اخبار گروه خودرو

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • وحید 20
    ستاره‌دار(98)
    • Mar 2011
    • 29911

    #2401
    پاسخ : اخبار گروه خودرو

    ادعای جدید درباره قیمت خودروهای داخلی

    مشاور انجمن خودروسازان ایران موضوع جدیدی را درباره قیمت خودروهای داخلی مطرح کرد.

    داوود میرخانی رشتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: قیمت جدید اعلام شده برای خودروهای داخلی دو درصد کمتر از قیمت اصلی این محصولات است.

    وی با بیان اینکه شورای رقابت دو درصد از قیمت جدید محصولات را به عنوان عدم رشد بهره‌وری کم کرده است، خاطرنشان کرد: در قانون برنامه پنجم توسعه ذکر شده که اقتصاد کشور باید دو درصد بهره‌وری داشته باشد.

    مشاور انجمن خودروسازان ایران ادامه داد: در این زمینه شورای رقابت باید توضیح دهد که در شرایط فعلی کدام بخش اقتصادی کشور دو درصد بهره‌وری داشته که این شورا صنعت خودرو را به این دلیل جریمه کرده است؟

    وی افزود: آیا صنعت خودروی کشور که در شرایط بحرانی دو سال اخیر از بیکار کردن 30 هزار کارگر شاغل خودداری کرده باید تاوان این اقدام خود را با کاهش قیمت و جریمه دو درصدی بدهد.

    میرخانی رشتی با بیان اینکه میزان اصلی افزایش قیمت خودروها 6 تا 9 درصد بوده است، تصریح کرد: با اعمال دو درصد جریمه بهره‌وری، میزان افزایش قیمت‌ها 4 تا 7 درصد اعلام شده است.

    وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه تولید یک میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو در سال جاری میزان ضرر و زیان خودروسازان از این ناحیه حدود 600 میلیارد تومان خواهد بود.

    مشاور انجمن خودروسازان ایران اظهار کرد: پس از دو سال بحران صنعت خودرو در حال بازسازی خود است اما برخوردهای این چنینی مانع این کار خواهد شد.
    درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

    توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

    نظر

    • مخبرالدوله
      عضو فعال
      • May 2012
      • 5228

      #2402
      پاسخ : اخبار گروه خودرو

      کد خبر: ۱۹۶۱۱۹
      ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱

      اولین دستگاه خودرو سراتو مدل اتوماتیک در شرکت سایپا تولید شد.


      به گزارش مهر، شهریار رضایی فر اظهار داشت: راه اندازی خط تولید سراتو جهت تولید آزمایشی صورت پذیرفته و تولید انبوه این خودرو از ابتدای مردادماه آغاز خواهد شد و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال جاری بین 4 تا 5 هزار دستگاه سراتو در سایپا تولید خواهد شد.


      وی با اشاره به این که ظرفیت خطوط تولید سراتو در سایپا بین 12 تا 15 هزار دستگاه در سال است تصریح کرد: برنامه تامین و ارسال پک های CKD با شرکت کیاموتورز نهایی شده استو این خودرو در دو مدل با موتورهای 1600سی سی با گیربکس معمولی و موتور 2000 سی سی با گیربکس اتوماتیک تولید و به بازار عرضه خواهد شد.


      مدیر پروژه خودرو سراتو در سایپا، افزود: شرکت کیاموتورز شریک تجاری قدیمی سایپا است و این دو مجموعه تاکنون چندین تجربه موفق همکاری داشته اند و ان شاء الله در آینده این همکاری ها گسترده تر خواهد شد.


      بر اساس این گزارش، خودرو سراتو به عنوان یکی از با کیفیت ترین خودروهای حال حاضر در دنیا محسوب شده و در تیراژ بالایی در شرکت کیاموتورز تولید و در سراسر جهان به فروش رسیده است.


      سایپا با هدف پاسخ گویی به نیاز مشتریان، ایجاد تنوع در سبد محصول را به عنوان راهبرد اصلی خود برای آینده در دستور کار قرار داده و قرار است تا پایان سال جاری چندین خودرو دیگر نیز به سبد محصولات این شرکت افزوده شوند.

