سایپا (خساپا)

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • ایرج سابق
    عضو فعال
    • Oct 2015
    • 7434

    #1951
    پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

    | تاریخ خبر: 03/07/1395 | ساعت: 13:41|


    سایپا و سیتروئن خاورمیانه را تصرف می کنند -


    تهران- ایرنا- در قرارداد سایپا و سیتروئن مقرر شده است 30 درصد از تولیدات شرکت «سایپاکاشان» به صادرات اختصاص یابد، موضوعی که می تواند موجب دگرگونی فرآیندهای تولید خودرو در ایران شود.

    بازار خودرو ایران بدلیل مجاورت با بیش از 10 کشور و قابلیت تبدیل شدن به پایلوت صادراتی، پتانسیل بالقوه ای را برای صادرات محصول به کشورهای مختلف دارد چه

    اینکه خودروسازان تا امروز توانستند تحت تاثیر مسائل دیپلماتیک در دولت های مختلف آمار تقریباً قابل قبولی در بخش صادرات با توجه به شرایط و داشته های خود ارائه دهند.

    در علم اقتصاد توسعه صنعتی متاثر از چهار عامل تاثیرگذار تقاضا، عرضه، صادرات و واردات است و همگان نیک می دانند اگر نسبت دو عامل مهم واردات و صادرات برهم

    بخورد بویژه پیشی گرفتن واردات از صادرات، اقتصاد در کشورها با مشکل همراه خواهد شد و به دنبال آن جامعه نیز دچار مصرف گرایی می شود.

    از همین روست که مسئولان و تصمیم گیران کلان فعالیت های اقتصادی در قراردادهای جدید پسا برجامی بویژه قراردادهای خودروسازان خارجی با طرف های ایرانی توجه

    ویژه ای به این موضوع داشته اند که از جمله شرط های اصلی آنها برای مذاکره «سرمایه گذاری مطمئن و صادرات بخشی از تولیدات» است.

    سایپا و سیتروئن نیز در حالی از صادرات 30 درصد از تولیدات خود خبر می دهند که این موضوع معامله ای دو سر بُرد برای هر دو طرف قرارداد خواهد بود.

    سیتروئن خوب می داند که با این قرارداد می تواند براحتی محصولات خود را به کشورهای متعدد منطقه خاورمیانه صادر کند. صادرات به این دلیل برای سیتروئن مهم است که

    آنها از وضعیت تقاضای خودرو در کشورهای همسایه ایران آگاهند و می دانند که بدلیل خدمات پس از فروش مناسب خودروهایی همچون پراید در کشور عراق، قافله را به

    سایپا به عنوان رقیب دیروز و همکار امروز باخته اند و هیچ جایی بهتر از امن ترین کشور خاورمیانه که بستر مناسب برای تولید را در اختیار دارد وجود نخواهد داشت.

    از سوی دیگر این نوع همکاری نیز به سود سایپا خواهد بود، زیرا همکاری هایی در این سطح می تواند منجر به آشنایی با ارائه خدمات براساس استاندارهای بین المللی برای

    هر دو طرف باشد؛ عاملی که خودروسازان ایرانی در آن در ابتدای مسیر هستند. از سوی دیگر آورده های مالی و اقتصادی صادرات خودرو به کشورهای دیگر نیز می تواند در

    رشد اقتصادی کشور کمک قابل توجهی کند و از این رو همکاری سایپا و سیتروئن نقش بسزایی در بهبود شاخص های اقتصادی ایفا خواهد کرد.

    دورنمای وضعیت سایپا با همکاری سیتروئن نوید آینده ای روشن برای اقتصاد و صنعت کشور می دهد و می توان امیدوار بود با شروع این همکاری ها بتوان به افق های

    روشنی در راستای اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران در دیگر کشور ها دست یافت.
    بهترین دانش آن است که سودمند باشی

    نظر

    • ایرج سابق
      عضو فعال
      • Oct 2015
      • 7434

      #1952
      پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

      مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپاخبر داد:
      یکشنبه، 4 مهر 1395 - 08:10
      فروش بیش از 4000 دستگاه خودرو ساندرو استپ وی در کمتر از 30 دقیقه
      تقوی گفت: فروش خودرو رنو ساندرو استپ وی که محصول جدید و با کیفیت گروه خودروسازی سایپا است از ساعت 11 روز شنبه 3 مهرماه آغاز شد.
      به گزارش سایپا نیوز، رضا تقوی با بیان مطلب فوق افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده فروش فوری و پیش فروش خودرو استپ وی جهت آبان، آذر و دی ماه انجام

