ماشين سازي اراك ( فاراك )
Collapse
X
-
-
خرید فاراک و صدرا تو این قیمتها می تونه برای میان مدت خیلی خوب باشه
من خودم امروز هر چی به بازار نگاه کردم دیدم مظلوم تر از فارک وصدرا نیست افت خیلی خوبی هم کردند دوباره خریدم
حساب کردم دیدم اگربازار بخواهد برگردد اولین سهامهایی که بخواهند برگردند آن هم بایک بازده خوب همینها هستند
به نظرمن صدراوفاراک دیگه ترس آنچنانی ندارند (نهایتش 10درصد )
خداییش اگر یک خبر مثبت از اینها بیاید دیگه خوب می شوند
خلاصه اگر اوضاع سیاسی و فهر ا.ن نبود هیچ موقع اینجوری نمی شد
به نظر من کسانی که هم الان دارند سهم را می خرند اینها 6 ماهه دوم سال را هدف قرار داده اند ومی دونند که این سهمها ارزش خودرا تا مو قع نشان خواهند داد
فقط بدی این سهم ها شناوری زیاد و نداشتن حامی خوبه
من به سهامداران صدرا و فاراک حق می دهم که ناراحت باشندو لی نباید امیدشون را از دست بدهند چون کاری است که شده (همه ما می دانیم ریسک این سهمها زیاده )واین قانون بورس است که ریسک زیاد =سود یا زیان زیاد ومادانسته وارد این این سهمها شده ایم چون می خواستیم باسرعت بیشتری به سودبرسیم و
اگریادتان باشد قبل از عید نیز چنین جوی البته بدتر از الان روی صدرا حاکم بود که همه دم از صدرای 180ت می زدندولی گیرشان نیامد.
همه اینها نظر شخصی است ومی تونه اشتباه باشه البته تمام اینها راهمتون می دونید واستادید فقط جهت یادآوری ودری پس دادن بود
دوستان بازار برمی گرده ودوباره ما خودمون وپولمان رااز نو می سازیم ولی سلامتی از همه چیز بهتره
تمام ثروتهای دنیا به یک شب خواب شیرین نمی ارزه
قبلا یک جایی تو امضاهای یکی از اساتید خوندم ویادم مونده اینه که :
روزهای خوب مجبورند به سراغ ما بیایندآخرین ویرایش توسط PASHA؛ 2011/05/23, 20:59.اشتیاق سوزان، تلاش و پشتکار، اراده آهنین،صروتحمل، درس و عبرت، تمرین و تمرین و.... فروتن باش
نظر
-
به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سیدرضا موسوی صبح امروز ضمن بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از آغاز عملیات اجرایی پل خلیج فارس با حضور رئیس جمهور که در روزهای پایانی سال گذشته اتفاق افتاد، در حال حاضر آغاز عملیات اجرایی فاز سوم بزرگراه خلیج فارس از اسکله کاوه تا محل احداث پل خلیج فارس در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: این پروژه در راستای اجرای طرح شبکه جامع ارتباطی قشم با محوریت پل خلیج فارس است که با تکیه بر چهار پروژه بندر، پل، جاده و ریل اجرا میشود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: اجرای این طرح در مرحله نخست، مسیر قشم در کریدور ترانزیت شمال جنوب را ایجاد میکند و در مرحله دوم با احراز نقش انبار بزرگ تجاری منطقه، مرکزیت توزیع و پخش کالا (hub) را بر عهده خواهد گرفت.
موسوی در مورد اجرای فاز سوم بزرگراه خلیج فارس افزود: مناقصه این پروژه در خرداد ماه سالجاری انجام میشود که پس از اعلام برنده و طی مراحل قانونی، عملیات اجرایی بزرگراه از محدوده اسکله کاوه تا پل خلیج فارس به طول حدود 29 کیلومتر اجرا میشود.
