اخبار گروه خودرو

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • بابک 52
    ستاره‌دار (27)
    • Mar 2011
    • 17028

    #4096
    پاسخ : اخبار گروه خودرو

    معاون وزیر اقتصاد :


    رئیس جمهور دستور خصوصی سازی واقعی خودروسازان را صادر نمودند


    معاون وزیر اقتصاد ضمن انتقاد از کیفیت پایین خودروهای داخلی اعلام نمودکه رئیس جمهور دستور خصوصی سازی واقعی دو خودروساز بزرگ را صادر نمودند
    رئیس جمهور دستور خصوصی سازی واقعی خودروسازان را صادر نمودند


    به گزارش افکارنیوز، یکی از موضوعات مهم و مطرح در صنعت خودرو، خصوصی سازی واقعی دو خودروساز بزرگ کشور است. بسیاری از کارشناسان بر این عقیده اند که ریشه اصلی ناکارآمدی ایران خودرو و سایپا دولتی بودن این دو شرکت است و بایستی به طور واقعی خصوصی سازی گردند.


    میرعلی اشرف عبدالله‌پوری حسینی،‌ رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه خصوصی شدن ایران خودرو و سایپا یک ضرورت است؛ گفت: بنده دو سال گذشته در جلسه ستاد اقتصادی خدمت آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم رسیدم که آقایان نوبخت، جهانگیری و نهاوندیان نیز در آن جلسه حضور داشتند. در آن جلسه بنده به آقای رئیس جمهور عرض کردم که دولت حدود 20 درصد از سهام ایران خودرو و سایپا را در اختیار دارد ولی عملا این دو شرکت دولتی هستند و لذا این خصوصی سازی نیست.


    وی در گفتگویی گفت: در آن جلسه آقای دکتر روحانی دستور دادند که همان سهم حدود 20 درصدی که متعلق به دولت است را نیز بفروشید تا سهم دولت به صفر برسد.


    پوری حسینی با بیان اینکه دستور آقای رئیس جمهور در هیئت دولت نیز بایستی به تصویب برسد تا عملیاتی شود، گفت: حدود دوسال است که منتظریم این دستور به هیئت دولت برسد و به تصویب برسد.


    وی با انتقاد از کیفیت پایین خودروهای تولید داخل گفت: علی رغم اینکه باید از تولید داخل حمایت کرد ولی از وضعیت بد خودروهای داخلی خجالت می کشم.


    معاون وزیر اقتصاد دلیل تولید خودرو بی کیفیت توسط ایران خودرو و سایپا را مدیریت غیراقتصادی این دو خودروساز عنوان کرد و گفت: من زمانی که در نماینده مجلس ششم بودم، برای تصویب قانون تجمیع عوارض که مسئول پیگیری آن بودم، بارها با خودروسازان دعوا کردم.


    وی گفت: خودروسازان به شدت با این قانون مخالف بودند و بارها علیه این طرح انتقاد کردند.


    رئیس سازمان خصوصی سازی خاطر نشان کرد: این شیوه مدیریت در صنعت خودرو، بدترین نوع ممکن است.
    The greater the risk ، The greater the reward

    هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری

    نظر

    • بابک 52
      ستاره‌دار (27)
      • Mar 2011
      • 17028

      #4097
      پاسخ : اخبار گروه خودرو

      رشد 18 درصدی فروش رنو به ایران در نخستین ماه 2018


      فروش رنو به ایران در نخستین ماه سال ۲۰۱۸ با رشد ۱۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۱۵ هزار و ۸۴۶ دستگاه رسید.




      به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،خودروسازی رنو اعلام کرد: در نخستین ماه سال جاری میلادی 15846 دستگاه از محصولات خود را روانه بازار ایران کرده است.فروش رنو به ایران در این ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 18 درصدی داشته در حالی که در ژانویه سال 2017 بالغ بر 13449 دستگاه از محصولات خود را روانه بازار ایران کرده بود.


      با این حال فروش محصولات رنو به ایران در ژانویه 2018 نسبت به ماه قبل از آن افت 18 درصدی داشته است. این شرکت فرانسوی در دسامبر2017 بالغ بر 17217 دستگاه از محصولات خود را به ایران فروخته بود.


