اخبار گروه خودرو

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • کيانوش
    عضو فعال
    • Dec 2011
    • 6613

    #1126
    شنبه 9اذر رنو و پژو مياند ايران
    بزودي انبارهاي ايران خودرو و پارس خودرو از پژو و ال نود و مگان پر ميشه.ان هم از نوع اروپاييش.

    کد خبر: 2182895
    بازدید:
    نظرات :
    تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۵ - ۰۹:۴۶ بین الملل > ایران در جهان

    نجات رنو و پژو از سقوط/رشد شاخص بورس اروپا و آمریکا در پی توافق هسته‎ای ایران
    رسانه های خبری از رشد شاخص بورس در اغلب کشورهای غربی بویژه آمریکا و کشورهای مهم اروپایی در پی توافق حاصل شده میان ایران و گروه 1+5 خبر می دهند.به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه نیویورک تایمز از افت قیمت جهانی نفت و همچنین رشد شاخص سهام شرکت های مهم اروپایی و آمریکایی در پی توافق حاصل شده با ایران خبر داد.

    نیویورک تایمز در این خبر می نویسد : بدنبال توافق حاضل شده در ژنو میان ایران و کشورهای 1+5، قیمت نفت کاهش و شاخص بورس در مناطق مختلف جهان افزایش یافت.

    این اتفاق به دلیل توقف شش ماهه برخی از تحریم های ایران رخ داده است. احتمال می رود با توجه به تصمیم اتحادیه اروپا برای رفع برخی از تحریم های خود علیه ایران، در ماه آتی میلادی شاهد اوج گیری مجدد شاخص بورس های شرکت های اروپایی بویژه شرکت های طرف قرارداد با ایران باشیم.

    در این میان نکته جالب افزایش ارزش ین (واحد پول ژاپن) در برابر دلار است. ارزش ین روز دوشنبه به کاهش شش ماهه در برابر دلار پایان داد و توانست بخشی از عقب ماندگی خود را در برابر واحد پول آمریکا جبران کند.

    رویترز نیز در خبری می نویسد : توافق هسته ای ایران در روز سه شنبه موجب ثبات بهای نفت شد اما در روز دوشنبه باعث شتاب گرفتن افت قیمتهای جهانی نفت و در عین حال باعث رشد بازارهای جهانی سهام شده بود.

    رویترز در گزارش خود می نویسد: روز دوشنبه قیمت نفت برنت دریای شمال با ۱ دلار و ۶۹ سنت کاهش به ۱۰۸ دلار و ۳۶ سنت رسید . بهای هر بشکه نفت خام آمریکا روز دوشنبه 0/8 درصد کاهش داشت و به قیمت 98 دلار فروخته شد اما در معاملات روز سه شنبه بهای هر بشکه نفت خام آمریکا به میران 0.2 درصد افزایش یافت. علاوه بر بهای نفت، ارزش سهام شرکتهای اروپایی به بالاترین رقم در پنج سال گذشته رسید و ارزش سهام بازار آلمان روز دوشنبه رکورد جدیدی را بر جای گذاشت.

    در این میان بازار سهام وال استریت نیز روندی صعودی یافته است و بازار سهام شرکتهای هواپیمایی بین المللی و شرکتهای خودورسازی فرانسه بیشترین رشد را تجربه کرده اند.

    شرکتهای پژو و رنو فرانسه از بزرگترین شرکت های صادرکننده خودرو به ایران بودند که در سالهای اخیر همکاری با ایران را قطع کرده بودند. بر همین اساس ارزش سهام شرکت پژو ۴٫۶ درصد و سهام رنو یک درصد افزایش پیدا کرده است.

    این وضعیت در حالی برای رنو و پژو رخ می دهد که این دو شرکت بواسطه تحریم های ایران دچار زیان زیادی شده و برای جبران زیان های خود مجبور به اخراج بخشی از کارکنان و وام گرفتن از اتحادیه اروپا شده بودند.