وی تاکید کرد: این پروژه به عنوان یکی از مکملهای پروژه پل خلیج فارس محسوب میشود و در واقع اجرای پل خلیج فارس با پروژهای چهارگانه بندر، پل، جاده و ریل آثار و نتایج مثبت و چشمگیری در سطح کشور خواهد داشت که موج نخست منافع متوجه بخش حمل و نقل و پایانه کالا خواهد شد و سطح اشتغال را در بخشهای ناوبری، ناوگان و خدمات جنبی به سرعت افزایش میدهد و در ادامه بخشهای تجاری و بازرگانی مانند بانکداری، بیمه، خدمات اقامتی و رفاهی نیز به تناسب رشد قابل قبولی را خواهند داشت.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: کاهش سختی مسیر سفر به منطقه آزاد قشم به دلیل اجرای پروژه پل خلیج فارس و وجود سیستم حمل و نقل ریلی ارزان تمایل مسافران را براى سفر به قشم از دورترین نقاط داخلی و حتی خارجی افزایش میدهد و موجب رونق گردشگری در این جزیره بکر و دیدنی خواهد شد.
موسوی افزود: طرح شبکه جامع ارتباطی قشم با محوریت پل خلیج فارس از جمله طرحهای عمرانی چند وجهی است که به دلیل جامعیت و تاثیر منافع فزآینده آن در ابعاد داخلی و بینالمللی مورد توجه سازمان منطقه آزاد قشم است و منافع اجرای این طرح میتواند در اقتصاد محلی، ملی و بینالمللی تاثیرگذار باشد.
یادآور میشود با احداث پل خلیج فارس در حد فاصل جزیره قشم و بندرعباس به طول یکهزار و 800 متر ضمن توسعه کریدور شمال به جنوب کشور و همچنین توسعه اسلکه کاوه، امکان احداث اتوبان و خط راه آهن نیز در این مسیر فراهم خواهد شد.
میزان سرمایهگذاری لازم برای این پروژه 650 میلیون یورو ارزیابی شده است که 15 درصد آن توسط دولت و 85 درصد دیگر نیز از سوی سرمایهگذاران داخلی و خارجی تامین خواهد شد.
این پل بین بندر پهل در بندرعباس به عنوان سرزمین اصلی و منطقه لافت در منطقه آزاد قشم ایجاد خواهد شد و پایههای آن در عمق بین صفر تا 30 متر با دهانههای 105 تا 120 متر و در عرض 22 متر احداث میشود.
همچنین ارتفاع این پل از سطح آب امکان عبور تاسیسات زیربنایی و نیز عبور شناور از زیر آن را فراهم خواهد کرد.
با راهاندازی پل خلیج فارس، قشم به عنوان مرکز انبارداری و توزیع کالا و بار (hub) برای کشورهای آسیای میانه خواهد شد، هزینههای حمل و نقل و زمان ترانزیت کالا از قشم کاهش یافته و منافع اقتصادی و ثبات سیاسی پیدا میکند و قیمت تمام شده کالا و خدمات به دلیل وجود شبکه حمل و نقل ریلی و جادهای کاهش خواهد یافت.
نظر
-
نظر
-
در اصل توسط علامه پست شده است View Postپانی عزیز
این خط حمایتی که کشیدین که سه تا برخورد بیشتر دیده نمیشه محکمه بنظرتون؟
اون خط بالایی برخورد زیاد داره
ارادتمند
پس اگه اعتبار چنگال رو بپذیریم کلیه خطوط اعم از میدل لاین سقف و کف چنگال و خطوط هشدار معتبر میشه.
نظر
-
در اصل توسط pani پست شده است View Postببینید خود چنگال با این همه برخوردی که به خطوطش داشته میگه معتبرم.
پس اگه اعتبار چنگال رو بپذیریم کلیه خطوط اعم از میدل لاین سقف و کف چنگال و خطوط هشدار معتبر میشه.
