اخبار گروه خودرو

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • رامین حیاتی
    عضو فعال
    • Jan 2013
    • 1321

    #1201
    پاسخ : اخبار گروه خودرو

    خودروسازان 410 میلیارد تومان از دارایی‌شان را فروختند/ افزایش سرمایه دو غول خودروسازی ایران
    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تلاش خودروسازان برای تامین نقدینگی مورد نیاز خود، گفت: در سال جاری ایران خودرو معادل 230 میلیارد تومان و سایپا معادل 180 میلیارد تومان از سهم خود در واحدهایی که در آن سهام داشته‌اند، را واگذار کرده‌اند.

    محسن صالحی‌نیا در گفتگو با مهر گفت: سهام خودروسازان در بورس است و براساس تقاضاهای موجود و قواعد بورس، کار واگذاری سهام صورت می گیرد.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در سال جاری ایران خودرو معادل ارزشی 230 میلیارد تومان و سایپا معادل 180 میلیارد تومان از سهام خود در واحدهایی را سهامدار آنها بوده را به فروش رسانده‌اند.

    وی تصریح کرد: سیاست فروش سهام از سوی خودروسازان راهکاری برای تامین نقدینگی و افزایش توان تولید است که این سیاست از سوی مجمع عمومی به آنها ابلاغ شده است.

    به گفته صالحی‌نیا، هر یک از دو خودروساز بزرگ، مصوبه ای را برای افزایش سرمایه تهیه کرده‌اند که در حال طی مراحل مربوطه است. در واقع وقتی خودروسازان افزایش سرمایه می دهند، سهامداران مختلف در فرایند افزایش سرمایه حسب صلاحدید و محاسبات خود، شرکت می کنند. البته ممکن است گروهی از سهامداران نیز شرکت نکنند.

    وی اظهار داشت: هر یک از خودروسازان افزایش سرمایه را در سطوح هیات مدیره خود تصویب کرده اند، چراکه افزایش سرمایه تابع قواعد و مقرراتی است و باید بعد از تائید هیات مدیره، به تائید حسابرس، سازمان بورس و مجمع عمومی برسد.
    همین طوری خوبه ادامه بده ...

    نظر

    • zafar3000
      عضو فعال
      • Dec 2011
      • 1243

      #1202
      پاسخ : اخبار گروه خودرو

      نسبت ارزش بازار سهام خودرویی به میزان فروششان به ترتیب

      1. خوساز :12.5 درصد

      2. خچرخش :12.6 درصد

      3. خاهن :12.8 درصد

      4. خاذین :14 درصد

      5. ختور :23.3 درصد

      6. خرینگ :25.7 درصد

      7.خفنر :26.1 درصد

      8. خمهر :31.5 درصد

      9. ختراک :32 درصد

      10. خودرو : 33 درصد

      11 . خموتور :34.5 درصد

      12. خکمک :35.7 درصد

      13. خاور : 35.8 درصد

      14.خمحرکه :36.5 درصد

      15. خشرق :42 درصد

      16. خنصیر :42.8 درصد

      17. خریخت : 46.5 درصد

      18. خمحور :47.4 درصد

      19. خپارس :52 درصد

      20. خپویش :55.8 درصد

      21. خسایپا و خزامیاد :59 درصد

      22. خکاوه :82 درصد

      23. خزر :84 درصد

      24. خکار: 90 درصد

      25. خفناور :173 درصد

      26. خلنت:185 درصد

      نظر

      • zafar3000
        عضو فعال
        • Dec 2011
        • 1243

        #1203
        پاسخ : اخبار گروه خودرو

        دوستانی که دنبال سهم با سود بالا در خودروسازی ها می گردند خپویش توصیه می شود
        قیمت 1700 سود 350 تومان

        نظر

        • zafar3000
          عضو فعال
          • Dec 2011
          • 1243

          #1204
          پاسخ : اخبار گروه خودرو

          نظر جناب نیک نهاد در مورد قطعه سازی ها
          با توجه به اقبالی که بازار به گروه های قطعات سازی خواهد داشت دوستان عرضه های مالكان قطعات سازان را نیز در نظر داشته باشند .
          1-عرضه هایی که توسط ایران خودرو و معمولا" سرمایه گذاری سمند انجام میشود
          2-عرضه هایی که توسط شركت سایپا در بازار انجام میشود

          در کل شخصا" وقتی حقوقی از سهم خارج میشود حقیقی خریدار است زیادی این روند را برای سهم جالب نمیدانم . البته این دلیل بر عدم ارزندگی سهم توسط حقوقی نیست ولی بطور کلی تمام اخبار حكایت از بهبود بسیار مطلوب ایران خودرو و زیر مجموعه های ان در تولید دارند .


