سایپا (خساپا)

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • خیرالله
    عضو عادی
    • May 2014
    • 114

    #1771
    پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

    در اصل توسط ایرج سابق پست شده است View Post
    بر اساس گزارش بورس نیوز، گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما طی شب گذشته که به صنعت خودرو و قطعه سازان اختصاص یافته بود، خبرهای خوشی را برای

    سهامداران این صنعت به همراه داشت
    .
    بطوریکه از سوی معاونت ایران خودرو، حاضر در این گفتگو عنوان شد که قرارداد همکاری مشترک شرکت های ایران خودرو و سایپا با

    پژو فرانسه و
    رنو امضا شده و بزودی قرارداد شرکت ایران خودرو با شرکت های خودرو ساز فیات و بنز امضا می شود و در کنار آن آغاز فعالیت مشترک با شرکت پژو نیز اعلام

    شد
    .

    ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳




    دروغه. شایعه ای بیش نیست............
    هیچ قراردادی امضا نشده و فقط در حد مذاکره است و تا به امروز این مذاکره هیچ نتیجه ای نداشته فقط صحبت شده شاید در سالهای آینده قراردادی امضا بشه. این خبر کذب محض است.

    نظر

    • خیرالله
      عضو عادی
      • May 2014
      • 114

      #1772
      پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

      طی معاملات روز جاری با توجه به موارد مذکور و یادآوری مدیران شرکت های خودرو ساز به مردم به ویژه سهامداران خودرویی مبنی بر پتانسیل های صنعت خودرو برای رشد و توسعه فعالیت ها در دوران پسا برجام، بار دیگر این گروه مورد توجه سهامداران قرار گرفت و پس از طی کردن روند ریزشی و اصلاحی که از ابتدای سال آغاز شده بود، امروز با افزایش تقاضا برای خرید سهام و تشکیل صف خرید مواجه شدند که در این بین شرکت های سایپا و ایران خودرو در جذب نقدینگی و تقاضا نسبت به سایر گروه های خود پیشتاز بودند و عرضه برای فروش سهام در نماد های مذکور چندان قابل توجه نبود. بر این اساس با توجه به اظهارات متولیان و صاحبان صنعت خودرو و قطعه سازی در گفتگوی خبری شب گذشته شاهد پیشتازی این گروه در بورس بودیم که در این شرایط برخی معتقدند که این روند صعودی نیز چندان پایدار نخواهد بود و انعقاد قرارداد های جدید تأثیری بر وضعیت سودآوری خودرو سازان در پی نخواهد داشت و در مقابل عده دیگری مخالف این استدلال هستند.

      از این رو توجه به این نکته ضروری به نظر می رسد که بارها و بارها از سوی مدیران شرکت ها عنوان شده که شرکت های خودرو ساز در حال مذاکره با شرکت های خارجی هستند و تبعات مثبت ناشی از انعقاد قرارداد های خارجی نیازمند پروسه زمانی لازم است و مدیران شرکت ها نمی توانند به صورت دفعتی و بی محابا نسبت به رونمایی از این قرارداد ها اقدام کنند. چرا که به طور قطع همکاری مشترک باید به گونه ای باشد تا خودرو سازان داخلی نیز از مزیت های این امر بهره ببرند و در مسیر پیشرفت و توسعه گام بردارند.


      این را هم بورس نیوز نوشته. لازمه کل خبر را اعلام کنید نه دروغ هایش را

      نظر

      • b-asgharne
        عضو فعال
        • Nov 2013
        • 1055

        #1773
        پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

        درود بر
        دوستان بخصوص سهامداران سایپا
        حواستون باشه این روزها واسه خساپا و گروهش خیلی شایعات درست خواهند کرد( البته شایعات مثبت) واسه نوسان گیری، تا مسئولین سایپا مجبور بشن تکذیب کنند و اینجوری بزنند تو سر سهم و دوباره نوسان گیری.
        شرکت روند قبلی در حال طی کردنه و طبق روال گذشته با خارجیها در حال مذاکره و به زودی مجددا شفاف سازی خواهد کرد . زیاد به هیجانات بازار و شایعات توجه نکنید و صبور باشید.
        بدرود