      بر اساس این گزارش ،رنو در سال 2017 میلادی 162 هزار و 79 دستگاه از محصولات خود را روانه بازار ایران کرد. فروش رنو فرانسه به ایران در این سال نسبت به سال قبل از آن رشد 49.3 درصدی داشت و در سال 2016 نیز نسبت به سال قبل از آن رشد 110 درصدی داشت و به 108536 دستگاه رسید.


      رنو در سال 2015 بالغ بر 51500، در سال 2014 بالغ بر 33هزار دستگاه و در سال 2013 بالغ‌ بر 39هزار و 600 دستگاه از محصولات خود را به ایران فروخته بود.
      The greater the risk ، The greater the reward

      هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری

      نظر

      • بابک 52
        ستاره‌دار (27)
        • Mar 2011
        • 17028

        #4098
        پاسخ : اخبار گروه خودرو

        خودروسازی‌ ها با گران‌فروشی روی پا ایستاده‌اند


        خانه ملت : عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه شرکت‌های خودروسازی کشور تنها با گران‌فروشی روی پا ایستاده‌اند، گفت: مدیران دولتی در ضرر مجموعه خود شریک نیستند و هرچه خطا کنند هیچ زیانی را متحمل نمی‌شوند.


        محمدرضا منصوری در خصوص عواقب تعطیل کردن شرکت‌های خودروسازی داخلی، اظهار داشت: طبیعی است که تعطیل کردن شرکت‌های خودروسازی به نفع کشور نیست و باید به‌صورت شیب‌دار و با تدبیر خودروهایی را که گران تمام شده‌اند را اصلاح کرد.


        وی با بیان اینکه شرکت‌های خودروسازی کشور با گران فروختن روی پا ایستاده‌اند، بیان کرد: در صورتی که تعرفه واردات خودروهای خارجی برداشته شود طبیعی است که شرکت‌های خودروسازی داخلی توان رقابت با آنها را ندارند.


        نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس، با اشاره به اینکه در صورتی که شرکت‌های تولید خودروی کشور به سرمایه‌گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور و یا شرکت‌های خودروسازان خارجی واگذار شود بهتر است مشابه اتفاقی که در کشور چین صورت گرفت، عملیاتی شود، ادامه داد: در این زمینه وضعیت ایران بهتر از چین است زیرا قیمت انرژی و کارگر در ایران پایین‌تر تمام می‌شود.


        منصوری با تأکید بر اینکه طبیعی است که با توجه به چنین شرایطی سرمایه‌گذاران علاقه بیشتری برای حضور در ایران داشته باشند، اضافه کرد: تعطیلی این شرکت‌های خودروسازی به نفع کشور نیست، اما بهتر است که به بخش خصوصی خارجی واگذار و یا اینکه با برندهای خارجی مطرح همکاری کنند، در واقع این تنها نسخه نجات صنعت خودروسازی کشور محسوب می‌شود.


        وی با بیان اینکه راه دیگری برای نجات صنعت خودروسازی کشور با توجه به میزان بدهکاری آن وجود ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر بر روی کاغذ خودروسازی‌ها سودده نشان می‌دهند اما با وقوع یک فاجعه این مسئله روشن می‌شود که بهتر است هرچه زودتر این موضوع برطرف شود.


        عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اجازه دهیم مردم خودروی خوب سوار شوند، چراکه با توجه به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند حق دارند تا از محصولات با کیفیت استفاده کنند و خودروی مرگ سوار نشوند، خاطرنشان کرد: در مدیریت دولتی تنها سفره برای یک عده پهن شده و هزینه‌ها را افزایش می‌دهند، مدیران دولتی در ضرر مجموعه شریک نیستند و هرچه خطا کنند هیچ زیانی را متحمل نمی‌شوند.
        The greater the risk ، The greater the reward

        هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری

        نظر

        • بابک 52
          ستاره‌دار (27)
          • Mar 2011
          • 17028

          #4099
          پاسخ : اخبار گروه خودرو

          واردکنندگان خودرو هر ۱۵روز یک بحران را تجربه می‌کنند


          طی چهار سال گذشته بیشترین صدمه ممکن به واردکنندگان خودرو تحمیل شد بطوریکه هر ۱۵روز یک بحران را برای فعالان این صنف شاهد بودیم.

