کاربران گرامی بورسی، با توجه به تغییرات اخیر سایت در صورت وجود هر گونه مشکل در استفاده از سایت (درج پیام، عضویت و...) با ایمیل boursy.com[@]gmail.com در ارتباط باشید یا موضوع را در تاپیک «شما بگویید...» درج کنید.
درگفتگو با مدیر مالی شرکت حمل و نقل توکا فولاد عنوان شد:
تأثیر افزایش نرخ گازوئیل بر سود شرکت
شرکت حمل و نقل توکا پیش بینی سود هر سهم برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 93 را مبلغ 226 ریال اعلام نموده است.
شرکت حمل و نقل توکا پیش بینی سود هر سهم برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 93 را مبلغ 226 ریال اعلام نموده است.
مدیر مالی شرکت حمل و نقل توکا در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: در راستای افزایش سطح توان رقابتی شرکت و بالا بردن ظرفیت حمل با توجه به افزایش محصولات و مواد اولیه قابل حمل در کشور و ایجاد پتانسیل قابل قبول در شرکت برای برنده شدن و انجام قراردادها به نحوه صحیح رضایت مندانه اواخر سال گذشته اقدام به افزایش سرمایه 300 درصدی برای تأمین مالی پروژه نوسازی ناوگان صورت پذیرفته که شامل برنامه خرید 60 دستگاه کامیون بود که عمده ترین دلیل پیش بینی افزایش سود عملیاتی شرکت می باشد. پناهنده افزود: در حال حاضر 31 کامیون به شرکت تحویل داده شده و مشغول فعالیت می باشند که با برنامه ریزی های صورت گرفته خرید 29 دستگاه کامیون دیگر بعد از ثبت افزایش سرمایه در مرجع ثبت شرکت ها در سال 93 صورت خواهد گرفت. عادل پناهنده در خصوص قراردادهای شرکت اظهار داشت: برای سال جدید نیز با شرکت در مناقصه و تمدید قرارداد با شرکت فولاد مبارکه جهت انجام عملیات حمل سنگ آهن و گندله، فورواردنیگ و حمل تجهیزات ترخیص کالا و همچنین قرارداد بارگیری و حمل و جابجایی سنگ آهن و ذوب آهن اصفهان تمدید گردید که عمده ترین بخش خدمات مربوط به شرکت فولاد مبارکه می باشد. وی افزود: پیگیری هایی در خصوص افزایش تعداد قراردادها در دست انجام است که در صورت نهایی شدن به اطلاع عموم خواهد رسید. مدیر مالی "حتوکا" پیرامون تأثیر افزایش قیمت حامل ها بر قراردادهای شرکت ابراز داشت: در پیش بینی اولیه برای سال 93 هزینه و درآمد این طرح لحاظ نگردیده است ولی با توجه در نظر گرفتن احتمال تغییرات در قراردادها این امکان برای شرکت وجود دارد که با اجرای فاز 2 طرح هدفمندی تغییرات لحاظ گردد. وی ادامه داد: شرکت همواره در راستای حفظ و افزایش سودآوری در تلاش است بنابراین با مشخص شدن قیمت گازوییل و سایر عوامل تأثیرگذار بر سودآوری، شرکت سریعاً اقدام به ارایه درخواست افزایش نرخ خدمات به سازمان پایانه های حمل و نقل خواهد نمود که در صورت کسب مجوزهای لازم موارد را در قراردادها اعمال خواهیم نمود.
این مقام مالی در شرکت حمل و نقل توکا در خصوص کاهش بدهی های شرکت ابراز داشت: قسمتی از بدهی های شرکت توسط فروش سهام شرکت توکاریل تسویه گردید و قسمت دیگر نیز بزودی از درآمدها تسویه خواهد شد.
