این شرکت در بازه زمانی سالهای 87 تا 90، از واگذاری 100 درصدی سهام راهآهن در شرکتهای وابسته و اقماری خبر میدهد.

                    به گفته مرتضي مولادوست، میزان خصوصیسازی انجام شده در سایر شرکتهای زیرمجموعههای راهآهن از جمله شرکت مهندسی مشاور توسعه راهآهن ایران (مترا)، توکاریل، واگن پارس، حملونقل ریلی نیرو، فولادریل جنوب، ریل ابریشم پارس، حملونقل ترکیبی کشتیرانی، سمندریل، مهندسی ساختمان وتاسیسات (بالاست) و موسسه تحقیقات و توسعه فناوری ریلی ایران به ترتیب 65 ،37.52، 17، 49، 49 ،50، 49، 40، 68 و 15 درصد بوده است.

                    وي با اشاره به برنامه راهآهن برای اصلاح ساختار سازمانی و مدیریت منابع به استناد قانون مدیریت کشوری تصریح میکند: براین اساس کاهش 74درصدی سطوح سرپرستی و مدیریتی، احصاء و تصویب مشاغل حاکمیتی و غیرحاکمیتی در هیات مدیره محقق شد.

                    اما با وجود این آمار کارشناسان اعتقاد دیگری دارند؛ محمود رستمافشار در این زمینه گفت: با وجود آنکه ظاهرا شرکت راه آهن به بخش خصوصی واگذار شده است، اما در واقعیت اینگونه نیست زيرا خصوصیسازی روشهای خاص خود را دارد و تنها با واگذاری چند واگن به چند شرکت، خصوصیسازی رخ نمیدهد، بنابراین میتوان اینگونه استنباط کرد که در راهآهن فقط یک نوسازی شکل گرفته است و هنوز مسوولیت اصلی در حملونقل ریلی برعهده شرکت راهآهن است.
                    وی با تاکید بر نبود خصوصی سازی در شرکت راه آهن، نبود هماهنگی و تعامل میان راهآهن و شرکتهای مسافربری را از عوامل تاخیر در حرکت قطارها میداند و میگوید: نمیتوان هیچ یک از این دو گروه را به تنهایی مسوول نابسامانیهای زمانی در جابهجایی مسافران دانست، اما روشن است که شرکتهای مسافربری وقتی میتوانند برنامهریزی مشخصی داشته باشند که دارای اختیار کامل باشند، زيرا لازمه یک برنامهریزی دقیق استقلال تصمیمگیرندگان است.

                    افشار تاکید میکند: تا هنگامی که شرکتهای مسافربری بهطور واقعی خصوصی نشوند و نتوانند مقتدرانه در قیمتگذاریها، برنامهریزی حمل و سایر موارد مربوطه تصمیمگیری کنند و با محدودیتهایی از سوی شرکت راهآهن مواجه باشند، مسوولیت اصلی بینظمی و تاخیر در سامانه ریلی متوجه آنها نیست. وی وظیفه اصلی شرکت راهآهن را در سازماندهی حرکت قطارها، طراحی برنامههایی اصولی بر مبنای اساسنامههای موجود همچنین امکانات و تسهیلاتی میداند که از دریافت آنها اطمینان کافی داشته باشد.


                    The greater the risk ، The greater the reward

                    هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری

                    نظر

                    • بابک 52
                      ستاره‌دار (27)
                      • Mar 2011
                      • 17028

                      #100
                      "بالاس" و کاهش 100 درصدی سود خالص 6 ماهه
                      شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن با 3 میلیارد و 800 میلیون و 500 هزار تومان سرمایه در صورت های مالی 6 ماهه منتهی به شهریور 91 برای هر سهم مبلغ 5 ریال عایدی خالص محقق کرده که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل 100 درصد کاهش داشته است.


