اخبار گروه خودرو

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • مخبرالدوله
    عضو فعال
    • May 2012
    • 5228

    #2176
    پاسخ : اخبار گروه خودرو

    قیمت رنا نمیتونه از قیمت سایپا کمتر باشه....

    مردم میپرسند که ا.ن را چه کسانی حمایت میکنند؟؟؟

    نظر

    • شبندر
      عضو فعال
      • Sep 2012
      • 3598

      #2177
      پاسخ : اخبار گروه خودرو

      بزودي خودروي 14000توماني را خواهيم ديد
      دوستاني كه مطالب بنده را براي اولين بار ميخوانند با تحقيق و مشورت با افراد متخصص، تريد كنند

      نظر

      • شبندر
        عضو فعال
        • Sep 2012
        • 3598

        #2178
        پاسخ : اخبار گروه خودرو

        به نظر بنده خريد از گروه خودرو يك ريسك بزرگ هست كه يا پولدارتون ميكونه يا با ضرر خارج مي شويد.
        دوستاني كه مطالب بنده را براي اولين بار ميخوانند با تحقيق و مشورت با افراد متخصص، تريد كنند

        نظر

        • mohsenakbari
          عضو عادی
          • Aug 2013
          • 211

          #2179
          پاسخ : اخبار گروه خودرو

          خودرویی ها استارت شون از شنبه زده میشود همه صف سنگین خرید
          جزئیات فرمول جدید قیمت‌گذاری خودرو


          رئیس شورای رقابت با تشریح جزئیات فرمول جدید قیمت گذاری خودرو که در هفته آینده ابلاغ نهایی خواهد شد، گفت: تورم بخشی که برای این فرمول از بانک مرکزی دریافت شد، تورمی با محاسبه ارز آزاد بود که بر این اساس، شورای رقابت این نرخ تورم را به صورت ترکیبی و با محاسبه ارز آزاد و مبادلاتی استخراج کرده است.
          کد خبر: ۴۰۲۵۲۸
          تاریخ انتشار:
          ۰۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
          -
          23 May 2014
          رئیس شورای رقابت با تشریح جزئیات فرمول جدید قیمت گذاری خودرو که در هفته آینده ابلاغ نهایی خواهد شد، گفت: تورم بخشی که برای این فرمول از بانک مرکزی دریافت شد، تورمی با محاسبه ارز آزاد بود که بر این اساس، شورای رقابت این نرخ تورم را به صورت ترکیبی و با محاسبه ارز آزاد و مبادلاتی استخراج کرده است.

          رضا شیوا در گفتگو با خبرنگار مهر از نهایی شدن فرمول قیمت‌گذاری خودرو و افزایش قیمت آن در شورای رقابت خبرداد و گفت: در هفته ای که گذشت، شورای رقابت فرمول قیمت گذاری خودرو را نهایی کرد که این تغییر در فرمول، به طور طبیعی منجر به تغییر قیمت نیز خواهد شد، چراکه متغیرهای این فرمول تغییر می کند.

          فرمول جدید قیمت گذاری خودرو این هفته اعلام می شود

          رئیس شورای رقابت افزود: بنا بر این بود که این فرمول در هفته ای که گذشت اعلام شود، اما با توجه به گفته های سخنگوی دولت مبنی بر عدم موافقت دولت با تغییر نرخ خودرو، شورا تصمیم گرفت که فرمول جدید را پس از کسب اطمینان از دولت اعلام کند، چراکه ممکن است دولت برنامه خاصی برای صنعت خودرو داشته باشد؛ بنابراین منتظر کسب اطلاعات بیشتر از این تدبیر دولت هستیم.

          وی تصریح کرد: بر این اساس در هفته جاری، اطلاعات را از دولت دریافت خواهیم کرد و پس از آن، تصمیم گیری نهایی در خصوص نرخ خودرو صورت خواهد گرفت.