    سهام گروه خط هوایی بین‌المللی آی ‌ای جی که یک شرکت هواپیمایی بریتانیایی- اسپانیایی است ۳٫۱ درصد افزایش، سهام ایزی جت دیگر شرکت هواپیمایی بریتانیایی ۲٫۵ درصد و سهام ایر فرنس نیز ۱٫۸ درصد افزایش یافت.

    شاخص سهام "ام اس سی آی" جهان که شامل ۴۵ کشور است، ۰٫۱۳ درصد رشد داشته است و میانگین صنعتی داو جونز با رشدی ۳۱٫۶ واحدی (برابر با ۰٫۲ درصد) به ۱۶۰۹۶٫۳۷ واحد رسید.

    شاخص استاندارد اند پور نیز ۰٫۷۸ واحد برابر با ۰٫۰۴ درصد بالا رفت و به ۱۸۰۵٫۵۴ واحد رسید. شاخص نزدک نیز با رشدی ۱٫۷۸ واحدی برابر با ۰٫۰۴ درصد به ۳۹۹۳٫۴۳ واحد رسید

    نظر

    • BETA
      عضو فعال
      • Jan 2013
      • 447

      #1127
      تحلیل بازار خودرو پس از توافق ژنو قیمت خودرو داخلی و وارداتی ارزان می شود؟


      عصرخودرو:گام اول دولت تدبیر و امید در سیاست خارجی به نتیجه رسید و در توافق به دست آمده صنعت خودرو هم به طور موقت و در شش ماهه پیش رو از لیست تحریم خارج شده است .در این تحلیل به بررسی محتوایی نتایج تحریم بر بازار خودرو کشور خواهیم پرداخت در شرایطی که نقل و انتقال مالی بر اساس شرایط ماه های گذشته با مشکلات فراوان اما قابل اجرا باشد.

      به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» در حال حاضر به اندازه کافی خودروهای وارداتی در مبادی ورودی کشور و حتی در انبارهای داخلی موجود است .همین قدر که منابع رسمی گمرک تعداد خودروهای بالای دو هزار و پانصد سی سی موجود در گمرک های کشور را بیش از دوازده هزار دستگاه اعلام کرده اند که عمده این خودروها از برندهای معروف بی ام دبلیو ، بنز و پورشه است .با همین خبر کوتاه می شود حساب سرانگشتی کرد که وقتی موجودی خودروهای بالای دوهزارو پانصد سی سی این تعداد است موجودی کل خودروها خیلی بیش از تقاضای بازار است.