          به نظر من تا جایی که حقوقی حاضر به عرضه پر حجم در یک سهم قطعه ساز نباشد بهتر است از جو مثبت بازار استفاده کرده و سهامدار بمانیم و با شرایط هیجانی فروشنده نباشیم . بطور کلی حقوقی ها در نمادهای خودرویی بیشتر قطعه ساز عرضه کننده در بازار هستند به همین دلیل به شخصه زیاد برای رشد شارپی جالب نمیبینم ....-----------------------------------------------------------------------------------------.
          در 2 هفته اخیر عرضه های حقوقی در زیر مجموعه های بدین ترتیب بوده است .

          خرینگ : بدون عرضه توسط مالكان سهم

          خشرق : فروش 2.1 درصد سهام شركت جمعا" 5 میلیون سهم توسط سرمایه گذاری سمند

          خكاوه : فروش 15.4 درصد سهام شركت جمعا" 91 میلیون سهم توسط شركت سایپا

          ختوقا : فروش 1.3 درصد سهام شركت جمعا" 4 میلیون سهم توسط سرمایه گذاری سمند

          خمحركه : فروش 1.7 درصد سهام شركت جمعا" 9 میلیون سهم توسط دانایان پارس

          خمهر : فروش 1.62 درصد سهام شركت جمعا" 9 میلیون سهم توسط توسعه تجارت خدمات خودرو ( ایران خودرو )

          خكمک : فروش 12 درصد سهام شركت جمعا" 13 میلیون سهم توسط شركت سایپا

          خفناور : فروش 6.6 درصد سهام شركت جمعا" 660 هزار سهم توسط مهندسی نصیر ماشین

          خوساز : بدون عرضه توسط مالكان سهم

          خاذین : بدون عرضه توسط مالكان سهم

          خمحور : فروش نیم درصد سهام شركت جمعا" 2 میلیون سهم توسط سرمایه گذاری ترنیان سهم (ایران خودرو)

          خكار : بدون عرضه توسط مالكان سهم

          نظر

          • وحید 20
            ستاره‌دار(98)
            • Mar 2011
            • 29911

            #1205
            پاسخ : اخبار گروه خودرو

            تغییر در سرمایه گذاری و تولید ، حاصل عملکرد دولت در صنعت خودرو

            به گزارش خبر خودرو ، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به همایش خودروسازان بزرگ دنیا در تهران که اخیرا برگزار شده بود اظهار داشت : این همایش آثاری مثبت در صنعت خودروسازی داخلی کشور داشته است .

            حسین گروسی در ادامه گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرخودرو افزود : در این همایش شاهد بازگشت شرکت های خودروسازی که علی رغم همکاری های دیرینه با ایران چندی پیش با خودروسازان داخلی قطع ارتباط کرده بودند بودیم.

            نماینده مردم شهریار ، شهر قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب عنوان کرد : با توجه به اعلام آمادگی شرکت های خودروساز خارجی در خصوص همکاری با ایران دولتمردان کشور باید با سیاست گذاری مناسب در جهت طراحی و تولید خودروی مشترک با شرکت های خودروساز خارجی اقدامات لازم را انجام دهند .

            به گفته وی خودروسازان داخلی در سایه این همکاری باید از مونتاژ خودروهای قدیمی شرکت های خودروساز خارجی بپرهیزند و در راستای تولید و طراحی خودروهای روز و عرضه آن با برند ملی تلاش کنند .

            این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد : خودروسازان داخلی ابتدا باید تیراژ تولید خود را به میزان سال 2011 برسانند و پس از آن نیز با هدف تولید 3 میلیون دستگاه خودرو با جدیت کار خود را دنبال نمایند .