          فرمول نهایی قیمت خودرو

          به گفته شیوا، فرمول قیمت خودرو به شرح زیر است:

          (متغییر تورم بخشی+ متغیر بهره وری+ متغیر کیفیت_+) × قیمت خودرو در سال 92 + قیمت خودرو در سال 92= قیمت خودرو در سال 93

          وی اظهار داشت: فرمول قیمت گذاری خودرو بر اساس یک فرمول معروف در اقتصاد است که بر این اساس، از اقتصاددانان و اساتید برجسته ای برای جایگزینی فاکتورهای این فرمول کمک خواسته شد تا متغیرها به درستی در این فرمول قرار گیرند؛ ضمن اینکه تعیین اقلام داخل پرانتز در این فرمول، وقت زیادی را از شورای رقابت گرفت تا مشخص شود که این اقلام، چه اقلامی باشند.

          شیوا در خصوص نرخ تورم بخشی که از سوی بانک مرکزی اعلام شده است، نیز گفت: تورم بخشی ارایه شده از بانک مرکزی یک عدد خام بود که بر این اساس شورای رقابت بر روی آن کار ویژه ای صورت داد و تورم بانک مرکزی را که بر مبنای ارز آزاد بود، تبدیل به تورم ترکیبی بر مبنای ارز مبادلاتی و ارز آزاد کرد.

          دستورالعمل جدید منجر به افزایش قیمت خودرو می شود

          شیوا با بیان اینکه تغییر در دستورالعمل قیمتگذاری خودرو در نهایت منجر به تغییر قیمت خواهد شد، گفت: این دستورالعمل با توجه به متغیرهای نرمال قیمت گذاری تدوین شده که تمام آنها در اختیار خودروسازان قرار گرفته است؛ به علاوه اینکه مدل محاسبه قیمت بر اساس تورم بخشی و نرخ ارز است که البته بانک مرکزی نیز به تازگی نرخ تورم بخشی را به شورای رقابت اعلام کرده است.

          وی در پاسخ به این سوال مهر مبنی بر اینکه آیا شورای رقابت افزایش 5 تا 20 درصدی قیمت خودرو را تصویب کرده است، اظهار داشت: افزایش 5 تا 20 درصدی قیمت خودرو تکذیب شده است و اصولا شورای رقابت با موسسه استاندارد و سایر بخش هایی که در خبر مربوطه منتشر شده بود، جلسه ای نداشته است.

          تورم بخشی ترکیبی از ارز آزاد و مبادلاتی

          شیوا در پاسخ به اینکه نرخ تورم بخشی اکنون کاهش یافته است و سال گذشته نیز قیمت خودرو با ارز مبادلاتی تعیین شده، بنابراین به طور طبیعی نباید قیمت افزایش چندانی داشته باشد، خاطرنشان کرد: سال قبل خودروسازان ارز مبادلاتی دریافت می کردند؛ اما بنا بر اعلام بانک مرکزی و خودروسازان، بخشی از ارزی که سال گذشته در صنعت خودرو مورد استفاده قرار گرفته، ارز آزاد بوده است و لذا باید ارز آزاد را نیز وارد فرمول قیمت گذاری کرد.

          وی اظهار داشت: تورم بخشی نیز از جمله دیگر فاکتورهایی است که باید در فرمول جدید لحاظ شود، این در حالی است که تورم بخشی از سوی بانک مرکزی به شورای رقابت ارایه شده است، اما تورمی که بانک مرکزی ارایه کرده بر مبنای ارز آزاد است، در حالیکه شورای رقابت خود این تورم را بازنگری و بر اساس ترکیبی از ارز آزاد و مبادلاتی اعلام کرده است.

          رئیس شورای رقابت خاطرنشان کرد: البته در تورم بخشی علاوه بر نرخ ارز، برخی فاکتورها و نهاده های تولید نیز اثرگذار هستند که به هرحال باید در فرمول دیده شود.

          طرح جدید شورای رقابت برای افزایش کیفیت خودروها

          شیوا در ادامه با تاکید بر اینکه فاکتور کیفیت و بهره وری نیز به فرمول جدید شورای رقابت برای قیمت گذاری اضافه شده است، خاطرنشان کرد: شورای رقابت طرح جدیدی برای افزایش کیفیت خودروهای داخلی دارد که بر اساس آن، میزان کیفیت خودرو در نرخ آن موثر باشد.

