پاسخ : کارگاه
ليست اشتباهات شما در بيزينس، بله شما!؟
==========================
✍️ محمد حسين اديب
=============
?بوسيله تيم تحقيقاتي اينجانب ٥٠٠ خبر و پست منتشره در فضاي مجازي بوسيله خبر گزاري ها و كانال ها مورد ارزيابي قرار گرفت.
?سئوال تحقيق اين بود كه خبر و پست منتشره تا چه اندازه در صدد ليست كردن اشتباهات دولت است و به چه ميزان ليست اشتباهات فعال اقتصادي در حوزه بيزينس ، سوژه تهيه محتوا بوده است؛
?در ٩٤ درصد مطالب ، اشتباهات دولت فهرست شده بود و در شش درصد ، به اقدامات درست دولت پرداخته شده و حتي يك مورد نيز سوژه تهيه مطلب ، اشتباهات بخش خصوصي در سرمايه گذاري و بيزينس نبوده است؛
?ليست كردن اشتباهات فعال اقتصادي در حوزه بيزينس ، هدف اين كانال است و اين هدفي است كه به آن در فضاي مجازي پرداخته نميشود لذا از خوانندگان در خواست ميشود براي آگاهي از رزومه اشتباهات دولت ، به دهها خبرگزاري و كانال موجود مراجعه كنند ، اين كانال يك نياز پاسخ داده نشده ، يعني ليست اشتباهات بخس خصوصي را محور تهيه محتوا قرار داده است ، توقع خود از اين كانال را هدفمند كنيد؛
?اين كانال به ليست اشتباهات شما در كسب و كار مي پردازد، لذا اولين متهم خود شما هستيد بله شما ؛ اشتباه نكرده ايد
?نود و نه درصد ايرانيان تقصير محور بحث مي كنند ، يعني يك عامل بيروني را پيدا مي كنند و آن عامل بيروني را به عنوان عامل همه مشكلات و شكست هاي خود معرفي مي كنند ، اين عامل بيروني يك جا دولت ، يك جا شريك زندگي ، يك جا شريك كاري ، يك جا پدر، جاي ديگر مادر و .... است
?دكتر هولاكوئي روان شناس يكبار گفته است ؛ انسان هايي كه تقصير محور بحث مي كنند از منظر روان شناختي انسان هاي شكست خورده اند؛ قضاوت در مورد اين سخن در تخصص من نيست.
?اين كانال تقصير محور تحليل نمي كند ، اين كانال بدنبال ارائه چاره كار ، براي موفق تر شدن در حوزه بيزينس است و معتقد است براي موفق شدن ، شما بايد تغيير كنيد
? بزرگترين عامل شكست انسانها، جذابيت گذشته است ، به خصوص گذشته موفقيت آمير انها ، عامل شكست آنجاست كه رمز موفق بودن در بازار تغيير مي كند اما فعال اقتصادي تغيير نمي كند، بزرگترين رقيب شما براي موفقيت ، رقبا نيستند ، گذشته شماست
?به جاي معرفي كردن ديگران به عنوان عامل شكست ، جستجو كنيد در چه حوزه اي بازار تغيير كرده اما شما تغيير نكرده ايد!؟
?رمز موفق بودن در دهه ٨٠ با رمز موفق بودن در شرايط كنوني متفاوت است، ببينيد آيا همچنان با الگو هاي موفقيت دهه قبل به كسب و كار نمي پردازيد؟
? اگر به دنبال پيدا كردن اشتباهات خود در حوزه بيزينس هستيد اين كانال را بدرستي انتخاب كرده ايد. اگر به دنبال پيدا كردن شريك براي عدم موفقيت هاي خود هستيد ، مطالب لازم را در محتواي عرضه شده نمي يابيد.
