کاربران گرامی بورسی، با توجه به تغییرات اخیر سایت در صورت وجود هر گونه مشکل در استفاده از سایت (درج پیام، عضویت و...) با ایمیل boursy.com[@]gmail.com در ارتباط باشید یا موضوع را در تاپیک «شما بگویید...» درج کنید.
احوالات خشرق : در خصوص این سهم اخباری مبنی بر افزایش سرمایه 100% از محل آورده نقدی سهامداران به گوش میرسد .
در بعد تکنیکال پس از بازگشت سهم از کف 292 آغاز روند صعودی را شاهد هستیم که با شکستن سقف قبلی سهم در 254 که با گذر از اصل بادبزن همراه میشود، قطعی میشود.
همچنین سهم اکنون درون کانالی صعودی قرار دارد که سقف کانال با تلاقی دونسبت فیبوی اکستنشن و ریتریسمنت در 274 ارزش خواهد یافت .
سایر سطوح مقاومتی سهم 293 و 321 هستند . سقف تاریخی سهم نیز 356 انتظار سهم را میکشد.
مهمترین سطح حمایتی سهم اکنون 237 میباشد.
امروز آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده که 24 خرداد هست در خصوص افزایش سرمایه سهم اومد. ولی جالبه که مدارک و مستندات افزایش سرمایه سهم نیومد!!!!!
جناب مهرورز سلام برادر و استاد عزیز انشالله که سلامت باشید بنده در نماد وبیمه 25% در ضرر هستم و از این وضعیت وبیمه و اصلاعیه کدالش کاملا دچار سردرگمی شدم بنظرتان چه کنم با سهم نه تکنیکال و نه بنیادی وبیمه برایم شفاف نیست اگر بهتر است تعویض کنم با چه سهمی و در چه قیمتی بهتر میدانید عوضش کنم ؟؟؟.....اگر جواب دهید بسیار دعاگو شما میشوم...تشکر
محسن جان من چارت خرینگ و اینجوری دیدم.نظر شما چیه؟
با توجه به میزان ریزش سهم ابتدا خرینگ و سپس خکار و ختوقا و خشرق و خموتور به ترتیب مطلوب من بودن
خوب نگاهیه فقط چنگال رو حذف کنید بهتره چون فاقد کاراییه
مقاومت 300 مهمترین مقاومت سهمه
تو تاپیک کناری امروز در مورد کگاز مطلبی رو زده بودید میشه تکنیکالش رو هم بزارید ممنون میشم.
این سهم پس از افت زیادش بالاخره به کف 560 هم برخورد کرد و برگشت
سهم شنبه روی مقاومت 600 قرار داره و اگر با حجم خوبی ردش کنه رسیدن سهم به 690-700 هم در دسترس سهمه
الگوی وولفی هم توش محتمله که با توجه به اینکه تارگت سهم بالا میشه فعلا گفته نشه بهتره !
اگر سهم 750 رو بزنه کف سه قلو هم خواهد زد!
جناب مهرورز سلام برادر و استاد عزیز انشالله که سلامت باشید بنده در نماد وبیمه 25% در ضرر هستم و از این وضعیت وبیمه و اصلاعیه کدالش کاملا دچار سردرگمی شدم بنظرتان چه کنم با سهم نه تکنیکال و نه بنیادی وبیمه برایم شفاف نیست اگر بهتر است تعویض کنم با چه سهمی و در چه قیمتی بهتر میدانید عوضش کنم ؟؟؟.....اگر جواب دهید بسیار دعاگو شما میشوم...تشکر
این سهم افت زیادی کرده . توصیه به فروش و تعویض در این ناحیه خیلی سخته
کف سهم 120 -123 بود که شکسته شد . فعلا هم سهم روی حمایت 112 هست که امیدوارم این یکی رو دیگه نشکنه وگرنه تا 100 تومن شاید ریزش کنه !!!
واگرایی های مثبتی در سهم دیده میشه . صبر کنید ببینیم حمایت 112 به کجا ختم میشه...
