نبض سیاست
Collapse
X
-
پاسخ : نبض سیاست
در اصل توسط خوشبخت پست شده است View Post=D>=D>=D>در اصل توسط گیلان پست شده است View Postمیگویند خنده بر هر دردی دواست !!!...البته گویا این خنده شما خنده تلخ است ;)
.....
انگلیسی ها یک ضرب المثلی دارندمیگوید: اگر جایی گرفتار شدید و راه خلاصی نداشتید , دیگر از شرایط پیش آمده لذت ببرید !!!...به نظر میرسد شما هم خود را زده اید به بیخیالی و خنده ;)
نظر
-
پاسخ : نبض سیاست
در اصل توسط negarminavi;663945" پست شده استدلیل خنده های ظریف در مذاکرات هم همین ضرب المثل شما بوده !
.
.
من چه پرسیده بودم و شما چه جوابی میدهید ;)
دقیقا مانند احمدینژاد ...میگویند 700 میلیارد پول ملت را چه کردید ؟!
میگوید : حال شما خوب است :D
پ .ن :بنده امیدوارم صدرا و پلوله نیز از زیان و فلاکت و خر تو خری زمان ا .ن در بیایند و کام سهامدارش شیرین شودهیچ تمدنی از بیرون مغلوب نخواهد شد , مگر آنکه از درون نابود شده باشد !...ویل دورانت
نظر
-
پاسخ : نبض سیاست
در اصل توسط گیلان پست شده است View Postقبلا تذکر داده بودم هر چه بگویی تف سربالاست و نجاستش برای خودت میشود
من چه پرسیده بودم و شما چه جوابی میدهید ;)
دقیقا مانند احمدینژاد ...میگویند 700 میلیارد پول ملت را چه کردید ؟!
میگوید : حال شما خوب است :D
پ .ن :امیدوارم صدرا و پلوله نیز از فلاکت زمان ا .ن در بیایند و کام سهامدارش شیرین شود
من از سال 83 تو بورس دارم کار میکنم و فارکس هم حرفه ایی 4 سال
یه چیزی تو این 11 سال یاد گرفتم بعد از کلی ضرر دادن و کال مارجین شدن!
این اشخاصی که مثل این کاربر تو فضای مجازی میان میگن فلان و فلون و من فلا سهم رو دارم قضیشون اینکه وقتی پای کارنامه میاد میگردن ببینن کدوم سهم مثلا بالاترین بازده رو دارن!!
بعد میگن ما فلان سهم رو داریم با اینکه ضرر ده هست ما تو سود کردیم!!
یا مثلا تو فارکس یارو میاد رو طلا سل میزنه طلا رفت بالا میگه نوش جونم بای رو بستم در صورتی که انور قضیه یارو کال شده!!
اینی که میاد اینجا میگه قطعا هیچ چیزی نداره و چند تا سهمی هم که اگه داشت که من بعیید میدونم ضرر سنگینی کرده!!
ادم حرفه ایی هیچ وقت رزونامه نمیده چون سودش براش سکرته ..چه برسه به این شخص که برنامش تو این سایت اصلا بورسی نیست و چیز دیگه ایی هست!!!
این بنده خدا یه چارت ساده بزارن جلوش بگن بکش قسم میخورم خط خطیش میکنه!!
فارکس هم که این ادم اصلا نمیدونه چیه که بخوام ربطش بدم بهش!!
کارش کپی کردن 4 تا گزارش و گذروندن وقتش با کل کل با ما!!
اخرشم دست خالی میره و پیش خودش بقول خودش میخنده!!
این بشر سخت در اشتباهه وقت تلف میکنه چون باید 6 سال دیگه همینجوری اینجا حرص بخوره !!چون میدونه ما تا اخر باهاشیم و فشار میدیم پایین تر و چهره منفورشو منفورتر میکنیم!!
بماند گذر زمان تا ببینیم...
آخرین ویرایش توسط خوشبخت؛ 2016/02/03, 23:14.زندگی بدون تحریم سلام....
