کاربران گرامی بورسی، با توجه به تغییرات اخیر سایت در صورت وجود هر گونه مشکل در استفاده از سایت (درج پیام، عضویت و...) با ایمیل boursy.com[@]gmail.com در ارتباط باشید یا موضوع را در تاپیک «شما بگویید...» درج کنید.
درسته،119یا118تومن بود روی اون حمایت داره ولی بنظرم با نوساناتی بصورت زمانبر توان شکستن اون و رسیدن به 100رو میتونه داشته باشه.
"مطالب و پست های ارسالی اینجانب به هیچ وجه توصیه به خرید یا فروش برای کسی نیست، صرفا نظرات شخصی اینجانب درمورد سهام بازاربورس می باشد والبته ممکنه تمامی اون مطالب اشتباه هم باشد"
بازی اصلی سایپا بعد از معامله بلوکی تا پایان خرداد معلوم میشه تا آن موقع سهام جایزه هم با تعداد زیاد خرید و فروش میشه سهم یک بار دیگه بسته میشه برای تعدیل
موضوع: اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه شرکت ماليبل سايپا - نماد: خليبل
با عنایت به جزء "ب" ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان (مصوب 1386/05/03 هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار) بهپیوست اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسي هشيار بهمند ) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ 1394/11/21 هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ 350,000,000,000 ریال به مبلغ 1,469,319,929,261 ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار سرمايه و با استفاده ازقانون حداکثرازتوان توليدي وخدماتي درتامين نيازهاي کشور وتقويت آنها در امر صادرات ارائه می گردد.
بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.
نسخه قابل چاپ سایپا و شرکت کره ای قرارداد فاینانس یک میلیارد دلاری امضا کردند
عصر خودرو- معاون بازرگانی گروه خودروسازی سایپا از انعقاد تفاهم نامه فاینانس یک میلیارد دلاری سایپا با شرکت کره ای اسکای نت ورک «Skynetworks» خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، حسن بقایی گفت: پس از انجام مذاکرات اولیه و انعقاد تفاهم نامه اولیه همکاری بین دو شرکت سایپا و Skynetworks کره جنوبی، تفاهم نامه فاینانس یک میلیارد دلاری بین دو شرکت دیروز(جمعه) منعقد شد.
وی افزود: براساس این قرارداد، این شرکت کره ای منابع مورد نیاز برای خرید ورق خودرو، تامین قطعات سی.کی.دی(CKD) خودروی سراتو و سایر قطعات و قالب های مورد نیاز گروه سایپا را تا سقف یک میلیارد دلار تامین خواهد کرد.
بقایی ادامه داد: در نشستی که با مسئولان این شرکت داشتیم پیشنهاد مشارکت انتفاعی(جوینت وینچر) برای تامین ورق مطرح شد و اکنون در مراحل نهایی برای این برنامه با طرف کره ای هستیم.
وی گفت: گروه سایپا تمایل دارد که این شرکت کره ای در بخش های اصلی صنعت خودرو فعالیت های مشترک بیشتری انجام دهد و در همین زمینه، قرارداد فاینانس یادشده منعقد و مبلغ 250 میلیون دلار آن در هفته های گذشته توسط معاونت بازرگانی به نمایندگی از گروه خودروسازی سایپا سفارش گذاری شد.
نسخه قابل چاپ سایپا و شرکت کره ای قرارداد فاینانس یک میلیارد دلاری امضا کردند
عصر خودرو- معاون بازرگانی گروه خودروسازی سایپا از انعقاد تفاهم نامه فاینانس یک میلیارد دلاری سایپا با شرکت کره ای اسکای نت ورک «Skynetworks» خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، حسن بقایی گفت: پس از انجام مذاکرات اولیه و انعقاد تفاهم نامه اولیه همکاری بین دو شرکت سایپا و Skynetworks کره جنوبی، تفاهم نامه فاینانس یک میلیارد دلاری بین دو شرکت دیروز(جمعه) منعقد شد.
وی افزود: براساس این قرارداد، این شرکت کره ای منابع مورد نیاز برای خرید ورق خودرو، تامین قطعات سی.کی.دی(CKD) خودروی سراتو و سایر قطعات و قالب های مورد نیاز گروه سایپا را تا سقف یک میلیارد دلار تامین خواهد کرد.
بقایی ادامه داد: در نشستی که با مسئولان این شرکت داشتیم پیشنهاد مشارکت انتفاعی(جوینت وینچر) برای تامین ورق مطرح شد و اکنون در مراحل نهایی برای این برنامه با طرف کره ای هستیم.