      حال باید به این نکته توجه کنیم که قیمت خودروهای وارداتی ارزان خواهد شد یا خیر ؟ با این تحلیل که قیمت ارز در دو روز گذشته واکنش قابل توجهی به توافق ژنو نشان نداده که در قیمت گذاری آینده قابل توجه باشد و حتی تجار قیمت خرید ارزهای کلان را با قیمت های خیلی پایین تر از قیمت روزانه صرافی ها خریداری می کنند بنابراین هیچ منطق و دلیلی برای کاهش قیمت خودرو وارداتی وجود ندارد. در نوشتاری در ماه های گذشته به این مساله پرداخیتم که قیمت ها علیرغم رکود بازار کاهش پیدا نخواهد کرد اما در ماه گذشته یکی از شرکت های بزرگ عرضه کننده خودروهای وارداتی در راستای ورود خودروهای سال جدید میلادی و نیز در راستای کنار زدن رقبای غیر رسمی بازار، اقدام به کاهش قیمت قابل توجه خودروهای برند تجاری خود کرد که با توجه به موفقیت طرح و نیز ادامه فشار بر بازار واردات غیر رسمی و نیز حفظ هیجان بازار در رکود وحشتناک این روزهای بازار خودرو کاهش قیمت را در خودروهای سال جدید میلادی نیز ادامه داده است. بنابراین به جز مورد استثنایی فوق هیچ مورد دیگری در حالت عادی بازار روی نداده است و منطق اقتصادی قیمت ارز ،همچنان قیمت ها را بالا نگه داشته است.با این تفاسیر هیچ شبه ای برای کاهش قیمت در بازار خودرو وارداتی وجود نداشته و ندارد و موارد استثنایی قابل تعمیم به کل بازار نخواهد بود.
      خودروسازان داخلی حالا در ارتباط با شرکای خارجی خود با تجربه شده اند هر قدر می خواهند سفارش واردات قطعات داشته باشند همین شش ماه را باید غنیمت بشمارند تا بعد از شش ماه هر اتفاقی ممکن خواهد بود .هر چند نباید نگران آینده بود و مذاکرات هسته ای مرحله بعد قرار است در دی ماه پیگیری شود اما داستان مار گزیده و مار سیاه و سفید است.منابع آگاه خبر داده اند تمام وزرای اقتصادی دولت بعد از نشست ژنو جلسات روزانه خود را لغو کرده اند تا به برنامه ریزی نتایج توافقات ژنو بپردازند .از آنچه که حاصل شده بتوانند برنامه جاری کشور را ساماندهی کنند.آیا خودروسازان از کیسه دولت به پول می رسند یا خیر باید منتظر ماند اما اگر تولید رونق بگیرد و تولید افزایش پیدا کند قیمت خودروهای ساخت داخل چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد؟
      باز هم متاسفانه پاسخ به این سوال ساده است .خودروسازان در این دو سال با کاهش تولید آنقدر دچار ضرر و زیان شده اند که هر لحظه و فرصتی دنبال افزایش قیمت محصولات خود هستند. بعد از سال ها انتظار کاهش قیمت، از خودروسازان واقعا انتظار بیهوده ای است . با انتشاراین مطلب باز هم سیل انتقاد خوانندگان سرازیر خواهد شد اما مجبوریم واقعیت را برای تصمیم گیری مخاطبانی که نزدیک به یکسال و اندی بیشتر از گذشته منتظر کاهش قیمت خودرو هستند اعلام کنیم .
      عزیزانی که تحلیل های منطقی و اقتصادی دیگری برای آینده بازار متصور هستند به ما ارائه کنند که هم ما بهره برده باشیم و هم تقدیم خوانندگان کنیم.
      تار و پود هستي ام بر باد رفت اما نرفت / عاشقي ها از دلم ديوانگي ها از سرم

      نظر

      • BETA
        عضو فعال
        • Jan 2013
        • 447

        #1128
        کروز: برنامه ای برای خرید سهام ایران خودرو نداریم

        عصرخودرو:شرکت کروز قصد خرید سهام ایران خودرو را ندارد و مدیران این شرکت نیز از مدیران سابق ایران خودرو نیستند.

        به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به دنبال انتشارگزارشی در باره فروش بلوک سهام ایران خودرو، درروز29 آبان ماه درروزنامه همشهری شرکت کروز اعلام کرد:قصد خرید سهام ایران خودرو را ندارد.

        در این گزارش گفته شده بود مدیران شرکت کروز از مدیران سابق ایران خودرو هستندو این شرکت قصد دارد بلوک 11.3 درصدی سهام ایران خودرو، متعلق به شرکت سرمایه گذاری رنا را که به تازگی برای فروش آگهی شده است را خریداری کند.