      مردم میپرسند که ا.ن را چه کسانی حمایت میکنند؟؟؟

      نظر

      • zorba
        ستاره دار(3)
        • Aug 2013
        • 3951

        #2403
        پاسخ : اخبار گروه خودرو

        در نهایت معلوم نشد این شرکت های به اصطلاح تولیدی چه نوع "تولیدی" دارند؟!
        اگر قرار است "سراتو" در ایران سر هم (اسمبل) شود، خب اسم این تولید نیست.
        اگر تولید است پس چرا با تحریم و تحویل نگرفتن قطعات، شرکت ها از به اصطلاح "تولید" وا میمانند؟!
        بهتر نیست خود کیا، خود رنو و ده ها شرکت مشتاق دیگر در ایران نیرو جذب کرده و واقعا خودرو "تولید" نمایند؟
        چرا باید این وسط واسطه ای به اسم "تولید داخلی" با هزارجور اسم و رسم گوش مردم را ببرد و خودرو بی کیفیت و وارداتی را با منت به مردم بیندازد؟
        .......
        زی تیر نگه کرد پر خویش بر او دید***گفتا ز که نالیم که از ماست که بر ماست

        نظر

        • نیکا
          ستاره‌دار (۲)
          • Nov 2011
          • 2129

          #2404
          پاسخ : اخبار گروه خودرو

          در اصل توسط zorba پست شده است View Post
          در نهایت معلوم نشد این شرکت های به اصطلاح تولیدی چه نوع "تولیدی" دارند؟!
          اگر قرار است "سراتو" در ایران سر هم (اسمبل) شود، خب اسم این تولید نیست.
          اگر تولید است پس چرا با تحریم و تحویل نگرفتن قطعات، شرکت ها از به اصطلاح "تولید" وا میمانند؟!
          بهتر نیست خود کیا، خود رنو و ده ها شرکت مشتاق دیگر در ایران نیرو جذب کرده و واقعا خودرو "تولید" نمایند؟
          چرا باید این وسط واسطه ای به اسم "تولید داخلی" با هزارجور اسم و رسم گوش مردم را ببرد و خودرو بی کیفیت و وارداتی را با منت به مردم بیندازد؟
          .......
          سلام کاملا گفته شما درست است ما مدیریت تولید نداریم و مدیریت دلالی داریم خداکند قطعات (سرمایه ) همراه بامدیریت تولید خارجی ها بیاورند ازما برنمیاید ؟؟؟ شما نگاه کنید کدام یک از ارگان های جدید توانستن یک کارخانه ویاواحد تولیدی حتی برای اعضای خود ایجاد کنند فقط دنبال واردات بااستفاده ازرانت بودند تولید درفنا است !!!!

          نظر

          • جعفرزاده
            عضو فعال
            • Dec 2010
            • 5833

            #2405
            پاسخ : اخبار گروه خودرو

            آغاز مجدد صادرات محصولات ایران خودرو به روسیه






            به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امروز با حضور مدیرعامل ایران خودرو و برخی از نمایندگا
            ن مجلس و سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه مراسم آغاز دوباره صادرات محصولات ایران خودرو به روسیه برگزار شد .



            علی علمی معاونت صادرات و امور بین الملل ایران خودرو در این مراسم با اشاره به اینکه روسیه به عنوان یک کشور بزرگ با جمعیتی حدود 143 میلیون نفر می‌تواند بازار مناسبی برای صادرات محصولات ایران باشد، اظهار داشت: روسیه در سال 2013 حدود دو میلیون 760 هزار دستگاه خودرو به فروش رسانده است که براساس پیش بینی های به عمل آمده این میزان تا سال 2016؛ 3.3 میلیون دستگاه خواهد رسید .



            وی با اشاره به اینکه در سال 2009 به دلیل مقررات و استانداردهای حاکم بر روسیه و عدم مطابقت محصولات ایران با این استانداردها صادرات ایران خودرو به این کشور متوقف شده بود، تصریح کرد: این شرکت درسال 2012 با ارتقای فعالیت های خود و کسب استانداردهای مناسب توانست در اواخر 2013 گواهی تطابق استانداردها را مطابق با معیار روسیه دریافت کند و بدین ترتیب صادرات خود را به این کشور آغاز نماید .