      پذیرفت.
      وی تصریح کرد: خوشبختانه استقبال از خرید این خودرو به نحوی بود که ظرفیت تولید در نظر گرفته شده جهت ماه های اعلامی در مدت کمتر از 30 دقیقه

      4000 دستگاه خودرو به فروش رسید.
      تقوی در خصوص عدم موفقیت تعدادی از مشتریان محترم در ثبت نام خودرو مذکور اظهار داشت: بر اساس برنامه تولید اعلام شده

      در ماه های مذکور، تعداد خودروهای فروخته شده در هرماه به سرعت تکمیل شد. البته ظرفیت ثبت نام پیش فروش هر نمایندگی در سراسر کشور بصورت مساوی

      تقسیم شده که با توجه به سرعت تکمیل ظرفیت، برخی از نمایندگی ها نتوانستند برای تعدادی از مشتریان خود ثبت نام انجام دهند.
      وی افزود: در صورت افزایش تیراژ

      تولید، ظرفیت های تکمیلی برای این خودرو درنظر گرفته خواهد شد که از طریق نمایندگی های بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا پروسه ثبت نام ضمن اطلاع

      رسانی لازم انجام خواهد شد.
      مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: این خودرو در دو مدل دستی با قیمت 46 میلیون و پانصد و پنجاه هزار تومان و اتوماتیک 52

      میلیون و پانصد و پنجاه هزار تومان عرضه شده است. در طرح پیش فروش این محصول مبلغ26 میلیون پیش پرداخت برای ساندرو استپ وی اتوماتیک و 23 میلیون تومان

      برای ساندرو استپ وی دنده ای با شرایط تحویل در آبان، آذر و دی ماه در نظر گرفته شده که با استقبال خوب مردم روبرو شده است.
      وی خاطر نشان کرد: در فروش

      محصولات جدید معمولا اختلاف قمیتی در بازار ایجاد می شود که با گذشت زمان و افزایش تولید محصول این اختلاف قیمت برطرف خواهد شد.
      تقوی گفت: این خودرو از

      محصولات با کیفیت جدید شرکت رنو است که با ایجاد تغییراتی در بدنه خودرو ساندرو عرضه شده و مورد استقبال بسیاری از مشتریان در سراسر دنیا قرار گرفته است

      .
      لازم به ذکر است که خودرو ساندرو استپ وی علاوه بر موتور پرقدرت، امکانات مناسب، زیبایی ظاهری و صندوق عقب بزرگ، دارای عملکرد مناسبی‌درمسیرهای

      ناهموار می‌باشد که این خودرو را در بازار خودروهای هاچ بک متمایز می نماید.
      بهترین دانش آن است که سودمند باشی

      نظر

      • Alain Delon
        Banned
        • Dec 2014
        • 628

        #1953
        پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )


        رنو فرانسه خواهان اکثریت سهام"بن‌رو" از سایپا شد/ مذاکرات در جریان


        سه‌شنبه، ۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۷/۶

        یک مقام مسئول با بیان اینکه رنو خواستار سهام اکثریت در شرکت "بن رو" سایپا است،گفت: توافقات اولیه با سایپا انجام شده اما دو طرف هنوز به توافق نهایی دست نیافته اند.

        به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، بعد از توافقات هسته‌ای صنعت خودرو شاهد حضور جدی شرکای قدیمی و البته بدقول فرانسوی به بازار کشور بوده است. براساس قراردادهای جدید فرانسوی‌ها فاز جدید همکاری خود را با دو شرکت بزرگ ایرانی آغاز کرده‌اند.

        خودروسازان ایرانی معتقدند در این همکاری‌ها ضوابط مشخصی تعریف شده و طرف فرانسوی ملزم به اجرای تعهدات است اما تجربه همکاری با فرانسه نشان می‌دهد آنها قابل اعتماد نبوده و در این شراکت به‌دنبال بیشترین سود برای خود هستند.

        علاوه بر پژو و سیتروئن، رنو سومین شرکت فرانسوی هم خواستار حضور مجدد در بازار ایران شده است اما هنوز خبری از امضای قرارداد این شرکت با خودروسازان ایرانی نیست.

        البته شرط و شروط متفاوت رنو برای همکاری مشترک باعث شده تا امضای قرارداد نهایی این شرکت با ایرانی‌ها به تأخیر بیفتد. به نظر می‌رسد در صورت تنظیم این قرارداد بازار ایران دودستی در اختیار فرانسوی‌ها قرار خواهد گرفت و آنها نیز در غیاب رقبای جدی اقدام به فروش محصولات خود در این بازار بکر بکنند.