          وی با بیان اینکه تولید خودرو در کشور انحصاری است؛ اظهار داشت: همین امر باعث شده که سالهای متمادی خودروسازان تولید داشته باشند، اما به دلیل اینکه بازار دارند و مشتریان همواره به خودروهای تولیدی آنها برای مصرف وابسته هستند، با هر کیفیتی خودرو را به دست مردم می دهند، در حالیکه به نظر می رسد باید عامل کیفیت نیز مشخصه ای تعیین کننده در قیمت خودرو باشد.

          جایزه و جریمه برای خودروسازان در فرمول جدید

          شیوا با بیان اینکه در فرمول جدید قیمت گذاری خودرو، برای خودروسازان جایزه و جریمه در نظر گرفته شده است، گفت: این جایزه و جریمه به طور مستقیم در قیمتگذاری خودرو موثر است و به نوعی به نفع مصرف کنندگان به شمار می رود.

          وی اظهار داشت: بر این اساس، میزان جایزه و جریمه خودروها محدوده ای بین 2.5%- تا 2.5%+ دارد که به عنون جریمه و پاداش بهره وری و کیفیت در فرمول گنجانده شده است.

          رئیس شورای رقابت خاطرنشان کرد: جریمه و جایزه بر اساس متغیرهای کیفیت و بهره وری تعیین می شود؛ این در حالی است که دولت انتظار دارد هر سال بهره وری بالاتر رود و البته بهره وری نیز به معنای بهره مندی بیشتر از امکانات موجود است؛ نه اینکه امکانات جدیدی اضافه شود.

          وی تصریح کرد: در برنامه پنجم توسعه متوسط بهره وری صنعت 2 درصد است که 2 درصد باید هر ساله به بهره وری بخش صنعت خودرو اضافه شود. یعنی سالانه حداقل دو درصد کاهش قیمت از محل بهره وری نصیب مصرف کنندگان شود.

          شیوا با بیان اینکه اختصاص جایزه به خودروسازان به معنای پرداخت نقدی نیست، گفت: این فاکتور در فرمول قیمت گذاری خودرو به نحوی عمل می کند که به نفع تولیدکننده باشد و البته با توجه به اینکه این جایزه به تورم بخشی اضافه شده و در فرمول بهره وری از عدد به دست آمده آن کم می شود، مصرف کننده نیز سود می برد؛ ضمن اینکه خودروی باکیفیت تری را نیز دریافت می کند.

          ارتقاء شاخصه های کیفیت برای خودروسازان

          رئیس شورای رقابت با بیان اینکه کیفیت خود دارای 13 شاخصه است گفت: بر این اساس دو شاخص دیگر را برای بهبود کیفیت خودرو به این 13 شاخصه اضافه کرده ایم که به طور مستقیم بر روی بخش های مختلف خودرو به لحاظ کیفی اثر می گذارد که در نتیجه آن، کیفیت موتور، گیربکس، فرمان و سایر نقاط حساس خودرو بالا می رود.

          وی اظهار داشت: باید انگیزه ای برای خودروسازان ایجاد کرد تا کیفیت را بالا برند و بنابراین جایزه نیز این کارکرد را دارد.

          نظر

          • mohsenakbari
            عضو عادی
            • Aug 2013
            • 211

            #2180
            پاسخ : اخبار گروه خودرو

            مقامهای شرکت خودروسازی رنو فرانسه اعلام کردند که به منظور افزایش صادرات محصولاتشان به ایران، میزان تولیدات خود را به ویژه در مجتمع کارخانجات موتورسازی رنو در اسپانیا بالا می برند.
            کد خبر: ۴۰۲۴۵۵
            تاریخ انتشار:
            ۰۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵
            -
            23 May 2014
            مقامهای شرکت خودروسازی رنو فرانسه اعلام کردند که به منظور افزایش صادرات محصولاتشان به ایران، میزان تولیدات خود را به ویژه در مجتمع کارخانجات موتورسازی رنو در اسپانیا بالا می برند.