نظر
-
پاسخ : نبض سیاست
بوسه احمدینژاد بر استوار نامه سفیر ونزوئلا ,
یادش بخیر زمان احمدینژاد در تورم دوشادوش ونزوئلا پیش میرفتیم(خیلی کم جلو بودیم) , رئیس ما که عوض شد کلی از ونزوئلا عقب افتادیم ...
تورم آنها به 270 درصد رسیده است :)
آخرین ویرایش توسط گیلان؛ 2016/02/03, 23:09.هیچ تمدنی از بیرون مغلوب نخواهد شد , مگر آنکه از درون نابود شده باشد !...ویل دورانت
نظر
-
پاسخ : نبض سیاست
در اصل توسط negarminavi پست شده است View Postدلیل خنده های ظریف در مذاکرات هم همین ضرب المثل شما بوده !
من بلاکتم میکنم نمیشهآخرین ویرایش توسط ashkan zandi؛ 2016/02/03, 23:10.
نظر
-
پاسخ : اخبار
در اصل توسط خوشبخت پست شده است View Postنگاهی به هواپیماهایی که طی ۱۰ سال اخیر سقوط کردند/ منتقدان خرید هواپیما چه می گویند؟
جامعه > حوادث - بررسی حوادث هوایی طی ۱۰ سال اخیر نشان می دهد بیش از ۵۰ حادثه هوایی طی این سال های در ایران رخ داده که در مهم ترین آنها صدها نفر از ایرانی ها جان خود را از دست دادند.
محمد حسین نجاتی: منتقدان دولت پس از اجرای برجام یکی از مهم ترین گام های دولت در تجهیز ناوگان هوایی کشور را نشانه گرفتند. دولت یازدهم در کمتر از یک ماه از پایان تحریم ها، قرار داد خرید ٨ فروند ايرباس ٣٨٠، ١٦ فروند ايرباس ٣٥٠، ٤٥ فروند ايرباس ٣٣٠ و ٤٥ فروند ايرباس ٣٢٠ را با این شرکت هواپیماسازی فرانسوی به امضا رسانده اند. اتفاقی که هم منجر به کارآفرینی در صنعت هوایی کشور می شود و هم می تواند زمینه ها سهول ورود گردشگر به کشور شود. اما منتقدان دولت معتقدند که دولت با این اقدام بخش زیادی از پول های آزاد شده پس از تحریم ها را صرف خریدهایی کرده که اولویت نداشته است.(اینجا بخوانید) این اتفاق در شرایطی است که از دوره پهلوی که ایران نخستین تأسیسات هوانوردی خود را گشود، سانحههای متعدی گاه ناگاه گریبانگیر این صنعت گردیده، و امروزه این صنعت در ایران یکی از بالاترین میزان وقوع حوادث را داراست. از دلایل ارائه شده برای تحلیل میزان بسیار بالای تعداد سوانح هوایی در ایران میتوان تحریمهای اقتصادی غرب علیه ایران، عدم آموزش استاندارد خلبانان و کنترل کیفی میزان خطای آنان، ضعف در عمل به معیارهای ایمنی هواپیماها، و سو مدیریت و برنامه ریزی نادرست دانست، اما در میان هواپیماهای فرسوده روسی و نبود قطعات مناسب در دوران تحریم بیشترین سهم را داشته است.
بررسی حوادث هوایی طی ۱۰ سال اخیر نشان می دهد بیش از ۵۰ حادثه هوایی طی این سال های در ایران رخ داده که در مهم ترین آنها صدها نفر از ایرانی ها جان خود را از دست دادند. همین نکته در کنار تاثیر ورود هواپیماهای با تکنلوژی بالا بر گردشگری و کارآفرینی دلیل بر رد انتقادات مخالفان دولت است. همچنین براساس قرارداد های منعقد شده، ایران این تعداد از هواپیما ها به شکل اجاره به شرط تملیک خریداری کرده است.
