سایپا (خساپا)

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • Alain Delon
    Banned
    • Dec 2014
    • 628

    #1966
    پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

    جزییات قرارداد سایپا و سیتروئن روی میز مذاكره

    تاريخ تنظيم: سه شنبه 13 مهر ماه 1395 - 11:37 | دریافت فایل

    به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، جزیات قرارداد همكاری سایپا و سیتروئن که چند وقت گذشته به امضا رسیده بود،
    با سفر هیئت بلند پایه گروه پژو سیتروئن به تهران، این هفته نهایی می شود.گفتنی است نعمت‌زاده با بیان این که ساخت موتور جدید در این قرارداد دیده شده است، گفت: موتور جدیدی که در شركت سیتروئن در حال بهبود است در ایران تولید خواهد شد.

    به گفته نعمت‌زاده به میزان 50 درصد از ارزش کارشناسی‌ شده تأسیسات کاشان از طرف شركت فرانسوی آورده می‌شود که طرف ایرانی نیز نیمی از این

    تأسیسات را در اختیار شركت مشترک قرار می‌دهد.

    نظر

    • Alain Delon
      Banned
      • Dec 2014
      • 628

      #1967
      پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

      شلانژ فرانسه:

      قرارداد قطعی سایپا- سیتروئن، ۱۵ مهر امضاء می‌شود

      عصر خودرو- سیتروئن با تاسیس کارخانه‌ای در کاشان به ایران باز می‌گردد


      سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵:۰۰

      به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و فرانسوی زبان شلانژ، قرار است پنجم یا ششم اكتبر(14 یا 15 مهر) قرارداد قطعی سایپا – سیتروئن امضا شود. پس از پژو، سیتروئن هم با امضای قراردادی قطعی در اوایل اكتبر به ایران بازمی‌گردد تا با همكاری سایپا، سالانه 150 هزار دستگاه خودرو در این کشور تولید کند.

      به گزارش TSEpress شركت خودروسازی پ.اس.ا PSA (پژوسیتروئن،) که یک شركت فرانسوی و چند ملیتی است، خودروهای ساخت خود را با دو برند «پژو» و «سیتروئن» به بازار عرضه می کند. امسال برای این شركت «سال ایران» است؛ زیرا پس از قرارداد بازگشت پژو، قرار است پنجم یا ششم اكتبر (14 یا 15 مهر) قرارداد قطعی بازگشت سیتروئن به این کشور را نیز امضا کند.

      این قرارداد پس از قرارداد ماه آوریل با شركت سایپا امضا می شود. سایپا دومین شریک شركت پ.اس.ا در ایران است. شركت مشترک سایپا و پ.اس.ا بیش از 300 میلیون یورو ظرف پنج سال در ایران سرمایه‌گذاری خواهد کرد که سهم سرمایه هریک از طرفین 50 درصد است.

      بر این اساس، سه مدل کوچک خودرو در کارخانه‌ای در شهر کاشان تولید خواهد شد. این کارخانه از پایان سال 2017 و اوایل سال 2018 به بهره‌برداری می رسد.

      به گفته «ژان کریستف کمار،» مدیر منطقه آفریقا و خاورمیانه شركت پ.اس.ا، سیتروئن تا سال 2021 سالانه 150 هزار خودرو در ایران خواهد ساخت که موتور آن‌ها در همین کشور مونتاژ خواهد شد.

      وی همچنین اعلام کرد این خودروها به آفریقا و غرب آسیا نیز صادر خواهند شد.

      نظر

      • Alain Delon
        Banned
        • Dec 2014
        • 628

        #1968
        پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

        سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس :

        قرارداد جدید رنو دو سر برد است



        سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸:۰۰

        عصر خودرو- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینكه قرارداد جدید رنو دو سر برد است،

        سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در کل می توان گفت نظر مجلس به این قرارداد مثبت است و معتقدیم که اینگونه قراردادها می تواند محصولات با کیفیت و روز دنیا را به کشور وارد و بخشی از معضل بیکاری را که کشور با آن رو به رواست، رفع کند.