        نظر

        • ایرج سابق
          عضو فعال
          • Oct 2015
          • 7434

          #1774
          پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )


          | تاریخ خبر: 05/02/1395 | ساعت: 20:32|


          در بازدید از مرکز تحقیقات گروه خودروسازی سایپا؛

          معاون کل نهاد ریاست جمهوری: نباید اجازه داد صنعت خودرو در کشور تضعیف شود


          تهران- ایرنا- معاون کل نهاد ریاست جمهوری در بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری گروه خودرو سایپا، با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد صنعت خودرو در کشور تضعیف شود، گفت: برخی با هدف تضعیف این صنعت، به دنبال تبدیل آن به سرمایه شخصی بودند.

          به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سایپا، مرتضی بانک معاون اجرایی نهاد

          ریاست جمهوری امروز(یکشنبه) از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا و دستاوردهایی که در حوزه تحقیق و توسعه محصول در این گروه صورت گرفته،

          بازدید کرد.
          وی همچنین در نشستی با مدیرعامل گروه و مدیران ارشد سایپا گفت: متاسفانه در گذشته صنعت خودرو به دلیل برخی سیاست ها که بعضا احساس می

          شد به ضرر منافع ملی بوده، به سمتی بردند که این صنعت ملی تبدیل به یک صنعت ضعیف شود تا پس از آن به سرمایه شخصی تبدیل شود.

          وی افزود: درست است که سیاست دولت باید در جهت خصوصی سازی باشد اما نه اینکه یک صنعت ملی را تضعیف کنیم. خوشبختانه مدیران صنعت

          خودرو، این صنعت تضعیف شده را دوباره به یک صنعت قدرتمند و تاثیرگذار تبدیل کردند.
          معاون اجرایی نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: برخی دوستان سخنانی می گویند که شاید تا حدودی معتبر باشد؛ اما وقتی نقد می کنند که چرا بیش از پیش

          از صنعت خودرو حمایت می شود به نظر می رسد به جوانب مختلف این موضوع توجه ندارند و فقط به تولید توجه می کنند.

          وی خاطرنشان کرد: صنعت خودرو می تواند با در خدمت گرفتن نیروهای تخصصی، اقتصاد کشور را در منطقه و دنیا مطرح کند و ارزش افزوده را در

          دانشگاه ها بالا ببرد. این صنعت هر روز دچار تحول می شود و به سادگی نمی توان از کنار آن عبور کرد.

          بانک ادامه داد: البته باید به سمت تجاری شدن و اداره شدن به صورت خصوصی پیش برود اما از سوی دیگر باید چتر حمایتی برای آن به وجود بیاید.

          معاون اجرایی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه نباید اجازه داد صنعت خودرو در کشور تضعیف شود، گفت: به نظر می رسد سیاست های عمومی دولت

          دقیق بوده است و بر عکس کسانی در اواخر دوره های قبل، این صنعت را با مخاطراتی مواجه کرده بودند.

          وی همچنین با تشکر از کارگران، متخصصان و مدیران شرکت سایپا افزود: اصلاح ساختار مالی این شرکت نتیجه مدیریت هوشمند و نگاه تخصصی است

          که مدیران توانمند با تکیه بر متخصصان، برنامه های آینده نگر و توسعه محور صنعت خودرو ارائه داده اند.

          بانک با ابراز خوشحالی از دیدن آزمایشگاه های تخصصی و وجود متخصصان کارآمد در سایپا، توصیه کرد به بخش تحقیق و پژوهش و برندسازی و نگاه به

          آینده با بهره بری از فکر و اندیشه متخصصان اعتماد شود، زیرا همان تحقق اقتصاد مقاومتی است؛ یعنی استفاده از سرمایه بزرگ داخلی و اجازه دادن به

          اندیشه های علمی و تخصصی برای نشان دادن خود.