            به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز در نسخه اسپانیولی خود گزارش داد: مسئولان شرکت خودروسازی رنو در اسپانیا پنجشنبه شب با انتشار اطلاعیه ای در مادرید اعلام کردند با توجه به افزایش تقاضا در بازار ایران، تولیدات موتور کی 4 (K4) را که یک موتور بنزینی 1600 سی سی است و در بسیاری از مدلهای رنو استفاده می شود، ظرف دو هفته آینده افزایش خواهند داد.

            بر اساس این اطلاعیه، شرکت رنو قصد دارد از 15 ژوئن - 25 خرداد - آینده میزان تولید موتورهای کی 4 خود را در کارخانجات وایادولید در شمال اسپانیا از تعداد 940 دستگاه به 1500 دستگاه در روز برساند.

            شرکت خودروسازی رنو در اطلاعیه خود گفت که برای تحقق این هدف، کارگران کارخانجات وایادولید که هم اکنون فقط در یک نوبت کاری فعالیت می کنند، در شیفت دوم نیز مشغول شده و علاوه بر آن، 55 کارمند جدید استخدام خواهند شد.

            این خبر علاوه بر شرکت رنو، برای دولت و جامعه اسپانیا نیز که در بحران بیکاری بسر می برد، خبر خوبی است.

            بر پایه این گزارش، موتورهای کی 4 در مدلهای مختلف رنو نظیر توینگو، سیمبل، کانگو، مگان، اسنیک، فلوئنس، داسیا، لوگان، ساندرو، داستر، لادا لارگوس و نیسان لیوینا، آلمرا و ان پی 200 استفاده می شود و صدور تولیدات آن از کارخانجات وایادولید اسپانیا به کشورهای فرانسه، لهستان، روسیه، رومانی، ایران و هندوستان صورت می گیرد.

            مسئولان شرکتهای خودروسازی ایران نظیر ایران خودرو و سایپا نیز پیش از این از تولید مدلهای جدید رنو در سال جاری با مشارکت این شرکت فرانسوی خبر داده اند.

            نظر

            • مخبرالدوله
              عضو فعال
              • May 2012
              • 5228

              #2181
              پاسخ : اخبار گروه خودرو

              طرح واردات اتوبوس به کشور نبايد عملياتي شود / جايگاه قابل قبول ايران در صنعت اتوبوس سازي

              رئيس شوراي عالي استان ها گفت: طرح واردات اتوبوس به کشور نبايد عملياتي شود؛ زيرا توليد کنندگان ايراني توان برطرف کردن نيازهاي داخلي را دارند.
              مهدي چمران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري موج با بيان اين مطلب تصريح کرد: به هيچ وجه نبايد اجازه دهيم در شرايطي که توليد کنندگان داخلي توان توليد اتوبوس به اندازه نياز را دارند، اتوبوس هاي جديد از خارج وارد کشور شود.
              وي افزود: اينکه برخي از اعضاي حاضر در شوراي اسلامي شهر تهران بحث واردات اتوبوس را مطرح کرده اند موضوعي نيست که قابل بررسي باشد.
              رئيس شوراي عالي استان ها با اشاره به مسائل مطرح شده پيرامون توقف خط توليد اتوبوس هاي اسکانيا خاطرنشان کرد: اتوبوس هاي اسکانيايي که هم اکنون در کشور مونتاژ مي شوند اشکالاتي دارند اما اين اشکالات نبايد سبب شود مسوولان راي بر توقف خط توليد اين محصول دهند.
              وي ادامه داد: بايد هرچه سريع تر از مسوولان شرکت سازنده اتوبوس هاي اسکانيا درخواست شود که اشکالات اتوبوس هاي خود را برطرف کنند و نمي توانيم ابتدا خواستار توقف خط توليد اين محصول شويم.
              چمران در خصوص پيشرفت هاي توليد کنندگان داخلي در زمينه ي توليد اتوبوس در کشور اظهارکرد: در ديداري که چندي پيش با مسوولان شهري شهر شانگهاي چين داشتيم آنها اين موضوع را مطرح مي کردند که اتوبوس هايي که 40 سال پيش از ايران هديه گرفته اند بهترين نوع اتوبوس هايي بوده که تاکنون داشته اند.
              عضو شوراي اسلامي شهر تهران ادامه داد: صنعت اتوبوس سازي ايران از سال ها پيش تاکنون توانسته به جايگاه قابل قبولي دست پيدا کند و نبايد اجازه دهيم به دليل برخي اشکالاتي که در ساخت يک سري از اتوبوس ها ايجاد شده است، به توليد داخل پشت شود.
              وي از ادامه ي پي گيري هاي اعضاي حاضر در شوراي اسلامي شهر تهران در رابطه با حادثه ي واژگوني اتوبوس اسکانياي شهري خبرداد و اذعان کرد: پيگيري هاي لازم در رابطه با علت کشته شدن 8 نفر از شهروندان و دلايل شدت اين حادثه ادامه دارد و انتظار ما اين است که افراد کار تخصصي خود را بدون حب و بغض انجام دهند.
              - See more at: http://mojnews.com/fa/Miscellaneous/....behHvz0L.dpuf