        یک مقام مسئول در صنعت خودرو در رابطه با وضعیت همکاری رنو با خودروسازان ایرانی می‌گوید: هم‌اکنون رنو مشغول مذاکره با سایپا برای خرید سهام "بن رو" است اما هنوز به توافق نهایی دست پیدا نکرده‌اند.

        وی با بیان اینکه رنو خواستار سهام اکثریت در شرکت بن روی سایپا است، افزود: توافقات اولیه با سایپا انجام شده اما هنوز رنو با این شرکت به قرارداد نهایی نرسیده است.

        این مقام مسؤل اضافه کرد: به نظر می‌رسد حضور رنو در بازار ایران موفق‌تر از پژو باشد چراکه این شرکت با ضوابط خاص و رعایت بسیاری از نکات اقدام به همکاری می‌کند که همین امر حضور موفق آنها را در بازار ایران بیشتر می‌کند.

        شرکت بنیان توسعه صنعت خودرو (بن رو) با تولید تولید خودرو سایپا 151 و آریو یکی از شرکت های تجاری سایپا است.

        به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، بعد از توافقات هسته‌ای صنعت خودرو شاهد حضور جدی شرکای قدیمی و البته بدقول فرانسوی به بازار کشور بوده

        نظر

        • Alain Delon
          Banned
          • Dec 2014
          • 628

          #1954
          پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )


          "بن‌رو" سایپا به "رنو" فرانسه می‌رسد


          شناسه خبر: 1196682 سرویس: اقتصادی
          ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۰
          رنو
          یک مقام مسئول صنعت خودرو با بیان اینکه رنو خواستار سهام اکثریت در شرکت "بن رو" سایپا است، گفت: توافقات اولیه با سایپا انجام شده است.


          نظر

          • ایرج سابق
            عضو فعال
            • Oct 2015
            • 7434

            #1955
            پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

            رویترز: 1395/8/7 18:34
            رئیس پژو فرانسه هفته آینده در تهران است/ برنامه فروش دو سال اخیر به ایران

            رویترز با اعلام سفر هفته آینده رئیس پژو به تهران ، از برنامه فروش 150 هزار دستگاه در سال جاری و 300 هزار دستگاه دیگر در 2017 خبر داد.

            به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترز، پژو که بزرگترین فروشنده اتومبیل به ایران قبل از تحریم‌های بین‌المللی علیه این کشور بوده، قرار است با برنامه

            فروش ۱۵۰ هزار خودرو در نیمه دوم امسال به بازار ایران بازگردد. فروش این شرکت اتومبیل‌سازی سال ۲۰۱۲ به واسطه تحریم های هسته ای متوقف شد.این خودرو

            سازی فرانسوی فروش ۴۵۸ هزارتایی‌اش که تقریبا ۳۰٪ بازار خودرو ایران بود را در پی تحریم‌های هسته‌ای از دست داد. این شرکت فرانسوی امروز با خوردوسازان چینی

            که بازار ایران را در سال‌های تحریم قبضه کرده‌اند، مواجه است. دیگر رقیب سیتروئن، رنو است.محمدرضا نعمت زاده وزیر صنایع ایران امروز برای مذاکره با کارلوس تراورز

            رییس شرکت خودروسازی پژو و بازدید از مرکز تحقیقاتی «ولزی» در نزدیکی پاریس به فرانسه سفر خواهد کرد.تراورز رئیس پژو که قرار است هفته آینده به ایران سفر

            کند، اعلام کرد: این آغاز اجرایی کردن توافقی است که پیشتر به امضا رسیده است.وی خواهان فروش ۳۰۰ هزار دستگاه پژو سیتروئن به ایران در سال ۲۰۱۷ است.در

            ماه جولای
            این کارخانه خودردو سازی چارچوب‌های توافق با شریک ایرانی‌شان سایپا را برای سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیون یورویی و تولید و توسعه سه مدل سیتروئن جدید

            از طریق این سرمایه‌گذاری مشترک تدوین و به امضا رساندند.این قرارداد با سایپا که از سال ۱۹۶۶ شریک تجاری سیتروئن بوده در پی سرمایه‌گذاری مشترکی است که

            در ماه ژوئن بین پژو و ایران خودرو به امضا رسیده است.

            بهترین دانش آن است که سودمند باشی

            نظر

            • ایرج سابق
              عضو فعال
              • Oct 2015
              • 7434

              #1956
              پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

              در گفت وگو با ایرنا در پایان سفر به لبنان

              |تاریخ خبر:09/07/1395|ساعت:10:16|مدیرعامل سایپا:تمرکز بر تولید خودروهای اتوماتیک/برجام مشکلات صادرات را کاهش داده است

              بیروت – ایرنا - « مهدی جمالی» مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پایان سفرش به لبنان با تاکید به اینکه « برجام مشکلات صادرات را کاهش

              داده است»، گفت که تولیدات سایپا بر خودروهای اتوماتیک متمرکز می شود.