خب بعد 4 ساعت برگشتم بازارو دیدم
بسلامتی امروز خودرو روی سطح بسیار مهم حمایت 270 از حمایت حقوقی برخوردار شد . من نسبت به بازار کم امیدم. ولی اگر حقوقی ها زیر چند تا سهم لیدر رو بگیرن امید به بازار برمیگرده. باید فردا رو هم دید اگر مهندسان بازار اون صندوق حمایت از بازار رو خرج کنند ، بازار میتونه به ثبات برسه
بنظرتون دولت مفلس که بجای پولسازی دستشو تو جیب ملت کرده میاد این صندوق رو خارج کنه ؟
صندوق اومده مال مفت جمع کنه گردن یعده رو کلفت کنه واسه همین تنها حسن صندوق اینه که هرموقع ورود کرد بدونین بازار مفت شده و مگسان گرد شیرینی جمعند
یعنی وقت ورود همون موقع هستش
سلام استاد مهرورز عزیز اوقات عالی شما بخیر و خوشی باشد انشالله ........استاد و برادر عزیز اگر برایتان مقدور است امشب وبیمه کگاز و شلعاب رو دوباره تحلیل تکنیکال بزنید خیلی ها این سهم ها را دارند و چشم به راه اینده سهام هایشان هستند........ممنون و سپاسگزار میشوم اگر جواب بنده حقیر را بدهید
درود.محسن جان ممنونت میشم هروقت تونستی یه نظر کوتاه به صنایع مختلف داشته باشی.بعضی هاشون مثل ساختمونیها و فلزات اساسی و داروویها و بانکی جاهای حساسی اند.نظر خودم اینه که افت خاصی نمیکنند اما بالای خاصی هم ندارند.پیشاپیش ممنون
کاهش ۵درصدی قیمت خودرو
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه افزایش قیمت خودرو منطقی نیست گفت: اگر خودروسازان هزینه مالی خود را از ۱۳ درصد به ۸ درصد کاهش دهند احتمال کاهش ۵ درصدی قیمت خودرو وجود دارد. کاهش ۵درصدی قیمت خودرو به گزارش افکارنیوز، رضا رحمانی ،با اشاره به کاهش ۵ درصدی قیمت خودرو گفت:با توجه به کاهش تحریم ها افزایش قیمت خودرو منطقی نیست. نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گرانی غیر منطقی خودرو از ۲ تا ۱۰ میلیون تومان را تائید کرد و گفت: این موضوع در گزارش تحقیفق و تفحص مجلس از صنعت خودروسازی آمده است. رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین درباره ورود خودروسازان خارجی به داخل و عقد قرارداد با آنها گفت: در نامه ای به وزیر صنعت و معدن و تجارت نوشتم که خودروسازان خارجی برای سرمایه گذاری در داخل باید چند آیتم را در قراردادها رعایت کنند. این نماینده مردم در مجلس نهم به این آیتم ها اشاره کرد و گفت: خودروهای خارجی بایستی ساخت داخل باشند و مونتاژ نباشند. رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود : خودروهای خارجی برای سرمایه گذاری در کشور باید متنوع و به روز را در داخل کشور تولید کنند و امتیاز ساخت خودرویی اگر به ایران داده میشود به سایر کشورهای منطقه داده نشود و بازار آن در دست ایران بماند.
کاهش ۵درصدی قیمت خودرو
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه افزایش قیمت خودرو منطقی نیست گفت: اگر خودروسازان هزینه مالی خود را از ۱۳ درصد به ۸ درصد کاهش دهند احتمال کاهش ۵ درصدی قیمت خودرو وجود دارد. کاهش ۵درصدی قیمت خودرو به گزارش افکارنیوز، رضا رحمانی ،با اشاره به کاهش ۵ درصدی قیمت خودرو گفت:با توجه به کاهش تحریم ها افزایش قیمت خودرو منطقی نیست. نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گرانی غیر منطقی خودرو از ۲ تا ۱۰ میلیون تومان را تائید کرد و گفت: این موضوع در گزارش تحقیفق و تفحص مجلس از صنعت خودروسازی آمده است. رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین درباره ورود خودروسازان خارجی به داخل و عقد قرارداد با آنها گفت: در نامه ای به وزیر صنعت و معدن و تجارت نوشتم که خودروسازان خارجی برای سرمایه گذاری در داخل باید چند آیتم را در قراردادها رعایت کنند. این نماینده مردم در مجلس نهم به این آیتم ها اشاره کرد و گفت: خودروهای خارجی بایستی ساخت داخل باشند و مونتاژ نباشند. رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود : خودروهای خارجی برای سرمایه گذاری در کشور باید متنوع و به روز را در داخل کشور تولید کنند و امتیاز ساخت خودرویی اگر به ایران داده میشود به سایر کشورهای منطقه داده نشود و بازار آن در دست ایران بماند.