در جدول زیر جزییات مهم ترین حوادث هوایی طی ۱۰ سال اخیر را بخوانید:
سال
جزییات حادثه
سال ۱۳۸۴
۱۹ دی ۱۳۸۴ (۹ ژانویه ۲۰۰۶): یک هواپیمای فالکن-۲۰ متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شمال غرب ایران سقوط کرد و تعدادی از مقامات ارشد سپاه، از جمله احمد کاظمی، فرمانده نیروی زمینی سپاه، کشته شدند.
۱۵ آذر ۱۳۸۴ (۶ دسامبر ۲۰۰۵): یک فروند هواپیمای سی-۱۳۰ ارتش ایران که حاوی خبرنگاران و پرسنل ارتش بود، بر روی منطقهای مسکونی در تهران سقوط کرد که بیش از ۱۱۰ کشته برجای گذاشت.
یک فروند بوئینگ ۷۰۷ هواپیمایی ساها که در مسیر کیش به تهران در حرکت بود هنگام نشستن در فرودگاه مهرآباد از مسیر منحرف شد و وارد رودخانه کن شد. در این حادثه دو نفر کشته و یک نفر مفقود میشود.
سال ۱۳۸۵
۵ اسفند: سقوط هلیکوپتر هوانیروز ارتش و مرگ ۱۴ تن دیگر.
۶ آذر ۱۳۸۵ : یک فروند هواپیمای آنتونوف ۷۴ متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فرودگاه مهرآباد سقوط کرد. در این حادثه ۳۶ نفر کشته و ۲ نفر زخمی شدند.
۱۰ شهریور ۱۳۸۵ (۱ سپتامبر ۲۰۰۶): سقوط هواپیمای توپولوف-۱۵۴ شرکت ایران ایرتور در فرودگاه مشهد. این هواپیما در مسیر بندرعباس-مشهد در حال حرکت بود. این هواپیما حامل ۱۴۸ مسافر بود. در این حادثه ۲۸ نفر کشته و ۵۰ نفر زخمی شدند.
سال ۱۳۸۶
۱۲ دی ۱۳۸۶ (۲ ژانویه ۲۰۰۸): یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ شرکت ایران ایر ساعت هنگام برخاستن از باند فرودگاه مهرآباد دچار حادثه شد. این هواپیما که حدود صد مسافر داشت، قرار بود از تهران به مقصد شیراز پرواز کند، اما چرخهای هواپیما هنگام برخاستن به علت انحراف از باند فرودگاه کنده شد و بال هواپیما آتش گرفت.
۵ آذر ۱۳۸۶ (۲۶ نوامبر ۲۰۰۷): یک فروند هواپیمای نظامی اف-۴ فانتوم ارتش ایران به علت نقص فنی در منطقه کنارک چابهار سقوط کرد و دو سرنشین آن کشته شدند.
سال ۱۳۸۷
۲۷ بهمن ۱۳۸۷: هواپیمای مسافربری ایران ۱۴۰ در حوالی فرودگاه شاهین شهر اصفهان سقوط کرد و تمامی پنج سرنشین هواپیما جان باختند. سانحه سقوط هواپیمای مسافربری ایران ۱۴۰ هنگامی رخ داد که خلبانان یکی از شرکتهای هواپیمایی شامل یک استاد خلبان و ۴ خلبان در حال آموزش، در حال گذراندن آموزشهای تایپ (نوع) این هواپیمای دوموتوره جهت ورود به ناوگان این شرکت بودهاند.
۳ شهریور ۱۳۸۷: سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ ایرانی در اجاره شرکت هواپیمایی آیتک ایر قرقیزستان با ۹۰ مسافر که ۷۰ نفر از آنان جان باختند.
۲۶ فروردین ۱۳۸۷: یک فروند هواپیمای سوخو ۲۴ متعلق به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حوالی ساعت ۱۹ هنگام فرود دچار نقص فنی شد و سقوط کرد. خلبان و کمک خلبان اجکت کردند و سالم ماندند.