              جمالی پیش از ترک بیروت در گفت وگو با ایرنا از سفرش به لبنان و نتایج مذاکراتش با

              مقامات صنعتی و بانکی این کشور ابراز رضایت کرد و گفت: شروع خوبی برای سایپا در لبنان رقم خورده است.

              وی افزود: طرف تجاری سایپا در لبنان تلاش های زیادی انجام داده، از جمله نمایشگاهی از خودروهای تولید سایپا برگزار کرده است و از آن دیدن کردم.


              مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا روز دوشنبه گذشته در راس هیاتی از جمله « ناصرآقا محمدی» مدیرعامل پارس خودرو برای بررسی امکان فروش خودروهای تولید این

              شرکت وارد لبنان شد و دیروز( پنجشنبه) با بدرقه «محمد صادق فضلی» کاردار ایران در لبنان، بیروت را به مقصد تهران ترک کرد.

              جمالی در گفت وگو با ایرنا با اشاره به مذاکراتش خوبش با برخی بانک های لبنانی خاطرنشان کرد: نحوه فروش ماشین در لبنان عمدتا لیزینگ است و بر این اساس باید با بانک ها

              مذاکره می کردیم تا مشتریان ما بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

              وی از مذاکراتش با وزیر صنعت لبنان هم ابراز خرسندی کرد و گفت که در این مذاکرات طرف لبنانی اعلام کرد که سایپا می تواند از امکانات دولت لبنان هم استفاده کند.

              مدیرعامل سایپا تصریح کرد: چنانچه نتیجه امکان سنجی ها و بررسی های تیمی مرکب از نمایندگان سایپا و وزارت صنعت لبنان مثبت باشد احتمال ایجاد سایت تولید خودروهای سایپا در لبنان در آینده وجود دارد.

              ** تمرکز بر تولید خودروهای اتوماتیک

              جمالی گفت: مذاکرات سایپا با طرف های خارجی مانند شرکت های رنو، چانگان و کیا ادامه دارد و انتظار داریم در فرصت کمی به نتیجه برسد.

              وی افزود: بررسی درخواست های مشتریان در داخل و خارج از کشور از جمله لبنان نشان می دهد که استقبال از خودروهای اتوماتیک بالاست و به همین دلیل تمام تلاش خود

              را بر تولید سریع این دست خودروها متمرکز می کنیم.

              مدیرعامل ساپیا تاکید کرد: امیدوارم تا پایان سال شمسی نخستین محصولات اتوماتیک سایپا وارد بازار برای عرضه شود.


              ** برجام مشکلات صادرات را کاسته است

              جمالی با بیان اینکه « برجام فرصت های خوبی ایجاد و مشکلات صادرات را تا حدودی کاسته است »، گفت: به عنوان مثال در لبنان پیشتر امکان استفاده از تسهیلات بانکی نبود

              اما این امکان بعداز برجام فراهم شده است.

              وی خاطرنشان کرد: مشکل اصلی صادرات خودرو ما این است که مقصد تولیدات ما بیشتر کشورهای نفت خیز و همسایه بوده اند و اکنون این کشورها با مشکلاتی مانند کاهش

              قیمت نفت و حضور گروه های تروریستی تکفیری مانند داعش مواجه هستند.
              مدیرعامل سایپا ابراز امیدواری کرد که مشکلات این کشورها بزودی حل تا فرصت برای صادارت خودروهای تولیدی ما هم بیشتر شود.

              ** وزیر صنعت لبنان
              به گزارش ایرنا، « حسین الحاج حسن» وزیر صنعت لبنان در دیدار با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد که روند حواله های پولی بین ایران و لبنان مثبت شده است.


              در این دیدار اعضای هیات صنعتی و اقتصادی ایران و محمد صادق فضلی کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان و « ماجد الخوری» سرپرست نمایندگی سایپا در لبنان حضور داشتند.
              دو طرف در این دیدار درباره تقویت روابط صنعتی و تجاری بین ایران و لبنان به ویژه در زمینه تولید خودرو گفت وگو و امکان توسعه سرمایه گذاری های مشترک و افتتاح

              شعبه گروه خوردوسازی سایپا به عنوان تامین کننده بازارهای لبنان و آفریقا، بررسی کردند.

              الحاج حسن تاکید کرد: دولت لبنان مشوق همکاری ها و سرمایه گذاری هایی است که به ایجاد فرصت های کاری جدید، فضای رقابتی و تامین خواسته های مصرف کنندگان با

              بهترین کیفیت و قیمت منجر شود.