        نظر

        • کيانوش
          عضو فعال
          • Dec 2011
          • 6613

          #1969
          پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

          فردا 15مهر ماه95 یکی از تاریخی ترین روزهای گروه سایپا هست.
          روزی که بزرگترین قرارداد منحصر به فرد تاریخ صنعت خودروی کشور نهایی می گردد.
          و یک شرکت خودروی ایرانی با یک شرکت خودروی اروپایی 50 -50 سهامدار شرکت تولید خودروی خکاشا خواهند شد.
          سایپا-سیترون


          .............................................
          اهمییت این قرار داد در استارت و پایه کارهای بعدی گروه خودروی کشور خواهد شد.
          مثلا تو خپارس 50-50با رنو
          یا خود سایپا با کیا موتور
          یا خاور با بنز
          یا زامیاد با اویکوی ایتالیا
          خودرو با فیات ایتالیا



          ......................................
          و سپس رفتن در بورس اروپا و فرانسه
          ........................................
          تا فردا منتظر میمونیم.

          نظر

          • ایرج سابق
            عضو فعال
            • Oct 2015
            • 7434

            #1970
            پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

            گزارش تصویری حضور هیات عالی رتبه پژو سیتروئن در سایپا کاشان


            پنجشنبه، 15 مهر 1395 - 11:22

            بهترین دانش آن است که سودمند باشی

            نظر

            • ایرج سابق
              عضو فعال
              • Oct 2015
              • 7434

              #1971
              پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

              مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم امضاء قرارداد سرمایه گذاری مشترک سایپا و سیتروئن:

              سایپا و سیتروئن به سرعت اهداف خود را محقق خواهند کرد
              پنجشنبه، 15 مهر 1395 - 12:14
              دکتر جمالی در جریان مراسم امضاء قرارداد سرمایه گذاری مشترک سایپا و سیتروئن در حضور مدیران ارشد گروه پژو سیتروئن ( PSA ), به سرعت دستیابی در برنامه ها و اهداف منتهی به تولید تاکید کرد .
              به گزارش سایپا نیوز , مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه مشترک این گروه با سیتروئن برای آغاز سریع همکاری در زمینه تولید مشترک خودرو خبر داد و گفت:

              باتوجه به تمایل مشترک دو طرف برای شروع هرچه سریع تر برنامه ها، بزودی شاهد حرکت گام به گام در مسیر برنامه تعیین شده خواهیم بود. دکتر مهدی جمالی در

              مراسم امضا قرارداد سرمایه گذاری مشترک سایپا و سیتروئن در شرکت سایپاکاشان اظهارکرد: خوشبختانه پس از حدود یک سال مذاکره فشرده با طرف فرانسوی،

              توانستیم به نتایج مدنظر دست یابیم و امروز شروع خوبی برای همکاری هر دو شرکت خواهد بود.
              وی با اشاره به سابقه همکاری های خوب سایپا و سیتروئن در گذشته

              افزود: این موضوع با همکاری مشترک دو طرف به خوبی پیش رفت و امروز مرحله ای جدید از برنامه های همکاری سایپا و سیتروئن شروع شده و مطمئنیم در صورت

              اجرای صحیح برنامه ها، طرفین به اهداف خود دست خواهند یافت.
              مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: سایپا و سیتروئن تمایل دارند تا زمان طولانی سپری

              شده در مذاکرات را با شروع هرچه سریع تر همکاری در سایپاکاشان جبران کرده و مطابق برنامه های زمان بندی شده، تولید محصولات را در ایران آغاز کنند.
              جمالی در

              ادامه خاطرنشان کرد: باتوجه به این که مذاکره میان سایپا و سیتروئن منجر به دستیابی به نتیجه مطلوب برای هردوطرف بوده، امیدواریم این همکاری زمینه رشد و

              توسعه صنعت خودروسازی ایران را در کنار تولید محصولات جدید و به روز سیتروئن و عرضه همزمان در بازارهای داخلی و خارجی فراهم سازد.
              بر اساس این گزارش،

              کارلوس تاوارس مدیرعامل گروه پژو سیتروئن PSA نیز در این مراسم گفت: پژو سیتروئن قصد دارد محصولات خود را در سایه بهترین و مطلوب ترین روش همکاری در ایران

