<*تالار بورس قم*>

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • bashash
    كاربر فعال
    • Sep 2012
    • 580

    #61
    در اصل توسط شفاف سازی پست شده است View Post
    جناب مردای تبریک می گویم نمی دونستم تاپیک زدی
    مثل اینکه سهم های مشترک زیادی باهم داریم
    همچنان منتظر جهش 40-50 درصدی سهم های بسته شده هسیتم
    امروز اولی رو دشت کردیم 45 % شاراک
    دومی وبانک با صف خرید سنگین
    منتظر بازگشائی همراه با جهش ایرانول
    شیران
    غبشهر
    غمارک
    واتی
    شتران و...
    همراه با صفوف سنگین
    سهگمت
    سشمال
    سفارس
    سکرما
    ...
    موفق باشید
    شفاف خان سلام وعرض ارادت
    مي خواستم نظر شما و دوستان رو راجب شاراك بعد ازاين بازگشايي بدونم ممنون
    .......خداوند فرمودند :شادی ها را برای جمع کردن دوست آفریده ام ولی غم را برای انتخاب بهترین دوست...!

    نظر

    • شفاف سازی
      عضو فعال
      • Nov 2012
      • 2880

      #62
      در اصل توسط bashash پست شده است View Post
      شفاف خان سلام وعرض ارادت
      مي خواستم نظر شما و دوستان رو راجب شاراك بعد ازاين بازگشايي بدونم ممنون

      با سلام
      بشاش جان خدمتت عرض کنم
      این شاراک و وبانک از اون سهم های بسیار بد قلق بازاره
      سود 92 رو تحلیل نکردم ببینم قیمت خورام رو چند گرفته یا محصولات به چند می فروشه

      اگر بخواهی با سود 91 بررسی کنی مفت هستش p/e برابر 3
      ولی اگر بخواهی سود مجمع رو کم بکنی و نسبت به سود 92 p/e بدهی شرایط فرق می کنه
      1080 کم می کنیم با فرض 250 تومان تقسیم سود می مونه 830 تومان با سود 160 تومانی p/e می شه برابر 5

      مگر اینکه تحلیل بکنیم سود سه ماهه اول چقدر می شه؟؟
      اگر سود سه ماهه اول حدود 70 بشه در خرید تو این قیمت ها نباید شک کرد

      موفق باشید

      نظر

      • haselipoor
        عضو عادی
        • Aug 2012
        • 109

        #63
        در اصل توسط m.r_moradi پست شده است View Post
        سلام،از لطفتون سپاسگذارم
        انشالله برای دور هم جمع شدن بروبچه های قمی برای اشنایی بیشتر با همدیگه هماهنگی میکنیم،اصلا شاید نمایشگاه بورس بهونه ی خوبی باشه;)تا خدا چه خواهد...

        در مورد کلاس هم که فعلا خودمون هم باید بریم کلاس تا یاد بگیریم;):Dاما واقعا حیفه ما اساتیدی مثل اقای مهرورز رو توی قم داریم و استفاده نمیکنیم ازشون...;)
        استاد مهرورز که از بزرگان تاپیک هستن.ان شا... که بتونیم در محضر ایشون تلمذ کنیم.
        ولی حالا جدا اگر کلاسی باشه تا علاقمندان بورس جمع بشن بد نیست.
        تا حالا که بچه های قم پایگاهی به اونصورت نداشتن
        وجوداساتیدی مثل شما واقای مهرورز باعث افتخار است

        نظر

        • homework
          عضو فعال
          • May 2012
          • 747

          #64
          بروبچ قمی نیمه شبتون به خیر:D

          دوستانی که از آن لاین تدبیرگران استفاده میکنن
          هنوز صفحه انتقال وجه براشون مشکل داره و یا مشکلش حل شده ؟
          دنیا دو روز است ... روزی برای تو ، روزی علیه تو

          نظر

          • سنایی
            عضو فعال
            • Jun 2026
            • 364

            #65
            سلام
            متاسفانه الان دیتای پست بانک رو ندارم،سعی میکنم در اولین فرصت تحلیل از پست بان هم ارائه کنم...[/QUOTE
            سلام همشهریان
            سیگنالهای مثبت از این سهم صادرشده/مجامع 89-90 تا آخرِخرداد قطعا تشکیل میشود ودرمجمع فوق العاده افزایش 700% سرمایه نیز مطرح میشود.پیشنهاد به خرید نیست بلکه تحلیل مدِ نظر است.
            http://www.postbank.ir/default-215.a...4&NewsId=11538

            نظر

            • m.r_moradi
              عضو فعال
              • Sep 2012
              • 2188

              #66
              در اصل توسط شفاف سازی پست شده است View Post
              جناب مردای تبریک می گویم نمی دونستم تاپیک زدی
              مثل اینکه سهم های مشترک زیادی باهم داریم
              همچنان منتظر جهش 40-50 درصدی سهم های بسته شده هسیتم
              امروز اولی رو دشت کردیم 45 % شاراک
              دومی وبانک با صف خرید سنگین
              منتظر بازگشائی همراه با جهش ایرانول
              شیران
              غبشهر
              غمارک
              واتی
              شتران و...
              همراه با صفوف سنگین
              سهگمت
              سشمال
              سفارس
              سکرما
              ...
              موفق باشید
              درود بر شفاف سازی عزیز

              قطعا همسنگر بودن با انسان با دانشی مثل شما برای بنده علاوه بر اینکه لذت بالایی داره،افتخار بزرگی هم محسوب میشه...