              وی افزود: موضوع انتقال حواله های مالی بین ایران و لبنان دیگر مانع قانونی ندارد و این مساله به مرور زمان در مسیر حل شدن قرار دارد، به ویژه اینکه تجارت بین ایران و

              اروپا و سایر کشورها در آمریکا و آسیا حالت منظم و فعالتری پیدا کرده است و انتقال حواله ها به صورت طبیعی انجام می گیرد.

              مدیرعامل سایپا نیز تاکید کرد که ایران به دنبال بهترین رابطه با لبنان در همه سطوح به ویژه در بخش اقتصادی و تجاری است.

              وی از الحاج حسن دعوت کرد تا از شرکت خودروسازی سایپا در تهران دیدن کند.

              جمالی همچنین خواستار حمایت وزارت صنعت لبنان از نمایشگاه فروش محصولات سایپا شد که در لبنان دایر شده است.


              بهترین دانش آن است که سودمند باشی

              نظر

              • Alain Delon
                Banned
                • Dec 2014
                • 628

                #1957
                پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )


                توافق نامه همکاری با رنو در حاشیه نمایشگاه خودروی پاریس 2016 امضا شد





                از سوی وزیر صنعت اعلام شد:

                جزئیات نهایی قرارداد رنو - نیسان با ایران


                عصر خودرو- پس از ده ماه تلاش و مذاکرات دوطرفه میان ایران ورنو نیسان ، صبح امروز بالاخره قراردادی دوطرفه میان سازمان گسترش و نوسازی ایران و رنو نیسان منعقد شد که خبرنگار اعزامی «Ø¹ØµØ±Ø®ÙˆØ¯Ø±Ùˆ» طی مصاحبه ایی اختصاصی با وزیر صنعت و تجارت درباره آخرین جزییات این قرارداد پرسیده است.



                نماینده رنو بیان کرد:

                برنامه رنو برای تولید 3 خودرو جدید در ایران


                عصر خودرو- نماینده رسمی شرکت رنو در ایران با اشاره به برنامه‌های شرکت مادر برای تولید خودرو در ایران گفت: مطابق اطلاعاتی که ما داریم مدیران ارشد این شرکت برای تولید خودروهای رنو داستر، کوئید و سیمبل با همکاری شریک ایرانی خود، برنامه دارند.



                گزارش تصویری بازدید وزیر صنعت و معدن تجارت از نمایشگاه خودرو پاریس

                عصر خودرو: محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت که در پاریس به سر می برد درنمایشگاه خودرو پاریس حضور یافت و ازاین نمایشگاه بازدید کرد.



                با حضور مدیرعامل گروه سایپا و وزیر صنایع لبنان محقق شد:

                راه اندازی اولین مرکز عرضه محصولات سایپا در لبنان


                عصر خودرو- اولین مرکز عرضه محصولات گروه خودروسازی سایپا با حضور دکتر مهدی جمالی مدیر عامل این گروه و حسین حاج حسن وزیر صنایع لبنان و جمعی از سرمایه گذاران این کشور در شهر جبیل در شمال لبنان جهت فروش و خدمات پس از فروش خودروها راه اندازی و آغاز بکار کرد.



                رویترز: 1395/8/7 18:34

                رئیس پژو فرانسه هفته آینده در تهران است/ برنامه فروش دو سال اخیر به ایران

                رویترز با اعلام سفر هفته آینده رئیس پژو به تهران ، از برنامه فروش 150 هزار دستگاه در سال جاری و 300 هزار دستگاه دیگر در 2017 خبر داد.



                در گفت وگو با ایرنا در پایان سفر به لبنان

                مدیرعامل سایپا:تمرکز بر تولید خودروهای اتوماتیک/برجام مشکلات صادرات را کاهش داده است


                بیروت – ایرنا - « مهدی جمالی» مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پایان سفرش به لبنان با تاکید به اینکه « برجام مشکلات صادرات را کاهش

                داده است»، گفت که تولیدات سایپا بر خودروهای اتوماتیک متمرکز می شود.


                با حضور وزیر صنعت رخ داد: ‎متن کامل توافق نامه ایران و فرانسه/ایجاد مرکزمهندسی رنو در ایران



                برنامه‌ریزی پژو برای بازار ایران در سال ۲۰۱۷؛

                پژو بادست‌پر به ایران بازمی‌گردد/تلاش برای احیای اعتماد بربادرفته


                اقتصاد > اقتصاد جهان

                کارخانه خودروسازی فرانسوی پژو اعلام کرد که قصد دارد ۱۵۰ هزار خودرو خود را در نیمه دوم سال جاری به ایران بفروشد؛ اقدامی که نشان‌دهنده تلاش این شرکت برای

                پس گرفتن موقعیت قبلی خود در ایران است.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فورچون، پژو به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشنده خودرو به ایران قبل از تحریم‌های بین‌المللی علیه

                این کشور، قصد دارد بازار قبلی خود در این کشور را دوباره به دست آورد.