          ** ** مذاکره سایپا با سیتروئن و رنو
          مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودرو سازی نیز گفت: همگام با دولت “تدبیر و امید” و با نگاه استفاده از متخصصان داخلی در راستای اقتصاد مقاومتی،

          سایپا نیز در شرایط جدید بعد از برجام به دنبال ایجاد شرایطی بوده تا صنعت خودرو کشور در مسیر رشد و تعالی قرار گیرد.

          وی خاطرنشان کرد: در اواخر سال 91 و بعد از تحریم های ناجوانمردانه گروه خودرو سازی سایپا با مشکلات عمده ای روبرو شد، به صورتی که از تولید

          800 هزار دستگاه در سال به 300 هزار دستگاه کاهش یافت.
          مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: تحریم ها باعث شد تا فرصت های شغلی، سرمایه گذاری داخلی و خارجی بشدت کاهش یابد که با روی کار

          آمدن دولت تدبیر و امید و اتخاذ تصمیم های مناسب در عرصه سیاسی و اقتصادی، بارقه های امید بار دیگر به تولید برگشت و روند تولید شکل بهتری به

          خود گرفت.
          وی یادآور شد: در سال 93 با توجه به فشار تحریم ها در مسیر مذاکرات، تولید روند مناسبی داشت و در سال 94 با جوسازی و اطلاعات غلطی که بعضی

          افراد از صنعت خودرو سازی به مردم دادند، باعث تضعیف این صنعت شد که خوشبختانه با تصمیم ها و راهکاری های مناسب دولت در بخش های مختلف، شرایط تولید روند مثبتی پشت سر گذاشت.
          جمالی ادامه داد: گروه خودرو سازی سایپا در سال گذشته با کمک های دولت و اتکا به توان متخصصان داخلی، توانست سال موفقی را پشت سر بگذارد و

          در حال حاضر با بستر مناسبی که دولت در عرصه سیاسی به وجود آورده است، امیدوارم همکاری های مشترک با شرکای تجاری خارجی در زمینه

          سرمایه گذاری و انتقال دانش فنی بیش از پیش باعث رشد صنعت خودرو سازی کشور شود.

          مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا از استقبال سرمایه گذاران داخلی و خارجی و حضور شرکت های مطرح خودروسازی جهانی خبر داد و افزود: در

          حال حاضر با سیتروئن و رنو مذاکرات خوبی انجام شده که در مراحل پایانی آن است. به طور حتم با توجه به وجود زیرساخت های مناسب در گروه سایپا،

          در آینده ای نزدیک شاهد رشد تولید و حضور در بازارهای منطقه ای و جهانی خواهیم بود.


          آخرین ویرایش توسط ایرج سابق؛ 2016/04/25, 00:04.
          بهترین دانش آن است که سودمند باشی

          نظر

          • Alain Delon
            Banned
            • Dec 2014
            • 628

            #1775
            پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )


            قرارداد سایپا با سیتروئن بزودی نهایی می شود

            بعد از امضای قرارداد پژو با ایران خودرو، قرارداد سایپا با سیتروئن نیز ظرف یک‌تا دو هفته آینده نهایی خواهد شد. از سوی دیگر سیتروئن توانسته بخشی از سهام سایپا کاشان را خریداری کند.

            درحالی زمزمه های خرید سهام خودروسازان توسط شرکت های خارجی و برندهای معروف هنوز تایید رسمی نشده که روزنامه دنیای اقتصاد درباره خرید 20 درصد سهام سایپا توسط سیتروئن اعلام کرد بعد از امضای قرارداد پژو با ایران خودرو، قرارداد سایپا با سیتروئن نیز ظرف یک‌تا دو هفته آینده به سرانجام خواهد رسید.

            در عین حال، در راستای مطرح شدن بحث سهامداری خودروسازان خارجی در ایران برخی اخبار حکایت از آن دارد که سایپا بخشی از سهام خود را به شرکت سیتروئن خواهد فروخت. آنگونه که گفته می‌شود، سیتروئن در دور جدید همکاری‌های خود با شریک دیرینه‌اش سایپا توانسته بخشی از سهام شرکت سایپا کاشان را خریداری کند.