        روابط عمومی کروز در این باره توضیح داد: شرکت صنایع تولیدی کروز( سهامی خاص) با نزدیک به 6 هزار نفر پرسنل تولیدی، هیچ تصمیم و علاقه ای به خرید بلوک سهام مذکور ندارد و علاوه برآن سهامداران شرکت ایران خود نیز نیست. ضمنا مدیران این شرکت از مدیران سابق شرکت ایران خودرو نبوده و انتساب مواردی از قبیل تلاش این شرکت برای داشتن عضو هیات مدیره در شرکت ایران خودرو به منظور توسعه همکاری با شرکت های خارجی دوراز واقعیت است .
        تار و پود هستي ام بر باد رفت اما نرفت / عاشقي ها از دلم ديوانگي ها از سرم

        نظر

        • کیوان
          ستاره دار (1)
          • Jun 2011
          • 5094

          #1129
          در اصل توسط BETA پست شده است View Post
          تحلیل بازار خودرو پس از توافق ژنو قیمت خودرو داخلی و وارداتی ارزان می شود؟


          عصرخودرو:گام اول دولت تدبیر و امید در سیاست خارجی به نتیجه رسید و در توافق به دست آمده صنعت خودرو هم به طور موقت و در شش ماهه پیش رو از لیست تحریم خارج شده است .در این تحلیل به بررسی محتوایی نتایج تحریم بر بازار خودرو کشور خواهیم پرداخت در شرایطی که نقل و انتقال مالی بر اساس شرایط ماه های گذشته با مشکلات فراوان اما قابل اجرا باشد.

          به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» در حال حاضر به اندازه کافی خودروهای وارداتی در مبادی ورودی کشور و حتی در انبارهای داخلی موجود است .همین قدر که منابع رسمی گمرک تعداد خودروهای بالای دو هزار و پانصد سی سی موجود در گمرک های کشور را بیش از دوازده هزار دستگاه اعلام کرده اند که عمده این خودروها از برندهای معروف بی ام دبلیو ، بنز و پورشه است .با همین خبر کوتاه می شود حساب سرانگشتی کرد که وقتی موجودی خودروهای بالای دوهزارو پانصد سی سی این تعداد است موجودی کل خودروها خیلی بیش از تقاضای بازار است.