                نعمت زاده: ایران به دنبال جذب سرمایه گذاری در صنعت خودرو است

                پاریس - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: جمهوری اسلامی به دنبال جذب سرمایه گذاری خارجی در صنعت خودرو است تا خودروهای به روز و رقابتی را به مشتریان ایرانی عرضه کند که دارای استانداردهای ایمنی و کیفی هستند.


                تاریخ خبر: 09/07/1395 | ساعت: 16:22|


                وزیر صنعت: تولیدات رنو در ایران به ٥٠٠ هزار دستگاه می رسد

                پاریس - ایرنا- وزیر صنعت معدن و تجارت پیرامون توافقنامه ای که امروز بین ایدرو و رنو به امضا رسید گفت: این توافق در دو مرحله تعریف شده که در مرحله اول، یک هزار دستگاه خودرو در سال تولید می شود و در مرحله دوم به ٣٠٠ هزار دستگاه خواهد رسید

                نظر

                • ایرج سابق
                  عضو فعال
                  • Oct 2015
                  • 7434

                  #1958
                  پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                  یک مقام مسئول به بورس پرس اعلام کرد:

                  علت نوسان در عرضه و تقاضا سهام سایپا 1395/7/10 11:10


                  یک مقام مسئول علت نوسان در عرضه و تقاضای سهام سایپا را ناشی از تردید درباره زیرمجموعه سایپا دانست و گفت: شرکت "بن رو" همچنان متعلق به سایپا است.

                  به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی سفر آخر هفته گذشته وزیر و معاونین وزارت صنعت و مدیران شرکت های خودروساز به فرانسه و حضور در نمایشگاه پاریس،

                  سهام شرکت های خودرو ساز حاضر در بازار با اقبال و صف خرید و رشد قیمت روبرو شدند.

                  در این میان سهام سایپا طی چهارشنبه گذشته و اول وقت امروز، صف خرید سنگینی دید اما در میانه معاملات امروز با معامله بیش از 255 میلیون سهام "خساپا"، صف

                  خرید حذف ولی رشد حدود 4 درصدی آن پابرجا ماند.

                  در این رابطه یک مقام مسئول علت نوسان عرضه و تقاضای سهام سایپا را اعلام کرد و به بورس پرس گفت: علت صف خرید دو روزه سهام این شرکت ناشی از حضور

                  مدیران سایپا در فرانسه و اعلام رویدادهای مثبت در روزهای آینده است و انتظار می رود طی روزهای آینده مدیران گروه سایپا ، اخبار مثبتی را اعلام کنند. بر همین اساس فعالان بازار به پیشواز این موضوع رفته اند.
                  وی ادامه داد: اما برخی از فعالان معتقدند شرکت "بن رو" (بنیان توسعه صنعت خودرو) بابت رد دیون به ایدرو واگذار شده و در قرارداد جدید ایدرو با رنو فرانسه، سایپا

                  نقشی ندارد اما چنین موضوعی صحت ندارد و تاکنون برنامه ایی برای واگذاری شرکت "بن رو"به ایدرو وجود ندارد و این شرکت همچنان متعلق به سایپا است.

                  براساس این گزارش، فرداد دلیری معاون ایدرو پیش از این در تیرماه سال جاری گفته بود در همکاری رنو فرانسه با خودروسازان داخلی،
                  قرار است سایپا شریک اصلی پا

                  باشد و شرکت "بن رو" (بنیان توسعه صنعت خودرو) به عنوان سایت جدید همکاری رنو و سایپا انتخاب شده است.

                  این شرکت از زیرمجموعه های سایپا بوده که در جاده قدیم سلفچگان ساوه واقع شده و با حدود 1000 نیروی انسانی ، خودروهای سایپا 151 و آریو S300 را تولید می کند.
                  بهترین دانش آن است که سودمند باشی

                  نظر

                  • Alain Delon
                    Banned
                    • Dec 2014
                    • 628

                    #1959
                    پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                    یک مقام مسئول به بورس پرس اعلام کرد:

                    علت نوسان در عرضه و تقاضا سهام سایپا


                    یک مقام مسئول علت نوسان در عرضه و تقاضای سهام سایپا را ناشی از تردید درباره زیرمجموعه سایپا دانست و گفت: شركت "بن رو" همچنان متعلق به سایپا است.