            با این حال به گفته یکی از مدیران ارشد خودروساز، سهام مدیریتی شرکت سایپا همچنان به قوت خود باقی است.

            از سوی دیگر، براساس قرارداد جدید میان این دو شرکت، 50 درصد سهام سایپا کاشان به سیتروئن واگذار خواهد شد تا از طریق سرمایه‌گذاری این شرکت فرانسوی، سایپا کاشان به مرکز تولید خودروی سیتروئن در خاورمیانه، آفریقا و هند تبدیل شود و محصولات تولیدی سایپا کاشان علاوه‌بر فروش در داخل کشور به این کشورها نیز صادر شود.

            به گفته یکی از مدیران ارشد شرکت سایپا میزان سرمایه‌گذاری سیتروئن در سایپا کاشان برای خرید سهام، راه‌اندازی خطوط تولید خودرو و قطعه بیش از 300 میلیون یورو خواهد بود. همچنین این شرکت قرار است در محدوده قیمتی 40 تا 120 میلیون تومان به تولید خودرو در ایران بپردازند.

            بر این اساس برخی از دست‌اندرکاران صنعت خودرو پیش‌بینی می‌کنند که تولید «سیتروئن دی‌اس3» و «سیتروئن سی-زیرو» متعلق به این شرکت در سایپا کاشان دور از ذهن نیست. همچنین پیش از این برخی اخبار از تولید «سیتروئن سی-الیزه دو» که از سال 2011 تاکنون در حال تولید است، حکایت داشت.

            نظر

            • Alain Delon
              Banned
              • Dec 2014
              • 628

              #1776
              پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )


              معرفی سایپا به عنوان شریک سیتروئن فرانسه


              عصر خودرو- وب سایت شرکت خودروسازی سیتروئن فرانسه، گروه خودروسازی سایپا را به عنوان شریک تجاری خود در ایران معرفی کرد.

              به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اقتصادآنلاین، وب سایت شرکت خودروسازی سیتروئن فرانسه، گروه خودروسازی سایپا را به عنوان شریک تجاری خود در ایران معرفی کرد.

              نظر

              • کيانوش
                عضو فعال
                • Dec 2011
                • 6613

                #1777
                پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                در اصل توسط Alain Delon پست شده است View Post

                قرارداد سایپا با سیتروئن بزودی نهایی می شود

                بعد از امضای قرارداد پژو با ایران خودرو، قرارداد سایپا با سیتروئن نیز ظرف یک‌تا دو هفته آینده نهایی خواهد شد. از سوی دیگر سیتروئن توانسته بخشی از سهام سایپا کاشان را خریداری کند.

                درحالی زمزمه های خرید سهام خودروسازان توسط شرکت های خارجی و برندهای معروف هنوز تایید رسمی نشده که روزنامه دنیای اقتصاد درباره خرید 20 درصد سهام سایپا توسط سیتروئن اعلام کرد بعد از امضای قرارداد پژو با ایران خودرو، قرارداد سایپا با سیتروئن نیز ظرف یک‌تا دو هفته آینده به سرانجام خواهد رسید.

                در عین حال، در راستای مطرح شدن بحث سهامداری خودروسازان خارجی در ایران برخی اخبار حکایت از آن دارد که سایپا بخشی از سهام خود را به شرکت سیتروئن خواهد فروخت. آنگونه که گفته می‌شود، سیتروئن در دور جدید همکاری‌های خود با شریک دیرینه‌اش سایپا توانسته بخشی از سهام شرکت سایپا کاشان را خریداری کند.

                با این حال به گفته یکی از مدیران ارشد خودروساز، سهام مدیریتی شرکت سایپا همچنان به قوت خود باقی است.