          حال باید به این نکته توجه کنیم که قیمت خودروهای وارداتی ارزان خواهد شد یا خیر ؟ با این تحلیل که قیمت ارز در دو روز گذشته واکنش قابل توجهی به توافق ژنو نشان نداده که در قیمت گذاری آینده قابل توجه باشد و حتی تجار قیمت خرید ارزهای کلان را با قیمت های خیلی پایین تر از قیمت روزانه صرافی ها خریداری می کنند بنابراین هیچ منطق و دلیلی برای کاهش قیمت خودرو وارداتی وجود ندارد. در نوشتاری در ماه های گذشته به این مساله پرداخیتم که قیمت ها علیرغم رکود بازار کاهش پیدا نخواهد کرد اما در ماه گذشته یکی از شرکت های بزرگ عرضه کننده خودروهای وارداتی در راستای ورود خودروهای سال جدید میلادی و نیز در راستای کنار زدن رقبای غیر رسمی بازار، اقدام به کاهش قیمت قابل توجه خودروهای برند تجاری خود کرد که با توجه به موفقیت طرح و نیز ادامه فشار بر بازار واردات غیر رسمی و نیز حفظ هیجان بازار در رکود وحشتناک این روزهای بازار خودرو کاهش قیمت را در خودروهای سال جدید میلادی نیز ادامه داده است. بنابراین به جز مورد استثنایی فوق هیچ مورد دیگری در حالت عادی بازار روی نداده است و منطق اقتصادی قیمت ارز ،همچنان قیمت ها را بالا نگه داشته است.با این تفاسیر هیچ شبه ای برای کاهش قیمت در بازار خودرو وارداتی وجود نداشته و ندارد و موارد استثنایی قابل تعمیم به کل بازار نخواهد بود.
          خودروسازان داخلی حالا در ارتباط با شرکای خارجی خود با تجربه شده اند هر قدر می خواهند سفارش واردات قطعات داشته باشند همین شش ماه را باید غنیمت بشمارند تا بعد از شش ماه هر اتفاقی ممکن خواهد بود .هر چند نباید نگران آینده بود و مذاکرات هسته ای مرحله بعد قرار است در دی ماه پیگیری شود اما داستان مار گزیده و مار سیاه و سفید است.منابع آگاه خبر داده اند تمام وزرای اقتصادی دولت بعد از نشست ژنو جلسات روزانه خود را لغو کرده اند تا به برنامه ریزی نتایج توافقات ژنو بپردازند .از آنچه که حاصل شده بتوانند برنامه جاری کشور را ساماندهی کنند.آیا خودروسازان از کیسه دولت به پول می رسند یا خیر باید منتظر ماند اما اگر تولید رونق بگیرد و تولید افزایش پیدا کند قیمت خودروهای ساخت داخل چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد؟
          باز هم متاسفانه پاسخ به این سوال ساده است .خودروسازان در این دو سال با کاهش تولید آنقدر دچار ضرر و زیان شده اند که هر لحظه و فرصتی دنبال افزایش قیمت محصولات خود هستند. بعد از سال ها انتظار کاهش قیمت، از خودروسازان واقعا انتظار بیهوده ای است . با انتشاراین مطلب باز هم سیل انتقاد خوانندگان سرازیر خواهد شد اما مجبوریم واقعیت را برای تصمیم گیری مخاطبانی که نزدیک به یکسال و اندی بیشتر از گذشته منتظر کاهش قیمت خودرو هستند اعلام کنیم .
          عزیزانی که تحلیل های منطقی و اقتصادی دیگری برای آینده بازار متصور هستند به ما ارائه کنند که هم ما بهره برده باشیم و هم تقدیم خوانندگان کنیم.
          وقتی دلار 1200 تومان بود مزدا 3 حدود 38 تا 40 میلیون ، اسپورتیج 55 میلیون و یک BMW سری 3 سال 2008 حدود 80 میلیون بود. ( قیمتها رو از برم چون جاییم که پر نمایشگاه اتومبیله ! )
          دلار شد 3600 تومان (3 برابر) مزدا 3 شد 120 میلیون، اسپورتیج 160 میلیون و BMW حدود 240 میلیون (3 برابر )

          الان دلار 2900 تومان ، قیمت این اتومبیل ها عینا قیمت زمان دلار 3600 !! یه قرون پایین نیومده ، این یعنی حباب داره ، حباب ! امیدوارم بدجوری بترکه !
          ما را به چوب و رخت شبانی فریفته اند ، این گرگ سالهاست که با گله آشناست

          نظر

          • ایرج اکبری
            عضو فعال
            • Dec 2011
            • 10934

            #1130
            پرشین تحلیل

            گزارش بازار چهارشنبه 6 آذر 92


            در خودرویی ها افزایش نرخ دلار خبر خیلی خوبی نبود ولی موضوع افزایش سرمایه های شرکت های این گروه از جمله ایران خودرو،خپارس،خساپا و خاور باعث شده تا تقاضاها در این گروه امروز نیز ادامه یابد.گفته می شود خاور افزایش سرمایه 300 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها دارد.امروز مدیران خساپا نیز افزایش سرمایه شرکت از این محل را تایید کردند
            پارس خودرو نیز در صدد اعلام افزایش سرمایه ای از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی های ثابت می باشد که به زودی با هماهنگی سازمان بورس، جزییات آن اعلام می گردد‎.‎شایعه ای نیز به گوش می رسد که سایپا قصد فروش بخش مهمی از سهم خود در خپارس را دارد.خساپا تا پایان سال سه محصول جدید خود یعنی تیبای 121 و هاچ بک و سایپا 151 را به بازار عرضه خواهد کرد
            بازار امروز خرید و فروش خودرو با کاهش ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی قیمت‌ها همراه بوده و همچنان بازار خودرو بدون ‏مشتری است‎.‎
            ‎در این گروه اتحادیه های کارگری در شرکت خودروسازی پژو سیتروئن فرانسه از توافق هسته ای ایران و غرب و لغو تحریم خودرویی علیه ‏این کشور استقبال کردند
            كسى كه عقل ندارد، ادب ندارد و كسى كه همّت ندارد، جوانمردى ندارد و كسى كه دین ندارد، حیا ندارد.