وی گفت: گروه سایپا تمایل دارد که این شرکت کره ای در بخش های اصلی صنعت خودرو فعالیت های مشترک بیشتری انجام دهد و در همین زمینه، قرارداد فاینانس یادشده منعقد و مبلغ 250 میلیون دلار آن در هفته های گذشته توسط معاونت بازرگانی به نمایندگی از گروه خودروسازی سایپا سفارش گذاری شد.
احتمال زیاد حداکثر تا آخر هفته مثبت بشه و تا حوالی ۱۵۰ رشد می کنه و دوباره به سمت پایین میاد و بازار آخرین نزول رو می زنه . فروش در مثبت و منتظر ماند برای مشخص شدن روند بهترین کار است.
خساپا(هر چند خودم هم قبل از افزایش سرمایه داشتم و دارم) بهترین بازگشایی رو داشت بازار فکر می کرد قیمت بالا باز می شه و بعد ریزش و نزول بازار.
شد مثل اواخر سال 93 که همه منتظر پالایشیها بودند تازه اون موقع بازار در شرایط نزول بود ولی روز بعد از بازگشایی پالایشیها چی شد.
ولی امروز دیدید شاخص حالا شاخص سازی هم نمی کردند فوقش 300 تا منفی بود تازه شاخص کل (هم وزن ) مثبت بود. شاخص کل اصلاح زمانیش رو به پایانه و
به نظرم باید فردا از هیجان بازار نهایت استفاده رو کرد، خودم هم این کار رو خواهم کرد.
بنظرمن که فعلا از پرواز خبری نیست چون موتورش روغن سوزی داره.
بنظرم احتمالا اگه از فردا بخواد بابت این افت زیاد کمی مثبت بشه و جبران مافات کنه، نهایت تا 140 یا 145 میتونه بره بالا ،بعدش باید دوباره افت کنه بصورت نوسانی حداقل تا 100 یا 105 تومن.
"مطالب و پست های ارسالی اینجانب به هیچ وجه توصیه به خرید یا فروش برای کسی نیست، صرفا نظرات شخصی اینجانب درمورد سهام بازاربورس می باشد والبته ممکنه تمامی اون مطالب اشتباه هم باشد"
نه تنها فروشنده حقوقی نداشته بلکه خریدار حقوقی سهامدار عمده سرمایه گذاری ملی خریدار بوده گروه خودرو لیدربازاره فعلا چه بخواهیم و چه نخواهیم مگر اینکه بخواهند لید را عوض کنند و
شاخص کل هم در محدوده حساسه باید هر طوری شده از مقاومت 77 هزار بگذرد و گرنه شرایط خیلی سخت میشه اگر حمایت نکنند
بنا بر گزارش بورس نیوز، امروز تمام شرکت سایپا در حالی مجدداً بعد از تعدیل مثبت قابل توجه 126 درصدی به تابلوی بورس بازگشت که کمتر کسی
توقع چنین کشف قیمتی را برای آن داشت چرا که افت قیمت 14 درصدی سایپا بعد از تعدیل 126 درصدی خیلی قابل انتظار نبود.اما اغلب اهالی تالار
این قیمت بازگشایی برای سایپا را هم به تبع خود این سهم داشتند هم به نفع کلیت بازار سرمایه چرا که با توجه به تأثیر گذاری گروه خودرویی خصوصاً
سایپا و ایران خودرو بر شاخص و کلیت بازار سرمایه بنظر می رسد امروز قیمت بازگشایی سایپا بیشتر از آنکه انگیزه فروش ایجاد کند سبب ایجاد
انگیزه خرید در بین اهالی تالار شد، به هر حال ریسکی که این روزها این نماد را علی رفم تمامی اخبار مثبت تهدید می کند بحث آزادسازی سهام
جایزه و ایجاد فشار فروش از سوی بازار بر "خساپا" است حال شاهد این موضوع هستیم که طی روزهای آتی هر اقبال خرید و یا هر خبر فاندی قوی
از سوی این شرکت یا سهام ایران خودرو می تواند جرقه ای باشد به جهت حرکت صعودی دیگری از سوی این گروه و ایجاد جو مثبت بر بازار سرمایه
البته ناگفته نماند در نرخ بازگشایی امروز سایپا، ایران خودرو هم بی تقصیر نبوده به هر حال امروز بزرگترین ابهام و ضربه گروه خودرویی از سوی
نظر