            معاونت صادرات و امور بین الملل ایران خودرو با اشاره به اینکه ظرف چند ماه اخیر مقدمات صادرات محصولات این شرکت به کشور روسیه فراهم شده است، افزود: براساس توافقات بعمل آمده تا پایان 2015 باید 10 هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو به بازار روسیه عرضه شود .



            وی اضافه کرد: محصولات صادراتی ایران خودرو به کشور روسیه شامل خانواده سمند ال ایکس، اس ای، سورن و ال ایکس و محصول رانا به فدراسیون روسیه و کلیه کشورهای cis است .



            علمی با اشاره به اینکه براساس استانداردها ایران برای ادامه صاردات محصولات خود باید استاندارد یورو5 را اجرا و آمادگی داشته باشد تا محصولات خود را با استاندارد یورو6 به بازار عرضه کند، تصریح کرد: امیدواریم با بسترسازی مناسب بتوانیم به استانداردهای مذکور جهت افزایش حجم صاردات محصولات خود به بازار روسیه داشته باشیم چرا که اعتقاد بنده صادرات موتور محرک برای ارتقای سطح کیفی محصولات به داخل کشور به حساب می‌آید که در همین راستا باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

            نظر

            • rajabnejad
              عضو فعال
              • Jan 2012
              • 4331

              #2406
              پاسخ : اخبار گروه خودرو

              احتمال 2 برابر شدن مبلغ وام خودرو




              به گزارش خبرنگار مهر، افزایش قیمت خودرو طی یکی، دوسال گذشته و بازنگری در قیمت های خودرو توسط شورای رقابت در حالی اتفاق افتاده است که هنوز شورای پول و اعتبار برای افزایش وام خودرو به جمع بندی نرسیده است، از سوی دیگر مسئولان اعتباری بانک مرکزی مطرح می کنند که افزایش وام خودرو در کمیته ای در این بانک بررسی و نهایی شده و ابلاغ آن منوط به تصویب در کمیسیون اعتبارات بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار است .



              شورای پول و اعتبار هفته گذشته در مورد انواع نرخ سود سپرده ها، تسهیلات، عقود مبادله ای، نرخ لیزینگ ها و غیره تصمیم گیری کرد، در عین حال چندی پیش بانک مرکزی با توجه به معضل ایجاد شده در بخش وام قرض الحسنه ازدواج و اینکه بیش از یک میلیون نفر در صف دریافت این وام هستند، راهکارهایی را ارائه کرد، با این وجود تصمیم نهایی در مورد افزایش وام خودرو مطرح نشد .



              وعده مسئولان بانک مرکزی محقق نشد



              هم اکنون سقف وام خودرو 7 میلیون تومان است و نرخ سود آن طبق تعرفه بانکها در عقود مبادله اي محاسبه می شود؛ افزایش وام خودرو به 14 میلیون تومان یعنی دو برابر مبلغ فعلی از زمان دولت قبلی مطرح است و با وجود وعده های متعدد مسئولان بانکی هنوز تغییری در میزان ان وام رخ نداده است .



              بانکها در حالی هنوز مبلغ 7 میلیون تومان وام خودرو را همچنان در دستور کار خود دارند که پیش از این با این میزان وام متقاضی خرید خودروی داخلی می توانست، هزینه خرید یک خودروی پراید را به صورت کامل و 100 درصد تامین کند؛ اما با افزایش نرخ هایی که در بازار خودرو اتفاق افتاده است، با این وام وام تنها می توان حدود 30 تا 40 درصد هزینه خرید یک خودرو مانند، پراید یا تیبا که ارزان ترین خودروهای داخلی هستند را پرداخت کرد .



              عدم بازنگری در وام بانکی خودرو باعث شده است که هزینه تامین و خرید یک واحد خودرو برای اقشار متوسط و ضعیف سخت شود، این در حالی است که مسئولان بانکی پیش از این وعده 2 برابر شدن این وام را داده بودند، گرچه افزایش دو برابری وام خودرو هم قدرت خرید زیادی را ایجاد نمی کند .