            نظر

            • مخبرالدوله
              عضو فعال
              • May 2012
              • 5228

              #1131
              در اين روزها مشخصه کساني که با تحليل سياسي وارد خودروييها شدن از کساني که
              با تحليل مالي به گروه نگاه ميكنن موفقترن....

              مردم میپرسند که ا.ن را چه کسانی حمایت میکنند؟؟؟

              نظر

              • ایرج اکبری
                عضو فعال
                • Dec 2011
                • 10934

                #1132
                قائم مقام وزیر صنعت و تجارت تشریح کرد
                برنامه‌های ایران برای همکاری با خودروسازان مطرح خارجی


                » سرویس: اقتصادي - صنعت، معدن، تجارت
                چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۹
                قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت جزئیات برنامه های جمهوری اسلامی ایران در همکاری با خودروسازان مطرح خارجی را تشریح کرد.

                به گزارش ایسنا، احمد دوست حسینی افزود: در نخستین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران مناسبات همکاری شرکت های طرف قرارداد با خودروسازان و قطعه سازان داخلی روزآمد خواهد شد.

                وی با توجه به اینکه در همایش صنعت خودرو ایران بیش از 20 کشور جهان حضور خواهند داشت، تصریح کرد: تمام تلاش ها برای این است تا همکاری های آتی خودروسازان ایرانی با شرکت های خارجی کاملا هوشمندانه و با تکیه بر ظرفیت های موجود و ویژه ایران دنبال شود.

                دوست حسینی با بیان اینکه ایران از ظرفیت های بسیار بالایی در بازار داخلی و منطقه خاورمیانه برخوردار است، اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد تا با همکاری خودروسازان مطرح دنیا، محصولات جدید و همچنین تکنولوژی روز دنیا به صنعت خودرو و قطعه سازی تزریق شود.

                قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت یکی از مهمترین برنامه های همایش صنعت خودرو ایران پس از روزآمد کردن برنامه های شرکت های خودروسازی و قطعه سازی خارجی طرف قرارداد با شرکت های داخلی را برنامه ریزی برای تولید خودروهای مشترک و قابل عرضه در سراسر جهان اعلام کرد.

                وی با توجه به توافق هسته ای ایران، برگزاری نخستین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران را نقطه عطفی برای صنعت خودروسازی و قطعه سازی کشور در شرایط فعلی دانست و متذکر شد: با توجه به شرایط بوجود آمده و پتانسیل موجود کشور امیدواریم که ظرف 4 تا 5 سال آینده به یکی از تولیدکنندگان مطرح در بازار خودروسازی و قطعه سازی جهان تبدیل شویم.

                دوست حسینی، از برنامه ریزی این وزارت خانه برای حرکت صنعت خودروسازی کشور به سمت تولید محصولات جدید و مورد تقاضای مصرف کنندگان داخلی و خارجی خبر داد و اضافه کرد: باید ضمن تعریف همکاری های مشترک با خودروسازان و قطعه سازان مطرح جهان، شرایط تولید محصولات قابل عرضه در بازار رقابتی ایجاد شود.

                وی همچنین از کیفیت، ایمنی و رقابتی بودن قیمت تولیدات صنعت خودروسازی به عنوان فاکتورهای مهم برای بقاء و ارتقای این صنعت نام برد.

                قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، در پایان و در پاسخ به اینکه آیا بستر لازم برای حضور خودروسازان جهانی در بازار ایران پیش بینی شده است؟ خاطرنشان کرد: وجود بستر مناسب، لازمه سرمایه گذاری های خارجی است البته باید بگویم که ابتدا باید بسترهای مناسب برای سرمایه گذاران داخلی نظیر تسهیل قوانین و مقررات سرمایه گذاری، بیمه و مالیات، بازگشت سرمایه گذاری، ثبات نرخ ارز و برقراری تبادلات بانکی داخلی وخارجی و ... مهیا و ایجاد شده باشد تا پس از شاهد ثبت قراردادهای مشترک با شرکت های خارجی باشیم.


                همایش بین المللی صنعت خودرو ایران نهم آذرماه سال جاری مطابق با 30 نوامبر 2013 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برپا خواهد شد و تاکنون حضور هیأت هایی از کشورهای فرانسه، ژاپن، آلمان، ایتالیا، ترکیه، انگلیس، چین، هندوستان، جمهوری چک، کره جنوبی، اسپانیا، مصر، سوئیس، دانمارک و... قطعی شده است.
                كسى كه عقل ندارد، ادب ندارد و كسى كه همّت ندارد، جوانمردى ندارد و كسى كه دین ندارد، حیا ندارد.

                نظر

                • شبندر
                  عضو فعال
                  • Sep 2012
                  • 3598

                  #1133
                  خودروي 14000توماني در راه است خرداد 93
                  دوستاني كه مطالب بنده را براي اولين بار ميخوانند با تحقيق و مشورت با افراد متخصص، تريد كنند

                  نظر

                  • شبندر
                    عضو فعال
                    • Sep 2012
                    • 3598

                    #1134
                    اطلاعاتي كه مخبرين من داده اند حاكي از آن است كه گروه خودرو تا پايان سال بعد همچنان رو به رشد است
                    تارگتها:
                    خودرو 14000تومان خرداد 93
                    سايپا 8000تومان
                    خاذين 20000تومان
                    خاور 3000تومان
                    زامياد 5000تومان
                    ختراك 15000تومان
                    رايان 5000تومان
                    ختور 10000تومان
                    رنا 10000تومان
                    و....
                    دوستاني كه مطالب بنده را براي اولين بار ميخوانند با تحقيق و مشورت با افراد متخصص، تريد كنند

                    نظر

                    • ebiman
                      عضو فعال
                      • Jun 2013
                      • 2071

                      #1135
                      در اصل توسط شبندر پست شده است View Post
                      اطلاعاتي كه مخبرين من داده اند حاكي از آن است كه گروه خودرو تا پايان سال بعد همچنان رو به رشد است
                      تارگتها:
                      خودرو 14000تومان خرداد 93
                      سايپا 8000تومان
                      خاذين 20000تومان
                      خاور 3000تومان
                      زامياد 5000تومان
                      ختراك 15000تومان
                      رايان 5000تومان
                      ختور 10000تومان
                      رنا 10000تومان
                      و....
                      پس خبهمن و خگستر کجاست عزیزم
                      سلام

                      نظر

                      • amini
                        عضو عادی
                        • Dec 2011
                        • 93

                        #1136
                        در اصل توسط شبندر پست شده است View Post
                        اطلاعاتي كه مخبرين من داده اند حاكي از آن است كه گروه خودرو تا پايان سال بعد همچنان رو به رشد است
                        تارگتها:
                        خودرو 14000تومان خرداد 93
                        سايپا 8000تومان
                        خاذين 20000تومان
                        خاور 3000تومان
                        زامياد 5000تومان
                        ختراك 15000تومان
                        رايان 5000تومان
                        ختور 10000تومان
                        رنا 10000تومان
                        و....
                        با این حساب خکاوه باید 20/000 تومن بشه

                        نظر

                        • میرحسین
                          عضو عادی
                          • Aug 2012
                          • 95