          کوروش مرشدسلوک رییس انجمن واردکنندگان خودرو، با بیان این مطلب گفت: در این مدت شاهد انواع و اقسام دستورالعمل و شرایط خلق‌الساعه از سوی وزارت صنعت، محیط زیست، سازمان استاندارد، سازمان امور مالیاتی، شماره‌گذاری و … برای واردکنندگان خودرو بوده‌ایم.


          به گزارش تجارت‌نیوز، به گفته وی، بسته شدن سایت ثبت سفارش در ابتدای تابستان امسال نیز شاه‌بیت بحران‌های تحمیلی بر صنف و فعالان حوزه واردات خودرو بود.


          مرشدسلوک از دولت تدبیر و امید به عنوان «دولت بی‌ثبات» یاد کرد و افزود: تمام خودروهایی که هم اکنون نیز در گمرکات کشور خاک می خورد پیش فروش شده است و مشتریان منتظر ترخیص خودروهای خود هستند. این خودروها بعضا متعلق به گری‌مارکت و یا خودروهایی با ارزش بالای ۴۰ هزار است.


          رییس انجمن واردکنندگان خودرو ادامه داد: به تازگی شاهد تصمیم‌گیری برای تعیین تکلیف خودروهای با ارزش بالای ۴۰ هزار دلار با شرایط ۷۵ به اضافه ۴۰ درصد تعرفه واردات هستیم که افزایش ۴۰ درصدی قیمت رادبه مشتریان تحمیل می‌کند!


          وی در بخش دیگری از سخنانش با توجه به موضوع ثبت سفارش غیرقانونی ۱۹ هزار خودرو در زمان بسته بودن ثبتارش تاکید کرد: دولت و سازمان‌های تابعه آن باید مسایل و موضوعات منجر به ایجاد فساد را ریشه‌ای حل و فصل کنند تا شاهد اینگونه فسادهای سازمان یافته و گسترده نباشیم.


          مرشدسلوک یادآور شد: سالیانه کشور برای ۷۰هزار خودرو وارداتی تقاضا دارد و این رقم با توجه به تولید ۱.۴میلیون خودرو، حدود ۵درصد خودروهای کشور می شود.
          The greater the risk ، The greater the reward

          هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری

          نظر

          • بابک 52
            ستاره‌دار (27)
            • Mar 2011
            • 17028

            #4100
            پاسخ : اخبار گروه خودرو

            دستور صریح برای خصوصی سازی واقعی خودروسازان


            برخی شرکت‌های خودروساز گام‌های ابتدایی برای خصوصی‌سازی، با واگذاری سهام و برگزاری مجمع عمومی عادی برای تعیین هیات‌مدیره جدید برداشته‌اند


            به گزارش TSEpress برخی اخبار موثق از دستور صریح حسن روحانی رئیس‌جمهور، مبنی‌بر واگذاری سهام دولت در دو شرکت خودروسازی کشور حکایت دارد. طبق این اخبار حسن روحانی تاکید زیادی بر واگذاری سهام دولت در ایران خودرو و سایپا دارد.

            رئیس‌جمهور ۲ سال پیش نیز در جریان یکی از نشست‌های هیات‌وزیران دستور واگذاری باقیمانده سهام دولت در شرکت‌های خودروساز به بخش خصوصی را داده بود، هرچند که هنوز هیات دولت در این زمینه گام عملی برنداشته است.
            The greater the risk ، The greater the reward

            هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری

            نظر

            • بابک 52
              ستاره‌دار (27)
              • Mar 2011
              • 17028

              #4101
              پاسخ : اخبار گروه خودرو

              تمام مواد اولیه ما با قیمت پایه دلار است


              مرتضوی گفت: از سال ۹۳ تا به امروز تولید خودرو در کشور ۷۰ درصد رشد داشته اما آیا خط اعتباری ما نیز به همان میزان بالا رفته است؟ درد ما با خودروسازها مشترک است.


              به گزارش TSEpress سید مرتضی مرتضوی، رئیس هیات مدیره انجمن خودروسازان در نشست خبری با اشاره به ارتباطات بین المللی قطعه سازان گفت: امروز اکثر قریب به اتفاق شرکت‌های قطعه سازی توانستند خودشان را هماهنگ کنند و امروز ارتباط خوبی با کمپانی‌های بزرگ همچون بوش و زیمنس دارند. اما موضوع اصلی سرمایه‌گذاری و خرید تکنولوژی است که برای آن نیازمند حمایت دولت و بانک‌ها هستیم.