                      "بالاس" که در دوره مورد بررسی نسبت به 6 ماهه مشابه سال مالی قبل کاهش 27 درصدی فروش و درآمد ارایه خدمات، 12 درصدی بهای تمام شده، 78 درصدی سود ناخالص، 100 درصدی سود عملیاتی و 37 درصدی سود انباشته در پایان دوره مالی را تجربه کرده و در نظر دارد نیمی از عایدی خالص هر سهم سال مالی 91 را بین سهامدارانش تقسیم نماید.


                      گفتنی است این شرکت برای سال مالی 91 در آخرین پیش بینی مبلغ 2257 ریال عایدی خالص در نظر گرفته بود که مطابق عملکرد واقعی 6 ماهه عملا رقمی از این بابت محقق نکرده است.
                      The greater the risk ، The greater the reward

                      هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری

                      نظر

                      • وحید 20
                        ستاره‌دار(98)
                        • Mar 2011
                        • 29911

                        #101
                        "بالاس"و دلایل تعدیل منفی 91 درصدی

                        شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن با سرمایه ای بالغ بر 3 میلیارد و 800 میلیون و 500 هزار تومان برای هر سهم در سال مالی منتهی به اسفند 91 براساس عملکرد واقعی 6 ماهه نخست مبلغ 208 ریال عایدی خالص در نظر گرفته که در دوره مورد بررسی تنها 2 درصد از آن را محقق نموده است.

                        این شرکت که در پیش بینی حسابرسی شده با پوشش 27 درصدی فروش و درآمد ارائه خدمات، 26 درصدی بهای تمام شده، 39 درصدی سود ناخالص و 50 درصدی هزینه های عمومی، اداری و تشکیلاتی روبرو بوده پیش از این برای هر سهم در سال مالی 91 مبلغ 2257 ریال عایدی خالص اعلام کرده بود که علل عمده تعدیل منفی 91 درصدی را به شرح ذیل اعلام نموده است:

                        الف) خروج پروژه روسازی کرج- هشتگرد از درآمد پیمانکاری پروژه های شرکت بدلیل عدم عقد قرارداد موسسه صندوق پس انداز راه آهن (پیمانکار اولیه) با وزارت راه و شهرسازی (کارفرمای اصلی) و متعاقب آن حذف تفاهم نامه بین موسسه مذکور و شرکت

                        ب) افزایش بهای تمام شده ساختمان و تاسیسات بدلیل تحمیل هزینه های پرسنلی به شرکت و عدم تحقق تعدیل نیروی انسانی

                        ج) عدم تحقق قراردادهای تولید و واگذاری بالاست به کارفرمایان (راه آهن و شرکت مهندسی سپاسد) در نیمه نخست سال 91

                        گفتنی است "بالاس" در نظر دارد نیمی از سود خالص سال مالی 91 را بین سهامدارانش تقسیم نماید
                        درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                        توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                        نظر

                        • وحید 20
                          ستاره‌دار(98)
                          • Mar 2011
                          • 29911

                          #102
                          در اصل توسط وحید 20 پست شده است View Post
                          [B]
                          نکته جالب توجه تقریبا یکی بودن قیمت تابلو فعلی سهم با قیمت بلوک مدیریتی سهم است که در نوع خودش جالبه!!

                          B]
                          با این تعدیل منفی ابهامم برطرف شد!!
                          هرچند که به نظرم اگر حسابی پایین بازبشه خریدش بد نباشه چون سهم پتاسیل داریه که الان به این روز افتاده ولی بخاطر سرمایه کمش و شناور پایین باید دید حقوقیا چیکار میکنن!
                          درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                          توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                          نظر

                          • roohe-khashen
                            عضو فعال
                            • Apr 2011
                            • 2270

                            #103
                            از قبل هم معلوم بود این سهم را الکی دارن گنده میکنند حالا بیاین جواب سهامداران رو که این همه منتظر بودن بدهند
                            دستم بگرفت و پا به پا برد...