                از سوی دیگر، براساس قرارداد جدید میان این دو شرکت، 50 درصد سهام سایپا کاشان به سیتروئن واگذار خواهد شد تا از طریق سرمایه‌گذاری این شرکت فرانسوی، سایپا کاشان به مرکز تولید خودروی سیتروئن در خاورمیانه، آفریقا و هند تبدیل شود و محصولات تولیدی سایپا کاشان علاوه‌بر فروش در داخل کشور به این کشورها نیز صادر شود.

                به گفته یکی از مدیران ارشد شرکت سایپا میزان سرمایه‌گذاری سیتروئن در سایپا کاشان برای خرید سهام، راه‌اندازی خطوط تولید خودرو و قطعه بیش از 300 میلیون یورو خواهد بود. همچنین این شرکت قرار است در محدوده قیمتی 40 تا 120 میلیون تومان به تولید خودرو در ایران بپردازند.

                بر این اساس برخی از دست‌اندرکاران صنعت خودرو پیش‌بینی می‌کنند که تولید «سیتروئن دی‌اس3» و «سیتروئن سی-زیرو» متعلق به این شرکت در سایپا کاشان دور از ذهن نیست. همچنین پیش از این برخی اخبار از تولید «سیتروئن سی-الیزه دو» که از سال 2011 تاکنون در حال تولید است، حکایت داشت.
                اگر این اتفاق بیفته خساپا و ورنا و وساپا سود خوبی اعلام می کنند.

                نظر

                • ایرج سابق
                  عضو فعال
                  • Oct 2015
                  • 7434

                  #1778
                  پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                  .سایپا نیز همچنان درگیر اخبار
                  ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ بورس نیوز




                  و شایعات توقف نماد به جهت تعدیل سود است و در صورتیکه چنین اتفاقی را در این نماد شاهد باشیم قطعاً نیروی تأثیر گذاری خودرویی ها بر بازار

                  سرمایه دو چندان خواهد شد.

                  بهترین دانش آن است که سودمند باشی

                  نظر

                  • کيانوش
                    عضو فعال
                    • Dec 2011
                    • 6613

                    #1779
                    پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                    بیمه ایران از سهامداران بالای 1درصد وساپا کم شد.
                    دیروز بلوک زد.
                    تتمه اش هم شنبه بلوک میزنه.
                    برای وساپا جو خوبی میشه.
                    ................
                    بیمه ایران مزاحم و سهم خراب کن معاملات وساپا رفت پی کارش.

                    نظر

                    • orumbourse
                      ستاره دار (1)
                      • Nov 2011
                      • 10190

                      #1780
                      پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                      ...
                      آخرین ویرایش توسط orumbourse؛ 2016/05/02, 09:08.
                      "مطالب و پست های ارسالی اینجانب به هیچ وجه توصیه به خرید یا فروش برای کسی نیست، صرفا نظرات شخصی اینجانب درمورد سهام بازاربورس می باشد والبته ممکنه تمامی اون مطالب اشتباه هم باشد"

                      نظر

                      • جعفرزاده
                        عضو فعال
                        • Dec 2010
                        • 5833

                        #1781
                        پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                        صف خ میشود / شایعه شده امروز میبندد و بالای 200 باز میشود

                        نظر

                        • ایرج سابق
                          عضو فعال
                          • Oct 2015
                          • 7434

                          #1782
                          پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                          به زودی همکاری مشترک بین شرکت سیتروئن و سایپا کاشان نهایی خواهد شد





                          دوشنبه 13 اردیبهشت ماه 1395 - 11:2



                          به گزارش خبر خودرو، عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان از ارائه پیشنهادی به دولت به منظور رفع مشکل نقدینگی قطعه سازان خبر داد و گفت :

                          به منظور رفع مشکل نقدینگی واحدهای کوچک و متوسط که به لحاظ تعدادی 96 درصد و به لحاظ ارزشی 20 تا 25 درصد از صنعت قطعه سازی را

                          شامل می شوند پیشنهادی ارائه شد تا پرداخت مطالبات این واحدها یک ماهه شود
                          .
                          محمد رضا نجفی منش در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود :

                          پیش بینی می شود در صورت موافقت وزارت صنعت و معدن و عملی شدن این پیشنهاد ، قطعه سازان کوچک جان تازه ای خواهند گرفت
                          .
                          وی گفت :

                          هر چند پرداخت مطالبات برای واحدهای بزرگ تر می تواند طولانی تر باشد البته با محاسبه ای که برای دیرکرد سود بانکی در نظر گرفته می

                          شود
                          .
                          این فعال در صنعت قطعه سازی کشور همچنین به وضعیت پرداخت مطالبات قطعه سازان اشاره کرد و اظهار داشت : البته حرکت هایی برای

                          پرداخت مطالبات قطعه سازان آغاز گردیده اما همچنان به وضعیت مطلوبی در این زمینه دست نیافتیم
                          .
                          نجفی منش در ادامه به جریان قراردادهای

                          همکاری با خودروسازان خارجی اشاره کرد و گفت : قرارداد ایران خودرو با پژو در حال اجرای مراحل عملیاتی است و به زودی این همکاری ها آغاز

                          خواهد شد ضمن اینکه گروه خودروسازی سایپا نیز در آینده نزدیک با پژو وارد همکاری خواهد شد
                          .
                          وی افزود : به زودی همکاری مشترک بین شرکت

                          سیتروئن و سایپا کاشان نهایی خواهد شد
                          .
                          وی تصریح کرد : در این همکاری که ظرف های روزهای آتی نهایی می شود هر دو شرکت سهم 50

                          درصدی را در این همکاری خواهند داشت
                          .وی با اشاره به اینکه شرکت سیتروئن زیر مجموعه پژو است اظهار داشت :در حال حاضر سه شرکت از جمه

                          سیتروئن در زیر مجموعه شرکت پژو همکاری دارند
                          .
                          وی تاکید کرد : مذاکره با رنو نیز در جریان است و شرکت فولکس نیز در حال انتخاب شریک خود از

                          بخش خصوصی است که البته تاکنون مشخص نشده است و فیات نیز قرارداد اولیه همکاری خود را با ایران خودرو تنظیم کرده است که برای

                          دستیابی به قرارداد قطعی مستلزم اقدامات اولیه و کارشناسی است که در حال طی نمودن این مراحل است
                          .
                          وی همچنین در خصوص باز گشایی

                          سوئیفت و مشکلات موجود در این راستا گفت : البته برخی از بانک های کوچک اروپایی همکاری هایی در زمینه مبادلات پولی با ایران را آغاز کردند اما

                          همچنان بانک های بزرگ اروپایی به دلیل مشکلاتی که آمریکا برای آنها ایجاد کرده ، امکان همکاری ها وجود ندارد هر چند تلاش بر این است تا
                          مشکلات و موانع در این زمینه نیز برطرف شود.

                          تاريخ تنظيم: دوشنبه 13 اردیبهشت ماه 1395 - 11:2 | دریافت فایل

                          بهترین دانش آن است که سودمند باشی

                          نظر

                          • ایرج سابق
                            عضو فعال
                            • Oct 2015
                            • 7434

                            #1783
                            پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                            تاریخ خبر: 13/02/1395 | ساعت: 19:29|


                            عرضه تولید مشترك به بازار داخلی در 18 تا 24 ماه آینده؛

                            همكاری سیتروئن-سایپا نهایی شد

                            تهران- ایرنا- رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) از نهایی شدن همكاری سیتروئن و سایپا خبر داد و گفت: حدود 18 تا 24 ماه آینده تولید مشترك سیتروئن و سایپا وارد بازار ایران می شود.


                            به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، منصور معظمی عصر امروز(دوشنبه) در

                            پاسخ به پرسش ایرنا درباره همكاری های جدید با خودروسازان خارجی گفت:
                            با توجه به نهایی شدن همكاری سایپا با شركت سیتروئن، قرار شده این خودروساز فرانسوی منابع مالی لازم را تامین كند.

                            وی افزود: سرمایه گذاری در سایت كاشان شركت سایپا - بعنوان آورده شركت سایپا - انجام خواهد شد.