              وی ادامه داد:‌ از سال ۹۳ تا به امروز تولید خودرو در کشور ۷۰ درصد رشد داشته اما آیا خط اعتباری ما نیز به همان میزان بالا رفته است؟ درد ما با خودروسازها مشترک است.


              وی ادامه داد: علت افزایش قیمت خودرو و قطعه بالا رفتن قیمت مواد اولیه است. از سال ۹۰ تا امروز قیمت ارز حداقل چهار برابر شده و تمام مواد اولیه ما با قیمت پایه دلار است. اما هیچ خودرویی افزایش چهار برابری نداشته است. اینها همه مشکلاتی است که قطعه سازان و خودروسازها دارند.


              مرتضوی گفت: امروز قطعه‌سازان داخلی ما به رنو فرانسه صادرات دارند و نشان دادند که بهترین شکل اقتصاد مقاومتی را آنها ارائه می‌کنند. در زمان تحریم‌ها که تمام ارتباط ما با دنیا قطع شده بود توانستیم خودرویی مانند وانا و دنا را تولید کنیم. به طوری که وقتی مدیران پژو پس از برجام به ایران آمدند در بازدید از ایران خودرو کاملا متعجب شدند.
              The greater the risk ، The greater the reward

              هر چقدر ریسک بزرگتری کنی ، پاداش بزرگتری بدست میاری

              نظر

              • negarminavi
                عضو فعال
                • May 2013
                • 35711

                #4102
                پاسخ : اخبار گروه خودرو



                اولین روز معاملاتی در سال 97 !

                نظر

                • ایرج سابق
                  عضو فعال
                  • Oct 2015
                  • 7434

                  #4103
                  پاسخ : اخبار گروه خودرو

                  ذوالقدر:

                  چهارشنبه / ۸ فروردین ۱۳۹۷ / ۰۹:۲۳

                  قرارداد تولید مشترک خودرو با برندهای مطرح دنیا منعقد کنیم



                  نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر ضرورت توجه به مزیت‌های نسبی تولید گفت: مثلا با توجه به مزیت نسبی کشور در قطعه‌سازی می‌توانیم قرارداد تولید مشترک خودرو با برندهای مطرح دنیا منعقد کنیم که در این صورت حداقل سی درصد تولیدات قطعات و خودرو تولیدی از این رهگذر صادر می‌شود.

                  سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نامگذاری سال ٩٧ از سوی رهبری معظم انقلاب به نام سال حمایت از کالای ایرانی می‌تواند راهبرد اقتصاد مقاومتی در راستای حمایت از تولید داخل باشد که دربرگیرنده کالای ایرانی نیز هست.

                  وی افزود: حمایت از تولید داخل باید به معنای حمایت از تولیداتِ صادرات محور باشد، نه صرفا هر تولیدی به هر قیمت و یا تحت هر شرایط؛ چرا که مزایای مالی و پولی حاصل از تولید باید در سبد اقتصادی جامعه، کشور، ملت و بودجه دولت احساس و دیده شود تا از این رهگذر از اتکای کشور به اقتصاد نفت کاسته شود.

                  این نماینده مجلس با بیان اینکه تولیداتِ صادرات محور در برخی موارد فقط به صورت تولید مشترک با سایر کشورهای صنعتی می‌تواند باشد، گفت: به عنوان مثال در برخی تولیدات، همانند خودرو که ما مزیت نسبی در قطعه‌سازی داریم، به جای اصرار بر خودروی تولید داخل، می‌توان قرارداد تولید مشترک با برندهای مطرح دنیا داشت تا به صورت تولید صادرات محور، از طریق ایران به کشورهای پیرامونی اقدام شود. در این صورت حداقل سی درصد و حتی بیشتر تولیدات قطعات و خودرو تولیدی از این رهگذر صادر می‌شود و این کاری است که خیلی از کشورها انجام می‌دهند.

                  ذوالقدر ادامه داد: در صنعت خودرو بعد از چهل سال به جای ایجاد اشتغال واقعی، بار سنگینی بر دوش دولت و ملت افتاده که علاوه بر هدررفت منابع، تولید بی‌کیفیت و گران قیمت خودرو داخلی را سبب شده و همچنین آمار تلفات جانی هموطنان در جاده‌ها را از زمان جنگ هم بیشتر کرده است.