              مردم میپرسند که ا.ن را چه کسانی حمایت میکنند؟؟؟

              نظر

              • جعفرزاده
                عضو فعال
                • Dec 2010
                • 5833

                #2182
                پاسخ : اخبار گروه خودرو

                رئیس کل بانک مرکزی تامین سرمایه در گردش ظرفیت‌های خالی تولید و طرح‌های نیمه تمام را دو اولویت اصلی بانک مرکزی در سال ۹۳ اعلام کرد و گفت: قرار شده نیاز خودروسازی ها به ارز نیز در مرکز مبادلات ارزی برطرف شود.

                نظر

                • وحید 20
                  ستاره‌دار(98)
                  • Mar 2011
                  • 29911

                  #2183
                  پاسخ : اخبار گروه خودرو


                  تولید اتوبوس کاهش یافت


                  تولید انواع اتوبوس در فروردین ماه 66.7 درصد کاهش یافت.

                  به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، براساس جدیدترین آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت تولید انواع اتوبوس در فروردین ماه امسال با افت 66.7 درصدی از 18 دستگاه در فروردین ماه 92 به شش دستگاه کاهش یافته است.

                  در این مدت تولید انواع اتوبوس در شرکت رانیران با کاهش صد درصدی از 13 دستگاه در فروردین ماه پارسال به صفر رسیده است.

                  تولید انواع اتوبوس در شرکت آکیادویچ نیز با کاهش صد درصدی از پنج دستگاه در فروردین ماه پارسال به صفر رسیده است.

                  البته در این مدت تولید انواع اتوبوس در شرکت عقاب افشان از صفر دستگاه در فروردین ماه پارسال به شش دستگاه در فروردین ماه سال جاری افزایش داشته است.

                  در مجموع تولید انواع اتوبوس افت 66.7 درصدی را در فروردین ماه امسال تجربه کرده است.
                  درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                  توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                  نظر

                  • hosyn
                    عضو عادی
                    • Oct 2013
                    • 224

                    #2184
                    پاسخ : اخبار گروه خودرو

                    بسته حمایتی عاملی برای ایجاد تحول در "صنعت خودروسازی"

                    بسته حمایتی عاملی برای ایجاد تحول در "صنعت خودروسازی"