در خاتمه عادل پناهده پیرامون چشم انداز وضعیت شرکت در سال 93 اظهار داشت: با توجه به برنامه شرکت برای نوسازی و توسعه ناوگان و اصلاح ساختار مالی برای دستیابی به ساختار مالی بهینه که موجب حداقل نمودن هزینه تأمین مالی و یا هزینه سرمایه و به تبع آن افزایش ارزش سهام شرکت خواهد شد به نظر می رسد چشم انداز مناسبی در انتظار شرکت باشد و توانایی پوشش بودجه برآوردی به طور کامل وجود داشته باشد.http://www.boursenews.ir
شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد همان طور که روز گذشته طی گزارشی به تعدیل مثبت 33 درصدی ناشی از سود تقسیمی توریل اشاره کردیم امروز طی گزارشی اصلاحی از طرف شرکت نیز این امر محقق گردید طوری که سود 389 ریالی پیش بینی شده برای سال مالی منتهی به خرداد 93 را با 35.5 درصد تعدیل مثبت به 527 ریال افزایش داده است . عمده ترین علت این تعدیل نیز همان افزایش 7,829 میلیارد تومانی سود حاصل از سرمایه گذاری ها عنوان شده است که نسبت به پیش بینی قبلی خود 36.5 درصد افزایش یافته است .
هرگاه زندگی را جهنم دیدی, سعی کن پخته بیرون آیی, سوختن رو همه بلدند ....
بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1392/10/04 افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ 260000 میلیون ریال بهمبلغ 610000 میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ 85000 میلیون ریال، از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ 265000 میلیون ریال ) در تاریخ 1393/05/22 در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
مدیرعامل شرکت راهآهن با بیان اینکه دولت از سرمایهگذاری بخش خصوصی برای خرید کانتینرهای ریلی یخچالدار حمایت میکند، گفت: راهآهن تعداد کمی واگن یخچال دار دارد اما به دلیل اینکه باید برای حمل به کشورهای آسیای میانه بوژی را تعویض کنیم، فعلا شرایط استفاده از این واگنها را نداریم.
محسن پورسیدآقایی در خصوص گلایه صادرکنندگان مبنی بر نبود واگن های یخچال دار در حمل و نقل ریلی کشور، گفت: براساس قانون، شرکت راه آهن نمیتواند واگن خریداری کند بلکه بخش خصوصی باید وارد این حوزه شده و در آن سرمایه گذاری کند.
وی با بیان اینکه آمادگی داریم تا تسهیلات بانکی برای خرید این نوع کانتینرریلی به بخش خصوصی بپردازیم، اظهار داشت: راه آهن تعداد کمی واگن یخچال دار دارد اما به دلیل اینکه باید برای حمل به کشورهای آسیای میانه بوژی را تعویض کنیم، فعلا شرایط استفاده از این واگنها را نداریم.
مدیرعامل شرکت راه آهن با اشاره به اینکه واگنهای راه آهن اروپایی است و با خط ریلی کشورهای آسیای میانه همخوانی ندارد، افزود: مگر اینکه واگن یخچال دار را از کشورهای آسیای میانه خریداری کنیم تا بتوانیم به آن کشورها صادرات داشته باشیم.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر،پورسید آقایی تصریح کرد: صادرکنندگان می توانند به عنوان سرمایه گذار وارد این حوزه شوند و کانتینرها را خریداری کنند که برای این منظور، شرکت راه آهن هم از آنها حمایت میکند
هرگاه زندگی را جهنم دیدی, سعی کن پخته بیرون آیی, سوختن رو همه بلدند ....
مدیرعامل شرکت راهآهن با بیان اینکه دولت از سرمایهگذاری بخش خصوصی برای خرید کانتینرهای ریلی یخچالدار حمایت میکند، گفت: راهآهن تعداد کمی واگن یخچال دار دارد اما به دلیل اینکه باید برای حمل به کشورهای آسیای میانه بوژی را تعویض کنیم، فعلا شرایط استفاده از این واگنها را نداریم.
محسن پورسیدآقایی در خصوص گلایه صادرکنندگان مبنی بر نبود واگن های یخچال دار در حمل و نقل ریلی کشور، گفت: براساس قانون، شرکت راه آهن نمیتواند واگن خریداری کند بلکه بخش خصوصی باید وارد این حوزه شده و در آن سرمایه گذاری کند.