                  نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به مزیت ترانزیتی کشورمان در دو کریدور شمال به جنوب و شرق، با یک برنامه ریزی دقیق و آسان می‌توانیم در منطقه به عنوان هابِ تامین خودرو و قطعات شناخته شویم و به زنجیره تأمین جهانی بپیوندیم، که این مهم را می توان با بررسی‌های کارشناسانه به دیگر موارد در حوزه اقتصاد و تجارت تعمیم داد.

                  وی در پایان گفت:‌ البته تحقق این امر به داشتن مدیرانی تاریخ‌ساز و تصمیم‌ساز و برنامه محور برمی‌گردد؛ مدیرانی که به دور از مسائل جناحی، سیاسی و خط و خط بازی اصرار بر تامین نظرات و منافع خاص، نداشته باشند و صرفا توان و تمرکز خود و زیرمجموعه خود را بر تحقق تولیدات باکیفیت و قابل رقابت با نمونه خارجی قرار دهند و توان و اراده روبه‌رو شدن با هر مشکل و مسئله‌ای را در این زمینه داشته و از اقتصاد و تجارت داخلی و بین‌المللی درک صحیح وکارشناسانه داشته باشند و به موضوع اقتصاد مقاومتی که سال‌هاست مورد تاکید مقام معظم رهبری است نیز اعتقاد جدی داشته باشند.
                  بهترین دانش آن است که سودمند باشی

                  نظر

                  • negarminavi
                    عضو فعال
                    • May 2013
                    • 35711

                    #4104
                    پاسخ : اخبار گروه خودرو



                    خبرگزاریهای چپ و راست و مستقل ! با راه اندازی کمپین "خبر خوب" تلاش می کنند واقعیتها را از چشم مردم پنهان کنند !

                    نظر

                    • ایرج سابق
                      عضو فعال
                      • Oct 2015
                      • 7434

                      #4105
                      پاسخ : اخبار گروه خودرو

                      رییس انجمن قطعه سازان در گفت وگو با ایرنا؛

                      دلار 4200 تومانی هزینه تولید را کاهش می دهد

                      تهران - ایرنا- رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان کشور گفت: با توجه به اثر افزایش رشد 20 درصدی نرخ دستمزدها در سال جاری، اعلام نرخ 4200 تومانی نرخ دلار با اثر کاهشی بر هزینه تمام شده تولید همراه خواهد بود و به نظر می رسد اثری ملموس و قابل توجه در قیمت قطعات داشته باشد.

                      تاریخ خبر: 23/01/1397 - 8:30



                      «
                      محمدرضا نجفی منش» در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: در سال های گذشته با وجود افزایش نرخ ارز، اما خودروسازان اجازه افزایش قیمت ها به قطعه سازان نمی دادند.

                      به گفته این مقام صنفی، مشکل از آنجا آغاز شد که زمانی در دولت های نهم و دهم با بیان عبارت «پراید کیلویی چند؟» قیمت گذاری خودروها به شورای رقابت واگذار شد که این تصمیمی اشتباه بود زیرا نباید

                      اجازه داد دولت یا خودروسازان در فرآیند قیمتگذاری دخالت کنند تا قطعه سازان نیز بتوانند فعالیت های خود را با روال عادی به انجام برسانند.

                      نجفی منش با اشاره به تعیین 4200 تومانی نرخ دلار از سوی دولت در روزهای گذشته، اظهار کرد: نرخ ارز روی قیمت مواد اولیه وارداتی تاثیرگذار است، در برخی اوقات حتی قیمت فولاد داخلی و مواد پتروشیمی

                      نیز به نرخ ارز وابسته است.
                      به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سیاست ارز تک نرخی شامگاه 20 فروردین با اعلام اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری کلید خورد؛ وی اعلام کرد که نرخ دلار از 21 فروردین برای همه فعالان اقتصادی و برای

                      رفع همه نیازهای قانونی و اداری آنان، نیازهای خدماتی مسافران، دانشجویان، محققین و دانشمندانی که برای کارهای تحقیقاتی خود به ارز نیاز دارند، 4 هزار و 200 تومان خواهد بود.