              تولید کند.
              وی با اشاره به اظهارنظر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مبنی بر تمایل دو طرف برای سرعت بخشیدن به همکاری ها تاکید کرد: وجود اراده در طرفین برای

              رسیدن به موفقیت، ما را مجاب کرده که برای حضور در بازار ایران فعالیت های خود را با شتاب بیشتری دنبال کنیم.
              تاوارس در خاتمه ضمن ابراز امیدواری نسبت به آینده

              همکاری میان سایپا و سیتروئن گفت: با تولید محصولات باکیفیت قصد داریم پاسخ گوی نیاز مشتریان در بازارهای ایران و جهان باشیم.
              شایان ذکر است در ادامه هیات

              بلند پایه فرانسوی به همراه مدیران ارشد گروه خودرو سازی سایپا از خطوط تولید شرکت سایپا کاشان بازدید کرده و با امضاء قرارداد سرمایه گذاری مشترک سایپا و

              سیتروئن رسما آغاز همکاری ها را از امروز شروع کردند.
              بهترین دانش آن است که سودمند باشی

              نظر

              • کيانوش
                عضو فعال
                • Dec 2011
                • 6613

                #1972
                پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                در اصل توسط کيانوش پست شده است View Post
                فردا 15مهر ماه95 یکی از تاریخی ترین روزهای گروه سایپا هست.
                روزی که بزرگترین قرارداد منحصر به فرد تاریخ صنعت خودروی کشور نهایی می گردد.
                و یک شرکت خودروی ایرانی با یک شرکت خودروی اروپایی 50 -50 سهامدار شرکت تولید خودروی خکاشا خواهند شد.
                سایپا-سیترون


                .............................................
                اهمییت این قرار داد در استارت و پایه کارهای بعدی گروه خودروی کشور خواهد شد.
                مثلا تو خپارس 50-50با رنو
                یا خود سایپا با کیا موتور
                یا خاور با بنز
                یا زامیاد با اویکوی ایتالیا
                خودرو با فیات ایتالیا



                ......................................
                و سپس رفتن در بورس اروپا و فرانسه
                ........................................
                تا فردا منتظر میمونیم.
                رسید.
                گزارش تصویری را دیدید.
                شب تو اخبار مصاحبه ها را نگاه کنیم.
                و شنبه بریم تو صف خرید سایپا و ورنا و وساپا و .......
                البته اگر شنبه سایپا برای تعدیل بسته نشه.

                نظر

                • کيانوش
                  عضو فعال
                  • Dec 2011
                  • 6613

                  #1973
                  پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                  کد خبر: 7163 صفحه نخست » اخبار مهم پنجشنبه، 15 مهر 1395 - 12:14

                  مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم امضاء قرارداد سرمایه گذاری مشترک سایپا و سیتروئن:
                  سایپا و سیتروئن به سرعت اهداف خود را محقق خواهند کرد

                  دکتر جمالی در جریان مراسم امضاء قرارداد سرمایه گذاری مشترک سایپا و سیتروئن در حضور مدیران ارشد گروه پژو سیتروئن ( PSA ), به سرعت دستیابی در برنامه ها و اهداف منتهی به تولید تاکید کرد .

                  به گزارش سایپا نیوز , مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه مشترک این گروه با سیتروئن برای آغاز سریع همکاری در زمینه تولید مشترک خودرو خبر داد و گفت: باتوجه به تمایل مشترک دو طرف برای شروع هرچه سریع تر برنامه ها، بزودی شاهد حرکت گام به گام در مسیر برنامه تعیین شده خواهیم بود. دکتر مهدی جمالی در مراسم امضا قرارداد سرمایه گذاری مشترک سایپا و سیتروئن در شرکت سایپاکاشان اظهارکرد: خوشبختانه پس از حدود یک سال مذاکره فشرده با طرف فرانسوی، توانستیم به نتایج مدنظر دست یابیم و امروز شروع خوبی برای همکاری هر دو شرکت خواهد بود.