وی با بیان اینکه آمادگی داریم تا تسهیلات بانکی برای خرید این نوع کانتینرریلی به بخش خصوصی بپردازیم، اظهار داشت: راه آهن تعداد کمی واگن یخچال دار دارد اما به دلیل اینکه باید برای حمل به کشورهای آسیای میانه بوژی را تعویض کنیم، فعلا شرایط استفاده از این واگنها را نداریم.
مدیرعامل شرکت راه آهن با اشاره به اینکه واگنهای راه آهن اروپایی است و با خط ریلی کشورهای آسیای میانه همخوانی ندارد، افزود: مگر اینکه واگن یخچال دار را از کشورهای آسیای میانه خریداری کنیم تا بتوانیم به آن کشورها صادرات داشته باشیم.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر،پورسید آقایی تصریح کرد: صادرکنندگان می توانند به عنوان سرمایه گذار وارد این حوزه شوند و کانتینرها را خریداری کنند که برای این منظور، شرکت راه آهن هم از آنها حمایت میکند
با تشکر از مطلب دوست گرامی فکر کنم منظور شما توریل باشه نه وتوکا
آنقدر که خرید به موقع مهم است، خرید ارزان مهم نیست.
با تشکر از مطلب دوست گرامی فکر کنم منظور شما توریل باشه نه وتوکا
سلام دوست عزیز؛من برخلاف عقیده شما فکر می کنم ؛تاکیدش برسرمایه گذاری در حوزه فعالیت ریلی هست.
مدیرعامل شرکت راهآهن با بیان اینکه دولت از سرمایهگذاری بخش خصوصی برای خرید کانتینرهای ریلی یخچالدار حمایت میکند، گفت: راهآهن تعداد کمی واگن یخچال دار دارد اما به دلیل اینکه باید برای حمل به کشورهای آسیای میانه بوژی را تعویض کنیم، فعلا شرایط استفاده از این واگنها را نداریم.
محسن پورسیدآقایی در خصوص گلایه صادرکنندگان مبنی بر نبود واگن های یخچال دار در حمل و نقل ریلی کشور، گفت: براساس قانون، شرکت راه آهن نمیتواند واگن خریداری کند بلکه بخش خصوصی باید وارد این حوزه شده و در آن سرمایه گذاری کند.
وی با بیان اینکه آمادگی داریم تا تسهیلات بانکی برای خرید این نوع کانتینرریلی به بخش خصوصی بپردازیم، اظهار داشت: راه آهن تعداد کمی واگن یخچال دار دارد اما به دلیل اینکه باید برای حمل به کشورهای آسیای میانه بوژی را تعویض کنیم، فعلا شرایط استفاده از این واگنها را نداریم.
مدیرعامل شرکت راه آهن با اشاره به اینکه واگنهای راه آهن اروپایی است و با خط ریلی کشورهای آسیای میانه همخوانی ندارد، افزود: مگر اینکه واگن یخچال دار را از کشورهای آسیای میانه خریداری کنیم تا بتوانیم به آن کشورها صادرات داشته باشیم. به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر،پورسید آقایی تصریح کرد: صادرکنندگان می توانند به عنوان سرمایه گذار وارد این حوزه شوند و کانتینرها را خریداری کنند که برای این منظور، شرکت راه آهن هم از آنها حمایت میکند
هرگاه زندگی را جهنم دیدی, سعی کن پخته بیرون آیی, سوختن رو همه بلدند ....
[QUOTE=rajabnejad;533151]سلام دوست عزیز؛من برخلاف عقیده شما فکر می کنم ؛تاکیدش برسرمایه گذاری در حوزه فعالیت ریلی هست.
با عرض سلام و احترام
درسته توریل هم در محدوده حمل ونقل ریلی است ولی وتوکا سهم دار توریل است و در حوضه های دیگری هم فعال است (توریل یکی از ریر مجموعه های وتوکاست دیگر زیر مجموعه های وتوکا : حتوکا ،توسعه توکا،راهبران فولاد اصفهان،توکا اسپادان،ایران ذوب،توکا تدارک،توکا بتن،توکا سبز و ........)
آنقدر که خرید به موقع مهم است، خرید ارزان مهم نیست.
نظر