اون خط بالایی که تو نمودار شما میبینم که اخیرا شکسته و الان تبدیل به مقاومت شده ظاهرا خیلی اعتبار داره (نقاط برخوردش زیاده ) کاش یه ماه پیش این نمودارو گذاشته بودین قطعا خارج میشدم
ارادتمند
نظر
-
در اصل توسط علامه پست شده است View Postمن تخصصی تو تیکنیکال ندارم ممنون از توضیحتون
اون خط بالایی که تو نمودار شما میبینم که اخیرا شکسته و الان تبدیل به مقاومت شده ظاهرا خیلی اعتبار داره (نقاط برخوردش زیاده ) کاش یه ماه پیش این نمودارو گذاشته بودین قطعا خارج میشدم
ارادتمند
یادتونه صعود موقتی 266 تومانو.رو نمودار خورده بوده به سقف چنگال .
من رو 230 به سه تا دلیل تکنیکالی رسیدم که افت زیاد فاراکو هشدار داد ولی محکم گوشامو گرفتم تا نشنوم:
1- شکست قاطع کانال صعودی
2- شکست قاطع خط ماشه
3- طبق قانون چنگال هر گاه سهم نزول داشته باشد تا زیر خط میانه چنگال و در حال صعود به خط میانه موفق به فتح ان نشود ریزش بسیار زیادی تا خطوط هشدار دوم و سوم و ... میکند.
واسه خودم متاسفم ولی مطمئنم دیگه اخراشه و سهم یه صعود حداقلی بین 235-250 داره.
نظر
-
در اصل توسط علامه پست شده است View Postمهم اینه درس گرفتیم از این اشتباه
بازاره دیگه همینه کسی که میاد تو بورس اونم تو بورس ایران باید کاملا اماده باشه
پس شما معتقدید از فردا نهایت پس فردا برمیگرده و به 235 صعود میکنه؟ میتونم بپرسم فکر میکنید تو چه زمانی به 230 میرسه؟
نظر
-
در اصل توسط pani پست شده است View Postآیا فاراک به حمایت میدل لاین چنگال تصحیحی 50% در محدوده 168-172 واکنش نشان میدهد؟
به برخوردهای بیشمار سهم با میدل لاین و سقف و خط هشدار اول چنگال و اعتبار چنگال دقت کنید.در صورت واکنش سهم میتوان هدف اول را رسیدن به سقف چنگال در محدوده 242-250 تومان قرار داد.
[/URL][/IMG]
خدا رو شکر میدل لاین چنگال 50% از خودش یه غیرتی نشون داد.
هدفش رسیدن به سقف چنگال تو محدوه 240-250 تومان است.
یعنی میرسه؟
الگوی 5-0 اقای مصطفی هم تحسین برانگیزه چند تا تارگت احتمالی واسه تشکیل d داره که کمترینش 230 هست.
نظر
-
در اصل توسط hiva پست شده است View Postسلام دوستان
فاراک بسته است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوستی تلفنی تماس گرفتند و گفتند ،
1-ظاهرا افزایش سرمایه فاراک به بورس اعلام شده
2-برای 89 تعدیل خیلی خوبی اعلام کرده ،شاید بیش از 45 درصد
البته فعلا به عنوان شایعه شما نگاه کنین تا به امید خدا اگر تایید شد بعد ......
ابتدا امیدوارم این شایعه صحت داشته باشه و بر این عرض بنده فقط از جنبه اصلاع رسانی و شنیده ها نگاه کنید ،و اگر صحت داشته باشه در درجه بعد :
نمیدونم در این شرایط گفتن تبریک شاید زیاد دلچسب نباشه ،ولی امیدوارم روزی در شرایط بهتری از این سهم بتونم به دوستان تبریک بگم .
آخرین ویرایش توسط HOLY؛ 2011/06/01, 10:59.سعی کنیم جزو تغییراتی باشیم که میخواهیم در این دنیا ببینیم ..... @};-
نظر
نظر