                  وی با اشاره به سابقه همکاری های خوب سایپا و سیتروئن در گذشته افزود: این موضوع با همکاری مشترک دو طرف به خوبی پیش رفت و امروز مرحله ای جدید از برنامه های همکاری سایپا و سیتروئن شروع شده و مطمئنیم در صورت اجرای صحیح برنامه ها، طرفین به اهداف خود دست خواهند یافت.

                  مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: سایپا و سیتروئن تمایل دارند تا زمان طولانی سپری شده در مذاکرات را با شروع هرچه سریع تر همکاری در سایپاکاشان جبران کرده و مطابق برنامه های زمان بندی شده، تولید محصولات را در ایران آغاز کنند.
                  جمالی در ادامه خاطرنشان کرد: باتوجه به این که مذاکره میان سایپا و سیتروئن منجر به دستیابی به نتیجه مطلوب برای هردوطرف بوده، امیدواریم این همکاری زمینه رشد و توسعه صنعت خودروسازی ایران را در کنار تولید محصولات جدید و به روز سیتروئن و عرضه همزمان در بازارهای داخلی و خارجی فراهم سازد.

                  بر اساس این گزارش، کارلوس تاوارس مدیرعامل گروه پژو سیتروئن PSA نیز در این مراسم گفت: پژو سیتروئن قصد دارد محصولات خود را در سایه بهترین و مطلوب ترین روش همکاری در ایران تولید کند.

                  وی با اشاره به اظهارنظر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مبنی بر تمایل دو طرف برای سرعت بخشیدن به همکاری ها تاکید کرد: وجود اراده در طرفین برای رسیدن به موفقیت، ما را مجاب کرده که برای حضور در بازار ایران فعالیت های خود را با شتاب بیشتری دنبال کنیم.

                  تاوارس در خاتمه ضمن ابراز امیدواری نسبت به آینده همکاری میان سایپا و سیتروئن گفت: با تولید محصولات باکیفیت قصد داریم پاسخ گوی نیاز مشتریان در بازارهای ایران و جهان باشیم.
                  شایان ذکر است در ادامه هیات بلند پایه فرانسوی به همراه مدیران ارشد گروه خودرو سازی سایپا از خطوط تولید شرکت سایپا کاشان بازدید کرده و با امضاء قرارداد سرمایه گذاری مشترک سایپا و سیتروئن رسما آغاز همکاری ها را از امروز شروع کردند.
                  ....................................
                  مبارک باشه
                  پیش بسوی جهانی شدن.

                  نظر

                  • ایرج سابق
                    عضو فعال
                    • Oct 2015
                    • 7434

                    #1974
                    پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                    فارس گزارش می دهد

                    پژو با سایپا قرارداد سرمایه گذاری مشترک بست/ مالکیت فرانسوی ها بر خودروسازی ایران کامل شد

                    ۹۵/۰۷/۱۵ :: ۱۶:۲۱



                    پس از امضای قرارداد بین فرانسوی ها با ایران خودرو، سازمان گسترش و سایپا، ظهر امروز قرارداد سرمایه گذاری مشترک بین سایپا و پژو سیتروئن نیز به امضا رسید.

                    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در جریان سفر کارلوس تاوارس مدیرعامل پژو سیتروئن به ایران، ظهر امروز قرارداد سرمایه گذاری مشترک بین خودروساز

                    فرانسوی با گروه خودروسازی سایپا به امضا رسید.این قرارداد در حاشیه بازدید تاوارس از سایپای کاشان به امضای مدیران عامل سایپا و پژو سیتروئن رسید.این در حالی

                    است که قرار است سایپای کاشان به عنوان بخشی از آورده سایپا در قرارداد همکاری با پژو سیتروئن عرضه شود. این کارخانه دارای تکنولوژی جدید و به روزی است و به این

                    ترتیب فرانسوی ها محصولاتشان را در یک کارخانه ایرانی پیشرفته تولید خواهند کرد.قرارداد سرمایه گذاری مشترک سایپا و پژو سیتروئن در حالی امروز امضا شد که قرارداد

                    همکاری این دو شرکت اواخر تیر ماه امسال با حضور نعمت زاده وزیر صنعت به امضا رسیده بود.مدیر عامل پژو که از اواسط هفته جاری در ایران به سر می برد، روز