              سرنوشت وام مسکن در انتظار خودرو



              در حال حاضر قیمت تنها چند مدل خودرو کمتر از 30 میلیون تومان است، بنابراین دو برابر شدن وام خودرو هم نمی تواند مانند گذشته بخش اعظم قیمت خرید را تامین کند. یعنی چنانچه وام خرید خودرو 14 میلیون تومان هم بشود، مانند تصمیمی که بانک مرکزی برای افزایش وام تسهیلات خرید مسکن گرفت اما نتوانست قدرت خریدی ایجاد کند، وام خودرو نیز به چنین سرنوشتی دار خواهد شد .



              در حال حاضر میزان تقاضا از بانکها برای دریافت وام خودرو با توجه به کاهش قدرت خرید، سود دریافتی کاهش یافته است و از سوی دیگر بانکها با توجه به کمبود منابع قرض الحسنه و غیره نیز پرداخت این وام را از دستور کار خود به صورت جدی خارج کرده اند، به هر حال بازنگری جدی در میزان وام خودرو و تامین تقاضاها ضروری به نظر می رسد .



              از سوی دیگر گرچه تمام بانکها وام خودرو نمی پردازند، اما آنها که این نوع وام را ارائه می کنند، شرایط ویژه و خاص خود را برای وام خودرو در نظر می گیرند که از جمله آنها افتتاح حساب پس انداز قرض الحسنه نزد شعبه است، البته اولويت با كسانيكه بيش از يك سال سابقه افتتاح حساب دارند، خواهد بود .



              مبلغ تسهيلات تا سقف 7 میلیون تومان و متناسب با درآمد متقاضي است، سن متقاضي حداقل 18 سال تمام نیز لحاظ می شود. نوع عقد، فروش اقساطي و مدت بازپرداخت آن در بانکهای مختلف متغیر است اما معمولا بین 55 تا 60 قسط اقساط ماهانه مساوی را شامل می شود .




              این شرایط در حالی است که بانک مرکزی اخیرا نرخ سود لیزینگ ها را مورد بازنگری قرار داده است و نرخ آنها نیز مانند بانکها تعیین شده است، بنابراین در لیزینگ ها نیز انگیزه فعالیت در این زمینه مطابق با نرخ های تعیین شده بیشتر می شود، همچنین به نظر می رسد با افزایش میزان وام خودرو در بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار، افزایش تقاضا از لیزینگ های دارای مجوز از بانک مرکزی برای دریافت این نوع تسهیلات افزایش یابد.
              هرگاه زندگی را جهنم دیدی, سعی کن پخته بیرون آیی, سوختن رو همه بلدند ....

              نظر

              • ائلشن
                عضو فعال
                • Oct 2012
                • 993

                #2407
                رشد 270 درصدی تولید

                رشد 270 درصدی تولید خودرو در سه ماهه اول 93 ایران خودرو


                نظر

                • مسعود اب
                  عضو فعال
                  • Jun 2013
                  • 1502

                  #2408
                  پاسخ : اخبار گروه خودرو

                  امروز دو شرکت بزرگ خودروساز در نامه های جداگانه آمار تولید در 3 ماهه نخست سال مالی منتهی به 29 اسفند 93 را به بازار گزارش کرده اند.


                  "خودرو" در دوره 3 ماهه مذکور با رشد 272 درصدی محصولات گروه پیکان، 150 درصدی گروه پژو، 341 درصدی گروه سمند و 177 درصدی مجموع تولیدات در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل روبرو بوده است.

                  همچنین "خساپا" نیز دوره 3 ماهه نخست سال مالی 93 را با افزایش 10 درصدی تولید پراید، 130 درصدی تیبا و 31 درصدی کل محصولات نسبت به دوره مشابه سال قبل به پایان رسانده است.
                  بمنظور موفقیت
                  تمایل شما برای رسیدن به موفقیت، باید بیشتر از ترس از شکست باشد . . .

                  نظر

                  • mhjboursy
                    ستاره‌دار (۱۳)
                    • Jul 2013
                    • 18270

                    #2409
                    پاسخ : اخبار گروه خودرو

                    این اختلاف بین سایپا و ایران خودرو چه علتی دارد؟
                    «محمد حسین» هستم.
                    امیرالمومنین(ع):برای دنیایت چنان کار کن که گویا همیشه زندگی خواهی کرد و برای آخرتت چنان که گویا فردا خواهی مرد.