              امیدوارم دوباره هم اینجا ببینیمتون و ما رو از دانشتون بهره مند کنید...;)

              در اصل توسط homework پست شده است View Post
              بروبچ قمی نیمه شبتون به خیر:D

              دوستانی که از آن لاین تدبیرگران استفاده میکنن
              هنوز صفحه انتقال وجه براشون مشکل داره و یا مشکلش حل شده ؟
              عزیز یه تماس بگیر با دفتر و تهران و بگو برات تنظیمش کنن،حل میشه...;)
              تمام سال من بی تو...

              نظر

              • محمد 66
                عضو فعال
                • Mar 2011
                • 2938

                #67
                خاور :





                همانطور که در تصویر دوم مشخصه صف خرید شنبه باعث میشه که بره بالای ابر ایچیموکو و تا هدف 75 تومان که در شکل اول الگوی آن رسم شده صعود داشته باشد .

                نظر

                • محمد 66
                  عضو فعال
                  • Mar 2011
                  • 2938

                  #68
                  قند قزوین :



                  در صورتی که شنبه قیمت پایانی سهم زیر 830 ثبت نشود تا 1000 که خط بالای باند هست میتونه بالا بره .

                  نظر

                  • محمد 66
                    عضو فعال
                    • Mar 2011
                    • 2938

                    #69
                    بانک دی :



                    یک مثلث تشکیل داده که به نوک مثلث رسیده و احتمالا دو سه روز آینده بزنه بیرون . هدف مثلث 155 تومان هستش ولی احتمالا زورش نرسه که تا 155 بالا بره . میشه دو هفته ای 10 تا 20 درصد ازش گین گرفت .

                    نظر

                    • محمد 66
                      عضو فعال
                      • Mar 2011
                      • 2938

                      #70
                      وپترو :



                      این سهم از مقاومتهای مهمی تونسته به راحتی عبور کنه ، مقاومتهای 90 و 114 و 130 تومان مقاومتهای مهمی برای سهم بودند که به راحتی ازشون عبور کرد . مقاومتهی بعدی به ترتیب عبارتند از 145 محل تلاقی فیبوی 138 درصد و خط قرمز رنگ و 165 تومان هدف نهایی، در صورت عبور از 145 تا رقم 165 توانایی صعود خواهد داشت . هیچ گونه واگرایی در اندیکاتورها دیده نمیشه و این یعنی روند صعودی همچنان ادامه داره . البته ممکنه چند روز آینده وارد روند اصلاحی بشه و تا حمایت 130 اصلاح داشته باشه . دوستانی که قصد ورود دارند میتونند تو روند اصلاح سهم در قیمت 130 و یا حتی پایین تر وارد شوند .

                      به این نکته هم اشاره داشته باشم که درسته که سهم رشد زیادی را داشته ولی باز هم در این قیمتها ارزشمنده به دلیل افزایش سود آوری زیر مجموعه های شرکت و رشد پرتفوی غیر بورسی شرکت :

                      زیر مجموعه های اصلی شرکت در بورس عبارتند از پسهند و شکربن و پلوله و وساخت ، شدوص ، شفن و شخارک که رشد سود آوری در تمام زیر مجموعه ها دیده می شود .

                      زیر مجموعه های اصلی غیر بورسی هم عبارتند از سرمایه گزاری هامون کیش ، پتروشیمی الیانس و کارون و شیمی بافت

                      نظر

                      • سنایی
                        عضو فعال
                        • Jun 2026
                        • 364

                        #71
                        buodan جان خسته نباشی همشهری
                        یه تحلیل هم از پست بانک بذاری ممنون میشم
                        پیشاپیش از زحماتِ شما قدردانی میکنم.

                        نظر

                        • محمد 66
                          عضو فعال
                          • Mar 2011
                          • 2938

                          #72
                          پست بانک :



                          یک مقاومت خط بالای چنگال بوده که شکسته ، دو مقاومت بعدی بر روی خطوط قرمز رنگ قیمت 460 تومان و سبز رنگ خط بالای کانال قیمت 530 تومان قرار دارند .فعلا تا 460 مشکلی نداره اگر بتونه از 460 عبور کنه میره برای مقاومت 530 . و در صورتی که در عبور از 460 نا توان باشد احتمال افت مجدد تا محدوده 400 نیز وجود دارد . قیمت سهم جذابه البته با دید بلند مدت .

                          نظر

                          • سنایی
                            عضو فعال
                            • Jun 2026
                            • 364

                            #73
                            ممنون جناب boudan

                            نظر

                            • محمد 66
                              عضو فعال
                              • Mar 2011
                              • 2938

                              #74
                              خگستر :



                              الگوی سر و شانه کف که خط گردن در قیمت 155 تومان قرار دارد که فردا بهش میرسه ، در صورتی که پایانی سهم بره بالای 155 خط گردن شکسته و سر و شانه کف تایید میشود . هدف کوتاه مدت سهم هم قیمت 190 تومان بر روی خط بنفش قرار دارد . برای فردا این سهم را زیر نظر داشته باشید .

                              نظر

                              • محمد 66
                                عضو فعال
                                • Mar 2011
                                • 2938

                                #75
                                شکربن :



                                یکی از دوستان در مورد سه سهم شکربن ، مداران و تکنو پرسیده بود ، فعلا شکربن را قرار دادم تا سر فرصت تحلیل دو سهم دیگر را هم بگذارم . و اما شکربن فردا با سقف کانال که محدوده 400 تومان هست برخورد می کند . در صورتی که بالای 400 صف خرید بشه از کانال صعودی میزنه بیرون و با یک حرکت شارپی تا 450 تومان که یکی از خطوط فیبو می باشد را بدون مشکل طی خواهد کرد .

                                نظر

                                در حال کار...
                                X