                    گذشته در یک کنفرانس خبری در پاسخ به خبرنگار
                    خبرگزاری فارس که پرسید برای پرداخت غرامت به ایران چه اقدامی کرده اید؟ گفت:این موضوع محرمانه است و بهتر

                    است از گذشته ها صحبت نکنیم.سیطره پژو سیتروئن بر صنعت خودروسازی ایران امروز در حالی کامل شد که این گروه خودروسازی پیش از این قرارداد همکاری با ایران

                    خودرو را امضا کرده بود.شرکت رنو نیز به عنوان یک خودروساز فرانسوی دیگر اخیرا قراردادی را برای عرضه محصولات قدیمی خود در بازار ایران با سازمان گسترش

                    منعقد کرد.به این ترتیب بازار پرسود خودروی ایران در حالی دو دستی تقدیم فرانسوی ها می شود که پژو و رنو به عنوان شرکای اصلی صنعت خودرو ایران، طی سال های

                    گذشته رفتار نامناسبی را با شرکای ایرانی خود داشتند و با ترک یک شبه ایران و همچنین کاهش تولید خود، ضرر هنگفتی را به اقتصاد کشور و مردم ایران وارد کردند.


                    بهترین دانش آن است که سودمند باشی

                    نظر

                    • negarminavi
                      عضو فعال
                      • May 2013
                      • 35715

                      #1975
                      پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                      عبور از رکود به سبک دولت تدبیر/21

                      سایپا رکورددار بیشترین زیان انباشته در دولت روحانی + نمودار



                      آنچه درباره شرکت سایپا نمی‌دانید را در زیر بخوانید؛ زیان انباشته سایپا در دولت روحانی به 6 هزار میلیارد تومان رسیده است که یک رکورد به حساب می‌آید.

                      خردادپرس/ آنچه درباره شرکت سایپا نمی‌دانید را در زیر بخوانید؛ زیان انباشته سایپا در دولت روحانی به 6 هزار میلیارد تومان رسیده است که یک رکورد به حساب می‌آید.

                      آیا می دانید شرکت سایپا که از سال 91 زیانده شده همچنان با افزایش زیان مواجه است؟

                      آیا می دانید زیان انباشته گروه سایپا در سال 92 نسبت به 91 بیش از 2.3 برابر شده و از 1158 میلیارد تومان به 2686 میلیارد تومان رسیده است ؟

                      آیا می دانید علیرغم 2.3 برابر شدن زیان تلفیقی سایپا در سال 92 نسبت به 91 ، قیمت تعدیل شده هرسهم این شرکت صرفا به خاطر مسایل سیاسی و حباب سازی دولت در بورس تهران از 25 تومان به 45 تومان رسیده و بیش از 1.8 برابر شده است؟


                      آیا می دانید زیان انباشته گروه سایپا در سال 93 علیرغم رشد مثبت اقتصادی و افزایش تولید بازهم بیش از 1.4 برابر شده و به رقم 3779 میلیارد تومان رسیده است؟


                      آیا می دانید علیرغم 1.4 برابر شدن زیان تلفیقی سایپا در سال 93 نسبت به 92 ، قیمت تعدیل شده هرسهم این شرکت به دلیل مذاکرات هسته ای و برجام و ... در بورس تهران از 45 تومان به 62 تومان رسیده و بیش از 1.38 برابر شده است؟

                      آیا می دانید زیان انباشته گروه سایپا در سال 94 نسبت به 93 با افزایش 53 درصدی از 3779 میلیارد تومان به 5789 میلیارد تومان رسیده است؟

                      آیا می دانید علیرغم 1.5 برابر شدن زیان تلفیقی سایپا در سال 94 نسبت به 93، قیمت هرسهم این شرکت به بهانه برجام و فشار پولهای سیاسی در بورس تهران از 62 تومان به 180 تومان رسیده و بیش از 2.9 برابر شده است؟

                      آیا می دانید با احتساب سرمایه 3926 میلیارد تومانی امروز سایپا، برای هر سهم این شرکت 127 تومان زیان انباشته تلفیقی وجود دارد؟

                      آیا می دانید زیان انباشته تلفیقی سایپا در پسابرجام، 27 درصد بیشتر از سرمایه 3926 میلیارد تومانی این شرکت شده است؟

                      آیا می دانید گروه سایپا علیرغم افزایش تولید در سالهای اخیر در دولت یازدهم با افزایش زیان انباشته مواجه شده ؟ بعیارت دیگر تولید بیشتر = زیان بیشتر !