                            معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه كرد: مقرر شده كه همكاری شركت سیتروئن و سایپا به صورت مشاركتی برابر (50-50) باشد و قرار است

                            جدیدترین مدل های شركت سیتروئن در این مجموعه تولید شود.


                            رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران افزود: ویژگی این قراردادها این است كه باید درصد قابل توجهی از تولیدات انجام شده در

                            كشورمان وارد بازارهای بین المللی شود؛ این همكاری علاوه بر جذب سرمایه خارجی و همچنین دستیابی به پلت فرم مدل های جدیدی از شركت سیتروئن، به بخشی از بازار خودرو منطقه نیز دست یابیم.

                            وی گفت: ایدرو یك سازمان توسعه ای است و بر اساس اساسنامه خود، وظیفه توسعه، نوسازی و بازسازی صنایع كشور را دارد.

                            ** سهم ایدرو از خصوصی سازی باید پرداخت شود

                            معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: بعد از اجرایی شدن اصل 44، بسیاری از واحدها واگذار شده است كه از این بابت بخشی از دارایی ها و

                            سرمایه ایدرو نیز واگذار شده است. انتظار داریم بر اساس قانون، خزانه و سازمان خصوصی سازی، سهم ایدرو را پرداخت كنند.

                            وی با تاكید بر فرصت هایی كه با اجرای برجام برای صنایع كشور ایجاد شده است، گفت: ایدرو نیز به دنبال این است كه با استفاده از این شرایط، حداكثر

                            بهره برداری را همسو با منافع ملی و كار مشترك و همچنین استفاده از حداكثر توان ملی داشته باشد.

                            وی ادامه داد: براساس سیاست جدید ایدرو، ما به دنبال سرمایه گذاری، مشاركت و تامین منابع مالی شركت های داخلی و شركت های معتبر خارجی

                            هستیم.
                            معظمی افزود: ایدرو اكنون دارای سرمایه در صنایع خودروسازی، كشتی سازی، نساجی، ساخت تجهیزات نفت و همچنین صنایع لاستیك سازی است كه

                            برای توسعه و گسترش این صنایع نیازمند جذب منابع داخلی و خارجی است.

                            وی اضافه كرد: در صنایع خودرویی، پیش از این قراردادی میان ایران خودرو و پژو به امضا رسید و اكنون شاهد نهایی شدن همكاری سایپا و سیتروئن هستیم.

                            آخرین ویرایش توسط ایرج سابق؛ 2016/05/02, 22:36.
                            بهترین دانش آن است که سودمند باشی

                            نظر

                            • جعفرزاده
                              عضو فعال
                              • Dec 2010
                              • 5833

                              #1784
                              پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                              در اصل توسط جعفرزاده پست شده است View Post
                              صف خ میشود / شایعه شده امروز میبندد و بالای 200 باز میشود
                              ساعت ارسال پیام را با ساعت اخر بازار مقایسه بکنید/

                              نظر

                              • محمد یزدی
                                عضو فعال
                                • May 2011
                                • 948

                                #1785
                                پاسخ : سايـــــپا ( خساپـا )

                                ای کاش این باز و بسته شدن ها از بازار حذف میشد و اجازه میدادند بازار مسیر سهم را تعیین کندو از حسادتها کم شود
                                و یا اینکه دامنه نوسان سهمی که تعدیل مثبت یا منفی خیلی بالا میداد برای چند روز، درصدی افزایش پیدا میکرد ، فرضا دامنه نوسان را دو برابر میکردند.
                                کمترین منفعت این روش این هست که علاوه بر افراد رانتی افراد عامه هم میتوانستند از سهم منفعت کسب کنند.

                                این بستن و باز شدن ها یک حس تنفر از افراد رانتی و مسئولین در بازار القا میکند و اگر به نفع دولت نباشد به سود ان هم نخواهد بود
                                بسم الله الرحمن الرحیم خدایا به امید تو

                                نظر

                                در حال کار...
                                X