            حسین گروسی در خصوص گزارش 100 روزه عملکرد دولت یازدهم اذعان داشت : هر چند در برخی از آمارها میزان تورم بالا و در برخی دیگر کاهش یافته است اما در کل نتیجه این گزارش حاکی از تغییرات اساسی در سرمایه گذاری بوده است

            نماینده مردم شهریار ، شهر قدس و ملارد در انتها اظهار داشت : تولید نیز در این راستا با تغییراتی مواجه شده لذا باید تلاش شود که کلیه درآمد ها به سوی تولید پیش رود .
            درخت هرچه پربارتر افتاده تر@};-

            توصیه ای به خرید/فروش/نگهداری ندارم.

            نظر

            • zafar3000
              عضو فعال
              • Dec 2011
              • 1243

              #1206
              پاسخ : اخبار گروه خودرو

              نسبت ارزش بازار سهام خودرویی به میزان فروششان به ترتیب(میزان سود یا ضرر عملیاتی سال 91 و 6 ماهه اول 92 )

              1. خوساز :12.5 درصد،ضرر عملیاتی 91 :16 تومان ،ضرر عملیاتی 6 ماهه اول :35 تومان

              2. خچرخش :12.6 درصد،سود عملیاتی 91 :33 تومان ،سود عملیاتی 6 ماهه اول :3 تومان

              3. خاهن :12.8 درصد،ضرر عملیاتی 91: 8 تومان ضرر ،سود عملیاتی 6 ماهه اول :33 تومان

              4. خاذین :14 درصد،سود عملیاتی 91 :125 تومان ،سود عملیاتی 6 ماهه اول :32.5 تومان

              5. ختور :23.3 درصد،سود عملیاتی 91: 22 تومان ،سود عملیاتی 6 ماهه اول :25 تومان

              6. خرینگ :25.7 درصد،ضرر عملیاتی 91: 50 تومان ،سود عملیاتی 6 ماهه اول :5 تومان

              7.خفنر :26.1 درصد،سود عملیاتی 91 : 22 تومان ،سود عملیاتی 6 ماهه اول :9.5 تومان

              8. خمهر :31.5 درصد، ضرر عملیاتی سال 91 :10 تومان ،6 ماهه امسال ضرر 28 تومانی

              9. ختراک :32 درصد،سال 91 سود عملیاتی :35 تومان ،6 ماهه 92 عملیاتی 8 تومان سود

              10. خودرو : 33 درصد،سال 91 عملیاتی :29 تومان ، 6 ماهه اول 92 :8 تومان سود عملیاتی

              11 . خموتور :34.5 درصد، 91 : 20 تومان ،6 ماهه 92 :8 تومان

              12. خکمک :35.7 درصد، 91 عملیاتی :40 تومان ،6 ماهه 92 :20 تومان

              13. خاور : 35.8 درصد،91 سود 1.5 تومانی ،6 ماهه اول 92 ضرر 5.5 تومانی

              14.خمحرکه :36.5 درصد، ضرر عملیاتی 91 27 تومان ،ضرر عملیاتی 6 ماهه 92 : 27 تومان

              15. خشرق :42 درصد،سال 91 سود 40 تومانی ،عملیاتی 6 ماهه 92 : 25 تومان

              16. خنصیر :42.8 درصد، عملیاتی 91 :27 تومان ،عملیاتی 6 ماهه 92 : 8 تومان

              17. خریخت : 46.5 درصد، سال 91 ضرر عملیاتی 90 تومان ، 6 ماهه 92 ضرر عملیاتی 90 تومان

              18. خمحور :47.4 درصد، سال 91 سود عملیاتی : 19 تومان ،6 ماهه 92 ضرر 8 تومانی

              19. خپارس :52 درصد،91 ضرر 4 تومانی عملیاتی ،6 ماهه 92 ضرر عملیاتی 25 تومانی

              20. خپویش :55.8 درصد،سال 91 سود عملیاتی 178 تومانی ،6 ماهه 92 عملیاتی 85 تومان سود

              21. خسایپا و خزامیاد :59 درصد،سال 91 ضرر عملیاتی 50 تومانی ،6 ماهه 92 ضرر عملیاتی 6.5 تومانی