                    به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی سفر آخر هفته گذشته وزیر و معاونین وزارت صنعت و مدیران شركت های خودروساز به فرانسه و حضور در نمایشگاه پاریس، سهام شركت های خودرو ساز حاضر در بازار با اقبال و صف خرید و رشد قیمت روبرو شدند.

                    در این میان سهام سایپا طی چهارشنبه گذشته و اول وقت امروز، صف خرید سنگینی دید اما در میانه معاملات امروز با معامله بیش از 255 میلیون سهام "خساپا"، صف خرید حذف ولی رشد حدود 4 درصدی آن پابرجا ماند.

                    در این رابطه یک مقام مسئول علت نوسان عرضه و تقاضای سهام سایپا را اعلام کرد و به بورس پرس گفت:
                    علت صف خرید دو روزه سهام این شركت ناشی از حضور مدیران سایپا در فرانسه و اعلام رویدادهای مثبت در روزهای آینده است و انتظار می رود طی روزهای آینده مدیران گروه سایپا ، اخبار مثبتی را اعلام کنند. بر همین اساس فعالان بازار به پیشواز این موضوع رفته اند.

                    وی ادامه داد: اما برخی از فعالان معتقدند شركت "بن رو" (بنیان توسعه صنعت خودرو) بابت رد دیون به ایدرو واگذار شده و در قرارداد جدید ایدرو با رنو فرانسه، سایپا نقشی ندارد اما چنین موضوعی صحت ندارد و تاكنون برنامه ایی برای واگذاری شركت "بن رو"به ایدرو وجود ندارد و این شركت همچنان متعلق به سایپا است.

                    براساس این گزارش، فرداد دلیری معاون ایدرو پیش از این در تیرماه سال جاری گفته بود در همكاری رنو فرانسه با خودروسازان داخلی، قرار است سایپا شریک اصلی پا باشد و شركت "بن رو" (بنیان توسعه صنعت خودرو) به عنوان سایت جدید همكاری رنو و سایپا انتخاب شده است.
                    این شركت از زیرمجموعه های سایپا بوده که در جاده قدیم سلفچگان ساوه واقع شده و با حدود 1000 نیروی انسانی ، خودروهای سایپا 151 و آریو s300 را تولید می کند.

                    نظر

                    • سرمایه گذار
                      عضو فعال
                      • Jun 2013
                      • 1925

                      #1960
                      پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                      پس از آقای فطانت بعید است مثل پارسال گروه خودرو شارپی بالا رود مجوزهای افزایش سرمایه و تعدیلات متعدد مثبت رخ نخواهد داد بلکه رشد متوازن سایر گروه ها مد نظر است حالا چند روز بخاطر خبر قرار داد با پژو و. ... رشد کند به نظر من مقطعی است و یا سفته بازی .فراوان خبر آمد برای قرار داد ولی هنوز بانکی با ایران رابطه ندارد که قراردادها را عملی کند.به قول قدیمی ها افتابه لگن ده دست شام ونهار هیچ
                      آنقدر که خرید به موقع مهم است، خرید ارزان مهم نیست.

                      نظر

                      • ایرج سابق
                        عضو فعال
                        • Oct 2015
                        • 7434

                        #1961
                        پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                        با رفع تحریم های بانکی 2 گروه می توانند لیدر بازار شوند با این رشد معقول گروه خودرو - گروه بانکی




                        در واكنش به گزارش روزنامه وال‌استریت‌ژورنال

                        ۹۵/۰۷/۰۹ :: ۲۲:۴۱

                        واشنگتن: رفع تحریم بانک سپه در چارچوب برجام صورت گرفت.


                        سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت این اقدام به عنوان بخشی از تعهدات برجامی صورت گرفته است.




                        بهترین دانش آن است که سودمند باشی

                        نظر

                        • ایرج سابق
                          عضو فعال
                          • Oct 2015
                          • 7434

                          #1962
                          پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                          رضایت و حمایت انجمن قطعه سازان از قرارداد جدید سایپا و رنو

                          1395/7/12 10:15

                          رئیس انجمن قطعه سازان خودرو از قرارداد جدید سایپا و رنو حمایت کرد و آن را اتفاق مبارکی برای صنعت قطعه سازی دانست.

                          به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، رضا رضایی‌ در برنامه "تیتر امشب" دیشب شبکه خبر گفت:قرارداد اخیر با رنو اتفاق مبارکی برای صنعت قطعه سازی بوده و با توجه

                          به سهم 60 درصدی رنو، این شرکت منافع خود را بیشتر حفظ کرده و با وارد کردن فناوری از قطعه سازان ایرانی حمایت خواهد کرد.