                            نظر

                            • بابک 52
                              ستاره‌دار (27)
                              • Mar 2011
                              • 17028

                              #104
                              عملکرد 6 ماهه «بالاس» منتشر شد

                              گروه بنگاهها – شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راهآهن طی نیمه ابتدای سال جاری معادل 27 درصد از پیشبینی فروش 817 میلیارد ریالی خود را پوشش داده است.

                              این شرکت سود هر سهم سال مالی 91 را با سرمایه 38 میلیارد و پنج میلیون ریال مبلغ 208 ریال پیشبینی کرده که طی دوره یاد شده مبلغ پنج ریال از این رقم را کنار گذاشت.

                              «بالاس» پیشبینی سود هرسهم امسال را در اطلاعات فعلی با انجام تعدیلات مبلغ 208 ریال اعلام کرده است که مهمترین دلایل این تعدیل را خروج پروژه روسازی کرج – هشتگرد از درآمد پیمانکاری پروژههای شرکت، ابلاغ پروژه روسازی کرمان، پروژه روسازی جنوب، مسدودی خطوط توسط کارفرما (راهآهن) جهت اجرای کار، افزایش بهای تمام شده ساختمان و تاسیسات به علت تحمیل هزینههای پرسنلی شرکت و عدم تحقق تعدیل نیروی انسانی و عدم تحقق قراردادهای تولید و واگذاری بالاست به کارفرمایان (راهآهن و شرکت مهندسی سپاسد) در نیمه نخست سال 91 عنوان کرده است.

                              The greater the risk ، The greater the reward

                              هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری

                              نظر

                              • وحید 20
                                ستاره‌دار(98)
                                • Mar 2011
                                • 29911

                                #105
                                سقوط 42 درصدی قیمت هر سهم یک شرکت فرابورسی

                                خبرگزاری فارس: امروز نماد معاملاتی شرکت "بالاست" بعد از حدود سه ماه در فرابورس باز شد تا قیمت هر سهم آن به افت شدید سود هر سهم با 42 درصد سقوط به 758 تومان ریزش کند.

                                به گزارش خبرنگار اقتصادی فارس، نماد معاملاتی شرکت 3.8 میلیارد تومانی بالاست (مهندسی ساختمان تاسیسات راه آهن) که از 29 مهرماه بسته شده بود امروز مورد بازگشایی قرار گرفت تا امکان داد وستد آن در فرابورس مهیا شود.

                                در جریان این بازگشایی قیمت هر سهم این شرکت 42 درصد سقوط کرد و با معامله بیش از 20 هزار سهم، بهای سهام شرکت بالاست از 1324 تومان در 29 مهر به 758 تومان ریزش کرد. این رویداد تلخ به دلیل عدم تحقق سود پیش بینی شده دو هزار و 257 ریالی هر سهم در نیمه اول سال جاری و اعلام سود 208 ریالی رخ داده است.
                                براساس این گزارش، سازمان خصوصی سازی 7 دی 89 اقدام به عرضه اولیه 10 درصد سهام این شرکت کرد که در جریان این عرضه 3 میلیون و 800 هزار و 476 سهم آن به قیمت هر سهم 4هزار و 338 ریال به فروش رسید. این سازمان بعد از دو بار عرضه ناموفق، 14 مرداد سال جاری موفق به فروش بلوک 68.39 درصدی بالاست شد که طی آن 25 میلیون و 991 هزار و 396 سهم به قیمت هر سهم 14 هزار و 114 ریال توسط زیر مجموعه های بانک مسکن معامله شد. با این جابجایی،مجمع عادی به طور فوق العاده ایی در 17 آبان برگزار و طی آن شرکت های سرمایه گذاری بانک مسکن، مسکن گستر، سرمایه گذاری تامین آتیه مسکن، لیزینگ گستر آریا و خدمات بیمه ای مسکن آریا به عنوان اعضا حقوقی هیئت مدیره بالاست انتخاب شدند.
                                درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                                توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                                نظر

                                در حال کار...
                                X