              22. خکاوه :82 درصد،سود عملیاتی 91 : 130 تومان ، 6 ماهه 92 :سود 10 تومانی عملیاتی

              23. خزر :84 درصد، ضرر عملیاتی 91 :40 تومان ، 6 ماهه 92 : سود 10 تومانی

              24. خکار: 90 درصد، سود 91 : 58 تومان ، 6 ماهه 92 :سود 26 تومانی عملیاتی

              25. خفناور :173 درصد، سال 91 سود عملیاتی 77 تومانی ، 6 ماهه 92 سود عملیاتی 35 تومانی

              26. خلنت:185 درصد ، سال 91 سود عملیاتی 45 تومانی ؛ 6 ماهه سال 92 : سود 26 تومانی

              نظر

              • zafar3000
                عضو فعال
                • Dec 2011
                • 1243

                #1207
                پاسخ : اخبار گروه خودرو

                2 سهم سال 91 سود عملیاتی بالای 100 تومان داشته اند
                اول خپویش که الان در ارزش بازار 170 میلیارد تومان است
                دوم خاذین که در ارزش بازار 22 میلیارد تومان است

                نظر

                • hosyn
                  عضو عادی
                  • Oct 2013
                  • 224

                  #1208
                  پاسخ : اخبار گروه خودرو

                  در گفت‌وگو با فارس مطرح شد
                  شرط مدیرعامل ایران‌خودرو برای شکایت از پژو/ شریک خارجی لازمه حضور در زنجیره جهانی
                  مدیرعامل شرکت ایران ‌خودرو برای شکایت از شرکت پژو بابت خسارتی که به ایران وارد کرده است، شرط گذاشت و در عین حال گفت: اصراری بر حضور پژو در ایران نداریم.





                  هاشم یکه زارع که این روزها ترجیح می‌دهد کمتر در معرض دید قرار گیرد و به همین دلیل نیز از سخنرانی‌ در برخی مراسم‌ها و یا حضور در جمع خبرنگاران خودداری می‌کند، در گفت‌وگوی کوتاهی با فارس از شرطش برای شکایت از شرکت پژو بابت خسارتی که به ایران وارد کرده است، گفت. مدیر عامل ایران خودرو در گفت ‌و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که با توجه به زیان وارد شده به ایران از محل قطع ناگهانی همکاری پژو با ایران، آیا قصد ندارید از این شرکت شکایتی کنید؟ اظهار داشت: این موضوع بستگی به این دارد که مذاکرات ما با پژو به کجا برسد، باید دید این شرکت در آینده، گذشته‌اش را جبران می‌کند؟ وی در پاسخ به این سوال که طبق گفته کارشناسان، تولید یک محصول پژو، دو برابر تولید یک خودروی ایرانی سرمایه نیاز دارد، چرا به جای مذاکره با پژو، روی تولید محصولات جدید ایرانی سرمایه‌گذاری نمی‌کنید؟ گفت: یکی از اهدافمان سرمایه‌گذاری روی تولید ایرانی است، ولی پژو را به عنوان یک شریک تجاری داریم. یکه زارع در پاسخ به این سوال که چه اصراری بر حضور پژو در ایران دارید نیز گفت: برای حضور در زنجیره جهانی، باید شریک خارجی داشته باشیم که این شریک تنها پژو نیست، بلکه با شرکت‌های جهانی دیگر نیز می‌توانیم ارتباط داشته باشیم. وی تأکید کرد: حتماً به دنبال شرکت‌های خارجی دیگر نیز می‌رویم. مدیر عامل ایران خودرو در پاسخ به این سوال که چه اصراری بر حضور پژو در ایران دارید و با کدام شرکت خارجی دیگر در حال مذاکره هستید نیز گفت: اصراری بر حضور پژو نداریم و شرکت‌های خارجی دیگر نیز بعداً مشخص خواهند شد. یکه زارع در حالی برای شکایت از پژو بابت خسارت وارد شده به ایران شرط گذاشت که رضا رحمانی، رئیس کمیسیون صنایع مجلس در گفت و گو با فارس از پیگیری حقوقی قرارداد پژو با ایران و عدم پای‌بندی پژو به این قرارداد خبر داد و گفت: این موضوع توسط وزارت صنعت در حال پیگیری است. وی ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که هیچ کشوری به راحتی بازار صادراتی خود را در اختیار دیگران قرار نمی‌دهد. وی با بیان اینکه قرارداد تولید خودرو بین شرکت پژو و ایران 10 سال پیش منعقد شده است، افزود: این قرارداد به امضای روسای جمهور ایران و فرانسه رسیده که هنوز مدت 10 ساله آن به اتمام نرسیده و عدم پای‌بندی پژو در حال پیگیری است. پیشتر نیز یک مقام آگاه در گفت و گو با فارس گفته بود: اصرار بر حضور شرکت پژو در ایران در شرایطی صورت می‌گیرد که خروج ناگهانی این شرکت از ایران، حداقل 800 میلیون یورو یعنی معادل 3.2 تریلیون تومان خسارت به کشورمان وارد کرده است. به گفته وی، تولید هر محصول پژو در ایران دو برابر یک خودروی ایرانی هزینه نیاز دارد. این کارشناس صنعت خودرو با بیان اینکه بابت طراحی و تولید رانا 60 میلیارد تومان هزینه شده است، گفته بود: بابت طراحی و تولید دنا نیز همین مقدار هزینه شده که نصف هزینه‌ای است که برای طراحی 206 صندوق‌دار صورت گرفت. وی گفته بود: تنها با پول یک ماه خرید قطعه از پژو، می‌توان یک خودروی ایرانی طراحی و تولید کرد. در این شرایط، وزارت صنعت و برخی مدیران خودروساز کشور در حالی برای حضور دوباره پژو در ایران فرش قرمز پهن می‌کنند که پس از حضور این شرکت در ایران به دعوت رسمی مسئولان ایرانی در همایش بین‌المللی خودرو تهران، هنوز مسئولان پژو پاسخی به دعوت طرف ایرانی نداده‌اند.