                          #1137
                          در اصل توسط ebiman پست شده است View Post
                          پس خبهمن و خگستر کجاست عزیزم
                          با اجازه از شبندر بزرگ تحلیلگر بازار !!
                          خبهمن 65000 تومان
                          خگستر 87000 تومان
                          وساپا 95000 تومان
                          [COLOR=#008000]​ادب مرد به ز دولت اوست[/COLOR]

                          نظر

                          • میلیادر
                            عضو عادی
                            • Dec 2012
                            • 34

                            #1138
                            با اجازه شبندر قیمت های جدید اومده :
                            خسایپا50000تومان
                            خودرو65000تومان
                            رایان 85000تومان چون من دارم
                            خبهمن100000تومان
                            فرصت خرید را از دست ندهید

                            نظر

                            • محمد حقانی
                              عضو فعال
                              • Apr 2011
                              • 447

                              #1139
                              در اصل توسط شبندر پست شده است View Post
                              اطلاعاتي كه مخبرين من داده اند حاكي از آن است كه گروه خودرو تا پايان سال بعد همچنان رو به رشد است
                              تارگتها:
                              خودرو 14000تومان خرداد 93
                              سايپا 8000تومان
                              خاذين 20000تومان
                              خاور 3000تومان
                              زامياد 5000تومان
                              ختراك 15000تومان
                              رايان 5000تومان
                              ختور 10000تومان
                              رنا 10000تومان
                              و....
                              دوست خوبمان جناب شبندر تخیل را به جای تحلیل در این بخش جایگزین کرده اند که شاید برای تغییر فضا به این کار مبادرت کرده اند. به هر صورت امیدوارم موفق باشند و در این بخش به واقعیات اشاره کنند .

                              نظر

                              • ایرج اکبری
                                عضو فعال
                                • Dec 2011
                                • 10934

                                #1140

                                رئیس انجمن جهانی خودروسازان:
                                سرمایه‌گذاران بین‌المللی به زودی وارد بازار خودرو ایران می‌شوند
                                رئیس انجمن جهانی خودروسازان گفت: صنعت خودروی ایران بدون شک در آینده نرخ رشد خوبی خواهد داشت و سرمایه‌گذاران بین‌المللی به زودی وارد بازار ایران می‌شوند.


                                به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کاتریک بلن در همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران اظهار داشت: اگر ایران می‌خواهد صادر‌کننده خودرو بماند و تصور خوبی نسبت به محصولات این کشور در دنیا وجود داشته باشد باید کیفیت محصولاتش را افزایش دهد تا توان رقابت‌پذیری داشته باشد.

                                وی تصریح کرد: بازاریابی خودروهای ایرانی باید قوی‌تر شود و ایران حق دارد بین 10 تولید‌کننده اصلی خودرو در جهان باشد.

                                وی با بیان اینکه مطمنئم به زودی کاهش تولید خودرو در ایران جبران خواهد شد، گفت: در حال حاضر در ایران به ازاء هر هزار نفر یک خودرو اختصاص دارد که این عدد خیلی کم است.

                                رئیس انجمن جهانی خودروسازان ادامه داد: ایران کشوری بزرگ و با جمعیت زیاد است،لذا آینده بسیار روشنی برای صنعت خودروی این کشور وجود دارد و بازار خوبی برای سرمایه‌گذاری است.

                                به گزارش فارس؛ در حال حاضر همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران با حضور جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور ، نعمت‌زاده وزیر صنعت و نمایندگان شرکت‌های خارجی در برج میلاد در حال برگزاری است.

                                در این همایش خودروسازانی از کشورهای چین، ژاپن، کره جنوبی، اسپانیا،دانمارک، فرانسه، آلمان، انگلیس، ایتالیا، جمهوری چک، ترکیه و هندوستان حضور دارند.
                                كسى كه عقل ندارد، ادب ندارد و كسى كه همّت ندارد، جوانمردى ندارد و كسى كه دین ندارد، حیا ندارد.

                                نظر

                                در حال کار...
                                X