?هدف كانال نقد بخش خصوصي است و نه نقد دولت ، البته با هدف كسب سود بيشتر فعالين اقتصادي
ليست اشتباهات شما در بيزينس، بله شما!؟
==========================
✍️ محمد حسين اديب
=============
?بوسيله تيم تحقيقاتي اينجانب ٥٠٠ خبر و پست منتشره در فضاي مجازي بوسيله خبر گزاري ها و كانال ها مورد ارزيابي قرار گرفت.
?سئوال تحقيق اين بود كه خبر و پست منتشره تا چه اندازه در صدد ليست كردن اشتباهات دولت است و به چه ميزان ليست اشتباهات فعال اقتصادي در حوزه بيزينس ، سوژه تهيه محتوا بوده است؛
?در ٩٤ درصد مطالب ، اشتباهات دولت فهرست شده بود و در شش درصد ، به اقدامات درست دولت پرداخته شده و حتي يك مورد نيز سوژه تهيه مطلب ، اشتباهات بخش خصوصي در سرمايه گذاري و بيزينس نبوده است؛
?ليست كردن اشتباهات فعال اقتصادي در حوزه بيزينس ، هدف اين كانال است و اين هدفي است كه به آن در فضاي مجازي پرداخته نميشود لذا از خوانندگان در خواست ميشود براي آگاهي از رزومه اشتباهات دولت ، به دهها خبرگزاري و كانال موجود مراجعه كنند ، اين كانال يك نياز پاسخ داده نشده ، يعني ليست اشتباهات بخس خصوصي را محور تهيه محتوا قرار داده است ، توقع خود از اين كانال را هدفمند كنيد؛
?اين كانال به ليست اشتباهات شما در كسب و كار مي پردازد، لذا اولين متهم خود شما هستيد بله شما ؛ اشتباه نكرده ايد
?نود و نه درصد ايرانيان تقصير محور بحث مي كنند ، يعني يك عامل بيروني را پيدا مي كنند و آن عامل بيروني را به عنوان عامل همه مشكلات و شكست هاي خود معرفي مي كنند ، اين عامل بيروني يك جا دولت ، يك جا شريك زندگي ، يك جا شريك كاري ، يك جا پدر، جاي ديگر مادر و .... است
?دكتر هولاكوئي روان شناس يكبار گفته است ؛ انسان هايي كه تقصير محور بحث مي كنند از منظر روان شناختي انسان هاي شكست خورده اند؛ قضاوت در مورد اين سخن در تخصص من نيست.
?اين كانال تقصير محور تحليل نمي كند ، اين كانال بدنبال ارائه چاره كار ، براي موفق تر شدن در حوزه بيزينس است و معتقد است براي موفق شدن ، شما بايد تغيير كنيد
? بزرگترين عامل شكست انسانها، جذابيت گذشته است ، به خصوص گذشته موفقيت آمير انها ، عامل شكست آنجاست كه رمز موفق بودن در بازار تغيير مي كند اما فعال اقتصادي تغيير نمي كند، بزرگترين رقيب شما براي موفقيت ، رقبا نيستند ، گذشته شماست
?به جاي معرفي كردن ديگران به عنوان عامل شكست ، جستجو كنيد در چه حوزه اي بازار تغيير كرده اما شما تغيير نكرده ايد!؟
?رمز موفق بودن در دهه ٨٠ با رمز موفق بودن در شرايط كنوني متفاوت است، ببينيد آيا همچنان با الگو هاي موفقيت دهه قبل به كسب و كار نمي پردازيد؟
? اگر به دنبال پيدا كردن اشتباهات خود در حوزه بيزينس هستيد اين كانال را بدرستي انتخاب كرده ايد. اگر به دنبال پيدا كردن شريك براي عدم موفقيت هاي خود هستيد ، مطالب لازم را در محتواي عرضه شده نمي يابيد.
?هدف كانال نقد بخش خصوصي است و نه نقد دولت ، البته با هدف كسب سود بيشتر فعالين اقتصادي
نظر