                  نظر

                  • کيانوش
                    عضو فعال
                    • Dec 2011
                    • 6613

                    #1209
                    پاسخ : اخبار گروه خودرو

                    ثبت نام نوسازی خودروهای سنگین فرسوده آغاز شد
                    شنبه، 30 آذر 1392
                    ساعت: 09:29 Saturday, December 21, 2013
                    كد خبر: 240944


                    به گزارش خبر خودرو ، سرپرست معاونت نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت در خصوص ثبت نام نوسازی خودروهای سنگین فرسوده گفت : ثبت نام این خودروها از امروز آغاز می شود و در این راستا شرکت های ارس خودرو دیزل، ایران خودرو دیزل و سایپا دیزل مشارکت دارند .

                    حیدری در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو در این خصوص افزود : در مرحله اول که از امروز شروع می گردد ثبت نام با محصولات ارس خودرو دیزل آغاز و با تکمیل فرآیند اداری و پس از تکمیل قرار داد با بانک صادرات نیز طرح جایگزینی ایران خودرو دیزل و سایپا دیزل فعال خواهد شد .

                    وی اظهار داشت: تا کنون در قرارداد های منعقد شده با خودروسازان داخلی هیچ گونه مشکلی ایجاد نشده و کندی روند نوسازی ناوگان خودروهای سنگین نیز تنها به دلیل افزایش قیمت خودرو بوده است.

                    وی در ادامه با اشاره به اینکه میزان وام در نظر گرفته شده برای خودروهای سنگین بین 35 تا 160 میلیون تومان است عنوان کرد : طبق توافق های صورت گرفته ، پس از تکمیل حساب مالک خودرو و مراجعه به نمایندگی خودروساز مورد نظر ، قیمت خودروی درخواستی تا 3 ماه افزایش نخواهد یافت که این امر با توجه به مدت زمان تعیین شده از سوی خودروسازان به ضرر مالکان نخواهد بود .

                    حیدری در ادامه ضمن اشاره به یکی از دلایل رکود نوسازی ناوگان سنگین اظهار داشت : متاسفانه افزایش اجباری قیمت خودرو در سال گذشته منجر به رکود نوسازی ناوگان شد چراکه عملا نوسازی خودرو برای مالک صرفه اقتصادی نداشته و تلاش ستاد بر این بوده است که با افزایش ارزش گواهی اسقاط و افزایش سقف تسهیلات این روند را احیا کند و که هم اکنون با عقد چنین قراردادی جای نگرانی باقی نیست .