                      ** طلب 100 هزار میلیارد ریالی قطعه سازان
                      رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان کشور در ادامه گفت و گو با ایرنا یادآور شد: در شرایط کنونی بسیاری از قطعه سازان با زیان مواجه شده و از گردونه فعالیت خارج شده اند.

                      وی با اشاره به برآورد حدود 100 هزار میلیارد ریالی مطالبات قطعه سازان از دولت در سال 96، خاطرنشان کرد: بخشی از این بدهی ها در اواخر پارسال پرداخت شد، اما باید پرداخت مطالبات روندی سیستمی به خود بگیرد.
                      نجفی منش ادامه داد: باید پرداخت ها برای قطعه سازان کوچک و متوسط یک ماهه شده و برای قطعه سازان بزرگ نیز در صورت طولانی شدن پرداخت ها، همراه با پرداخت هزینه های مالی دیرکرد باشد.

                      وی تصریح کرد: دورنمای صنعت قطعه سازی در صورت انجام به موقع پرداختی های آنها، سرمایه گذاری های جدید و نوسازی روشن است.

                      نجفی منش اظهار داشت: دولت 320 هزار میلیارد ریال به منظور سرمایه گذاری های جدید در صنعت قطعه سازی در نظر گرفته که در صورت تخصیص، می توان برای نوسازی این صنعت به کار گرفت.

                      وی تصریح کرد: برای نوسازی این صنعت نیازمند سه میلیارد دلار سرمایه گذاری ارزی و 100 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی هستیم.

                      این مقام صنفی همچنین با اشاره به در نظر گرفته شدن استانداردهای جدید برای خودروسازان تا دی ماه امسال، خاطرنشان کرد: قطعه سازان برای تحقق این مهم آمادگی دارند، مشروط به اینکه خودروسازان نیز

                      خود را با استانداردهای جدید همسو کنند.

                      ** واردات 2 میلیارد دلار قطعه

                      رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان کشور گفت: پارسال نزدیک به 2 میلیارد دلار واردات قطعات خودرویی به کشور انجام شد، در حالی که ارزش تقریبی بازار خودروی کشور حدود 600 هزار میلیارد

                      ریال است.
                      نجفی منش ابراز امیدواری کرد با افزایش ظرفیت و کار در این صنعت و همچنین برنامه دولت برای افزایش نرخ تعرفه قطعات منفصله (سی.کی. دی) توجه به قطعات تولیدی ساخت داخل بیشتر شود.

                      سی. کی. دی بسته ای کامل شامل همه قطعاتی است که برای تولید وسیله نقلیه باید به یکدیگر متصل شوند.

                      **آخرین وضعیت قراردادهای پسابرجامی خودرو

                      نجفی منش در ادامه با اشاره به قراردادهای خودرویی پسابرجامی، یادآوری کرد: تعدادی از قراردادهای شرکت مشترک سایپا - سیتروئن منعقد شده است و انتظار می رود طی چهار ماه آینده نخستین محصول

                      آنها وارد بازار شود.

                      وی افزود: پژو 301 ایران خودرو خط تولیدی مدرن و عالی دارد و امیدواریم این خودرو نیز تا پایان امسال روانه بازار شود و مطابق شنیده ها کارشناسان شرکت رنو نیز هفته آینده سایت «بن رو» ساوه را تحویل گرفته

                      اند و کار تولید خودرو در این سایت نیز آغاز خواهد شد.

                      رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان کشور ابراز امیدواری کرد با تحرکات انجام شده و افزایش عمق داخلی سازی خودروها، رونق و حرکت رو به جلوی صنعت قطعه سازی را شاهد باشیم.

                      وی بطور نمونه با اشاره به شرط گذاشتن هندی ها برای ورود یک خودروساز چینی به این کشور و تاکید آنها بر هندی بودن 80 درصد قطعات خودرو، تاکید کرد: با توجه به توان و تخصص بالای قطعه سازان ایرانی،

                      انتظار می رود در قراردادهای خودرویی با خارجی ها همچون هندی ها از این فرصت ها استفاده کنیم.
                      بهترین دانش آن است که سودمند باشی

                      نظر

                      • negarminavi
                        عضو فعال
                        • May 2013
                        • 35711

                        #4106
                        پاسخ : اخبار گروه خودرو



                        سال 90-91 عده ای هر روز با آب و تاب فراوان !!! در رسانه ها مطرح میکردند که ارز دارو می رود برای واردات خودرو !!!