سال ۱۳۸۸
۴ بهمن ۱۳۸۸: یک فروند توپولف تی یو-۱۵۴ با ۱۵۷ مسافر پس از فرود روی باند فرودگاه مشهد آتش گرفت. در اثر این حادثه داخل هواپیما به کل سوخته و بال سمت راست و دم و چرخ هواپیما جدا شدند و ۴۲ تن از مسافران به بیمارستان منتقل شدند.
۳۱ شهریور ۱۳۸۸: یک فروند هواپیمای نظامی ایلیوشین-۷۶ دارای سیستم آواکس در حین مانور هوایی ارتش در جنوب قرچک در نزدیکی ورامین سقوط کرد. بر اثر این سانحه هفت نفر کشته شدند. گفتنی است این هواپیما تنها هواپیمای مجهز آواکس در ایران بود.
۱۰ شهریور ۱۳۸۸: سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی از نوع تک نام به علت اشتباه خلبان در انتخاب باک تغذیه کننده موتور در چند مایلی فرودگاه پیام که منجر به آسیب دیده گی شدید خلبان زن از ناحیه سر و فوت وی به علت مرگ مغزی بعد از بیست و چهار ساعت شد. این هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی آموزشی ایران زمین و از رشت عازم فرودگاه پیام کرج بود.
۲۰ مرداد ۱۳۸۸: یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ در پرواز شماره ۷۲۹ هواپیمایی آسمان در فرودگاه اصفهان دچار سانحه شد. به علت فرود نامناسب عوامل پرواز یکی از چرخها ترکیده و آتش گرفت. درهای این هواپیما بسته بوده و در حالی که مسافران داخل بودند مأموران فرودگاه به اطفای حریق مشغول شدند و سرانجام پس از خاموش کردن آتش مسافران از هواپیما خارج شدند.[۲۶]
۲۴ تیر ۱۳۸۸: یک فروند هواپیمای مسافربری از نوع توپولف تی یو-۱۵۴ متعلق به شرکت هواپیمایی کاسپین که عازم ارمنستان بود دقایقی پس از بلند شدن از فرودگاه امام خمینی تهران در در ۱۲ کیلومتری جنوب قزوین بین منطقه فارسیان و جنتآباد در بخش مرکزی قزوین سقوط کرد که منجر به کشته شدن تمامی ۱۶۸ نفر سرنشین (مسافر و خدمه) این هواپیما شد.
سال ۱۳۸۹
۱۹ دی۱۳۸۹: یک فروند بوئینگ ۷۲۷ متعلق به شرکت ایران ایر که از تهران به سمت ارومیه در حرکت بود حدود ساعت ۱۹:۴۵ در نزدیکی ارومیه سقوط کرد و ۷۸ نفر از ۱۰۵ مسافر و خدمه آن کشته شدند.
۲۶ تیر۱۳۸۹ یک فروند فانتوم اف-۴ نیروی هوایی ارتش ایران که از پایگاه ششم شکاری بوشهر برخاسته بود، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی در نزدیکی شهر چغادک در ۲۵ کیلومتری بوشهر سقوط کرد. دو نفر از سرنشینان هواپیما نجات یافتند.
سال ۱۳۹۰
۱۲ شهریور: هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی ماهان که از تهران عازم مشهد بود در در ساعت ۲۲:۳۰ در فرودگاه شهید هاشمینژاد مشهد این شهر دچار سانحه شد. این هواپیما به شماره پرواز ۶۱۳ که محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام هم یکی از سرنشینان آن بود، حدود ساعت ۲۴، به هنگام فرود در باند فرودگاه به علت ترکیدگی چرخ جلو، با مشکل مواجه شد و به سختی فرود آمد. این پیشامد تلفات جانی در بر نداشتهاست ولی برخی از مسافرها دچار جراحاتی شدهاند. محسن رضایی از ناحیه دست دچار جراحاتی گردید.