                      آیا می دانید در سالهای اخیر در بورس تهران هر چه زیان شرکتهایی مثل سایپا بیشتر شده، قیمت سهام را آنرا بصورت حبابی بالاتر برده اند؟

                      آیا می دانید زیان انباشته گروه سایپا در سال 94 نسبت به 91 بیش از 5 برابر شده ، اما قیمت هر سهم سایپا در بورس تهران 7.2 برابر شده است؟

                      آیا می دانید سرمایه شرکت سایپا در سال 94 نسبت به سرمایه سال 90 بیش از 3.77 برابر بیشتر بوده است، اما در سال 90 شرکت سود انباشته تلفیقی 328 میلیارد تومانی داشته و اکنون زیان انباشته تلفیقی 5789 میلیارد تومانی دارد؟

                      آیا می دانید علیرغم بالاتر بودن 277 درصدی سرمایه شرکت سایپا در سال 94 نسبت به سال 90، سود انباشته تلفیقی این شرکت در سال 94 نسبت به 90 بیش از 1964 درصد کاهش یافته است؟

                      آیا می دانید درست در سالی که دولت روحانی خط اعتباری از بانک مرکزی برای اعطای تسهیلات فروش خودرو اختصاص داد بیشترین زیان تلفیقی در کل تاریخ صنعت خودروسازی ایران در این شرکت رقم خورده است؟

                      آیا می دانید تولید شرکت سایپا در سال 94 نسبت به سال 93 با 19.5 درصد کاهش همراه بوده اما زیان انباشته گروه سایپا بیش از 53 درصد افزایش یافته است؟

                      آیا میدانید گروه سایپا در سال 94 بیش از 11 هزار میلیارد تومان فروش داشته که حاصل آن 1970 میلیارد تومان زیان خالص در سال 94 و 5789 میلیارد تومان زیان انباشته بوده است؟





                      نظر

                      • سرمایه گذار
                        عضو فعال
                        • Jun 2013
                        • 1925

                        #1976
                        پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                        پس از آقای فطانت بعید است مثل پارسال گروه خودرو شارپی بالا رود مجوزهای افزایش سرمایه و تعدیلات متعدد مثبت رخ نخواهد داد بلکه رشد متوازن سایر گروه ها مد نظر است حالا چند روز بخاطر خبر قرار داد با پژو و. ... رشد کند به نظر من مقطعی است و یا سفته بازی .فراوان خبر آمد برای قرار داد ولی هنوز بانکی با ایران رابطه ندارد که قراردادها را عملی کند.به قول قدیمی ها افتابه لگن ده دست شام ونهار هیچ

                        و این تحلیل همچنان در عین ناباوری در طی این دو هفته که گذشت پر بر جا بود ولی در موقع سبز بودن نماد هیچ کس به آن توجه نمی کرد و به نداشتن سهم و ... ربطش میدادند.ان شا ا... در پس رای گیری در آمریکا شاهد رشد هماهنگ همه نمادهای بورس باشیم.
                        آنقدر که خرید به موقع مهم است، خرید ارزان مهم نیست.