                    نظر

                    • ali20005
                      عضو فعال
                      • Dec 2013
                      • 230

                      #2410
                      پاسخ : اخبار گروه خودرو

                      در اصل توسط مسعود اب پست شده است View Post
                      امروز دو شرکت بزرگ خودروساز در نامه های جداگانه آمار تولید در 3 ماهه نخست سال مالی منتهی به 29 اسفند 93 را به بازار گزارش کرده اند.


                      "خودرو" در دوره 3 ماهه مذکور با رشد 272 درصدی محصولات گروه پیکان، 150 درصدی گروه پژو، 341 درصدی گروه سمند و 177 درصدی مجموع تولیدات در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل روبرو بوده است.

                      همچنین "خساپا" نیز دوره 3 ماهه نخست سال مالی 93 را با افزایش 10 درصدی تولید پراید، 130 درصدی تیبا و 31 درصدی کل محصولات نسبت به دوره مشابه سال قبل به پایان رسانده است.
                      تا کور شود هر آنکه نتوان دید
                      [CENTER][B][FONT=lucida console] [SIZE=4]/:.Heart.:/الیس الله بکاف عبده-آیا خدا برای بنده‌اش کافی نیست؟ (زمر/۳۶)[/SIZE][/FONT][/B]/:.Heart.:/
                      [/CENTER]

                      نظر

                      • غفران
                        عضو فعال
                        • Sep 2013
                        • 1123

                        #2411
                        پاسخ : اخبار گروه خودرو

                        احتمال دو برابر شدن میزان وام خودرو
                        آغاز صادرات محصولات ایران خودرو به روسیه
                        افزایش 270 درصدی تولید محصولات ایران خودرو در 3ماهه 93
                        کاهش روز افزون قیمت ارزهای خارجی(من جمله دلار)
                        تولید 10 محصول جدید در ایران خودرو در 3سال آینده
                        و... نمیدانم چه مرگشه؟؟؟
                        البته سناریوی مشابه فعلی ایران خودرو نزدیک به 5سال پیش در آذر آب اتفاق افتاد هر روز اخبار تولیدات جدید و طرحهای جدید از آذرآب منتشر میشد
                        و هر روز
                        قیمت آذر آب پائین میامد تا قیمت را رساندند به زیر 30 تومن خالی(27تومان) اما بعداز گذشت چند سال و احتساب افزایش سرمایهقیمت آذر آب؟؟؟؟
                        ولو ان اهل القری امنوا واتقوا لفتحنا علیهم برکات من السماء و الارض

                        نظر

                        • مسعود اب
                          عضو فعال
                          • Jun 2013
                          • 1502

                          #2412
                          پاسخ : اخبار گروه خودرو




                          گروه خودرو: جلسات مشترك خودروسازان و شوراي رقابت در رابطه با بررسي «پنج شرط اصلي» فرمول جديد تعيين قيمت در حال نهايي شدن است.

                          به گفته رئيس شوراي رقابت با نهايي شدن چگونگي اجراي اين شروط، قيمت‌هاي جديد نيز از سوي خودروسازان اعمال خواهد شد. رضا شيوا به خبرنگار «دنياي اقتصاد» مي‌گويد: در حال حاضر تنها مساله‌اي كه با خودروسازان داريم اجراي پنج شرط اصلي است كه تا خودروسازان آنها را اجرا نكنند، نمي‌توانند افزايش قيمتي داشته باشند. يكي از پنج شرط شورا، تعيين ميزان توليد خودروسازان مطابق با نظر شوراي رقابت است كه به گفته شيوا، توافق‌هاي لازم بر سر اجراي اين شرط انجام شده است.

                          بحث آپشن‌ها نيز در جلسات مشترك خودروسازان و شوراي رقابت به نتيجه رسيده است، رئيس شوراي رقابت در اين رابطه مي‌گويد: قيمت استانداردهاي يورو4 و كيسه هوا به‌عنوان آپشن‌ها يا استانداردهايي اجباري به آيتم‌هايي مانند ماليات بر ارزش افزوده، هزينه بيمه شخص ثالث و ساير هزينه‌هاي شماره‌گذاري اضافه مي‌شود تا به قيمت نهايي خودرو كه قيمت مصرف‌كننده است برسيم.