سال ۱۳۹۱
یکبالگرد برای امدادرسانی به حادثه تصادف یک مینیبوس در محدوده «ملکآباد» به محل حادثه اعزام شده بود. این بالگرد حامل پنج مصدوم حادثه تصادف و چهارواز و یک تکنیسین اورژانس بود که در منطقه «خین عرب» در نزدیکی بیمارستان طالقانی مشهد، دچار سانحه شد و سقوط کرد. تمامی سرنشینان این بالگرد جان خود را از دست دادند.
سال ۱۳۹۲
۱ اردیبهشت: یک هواپیمای آموزشی اف-۵ تایگر در شهرستان آبدانان (اردیبهشت ۹۲) متعلق به پایگاه چهارم شکاری دزفول، در اثر برخورد با با کوه فیلمان سقوط کرد که موجب جان باختن هر دو خلبان آن شد.
سال ۱۳۹۳
۱۹ مهر ۱۳۹۳: در سانحه هوایی روز شنبه نوزدهم مهر ماه ۱۳۹۳ هفت تن از مسئولان و کادر پروازی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مسیر عزیمت به منطقه مرزی و عملیاتی شرق کشور کشته شدند.
۱۹ مرداد ۱۳۹۳: در ساعت ۹:۳۰ روز یکشنبه ۱۹ مرداد یک فرورند هواپیمای آنتونوف-۱۴۰، ایران ۱۴۰، متعلق به شرکت سپاهان ایر (هواپیمایی هسا) که حامل ۴۸ مسافر و خدمه بود، از تهران به مقصد طبس، از فرودگاه مهرآباد بلند شد و چند دقیقه پس از بلند شدن از باند، در بلوار شیشه مینا واقع در غرب تهران سقوط کرد. در این حادثه ۳۸ نفر کشته و ۱۰ نفر زخمی شدند.
سال ۱۳۹۴
8 بهمن ۱۳۹۴:یک فروند هواپیمای ام دی ۸۳ متعلق به هواپیمایی زاگرس هنگام فرود از باند فرودگاه مشهد خارج شد این سانحه تلفات جانی نداشت.
هواپیمای F4 که اخیرا در منطقه چابهار سقوط کرد و خلبانان کشته شدند
هواپیمای B747 ماهان که از تهران به مقصد بندرعباس پرواز کرد و بعد از تیک آف در محدوده اسلامشهر قسمتی از موتور آن جدا شد و ...
و .....
نظر
-
پاسخ : اخبار
در اصل توسط AEROENGINE پست شده است View Postسلام
هواپیمای F4 که اخیرا در منطقه چابهار سقوط کرد و خلبانان کشته شدند
هواپیمای B747 ماهان که از تهران به مقصد بندرعباس پرواز کرد و بعد از تیک آف در محدوده اسلامشهر قسمتی از موتور آن جدا شد و ...
و .....
از مجموع تلفات هوایی که در کل جهان به وقوع پیوسته بود , نزدیک به یک, سوم از تلفات تنها برای کشور ایران بود !!!
البته تا قبل از دو سقوط هواپیمایی مالزی در دوسال گذشته !هیچ تمدنی از بیرون مغلوب نخواهد شد , مگر آنکه از درون نابود شده باشد !...ویل دورانت
نظر
-
پاسخ : نبض سیاست
در اصل توسط خوشبخت پست شده است View Postمن از سال 83 تو بورس دارم کار میکنم و فارکس هم حرفه ایی 4 سال
یه چیزی تو این 11 سال یاد گرفتم بعد از کلی ضرر دادن و کال مارجین شدن!
این اشخاصی که مثل این کاربر تو فضای مجازی میان میگن فلان و فلون و من فلا سهم رو دارم قضیشون اینکه وقتی پای کارنامه میاد میگردن ببینن کدوم سهم مثلا بالاترین بازده رو دارن!!
بعد میگن ما فلان سهم رو داریم با اینکه ضرر ده هست ما تو سود کردیم!!