                    سرپرست معاونت نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت در خصوص طرح جایگزینی تاکسی گفت : در سال 90 حدود 34 هزار دستگاه تاکسی نوسازی شد که در سال 91 با توجه به شرایط موجود این میزان به 1800 دستگاه کاهش یافت و متاسفانه در سال 92 نوسازی در این ناوگان انجام نپذیرفته است .

                    وی در ادامه این مطلب اذعان داشت : شرکت خودروسازی ایران خودرو در زمینه تولید تاکسی های درون شهری و برون شهری مشارکت داشت که در این مدت با توجه قوانین اعلام شده از سوی راهور ، پژو 405 به علت تک ایربگ بودن شماره گذاری نشد. از سوی دیگر تیبا خودروی پیشنهادی ستاد حمل و نقل سوخت برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی بوده که با وجود اخذ استانداردهای لازم، شورای عالی ترافیک تا کنون نظر قطعی خود را اعلام نکرده است .

                    وی در انتها ضمن بیان اینکه خودروسازان برای مشارکت در طرح جایگزینی انگیزه کافی ندارند عنوان کرد : هم اکنون مهمترین عامل کاهش انگیزه ارائه خودرو توسط خودروسازان، عدم اجرای قوانین جاری کشور از سوی گمرک است.

                    نظر

                    • شبندر
                      عضو فعال
                      • Sep 2012
                      • 3598

                      #1210
                      پاسخ : اخبار گروه خودرو

                      طبق آخرين اخبار از مخبرينم در كاخ سفيد تمامي خارجي هاي علاقمند به سرمايه گذاري در خودروسازي ايران مي توانند با رقابت سالم به اين امر بپردازند از فردا فقط فقط خودرويي بخريدزيرا صنعت خودرو سازي به اميد ايران زنده است در تمام جهان ،سرمايه گذاران خارجي قيمت هر سهم خودرو را در مفت ترين قيمت 20دلار مي دانند مي دانيد يعني چه يعني طوفان در گروه خودرو. يعني انفجار اتمي در قطعه سازها،كارشناسهايم فقط براي خاذين تارگت 20000توماني در نظر گرفته اند ديگه به بقيه هم خودتون قيمت بديد.
                      اگر ميخواهيد سال آينده در فرانسه يك ويلا بخريد امروز فقط 500هزار سهم خودروي بخريدكافيه تا آخر شهريور سال 93 بفروشيد.
                      دوستاني كه مطالب بنده را براي اولين بار ميخوانند با تحقيق و مشورت با افراد متخصص، تريد كنند

                      نظر

                      • مخبرالدوله
                        عضو فعال
                        • May 2012
                        • 5228

                        #1211
                        پاسخ : اخبار گروه خودرو

                        مذاکرات مهم خودروسازان جهانی در ایران



                        » سرویس: اقتصادي - خودرو
                        کد خبر: 92093020153
                        شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۴



                        خودروسازانی از کشورهای فرانسه، کره‌جنوبی و چین در حال برگزاری نشست‌های مهمی با خودروسازان ایرانی هستند.
                        به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به دنبال رفع تحریم صنعت خودرو و برگزاری کنفرانس بین‌المللی صنعت خودرو، برخی خودروسازان خارجی مذاکره برای حضور در صنعت خودروی ایران را آغاز کرده‌اند.
                        براساس جدیدترین اخبار به دست آمده، در حدود یک ماهه اخیر نشست‌های مشترکی بین شرکت‌های پژو و رنو با خودروسازان داخلی برای بررسی چگونگی آغاز مجدد همکاری‌های مشترک برگزار شده و همچنان نیز ادامه دارد.
                        علاوه بر ‌آن خودروسازانی از کشورهای کره جنوبی و چین نیز علاقه‌مند به همکاری با صنعت خودروی ایران بوده و مذاکراتی را در این زمینه برگزار کرده‌اند.
                        براساس اخبار به دست آمده مذاکرات خودروسازان خارجی با خودروسازان ایرانی همچنان ادامه داشته و به نتایج مثبتی منجر شده است.
                        در این مذاکرات خودروسازان ایرانی بر ضرورت تولید خودروهای روز در داخل کشور، داخلی‌سازی و همچنین مطرح شدن ایران به عنوان پایگاه تولید و همچنین صادرات محصولات جدید تاکید کرده‌اند.
                        یک مقام آگاه در صنعت خودرو در گفت‌و‌گو با ایسنا با مثبت ارزیابی کردن این مذاکرات می‌گوید که رنو با جدیت به دنبال فعالیت در ایران بوده و پژو نیز در حال بسترسازی برای بازگشت به ایران است.
                        به گفته وی مذاکرات پیشرفت خوبی داشته و خودروسازان خارجی تمایل زیادی برای حضور در ایران دارند. در مقابل خودروسازان ایرانی نیز تولید خودروهای روز، داخلی سازی و صادرات را به عنوان شروط خود برای همکاری با خودروسازان خارجی مطرح کرده‌اند.