سلام / ببخشید این مطلب رو اینجا و تو این تاپیک می نویسم ولی بنده در صنعت خودرو مشغول بکار هستم و البته در بخش خصوصی ، لازم دیدم نکته ای رو اشاره کنم در خصوص اظهار نظر حضرات که به نظر بنده این شروط گذاشتن کمی غیر منطقیست و عملا سرمایه گزار خارجی را که همین الان برای ورود به ایران با عدم امنیت سرمایه گزاری مواجه هست را منصرف می کند لذا مطمئناً با تولید و مونتاژ خودرو در ایران می توان بازار موفقی در خاور میانه داشت ولی انحصار تولید کمی غیر عادلانست و بعید می دونم این طرح در این بخش موفق باشد.
بعید می دانم وزیر صنعت به نامه ایشان تا این اندازه توجه نمایند و در کل کار غیر کارشناسی زیاد هست وتصمیم غیر کارشناسی بیشتر...
در این برهه باید برای سرمایه گزار بلند مدت انگیزه و امنیت ایجاد کرد نه شرط و شروط
تولید خودرو مثل هر صنعت دیگری نیاز به سوددهی دارد و قیمت تمام شده قطعات ، میزان گمرکی و مالیات ، میزان خودکفایی قطعات ، وجود بازار داخلی برای عرضه ، تورم سالانه ، میزان انرژی و کیفیت محصولات نقش تایین کننده ای در سوددهی این صنعت دارد پس تنها کاهش قیمت نهایی با پیش فرض رفع تحریمها ، صرفاً نمی توان بر روی سوده نبودن این صنعت تصمیم گرفت زیرا تغییر در هر یک از این فاکتورها تاثیر بسزایی در پوشش قیمت دارد.
خرید تجهیزات برای ایجاد خط تولید جدید صرفاً نیاز به بازگشت سرمایه دارد و در شرایط فعلی تحریم و عدم وجود امنیت سرمایه گزاری و البته با دیدگاه کوتاه مدت کم کردن قیمتها را در این فصل از قردادها کمی دشوار می نماید. پس با تیراژ تولید بالا و وجود خریدار به این نسبت شاید بتوان اندکی کاهش قیمت را شاهد باشیم که به عقیده من این بازار کشش قیمتها بیشتر را بعنوان مصرف کننده ندارد.
[COLOR=#000080][I][FONT=tahoma]تصحیح یک تصمیم [B]غلط [/B]بیشتر از گرفتن یک تصمیم [B]صحیح [/B]زمان می برد.[/FONT][/I][/COLOR]
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه افزایش قیمت خودرو منطقی نیست گفت: اگر خودروسازان هزینه مالی خود را از ۱۳ درصد به ۸ درصد کاهش دهند احتمال کاهش ۵ درصدی قیمت خودرو وجود دارد. کاهش ۵درصدی قیمت خودرو به گزارش افکارنیوز، رضا رحمانی ،با اشاره به کاهش ۵ درصدی قیمت خودرو گفت:با توجه به کاهش تحریم ها افزایش قیمت خودرو منطقی نیست. نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گرانی غیر منطقی خودرو از ۲ تا ۱۰ میلیون تومان را تائید کرد و گفت: این موضوع در گزارش تحقیفق و تفحص مجلس از صنعت خودروسازی آمده است. رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین درباره ورود خودروسازان خارجی به داخل و عقد قرارداد با آنها گفت: در نامه ای به وزیر صنعت و معدن و تجارت نوشتم که خودروسازان خارجی برای سرمایه گذاری در داخل باید چند آیتم را در قراردادها رعایت کنند. این نماینده مردم در مجلس نهم به این آیتم ها اشاره کرد و گفت: خودروهای خارجی بایستی ساخت داخل باشند و مونتاژ نباشند. رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود : خودروهای خارجی برای سرمایه گذاری در کشور باید متنوع و به روز را در داخل کشور تولید کنند و امتیاز ساخت خودرویی اگر به ایران داده میشود به سایر کشورهای منطقه داده نشود و بازار آن در دست ایران بماند.
واقعا فکر میکنید که با این تورم 30% ، قیمت خودرو کاهش پیدا میکنه ؟!!!
باور کردن این خبر اون هم از زبون یه نماینده کار عقلانی نیست .
فعلا که بازار به سمت این گروه اومده . اگر حقوقی ها عرضه نکنن امیدوار میشه بود
نظر