یا مثلا تو فارکس یارو میاد رو طلا سل میزنه طلا رفت بالا میگه نوش جونم بای رو بستم در صورتی که انور قضیه یارو کال شده!!
اینی که میاد اینجا میگه قطعا هیچ چیزی نداره و چند تا سهمی هم که اگه داشت که من بعیید میدونم ضرر سنگینی کرده!!
ادم حرفه ایی هیچ وقت رزونامه نمیده چون سودش براش سکرته ..چه برسه به این شخص که برنامش تو این سایت اصلا بورسی نیست و چیز دیگه ایی هست!!!
این بنده خدا یه چارت ساده بزارن جلوش بگن بکش قسم میخورم خط خطیش میکنه!!
فارکس هم که این ادم اصلا نمیدونه چیه که بخوام ربطش بدم بهش!!
کارش کپی کردن 4 تا گزارش و گذروندن وقتش با کل کل با ما!!
اخرشم دست خالی میره و پیش خودش بقول خودش میخنده!!
این بشر سخت در اشتباهه وقت تلف میکنه چون باید 6 سال دیگه همینجوری اینجا حرص بخوره !!چون میدونه ما تا اخر باهاشیم و فشار میدیم پایین تر و چهره منفورشو منفورتر میکنیم!!
بماند گذر زمان تا ببینیم...
Sent from my ASUS K00S using Tapatalk
نظر
-
پاسخ : نبض سیاست
بی انظباطی رو از همه بیشتر قبول دارید. باشه مهم نیست شاید اینطوری پیشرفت شماها بهتر باشه چون قبولم ندارید مهم نیست.
از شنبه فقط در سهامهایی که دارم پست میزنم .
سهم های م.جود من . شفارا . شراز . سمایه.
برای برادر خانومم با پول خودش از کار خودم که امانت دارش هستم . کی بی سی. کتوکا. شبندر.
محمد حسین کاری به بقیه ندارم مثل خود شما.
خدایا تو را به بزرگیت قسم زیر بغل این دوستانی که این سهامهارو دارن بگیر و کمک شان کن من برای خودم نمی خوام
برای این دارندگان این سهام ها میخوام ازت خواهش میکنم تمنا میکنم التماس میکنم. محمد حسین
نظر
-
پاسخ : نبض سیاست
یاد آر ز شمع «زنده» یاد آر
View Raw Image">
هر چند که باغ از غم پاییز تکیده
از خون جوانان وطن لاله دمیده
هر گل به چمن در قدم باد بهاران
می روید و صد بوسه دهد بر لب باران
ققنوس به پا خیزد و با جان هزاره
پر میکشد از این قفس خون و شراره
با برف زمین آب شود ظلم و قساوت
فرداش ببینند که سبز است دوباره
نظر
-
پاسخ : نبض سیاست
چه جوری هست که تو سهام پونصد درصد سود؟ کرده الان خیلی از سهم ها دچار رشد صد در صدی شدن ایشون یک کلمه تحلیل ارايه نکرده مگه میشه کسی تو بورس همچین سودی کنه بعد جای این که بشینه تحلیل ارايه بده بشینه زیر پست های تابناک و فارس نیوز از مموتی دفاع کنه
نظر
-
پاسخ : نبض سیاست
در اصل توسط Rudel پست شده است View Postچه جوری هست که تو سهام پونصد درصد سود؟ کرده الان خیلی از سهم ها دچار رشد صد در صدی شدن ایشون یک کلمه تحلیل ارايه نکرده مگه میشه کسی تو بورس همچین سودی کنه بعد جای این که بشینه تحلیل ارايه بده بشینه زیر پست های تابناک و فارس نیوز از مموتی دفاع کنه
ا.ن بزرگ در دانشگاه جعلیش اینو درس میده!!
فکرشو کنید اگه میخواست با اون مدیریتش جهان رو بگردونه الان تو منطومه شمسی چیزی به نام کره زمین نبود!!
زندگی بدون تحریم سلام....
نظر
نظر