                        نظر

                        • ایرج سابق
                          عضو فعال
                          • Oct 2015
                          • 7434

                          #1977
                          پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                          پنجشنبه، 29 مهر 1395 - 10:09
                          سایپا با سهم 60 درصدی ، پیشتاز صادرات خودرو کشور
                          گروه سایپا که از سال 1389 رتبه اول صادرات خودرو کشور را به خود اختصاص داده و در 6 ماهه سال 95 نیز این پیشتازی را حفظ نموده است.
                          به گزارش سایپا نیوز، از سال 1389 سهم گروه سایپا در صادرات خودرو کشور از 60 تا 80 درصد بوده است. و در سال 94 نیز گروه خودروسازی سایپا، علیرغم وجود

                          مشکلات موجود در حوزه بین الملل، بر اساس استراتژی تعریف شده و با تکیه بر مزایای اقتصادی و رقابتی محصولات و بهره گیری از توان بازاریابی خود در حوزه جهانی

                          توانسته با صادرات بالغ بر 100 میلیون دلار خودرو و قطعات، بیش از 60 درصد صادرات خودرو کشور را به دست آورد و همچنان به این پیشتازی ادامه دهد.
                          بر همین

                          اساس گروه خودروسازی سایپا در طی سالهای گذشته ضمن حفظ رتبه اول فروش در بزرگترین بازار صادراتی خود یعنی کشور عراق، محصولات خود را به بازارهای

                          سوریه، ونزوئلا، آذربایجان ،ارمنستان، اوکراین، افغانستان، مصر، الجزایر، لیبی، سنگال، غنا، ساحل عاج، نیجریه، کامرون، سودان،جیبوتی،اتیوپی و اخیراً کشور لبنان نیز

                          صادر نماید.
                          موفقیت های صادراتی گروه سایپا مرهون مزیت های رقابتی محصولات یعنی قیمت رقابتی، مصرف سوخت اقتصادی، خدمات پس از فروش گسترده و قیمت

                          مناسب قطعات یدکی است که قبل از ورود در هر بازار، برنامه ریزی های لازم برای ایجاد و حفظ این مزیت ها انجام می گیرد. اضافه شدن محصولات و آپشن های جدید

                          در سال جاری و آینده به سبد محصولات صادراتی شرکت سایپا قدرت انتخاب مشتریان را در بازارهای هدف افزایش خواهد داد و به تبع آن با بهبود وضعیت اقتصادی

                          بازارهای هدف و فضای کسب و کار بین المللی تحقق اهداف صادراتی را میسر خواهد نمود. با تسهیل ارتباط با خودروسازان بین المللی، فرصت جدیدی برای صادرات

                          قطعات ایجاد گردیده و گروه خودروسازی سایپا با اتکاء به توانمندی های قطعه سازی کشور در صدد یافتن جایگاه مناسب این صنعت در زنجیره تامین خودروسازان

                          جهانی است.
                          شایان ذکر است شرکت سایپا به عنوان پرافتخار ترین شرکت خودروساز کشور در زمینه صادرات، تا کنون 8 بار عنوان صادر کننده نمونه ملی و 2 بار عنوان

                          صادر کننده ممتاز کشوری را کسب نموده است
                          بهترین دانش آن است که سودمند باشی

                          نظر

                          • negarminavi
                            عضو فعال
                            • May 2013
                            • 35715

                            #1978
                            پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                            اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای 6 ماهه منتهی به 1395/06/31 (حسابرسی نشده)

                            6 ماهه 95 نسبت به 94:

                            1- درآمدهای عملیاتی : 49 درصد افزایش
                            2- سود ناخالص : 70 درصد افزایش

                            3- سود عملیاتی : 197 درصد افزایش
                            4- شناسایی سود خالص

                            5- سود شناسایی شده برای هرسهم در 6 ماهه : 13 ریال

                            نظر

                            • negarminavi
                              عضو فعال
                              • May 2013
                              • 35715

                              #1979
                              پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                              پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 1395/12/30 دوره 6 ماهه (حسابرسی نشده)

                              به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت شرکت ايراني توليد اتومبيل (سايپا) طی نامه شماره مورخ 1395/08/01 پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 1395/12/30 با سرمایه 39,266,675 میلیون ریال مبلغ 102 ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.

                              پوشش 13 درصدی سود در 6 ماهه

                              نظر

                              • negarminavi
                                عضو فعال
                                • May 2013
                                • 35715

                                #1980
                                پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                                6 ماهه 95 نسبت به 94:

                                مقدار تولید : 23.66 درصد افزایش

                                مقدار فروش : 36.37 درصد افزایش

                                مبلغ فروش : 49.24 درصد افزایش

                                نظر

                                در حال کار...
                                X