                          شيوا در ادامه با تاكيد بر اينكه قيمت‌هاي اعلامي از سوي شوراي رقابت به‌عنوان قيمت‌هاي پايه غيرقابل‌تغيير هستند، مي‌گويد: از اين پس فاكتور فروش خودروسازان شامل يك قيمت پايه است كه ما اعلام كرده‌ايم به همراه ساير هزينه‌هايي كه شماره‌گذاري يك خودرو دارد و همچنين قيمت‌ آپشن يورو4 و كيسه هوا.

                          رئيس شوراي رقابت با اشاره به ثابت بودن پنج شرط اعلام شده از سوي شوراي رقابت، مي‌گويد: هر چند اين شرط‌ها اجباري هستند اما نحوه اجراي آنها مي‌تواند تغيير كند، به اين معنا كه اگرچه ما يك روش فروش از خودروسازان خواسته‌ايم و بر سر آن به نتيجه رسيده‌ايم، اما اگر در آينده ديديم كه روش فروش بهتري وجود دارد حتما تغييرات لازم را ايجاد مي‌كنيم، اين تغيير در رابطه با شرط تيراژ توليد يا شروط ديگر نيز صدق مي‌كند.
                          بمنظور موفقیت
                          تمایل شما برای رسیدن به موفقیت، باید بیشتر از ترس از شکست باشد . . .

                          نظر

                          • مسعود اب
                            عضو فعال
                            • Jun 2013
                            • 1502

                            #2413
                            پاسخ : اخبار گروه خودرو





                            به گزارش سایپا نیوز، مهندس فریدون حمیدی، مدیر عامل این شرکت به عنوان سخنران اصلی این همایش اظهار داشت، امروزه بازاریابی بر مبنای تحقیقات بازار، از مهمترین عوامل موفقیت سازمان ها و بنگاههای توسعه یافته در دنیای رقابتی است. به همین جهت شناسائی مشتری، آگاهی از نیازهای او و تامین خواسته های وی مهمترین رمز بقا و ماندگاری سازمان هاست. مهندس حمیدی، در ارتباط با علت حضور این شرکت در همایش مذکور افزود، از آنجائیکه زامیاد به عنوان نخستین شرکت تولید کننده خودروهای تجاری در کشور، در سال 52 شروع به کار کرد می تواند به عنوان یک شرکت قدرتمند تجاری، الگوی دیگر تجاری سازان کشور باشد و اکنون نیز نقش بی بدیلی در ناوگان حمل و نقل کشور و اقتصاد ملی ایفا مینماید، از همین رو برگزار کنندگان این همایش از مدت ها قبل با انجام مذاکرات و مکاتبات شرایط مشارکت زامیاد را فراهم نمودند.