                    محسن رزم‌خواه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه لازم است دولت پکیجی را برای حمایت از صنعت خودرو تدوین کند، اظهار داشت: در صورت تدوین این بسته، قطعاً شاهد کاهش قیمت خودرو تحول در این صنعت خواهید بود . این کارشناس تصریح کرد: این پکیج می‌تواند شامل تصمیمات دولت در رابطه با نرخ ارز، نرخ تسهیلات بانکی، معافیت‌های مالیاتی،‌حقوق و عوارض قانونی و گمرکی و کاهش مالیات بر ارزش افزوده باشد . به گفته وی توجه به این موارد موجب خروج صنعت خودروسازی از بحران شد و حتی می‌تواند قیمت‌ها را تا حدودی کاهش دهد . رزم‌خواه همچنین در خصوص بالا بودن هزینه‌ی سربار خودروسازان افزود: هزینه سربار صنعت خودروسازی کشور، بسیار بالا بوده که اگر در مقابل آن تسهیلات و پاداش‌هایی برای خودروسازان در نظر گرفته شود می‌توان انتظار کاهش این هزینه‌ها توسط مدیران شرکت‌های خودروسازی داشت . به اعتقاد این کارشناس خودرو کاهش هزینه‌های سربار، فشار را از خریدار کاسته و تعادل را در قیمت تمام شده به وجود می‌آورد.

                    نظر

                    • شبندر
                      عضو فعال
                      • Sep 2012
                      • 3598

                      #2185
                      پاسخ : اخبار گروه خودرو

                      طبق شنيده ها زامياد هم تعديل ... داره
                      آخرین ویرایش توسط شبندر؛ 2014/05/24, 09:05.
                      دوستاني كه مطالب بنده را براي اولين بار ميخوانند با تحقيق و مشورت با افراد متخصص، تريد كنند

                      نظر

                      • جعفرزاده
                        عضو فعال
                        • Dec 2010
                        • 5833

                        #2186
                        پاسخ : اخبار گروه خودرو

                        به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سطح کیفی خیلی خوب (A+) بالاترین سطح کیفی است که سواری‌های تولیدی می‌توانند در آن قرار گیرند .



                        براساس جدیدترین رده‌بندی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، پنج سواری مگان، پارس تندر، تندر 90 پارس خودرو، پژو 206 و پژو 206 SD در سطح کیفی خیلی خوب (A+) قرار دارند. میزان نمره منفی این خودروها بین 19 تا 23 است .



                        گذشته از آن در میان سواری‌های تولیدی در فروردین ماه امسال خودروهای رانا، جک، لیفان X 60، پژو پارس، پژو 405، سمند، ام‌وی‌ام 530 و ام‌وی‌ام 315 نیز در سطح کیفی خیلی خوب قرار گرفته‌اند .



                        البته میزان نمره منفی این خودروها بین 28 و 55 بوده و کیفیت برخی از آنها در حد قابل ملاحظه‌ای پایین‌تر از خودروهایی است که در سطح کیفی خیلی خوب (A +) قرار گرفته‌اند.

                        نظر

                        • شبندر
                          عضو فعال
                          • Sep 2012
                          • 3598

                          #2187
                          پاسخ : اخبار گروه خودرو

                          صف خكاوه هيچ دليل منطقي نداره به نظرم آخر وقت داده بشه
                          دوستاني كه مطالب بنده را براي اولين بار ميخوانند با تحقيق و مشورت با افراد متخصص، تريد كنند

                          نظر

                          • وحید 20
                            ستاره‌دار(98)
                            • Mar 2011
                            • 29911

                            #2188
                            پاسخ : اخبار گروه خودرو

                            سه سناریو برای تعیین فرمول قیمت گذاری خودرو/ نهایی شدن فرمول در آینده نزدیک

                            عضو ناظر مجلس در شورای رقابت ازسه سناریوی جدید شورای رقابت برای قیمت‌گذاری خودرو خبر داد و گفت: با توجه به جلساتی که درباره تهیه دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو در حال انجام است شاهد افزایش قیمت خودرو در سال 93 نخواهیم بود.

                            عیسی امامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت،با تاکید براینکه هنوز فرمولی برای قیمت گذاری خودرو قطعی نشده است،گفت:آنچه در مورد افزایش 5 تا 20 درصدی قیمت خودرو در این روزها از سوی برخی افراد اعلام می شود غیر رسمی بوده و صحت ندارد.