                          وی ادامه داد: درحالی خودرو سازان و قطعه سازان طی سال های گذشته نتوانسته اند برای قیمت مناسب و رضایت مشتریان نوآوری داشته باشند که قرارداد اخیر با رنو

                          مسیر درستی بوده و می تواند منجر به موفقیت خودروسازان و قطعه سازان شود.

                          به گفته این مقام مسئول دولت برای حمایت از خودرو سازان کاری نکرده اما رنو نشان داده در ایران می ماند و بر خلاف ژاپن،‌ کره و چین که حاضر نیستند در ایران خودرو

                          تولید کنند، فناوری را انتقال می دهد.

                          رضایی با بیان اینکه در قرارداد با رنو 9 ماه مطالعه شده و این شرکت فرانسوی با دید بلندمدت به ایران آمده، ادامه داد: از 8 ماه پیش رنو زمینه را در اختیار گرفتن کیفیت

                          خودروها فراهم کرده است. ظرفیت اولیه تولید کارخانه مشترک رنو و ایدرو ، سالانه 150 هزار دستگاه بوده و دو خودروی سیمبل و داستر جدید به‌عنوان اولین محصولات

                          در سال 2018 در این کارخانه به تولید خواهند رسید.

                          وی با بیان اینکه شرکت رنو با مشخص کردن تعهدات و سهم 30 درصدی در فروش قطعات قدم برداشته ، گفت: رنو همراه با فناوری پول نیز وارد کشور می کند.
                          بهترین دانش آن است که سودمند باشی

                          نظر

                          • ایرج سابق
                            عضو فعال
                            • Oct 2015
                            • 7434

                            #1963
                            پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                            انتظار برای اعلام تعدیل مثبت با اهمیت سود در سایپا در حالی امروز نیز به تثبیت صف خرید 52 میلیون سهمی در پایان معاملات امروز این سهم منتهی شد که کم‌تر از 192 میلیون سهم امروز در این نماد به ارزش بیش از 27 میلیارد تومان در سقف دامنه نوسان قیمتی دست‌به‌دست شد.

                            فارس از آن‌سوی تالار شیشه‌ای خبر می‌دهد

                            ۹۵/۰۷/۱۲ :: ۱۳:۳۳




                            بهترین دانش آن است که سودمند باشی

                            نظر

                            • ایرج سابق
                              عضو فعال
                              • Oct 2015
                              • 7434

                              #1964
                              پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                              جزییات قرارداد سایپا و سیتروئن روی میز مذاکره



                              تاريخ تنظيم: سه شنبه 13 مهر ماه 1395 - 11:37 | دریافت فایل




                              به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، جزیات قرارداد همکاری سایپا و سیتروئن که چند وقت گذشته به امضا رسیده بود، با سفر هیئت بلند پایه گروه پژو

                              سیتروئن به تهران، این هفته نهایی می شود
                              .
                              گفتنی است نعمت‌زاده با بیان این که ساخت موتور جدید در این قرارداد دیده شده است، گفت: موتور جدیدی که در

                              شرکت سیتروئن در حال بهبود است در ایران تولید خواهد شد که شروع آن از سال 2019 خواهد بود و به تدریج در سال 2020 اغلب قطعات این موتور در ایران به تولید

                              می‌رسد
                              .
                              به گفته نعمت‌زاده به میزان 50 درصد از ارزش کارشناسی‌ شده تأسیسات کاشان از طرف شرکت فرانسوی آورده می‌شود که طرف ایرانی نیز نیمی از این

                              تأسیسات را در اختیار شرکت مشترک قرار می‌دهد
                              .






                              بهترین دانش آن است که سودمند باشی

                              نظر

                              • سرمایه گذار
                                عضو فعال
                                • Jun 2013
                                • 1925

                                #1965
                                پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                                در اصل توسط سرمایه گذار پست شده است View Post
                                پس از آقای فطانت بعید است مثل پارسال گروه خودرو شارپی بالا رود مجوزهای افزایش سرمایه و تعدیلات متعدد مثبت رخ نخواهد داد بلکه رشد متوازن سایر گروه ها مد نظر است حالا چند روز بخاطر خبر قرار داد با پژو و. ... رشد کند به نظر من مقطعی است و یا سفته بازی .فراوان خبر آمد برای قرار داد ولی هنوز بانکی با ایران رابطه ندارد که قراردادها را عملی کند.به قول قدیمی ها افتابه لگن ده دست شام ونهار هیچ

                                ........................
                                آنقدر که خرید به موقع مهم است، خرید ارزان مهم نیست.

                                نظر

                                در حال کار...
                                X