                            وی، زامیاد را به مانند دانشگاهی اندوخته از تجربه توصیف کرد و اظهار داشت، زامیاد در جامعه و سطح جهان دارای سابقه و حرمت بالایی است که این امر خود گویای این نکته است که این سازمان از سال‌های دور خودروهای تجاری سنگین مانند ولو N10 و N12 تولید ‌و به بازار داخل و منطقه عرضه کرده است و نخستین خودروسازی است که با سه برند بزرگ دنیا شامل ایویکو، ولوو، و نیسان، سابقه همکاری دیرینه دارد. و این نشان دهنده توان زامیاد در تولید و عرضه خودرو‌های تجاری در کشور و حتی در منطقه می‌باشد این مهم خود با اتکا به پتانسیل بالای نیروی متخصص درتمامی سطوح سازمان با دارا بودن تجربه سال‌ها تلاش، تحقق این امر را در صنعت خودروسازی کشور را به ثبت رسانده‌ است و این تلاش و تجربه برای سازمانی به مانند زامیاد سرمایه ارزنده‌ای به حساب می‌آید.
                            مدیر عامل زامیاد، ضمن تشریح استراتژیهای اصلی رهبران بازار، اتخاذ رویکرد بازرگانی و انجام فعالیت های کارشناسی در بازاریابی، بازارسازی و بازارسنجی را در راستای ایجاد منابع درآمد و جذب نقدینگی ضروری دانست و گفت، باید فعالیت های تجاری برای کسب درآمد و سوددهی بیشتر مجموعه بیش از گذشته در دستور کار قرار گیرد. وی در همین رابطه افزود، اخیرا با همکاری مدیران و کارشناسان واحدهای مختلف شرکت، بدون برون سپاری، موفق به برگزاری سه فقره کلینیک خودرو، شدیم که نتایج به دست آمده از این کلینک ها نشان دهنده پتانیسل بالا و قابلیت و توانمندی عناصر مختلف سازمان می باشد. حمیدی، با اشاره به فعالیت‌های زیربنایی انجام شده در این شرکت اظهار داشت، زامیاد در بخش خودروهای تجاری کشور، در جایگاه مناسب و با پتانسیل بالایی در بخش خودروهای تجاری کشور قرار دارد؛ درعین حال محصول نام آشنای این شرکت، "وانت آبی زامیاد" اگر چه تغییرات اساسی در اجزاء آن صورت گرفته است اما با محدودیت‌ها و تغییر ذائقه و سطح خواسته‌های مشتریان در بازار مواجه است.

                            مدیر عامل زامیاد، توسعه محصول و ایجاد تنوع در محصولات را، نیاز مهم این شرکت برشمرد و با اشاره به اتخاذ رویکرد مشتری محور به عنوان رسالت اولیه این شرکت گفت، تولید خودروهای منطبق با نیازها و سلائق مشتری، محوری ترین فعالیت درآمدزا در زامیاد محسوب می شود. بر همین اساس با همکاری و مساعدت مدیریت ارشد گروه سایپا، توانستیم مصوبه توسعه محصول را اخذ کنیم و در اولین مرحله موفق شدیم وانت جدیدی را منطبق با استاندادهای روز دنیا و نیاز مشتری بنام وانت پادرا بر گرفته از نام اصیل ایرانی را به بازار معرفی کنیم. که این اقدام با توجه به ضرورت تنوع خودرو در بازار، افزایش سطح انتظارات مشتریان و سخت تر شدن استانداردها و شرایط پیش رو رویکرد مهمی در تاریخ 50 ساله زامیاد به شمار می رود. وی در پایان رشد چشمگیر ارزش سهام زامیاد، را از دست آوردهای دیگر سال های اخیر دانست و اظهار داشت کسب و افزایش رضایتمندی تمامی ذینفعان سازمان بویژه سهامداران شرکت، از برنامه های محوری مدیریت می باشد که با شناسائی و رفع بسیاری از موانع و تنگناها موفق شدیم ارزش سهام این شرکت را که در ابتدای سال 92 از وضعیت نامناسبی روبرو، بود با یک جهش کم نظیر به رشد قابل قبولی رسانده که به یاری خداوند منان خبرهای خوشی را برای سهامداران شرکت در مجمع عمومی خواهیم داد. گفتنی است در پایان این همایش لوح تقدیر و تندیس افتخار شرکت های برتر در زمینه مشتری مداری توسط مهندس حمیدی، مدیر عامل زامیاد به شرکت های منتخب اهدا شد.
                            بمنظور موفقیت
                            تمایل شما برای رسیدن به موفقیت، باید بیشتر از ترس از شکست باشد . . .

                            نظر

                            • mhjboursy
                              ستاره‌دار (۱۳)
                              • Jul 2013
                              • 18270

                              #2414
                              پاسخ : اخبار گروه خودرو

                              سلام

                              چرا سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران این روزها به یاد بورس اوراق بهادار تهران نیست؟

                              چرا آن زمانی که بورس تهران ، این دماسنج اقتصادی ایران ، عدد های بالا را نشان می داد ، هر روز اخبار های گوناگون به صد روش مختلف از تمامی کانال های تلویزیونی صدا و سیما پخش می شد ،

                              ولی اکنون که هر روز وضع از روز قبل بدتر است و یک عده یا گروه در حال تنزل دادن تمامی سهم های موجود در بازار بورس هستند ، هیچ گزارشگری و کارشناسی و خبری در این مورد در برنامه های صدا سیما مشاهده نمی شود؟