                        دستجردی وزیر بهداشت که عامل لاریجانی ها بود ! و خود لاریجانی های واردکننده دارو در این حوزه ! و طیف آقازاده های اصلاح طلب و اصولگرا برای اینکه ارز ارزان بیشتری بگیرند ! و رانت بیشتری نصیبشان بشود به این موضوع دامن می زدند !!!

                        حالا در عرض 4 سال بیش از کل 8 سال دولت احمدی نژاد خودرو وارد کشور شده !

                        رانت مافیای دارو و درمان هم با طرح شکست خورده نظام سلامت ! که احمدی نژاد اعتقادی به اجرای آن به این شکل نداشت ! تامین شده !!!

                        کسی هم نگران واردات خودرو و اینکه ارزش از کجا تامین میشود نیست !!!

                        بازهم ثابت شد که احمدی نژاد چرا جلوی برخی ایستاده بود ! چرا دستجردی را برکنار کرد ! چرا به مافیا باج نداد !!!

                        نظر

                        • ایرج سابق
                          عضو فعال
                          • Oct 2015
                          • 7434

                          #4107
                          پاسخ : اخبار گروه خودرو

                          در اصل توسط negarminavi پست شده است View Post


                          سال 90-91 عده ای هر روز با آب و تاب فراوان !!! در رسانه ها مطرح میکردند که ارز دارو می رود برای واردات خودرو !!!

                          دستجردی وزیر بهداشت که عامل لاریجانی ها بود ! و خود لاریجانی های واردکننده دارو در این حوزه ! و طیف آقازاده های اصلاح طلب و اصولگرا برای اینکه ارز ارزان بیشتری بگیرند ! و رانت بیشتری نصیبشان بشود به این موضوع دامن می زدند !!!

                          حالا در عرض 4 سال بیش از کل 8 سال دولت احمدی نژاد خودرو وارد کشور شده !

                          رانت مافیای دارو و درمان هم با طرح شکست خورده نظام سلامت ! که احمدی نژاد اعتقادی به اجرای آن به این شکل نداشت ! تامین شده !!!

                          کسی هم نگران واردات خودرو و اینکه ارزش از کجا تامین میشود نیست !!!

                          بازهم ثابت شد که احمدی نژاد چرا جلوی برخی ایستاده بود ! چرا دستجردی را برکنار کرد ! چرا به مافیا باج نداد !!!
                          شما از صبح تا آخر شب بیا خبر بر علیه روحانی بزن

                          به هیچ وجه فکر نکن حتی در خیال که احمدی نژاد میتواند سال 1400 کاندید بشه

                          کلا کار از بهانه و ایراد گذشته مقصر دولت روحانی باشه یا احمدی نژاد

                          یک کسی دیگه میاید همین داستان ادامه داره همه مثل هم هستند فقط کمی درجه فرق میکنه سیاست های نوشته شده برای آینده و این داستان ادامه داره
                          آخرین ویرایش توسط ایرج سابق؛ 2018/04/20, 19:38.
                          بهترین دانش آن است که سودمند باشی

                          نظر

                          • elyas_i
                            عضو عادی
                            • Jan 2012
                            • 63

                            #4108
                            پاسخ : اخبار گروه خودرو

                            بعد از احمدی نژاد شعار میدادیم اصلاح طلب به داد ما برس
                            بعد از روحانی شعار عوض شده.
                            اصلاح طلب اصول گرا دیگه تمومه ماجرا.یعنی الفاتحه مع النظام

                            نظر

                            • negarminavi
                              عضو فعال
                              • May 2013
                              • 35711

                              #4109
                              پاسخ : اخبار گروه خودرو



                              5 سال درجا زدن به نام تدبیر !!!

                              بیش از 10 هزار میلیارد زیان انباشته !

                              کاهش صادرات و افزایش شدید واردات !!

                              نظر

                              • negarminavi
                                عضو فعال
                                • May 2013
                                • 35711

                                #4110
                                پاسخ : اخبار گروه خودرو



                                قابل توجه جناب Abad و بقیه دوستان علاقمند به گروه خودرو و قطعات !

                                افزایش فروش ! کاهش سود ! در نمودار مشهوده !

                                نظر

                                در حال کار...
                                X