                            نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی ازسه سناریوی جدید شورای رقابت برای قیمت‌گذاری خودروخبر داد وبا تاکید براینکه با توجه به جلساتی که درباره تهیه دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو در حال انجام است شاهد افزایش قیمت خودرو در سال 93 نخواهیم بود، افزود:شورای رقابت برای تهیه فرمول قیمت گذاری خودرو ، 3 نوع سناریو پیشنهاد داده است که در سناریوی اول در شرایطی مطلق شاهد افزایش قیمت نخواهیم بود و چه بسا حتی مواردی کاهش هم خواهیم داشت.

                            وی ادامه داد:در سناریو دوم؛در برخی خودرو ها درصدی افزایش قیمت خوایم داشت که آن هم خیلی محسوس نخواهد بود و در سناریوی سوم؛ براساس ادعای خودروسازان که بانک مرکزی هم تایید نمی‌کند، میزان ارزی که تاکنون گرفته و می‌گیرند همان باشد که ادعا می‌کنند، افزایش‌ها آنقدر که شایعه شده نیست.

                            امامی با بیان این‌که پیشنهادات ارائه شده به منظور چکش کاری در فرایند بررسی در شورای رقابت قرار گرفته است گفت:هنوزدر خصوص فرمول تعیین قیمت خودرو به جمع‌بندی نرسیده و همین که کدامیک از این 3 فرمول مدنظر شورای قرار گیرد هنوز نهایی نشده است.

                            عضو ناظر مجلس در شورای رقابت با تاکید براینکه همانطور که دولت هم اعلام کرده است افزایش قیمت نخواهیم داشت. افزود: دولت قطعا تمهیداتی را اندیشیده است و حمایت لازم در این‌خصوص را در دستور کار دارد. احتمالا در جلسات بعدی شورا فرمول خود را متناسب با سناریوی پیشنهادی مطرح خواهد کرد./
                            درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                            توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                            نظر

                            • جعفرزاده
                              عضو فعال
                              • Dec 2010
                              • 5833

                              #2189
                              پاسخ : اخبار گروه خودرو

                              در اصل توسط شبندر پست شده است View Post
                              صف خكاوه هيچ دليل منطقي نداره به نظرم آخر وقت داده بشه
                              شبندر جان صف را ندادند. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                              نظر

                              • وحید 20
                                ستاره‌دار(98)
                                • Mar 2011
                                • 29911

                                #2190
                                پاسخ : اخبار گروه خودرو

                                قرائت گزارش تفحص از صنعت خودرو فردا درکمیسیون صنایع مجلس/خودروسازان میهمان کمیسیون

                                عضو کمیته تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی با اعلام اینکه گزارش تحقیق و تفحص تکمیل شده گفت: حضور مدیران خودرو سازی ربطی به قرائت گزارش ندارد.

                                سیدمحمد بیاتیان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در رابطه با وضعیت تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی کشور اظهار داشت: گزارش تحقیق و تفحص تکمیل و نهایی شده، اما هنوز در حضور اعضای کمیسیون قرائت نشده و احتمال دارد که با تغییرات جزئی تصویب شود.

                                نماینده مردم بیجار و گروس در مجلس شورای اسلامی افزود: بنا شده که متن کامل گزارش تحقیق و تفحص از صنعت خودرو سازی فردا در کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرائت و پس از گذراندن مراحل قانونی به صحن تقدیم شود.

                                وی تصریح کرد: جلسه ای هم که فردا با حضور مدیران خودروسازی برگزارمی شود در رابطه با مسایل روز صنعت خودرو بوده و ارتباطی با گزارش تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی کشور ندارد.

                                نماینده مردم بیجار و گروس در مجلس در رابطه با دلایل برگزاری جلسه با حضور مدیران صنعت خودروسازی بیان کرد: این جلسه بیشتر در رابطه با نوسان قیمتی خودرو در بازار و مشکلات صنعت روز است./
                                درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

                                توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

                                نظر

                                در حال کار...
                                X