                              چرا حتی کسی نمی آید و بررسی کند که مشکل از کجاست؟

                              این دست های پنهان از کجاست که دارد تمام گروه های بورسی را با هم به قهقرا می برد؟

                              آیا سازمان صدا سیما فقط خبر های مثبت را در دستور کار پخش خود قرار داده ؟

                              آیا سازمان صدا سیما می خواهد که خبر های مثبت را از کانال های آن سازمان بشنویم و خبر های دیگر را از کانال های ماهواره ای کشور های بیگانه؟

                              پس چرا سازمان صدا سیما در جهت دغدغه ی عمومی خیل بسیاری از مردم ( خانواده های میلیون سهامدار کشور ) که سرمایه هایشان توسط عوامل ناشناس ناپدید شده گزارشی تهیه نمی کند؟

                              چرا در گزارش های 20:30 و بالاتر از خبر و مجله ی خبری و امثالهم از هزارن مورد پیش پا افتاده صحبت می کند ولی از بحران حال حاضر بورس سخنی به میان نمی آورند ؟

                              آیا عوامل سازمان صدا و سیما در حال همکاری با تیم اقتصادی دولت محترم تدبیر و امید هستند تا با همکاری هم بوسیله ی از بین بردن سرمایه ی سهامداران خرد تورم را در جامعه مهار کنند؟

                              یا علی
                              «محمد حسین» هستم.
                              امیرالمومنین(ع):برای دنیایت چنان کار کن که گویا همیشه زندگی خواهی کرد و برای آخرتت چنان که گویا فردا خواهی مرد.

                              نظر

                              • alpha041
                                ستاره دار(1)
                                • Aug 2013
                                • 109

                                #2415
                                پاسخ : اخبار گروه خودرو

                                در اصل توسط mhjboursy پست شده است View Post
                                سلام

                                چرا سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران این روزها به یاد بورس اوراق بهادار تهران نیست؟

                                چرا آن زمانی که بورس تهران ، این دماسنج اقتصادی ایران ، عدد های بالا را نشان می داد ، هر روز اخبار های گوناگون به صد روش مختلف از تمامی کانال های تلویزیونی صدا و سیما پخش می شد ،

                                ولی اکنون که هر روز وضع از روز قبل بدتر است و یک عده یا گروه در حال تنزل دادن تمامی سهم های موجود در بازار بورس هستند ، هیچ گزارشگری و کارشناسی و خبری در این مورد در برنامه های صدا سیما مشاهده نمی شود؟

                                چرا حتی کسی نمی آید و بررسی کند که مشکل از کجاست؟

                                این دست های پنهان از کجاست که دارد تمام گروه های بورسی را با هم به قهقرا می برد؟

                                آیا سازمان صدا سیما فقط خبر های مثبت را در دستور کار پخش خود قرار داده ؟

                                آیا سازمان صدا سیما می خواهد که خبر های مثبت را از کانال های آن سازمان بشنویم و خبر های دیگر را از کانال های ماهواره ای کشور های بیگانه؟

                                پس چرا سازمان صدا سیما در جهت دغدغه ی عمومی خیل بسیاری از مردم ( خانواده های میلیون سهامدار کشور ) که سرمایه هایشان توسط عوامل ناشناس ناپدید شده گزارشی تهیه نمی کند؟

                                چرا در گزارش های 20:30 و بالاتر از خبر و مجله ی خبری و امثالهم از هزارن مورد پیش پا افتاده صحبت می کند ولی از بحران حال حاضر بورس سخنی به میان نمی آورند ؟

                                آیا عوامل سازمان صدا و سیما در حال همکاری با تیم اقتصادی دولت محترم تدبیر و امید هستند تا با همکاری هم بوسیله ی از بین بردن سرمایه ی سهامداران خرد تورم را در جامعه مهار کنند؟

                                یا علی
                                چون عده ای ... با ابزار سانسور رسانه میلی را اداره می کنند
                                این رسانه ملی نیست بلکه میلی است!!

                                نظر

                                در حال کار...
                                X