                        مردم میپرسند که ا.ن را چه کسانی حمایت میکنند؟؟؟

                        نظر

                        • کيانوش
                          عضو فعال
                          • Dec 2011
                          • 6613

                          #1212
                          پاسخ : اخبار گروه خودرو

                          خبر بسيار مهم تاثير گذار بر گروه خودرو

                          ..........................................
                          ديروز در نماد زامياد بيمه ايران با تغيير برنامه 180درجه اي تمام زامياد هايي که فروخته بود را دوباره خريد.
                          زامياد ديروز 113ميليون سهم زامياد خريد .
                          قبلا بيمه ايران تو نماد زامياد در قيمتهاي 110تومان تا 240تومان فروشنده بود حالا 113ميليون سهم زامياد را در قيمت 228تومان خريده است.
                          قبلا بازار از اين حرکتهاي فروش بيمه ايران بستوه درامده بود ولي حالا با اين حرکت ان نه تنها تقاضاي خريد زامياد افزايش چشمگيري روبرو خواهد شد بلکه اين مسيله روي تمام گروه خودرويي تاثير گذار خواهد بود.
                          اين احتمال دارد که بيمه ايران همه سهام فروخته شده خود را در نماد خپارس دوباره بزاره سر جاش.امروز صف خريد خپارس هم سنگين خواهد شد.
                          احتمال دارد معاملات بلوکي که قرار هست در نماد خودروييها بتوسط خارجيان صورت بگيرد بيمه ايران را به اين کار وادار کرده باشد.
                          ................................
                          نتيجه سهام خودرويي فروشي نيست.
                          از کار بيمه ايران درس بگيزيم.

                          نظر

                          • Alidadash
                            عضو فعال
                            • Jun 2013
                            • 959

                            #1213
                            پاسخ : اخبار گروه خودرو

                            کل خودرویی ها فرصت خرید...
                            سهامداری کنید تا رستگار شوید...

                            شدیدا به سرمایه گزاران عزیز انجام ورزش های استقامتی رو توصیه میکنم.

                            نظر

                            • vet
                              عضو فعال
                              • Nov 2011
                              • 1504

                              #1214
                              پاسخ : اخبار گروه خودرو

                              در اصل توسط Alidadash پست شده است View Post
                              کل خودرویی ها فرصت خرید...
                              کل خودرویی ها !!!!
                              فک کنم دیگه خودرو بریزه و پولش اینبار بیاد توی پتروشیمی /:.coolsmiley02:./
                              تاپیکو جمع شد
                              فواره چون بلند شود سرنگون شود

                              نظر

                              • Alidadash
                                عضو فعال
                                • Jun 2013
                                • 959

                                #1215
                                پاسخ : اخبار گروه خودرو

                                در اصل توسط vet پست شده است View Post
                                کل خودرویی ها !!!!
                                فک کنم دیگه خودرو بریزه و پولش اینبار بیاد توی پتروشیمی /:.coolsmiley02:./
                                تاپیکو جمع شد
                                انشاالله که دوستان پالایشی هم مثل قبل پرسود باشن. اما خودرو به این زودیا نمیریزه. تا چشم اندازهای باور نکردنی با خودرو هستیم...
                                سهامداری کنید تا رستگار شوید...

                                شدیدا به سرمایه گزاران عزیز انجام ورزش های استقامتی رو توصیه میکنم.

                                نظر

                                در حال کار...
                                X